Er lijkt weer wat intrige terug te komen, Tyrion en Varys die al over verraad hebben.
Ik vond het een leuke aflevering, leuk begin met een feestje. Door het intrige erin kreeg ik wel weer een GoT gevoel, die massale veldslagen zijn niet voor mij weggelegd.
Tyrion die weer zijn favoriete drankspelletje mocht spelen, deze keer waren de tegenstanders een stuk leuker dan de eerdere 2.
Leuk voor Lord titel van Gendry, jammer dat hij niet zijn gewenste Lady krijgt, maar dat was wel te verwachten. Arya en Jaime gaan nog ruzie krijgen over wie Cersei mag vermoorden
Voor de mensen die niet blij waren met de tactiek vorige aflevering, kun je het beste over lopen naar Cersei, zij heeft haar verdediging flink op orde zo lijkt het. Zij zal zich njet zi snel uit de kast lokken, en lekker in de stad blijven zitten. En met de Iron Fleet is ze oppermachtig op de zee, qua voedsel kan ze daar makkelijk de stad mee bevoorraden.
Wat ik wel jammer vind is hoe Daenerys zich nu opstelt. Eerdere seizoenen toen ze aan de andere kant van de Narrow Sea bezig was deed ze alles om het volk te sparen, maar nu lijkt het erop dat ze geen ene moer er meer omgeeft. Ze wil die troon koste wat kost.
Laat dat verraad maar werken, Jon aka Aegon mag van mij het echte spel gaan winnen!
#TeamJon/Aegon
Oohja en dan mis ik ook nog dat draak 2 dood is
Slimme zet van Cersei en co om zoveel mogelijk van die Ballista's neer te zetten, was wel een heftige scène. En Dany die nu echt alleen maar vanuit emotie gaat reageren, en amper luistert naar goede adviezen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Qu3st op 06-05-2019 11:54
]