Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:01
-tom-562 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:26:
Idd, Alt-shift-X was ook bezig met een live bepsreking van de trailer. Ik wacht wel op de samenvatting :P
Ik ga deze week beginnen met het opnieuw kijken van seizoen 7, ff weer m'n geheugen opfrissen :P
Ik ben weer vanaf S01E01 begonnen vorige week en ben nu halverwege seizoen 4.

2 belangrijke gegevens m.i. , Valar Morghulis en het moment waarop Melissandre tegen Arya zegt dat zij - Arya - '3' paar ogen naar de eeuwige jachtvelden stuurt. Ik voeg daar nog 1 ding aan toe gezien de laatste trailer, een soort van epic Marvel Avengers-achtige battle tegen de white walkers, Arya blijft over, end of story.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 11:26

Goner

What can I do you for ?

Om in de stemming te komen ...

Afbeeldingslocatie: https://static.gall.nl/assets/media/images/JW-white-main-banner-DEF-incl-tekst_w0psL6p.width-1024.jpg

(heb geen aandelen, wel een fles ...)

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 07-03-2019 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Menn ik heb er zin in! Zeker na het zien van de trailer.
Trailer toegevoegd aan de OP :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heb me vriendin weten over te halen om een poging te wagen aan de serie, we zijn nu al bij aflevering 4 van seizoen 1 :). Best raar om veel personen weer in een puppyfase te zien als je wacht op het laatste seizoen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
G_Dragon schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:21:
Heb me vriendin weten over te halen om een poging te wagen aan de serie, we zijn nu al bij aflevering 4 van seizoen 1 :). Best raar om veel personen weer in een puppyfase te zien als je wacht op het laatste seizoen.
Wellicht nog een paar opmerkingen erin gooien over dat ze Ned Stark goed in de gaten moet houden als hoofdrolspeler >:) .

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

MrFl0ppY schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:27:
[...]

Wellicht nog een paar opmerkingen erin gooien over dat ze Ned Stark goed in de gaten moet houden als hoofdrolspeler >:) .
Nee ik (probeer) zo weinig mogelijk te spoilen voor haar, merk dat het wel extreem lastig is om niks te zeggen soms.. :X :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:18
Welke rol denken jullie dat Samwell Tarly nog gaat spelen in het komende seizoen? Een grote ontdekking doen in de boeken van the Citadel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Dat heeft hij al gedaan toch met de dragonglass? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 19:36
Inmiddels zijn we nu bij seizoen 6 aflevering 1 aanbeland. :-)
Nog 2 seizoenen kijken en we zijn klaar voor seizoen 8. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

R20141016 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:29:
Inmiddels zijn we nu bij seizoen 6 aflevering 1 aanbeland. :-)
Nog 2 seizoenen kijken en we zijn klaar voor seizoen 8. >:)
Netjes!
Heb me vriendin overgehaald om een poging te wagen aan de serie , we zijn nu bijna aan het eind van seizoen 1 in 5 dagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
G_Dragon schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:33:
[...]

Netjes!
Heb me vriendin overgehaald om een poging te wagen aan de serie , we zijn nu bijna aan het eind van seizoen 1 in 5 dagen :).
We kijken meestal maar 1 aflevering per avond. We kijken niet meer tv per dag.
Dus we hebben al wat avondjes GoT opzitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

R20141016 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:35:
[...]

We kijken meestal maar 1 aflevering per avond. We kijken niet meer tv per dag.
Dus we hebben al wat avondjes GoT opzitten. :+
haha precies hetzelfde wat wij doen, alleen de laatste 3 avonden wil ze een 2e er achteraan kijken :o.
Je bent al wat vroeger begonnen met kijken denk ik ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
G_Dragon schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:44:
[...]

haha precies hetzelfde wat wij doen, alleen de laatste 3 avonden wil ze een 2e er achteraan kijken :o.
Je bent al wat vroeger begonnen met kijken denk ik ? :P
Ja. Ik denk zo sinds eind december / begin januari.
Wel een geweldige serie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

R20141016 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:54:
[...]

Ja. Ik denk zo sinds eind december / begin januari.
Wel een geweldige serie! :)
Ik vind het persoonlijk de beste serie die ik ooit heb gezien :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hebben jullie de uitgebreide trailer breakdown gelezen?

https://www.theringer.com...ailer-breakdown-questions

Er worden genoeg dingen uitgelegd die ik zo snel niet had gezien in de trailer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:36

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ik zit te twijfelen of ik de trailer wel wil kijken... Is het geen spoiler?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Family Guy schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:47:
Ik zit te twijfelen of ik de trailer wel wil kijken... Is het geen spoiler?
in mijn ogen: als de trailer een spoiler was hadden ze hem niet uitgezonden.

maar technisch gezien is ieder shot dat uit het nieuwe seizoen komt een spoiler. de vraag is dus vooral: tot hoever mag het gaan totdat jij het een spoiler vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, iemand enig idee waar ik GOT kan kijken? HBO app op mijn tv pakt hij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Is er hier ook ruimte voor sappige voorspellingen - uiteraard verstopt achter spoiler tags - hoe deze memorabele serie gaat eindigen? Ik heb nog een paar rollen aluminiumfolie over namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:30

Aight!

'A toy robot...'

Beun de Haas BV schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:18:
Is er hier ook ruimte voor sappige voorspellingen - uiteraard verstopt achter spoiler tags - hoe deze memorabele serie gaat eindigen? Ik heb nog een paar rollen aluminiumfolie over namelijk.
Zeker!

spoiler:
all men must die

Heb echt zin in het nieuwe seizoen! Heb allemaal youtube films gekeken en kan niet wachten als alt shift X ook weer begint (heb ze ook allemaal gezien).

Nu wel nog seizoen 7 aan het terug kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Beun de Haas BV schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:18:
Volgens mij is het script uitgelekt, dus je kan ook "voorspellingen" krijgen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ben druk met het opnieuw kijken van de hele serie.
Wat zijn de eerste drie seizoenen toch enorm sterk.
De vierde is ook nog goed maar met het vijfde seizoen heb ik ondertussen meer moeite.
Daar zakt het niveau toch behoorlijk.

Wel fijn om de lange verhaallijnen van wat minder prominente figuren nu helder te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Minder hyped dan vorige seizoen. Ben blij dat ze het geforceerd afronden.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:24
New Yorker schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:47:
Minder hyped dan vorige seizoen. Ben blij dat ze het geforceerd afronden.
Ik ben juist meer hyped, maar wel blij dat ze het afronden.
Gelukkig wordt het niet eindeloos uitgemolken waarbij elk seizoen slechter wordt, zoals bijvoorbeeld bij de Walking Dead gebeurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
De lengte per aflevering is bekend voor seizoen 8. Van mij had het nog twee keer zo lang gemogen :) ze moeten wel erg veel afronden in zes afleveringen.

Afbeeldingslocatie: https://www.flixist.com/ul/223693-peter-dinklage-reveals-insane-game-of-thrones-season-8-episode-lengths/8898858-6624459-image-a-6_1548267486946-noscale.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:34
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:30:
De lengte per aflevering is bekend voor seizoen 8. Van mij had het nog twee keer zo lang gemogen :) ze moeten wel erg veel afronden in zes afleveringen.

[Afbeelding]
https://reddit.com/r/game...ason_8_episode_run_times/

HBO heeft ze al geplaatst en wijken ietsjes af.

E1: 54 minuten
E2: 58 minuten
E3: 60 minuten
E4: 78 minuten
E5: 80 minuten
E6: 80 minuten

Vooral E1 is -O- 5 minuten recap, 1 minuut intro, 3 minuten credits....

Hier heb ik niet twee jaar lopen wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 08:37
Jogai schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 07:52:
[...]

Feit blijft dat seizoen 7 gewoon 2 uur korter is dan het gemiddelde van vorige seizoenen. S8 wordt maar 6 afleveringen dus ik mag hopen dat ze gemiddeld meer dan 5 kwartier zijn, anders is het effectief nog minder.

En al die speculatie over de duur neem ik met een korrel zout. Dit seizoen is de finale over 80 minuten maar dat is ook de enige. Dit zijn dingen die ze de wereld in helpen om mensen tevreden te houden, en hoe verder het seizoen vordert hoe meer ze van de kijker durven te vragen, maar ze gaan echt geen heel seizoen meer dan 80 minuten per aflevering neerzetten.

[...]

Ze hebben dit gezegd:

[...]

Let maar op, er wordt er 1 lang, maar het begint gewoon met 50/60 minuten. En de langste zal iets van 90/100 zijn.
F*ck. I hate to be right. En ze halen niet eens de 90 minuten waarop ik had gehoopt, en ook niet het gemiddelde van 75 minuten wat het nog enigzinds gelijkwaardig zou maken.

Dus het is hetzelfde als 10 episodes van 43 minuten -O-

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
Beter een paar afleveringen van meer dan 60 minuten dan allemaal afleveringen van 45 minuten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Boohoo mensen.

Eerst maar eens kijken wat ze doen met de tijd. Ik heb er zin in :)

En mocht het tegenvallen, er zijn belangrijkere dingen in het leven. Ik hoop dat je in de twee jaar dat je hebt gewacht belangrijke dingen hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Er

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd1 op 21-10-2021 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 20:44
Verwijderd1 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:50:
Er kan toch ook nog een vervolgserie komen? Bijvoorbeeld terug in de tijd over het stuk van lord stark etc.?

Een beetje à la Inspector Morse en vervolgserie Endeavour die terug in de tijd gaat. Er is volgens mij genoeg achtergrond om zoiets interessant te maken.
Ze zijn al bezig met 1 of meerdere prequels. Dus dat komt waarschijnlijk wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Weet niet wat ik over de lengte van de afleveringen moet vinden. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat elke aflevering rond de 80-90m zou duren. Ik ben bang dat het allemaal te snel en geforceerd zal vorderen, maar goed we wachten af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 10:34
Is er ergens nog een degelijke recap te vinden van alle seizoenen achter elkaar? Zo niet van het laatste seizoen?

Aap!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Dat het te snel ging was vanaf seizoen 6 al duidelijk dat ze opeens 100.000km in 2 minuten kunnen reizen :P

[ Voor 7% gewijzigd door s0kkie op 12-03-2019 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:53
magnifor schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:18:
Weet niet wat ik over de lengte van de afleveringen moet vinden. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat elke aflevering rond de 80-90m zou duren. Ik ben bang dat het allemaal te snel en geforceerd zal vorderen, maar goed we wachten af.
Had expres de verwachtingen niet hoog. En dat komt dus ook uit. Ja ze zijn langer, maar het hadden wel 10 afleveringen mogen zijn, of dus inderdaad nog langer per aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 19:22

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Conclusie: Sneltreinvaart in het kwadraat om alle verhaallijnen af te ronden.... Jammer. Maar, goed, niet geheel onverwacht en nog steeds razend benieuwd!

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jordy8
harmageddon schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:30:
Is er ergens nog een degelijke recap te vinden van alle seizoenen achter elkaar? Zo niet van het laatste seizoen?
https://www.youtube.com/w...7BV5pp2KWrOxEn8b8UY4R1iSx

Zijn wat langere recaps, maar wel van elk seizoen. Link is naar de afspeellijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
magnifor schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:18:
De lengte an sich hoeft niet zoveel te zeggen, als het maar goed uitgewerkt wordt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Gonadan schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:09:
[...]

De lengte an sich hoeft niet zoveel te zeggen, als het maar goed uitgewerkt wordt.
Het gaat niet om de lengte, maar om wat je er mee doet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
s0kkie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:35:
Dat het te snel ging was vanaf seizoen 6 al duidelijk dat ze opeens 100.000km in 2 minuten kunnen reizen :P
Eerst deden ze dat in 3 seizoenen

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:55
New Yorker schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:49:
[...]

Eerst deden ze dat in 3 seizoenen
Dit gebeurde al in aflevering 1 van seizoen 1.

Tussen de raven die nieuws bracht dat Jon Arryn dood was, en de hele stoet in Winterfell aankwam zat 70 seconde. Een raven kan +- 50mph vliegen, en de afstand is 1500 mile in totaal. Dus op topspeed zou dit minimaal 30 uur moeten kosten. En Robert die +- 3 maanden erover zou moeten doen was 70 seconde later.

Dat in het laatste seizoen het wel heel onrealistisch was uitgewerkt ben ik het wel mee eens. Dat er veel in de timeline geskipped wordt is al sinds het begin van de serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Tja het is natuurlijk lastig om alle secondes van iedereen zijn leven te laten zien, het gebeurd nou eenmaal in alle soorten series en films.
Maar vanaf seizoen 6 werd het opeens wel te overduidelijk en overdreven naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Jordy8 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:20:
[...]

https://www.youtube.com/w...7BV5pp2KWrOxEn8b8UY4R1iSx

Zijn wat langere recaps, maar wel van elk seizoen. Link is naar de afspeellijst.
is er eigenlijk ook een soort van geschreven samenvatting van alle seizoenen tot nu toe (dus niet het hele boek he, maar een samenvatting) ? ik merk dat het in die youtube filmpjes (die overigens zeer welkom zijn) af en toe te snel voor me gaan om het echt door te laten dringen. Dan zie ik een scene en denk oh ja, hoe zat dat ook alweer, maar tijdens dat reconstrueren in mijn hoofd is het filmpje als weer 3 scenes verder :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:27
P.O. Box schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:22:
[...]

is er eigenlijk ook een soort van geschreven samenvatting van alle seizoenen tot nu toe (dus niet het hele boek he, maar een samenvatting) ? ik merk dat het in die youtube filmpjes (die overigens zeer welkom zijn) af en toe te snel voor me gaan om het echt door te laten dringen. Dan zie ik een scene en denk oh ja, hoe zat dat ook alweer, maar tijdens dat reconstrueren in mijn hoofd is het filmpje als weer 3 scenes verder :)
Jazeker, op wikipedia kun je een samenvatting van elke aflevering lezen.

Wikipedia: Lijst van afleveringen van Game of Thrones

Als je van elke aflevering een uitgebreidere samenvatting wenst kun je de engelse wikipedia pagina van Game of Thrones raadplegen, vervolgens klik je op de naam van de aflevering en zie je een uitgebreidere samenvatting dan de Nederlandse versie.

Wikipedia: List of Game of Thrones episodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:31
Ik zal genieten van het laatste seizoen maar de lengte van de afleveringen stelt me wel teleur. Het is wel zo dat het vorige seizoen soms wel aansleepte om minuten toe te voegen, het gevoel is dubbel.

Ik neem aan dat ze zoveel tijd hebben genomen om de supercomputer CGI te laten genereren en niet om vele scenes op te nemen.

Maar ik zal blij zijn dat ik het verhaal kan afsluiten, die boeken worden nooit vervolledigd dus hier kan ik een glimp van het beoogde einde bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:55
Vergeet niet dat dit seizoen zich grotendeels op twee, hooguit drie locaties gaat afspelen. Dat scheelt een hoop tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

autje schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:22:
Vergeet niet dat dit seizoen zich grotendeels op twee, hooguit drie locaties gaat afspelen. Dat scheelt een hoop tijd.
Inderdaad al dat reizen dat in eerdere seizoenen zoveel tijd koste vervalt hiermee al... :P

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Inmiddels zijn wij bij Seizoen 3 aflevering 4 , mijn vriendin vind het helemaal geweldig.
Gisteren gewoon 3 afleveringen gekeken na de formule 1 om 08:10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
Wij beginnen bijna aan seizoen 7. (nu bij seizoen 6 aflevering 9) 8)
Moet zeggen dat elk seizoen tot nu toe geweldig is. _/-\o_
Lees wel verhalen dat seizoen 7 echt tegen viel. Dus ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
R20141016 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:45:
Wij beginnen bijna aan seizoen 7. (nu bij seizoen 6 aflevering 9) 8)
Moet zeggen dat elk seizoen tot nu toe geweldig is. _/-\o_
Lees wel verhalen dat seizoen 7 echt tegen viel. Dus ben benieuwd!
Gewoon je eigen mening vormen :) vond seizoen 7 fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Piet_Piraat7 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:47:
[...]

Gewoon je eigen mening vormen :) vond seizoen 7 fantastisch.
Wij zijn nu bij aflevering 5 van seizoen 7. Voor de derde keer alle afleveringen bekeken:) Tot nu toe vind ik Battle of the basterds nog steeds de absolute topper! Geweldige aflevering! In seizoen 7 zit ook heel wat moois! Absoluut geen slecht seizoen.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R20141016
boomr schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:01:
[...]

Wij zijn nu bij aflevering 5 van seizoen 7. Voor de derde keer alle afleveringen bekeken:) Tot nu toe vind ik Battle of the basterds nog steeds de absolute topper! Geweldige aflevering! In seizoen 7 zit ook heel wat moois! Absoluut geen slecht seizoen.
Gisteren hebben we de Battle of the Basterds gezien. (S6 E9). Was een zeer goede aflevering. _/-\o_
Ik raakte alleen de tel kwijt bij het tellen van alle doden die waren gevallen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

R20141016 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 06:37:
[...]

Gisteren hebben we de Battle of the Basterds gezien. (S6 E9). Was een zeer goede aflevering. _/-\o_
Ik raakte alleen de tel kwijt bij het tellen van alle doden die waren gevallen. :+
[YouTube: Game of Thrones 174,373 Deaths in 23 Minutes]
Wel op tijd de video stoppen om spoilers voor het laatste seizoen te voorkomen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
sjaool schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:33:
[...]

[YouTube: Game of Thrones 174,373 Deaths in 23 Minutes]
Wel op tijd de video stoppen om spoilers voor het laatste seizoen te voorkomen. ;)
Dank u _/-\o_
Gestopt bij 19:45. Precies op tijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Leuk! Komt ook nog een making of docu op HBO na het laatste seizoen:

https://www.glamour.nl/ni...-of-thrones-documentaire/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik kreeg een aanbieding van Ziggo om 4 maanden HBO te nemen met korting, toch maar gedaan. Kan nu weer met seizoen 1 beginnen en naar het laatste seizoen werken, ik weet niet meer waar ik ben opgehouden met kijken (ik dacht seizoen 6 maar weet het niet meer zeker) :p

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Dat gevoel dat het nog maar 12 dagen duurt :9~ (13 voor Nederlanders die het op maandag pas kunnen kijken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Jammer, weinig tot geen nieuwe beelden ;( Wel tof, dat dan weer wel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
Flimovic schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:38:
[...]

Jammer, weinig tot geen nieuwe beelden ;( Wel tof, dat dan weer wel :)
Toch viel er nog wel iets interessants uit te halen...

Ook nog een nieuwe teaser vandaag: YouTube: Game of Thrones | Season 8 | Official Tease: Aftermath (HBO)
Uiteraard geen beelden uit de afleveringen zelf, maar symboliek zegt ook wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

autje schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:51:
[...]

Ook nog een nieuwe teaser vandaag: YouTube: Game of Thrones | Season 8 | Official Tease: Aftermath (HBO)
Fuck... Nu wil ik weten wat er is gebeurd! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
Ik ga seizoen 8 niet meteen kijken.
Pas de laatste week elke dag een aflevering.
Dat werkt beter dan steeds een hele week moeten wachten voor een nieuwe aflevering.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

R20141016 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:05:
Dat werkt beter dan steeds een hele week moeten wachten voor een nieuwe aflevering.
Maar moeilijker om 6 weken spoilers te vermijden lijkt mij :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:06
Vanavond nog 'even' S07E07 ('The Dragon and the Wolf') bekijken en dan ben ik (eindelijk) ook weer helemaal bij. *O* Inmiddels dankzij de trailer(s) and teasers alvast benieuwd naar het nieuwe seizoen natuurlijk. :)
Zal straks nog wel ff wennen zijn om een week te moeten wachten op een nieuwe aflevering. Voor het inhalen heb ik er meestal 2 per avond gekeken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

s0kkie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:27:
[...]

Maar moeilijker om 6 weken spoilers te vermijden lijkt mij :P
Afbeeldingslocatie: https://www.tracesofwar.com/upload/3833120619132237.jpg

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:30

Aight!

'A toy robot...'

Ik heb nu al zin in de alt shift X recaps!

Nog even wachten, zag zelfs in Breda dat een kroeg seizoen 8 op groot scherm elke maandag laat zien.
Al moet je er wel tickets voor kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

R20141016 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:05:
Ik ga elke week kijken, ik heb geen zin om een spoiler te horen over de afloop van de serie..

Je weet dat de eerste 3 afleveringen een normale lengte van circa 1 uur hebben en de laatste 3 zo rond de 1 uur en 20 minuten zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
autje schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:51:
[...]

Zie ik daar een bebloed zwaard van Snow? .......

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 09:16

Goverman

not loaded

Floks schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:29:
[...]

Euh... wat is daar zo bijzonder aan?

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
Floks schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:29:
[...]

Niet alleen het zwaard van Jon Snow, ook de Hand of the Queen pin van Tyrion, de ketting van Daenarys, de hand van Jamie etc. Dit is een teaser met wat er zou gebeuren als alles fout zou gaan(is natuurlijk geen echte footage, want ze gaan natuurlijk niet spoilen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41
sjaool schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:20:
[...]

Ik ga elke week kijken, ik heb geen zin om een spoiler te horen over de afloop van de serie..

Je weet dat de eerste 3 afleveringen een normale lengte van circa 1 uur hebben en de laatste 3 zo rond de 1 uur en 20 minuten zijn? ;)
Nee, ik nam aan dat alle 6 rond de 80 min. zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sjah schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:11:
[...]

Nee, ik nam aan dat alle 6 rond de 80 min. zaten.
Ik zat er iets naast. ;)

spoiler:
S08E01 54min
S08E02 58min
S08E03 1h 22min
S08E04 1h 18min
S08E05 1h 20min
S08E06 1h 20min

De laatste 4 afleveringen hebben bijna speelfilm lengte. :D

Toch maar even tussen spoilertags geplaatst ook al zijn het alleen de lengtes volgens imdb.com.

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 05-04-2019 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
sjaool schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 03:18:
[...]

Ik zat er iets naast. ;)

spoiler:
S08E01 54min
S08E02 58min
S08E03 1h 22min
S08E04 1h 18min
S08E05 1h 20min
S08E06 1h 20min

De laatste 4 afleveringen hebben bijna speelfilm lengte. :D

Toch maar even tussen spoilertags geplaatst ook al zijn het alleen de lengtes volgens imdb.com.
En toch had ik langer verwacht. Het zijn nu kwa aantal minuten 7.5 normale afleveringen. Ik had gehoopt op 10 aflevering kwa normale tijdsduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Dan konden ze ook gewoon net zo goed de 10 episodes aanhouden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:52

-tom-562

Oliesjeik

Zijn er eigenlijk bioscoop ketens die de afleveringen een dag na de release laten zien?
Lijkt mij fantastisch om dat in de bioscoop te beleven, zeker als er een red wedding achtig tafereel bij zit :p

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

-tom-562 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:39:
Zijn er eigenlijk bioscoop ketens die de afleveringen een dag na de release laten zien?
Lijkt mij fantastisch om dat in de bioscoop te beleven, zeker als er een red wedding achtig tafereel bij zit :p
Ja, volgens mij adverteert Ziggo er mee.

Edit:
Na een beetje googelen. Kan het zo niet vinden. Er is een pagina van Ziggo, maar als ik doorklik krijg ik een 404. Verder vind ik alleen nieuws over vorige seizoenen.

[ Voor 19% gewijzigd door Flimovic op 05-04-2019 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Flimovic schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:48:
[...]

Ja, volgens mij adverteert Ziggo er mee.

Edit:
Na een beetje googelen. Kan het zo niet vinden. Er is een pagina van Ziggo, maar als ik doorklik krijg ik een 404. Verder vind ik alleen nieuws over vorige seizoenen.
Dat had ik dus ook gevonden :')

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

https://www.ziggo.nl/ente...rones/seizoenen/seizoen-8

Maar niks over vertoning in de bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Wie denken jullie dat er op de Iron Throne zit aan het einde? Of is er uberhaupt nog wel een Iron Throne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:22:
Wie denken jullie dat er op de Iron Throne zit aan het einde? Of is er uberhaupt nog wel een Iron Throne?
Dat is mij al sinds de start van de serie en de naam van de serie al duidelijk.

Song of ice and Fire

Dat is John.....aangezien ik al vanaf S1 al wist hij een half half bloedje was :+.

Ben meer nieuwsgierig of we DE redemption story krijgen met Jamy in de hoofdrol als de gene die al voorspeld is door de Lord of Light.

Hij past namelijk perfect in het plaatje, andere kant past Danerays ook daar weer in :+

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 05-04-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Eerste aflevering komt in de bios, over de finale is nog niks bekend verder :)
Wel om 7.00 uur in de ochtend op maandag 15 april.

[ Voor 7% gewijzigd door s0kkie op 05-04-2019 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:13
Door het "bittersweet" van GRRM en de laatste interviews zou het me niet eens heel erg verbazen als het gewoon Cersei is die Westeros red van de WW en daarmee blijft zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Pendora op 05-04-2019 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:31
Pendora schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:37:
Door het "bittersweet" van GRRM en de laatste interviews zou het me niet eens heel erg verbazen als het gewoon Cersei is die Westeros red van de WW en daarmee blijft zitten.
Volgens de profetie zal een jongere koningin haar van de troon stoten en een jongere broer zal haar frele nek omwringen, dus het ziet er niet goed uit voor Cersei. Het zou wel een wrang einde zijn als ze uiteindelijk wint.

Ik denk wel dat het einde van de serie iets positiever zal zijn dan dat van GRRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:13
algalid schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:24:
[...]

Volgens de profetie zal een jongere koningin haar van de troon stoten en een jongere broer zal haar frele nek omwringen, dus het ziet er niet goed uit voor Cersei. Het zou wel een wrang einde zijn als ze uiteindelijk wint.

Ik denk wel dat het einde van de serie iets positiever zal zijn dan dat van GRRM.
Eens maar ze is natuurlijk al een tijdje van "haar troon" gestoten door Margaery maar dat heeft ze weer terug gewonnen.
Tweede stukje; euhm, nog niet een oplossing voor. Jon is ook dood geweest dus je weet maar nooit :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dacuuu
Alle hoofdpersonen gaan dood. En dan komt er een oudijzer boertje langs gereden die Iron throne meeneemt voor de kiloprijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
Zouden we behalve de obvious bekende karakterlijnen nog iets onverwachts gaan krijgen? Bijvoorbeeld dat Aemon stiekem toch de vader van Craster blijkt te zijn bijvoorbeeld. Dat zou dan verklaren waarom de Night King al zijn pasgeboren zonen wil hebben (Targaryen bloedlijn) en tevens Jon dood wil. (en waarschijnlijk dus ook little Sam, van Gilly). Iets wat tot op heden ook nog niet echt duidelijk uit de doeken gedaan is.

Of dat blijkt dat Valyrian steel alleen gemaakt kan worden door staal (zal die iron throne nog een keer uitelkaar gesloopt gaan worden?), Targaryen bloed, en drakenvuur. En dat de Night King er daarom achteraan zit, omdat hij alleen kwetsbaar is voor Valyrian steel.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:40

Punkrocker

Mostly harmless

Dacuuu schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:54:
[...]

Alle hoofdpersonen gaan dood. En dan komt er een oudijzer boertje langs gereden die Iron throne meeneemt voor de kiloprijs.
Iedereen wordt gearresteerd.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• autje
Daenerys sterft, Jon weigert de troon (net als de man die hij heel erg respecteerde, Maester Aemon), er eindigt niemand op de troon.

Westeros wordt bestuurd door een raad met vertegenwoordigers uit de oude Seven Kingdoms van voor Aegon's Conquest:
- The North: Sansa Stark
- The Iron Islands & The Riverlands (was één koninkrijk op het moment van de Conquest): Yara Greyjoy
- The Vale: Robin Arryn
- The Westerlands: Tyrion Lannister
- The Reach: Samwell Tarly
- The Stormlands: Brienne of Tarth (of misschien Gendry Baratheon)
- Dorne: even geen idee. Ellaria Sand? (het boek heeft hier wel een uitgelezen kandidaat voor, Arienne Martell)

Drie vrouwen (misschien zelfs vier, in de boeken zeker), een dwerg, een fysiek zwak figuur (Robin), en een dikke boekenwurm. Een heel groot verschil met de über-mannelijke, met het zwaard regerende, en regelmatig wrede mannen die Westeros onder de duim hielden aan het begin van het verhaal. Wheel broken.

Death list:
Daenerys
Cersei
Jaime
Jorah
Euron
Beric
The Hound
The Mountain
Qyburn
Grey Worm?
Edd Tollett?
Tormund?
Bronn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Als Jon of Daenerys sterft worden er veel gek gok ik zo :D. Eigenlijk vind ik het wel horen bij deze serie. Ik zou teleurgesteld zijn als het een happy end wordt :+.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
MrFl0ppY schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:08:
Als Jon of Daenerys sterft worden er veel gek gok ik zo :D. Eigenlijk vind ik het wel horen bij deze serie. Ik zou teleurgesteld zijn als het een happy end wordt :+.
Dany gaat ten onder aan haar succes met de draken, dat zou goed mogelijk zijn. Ze heeft er namelijk wel een handje van om teveel op de draken te vertrouwen. 1 tje weg nu dus het kan goed mogelijk zijn dat alle draken doodgaan dit seizoen en dan heeft Dany opeens vrij weinig meer te bieden. Trouwen met Jon misschien maar zodra ze er achter komen dat ze familie van elkaar zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
In de boeken durf ik er vergif (Tears of Lys, anyone?) op in te nemen dat ze sterft, omdat daar de voorspelling van Mirri Maz Duur aan het uitkomen is. Als aan al de voorwaarden van die voorspelling wordt voldaan, pas dan zal ze Khal Drogo weer zien. Nu is van een hoopje as niet veel meer te maken, dus ze zal hem weer zien in de eeuwige jachtvelden (grasvelden?).

Omdat ik verwacht dat de serie in grote lijnen hetzelfde zal eindigen als de boeken, denk ik dat ze ook hier sterft.

Een andere leuke theorie die ik deze week las is dat Jon de nieuwe Night King wordt: hij is de Prince That Was Promised, maar aan wie was die prins eigenlijk beloofd? De theorie is: aan de White Walkers. Dan zouden we eenzelfde scene krijgen als we al eerder gezien hebben, waarbij de Children of the Forest een stuk dragonglass in het hart van iemand boorden om hem tot Night King om te toveren.

Draken trouwens ook allemaal op de death list :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ingeschreven voor het winnen van 2 tickets met overnachting, ik ben benieuwd :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Laatst online: 00:19
Dat bitterzoet kan natuurlijk ook zijn dat ze de night king kunnen doden maar dat iemand zijn plaats moet innemen om over bv 1000 jaar opnieuw hetzelfde te doen. Dan is het wiel toch niet gebroken :)

Dan zie ik John zich daar nog wel voor opofferen, zo'n type is hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
Hoe laat zijn de afleveringen eigenlijk te zien? 15 april om 0:01u, of (zoals de bioscoop) pas om 7:00u?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

We zijn gister bij seizoen 6 aangekomen , 4 weken geleden opnieuw begonnen met de serie!
Denk dat ik nog even wacht tot er een paar afleveringen uit zijn van het nieuwe seizoen en dan alles in een keer kijk..
-tom-562 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:14:
[...]

Ingeschreven voor het winnen van 2 tickets met overnachting, ik ben benieuwd :+
Hoop dat kinepolis of vue ook de seizoens finale laten zien

[ Voor 38% gewijzigd door G_Dragon op 08-04-2019 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
autje schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:23:
Een andere leuke theorie die ik deze week las is dat Jon de nieuwe Night King wordt: hij is de Prince That Was Promised, maar aan wie was die prins eigenlijk beloofd? De theorie is: aan de White Walkers.
Doet mij denken aan Warcraft, waarbij er een nieuwe Lich King moet komen omdat de undead anders een ongecontroleerde horde is :p zou best een vet einde zijn.

Hoop zelf dat we in het laatste seizoen meer zien van het hoge Noorden. De doden trekken naar het Zuiden, maar in het onbekende Noorden zagen we ooit een soort altaar van de Night King. Ben daar wel nieuwsgierig naar of daar nog een duistere magie heerst.

Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-FrSb1-Gp9rk/V3RqpHbvneI/AAAAAAAASJI/ivR_beKKf-0o4LQwswtYHabEUaxBZxMdgCLcB/s1600/4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:50
Ik heb alle afleveringen gezien van GoT, maar ik zit er totaal niet meer in, hoe kom ik weer in het verhaal zonder alle afleveringen te zien? Komt er nog een soort van terugblik voordat het nieuwe seizoen begint, weet iemand dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

jasper2603 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:22:
Ik heb alle afleveringen gezien van GoT, maar ik zit er totaal niet meer in, hoe kom ik weer in het verhaal zonder alle afleveringen te zien? Komt er nog een soort van terugblik voordat het nieuwe seizoen begint, weet iemand dat zo?
ff zoeken op recaps. Dat kan per aflevering, maar ook wel per seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Youtube staat vol met recaps. Per aflevering, per seizoen, of alles in 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:50
er komt van HBO/Ziggo geen officiele terugblik met nl ondertitels?
Pagina: 1 ... 33 ... 70 Laatste

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
- Discussie over een gelekte (nog niet officieel uitgezonden) aflevering. Daarvoor kan je naar het hierboven genoemde "spoilers" topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic