Als 'ie dat wil doen (en dat hoort eigenlijk wél zo al TSSecsytime schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:31:
Lolgast ging de tweaker meetup ook organiseren toch?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als 'ie dat wil doen (en dat hoort eigenlijk wél zo al TSSecsytime schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:31:
Lolgast ging de tweaker meetup ook organiseren toch?
Ik sta der niet tussen?lolgast schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:56:
Overigens @wimmel_1, dat op alfabetische volgorde gaat dus niet gebeuren. Ook niet stiekem alsnogHet staat al op volgorde van provincie, dat is goed genoeg. Al zeg ik het zelf
Edit: Verklaring voor mijn gekke gedrag: Mijn vriendin is niet thuis vanavond en deze aflevering van South Park heb ik al gezien
Never ever financial advice...
Nu welkazzzdafke schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:50:
[...]
Ik sta der niet tussen?
BMW S1000R 2016 Vlaams Brabant BE
[ Voor 14% gewijzigd door lolgast op 12-04-2017 20:06 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Jij denkt toch niet dat ik echt alle 100+ pagina's langs ga om te kijken van wie ik een foto kan vindenDrivinUCrazy schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:03:
Ik had toch een foto gepost. Of wacht lolgast tot ik alle accessoires er op heb zitten?
Je staat er bij, met eigen foto. Heb je toevallig ook nog een bouwjaar? Dan isie helemaal compleetStevie07 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:32:
En ikke dan?
Stevie07 Kawasaki Versys 650 Gelderland
[ Voor 16% gewijzigd door lolgast op 12-04-2017 20:41 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Mijn dank is verplettendlolgast schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:35:
[...]
Je staat er bij, met eigen foto. Heb je toevallig ook nog een bouwjaar? Dan isie helemaal compleet
Edit: Dju!! Windows updates dus mijn edit kwijt. Maar je staat er zo bij @Stevie07, met bouwjaar
Oeh, mag ik er dan ook in?lolgast schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:35:
[...]
Je staat er bij, met eigen foto. Heb je toevallig ook nog een bouwjaar? Dan isie helemaal compleet
Edit: Dju!! Windows updates dus mijn edit kwijt. Maar je staat er zo bij @Stevie07, met bouwjaar
Niet té hoop ik? Het seizoen is pas net begonnen.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ohlolgast schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:47:
@Stevie07 Het is gelukt hoor!
@InZane Jij staat al lang in de lijst
Heb wel net een Twents bronwatertje gepakt jalolgast schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:39:
Je hebt het zelf gevraagd. Misschien iets minder alcohol voortaan, want het is net twee dagen geleden
InZane in "Het grote motortopic deel 19"
vermits er geen wheelietime taferelen plaatsvinden ben ik er wel bij als het uit komtgebruikershaes schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:53:
Nu er veel mensen in de startpost staan lijkt het me tof om een keer een noordelijk ritje te doen.
Wie is er voor?
@Exigence
@Verwijderd
@antonboonstra
@418O2
@darkkingll
@esaxum
@Secsytime
Klinkt goed!gebruikershaes schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:53:
Nu er veel mensen in de startpost staan lijkt het me tof om een keer een noordelijk ritje te doen.
Wie is er voor?
@Exigence
@Verwijderd
@antonboonstra
@418O2
@darkkingll
@esaxum
@Secsytime
[ Voor 80% gewijzigd door Will_M op 12-04-2017 22:25 ]
Is dit dan niet een geweldig moment om je zelf te ontwikkelen op het gebied van organiseren? Ik zeg doenlolgast schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:45:
Wat ik wel zie zitten is een wat meeting ergens centraal in het land om wat te drinken en te ouwehoeren, waarbij iedereen zelf moet zien hoe hij daar komt en hoe lang hij/zij daarover wil doenMaar ook daarvoor geldt, organiseren is niet mijn meest ontwikkelde kant zeg maar. Kritiek hebben wel overigens, dus wees gewaarschuwd!
Cool, dat is al 3! Al een groepje dus hehe
Tyre is en gratis programma waarmee je routes kunt maken en kunt opslaan als itn (oudere tomtom riders) of gpx ( huidige TomTom's en Garmin).kaasaanfiets schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:34:
Een collega had een tijd geleden een route voor ons gemaakt. Hij heeft hem geexporteerd in een aantal formaten waaronder GPX maar ik krijg met geen mogelijkheid deze kaarten in google maps.
Ik wou namelijk met mijn eigen navigatie in helm meerijden.
Het lukt me wel te importeren in My maps maar niet in de navigatie van google maps.
Iemand tips? aangezien Bommes hier 2 reacties boven: "Beide GPX bestanden gemaakt met Tyre (dus google kaarten)" zegt.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Yamaha MT-09
[ Voor 3% gewijzigd door Chakotay op 13-04-2017 08:35 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Primagebruikershaes schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:53:
Wie is er voor?
@Exigence
@Verwijderd
@antonboonstra
@418O2
@darkkingll
@esaxum
@Secsytime
Ik heb de foto's aangepast, maar dat had je ook zelf kunnen doen natuurlijkChakotay schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:35:
Ook nog maar een plaatje dan, de GSX-R:
[afbeelding]
en de RSV:
[afbeelding]
Asfalt is overrated
[ Voor 8% gewijzigd door antonboonstra op 13-04-2017 08:55 ]
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Heh, ik wist niet dat je alles ook in de OP ging zetten ipv dat we alleen plaatjes spammen... Danklolgast schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:50:
[...]
Ik heb de foto's aangepast, maar dat had je ook zelf kunnen doen natuurlijk
Dat is ook niet de hoofdreden van het spammen van plaatjes. Dat is vooral omdat het leuk isChakotay schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:59:
[...]
Heh, ik wist niet dat je alles ook in de OP ging zetten ipv dat we alleen plaatjes spammen... Dank
[ Voor 6% gewijzigd door lolgast op 13-04-2017 09:33 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Leviathius op 13-04-2017 09:42 ]
Ik ben benieuwd... Sleutelen is allemaal prima, maar electra is nooit zo mijn ding. Natuurlijk is de batterij van mijn multimeter ook leeg op het moment, eerst maar even een 9V-blokje vinden ergenslolgast schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:00:
Dat wordt sleutelen inderdaad. Zal wel weer iets simpels zijn
Aangelopen in zijn 3 en koppeling laten komen? Valt mij mee dan, maar succes!Chakotay schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:18:
Hmm, net even naar de stad geweest om mijn bril te laten fixen, start de GSX-R niet meer... Startknoppie deed helemaal niets. Gelukkig is zo'n 600cc 4pitter heel makkelijk aan te duwen, sloeg bij de 1e poging na krap 10 meter lopen al aanVanavond of morgen maar eens gaan puzzelen...
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Nope, in z'n 1. Koppeling in, motor een stukje duwen met gas een beetje open, koppeling laten schieten en bij een paar plofjes meteen weer in, erop klimmen en weg rijden. Gaat echt bizar makkelijk bij deze motor.Joopieboy schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:46:
[...]
Aangelopen in zijn 3 en koppeling laten komen? Valt mij mee dan, maar succes!
Kan ik wat over meepraten... Een week lang spierpijn gehadChakotay schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:50:
[...]
Bij de RSV is het een ander verhaal
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door steveman op 13-04-2017 12:27 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Klinkt prima, ben ik wel voor te porrengebruikershaes schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:53:
Wie is er voor?
@Exigence
@Verwijderd
@antonboonstra
@418O2
@darkkingll
@esaxum
@Secsytime
[ Voor 13% gewijzigd door Japiooo op 13-04-2017 12:42 ]
Herkenbaar, heb vroeger bij de Ducati-races ooit geprobeerd een Ducati Supermono aan te duwen........niet te doenJoopieboy schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:51:
Haha ja ik heb er al eens ruzie mee gehad met een 2 cilinder, 1 cilinder is helemaal niet doenbaar met de compressie.Plus gewicht idd.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Heh, ik heb het een keer in de parkeergarage van mijn werk geprobeert, met zo'n typische veel te gladde gietvloer... Kreeg met geen mogelijkheid het achterwiel rollend ipv blokkerend bij het op laten komen van de koppelingsteveman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:27:
[...]
Kan ik wat over meepraten... Een week lang spierpijn gehadEn het was niet eens m'n eigen motor!
En het lukte ook nog niet. Kennelijk in z'n 4 zetten en de rijder moet even springen bij het op laten komen van de koppeling, anders trek je alleen zwarte strepen (dat lukte vrij aardig)
Ik ben ook ANWB-lid waar ik vaak dankbaar gebruik van heb gemaakt, maar even aanduwen en dan naar huis kunnen is stukken sneller dan de ANWB bellen en wachten tot er een wegenwacht komt opdagenDrivinUCrazy schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:01:
De Hornet heb ik ook eens aan moeten duwen, maar in de 1 ging dat niet. In de 2 eigenlijk verrassend makkelijk.
Aan de Super Tenere waag ik me liever niet. Ik heb nu toch pechhulp bij de verzekering/KNMV. Waarom zou ik dan ook?
[ Voor 12% gewijzigd door DrivinUCrazy op 13-04-2017 13:22 ]
osmandHTT-Thalan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:30:
Vraagje.
Ik ga binnenkort als motorbegeleider meerijden bij een fietsrit voor het goede doel. De rijders krijgen een GPS apparaat mee, en de gpx bestanden van de route zijn ook te downloaden.
Ik wil die inlezen om ten alle tijde kunnen zien waar op de route we ons bevinden.
Is er een fatsoenlijke app te koop om dat mee te doen? Of kan ik beter in een navigatiesysteem voor de motor investeren?
Ik woon ook behoorlijk Noordelijk en sluit graag aangebruikershaes schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:53:
Wie is er voor?
@Exigence
@Verwijderd
@antonboonstra
@418O2
@darkkingll
@esaxum
@Secsytime
XXXVI
Ik niet, zou echt typisch voor mij zijn om mijn fiets te laten stuiteren omdat hij óf aanslaat en wegrijdt óf dat ik het evenwicht verlies waardoor hij van me af valt.DrivinUCrazy schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:21:
Ik twijfel dus aan het "even"aanduwen. Als ik boven aan een berg sta wil ik me wel naar beneden laten rollen, maar die 260 kg aanduwen die bij het terugschakelen al vrolijk zijn achterwiel blokkeert... Ik vraag het me af.
Je snapt trouwens wel dat ik het binnenkort ga testen.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ah ik zag jou niet in het lijstje. Maar mooi dat je mee wil. Gezellig!ephymerous schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:19:
[...]
Ik woon ook behoorlijk Noordelijk en sluit graag aan
Nope idd. Probeerde mijn Duke vorige week ook aan te duwen. Het op snelheid brengen gaat wel, maar bij het laten schieten van de koppeling is het gewoon een instant blokkerend achterwiel.Skarloc schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:41:
[...]
Herkenbaar, heb vroeger bij de Ducati-races ooit geprobeerd een Ducati Supermono aan te duwen........niet te doen
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
[ Voor 22% gewijzigd door lolgast op 13-04-2017 15:40 ]
Met mijn varadero (275kgDrivinUCrazy schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:21:
Ik twijfel dus aan het "even"aanduwen. Als ik boven aan een berg sta wil ik me wel naar beneden laten rollen, maar die 260 kg aanduwen die bij het terugschakelen al vrolijk zijn achterwiel blokkeert... Ik vraag het me af.
Je snapt trouwens wel dat ik het binnenkort ga testen.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Droplets of yes and no in an ocean of maybe
Drente is de enige provincie waar ik nog rijdTaygeta schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:54:
Voeg me maar toe aan de startpost![]()
Taygeta - KTM - SMT 990 - 2011 - Drenthe (De eerste uit Drenthe![]()
![]()
)
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
Bmw K1200rs ook aangeduwd gekregen, met iemand er op. weegt 280kg, plus 120 kilo aan persoon er op. motor had 2 jaar stil gestaan, moest ff pogingen doen maar hij sprong toch echt aanHooglander1 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:50:
[...]
Met mijn varadero (275kg) Kon aanduwen ook wel. Alleen lopend absoluut niet, maar van een heuveltje af ging wel goed
Met twee man de parkeerhelling opgeduwd en naar beneden in zijn 2 sloeg hij zo aan
Is dat een motor, of een raket?ShininNL schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:03:
[...]
Mooie keuze man, welkom bij de club![]()
[afbeelding]
Heb zijn grote wijze broer (of oom??) gehad, de GTR 1400. Prachtige fiets en inderdaad, je hebt geen idee dat 300 kg bij je hebtOsiris schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:23:
[...]
Zo vóelt 'ie wel iig!
Heb 'em nog niet plat door de bocht gelegd, maar 't voelt enorm licht.
[ Voor 4% gewijzigd door Least Inkling op 13-04-2017 19:28 ]
Ik wil ook wel een keer meerijden, tenzij het een volgas race gaat worden dan haak ik af.gebruikershaes schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:53:
Wie is er voor?
@Exigence
@Verwijderd
@antonboonstra
@418O2
@darkkingll
@esaxum
@Secsytime
Circuit assen zeker?Tylen schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:38:
[...]
Drente is de enige provincie waar ik nog rijd
JeuujjjShininNL schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:03:
[...]
Mooie keuze man, welkom bij de club![]()
[afbeelding]
Nog meer ZZR'skaasaanfiets schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:26:
[...]
Ik wil ook wel een keer meerijden, tenzij het een volgas race gaat worden dan haak ik af.
[afbeelding]
Deze heeft nog geen 14k op de teller, maar met woon-werk-verkeer zal 't hard gaanLeast Inkling schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:15:
[...]
Heb zijn grote wijze broer (of oom??) gehad, de GTR 1400. Prachtige fiets en inderdaad, je hebt geen idee dat 300 kg bij je hebt![]()
Stuurt goed, volledige power in alle gebieden en oogt beestachtig
Heb er 65k mee gereden, big smile
Understatement
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Sowieso vreemd dat je een maat groter had. Als een maat kleiner past dan is het niet zo vreemd dat een maat groter te los zit. Als een maat kleiner echt totaal niet past weet je dat je goed zit met een maat hoger.Aschtra schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:29:
Ik ben weer terug van Termaat. Veel verschillende typen helmen gepast. Zaten allemaal wel ongeveer hetzelfde. Ik ben teruggekomen met dezelfde helm maar dan 1 maat kleiner. Zit overal een stuk strakker en moet ook meer moeite doen om hem op te doen.
Zaterdag heb ik weer rijles. Hoop echt dat die gewoon goed blijft zitten. Meteen een ander printje genomen die bij mijn toekomstige mat grijze Yamah R3 past
Ja opzicht wel. Heb voor de zekerheid ook een XS gepast maar die kreeg ik echt niet om mijn hoofd.PilatuS schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:39:
[...]
Sowieso vreemd dat je een maat groter had. Als een maat kleiner past dan is het niet zo vreemd dat een maat groter te los zit. Als een maat kleiner echt totaal niet past weet je dat je goed zit met een maat hoger.
Ja.. Geen pet en fluwelen handschoentjes kopen maar een goede helm en leren handschoentjes.sypie schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:24:
Komende week gaat het lesrijden beginnen. Zaterdag op pad voor een eigen jas, pet en fluwelen handschoentjes. Iemand tips met wat voor spul handig is voor een beginner?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik ben vandaag langs de Motoport gegaan om de Versys 650 uit te testen. Hij zo een 5cm te groot
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Niet geschoten is altijd mis hé.gebruikershaes schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:37:
Ik denk dat je dan lang mag zoeken. Lijkt me niet dat er een dealer bestaat die aanpassingen aan een motor wil verrichten voor maar een proefrit.
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
#team_UTC+1
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq