Mijn jas bestaat uit 4 delen. Winterdeel, regenjas, jas en daarna kan ik nog wat verwijderen om er een doorwaaijas van te maken. Dit is van binnen naar buiten. Dus mijn regenjas zit ook binnenin mijn jas. Volgens mij is dat vrij normaal om het zo te hebben.dread schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:22:
Ik heb een vraagje over kleding. Ik heb de alpinestars frontier (http://www.motorcyclegear...le_motorcycle_jacket.html)
Echter is deze niet water dicht. Het is geen fabricagefout aangezien beide armen nat worden. Ik had deze gekocht omdat mijn oude jas (2dehands dit ook had)
Er zit een binnenlaag in die wel waterdicht is maar dat is toch raar? Dat houd ik dat ik na elke regenbui de binnenlaag moet verwijderen en de armen van de buitenvest binnenstebuiten moet halen om hem te laten drogen.
Mijn vraag is hoe waterdicht zijn jullie jassen? Ik heb het nu met 2 jassen die op dezelfde plek nat worden. (binnenkant van je ellebogen)
Dat je armen alsnog nat worden in de elleboogholte is niet goed, maar wel logisch te verklaren. Daar heb je vaak toch een soort kommetje waar water in kan blijven staan.
Zelf ben ik altijd kurkdroog onder mijn jas na een buitje. Bij (verwachte) zware regenbuien pak ik toch de auto.
XBL: DonFrans