Ik dacht al dat ik jouw RC8 zag staan, heb alleen geen idee wie jij was van de mensen die daar rondliepenPilatuS schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:16:
Net nog maar even naar de KTM dagen geweest in Apeldoorn. Leuk ritje van 20 minuten gemaakt op de onderstaande SuperDuke GT
[afbeelding]
[...]
Ik heb op de 1090 Adventure R, 1290 Super Adventure R en de 690 Duke gereden. Die 690 alleen omdat er nog een gaatje vrij kwam op het laatste moment ongeveer, is geen motor die ik ooit zal kopen. Al reed het wel leuk, hij is veel te klein
Volgens de specs is de zithoogte van de 1090 en de 1290 gelijk, maar de 1090 was duidelijk hoger. Ik ben niet de kleinste, maar ik kon daar niet met beide voeten plat bij de grond. Bij de 1290 wel.
Verbaasde me ook wel hoe klein de afstand tussen zadel en stepjes is bij beide, en dat voor zulke grote motoren.. Zodra ik m'n voeten op de stepjes zette had ik het idee alsof ik op een klein brommertje zat qua zithouding. Ze rijden wel erg goed naar mijn mening! Als ze nou eens iets goedkoper waren..

[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 08-05-2017 08:28 ]