InZane schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:55:
[...]
Nou sorry hoor, maar ik vraag me echt af hoeveel je wel niet moet knoeien om zo'n brand te krijgen![]()
Het is mij tot nu toe altijd wel gelukt om te tanken zonder een druppel te morsen.
Raym09 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:56:
[...]
Benzine is ook slecht voor je lak dus gewoon netjes en rustig tanken zonder te knoeien is hoe dan ook verstandig. Ik tank hem altijd nok vol af, maar knijp zelden de hendel vol in.
Ik blijf zitten...tenzij de betaalterminal niet bij de pomp zelf zit, dan moet ik afstappen om er naar toe te lopen![]()
[...]
Natuurlijk is de kans dan het misgaat nihil als je gewoon voorzichtig en zorgvuldig tankt maar dat betekent nog niet dat je dan niet zo min mogelijk risico kunt nemen.Chakotay schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:01:
[...]
Mmmh, zo snel ontvlamt benzine niet puur van hitte. Ik heb het wel eens direct op mijn uitlaat gelekt, niets gebeurt. En anders kan je er altijd nog snel vanaf springen, dat kost niet eens heel veel meer tijd dan je tussen de motor, slang en pomp uitwurmen.
Mocht het toch fout gaan dan is het gevaar dat de motor omvalt omdat je op dat moment aan niks anders denkt dan van die motor springen. Valt de motor eenmaal om, met open tank, dan krijg een vlammenzee aangezien de benzine er dan uitloopt. Bij een motor die op de standaard staat en jijzelf ernaast voorkom je dit in ieder geval.
[ Voor 15% gewijzigd door caesar1000 op 22-06-2017 10:06 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"