Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

(heb geen aandelen, wel een fles ...)
[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 07-03-2019 13:36 ]
Trailer toegevoegd aan de OP
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wellicht nog een paar opmerkingen erin gooien over dat ze Ned Stark goed in de gaten moet houden als hoofdrolspelerG_Dragon schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:21:
Heb me vriendin weten over te halen om een poging te wagen aan de serie, we zijn nu al bij aflevering 4 van seizoen 1. Best raar om veel personen weer in een puppyfase te zien als je wacht op het laatste seizoen.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Nee ik (probeer) zo weinig mogelijk te spoilen voor haar, merk dat het wel extreem lastig is om niks te zeggen soms..MrFl0ppY schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:27:
[...]
Wellicht nog een paar opmerkingen erin gooien over dat ze Ned Stark goed in de gaten moet houden als hoofdrolspeler.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nog 2 seizoenen kijken en we zijn klaar voor seizoen 8.
Netjes!R20141016 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:29:
Inmiddels zijn we nu bij seizoen 6 aflevering 1 aanbeland. :-)
Nog 2 seizoenen kijken en we zijn klaar voor seizoen 8.
Heb me vriendin overgehaald om een poging te wagen aan de serie , we zijn nu bijna aan het eind van seizoen 1 in 5 dagen
We kijken meestal maar 1 aflevering per avond. We kijken niet meer tv per dag.G_Dragon schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:33:
[...]
Netjes!
Heb me vriendin overgehaald om een poging te wagen aan de serie , we zijn nu bijna aan het eind van seizoen 1 in 5 dagen.
Dus we hebben al wat avondjes GoT opzitten.
haha precies hetzelfde wat wij doen, alleen de laatste 3 avonden wil ze een 2e er achteraan kijkenR20141016 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:35:
[...]
We kijken meestal maar 1 aflevering per avond. We kijken niet meer tv per dag.
Dus we hebben al wat avondjes GoT opzitten.
Je bent al wat vroeger begonnen met kijken denk ik ?
Ja. Ik denk zo sinds eind december / begin januari.G_Dragon schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:44:
[...]
haha precies hetzelfde wat wij doen, alleen de laatste 3 avonden wil ze een 2e er achteraan kijken.
Je bent al wat vroeger begonnen met kijken denk ik ?
Wel een geweldige serie!
Ik vind het persoonlijk de beste serie die ik ooit heb gezienR20141016 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:54:
[...]
Ja. Ik denk zo sinds eind december / begin januari.
Wel een geweldige serie!
https://www.theringer.com...ailer-breakdown-questions
Er worden genoeg dingen uitgelegd die ik zo snel niet had gezien in de trailer
Steam ID = Ackerfiets
in mijn ogen: als de trailer een spoiler was hadden ze hem niet uitgezonden.Family Guy schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:47:
Ik zit te twijfelen of ik de trailer wel wil kijken... Is het geen spoiler?
maar technisch gezien is ieder shot dat uit het nieuwe seizoen komt een spoiler. de vraag is dus vooral: tot hoever mag het gaan totdat jij het een spoiler vindt
Zeker!Beun de Haas BV schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:18:
Is er hier ook ruimte voor sappige voorspellingen - uiteraard verstopt achter spoiler tags - hoe deze memorabele serie gaat eindigen? Ik heb nog een paar rollen aluminiumfolie over namelijk.
Heb echt zin in het nieuwe seizoen! Heb allemaal youtube films gekeken en kan niet wachten als alt shift X ook weer begint (heb ze ook allemaal gezien).
Nu wel nog seizoen 7 aan het terug kijken
Volgens mij is het script uitgelekt, dus je kan ook "voorspellingen" krijgenBeun de Haas BV schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:18:
Is er hier ook ruimte voor sappige voorspellingen - uiteraard verstopt achter spoiler tags - hoe deze memorabele serie gaat eindigen? Ik heb nog een paar rollen aluminiumfolie over namelijk.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat zijn de eerste drie seizoenen toch enorm sterk.
De vierde is ook nog goed maar met het vijfde seizoen heb ik ondertussen meer moeite.
Daar zakt het niveau toch behoorlijk.
Wel fijn om de lange verhaallijnen van wat minder prominente figuren nu helder te hebben.
Weg
Ik ben juist meer hyped, maar wel blij dat ze het afronden.New Yorker schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:47:
Minder hyped dan vorige seizoen. Ben blij dat ze het geforceerd afronden.
Gelukkig wordt het niet eindeloos uitgemolken waarbij elk seizoen slechter wordt, zoals bijvoorbeeld bij de Walking Dead gebeurt.

https://reddit.com/r/game...ason_8_episode_run_times/Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:30:
De lengte per aflevering is bekend voor seizoen 8. Van mij had het nog twee keer zo lang gemogenze moeten wel erg veel afronden in zes afleveringen.
[Afbeelding]
HBO heeft ze al geplaatst en wijken ietsjes af.
E1: 54 minuten
E2: 58 minuten
E3: 60 minuten
E4: 78 minuten
E5: 80 minuten
E6: 80 minuten
Vooral E1 is

Hier heb ik niet twee jaar lopen wachten
F*ck. I hate to be right. En ze halen niet eens de 90 minuten waarop ik had gehoopt, en ook niet het gemiddelde van 75 minuten wat het nog enigzinds gelijkwaardig zou maken.Jogai schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 07:52:
[...]
Feit blijft dat seizoen 7 gewoon 2 uur korter is dan het gemiddelde van vorige seizoenen. S8 wordt maar 6 afleveringen dus ik mag hopen dat ze gemiddeld meer dan 5 kwartier zijn, anders is het effectief nog minder.
En al die speculatie over de duur neem ik met een korrel zout. Dit seizoen is de finale over 80 minuten maar dat is ook de enige. Dit zijn dingen die ze de wereld in helpen om mensen tevreden te houden, en hoe verder het seizoen vordert hoe meer ze van de kijker durven te vragen, maar ze gaan echt geen heel seizoen meer dan 80 minuten per aflevering neerzetten.
[...]
Ze hebben dit gezegd:
[...]
Let maar op, er wordt er 1 lang, maar het begint gewoon met 50/60 minuten. En de langste zal iets van 90/100 zijn.
Dus het is hetzelfde als 10 episodes van 43 minuten

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Eerst maar eens kijken wat ze doen met de tijd. Ik heb er zin in
En mocht het tegenvallen, er zijn belangrijkere dingen in het leven. Ik hoop dat je in de twee jaar dat je hebt gewacht belangrijke dingen hebt gedaan.
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd1 op 21-10-2021 22:49 ]
Ze zijn al bezig met 1 of meerdere prequels. Dus dat komt waarschijnlijk wel goed.Verwijderd1 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:50:
Er kan toch ook nog een vervolgserie komen? Bijvoorbeeld terug in de tijd over het stuk van lord stark etc.?
Een beetje à la Inspector Morse en vervolgserie Endeavour die terug in de tijd gaat. Er is volgens mij genoeg achtergrond om zoiets interessant te maken.
Aap!
[ Voor 7% gewijzigd door s0kkie op 12-03-2019 12:35 ]
Had expres de verwachtingen niet hoog. En dat komt dus ook uit. Ja ze zijn langer, maar het hadden wel 10 afleveringen mogen zijn, of dus inderdaad nog langer per aflevering.magnifor schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:18:
Weet niet wat ik over de lengte van de afleveringen moet vinden. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat elke aflevering rond de 80-90m zou duren. Ik ben bang dat het allemaal te snel en geforceerd zal vorderen, maar goed we wachten af.
Steam/Discord: Flimovic
https://www.youtube.com/w...7BV5pp2KWrOxEn8b8UY4R1iSxharmageddon schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:30:
Is er ergens nog een degelijke recap te vinden van alle seizoenen achter elkaar? Zo niet van het laatste seizoen?
Zijn wat langere recaps, maar wel van elk seizoen. Link is naar de afspeellijst.
De lengte an sich hoeft niet zoveel te zeggen, als het maar goed uitgewerkt wordt.magnifor schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:18:
Weet niet wat ik over de lengte van de afleveringen moet vinden. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat elke aflevering rond de 80-90m zou duren. Ik ben bang dat het allemaal te snel en geforceerd zal vorderen, maar goed we wachten af.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het gaat niet om de lengte, maar om wat je er mee doet!Gonadan schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:09:
[...]
De lengte an sich hoeft niet zoveel te zeggen, als het maar goed uitgewerkt wordt.
Eerst deden ze dat in 3 seizoenens0kkie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:35:
Dat het te snel ging was vanaf seizoen 6 al duidelijk dat ze opeens 100.000km in 2 minuten kunnen reizen
Weg
Dit gebeurde al in aflevering 1 van seizoen 1.
Tussen de raven die nieuws bracht dat Jon Arryn dood was, en de hele stoet in Winterfell aankwam zat 70 seconde. Een raven kan +- 50mph vliegen, en de afstand is 1500 mile in totaal. Dus op topspeed zou dit minimaal 30 uur moeten kosten. En Robert die +- 3 maanden erover zou moeten doen was 70 seconde later.
Dat in het laatste seizoen het wel heel onrealistisch was uitgewerkt ben ik het wel mee eens. Dat er veel in de timeline geskipped wordt is al sinds het begin van de serie.
Maar vanaf seizoen 6 werd het opeens wel te overduidelijk en overdreven naar mijn mening.
is er eigenlijk ook een soort van geschreven samenvatting van alle seizoenen tot nu toe (dus niet het hele boek he, maar een samenvatting) ? ik merk dat het in die youtube filmpjes (die overigens zeer welkom zijn) af en toe te snel voor me gaan om het echt door te laten dringen. Dan zie ik een scene en denk oh ja, hoe zat dat ook alweer, maar tijdens dat reconstrueren in mijn hoofd is het filmpje als weer 3 scenes verderJordy8 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:20:
[...]
https://www.youtube.com/w...7BV5pp2KWrOxEn8b8UY4R1iSx
Zijn wat langere recaps, maar wel van elk seizoen. Link is naar de afspeellijst.
Jazeker, op wikipedia kun je een samenvatting van elke aflevering lezen.P.O. Box schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:22:
[...]
is er eigenlijk ook een soort van geschreven samenvatting van alle seizoenen tot nu toe (dus niet het hele boek he, maar een samenvatting) ? ik merk dat het in die youtube filmpjes (die overigens zeer welkom zijn) af en toe te snel voor me gaan om het echt door te laten dringen. Dan zie ik een scene en denk oh ja, hoe zat dat ook alweer, maar tijdens dat reconstrueren in mijn hoofd is het filmpje als weer 3 scenes verder
Wikipedia: Lijst van afleveringen van Game of Thrones
Als je van elke aflevering een uitgebreidere samenvatting wenst kun je de engelse wikipedia pagina van Game of Thrones raadplegen, vervolgens klik je op de naam van de aflevering en zie je een uitgebreidere samenvatting dan de Nederlandse versie.
Wikipedia: List of Game of Thrones episodes
Ik neem aan dat ze zoveel tijd hebben genomen om de supercomputer CGI te laten genereren en niet om vele scenes op te nemen.
Maar ik zal blij zijn dat ik het verhaal kan afsluiten, die boeken worden nooit vervolledigd dus hier kan ik een glimp van het beoogde einde bekijken.
Inderdaad al dat reizen dat in eerdere seizoenen zoveel tijd koste vervalt hiermee al...autje schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:22:
Vergeet niet dat dit seizoen zich grotendeels op twee, hooguit drie locaties gaat afspelen. Dat scheelt een hoop tijd.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Gisteren gewoon 3 afleveringen gekeken na de formule 1 om 08:10.
Moet zeggen dat elk seizoen tot nu toe geweldig is.
Lees wel verhalen dat seizoen 7 echt tegen viel. Dus ben benieuwd!
Gewoon je eigen mening vormenR20141016 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:45:
Wij beginnen bijna aan seizoen 7. (nu bij seizoen 6 aflevering 9)![]()
Moet zeggen dat elk seizoen tot nu toe geweldig is.![]()
Lees wel verhalen dat seizoen 7 echt tegen viel. Dus ben benieuwd!
Wij zijn nu bij aflevering 5 van seizoen 7. Voor de derde keer alle afleveringen bekeken:) Tot nu toe vind ik Battle of the basterds nog steeds de absolute topper! Geweldige aflevering! In seizoen 7 zit ook heel wat moois! Absoluut geen slecht seizoen.Piet_Piraat7 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:47:
[...]
Gewoon je eigen mening vormenvond seizoen 7 fantastisch.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Gisteren hebben we de Battle of the Basterds gezien. (S6 E9). Was een zeer goede aflevering.boomr schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:01:
[...]
Wij zijn nu bij aflevering 5 van seizoen 7. Voor de derde keer alle afleveringen bekeken:) Tot nu toe vind ik Battle of the basterds nog steeds de absolute topper! Geweldige aflevering! In seizoen 7 zit ook heel wat moois! Absoluut geen slecht seizoen.
Ik raakte alleen de tel kwijt bij het tellen van alle doden die waren gevallen.
[YouTube: Game of Thrones 174,373 Deaths in 23 Minutes]R20141016 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 06:37:
[...]
Gisteren hebben we de Battle of the Basterds gezien. (S6 E9). Was een zeer goede aflevering.![]()
Ik raakte alleen de tel kwijt bij het tellen van alle doden die waren gevallen.
Wel op tijd de video stoppen om spoilers voor het laatste seizoen te voorkomen.
"When you grow up your heart dies"
Dank usjaool schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:33:
[...]
[YouTube: Game of Thrones 174,373 Deaths in 23 Minutes]
Wel op tijd de video stoppen om spoilers voor het laatste seizoen te voorkomen.
Gestopt bij 19:45. Precies op tijd.
https://www.glamour.nl/ni...-of-thrones-documentaire/
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
YouTube: Game of Thrones | Season 8 | Official Promo: Together (HBO)
YouTube: Game of Thrones | Season 8 | Official Promo: Survival (HBO)
Ik kan echt niet wachten!
Jammer, weinig tot geen nieuwe beeldenLauryn schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:50:
Nog twee nieuwe trailers online gezet vandaag...
YouTube: Game of Thrones | Season 8 | Official Promo: Together (HBO)
YouTube: Game of Thrones | Season 8 | Official Promo: Survival (HBO)
Ik kan echt niet wachten!
Toch viel er nog wel iets interessants uit te halen...Flimovic schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:38:
[...]
Jammer, weinig tot geen nieuwe beeldenWel tof, dat dan weer wel
Ook nog een nieuwe teaser vandaag: YouTube: Game of Thrones | Season 8 | Official Tease: Aftermath (HBO)
Uiteraard geen beelden uit de afleveringen zelf, maar symboliek zegt ook wat.
Fuck... Nu wil ik weten wat er is gebeurd!autje schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:51:
[...]
Toch viel er nog wel iets interessants uit te halen...
Ook nog een nieuwe teaser vandaag: YouTube: Game of Thrones | Season 8 | Official Tease: Aftermath (HBO)

Pas de laatste week elke dag een aflevering.
Dat werkt beter dan steeds een hele week moeten wachten voor een nieuwe aflevering.
Maar moeilijker om 6 weken spoilers te vermijden lijkt mijR20141016 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:05:
Ik ga seizoen 8 niet meteen kijken.
Dat werkt beter dan steeds een hele week moeten wachten voor een nieuwe aflevering.

Zal straks nog wel ff wennen zijn om een week te moeten wachten op een nieuwe aflevering. Voor het inhalen heb ik er meestal 2 per avond gekeken.
s0kkie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:27:
[...]
Maar moeilijker om 6 weken spoilers te vermijden lijkt mij

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nog even wachten, zag zelfs in Breda dat een kroeg seizoen 8 op groot scherm elke maandag laat zien.
Al moet je er wel tickets voor kopen
Ik ga elke week kijken, ik heb geen zin om een spoiler te horen over de afloop van de serie..R20141016 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:05:
Ik ga seizoen 8 niet meteen kijken.
Je weet dat de eerste 3 afleveringen een normale lengte van circa 1 uur hebben en de laatste 3 zo rond de 1 uur en 20 minuten zijn?
Zie ik daar een bebloed zwaard van Snow? .......autje schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:51:
[...]
Toch viel er nog wel iets interessants uit te halen...
Floksor
Euh... wat is daar zo bijzonder aan?Floks schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:29:
[...]
Zie ik daar een bebloed zwaard van Snow? .......
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Niet alleen het zwaard van Jon Snow, ook de Hand of the Queen pin van Tyrion, de ketting van Daenarys, de hand van Jamie etc. Dit is een teaser met wat er zou gebeuren als alles fout zou gaan(is natuurlijk geen echte footage, want ze gaan natuurlijk niet spoilen)Floks schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:29:
[...]
Zie ik daar een bebloed zwaard van Snow? .......
Nee, ik nam aan dat alle 6 rond de 80 min. zaten.sjaool schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:20:
[...]
Ik ga elke week kijken, ik heb geen zin om een spoiler te horen over de afloop van de serie..
Je weet dat de eerste 3 afleveringen een normale lengte van circa 1 uur hebben en de laatste 3 zo rond de 1 uur en 20 minuten zijn?
Ik zat er iets naast.Sjah schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:11:
[...]
Nee, ik nam aan dat alle 6 rond de 80 min. zaten.
S08E02 58min
S08E03 1h 22min
S08E04 1h 18min
S08E05 1h 20min
S08E06 1h 20min
De laatste 4 afleveringen hebben bijna speelfilm lengte.
Toch maar even tussen spoilertags geplaatst ook al zijn het alleen de lengtes volgens imdb.com.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 05-04-2019 03:19 ]
En toch had ik langer verwacht. Het zijn nu kwa aantal minuten 7.5 normale afleveringen. Ik had gehoopt op 10 aflevering kwa normale tijdsduur.sjaool schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 03:18:
[...]
Ik zat er iets naast.
spoiler:S08E01 54min
S08E02 58min
S08E03 1h 22min
S08E04 1h 18min
S08E05 1h 20min
S08E06 1h 20min
De laatste 4 afleveringen hebben bijna speelfilm lengte.
Toch maar even tussen spoilertags geplaatst ook al zijn het alleen de lengtes volgens imdb.com.
Lijkt mij fantastisch om dat in de bioscoop te beleven, zeker als er een red wedding achtig tafereel bij zit
Vaak bu'j te bang!
Ja, volgens mij adverteert Ziggo er mee.-tom-562 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:39:
Zijn er eigenlijk bioscoop ketens die de afleveringen een dag na de release laten zien?
Lijkt mij fantastisch om dat in de bioscoop te beleven, zeker als er een red wedding achtig tafereel bij zit
Edit:
Na een beetje googelen. Kan het zo niet vinden. Er is een pagina van Ziggo, maar als ik doorklik krijg ik een 404. Verder vind ik alleen nieuws over vorige seizoenen.
[ Voor 19% gewijzigd door Flimovic op 05-04-2019 10:52 ]
Dat had ik dus ook gevondenFlimovic schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:48:
[...]
Ja, volgens mij adverteert Ziggo er mee.
Edit:
Na een beetje googelen. Kan het zo niet vinden. Er is een pagina van Ziggo, maar als ik doorklik krijg ik een 404. Verder vind ik alleen nieuws over vorige seizoenen.
Vaak bu'j te bang!
Dat is mij al sinds de start van de serie en de naam van de serie al duidelijk.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:22:
Wie denken jullie dat er op de Iron Throne zit aan het einde? Of is er uberhaupt nog wel een Iron Throne?
Song of ice and Fire
Dat is John.....aangezien ik al vanaf S1 al wist hij een half half bloedje was
Ben meer nieuwsgierig of we DE redemption story krijgen met Jamy in de hoofdrol als de gene die al voorspeld is door de Lord of Light.
Hij past namelijk perfect in het plaatje, andere kant past Danerays ook daar weer in
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 05-04-2019 11:29 ]
Eerste aflevering komt in de bios, over de finale is nog niks bekend verderEric_Cantona schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:17:
https://www.ziggo.nl/ente...rones/seizoenen/seizoen-8
Maar niks over vertoning in de bios.
Wel om 7.00 uur in de ochtend op maandag 15 april.
[ Voor 7% gewijzigd door s0kkie op 05-04-2019 12:16 ]
Door het "bittersweet" van GRRM en de laatste interviews zou het me niet eens heel erg verbazen als het gewoon Cersei is die Westeros red van de WW en daarmee blijft zitten.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:22:
Wie denken jullie dat er op de Iron Throne zit aan het einde? Of is er uberhaupt nog wel een Iron Throne?
[ Voor 3% gewijzigd door Pendora op 05-04-2019 12:37 ]
Volgens de profetie zal een jongere koningin haar van de troon stoten en een jongere broer zal haar frele nek omwringen, dus het ziet er niet goed uit voor Cersei. Het zou wel een wrang einde zijn als ze uiteindelijk wint.Pendora schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:37:
Door het "bittersweet" van GRRM en de laatste interviews zou het me niet eens heel erg verbazen als het gewoon Cersei is die Westeros red van de WW en daarmee blijft zitten.
Ik denk wel dat het einde van de serie iets positiever zal zijn dan dat van GRRM.
Eens maar ze is natuurlijk al een tijdje van "haar troon" gestoten door Margaery maar dat heeft ze weer terug gewonnen.algalid schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:24:
[...]
Volgens de profetie zal een jongere koningin haar van de troon stoten en een jongere broer zal haar frele nek omwringen, dus het ziet er niet goed uit voor Cersei. Het zou wel een wrang einde zijn als ze uiteindelijk wint.
Ik denk wel dat het einde van de serie iets positiever zal zijn dan dat van GRRM.
Tweede stukje; euhm, nog niet een oplossing voor. Jon is ook dood geweest dus je weet maar nooit
Alle hoofdpersonen gaan dood. En dan komt er een oudijzer boertje langs gereden die Iron throne meeneemt voor de kiloprijs.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:22:
Of dat blijkt dat Valyrian steel alleen gemaakt kan worden door staal (zal die iron throne nog een keer uitelkaar gesloopt gaan worden?), Targaryen bloed, en drakenvuur. En dat de Night King er daarom achteraan zit, omdat hij alleen kwetsbaar is voor Valyrian steel.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Iedereen wordt gearresteerd.Dacuuu schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:54:
[...]
Alle hoofdpersonen gaan dood. En dan komt er een oudijzer boertje langs gereden die Iron throne meeneemt voor de kiloprijs.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Westeros wordt bestuurd door een raad met vertegenwoordigers uit de oude Seven Kingdoms van voor Aegon's Conquest:
- The North: Sansa Stark
- The Iron Islands & The Riverlands (was één koninkrijk op het moment van de Conquest): Yara Greyjoy
- The Vale: Robin Arryn
- The Westerlands: Tyrion Lannister
- The Reach: Samwell Tarly
- The Stormlands: Brienne of Tarth (of misschien Gendry Baratheon)
- Dorne: even geen idee. Ellaria Sand? (het boek heeft hier wel een uitgelezen kandidaat voor, Arienne Martell)
Drie vrouwen (misschien zelfs vier, in de boeken zeker), een dwerg, een fysiek zwak figuur (Robin), en een dikke boekenwurm. Een heel groot verschil met de über-mannelijke, met het zwaard regerende, en regelmatig wrede mannen die Westeros onder de duim hielden aan het begin van het verhaal. Wheel broken.
Death list:
Daenerys
Cersei
Jaime
Jorah
Euron
Beric
The Hound
The Mountain
Qyburn
Grey Worm?
Edd Tollett?
Tormund?
Bronn?
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Dany gaat ten onder aan haar succes met de draken, dat zou goed mogelijk zijn. Ze heeft er namelijk wel een handje van om teveel op de draken te vertrouwen. 1 tje weg nu dus het kan goed mogelijk zijn dat alle draken doodgaan dit seizoen en dan heeft Dany opeens vrij weinig meer te bieden. Trouwen met Jon misschien maar zodra ze er achter komen dat ze familie van elkaar zijn...MrFl0ppY schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:08:
Als Jon of Daenerys sterft worden er veel gek gok ik zo. Eigenlijk vind ik het wel horen bij deze serie. Ik zou teleurgesteld zijn als het een happy end wordt
.
Omdat ik verwacht dat de serie in grote lijnen hetzelfde zal eindigen als de boeken, denk ik dat ze ook hier sterft.
Een andere leuke theorie die ik deze week las is dat Jon de nieuwe Night King wordt: hij is de Prince That Was Promised, maar aan wie was die prins eigenlijk beloofd? De theorie is: aan de White Walkers. Dan zouden we eenzelfde scene krijgen als we al eerder gezien hebben, waarbij de Children of the Forest een stuk dragonglass in het hart van iemand boorden om hem tot Night King om te toveren.
Draken trouwens ook allemaal op de death list
Ingeschreven voor het winnen van 2 tickets met overnachting, ik ben benieuwdEric_Cantona schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:17:
https://www.ziggo.nl/ente...rones/seizoenen/seizoen-8
Maar niks over vertoning in de bios.
Vaak bu'j te bang!
Dan zie ik John zich daar nog wel voor opofferen, zo'n type is hij wel.
Denk dat ik nog even wacht tot er een paar afleveringen uit zijn van het nieuwe seizoen en dan alles in een keer kijk..
Hoop dat kinepolis of vue ook de seizoens finale laten zien-tom-562 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:14:
[...]
Ingeschreven voor het winnen van 2 tickets met overnachting, ik ben benieuwd
[ Voor 38% gewijzigd door G_Dragon op 08-04-2019 14:31 ]
Doet mij denken aan Warcraft, waarbij er een nieuwe Lich King moet komen omdat de undead anders een ongecontroleerde horde isautje schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 14:23:
Een andere leuke theorie die ik deze week las is dat Jon de nieuwe Night King wordt: hij is de Prince That Was Promised, maar aan wie was die prins eigenlijk beloofd? De theorie is: aan de White Walkers.
Hoop zelf dat we in het laatste seizoen meer zien van het hoge Noorden. De doden trekken naar het Zuiden, maar in het onbekende Noorden zagen we ooit een soort altaar van de Night King. Ben daar wel nieuwsgierig naar of daar nog een duistere magie heerst.

ff zoeken op recaps. Dat kan per aflevering, maar ook wel per seizoen.jasper2603 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:22:
Ik heb alle afleveringen gezien van GoT, maar ik zit er totaal niet meer in, hoe kom ik weer in het verhaal zonder alle afleveringen te zien? Komt er nog een soort van terugblik voordat het nieuwe seizoen begint, weet iemand dat zo?
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
- Discussie over een gelekte (nog niet officieel uitgezonden) aflevering. Daarvoor kan je naar het hierboven genoemde "spoilers" topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.
Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic