Net even opgezocht wat je bedoeld, maar daar wordt je inderdaad ook niet vrolijk vanEthirty schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:12:
[...]
Och, ze hebben altijd nog de beruchte speed-wobble. Ook geen pretje als je stuur wild gaat schudden vanaf een bepaalde snelheid. Dat is gewoon een grove designfout.
Mijn volgende helm wordt er ook een met helder scherm en zonnevizier. Ik heb nu een getint (lang niet zo donker als die van PilatusChakotay schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:25:
[...]
Hm, dat is een interessante... Volgens het OM is de minimale lichtdoorlatendheid van een auto-voorruit 75% (en krijg je pas vanaf 55% een boete, apart). Als ik daarmee zonder iets van een zonnebril (beetje lastig opzetten onderweg) ga rijden zie ik bijzonder weinig in de volle zonMooi dat je gelijk gekregen heeft, dat werkt niet voor helmvizieren.
Los daarvan, lang leve het opklapbare zonnevizierIk heb één helm met een getint vizier (not sure welk percentage, met de volle zon erop kan ik nog wel een beetje mijn gezicht zijn in de spiegel maar bij bewolking niet), en eentje met helder vizier met daaronder een opklapbaar zonnevizier. Als ik vroeg vertrek of laat terugga neem ik altijd de 2e helm, want zowel met getint vizier in het donker als met helder vizier in de zon zie ik nogal weinig...
Maarja, eerder naar huis omdat je vizier net iets te donker is is ook zowat he