Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

jasper2603 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:26:
er komt van HBO/Ziggo geen officiele terugblik met nl ondertitels?
Ik krijg nu zeer regelmatig mails van Ziggo waarbij ze aan het aftellen zijn, geen woord over een recap aflevering, dus ik verwacht van niet.

Ben druk bezig met het opnieuw kijken van de serie (was halverwege een keer gestopt, wist niet meer waar), inmiddels aflevering 8 van seizoen 2. Kijk toch wel lekker weg , die afleveringen achter elkaar.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

jasper2603 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:22:
Ik heb alle afleveringen gezien van GoT, maar ik zit er totaal niet meer in, hoe kom ik weer in het verhaal zonder alle afleveringen te zien? Komt er nog een soort van terugblik voordat het nieuwe seizoen begint, weet iemand dat zo?
YouTube: The Ultimate Game of Thrones Recap Seasons 1 - 7 is prima te doen. Lekker kort maar wel de belangrijkste punten. En leuk verwoord. En de eerste hit van zoeken bij google naar 'game of thrones recap' ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• seoinage8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 11:35
autje schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:23:
In de boeken durf ik er vergif (Tears of Lys, anyone?) op in te nemen dat ze sterft, omdat daar de voorspelling van Mirri Maz Duur aan het uitkomen is. Als aan al de voorwaarden van die voorspelling wordt voldaan, pas dan zal ze Khal Drogo weer zien. Nu is van een hoopje as niet veel meer te maken, dus ze zal hem weer zien in de eeuwige jachtvelden (grasvelden?).
Ik heb ook ergens een theorie gelezen dat Dany door de dood van Viserion weer kinderen kan baren (omdat zij in een ritueel Mirri Maz Duur, Drogo en zichzelf heeft verbrand en "only life can pay for death" waardoor ze geen leven kan geven). Nu Viserion technisch gezien dood is, zou ze weer een kind kunnen baren. De theorie is dan dat zij een zoon baart en hem Drogo noemt en op die manier Drogo weer terugziet.

De rest van de prophecy ("sun rises in the West and sets in the sets in the East") wordt vertaald door Quentyn Martell, met een zon als sigil, die vanuit Westeros naar Daenarys komt en in Essos dood gaat. Het deel "Mountains blow in the wind like leafs" vertaalt de theorie als het vallen van de Wall of het vallen van de macht van de Great Pyramid of Meereen.

Het is allemaal wat ver gezocht, maar je kunt met zo'n prophecy alle kanten op :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:53
Wie enkel 5 minuten heeft en met reminders tevreden is kan de HBO recap doen (vrijdag verwacht ik een nieuwe versie met S7 erbij):

Als je 25-30 minuten per seizoen wilt zien is er Film Cram:
YouTube: GAME OF THRONES CRAMMED!

Er is ook nog de "officiële" recap film van 1 uur van HBO maar je ziet daar 40 minuten acteurs praten en 20 minuten semi-interessante footage, niet echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38

JT

VETAK y0

Ik was even op Trello en ging inloggen. Het voorbeeldemailadres:
arya.stark@mail.wi.wes :P

WInterfell.WESteros ga ik vanuit :D

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

jasper2603 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:22:
Ik heb alle afleveringen gezien van GoT, maar ik zit er totaal niet meer in, hoe kom ik weer in het verhaal zonder alle afleveringen te zien? Komt er nog een soort van terugblik voordat het nieuwe seizoen begint, weet iemand dat zo?
Ik zou persoonlijk gewoon de serie een keer opnieuw kijken voordat je aan het laatste seizoen begint, beter dan dat kan je niet weer in het verhaal komen :o .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:01
Het is met Ziggo niet mogelijk om de ondertiteling op Engels te zetten geloof ik :( hou niet zo van de Nederlandse namen van plekken in Game of Thrones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:24:
Het is met Ziggo niet mogelijk om de ondertiteling op Engels te zetten geloof ik :( hou niet zo van de Nederlandse namen van plekken in Game of Thrones
Waarom ondertitels als je toch Engels kijkt... leidt alleen maar af vind ik

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

cypher21 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:30:
[...]

Waarom ondertitels als je toch Engels kijkt... leidt alleen maar af vind ik
Omdat helaas niet altijd alles duidelijk te horen is wat er gezegd wordt ;) persoonlijk heb ik lever Engelse dan Nederlandse ondertiteling bij films en series.

Zonder ondertiteling red ik mij ook wel maar het helpt regelmatig wel om exact te weten wat er gezegd is/wordt.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Precies wat @Dreanor zegt. In sommige scenes praten ze zo zacht of is het omgevingsgeluid zo hard dat ik niet versta wat ze zeggen. Maar dan wil ik graag in het Engels kunnen lezen wat er gezegd wordt en geen Nederlandse namen : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
F_J_K schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:44:
[...]

YouTube: The Ultimate Game of Thrones Recap Seasons 1 - 7 is prima te doen. Lekker kort maar wel de belangrijkste punten. En leuk verwoord. En de eerste hit van zoeken bij google naar 'game of thrones recap' ;)
had hem afgelopen weekend gezien, ongeloofelijk hoeveel tijd er tussen dit seizoen en het eerste seizoen zit. Ook wel gelachen om sommige van de commentaren die de maker er tussendoor bij verteld.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retakenroots
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-09 03:03
Bartske schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:13:
[...]

Dany gaat ten onder aan haar succes met de draken, dat zou goed mogelijk zijn. Ze heeft er namelijk wel een handje van om teveel op de draken te vertrouwen. 1 tje weg nu dus het kan goed mogelijk zijn dat alle draken doodgaan dit seizoen en dan heeft Dany opeens vrij weinig meer te bieden. Trouwen met Jon misschien maar zodra ze er achter komen dat ze familie van elkaar zijn...
Dat is wat de Taegaryans sowieso deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:36

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:23:
Precies wat @Dreanor zegt. In sommige scenes praten ze zo zacht of is het omgevingsgeluid zo hard dat ik niet versta wat ze zeggen. Maar dan wil ik graag in het Engels kunnen lezen wat er gezegd wordt en geen Nederlandse namen : (
Plus lezen zorgt voor een betere opslag op onze grijze harde schijven :) Dan blijft het beter bij.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:23:
Bij Ziggo zijn de namen gewoon Engels voor zover ik weet.
ik heb ooit eens GoT in een Duits hotel gekeken. Bronn von Schwarzwasser :'( :'( :'( :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 19:22

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

-tom-562 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:51:
[...]

Bij Ziggo zijn de namen gewoon Engels voor zover ik weet.
ik heb ooit eens GoT in een Duits hotel gekeken. Bronn von Schwarzwasser :'( :'( :'( :D
_O-

Daenerys aus dem Hause Targaryen, die Erste ihres Namens
Königin der Drachenbucht
Königin der Andalen, der Ersten Menschen und der Rhoynar
Regentin der Sieben Königslande
Beschützerin des Reiches
Mutter der Drachen
Sprengerin der Ketten
Khaleesi und Herrscherin des großen Grasmeeres
Khaleesi und Herrscherin des Dothrakischen Meeres
Lady von Drachenstein

Of Davos:

"der Zwiebelritter"

[ Voor 100% gewijzigd door Flimovic op 10-04-2019 12:22 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• algalid
Deze Duitse namen zijn ook parels:
- Stinker (Reek)
- Heiße Pastete (Hot Pie)
- Goldy (Gilly)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 19:36
Bij Ziggo zijn alle namen van de locaties en cast gewoon in het Engels.
Die gaan ze niet onnodig vertalen naar het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

R20141016 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:51:
Ik ben zo blij dat ze dat niet doen. Bij LOTR en Harry Potter gebeurt dit wel, verschrikkelijk gewoon. Dit is ook de reden dat ik films met Engelse ondertiteling kijk. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
R20141016 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:51:
Uh nee? Onlangs nog het laatste seizoen terug gekeken op Ziggo en door de Nederlandse namen stoorde ik mij aan de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Maandag is het dan zover, het laatste seizoen gaat beginnen :). Wij zijn bijna in seizoen 7 met kijken,

Toch vraag ik mij af hoe gaan mensen die niet bij Ziggo zitten het nieuwe seizoen kijken? Zelf heb ik nog geen idee.. heb net contact opgenomen met KPN , helaas kunnen die ook niks doen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Niet legaal in elk geval. Dus of illegaal downloaden, of een ziggo go + hbo account sharen ofzo. Maar niet legaal.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 19:44
JvS schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:54:
Niet legaal in elk geval. Dus of illegaal downloaden, of een ziggo go + hbo account sharen ofzo. Maar niet legaal.
Wachten op de DVD's :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 20:44
G_Dragon schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:30:
Maandag is het dan zover, het laatste seizoen gaat beginnen :). Wij zijn bijna in seizoen 7 met kijken,

Toch vraag ik mij af hoe gaan mensen die niet bij Ziggo zitten het nieuwe seizoen kijken? Zelf heb ik nog geen idee.. heb net contact opgenomen met KPN , helaas kunnen die ook niks doen.
Met zo'n belabberde beschikbaarheid qua kijkmogelijkheden ga ik ouderwets downloaden.

Ik wil het gewoon zien vlak na release, niet pas maanden later in een veel te dure dvd box die ik daarna nooit meer aanraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
In bioscopen kon toch ook?

Mooi getimed, 7 seizoenen teruggekeken. Ik ben er in ieder geval klaar voor.
Seizoen 5 was wel de dip in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:30
Mijn google geeft enkel een link naar laatste epi van s07, DIE was in 7 pathe's in 2017. Voor dit seizoen vind ik niks, maar iemand met betere google-Fu laat ik graag mij overroelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via vpn makkelijk om hbo now af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Is het trouwens zeker dat we GoT op maandag(avond) kunnen kijken via Ziggo? Of zit er nog een vertraging van een paar dagen tussen..

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

-tom-562 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:24:
[...]

Is het trouwens zeker dat we GoT op maandag(avond) kunnen kijken via Ziggo? Of zit er nog een vertraging van een paar dagen tussen..
Eerlijk gezegd geen idee, zit zelf bij kpn.
Zal moeten wachten op de bluray als ik het legaal wil kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:13

SomerenV

It's something!

G_Dragon schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:44:
[...]

Eerlijk gezegd geen idee, zit zelf bij kpn.
Zal moeten wachten op de bluray als ik het legaal wil kijken :(
Alsof iemand gaat wachten :+ Misschien dat die personen bestaan maar dat zal een enorm kleine groep zijn gok ik zo.
[...]

Bij het vorige seizoen kon het op maandag hier gekeken worden volgens mij. Zal nu niet veel anders zijn denk ik.

[ Voor 34% gewijzigd door SomerenV op 13-04-2019 19:54 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik kan me nog wel gedoe herinneren dat het om 19:30 zou moeten zijn, maar de aflevering pas na 21:00 te kijken was de eerste keer ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ziggo heeft Movies en Series XL in ieder geval 4 maanden voor de helft gedaan.
Dus als je al Ziggo klant bent, is nog geen 6 euro en maandelijks opzegbaar eigenlijk een no brainer.

https://ziggo.nl/veronica

[ Voor 7% gewijzigd door sambalbaj op 13-04-2019 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:49
Waarschijnlijk al gepost maar deze uitleg gaf mij veel “oh ja zo zat het” momentjes..
YouTube: Game of Thrones Family Tree (Warning: Season 7 Spoilers)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 15:26
sambalbaj schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:09:
Dus als je al Ziggo klant bent, is nog geen 6 euro en maandelijks opzegbaar eigenlijk een no brainer.
Hoe heb je die aanbieding gevonden?

Als ik op de Ziggo website kijk kost het pakket gewoon 11,95 per maand, ook als ik ingelogd ben met mijn klantaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
dj_raoul schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:52:
[...]

Als ik op de Ziggo website kijk kost het pakket gewoon 11,95 per maand, ook als ik ingelogd ben met mijn klantaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:09:

Dus voor maar €12 hele laatste seizoen GOT kijken :9~ :9 :o Thanx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Is dat wel per maand opzegbaar en bruikbaar voor niet ziggo klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

hsb85 schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:11:
Is dat wel per maand opzegbaar en bruikbaar voor niet ziggo klanten?
Alleen voor ziggo klanten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsb85
Flimovic schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:12:
[...]

Alleen voor ziggo klanten
Krijg ook een foutmelding bij het invullen 😔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

dj_raoul schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:52:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z9ayZndv0CIgrw3aqEuHJc66/medium.png

https://e.ziggo.nl/16/176...q75M38IQivaxJ0u923ArVd0mP

Ik hoop dat je met het linkje naar de juiste aanbieding gaat, dat het geen gepersonaliseerde is.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Heb bij Ziggo Movies en Series XL afgesloten. Kan het gewoon kijken op mijn smart tv, maar op het moment dat ik inlog op Ziggo Go (op laptop of smartphone) kan ik Series en XL niet bekijken, want dan krijg ik de melding ' Om dit te kunnen bekijken heb je een ander abonnement nodig."

How can this be?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 11:09

Robtimus

me Robtimus no like you

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 15:25
[...]
Ja dat is zeker. Maandagavond 15 april om 21:00:
https://www.ziggo.nl/ente...-aflevering-van-seizoen-8

Vanavond wordt hij al in de USA uitgezonden. En zoals JvS aangeeft was dat vorig seizoen hetzelfde en waren er toen problemen met de 1e aflevering. Die is met vertraging diezelfde avond nog uitgezonden toen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 19:44
Dat wordt morgen de hele dag internet en social media mijden tot 21:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Kut, 21:00 pas te zien? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:05
in de app volgens mij al smorgens vroeg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Als je spoilers wilt vermijden moet bijna alles weg, je kan mss nog WhatsApp gebruiken maar Facebook of Youtube feeds gaan volop spoilen met screenshots of een spectaculaire headline zoals "Jon DOOD!"

En online nieuwskanalen zet je ook maar uit. En zeker niet in deze thread komen!

Deze telt ook als recap, hilarisch:
[YouTube: James Forces His Writer to Binge All of Game of Thrones]

[ Voor 21% gewijzigd door algalid op 14-04-2019 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04:07

rammes

koekebakker 1e klas

Wognummer schreef op zondag 14 april 2019 @ 20:08:
[...]

in de app volgens mij al smorgens vroeg O-)
ziggo app?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:05
ow crap daar zeg je me wat haha dat was volgens mij de HBO go app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 17:44

Qu3st

algalid schreef op zondag 14 april 2019 @ 20:10:
Als je spoilers wilt vermijden moet bijna alles weg, je kan mss nog WhatsApp gebruiken maar Facebook of Youtube feeds gaan volop spoilen met screenshots of een spectaculaire headline zoals "Jon DOOD!"

En online nieuwskanalen zet je ook maar uit. En zeker niet in deze thread komen!
Hier in het topic moet je gewoon gebruik maken van de spoiler tags, dan kan er gewoon met mensen gediscussieerd worden die al de aflevering hebben gezien.

Ik ben benieuwd of het echt om 3.00 uur vannacht er op staat bij ZiggoGo, ik zit er wel klaar voor *O* Crap zie nu pas de link naar het uitzendschema, had ergens anders gezien dat het al om 3.00 uur online zou zijn :X

[ Voor 8% gewijzigd door Qu3st op 15-04-2019 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Is het no

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd1 op 21-10-2021 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Heb net de eerste 10 minuten kunnen kijken, maar helaas zo de deur uit voor werk.
Vanaf zometeen de hele dag social media maar ontwijken dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 20-09 17:58
Verwijderd1 schreef op maandag 15 april 2019 @ 04:42:
Is het normaal dat er op het einde van de aflevering al een sneak peak naar de volgende zit? Na de aftiteling?

Heb het maar weggeklikt maar in de paar seconde die ik ervan zag (vond het vreemd dat er al ondertiteling kwam terwijl er nog 10+ minuten film was) toch al een spoiler op de volgende aflevering gezien :S.

Voor de nieuwsgierigen (gaat dus over aflevering 2):

spoiler:
Jamie in de 'court room'(?) van Winterfell
Ja dat is altijd al zo geweest bij de Web versie die via Amazon oid gestreamed worden :)

spoiler:
En dat hij daar nu in de court room staat is niet echt een mega spoiler :P Wat had je gedacht dat hij met open armen ontvangen zou worden? Hij heeft bij beide niet echt veel eer meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Het budget is stevig omhoog gegaan (en de CPU rendering kracht ook), indrukwekkend:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Sjah schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:07:
[...]

Mijn google geeft enkel een link naar laatste epi van s07, DIE was in 7 pathe's in 2017. Voor dit seizoen vind ik niks, maar iemand met betere google-Fu laat ik graag mij overroelen.
Ik werk zelf bij Pathé en we hadden vanochtend om 7.00 uur in een aantal bioscopen de aflevering voor de mensen dat zichzelf hadden opgegeven een aantal weken geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roloxkit
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-03 10:39
Is dit geen goede optie om het legaal te kijken? https://www.amazon.com/gp/video/detail/B07KGL9531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zonder diep in de algemene voorwaarden te duiken denk ik dat je tegen geo-blokkades aan gaat lopen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:32

MazeWing

The plot thickens...

Aflevering zojuist gekeken en het was weer genieten van de eerste tot de laatste seconde! Ik ben benieuwd hoeveel daadwerkelijke tijd er tussen het einde van S7 en het begin van S8 zit.

Is dit weken of maanden?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roloxkit
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-03 10:39
Gunner schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:38:
[...]

Zonder diep in de algemene voorwaarden te duiken denk ik dat je tegen geo-blokkades aan gaat lopen.
Opzicht niet zo erg met een VPN. Ziet er al beter uit dan HBO Now. Heb namelijk zelf geen creditcard en voor zover ik weet accepteert Amazon ook Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
Jaguar645 schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:29:
[...]

Ja dat is altijd al zo geweest bij de Web versie die via Amazon oid gestreamed worden :)

spoiler:
En dat hij daar nu in de court room staat is niet echt een mega spoiler :P Wat had je gedacht dat hij met open armen ontvangen zou worden? Hij heeft bij beide niet echt veel eer meer over
spoiler:
Gezien hoe hij naar binnen sneakte dacht ik dat ze hem wel wat langer rond zouden laten dwalen. Dat naar binnen gaan was volgens mij een van de laatste dingen van aflevering 1, vond het vreemd om dan gelijk te laten zien dat hij betrapt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
@Verwijderd1 en @Jaguar645
spoiler:
Ik kan me voorstellen dat Bran botweg zegt: "The Kingslayer is here, condemn him and get it over with, I don't care I'm in this chair because of him. We just don't have time!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Laatst online: 19-09 23:22
Ja dat wordt internet mijden tot ik S 1 tot 7 opnieuw gebinged heb.

Weet iemand of je Telenet Play kan nemen als je geen internet of TV hebt bij Telenet, zonder extra kosten te moeten maken? Gisteren geprobeerd te registreren maar vandaag kreeg ik mailtje 'dat ze me meerdere malen hadden proberen contacteren en de bestelling niet kon doorgaan', maar uiteraard heb ik niets van ze gehoord. Nergens vind ik expliciet terug dat je klant moet zijn bij TN, maar er wordt wel volop reclame gemaakt voor hun Play alsof het een Netflix is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 13:55
Ik zie hem inderdaad al in de Ziggo Go app staan. Kan hem gelijk starten! *O*
Helaas eerst nog werken... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
algalid schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:49:
@Verwijderd1 en @Jaguar645
spoiler:
Ik kan me voorstellen dat Bran botweg zegt: "The Kingslayer is here, condemn him and get it over with, I don't care I'm in this chair because of him. We just don't have time!"
spoiler:
Maar Bran wist al lang dat hij zou komen, was daar totaal niet verbaasd over, eerder dat Jamie dacht, hé hij leeft nog.. ik had verwacht dat hij dat inmiddels wel ergens gehoord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik zie dat de aflevering al op Ziggo Go staat? Zou toch om 21.00 uur zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:22
magnifor schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:38:
Ik zie dat de aflevering al op Ziggo Go staat? Zou toch om 21.00 uur zijn?
Dat werd hier verteld....
Maar Ziggo heeft nooit een tijd genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:45
Met ondertiteling? Er staat in ieder geval online dat hij vanaf 21:00 komt met subs.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 20:44
Eindelijk weer een nieuwe aflevering! Heb er van genoten. Enige minpunt is dat het voor mijn gevoel veel te kort was. Blijf mij verbazen dat de eerste 2 afleveringen onder een uur zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Laatst online: 20-09 18:22
Njaa, klik ik uit nieuwsgierigheid toch op dit topic, doh! Snel door gescrolled.. Vanavond kijken, spannend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:45
Aggressor schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:39:
[...]

Dat werd hier verteld....
Maar Ziggo heeft nooit een tijd genoemd
Jewel, in deze link stond 21:00, maar hij is er dus nu al.
https://www.ziggo.nl/ente...-aflevering-van-seizoen-8

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:57
teaser schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:51:
Ja dat wordt internet mijden tot ik S 1 tot 7 opnieuw gebinged heb.

Weet iemand of je Telenet Play kan nemen als je geen internet of TV hebt bij Telenet, zonder extra kosten te moeten maken? Gisteren geprobeerd te registreren maar vandaag kreeg ik mailtje 'dat ze me meerdere malen hadden proberen contacteren en de bestelling niet kon doorgaan', maar uiteraard heb ik niets van ze gehoord. Nergens vind ik expliciet terug dat je klant moet zijn bij TN, maar er wordt wel volop reclame gemaakt voor hun Play alsof het een Netflix is.
Naar mijn weten kan dat niet neen. ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ook met ondertiteling? Ik heb nu geen tijd om te kijken maar vraag het me af of het met subs is of niet zodat ik in het vervolg weet wanneer ik met subs kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ja,is met subs.
Helaas wel met Nederlandse vertalingen.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 20-09 17:58
Verwijderd1 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:45:
[...]

spoiler:
Gezien hoe hij naar binnen sneakte dacht ik dat ze hem wel wat langer rond zouden laten dwalen. Dat naar binnen gaan was volgens mij een van de laatste dingen van aflevering 1, vond het vreemd om dan gelijk te laten zien dat hij betrapt wordt.
spoiler:
Hij werd ook niet betrapt :)

Eerder in de aflevering zat Bran daar ook al te wachten en zei dat hij op een "old friend" aan het wachten was.

Die wist het al lang en breed dat hij onderweg was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:32

MazeWing

The plot thickens...

spoiler:
Ik vond het eigenlijk wel grappig dat Cersei als een klein kind zat te drammen dat ze geen olifanten kreeg en dat ze zich op olifanten had verheugd...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Worden hier zaken ook zonder spoiler tags besproken die in eventuele voorstukjes te zien zouden zijn aan het einde van de 1e aflervering? Ik begreep dat er voorstukjes te zien waren dus heb de 1e aflevering uit gezet bij de aftiteling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Voorlopig wordt in spoiler tags enkel gezet wat in aflevering 2 zou kunnen gebeuren en ook het voorstukje. Als je dat niet wilt weten kan je er dus beter niet op klikken :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vind het een heerlijk begin van dit seizoen, chapeau. :)

spoiler:
Als ik de sneak peak zag voor de volgende aflevering, dan zit de vaart er ook best in!
Dat belooft dat het in ieder geval geen saai seizoen wordt denk ik zo. ;)

Kon het niet laten deze te delen:
Afbeeldingslocatie: https://www.metaljesus.nl/cdw/BranJaime.jpeg

[ Voor 17% gewijzigd door WhatsappHack op 15-04-2019 13:19 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Kez schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:54:
Ja,is met subs.
Helaas wel met Nederlandse vertalingen.
Maar wat communiceert Ziggo dan met dat de afleveringen beschikbaar zijn vanaf 2100 uur?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

MazeWing schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:40:
spoiler:
Ik vond het eigenlijk wel grappig dat Cersei als een klein kind zat te drammen dat ze geen olifanten kreeg en dat ze zich op olifanten had verheugd...
spoiler:
Dat is een grapje van de schrijvers / makers van de serie. Ze wilde namelijk wel met olifanten gaan werken, maar dat werd te duur en gevaarlijk geacht door HBO :P

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 15-04-2019 14:22 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Wtf, ik ging er eigenlijk soort van vanuit dat het pas vanaf 21:00 op Ziggo stond!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Zo ik heb de aflevering ook afgekeken. oOo

spoiler:
Ik heb er erg van genoten. Heb ook veel gelachen, vond dat er veel humor in zat. Zoals na Jon zijn ritje op 1 van de draken, "you completely ruined horses for me". _O-

Ik had ook bij begin gelijk iets van, dit lijkt op de allereerste aflevering toen King Robert op bezoek kwam in Winterfell.

Ik denk dat Bran wel doorheeft dat Jaime nodig is tegen de Nightking, en hij heeft natuurlijk info over Cersei.

Ik heb me wel geërgerd aan de vreselijke vertalingen, ik ga er wel een mailtje over sturen denk ik. Als fan wordt je hier echt niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:53
Qu3st schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:14:
Zo ik heb de aflevering ook afgekeken. oOo

spoiler:
Ik heb er erg van genoten. Heb ook veel gelachen, vond dat er veel humor in zat. Zoals na Jon zijn ritje op 1 van de draken, "you completely ruined horses for me". _O-

Ik had ook bij begin gelijk iets van, dit lijkt op de allereerste aflevering toen King Robert op bezoek kwam in Winterfell.

Ik denk dat Bran wel doorheeft dat Jaime nodig is tegen de Nightking, en hij heeft natuurlijk info over Cersei.

Ik heb me wel geërgerd aan de vreselijke vertalingen, ik ga er wel een mailtje over sturen denk ik. Als fan wordt je hier echt niet blij van.
Je bedoelt o.a. 'Grijsvreugd', 'Koningslanding'? Vreselijk slecht ja.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Peenutzz schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:28:
[...]

Aii, is dat niet de vertaling in de boeken...? Dan snap ik het wel en zijn ze gewoon consistent. Heb gelukkig de Engelstalige boeken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:53
Namen vertaal je nooit, als je het mij vraagt (ook niet in boeken). Kan me daar tijdens het kijken best aan storen. Net als bij bijvoorbeeld Harry Potter. Ik kijk op dat moment een engelstalige versie, dan wil ik ook de engelstalige namen.

[ Voor 4% gewijzigd door Peenutzz op 15-04-2019 18:38 ]

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Peenutzz schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:28:
[...]

Ja dat bedoel ik, ik heb dan de boeken wel in het Engels gelezen dus dan ben je daar nog meer aan gehecht denk ik. Maar wat je zegt, namen moet je niet vertalen! Het slaat nergens op. En in de vorige seizoenen waren de namen niet letterlijk vertaald, dus snap dit niet helemaal.

[ Voor 11% gewijzigd door Qu3st op 15-04-2019 18:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1904/545733/skWAoJUR.jpeg

Google is er hier ook klaar voor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roloxkit schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:44:
[...]

Opzicht niet zo erg met een VPN. Ziet er al beter uit dan HBO Now. Heb namelijk zelf geen creditcard en voor zover ik weet accepteert Amazon ook Paypal.
Hbo now kan prima zonder cc. Abbo afsluiten via google playstore bv. Werkt tot nu toe prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Spannende aflevering weer. Al ging het wel vrij snel van start door ontzettend veel verschillende characters bij elkaar te brengen en met elkaar te (her)introduceren. Maar misschien maar goed ook, anders krijg je nooit die verhalen afgerond :+

Leuke momenten tussen Arya en The Hound, Gendry die flink wat dragon glass weapons aan het maken is, Jon die lekker rondvliegt,... ik miste alleen Brienne deze aflevering. Maar wellicht dat ze de komende aflevering een entree maakt met Jaime samen.

Enige jammere was de aflevering in het kasteel bij de wall, dat was zo donker dat ik er niks van kon zien. Zelfs met de gordijnen dicht zat ik meer naar mezelf te kijken dan de scene. Wellicht toch een reden om een LED tv aan te schaffen :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Tsurany schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:08:
Spannende aflevering weer. Al ging het wel vrij snel van start door ontzettend veel verschillende characters bij elkaar te brengen en met elkaar te (her)introduceren. Maar misschien maar goed ook, anders krijg je nooit die verhalen afgerond :+

Leuke momenten tussen Arya en The Hound, Gendry die flink wat dragon glass weapons aan het maken is, Jon die lekker rondvliegt,... ik miste alleen Brienne deze aflevering. Maar wellicht dat ze de komende aflevering een entree maakt met Jaime samen.

Enige jammere was de aflevering in het kasteel bij de wall, dat was zo donker dat ik er niks van kon zien. Zelfs met de gordijnen dicht zat ik meer naar mezelf te kijken dan de scene. Wellicht toch een reden om een LED tv aan te schaffen :D
Spoliers! Gebruik gewoon even spoiler tags.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

@Qu3st het is inmiddels overal uitgezonden
Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden
Saaie aflevering verder, kijk het wel omdat ik het af wil zien maar blijf het maar een soap vinden.

Default blanke hetero

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Qu3st schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:11:
[...]

Spoliers! Gebruik gewoon even spoiler tags.
Nee. Discussie is al vaker geweest en het staat zelfs in de regels, zodra een aflevering is uitgezonden is hij fair game en hoeven spoiler tags niet. Ik blijf om die reden ook weg uit het topic tot ik de aflevering gezien heb, ik raad je aan hetzelfde te doen.

Ik verwijs je verder door naar: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 01:28
oeps verkeerde quote :(

[ Voor 123% gewijzigd door Terranova op 15-04-2019 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Oke duidelijk! Dan gebruik ik eht niet meer, ik heb zelf de aflevering allang gezien dus er is niks voor mij gespoiled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:19:

Vervelend dat je dat niet door had en je nu gespoiled bent. Maar volgens mij zit je toch echt zelf fout
Die nacht was dus vanochtend om 3 uur Nederlandse tijd. ;)
Vond je het echt spannend? Ik heb sinds vorig seizoen eigenlijk niets meer gezien, alleen de SNL aflevering vorige week met Kit (Jon Snow) en wat andere talk shows waar de verschillende karakters te zien waren. Het voornaamste spanningselement voor mij is de verhaallijn met de night king maar daar was niet heel veel over te zien, behalve dan die gast aan de muur die in de fik vloog, maar GOT-wise was dat wat underwhelming. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Oh heerlijk om weer eens nieuw materiaal te zien. Bijna 2 jaar op gewacht! Leuke aflevering, hoewel 't natuurlijk met name bedoeld was om alle stukken op hun plek te krijgen.

Mooi moment dat zombie-Umber de oogjes open deed oOo

En natuurlijk dat Aegon eindelijk weer dat ie Aegon heet.

En.. En... Ach, ben helemaal hyped. Nu al zin in volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Op een paar interessante ontmoetingen na vrij saaie aflevering, tuurlijk voor een eerste wel normaal om rustig te beginnen maar dit was wel heel rustig. Er zijn nog maar 5 te gaan en de eerste van de 6 is al weg zonder dat er iets gebeurde.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Mooie vergelijking met deze aflevering en de allereerste aflevering:

Ik post het niet als image, daar zal niet iedereen blij van worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
"Informatief" gezien ben ik enkel geinteresseerd in wie er eindigt op de troon en wat er met de Night's King gebeurt. Qua spektakel kijk ik uit naar gevechten om Winterfell en mogelijk King's Landing.

Er zijn veel mensen die uitkijken naar Cleganebowl maar dat interesseert me weinig. Ik geloof wel dat ze hier 20-30 minuten voor zullen uittrekken, daar weten ze tijd voor te vinden. Mss dan nog afgewisseld met een gevecht van Jaime of Jon met vijanden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd1 schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:27:

Vond je het echt spannend? Ik heb sinds vorig seizoen eigenlijk niets meer gezien, alleen de SNL aflevering vorige week met Kit (Jon Snow) en wat andere talk shows waar de verschillende karakters te zien waren. Het voornaamste spanningselement voor mij is de verhaallijn met de night king maar daar was niet heel veel over te zien, behalve dan die gast aan de muur die in de fik vloog, maar GOT-wise was dat wat underwhelming. :/
Was toch een redelijke opzet voor nieuwe politieke spelletjes. Reacties op elkaar, onderlinge verhoudingen,...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:26
algalid schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:37:
"Informatief" gezien ben ik enkel geinteresseerd in wie er eindigt op de troon en wat er met de Night's King gebeurt.
Zou wel heel erg GoT zijn als de Night's King simpelweg op de throne eindigt na meerdere apocalyptische slagvelden waarbij hij aan het einde simpelweg alle slachtoffers aan zijn leger toevoegt en weer doorgaat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1 ... 34 ... 70 Laatste

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
- Discussie over een gelekte (nog niet officieel uitgezonden) aflevering. Daarvoor kan je naar het hierboven genoemde "spoilers" topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic