Gisteren ook weer wat moois meegemaakt. Ze zijn aan het werk bij de Mcdonalds Hoofddorp. Ik had niet goed gekeken met voorsorteren dus moest eerst de afslag rechts in, vervolgens omdraaien en weer rechtsaf om door te kunnen rijden.
Bij die stoplichten is het 2-baans naar rechts. Maar vanwege werkzaamheden moet je na de stoplichten gelijk naar 1 baan toe.
Ik stond op de linker baan en voor me reed het al niet door. Ik maak de keuze om tussen de auto's door te gaan zodat ik rechts langs de rij auto's kan rijden. Knijpt een vent in een Skoda me af en laat geen ruimte voor me om er tussendoor te gaan. Dus ik gebaar, ik wil er graag tussendoor. Begint die vent naar me te zwaaien

. Dus ik gebaar nog een keer dat ik tussen hem en zijn voorligger door wil zodat ik rechts langs de auto's af kan rijden. Stapt die vent uit zijn auto!
Zegt ie tegen me, ik wil er ook gewoon tussen, ik moet daar ook naartoe. Waarop ik zeg, dat mag, maar als je nou even ruimte laat zodat ik er tussendoor kan, dan kan ik verder langs de auto's af rijden en kan jij aansluiten.
Je had zijn kop moeten zien

. Van "best wel pissige skoda-rijder" naar "je keutel intrekken, excuses aanbieden en vrolijk in de rij gaan staan" in 3 seconden