[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seroczynski schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:06:
[...]
Er is een nieuwe firmware update die dit wellicht voor je oplost.

[...]

Bron: Nintendo.com
Dat is een weergave-issue, Zeror lijkt daadwerkelijk zonder power te zitten na een tijdje.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:16

Zeror

Ik Henk 'm!

NMe schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:28:
[...]

Dat is een weergave-issue, Zeror lijkt daadwerkelijk zonder power te zitten na een tijdje.
Nieuwe werkt inderdaad niet, Loopt nog zo snel leeg. Ik ben nu ff aan het kijken hoe lang ie meegaat met een stopwatch ernaast. Test het met Splatoon 2 aan, sta gewoon stil in Inkopolis.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:22:
[...]

Nieuwe werkt inderdaad niet, Loopt nog zo snel leeg. Ik ben nu ff aan het kijken hoe lang ie meegaat met een stopwatch ernaast. Test het met Splatoon 2 aan, sta gewoon stil in Inkopolis.
Nou ja, er staat als je op de changelog-pagina doorklikt een "how to" voor het hercalibreren van de batterij. Maar dat fixt het weergave-issue dat de Switch denkt dat de batterij op 10% is terwijl 'ie eigenlijk nog half vol is. Volgens mij is dat niet het probleem dat jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:16

Zeror

Ik Henk 'm!

Switch/Timer loopt steeds, maar staat al zo'n 20-25 min op 1% batterij.

Mijn Switch is uitgevallen bij 1 uur, 21 minuten. Vanaf 32 minuten staat de Switch op 1%. Dus heeft totaal zo'n 49 minuten op 1% gestaan.

[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 01-08-2017 17:23 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Ik heb nu ook last van de joycon die de verbinding verliest. Day one Switch van Amazon Spanje. Ik heb een RMA aangevraagd bij Nintendo en ze melden dat er een geldig aankoopbewijs nodig is. Niet dat de Switch uit de Benelux moet komen of zo, dus ik neem aan dat mijn Spaanse Switch geen probleem is?

/edit: Nintendo net even gebeld en het is geen enkel probleem. Azië of Amerika zou (mogelijk) een ander verhaal zijn, maar Europa is dus prima.

[ Voor 19% gewijzigd door jelbo op 02-08-2017 11:36 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:28
Heb ook mijn joycons maar ter reparatie aangeboden, ben al wel meer dan een uur aan het wachten op de mail met antwoordnummer helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:28
Heb nu de mail wel binnen en daar wordt gevraagd om het orginele aankoopbewijs, maar ik heb alleen nog maar de mail van Mediamarkt waarin mijn bestelling is bevestigd. Zou dat genoeg zijn? Er bestaat nog geen enkele switch die buiten de garantie valt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 14:07
jelbo schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:03:
Ik heb nu ook last van de joycon die de verbinding verliest. Day one Switch van Amazon Spanje. Ik heb een RMA aangevraagd bij Nintendo en ze melden dat er een geldig aankoopbewijs nodig is. Niet dat de Switch uit de Benelux moet komen of zo, dus ik neem aan dat mijn Spaanse Switch geen probleem is?
Grappig dat ze een aankoopsbewijs nodig voor aan apparaat dat nog geen half jaar op de markt is. Ding kan niet ouder zijn dan een jaar.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lanithro schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:59:
[...]

Grappig dat ze een aankoopsbewijs nodig voor aan apparaat dat nog geen half jaar op de markt is. Ding kan niet ouder zijn dan een jaar.
Dat is natuurlijk niet de enige potentiële reden dat ze het vragen. Het zou kunnen dat het een serienummer betreft dat niet in Nederland verkocht hoorde te zijn en ze willen misschien zeker weten dat het wel van een Nederlandse verkoper komt voordat ze je service bieden. Comserve heeft vast alleen een servicecontract met Nintendo Nederland.

Ik kan me anders ook niet voorstellen waarom ze het aankoopbewijs nodig hebben, was bij mij in elk geval niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 14:07
NMe schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:21:
[...]

Dat is natuurlijk niet de enige potentiële reden dat ze het vragen. Het zou kunnen dat het een serienummer betreft dat niet in Nederland verkocht hoorde te zijn en ze willen misschien zeker weten dat het wel van een Nederlandse verkoper komt voordat ze je service bieden. Comserve heeft vast alleen een servicecontract met Nintendo Nederland.

Ik kan me anders ook niet voorstellen waarom ze het aankoopbewijs nodig hebben, was bij mij in elk geval niet zo.
Nou op de meeste particuliere facturen staat geen serienummer dus dat gaat niet op. Maar het zou inderdaad kunnen zijn dat ze alleen Nederlandse Switches mogen repareren.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lanithro schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:30:
[...]

Nou op de meeste particuliere facturen staat geen serienummer dus dat gaat niet op.
Nee, maar de factuur in combinatie met het ingeleverde product maakt het wel waarschijnlijker dat het product in NL is verkocht. Bovendien kunnen ze dan bij Nintendo melden dat een bepaalde winkel import verkoopt, mogelijk willen ze daar iets mee doen.

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 02-08-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-02 23:42
Nou ik heb hem neon joycon opgestuurd zonder bon want die kon ik niet vinden. Ik had van twee switches die ik gekocht had wel een bon bij de hand maar dat waren grijzen. Komt hopelijk goed.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:23
Mijn zoon heeft sinds een week ook een Switch, en bij het verbinden met de WiFi zag ik een redelijk lijstje met dezelfde SSID's. Als ik het zo bekijk heeft hij de lijst opgebouwd op basis van MAC-adres van het access point, ik heb er namelijk meerdere. Ik heb er 1 at random gekozen en nu heb ik meestal wel maar soms ook geen ontvangst terwijl ik op die plekken wel datzelfde wifi-netwerk terug zie. Dus het lijkt er op dat de Switch ook daadwerkelijk dat Mac-adres heeft opgeslagen bij de verbinding. Is hier een manier omheen, anders dan de mac-adressen van mijn access points aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57
Nog een vervolg op je scherm problemen?

Ik heb zelf last van een scherm wat rechts bovenin los laat. Kan het terug drukken maar komt naar verloop van tijd weer tevoorschijn.
Sn0wblind schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:07:
Na meerdere keren behuizings problemen te hebben van haarscheurtjes, heb ik nu na 2.5 maanden gebruik een losse digitizer na een hoop Splatoon 2 in docked mode gespeeld te hebben.

Werkelijk waar de slechts gebouwde handheld die ik ooit gehad heb.

Terug geduwd en tijdens het afkoelen er meerdere boeken op gelegd en een nachtje gewacht. Ben benieuwd of die er vanavond na een uurtje spelen er weer langzaam uit komt.

Te zien in de foto hier dat het scherm ongeveer 2mm de behuizing uit komt in de hoek.
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
conodihno1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:03:
Nog een vervolg op je scherm problemen?

Ik heb zelf last van een scherm wat rechts bovenin los laat. Kan het terug drukken maar komt naar verloop van tijd weer tevoorschijn.

[...]
Na het opwarmen, terug duwen en met boeken er op laten afkoelen is het niet meer terug gekomen. Hopenlijk blijft het zo. Anders wordt het voor de 4de keer terug na wwn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57
Ah bedankt. Dat kan ik ook nog even proberen na een avondje Splatoon. Eens kijken of ik nog wat zwaars kan vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
conodihno1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:37:
Ah bedankt. Dat kan ik ook nog even proberen na een avondje Splatoon. Eens kijken of ik nog wat zwaars kan vinden.
Even goed aandrukken met je vingers maar niet TE hard uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-02 23:42
Mijn blue joycon is gerepareerd zonder bon en was incl. verzending met een week terug.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb vandaag een Nintendo Switch gekocht. Gelijk bij het uit de doos halen viel mij op dat de Switch lichtjes gebogen is. Ik had nog nooit gehoord van het 'gebogen switches' verhaal, dus het is niet dat ik er naar op zoek was oid. Vreemd is ook dat ik de Switch dus nog helemaal niet aan had gezet op dat moment. Gebogen door hitte lijkt mij dus onwaarschijnlijk.

Is dit iets wat ik gewoon maar moet accepteren, hebben alle switches dit, of moet ik toch even terug naar de mediamarkt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 19:22

RayNbow

Kirika <3

@Reb87: Nee, een Switch hoort niet gebogen te zijn. Heb je er foto's van?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
RayNbow schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:06:
@Reb87: Nee, een Switch hoort niet gebogen te zijn. Heb je er foto's van?
Het is eigenlijk precies hetzelfde als deze: YouTube: Nintendo Switch Bent Straight Out of The Box???

Eerst dacht ik nog even dat het een feature was haha, maar dit hoort dus blijkbaar niet.

-edit-

Na het herstarten van de Switch (joy cons disconnecten de hele tijd) het volgende probleem gevonden: https://www.reddit.com/r/.../?st=J7DNH1EH&sh=ba875261

Begint goed! Dacht altijd dat Nintendo kwalitatief goed spul maakte. Morgen mijn geld maar eens terugvragen, want hier heb ik weinig vertrouwen in.

[ Voor 31% gewijzigd door Reb87 op 09-09-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Reb87 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:49:
[...]

Het is eigenlijk precies hetzelfde als deze: YouTube: Nintendo Switch Bent Straight Out of The Box???

Eerst dacht ik nog even dat het een feature was haha, maar dit hoort dus blijkbaar niet.
Die truc met een stukje papier onder de Switch is misschien een beetje overdreven. Dat lukt me ook bij mijn Switch, maar ook bij m'n 12" grote Surface Pro 4. Toch beschouw ik beide apparaten voor alle praktische doeleinden als recht en niet gebogen.
-edit-

Na het herstarten van de Switch (joy cons disconnecten de hele tijd)
Disconnecten ze als ze aan de Switch vastzitten of wanneer je ze draadloos gebruikt?

Als je ze draadloos gebruikt, dan zouden ze niet mogen disconnecten. Nintendo kan de Joy-Cons repareren/vervangen zodanig dat ze tot op een redelijke afstand goed functioneren (zolang je maar niet al te veel obstakels tussen de Joy-Cons en de Switch plaatst).
Dat is overduidelijk een defect.
Begint goed! Dacht altijd dat Nintendo kwalitatief goed spul maakte.
Doen ze doorgaans ook, maar fouten gedurende productie kunnen altijd optreden. Consumenten zijn daarom altijd beschermd met een minimale garantie. Dus gewoon garantie claimen of geld terug vragen en ergens anders een ander exemplaar proberen.

Daarnaast:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Nintendo Switch Extreme Durability Test w/ A 60,000 PSI Waterjet

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Nintendo Switch Drop Test from 1000 Feet!! | Durability REVIEW

Een goed werkende Switch kan tegen een stootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Reb87 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:49:
[...]

-edit-

Na het herstarten van de Switch (joy cons disconnecten de hele tijd) het volgende probleem gevonden: https://www.reddit.com/r/.../?st=J7DNH1EH&sh=ba875261

Begint goed! Dacht altijd dat Nintendo kwalitatief goed spul maakte. Morgen mijn geld maar eens terugvragen, want hier heb ik weinig vertrouwen in.
Het probleem van de blauwe / paarse / rode vlekken bij zwart scherm had ik ook bij mijn nieuwe Switch (afgelopen zondag gekocht). Gelukkig mocht ik deze zojuist omruilen bij de MM, en de nieuwe is zover ik kan zien wel helemaal goed! Probleem komt niet vaak voor volgens mij, misschien kwamen die van ons uit dezelfde foutieve batch.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:03

Sagat

Is pappa x2!

Ik weet wel dat ik niet gauw meer een launch console koop, merk maakt dan niet eens zoveel uit. Bijna iedereen heeft issues, dat gezegd hebbende is het ook wel iets van de laatste jaren, want mijn retro consoles (cube/n64/snes en ook saturn en DC) waren wel launch en geen issues.

10 second ninja DONE

• Qapla1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-02-2024
Onze Switch ligt nu een week bij Nintendo en zal daar nog wel even blijven, ze hebben nu een verwerkingstijd van anderhalve week. Niet dat ze het druk hebben volgens die jongen aan de telefoon net..... De vorige keer hadden we alleen de twee Joy-Cons ( red/blue) opgestuurd omdat de rechter steeds de verbinding verloor. Die reparatie en vervanging was na een week weer retour. De rechter werd vervangen en de linker gemodificeerd.

Terwijl die twee weg waren bij Amazon een tweede setje (grey) gekocht en een dag voor we de originele terug kregen die ontvangen. Die nieuwe opgeladen en getest.... Volgens mij waren dat nog een van de eerste geproduceerd want de rechter verloor de verbinding al op 10 cm van de Switch.

Na een paar dagen veel testen, zelfs bij een vriendin alles geprobeerd, maar weer contact opgenomen met Nintendo, hele verhaal uitgelegd en vorige week maandag, kleine week na het retour ontvangen van de eerste reparatie, alles in de doos gestopt, nieuwe Joy-Cons erbij en opgestuurd.

Hopelijk komt alles volgende week weer onze kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvDoorn
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-12-2023
Speciaal een account aangemaakt om hier ook mijn ervaring te kunnen delen.

Afgelopen dinsdag mijn Nintendo Switch opgestuurd i.v.m. problemen met de batterij. Ook na de laatste firmware update bleef het percentage schommelen en ging hij ongeveer een uur mee. Heb ook Nintendo's eigen 'oplossing' geprobeerd, waarbij je de batterij volledig leeg laat lopen en via een aantal stappen terug moet opladen. Ook dat haalde niets uit. Kreeg net als Qapla1 te horen dat de verwerkingstijd op dit moment zo'n anderhalve week is, met een beetje geluk heb ik dit weekend mijn Switch terug.

Eerder ook al een Joy-Con opgestuurd (juli 2017), dat duurde zo'n 5 werkdagen. Fingers crossed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qapla1
Opeens krijg je op zaterdagochtend rond 10 uur een mailtje van PostNL dat de bezorger onderweg is met een pakketje van Nintendo..... Tegen 3 in de middag word er aangebeld, de bezorger met de doos. Open gemaakt en daar zat alleen de Switch in, met begeleidend briefje dat er geen problemen zijn gevonden, de fakturen maar niet het aparte doosje met de grijze joycons. Meteen een mailtje gestuurd want bellen heeft in het weekend geen zin.

Maandag ochtend stipt om 9 uur Nintendo bellen, ben ik meteen nummer twee in de wachtrij..... Vriendelijke medewerker gesproken, eea uitgelegd, even in de wacht en hij kwam met de mededeling dat de joycons daar nog lagen voor meer testjes. Ze zouden binnen twee werkdagen terug zijn.

Afgelopen dinsdag werd ik door Nintendo gebeld met heel veel excuses omtrent de ontbrekende joycons en de verwarring en nog meer excuses en ter compensatie werden ze dinsdag met wat Ninty Goodies opgestuurd. Gisteren de joycons weer terug met sleutelhanger, speldje, schrijfblokje en briefje dat er geen storingen gevonden zijn.

Ondertussen thuis heel het netwerk overhoop gegooid om storingen van die kant uit te sluiten.

We gaan weer vrolijk door met testen.

[ Voor 0% gewijzigd door Qapla1 op 21-09-2017 15:54 . Reden: spelvauten correktie :) ]

• Qapla1
Eindelijk even tijd gevonden om eea te testen. Volgens Nintendo TD is er niets mis met de Switch, het dock, de rode en blauwe joycons en ook niks mis met de grijze joycons.

De Switch is gedocked, MarioKart gestart, afstand is 3 meter, geen obstakels tussen Switch en speler. Alle joycons behalve de grijze rechter houden verbinding. |:(
Haal ik de Switch uit het dock en zet hem er tegenaan dan blijven alle joycons verbinding houden.... Niet dat je dan nog lekker kunt gamen op dat schermpje 3 meter verderop maar alles blijft wel werken... 8)7

Iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
Ik zit er aan te denken om een USB-C verlengkabeltje ergens vandaan te halen en de Switch uit het dock liggend te gaan gebruiken en dan zo dat hij nog wel koeling kan krijgen.
Dus dock ergens uit het zicht in het kastje verstoppen en de Switch liggend gebruiken.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Qapla1 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:13:
Eindelijk even tijd gevonden om eea te testen. Volgens Nintendo TD is er niets mis met de Switch, het dock, de rode en blauwe joycons en ook niks mis met de grijze joycons.

De Switch is gedocked, MarioKart gestart, afstand is 3 meter, geen obstakels tussen Switch en speler. Alle joycons behalve de grijze rechter houden verbinding. |:(
Haal ik de Switch uit het dock en zet hem er tegenaan dan blijven alle joycons verbinding houden.... Niet dat je dan nog lekker kunt gamen op dat schermpje 3 meter verderop maar alles blijft wel werken... 8)7

Iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
Ik zit er aan te denken om een USB-C verlengkabeltje ergens vandaan te halen en de Switch uit het dock liggend te gaan gebruiken en dan zo dat hij nog wel koeling kan krijgen.
Dus dock ergens uit het zicht in het kastje verstoppen en de Switch liggend gebruiken.
Heb je de controller ook al eens los opgestuurd? Dit is wel een heel vreemd geval, de dock zou in principe bluetooth amper/niet moeten tegenhouden... Andere opstelling geprobeerd o.i.d.? Bij mij werkt alles in ieder geval op ruim 3 meter (al zit ik meestal dichterbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qapla1
Thomas schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:47:
[...]

Heb je de controller ook al eens los opgestuurd? Dit is wel een heel vreemd geval, de dock zou in principe bluetooth amper/niet moeten tegenhouden... Andere opstelling geprobeerd o.i.d.? Bij mij werkt alles in ieder geval op ruim 3 meter (al zit ik meestal dichterbij).
Als eerste hebben we de rode en blauwe joycons opgestuurd naar Nintendo, we kregen toen de blauwe gerepareerd en de rode vervangen terug. Daarmee was het probleem met de rode, rechts dus, opgelost. Dat die twee weg waren bij Amazon een setje grijze gekocht. Die opgeladen en gesynced, getest en toen had ik met de rechter op een halve meter afstand al problemen.

De Switch staat nu recht voor de bank, onder de tv, naast een WiiU, boven een receiver en een blu-ray speler.
Als ik de Switch uit het kastje haal, deze 2,5 meter naar rechts verplaatst boven op een ander kastje is er niks aan de hand. Als ik de Switch naar de slaapkamer boven verplaats is er ook niks aan de hand.

Ik heb na bovenstaande testen weer Nintendo gesproken, alles uitgelegd, ingepakt, Switch, dock, adapter, gekleurde en grijze joycons, begeleidend briefje met mijn bevindingen erbij en opgestuurd naar Nintendo.

Bijna twee weken later kreeg ik alles, op de grijze joycons na, terug. De joycons kreeg ik een paar dagen later terug vanwege meer testen. Hun conclusie is dat alles naar behoren werkt en er geen afwijkingen of defecten gevonden zijn.

Omdat uit het dock halen de verbinding niet verstoord heb ik een usb-c kabel besteld. Als die binnen is, hopelijk dinsdag, ga ik eens zien of dat de oplossing is. Als dat het is dan zet ik het dock uit zicht, leg de Switch neer met ruimte voor koeling en ga zo gamen.

Word vervolgd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:53
Zijn er mensen die hetzelfde geluid hebben uit hun HD Rumble?

Bekijk op YouTube
Fast RMX Rumble Noise. Normal?

Ik merkte het op tijden Golf Story, maar weet nu niet of die normaal is of niet.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

batumulia schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:55:
Zijn er mensen die hetzelfde geluid hebben uit hun HD Rumble?

[video]

Ik merkte het op tijden Golf Story, maar weet nu niet of die normaal is of niet.
Fast RMX heeft (had?) ook een bizar harde rumble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:53
Thomas schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:15:
[...]

Fast RMX heeft (had?) ook een bizar harde rumble.
Ja, echter ik heb het ook tijdens Golf Story, weet nu niet of het normaal is of niet. De ene zegt van wel, de ander zegt dat ik de joy-cons terug moet sturen naar Nintendo... Wat zijn jullie eigen ervaringen?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik gooi de vraag toch even hier neer, heb een dlc van zelda botw gekocht en had zoiets van ja leuk maar eigenlijk ben ik met deze zelda en dlc wel klaar. Dlc is een week geleden aangeschaft. Kun je je geld van de dlc nog terugvragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

rudyman85 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:57:
Ik gooi de vraag toch even hier neer, heb een dlc van zelda botw gekocht en had zoiets van ja leuk maar eigenlijk ben ik met deze zelda en dlc wel klaar. Dlc is een week geleden aangeschaft. Kun je je geld van de dlc nog terugvragen?
Nope.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byaku_chan
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-08-2022
Hey iedereen, ik heb 1 a 2 dode pixels op mijn Switch scherm en ik heb Nintendo vorige week zondag gemaild maar nog geen antwoord. Heeft iemand hier ervaring met hun dode pixel(s) policy? Ik hoop dat ik hem kan opsturen en het scherm kan laten maken/vervangen maar ik heb ook gehoord dat Nintendo dode pixels niet erkent als officiele defect? Ik zat eraan te denken anders maandag te bellen (of anders woensdag ivm Kerst) maar als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:22

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik merk sinds gisteren dat mijn linker joy-con niet meer vast klikt op de Switch. Kan hem er zonder het knopje in te drukken afhalen. Iemand dat al eens meer gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Edmin schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:51:
Ik merk sinds gisteren dat mijn linker joy-con niet meer vast klikt op de Switch. Kan hem er zonder het knopje in te drukken afhalen. Iemand dat al eens meer gezien?
Kotaku: How To Fix A Broken JoyCon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:22

Edmin

Crew Council

get on my horse!

@RayNbow , dank! Die gaan we eens proberen. Kan best gebeurd zijn doordat de Switch gevallen is in mijn afwezigheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 00:09
Ik heb een nintendo switch gewonnen, echter heb ik er geen bon bij. Heb ik dan recht op garantie>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1013855

Mijn linker joycon analog stick maakt een heel irritant geluid, alsof er veer in en uit elkaar getrokken wordt. Verder ondervind ik qua gameplay geen problemen maar ik word er een beetje ocd van.. :+ Ik kon het volgens de Nintendo medewerker gewoon opsturen en zij zouden dan beoordelen of hij gerepareerd wordt.

De medewerker zei dat ik het via PostNL moest opsturen naar het adres in Nieuwegein, maar ik hoor iedereen over antwoordnummers praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1013855 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:01:
Mijn linker joycon analog stick maakt een heel irritant geluid, alsof er veer in en uit elkaar getrokken wordt. Verder ondervind ik qua gameplay geen problemen maar ik word er een beetje ocd van.. :+ Ik kon het volgens de Nintendo medewerker gewoon opsturen en zij zouden dan beoordelen of hij gerepareerd wordt.

De medewerker zei dat ik het via PostNL moest opsturen naar het adres in Nieuwegein, maar ik hoor iedereen over antwoordnummers praten?
Even een update: ik heb zelf een rma aangemaakt, antwoordnummer ontvangen en dus gratis verstuurd. Binnen 8 dagen kreeg ik mijn linker joycon gerepareerd terug. Over mijn duitse factuur werd niet moeilijk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:49

OmeJoyo

This is me

Ikpakacties schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:41:
Ik heb een nintendo switch gewonnen, echter heb ik er geen bon bij. Heb ik dan recht op garantie>?
De persoon/organisatie die jou de switch heeft verstrekt is de "verkoper" en zal je verder moeten kunnen helpen. Die zal de factuur hebben.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-04 20:33
Anoniem: 1013855 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:38:
[...]

Even een update: ik heb zelf een rma aangemaakt, antwoordnummer ontvangen en dus gratis verstuurd. Binnen 8 dagen kreeg ik mijn linker joycon gerepareerd terug. Over mijn duitse factuur werd niet moeilijk gedaan.
Waar heb je die RMA aangemaakt? Ik wil ook een Joycon ter reparatie opsturen (hij glijdt van de Switch af zonder de release knop te gebruiken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Blackice09 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:10:
[...]

Waar heb je die RMA aangemaakt? Ik wil ook een Joycon ter reparatie opsturen (hij glijdt van de Switch af zonder de release knop te gebruiken)
https://nintendo.comserve-nl.com/Model?language=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1066027

Hoi,

Nieuw hier. Moeder van T van 8.

En net een supervervelende situatie met de Nintendo klantenservice meegemaakt!

Laatst, in het weekend, ging de rechter Joy Con controller stuk. Niet dat hij het niet helemaal meer deed, maar je kon de joystick niet meer inklikken.

De juiste stappen gevolgd: terug naar retailer, die gaf servicenummer Nintendo, klacht aangemaakt, Joy Con opgestuurd.

Vanochtend kreeg ik een mailtje dat get defect NIET onder garantie valt, want het zou geen fabricagefout zijn.

Ik bellen met het nummer in de email en vraag hoezo niet, want de Switch is 4,5 maand oud en normaal gebruikt.

Maar nee, er zat een ‘deuk’ in de behuizing, dus de Joy Con moest hard gevallen zijn of er moest iemand op zijn gaan staan. WAAAT?

Ik was totaal ontsteld! De Joy Con ging stuk toen ik ernaast zat, hij klikt ineens niet meer (schijn je nodig te hebben in Splatoon). Mijn zoontje is zo zuinig op zijn Switch, er is niks mee gebeurd!

Maar ze hadden er wel foto’s van.... nou ja!

Ik heb gebeld met de Consumentenbond en die zegt dat ik terug moet naar de retailer, want die is verantwoordelijk. Die zegt vervolgens dat hij het zo met Nintendo op moet lossen. Zeer aardige retailer overigens.

Wat nu?

Ik moet 30,- euro betalen om de Joy Con te laten repareren of hij komt ongerepareerd terug.

Sta je toch als klant met de rug tegen de muur!

Potjandosie, die Switch kostte 350,- en is na normaal gebruik na 4,5 maand stuk.

Gaarne jullie advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Vervelende situatie. Ik geloof dat je dit met de winkel af moet afhandelen, niet met Nintendo. Maar ik heb daar verder geen ervaring mee.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:28
Anoniem: 1066027 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:34:
Hoi,

Nieuw hier. Moeder van T van 8.

En net een supervervelende situatie met de Nintendo klantenservice meegemaakt!

Laatst, in het weekend, ging de rechter Joy Con controller stuk. Niet dat hij het niet helemaal meer deed, maar je kon de joystick niet meer inklikken.

De juiste stappen gevolgd: terug naar retailer, die gaf servicenummer Nintendo, klacht aangemaakt, Joy Con opgestuurd.

Vanochtend kreeg ik een mailtje dat get defect NIET onder garantie valt, want het zou geen fabricagefout zijn.

Ik bellen met het nummer in de email en vraag hoezo niet, want de Switch is 4,5 maand oud en normaal gebruikt.

Maar nee, er zat een ‘deuk’ in de behuizing, dus de Joy Con moest hard gevallen zijn of er moest iemand op zijn gaan staan. WAAAT?

Ik was totaal ontsteld! De Joy Con ging stuk toen ik ernaast zat, hij klikt ineens niet meer (schijn je nodig te hebben in Splatoon). Mijn zoontje is zo zuinig op zijn Switch, er is niks mee gebeurd!

Ik heb gebeld met de Consumentenbond en die zegt dat ik terug moet naar de retailer, want die is verantwoordelijk. Die zegt vervolgens dat hij het zo met Nintendo op moet lossen. Zeer aardige retailer overigens.

Wat nu?

Ik moet 30,- euro betalen om de Joy Con te laten repareren of hij komt ongerepareerd terug.

Sta je toch als klant met de rug tegen de muur!

Potjandosie, die Switch kostte 350,- en is na normaal gebruik na 4,5 maand stuk.

Gaarne jullie advies!
toon volledige bericht
Hoe lullig dit ook klinkt, maar de verkoper had jou nooit mogen afschepen met het servicenummer van Nintendo. Je hebt bij hem een artikel gekocht, daar wil je nu garantie op claimen, de Nederlandse wet stelt dat garantie door de verkoper wordt geregeld, niet door de fabrikant. De Consumentenbond heeft gelijk.

Overigens kan het natuurlijk best dat die Joycon een keer gestuiterd heeft waar je niet bij was, dat er in het binnenwerk iets gebroken is - een stukje plastic of zo, dat vervolgens bij normaal gebruik een beetje in de behuizing rondrammelt en dan ineens tussen een veertje terecht komt, waardoor het geheel niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net de foto’s van Nintendo ontvangen.

De behuizing van de analoge stick in de Joy-Con is verbogen.
Dergelijke schade ontstaat alleen als gevolg van het doorduwen van de analoge stick, dit kan gebeuren door heel erg hard op de analoge stick te drukken of doordat deze heeft klem gezeten.

Tsja, gevalletje kip en ei. Ik kan best begrijpen dat mijn zoontje enige kracht gebruikt heeft toen hij de joystick niet meer in kon drukken.

Als mijn keukendeur klemt, zet ik ook enige kracht om hem open te krijgen.

Maar ze moeten niet aankomen met insinuaties dat hij wel hard gevallen zou zijn of dat iemand er op is gaan staan, dat is misschien hun ervaring , maar hier niet het geval.

Mijn zoontje is superzuinig op zijn apparatuur. En ouderlijk toezicht wordt hier letterlijk genomen.

Ik vind het een gemiste kans voor Nintendo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik zou terug naar de winkel gaan en daar je verhaal doen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:55
Even een korte vraag. Zit er op de joy cons even lang garantie als de switch zelf? Dit ivm de bekende problemen met de joy cons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Anoniem: 1066027 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:34:
...
...
...
Wat nu?
...
Je moet het inderdaad met de retailer oplossen. Het staat hem vrij om zelf contact met Nintendo op te nemen.

Volgens mij ligt binnen de 6 maanden de bewijslast bij de verkoper. Het is maar de vraag of een foto van een joycon voldoet. Is het wel jouw joycon? Is de schade niet na opsturen ontstaan?

Als die verkoper echt zo vriendelijk is, dan voldoet hij aan zijn verplichtingen, en zorgt hij dus voor vervanging/reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi,

De retailer heeft instructies gekregen van Nintendo dat hij klanten direct doorstuurt naar Nintendo zelf. Dat staat ook te lezen op de US website van Nintendo: ‘call our consumer assistence hotline, rather than going to your retailer’.

Hij heeft wel voor mij gebeld met Nintendo. Zij vroegen of ik een betrouwbare klant was. ‘Euh ja, mevrouw heeft hier in 4,5 maand meer dan 750,- aan Nintendo spullen besteed!’

Ik heb Nintendo middels een nette email verzocht de Joy Con controller kostenloos te repareren of te vervangen daar deze kapot is gegaan door normaal gebruik. Dat zij zeggen dat hun ervaring is dat de behuizing van de analoge stick is verbogen door een harde val of doordat er iemand op is gaan zitten of staan, is hier dus niet het geval.

Er zullen wel zo veel Joy Con controllers teruggestuurd worden, dat het een te duur grapje wordt ze allemaal kostenloos te repareren dan wel te vervangen.

Helaas na een week nog geen reactie terug gehad van Nintendo. Als iemand een email-adres weet waar ik mijn klacht kan deponeren, hoor ik het graag, ik heb het hele web al afgestruind, het is niet te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:02
Ik moet mijn day one joy-cons ook maar eens gaan opsturen. Het bekende connectie probleem. Hopelijk gaat dat een beetje vlot.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Best wel bagger die joy-cons.
Omdat mijn eerste joy-cons niet goed vergrendelen en ik ze toch eens op wil sturen naar Nintendo maar even extra setje gehaald.
Hiervan werd de linker heel warm en had ik last van batterij drain. Deze ook maar weer omgeruild.

Mooi apparaat die switch, maar de build quality is echt ver beneden de maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phusebox schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:07:
Ik moet mijn day one joy-cons ook maar eens gaan opsturen. Het bekende connectie probleem. Hopelijk gaat dat een beetje vlot.
Feest. Nintendo zegt gewoon valt niet onder garantie en je hebt maar 1 jaar garantie om te beginnen.

WTF Nintendo. Really? Flikker maar op met je troep. Laatste keer dat ik hier nog wat van koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Iets met zelf lekker op tijd handelen en iets met het verschil tussen wettelijke garantie en extra garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RayNbow schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:11:
Iets met zelf lekker op tijd handelen en iets met het verschil tussen wettelijke garantie en extra garantie.
Ik heb de joycons nooit los gebruikt en kwam er pas achter toen iemand anders dat deed en de verbinding dus steeds weg viel.

In Nederland is de garantie wettelijk zo lang als de verwachtte levensduur van een apparaat is. Lijkt me sowieso langer dan een jaar.

En hoe dan ook: dan hadden ze een recall moeten doen van hun troep als je binnen x window je claim moest doen op een overduidelijke productie fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Phusebox schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:24:
In Nederland is de garantie wettelijk zo lang als de verwachtte levensduur van een apparaat is. Lijkt me sowieso langer dan een jaar.
Voor die wettelijke garantie in Nederland moet je bij de verkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RayNbow schreef op zondag 22 juli 2018 @ 08:18:
[...]

Het is een productie- of eigenlijk ontwerpfout. Apparaat doet niet wat er belooft is. Maar goed als Nintendo de Apple (al is Apple zelfs heel wat soepeler en coulanter) wilt uithangen hier, prima. Hoef je van mij in ieder geval geen euro meer te verwachten.

Plemp de switch wel op marktplaats.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 22-07-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Phusebox schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:11:
Het is een productie- of eigenlijk ontwerpfout.
Ja, en? Verandert dat dan iets aan:
[...]

?

Als je het nu nog niet door hebt, fabrieksgarantie is iets extra's. Bij de Nintendo Switch is dat 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

En die geeft ook niet thuis. Fijn dit land waarin we leven en iedereen maar zelf mag bepalen of ze wel of niet garantie verlenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Phusebox schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:09:
[...]

En die geeft ook niet thuis.
Dan moet je gerechtelijke stappen ondernemen of een consumentenprogramma als Kassa of Radar inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:36
Eigenlijk moet ik maar eens terug naar de winkel met het hele systeem. Genoeg problemen, maar ik zit net zo lekker in Hollow Knight (zei het met enige frustratie vanwege verbindingsproblemen)
Behuizing is krom.
Scherm komt uit behuizing in recherbovenhoek, zover zelfs dat ik er een nagel onder kan krijgen. Maakt verder niet uit of ik docked of handheld speel.
Linker Joy-con maakt rare geluidjes, alsof een veertje (bijna) kapot is.
Rechter Joy-con verliest continu verbinding als ik op meer dan 2 meter afstand ben van de Switch. Meestal blijft het bij gewoon niet of laat reageren, maar sinds gisteren heb ik ook al een aantal keer een popup gehad dat ik de Joy-con opnieuw moest verbinden.

Op zich is het een mooi systeem, maar jammer van deze problemen. Er kan natuurlijk altijd wat fout gaan, dit is echter wel een beetje veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

Hier ook een paar dagen geleden een switch gekocht, was van een kind van 8 die er niks mee deed dus papa wilde hem verkopen. Daar uiteraard vanalles getest, maar toch net niet goed genoeg opgelet en de linker joy con heeft problemen met de joystick. Naar beneden bewegen wordt niet volledig geregistreerd tenzij er enorm veel kracht gezet wordt, of de stick wordt opgetild voordat je beweegt (kracht zetten zal hetzelfde doen gok ik zo). Nog gevraagd of hij toevallig de bon nog had achteraf maar die had hij helaas niet meer.

Contact opgenomen met Nintendo, die wilden ook niks voor me doen aangezien ik geen aankoopbewijs heb. Dat het duidelijk een productiefout is (want meerdere mensen hebben er last van) doet daar helaas niks aan af. Een vervangend stickje wilden ze me ook niet leveren aangezien ze geen onderdelen verkopen. Beetje jammer, maar helaas.

Nu dus maar een stickje in China besteld, 3 euro incl. verzending. Hopen dat die inderdaad fatsoenlijk genoeg werkt. Iemand er al eens zo eentje vervangen voor een goedkoop Chinees stickje?
Kwam er ook achter dat ik die maat schroevendraaier niet heb (heb wel tri wings maar geen Y) dus die ook nog maar besteld.

Uiteraard zou reparatie via Nintendo de voorkeur hebben, maar die willen dus helemaal niks doen zonder bon. Als ik de bon had was ik wel naar de verkoper gegaan aangezien je daar veel meer rechten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

mark-k schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:37:
Dat het duidelijk een productiefout is (want meerdere mensen hebben er last van)
Ik heb dit mankement nog niet eerder gezien. :?
doet daar helaas niks aan af.
Volgens mij is het geen productiefout, maar is die stick gewoon gesloopt. Zelfs al zou het een productiefout zijn, wettelijke garantie haal je bij de verkoper (eventuele fabrieksgarantie is een bonus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

RayNbow schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:48:
[...]

Ik heb dit mankement nog niet eerder gezien. :?

[...]

Volgens mij is het geen productiefout, maar is die stick gewoon gesloopt. Zelfs al zou het een productiefout zijn, wettelijke garantie haal je bij de verkoper (eventuele fabrieksgarantie is een bonus).
Als je erop Googlet dan vind je meerdere met een vergelijkbaar probleem (stick registreert niet goed). De switch is verder nog echt als nieuw, geen krasje te vinden, dus gesloopt lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

Verder snap ik dat je bij de verkoper moet zijn, maar ik heb dus geen aankoopbewijs. Dat Nintendo daardoor ook niks wil doen is jammer, maar daar heb ik uiteraard ook geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

mark-k schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 18:13:
[...]

Als je erop Googlet dan vind je meerdere met een vergelijkbaar probleem (stick registreert niet goed).
Kun je hiernaar linken, want het enige veel voorkomende probleem dat ik ken m.b.t. het registreren van controller input heeft te maken met slechte BlueTooth connectiviteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

RayNbow schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 06:28:
[...]

Kun je hiernaar linken, want het enige veel voorkomende probleem dat ik ken m.b.t. het registreren van controller input heeft te maken met slechte BlueTooth connectiviteit?
Bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/...rning_in_perfect_circles/

https://en-americas-suppo...oy-con---joystick-problem

https://en-americas-suppo...icks-not-working-properly

Niet exact hetzelfde probleem, maar wel hetzelfde principe, bewegingen van de joystick die niet volledig geregistreerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-04 23:20
Net een weekje de switch en ineens herkent hij mijn rechter joycon niet meer als ik hem aan de switch klik. Hij laadt wel op, maar de switch maakt draadloos verbinding. Hierdoor kan ik in handheld geen games starten met de joycons aan de switch. De joycon resetten middels het sync knopje en dan tijdens het knipperen van de lampjes inschuiven lost het op. Maar na een willekeurige tijd gebeurt dit gewoon weer.

Bij de winkel was het natuurlijk niet te reproduceren dus ruilen willen ze niet. Al een aantal keer geweest maar elke keer begint het weer met normaal werken als ik bij de balie sta.

Andere joycons willen ook niet verbinden als de switch dit kuurtje heeft. Iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:32
Eduardboon schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:37:
Net een weekje de switch en ineens herkent hij mijn rechter joycon niet meer als ik hem aan de switch klik. Hij laadt wel op, maar de switch maakt draadloos verbinding. Hierdoor kan ik in handheld geen games starten met de joycons aan de switch. De joycon resetten middels het sync knopje en dan tijdens het knipperen van de lampjes inschuiven lost het op. Maar na een willekeurige tijd gebeurt dit gewoon weer.

Bij de winkel was het natuurlijk niet te reproduceren dus ruilen willen ze niet. Al een aantal keer geweest maar elke keer begint het weer met normaal werken als ik bij de balie sta.

Andere joycons willen ook niet verbinden als de switch dit kuurtje heeft. Iemand de gouden tip?
Je zou dit fenomeen kunnen filmen, eventueel met je aankoopbon erbij om duidelijk te maken wat het probleem is en dat het écht jouw Switch, en niet een filmpje is van het internet.

Verder kan je ook contact opnemen met Nintendo, kijken of zij dit probleem eerder te oren hebben gekregen. Is dit niet het geval, kan je altijd kijken of Nintendo iets voor je kan doen of, als je het filmt, de winkel wat voor je kan betekenen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:16
Je zou nog kunnen proberen de firmware van de Joy-Cons zelf te updaten:

1. Selecteer system settings in het HOME menu
2. Ga naar Controllers and Sensors
3. Selecteer Update Controllers om de update te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitebreed
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-11-2023
Anoniem: 941371 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:25:
Ik heb mijn Switch sinds launch en had geen problemen met de Joy Con tot systeem update 2.0. toen gebeurde het af en toe dat Link zelf bleef verder wandelen (telkens naar Links). Heb toen de Joy Cons opnieuw gesyncroniseerd en dat bleek te helpen maar niet 100%. Contact op genomen met Nintendo en opgestuurd, ze hebben de Poron Foam fix gedaan volgens de factuur althans.

Joy Con terug ontvangen leek goed te werken maar ondertussen had ik Zelda uitgespeeld en ging ik Mario Kart 8 spelen. In die game merkte ik geen problemen maar omdat je constant stuurt is het moeilijker om iets te merken in die game.

Onlangs kwam update 3.0 uit en moest ik ook Zelda updaten voor de DLC. En opeens was het probleem weer daar met momenten erger dan ooit. Heb de Joy Cons weer opnieuw gesyncroniseerd met het systeem maar niets helpt. Ik zie het niet zitten om de Joy Con weer op te sturen naar Nintendo. Ik vind het ook vreemd dat het probleem 2 keer al zich voor begon te doen na een update. Tenslotte wanneer het gebeurt en ik druk op de home toets dan navigeer ik met de pijl toetsen door het menu en gebeurt er niets maar zodra ik terug op de home toets druk en terug in het spel zit, is Link nog steeds bezig met wandelen. Dus ben er zeker van dat het niet aan de Joy Stick ligt ofzo.

zie ook dit filmpje: YouTube: Nintendo Switch JoyCon issue worse after update 3.0

Wie van jullie ondervind nog hinder en gebeurt dit ook in andere games? Ik overweeg de aanschaf van een pro controller.
toon volledige bericht
Ik heb exact hetzelfde probleem! Het begint na ongeveer 5 minuten spelen en treedt dan steeds vaker op. Het maakt dan niet uit of je docked speelt of niet, het probleem blijft hetzelfde.

Er is ook een thread op Reddit (https://www.reddit.com/r/...ingmoving_on_its_own_fix/) die hetzelfde probleem aankaart en een 'eigen' oplossing biedt, maar ik denk dat ik toch maar gewoon de joycon ga opsturen

Ik heb ook dat af en toe de rechter joycon het niet helemaal goed lijkt te doen qua reactie op knoppen. Dit merk ik vooral bij Rayman Legends waarbij je vaak moet springen, dan druk je en gebeurt er soms niks. Dit gaat dan soms weer over en komt weer terug. Iemand bekend met dit probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door Nitebreed op 08-10-2018 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-05 15:55
Nitebreed schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:59:
[...]
Ik heb ook dat af en toe de rechter joycon het niet helemaal goed lijkt te doen qua reactie op knoppen.
Ja, en na de laatste update is het eigenlijk onspeelbaar geworden. Ik heb het probleem bij 2 setjes joy-cons, bij setje rood/blauw uit oktober vorig jaar en een setje neon-groen roze. De rechter joycon, de rode, heb ik 2 weken geleden opgestuurd, maar nog niets op gehoord, behalve Uw reparatie is door ons ontvangen en in behandeling genomen. Als die terug is ga ik de groene roze ook opsturen.

Super frustrerend om bij Mario een gat in te vallen terwijl je weet dat je gewoon de spring knop hebt ingedrukt.

[ Voor 0% gewijzigd door rnenator op 17-10-2018 13:42 . Reden: kleurtje aanpassen ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-05 15:55
Een follow-up: maandag contact gehad met Nintendo Klantenservice (3,5 week na opsturen) en de rode joy-con's hebben lever problemen. Ik heb uiteindelijk een grijze gekregen zodat ik verder kan spelen, deze grijze zou ik later weer om kunnen ruilen tegen een rode volgens de klantenservice medewerker.

Vandaag gaat een neon roze op de post. Zelfde problemen. Ik hoop dat deze RMA geen 3,5 week kost.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Sinds vandaag erachter gekomen (door potje Mario Kart) dat één van de rechter joycons de SL/SR en sync knoppen niet meer werken. Nu heb ik op internet gevonden dat het aan het kabeltje in de joycon ligt. Doordat deze te strak een bochtje omgaat. Zie youtube video. Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad? En helpt het open maken van de joycon en het kabeltje anders vouwen? Mijn garantie is al vervallen.

Joycon werkt prima in handheld mode of als ik hem in de grip doe met een linker joycon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
PleXtor schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:34:
Sinds vandaag erachter gekomen (door potje Mario Kart) dat één van de rechter joycons de SL/SR en sync knoppen niet meer werken. Nu heb ik op internet gevonden dat het aan het kabeltje in de joycon ligt. Doordat deze te strak een bochtje omgaat. Zie youtube video. Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad? En helpt het open maken van de joycon en het kabeltje anders vouwen? Mijn garantie is al vervallen.

Joycon werkt prima in handheld mode of als ik hem in de grip doe met een linker joycon.
Lol ik heb precies hetzelfde probleem met mijn rode rechter JC (day 1 JC). Ik kwam er toevallig achter omdat ik de kleine Mario Kart wou laten spelen en ze moest en zou de rode JC hebben... Dat ging dus blijkbaar niet.

Heb de TD van Nintendo een email gestuurd omdat op de website staat waar je de repair kunt aanmelden dat ze er geen garantie op geven. En aangezien ik er echt zuinig op ben verbaasd mij het ook dat dat ding zo snel kapot is. Dus ben benieuwd hoe ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Vind het wel kansloos, ben er ook altijd heel zuinig op. Maar goed ik ben zo dom geweest om hem vanmiddag te openen. Precies hetzelfde resultaat als in de YT video, na openen werken de lichtjes en knoppen weer. Gewoon kabelbreuk. Na wat bewegen met het kabeltje is het kabeltje helemaal kapot gegaan |:( Morgen maar even bellen met Nintendo...

Kleine update. Zojuist gebeld, probleem is bij hun niet algemeen bekend. Garantie afhandeling is nu vervallen omdat ik hem open heb gehad... Moet dus eigenlijk een nieuwe kopen, mocht ik hem draadloos willen gebruiken voor bijv. mario kart. Echt grote ontwerpfout van Nintendo, kabeltje zit gewoon veel te strak gevouwen waardoor er kabelbreuk is ontstaan.

Update2: Heb op ali express al een onderdeel gevonden waarmee ik de reparatie zelf kan doen, zodat de SR en SL het straks weer werken. Kosten €4,50.

[ Voor 43% gewijzigd door PleXtor op 13-11-2018 10:37 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff feest. Koop ik ook nog eens een spel. Gisteravond game avond gepland met vrienden voor Smash.

Na de 3 uur durende download een error. Kom het spel niet starten. Check for corrupt data gedaan, niks gevonden.

Opnieuw downloaden gaf telkens meteen een error. Dus dan maar proberen op intern geheugen ipv SD. Weer 3 uur later of ja eigenlijk nu net. Wil het spel starten "corrupted data". Weer check gedaan. Niks gevonden.

Dan maar weer opnieuw downloaden. Oh opnieuw downloaden lukt weer niet... Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darobb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
Ook ik heb problemen met vooral mijn rechter joycon.
Af en toe lijken de knoppen niet te reageren...

Ik heb de Switch rond de black friday periode gekocht. (Ik had verwacht/gehoopt dat bug e.d. er al wel uitgehaald zouden zijn)

Met mijn eerste game - south park - viel het probleem nog niet zo op.
Maar nu met Rayman Legends is er iets meer directe actie vereist en is het echt heel vervelend.

Soms heb ik het idee dat ik zelf voor de "verbinding" lig/zit.
Aan de andere kant, mijn "gamepose" is niet veranderd sinds de WII U waarbij nooit problemen heb ondervonden... Het zou jammer zijn als consoles er op achter uit gaan qua kwaliteit.
En, ook al zou ik zelf voor de verbinding zitten mijn linker joycon doet het eigenlijk wel altijd als de rechter niet reageert.
Daarnaast heb ik er ook een paar keer last van gehad zelfs als recht voor mijn switch ga zitten zonder obstakels op +/- 3 meter.

Iemand inmiddels nieuwe tips?
Of gewoon naar nintendo of de verkoper bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conwa
  • Nu online
Kan het zo snel niet vinden met zoekopdracht..

Heb een switch zonder bon. Ongeveer een jaar oud en heb sinds kort problemen met de linker joycon.

Characters in Zelda of Mario lopen uit zichzelf naar links. Schijnt iets met stof te zijn. Maar ik wil hem niet open maken en ook niet beschadigen.. Met een nieuwe controller is het probleem weg. Is dit te claims bij Nintendo? Zelfs zonder bon?

Het is op deze manier onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Conwa schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 23:27:
Is dit te claims bij Nintendo?
Je hebt maar 1 jaar fabrieksgarantie, daarna kan je niet terecht bij Nintendo maar moet je bij de verkoper zijn voor wettelijke garantie.
Zelfs zonder bon?
Nee, Nintendo vereist een bon of factuur van de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conwa
  • Nu online
OK thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper_xt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09-2022
Hi guys,

De knopjes op mijn rechter joycon reageren de laatste tijd ook niet altijd goed meer. Heel irritant wanneer je net een preciese jump of iets dergelijks wil uitvoeren.
Ik heb de switch in juni 2017 gekocht en ging er dus vanuit dat het nog binnen de 2 jr wettelijke garantie viel.
Echter geeft YGZ aan dat de 2 jr garantie alleen voor de console geldt en dat er op de controllers maar 1 jr garantie zit.
Weet iem toevallig of dit klopt? Klinkt een beetje raar dat de controllers los van de console worden gezien aangezien je ze als 1 pakket koopt. Zover ik weet kan je ook geen switch kopen zonder controllers... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstrein3737
  • Laatst online: 22-10-2024
Reaper_xt schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:46:
Hi guys,

De knopjes op mijn rechter joycon reageren de laatste tijd ook niet altijd goed meer. Heel irritant wanneer je net een preciese jump of iets dergelijks wil uitvoeren.
Ik heb de switch in juni 2017 gekocht en ging er dus vanuit dat het nog binnen de 2 jr wettelijke garantie viel.
Echter geeft YGZ aan dat de 2 jr garantie alleen voor de console geldt en dat er op de controllers maar 1 jr garantie zit.
Weet iem toevallig of dit klopt? Klinkt een beetje raar dat de controllers los van de console worden gezien aangezien je ze als 1 pakket koopt. Zover ik weet kan je ook geen switch kopen zonder controllers... :?
je hebt op de joy cons helaas maar 1 jaar garantie ja. dat weet ik nog van toen ik mijn joy cons op reparatie heb opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper_xt
rickstrein3737 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:21:
[...]

je hebt op de joy cons helaas maar 1 jaar garantie ja. dat weet ik nog van toen ik mijn joy cons op reparatie heb opgestuurd.
Thnx voor de bevestiging, wel erg jammer.
Dan wordt het nieuwe halen vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickstrein3737
Reaper_xt schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:28:
[...]

Thnx voor de bevestiging, wel erg jammer.
Dan wordt het nieuwe halen vrees ik.
mocht je het toch willen laten repareren. dit is de prijslijst van Nintendo. verder komt verzendkosten er nog boven op.
https://nintendo.comserve...umentation/TarievenNL.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper_xt
ooh, thnx! Altijd goed om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:24
rickstrein3737 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:21:
[...]

Hoe is dat nou mogelijk? je hebt hier toch gewoon een 2e jaar garantie op hardware via de winkel? En dan heb je nog de verwachte levensduur van hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstrein3737
dat dacht ik ook alleen de intertoys was niet meewerkend. (Altans degene waar ik geweest ben.) ik moest maar een klacht neerleggen bij nintendo of het hoofdkantoor van intertoys. verder geeft Nintendo standaard 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:24
rickstrein3737 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:41:
dat dacht ik ook alleen de intertoys was niet meewerkend. (Altans degene waar ik geweest ben.) ik moest maar een klacht neerleggen bij nintendo of het hoofdkantoor van intertoys. verder geeft Nintendo standaard 1 jaar.
Tja nu Intertoys uitstel van betaling heeft aangevraagd zou ik het hoe dan ook via Nintendo proberen te spelen. Misschien dat de werknemers nu ook minder gemotiveerd zijn met deze berichten.

Zou voor mij ook vervelend zijn, want ik heb 2 maanden geleden pas ontdekt dat de linker joycon het minder doet terwijl dat natuurlijk vanaf het begin was. Ik had hem alleen nog niet in het dock gebruikt sinds release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Reaper_xt schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:46:
Hi guys,

Staat dat ergens aangegeven? Ik vermoed dat zij die Joy-Cons opsturen naar Nintendo en daarna krijgen te horen dat de garantie is verlopen, echter is dat natuurlijk niet jouw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper_xt
Beakzz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:45:
[...]

Tja nu Intertoys uitstel van betaling heeft aangevraagd zou ik het hoe dan ook via Nintendo proberen te spelen. Misschien dat de werknemers nu ook minder gemotiveerd zijn met deze berichten.

Zou voor mij ook vervelend zijn, want ik heb 2 maanden geleden pas ontdekt dat de linker joycon het minder doet terwijl dat natuurlijk vanaf het begin was. Ik had hem alleen nog niet in het dock gebruikt sinds release.
Klopt, dat was ook mijn situatie. Gebruikte hem altijd in handheld modus.
Alleen sinds kort ook met mijn zoontje gaan spelen en er toen achter gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:26
Goed dat dit topic bestaat! Mijn eerdere post uit het algemene ervaringen-topic:
mr.JamesBond schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:05:
Mijn broertje zijn Switch deed allerlei bewegingen uit zichzelf met de stick van de joycon. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus had hij hem samen met mijn vader naar de Game Mania gebracht ivm garantie, die hem weer doorstuurde naar Nintendo. Vandaag werd er gebeld dat de Switch klaar was om op te halen.

Tijdens het ophalen werd er verteld dat Nintendo de Switch heeft getest maar geen fout heeft gevonden. Ze hebben er een update op geïnstalleerd.

Bij thuiskomst was ik benieuwd of de update zin had maar helaas: de switch doet nog steeds dingen uit zichzelf. Ook kalibreren is geen optie, simpelweg omdat de Switch dan ook dingen doet uit zichzelf.

Ik ben van plan om de Switch dinsdag weer naar de garantie te brengen. Ik heb nu gefilmd dat de Switch dingen uit zichzelf doet en hoop dat Nintendo het wel gaat oppakken deze keer.

Iemand die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt? Of weet iemand of het filmpje zin gaat hebben?
Met de toevoeging:
mr.JamesBond schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:05:
[...]

In dat geval ga ik het dinsdag nog een keer naar Nintendo sturen in de hoop dat het wel wordt opgelost. Is dit niet het geval, ben ik wel genoodzaakt om een andere set joy-cons te kopen.

Was het bij jou slechts het geval bij een of beide joy-cons?

Bedankt in ieder geval voor de tip!
Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt last van een bekend probleem. Joy-cons kunnen drift ontwikkelen omdat de analoge sticks op een debiele manier in elkaar zitten. Het slaat ook nergens op dat Nintendo dat zelf niet zou weten want er is nogal wat ophef over onder gebruikers. Het slaat ook nergens op dat ze de Switch toegestuurd wilden hebben want het probleem zit in de joy-cons zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

NMe schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:43:
Het slaat ook nergens op dat ze de Switch toegestuurd wilden hebben want het probleem zit in de joy-cons zelf.
Is dat niet iets wat je in dit geval Game Mania moet verwijten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RayNbow schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:03:
[...]

Is dat niet iets wat je in dit geval Game Mania moet verwijten?
Dan nog is het nogal bullshit dat ze een softwareupdate installeren in de hoop een bekend driftingprobleem aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

NMe schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:56:
[...]

Dan nog is het nogal bullshit dat ze een softwareupdate installeren in de hoop een bekend driftingprobleem aan te pakken.
Uiteraard, maar gezien Game Mania het geheel naar Nintendo heeft opgestuurd, weten we niet hoe Game Mania het probleem omschreven heeft aan Nintendo. Het beste wat @mr.JamesBond kan doen is garantie claimen voor alleen de Joy-Cons. Game Mania heeft zelf vast nog wel een setje Joy-Cons of een Switch liggen. Klik de defecte Joy-Cons aan een andere Switch vast of klik een nieuw setje aan de eigen Switch vast om snel en eenduidig aan te tonen dat het defect aan de Joy-Cons ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:26
Ik ben vandaag dan eindelijk langs de GameMania geweest. Ik heb het probleem duidelijk uitgelegd, verteld dat Nintendo het probleem niet geconstateerd had en gezegd dat ik er een filmpje van heb gemaakt. De manager vertelde me dat hij het filmpje niet kan sturen, dus gaf hij me het telefoonnummer van de technische dienst van Nintendo, zodat ik het direct met Nintendo kan oplossen.

Eenmaal thuis heb ik met de TD gebeld en het hele verhaal nog een keer uitgelegd. De medewerker van de TD vertelde me dat er geen mogelijkheid is om het filmpje te sturen. Ook toen ik voorstelde om het filmpje op YouTube te plaatsen en de link te sturen, vertelde hij dat het niet mogelijk is. (Ik denk dat dit iets met veiligheid te maken had, want hij mompelde iets over de systemen die ze gebruiken.)

De medewerker van de TD vertelde me wel dat als ik de Switch nog een keer opstuur via GameMania met een duidelijke beschrijving van het probleem en de opmerking dat het de tweede keer is dat ik het hiervoor opstuur, Nintendo een stuk alerter is en het probleem ‘preventief’ (heel dom dat hij dit woord gebruikte, want wat is er preventief als de consument het al opstuurt? Anyway..) opstuurt.

Ik ga de Switch voor een tweede keer opsturen, wee via GameMania.

Ik houd jullie op de hoogte!
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste