Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] Game of Thrones Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste
Acties:

• Bootje
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:00
s0kkie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:16:
De theorieën over de teaser gaan al weer volledig los op het internet :P
- Van wie is de veer op de schoen?
- Speciaal voor de teaser opgenomen of echt een scene uit een aflevering?
Die veer wordt volgens mij door Robert Baratheon neergelegd in de handen van Lyanna Stark haar beeld in de crypte als hij in aflevering 1 bij Ned op bezoek komt om te vragen of hij hand wil worden. Als eerbetoon aan zijn (jeugd)liefde.

Het kwam niet op mij over als een scene uit een aflevering.

• Fonta
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 03-02 15:33

Fonta

BuG Admin

Bootje schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 17:06:
[...]

Die veer wordt volgens mij door Robert Baratheon neergelegd in de handen van Lyanna Stark haar beeld in de crypte als hij in aflevering 1 bij Ned op bezoek komt om te vragen of hij hand wil worden. Als eerbetoon aan zijn (jeugd)liefde.

Het kwam niet op mij over als een scene uit een aflevering.
Klopt. De veer komt zelfs meerdere malen terug.

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com - Steam: F0nt44444

• magnifor
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:53
S08 ga ik voor het eerst "live" volgen dmv Ziggo. Na hoeveel uur is een nieuwe aflevering beschikbaar nadat deze is uitgezonden in de VS?

• Korras
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:23
walteij schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:39:
[...]

Als ik dit filmpje zo bekijk, voorspelt dit weinig goeds voor Westeros. Het noorden vernietigd door ijs, het zuiden vernietigd door vuur.
En ijs en vuur ontmoeten elkaar zo ongeveer bij de drietand (zeg maar bij de Inn of the crossroads). Dit zou ook wel een treffende locatie zijn, omdat daar ook de laatste slag tussen Robert Baratheon en Rhaegar Targaryen was.
Bij The Inn at the Crossroads zijn wel meer dingen gebeurd die grote impact hadden, dus dat verbaasd me niets. het zou me niets verbazen als daar het uiteindelijke slot is van de hele serie. ;)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 16:55
Ja, en dat iedereen afscheid neemt (a la LOTR), bij een pie van die tent, zou stijl zijn. En dan als laatste beeld een beeld van Hot Pie... :D

Specs

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13:17
magnifor schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:06:
S08 ga ik voor het eerst "live" volgen dmv Ziggo. Na hoeveel uur is een nieuwe aflevering beschikbaar nadat deze is uitgezonden in de VS?
Ben ik ook van plan... wel even een mentale stap voor me om €12,- p.m. te betalen voor een serie... :X

• magnifor
BvZwolle schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:30:
[...]

Ben ik ook van plan... wel even een mentale stap voor me om €12,- p.m. te betalen voor een serie... :X
Vodafone en Ziggo klant hier :P

Het gaat mij vooral om het feit van stel ik ben vrij op 15 april, hoe lang moet ik dan wachten die dag totdat het beschikaar is op Ziggo Go? Seizoen 7 was in de avond om 21:00 uur heeft Google mij verteld. Dat is krom want dan moet men hele dag wachten terwijl je via illegale wegen bijna instant na de uitzending kan kijken.

Nu weet ik uiteraard dat veel mensen pas in de avond tijd hebben, dus zo gek is het niet. Echter vraag ik me af waarom het niet meteen na de uitzending beschikbaar komt, ook al is het dan hier 2 uur in de nacht. Heb je overdag geen tijd dan kijk je om 21:00 uur. Heb je wel tijd dan kijk je overdag, hoef je ook geen fora en sociale media te ontwijken de hele dag ;)

magnifor wijzigde deze reactie 23-01-2019 15:40 (34%)

• walteij
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 17:56
magnifor schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:34:
[...]

Vodafone en Ziggo klant hier :P

Het gaat mij vooral om het feit van stel ik ben vrij op 15 april, hoe lang moet ik dan wachten die dag totdat het beschikaar is op Ziggo Go? Seizoen 7 was in de avond om 21:00 uur heeft Google mij verteld
Ik ben XS4All klant, voorgaande seizoenen had ik gewoon HBO als abonnement, maar dat is helaas gestopt. Ten tijde van seizoen 6 en 7 was het ook gewoon zo dat zodra de aflevering werd uitgezonden in de USA, deze tegelijkertijd in NL te kijken was (ik meen dus om 2 of 3 uur 's nachts). Die afleveringen heb ik dus ook gewoon direct gekeken (dan maar wat slaperiger op het werk).
Hoe dat nu gaat zijn weet ik niet. Ik weet niet eens of ik dit seizoen überhaupt wel op een normale manier kan gaan kijken bij XS4All :'(

• magnifor
walteij schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:38:
[...]

Ik ben XS4All klant, voorgaande seizoenen had ik gewoon HBO als abonnement, maar dat is helaas gestopt. Ten tijde van seizoen 6 en 7 was het ook gewoon zo dat zodra de aflevering werd uitgezonden in de USA, deze tegelijkertijd in NL te kijken was (ik meen dus om 2 of 3 uur 's nachts). Die afleveringen heb ik dus ook gewoon direct gekeken (dan maar wat slaperiger op het werk).
Hoe dat nu gaat zijn weet ik niet. Ik weet niet eens of ik dit seizoen überhaupt wel op een normale manier kan gaan kijken bij XS4All :'(
Ziggo heeft exclusieve rechten. Dus dat wordt of XS4All opzeggen of aan de torrent ;)

Betreft uitzendtijden:

https://www.totaaltv.nl/n...ones-op-tijd-beschikbaar/

Afleveringen in S07 werden volgens dat artikel om 21:00 vrijgegeven en in mijn optiek veel te laat.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:21
magnifor schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:44:
[...]

Ziggo heeft exclusieve rechten. Dus dat wordt of XS4All opzeggen of aan de torrent ;)

Betreft uitzendtijden:

https://www.totaaltv.nl/n...ones-op-tijd-beschikbaar/

Afleveringen in S07 werden volgens dat artikel om 21:00 vrijgegeven en in mijn optiek veel te laat.
Was dat niet met de ondertiteling? Kan mij herinneren dat ik ze wel eerder dan 9 uur heb gezien namelijk.

• magnifor
Terranova schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:47:
[...]

Was dat niet met de ondertiteling? Kan mij herinneren dat ik ze wel eerder dan 9 uur heb gezien namelijk.
Ik heb echt geen flauw idee, eerste keer dat ik via Ziggo ga kijken.

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:40
Terranova schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:47:
[...]

op Ziggo waren ze maandagavond om 21.00 MET NL subs te zien.

Via andere kanalen en hulp van QoQ waren ze meestal rond 1500 al te "zien" met NL subs

Zonder subs en andere kanalen ergens in de nacht van zondag op maandag
magnifor schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:44:
[...]

21.00 is voor volwassenen een prima tijd vind ik...Uiterlijk 22.15 klaar.
Kinderen op bed en zelf op tijd erin

cypher21 wijzigde deze reactie 23-01-2019 15:59 (27%)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• magnifor
In normale omstandigheden is 2100 prima idd, maar wat ik me afvroeg is stel ik ben vroeg thuis of vrij moet ik dan tot 21:00 wachten op Ziggo terwijl het via illegale wegen al 24 uur beschikbaar is? Vind het niet meer van deze tijd.

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 16:55
cypher21 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:55:
[...]

Via andere kanalen en hulp van QoQ waren ze meestal rond 1500 al te "zien" met NL subs
Mijn ervaring was, dat je op dat bekende kanaal, met subs pas rond 1830 kon zien, zonder subs was je al om 0900 bediend.

Specs

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Misschien ben ik dan wel een oude lul aan het worden, maar ik moet zeggen dat het toch steeds beter gaat en dat we nou ook weer niet moeten overdrijven.

Wanneer in de VS 's nachts wordt uitgezonden en <24u wordt het primetime geleverd aan de NL kijker via Ziggo. Dan is dat toch prima? Ik download al jaren niet meer, gedoe elke keer.

Wat Fox bij TWD deed/doet is nog beter, die zenden het 's nachts uit ondertiteld en al. Paar uur na de officiële uitzending. Als je dus uurtje eerder opstaat kan je mooi van 06.30 tot 07.30 via je decoder (of opgenomen of 'kijk terug')tijdens je ontbijt naar rottende zombies kijken... :+

Als je dan nog steeds liever de illegaliteit opzoekt om uitzendingen te kijken dan...dan...tja, dan weet ik ook niet meer hoe je mensen daarvan kan weerhouden.

Maar <24u is al prima.

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:55

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

Modbreak:Zullen we nu weer on topic verdergaan?

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• yorroy
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20:37
Ik heb al even zitten teruglezen in dit topic en gegoogled, maar als ik het goed heb begrepen is de enige legale manier om hier GoT te kijken door Ziggo te nemen of via HBO Go?

Iemand enig idee hoe snel normaal gesproken de blurays uit komen na de release op HBO?

yorroy wijzigde deze reactie 23-01-2019 19:40 (4%)

 iPhone 7 |  Watch 2 |  MBpR 2015 |  Apple TV 4 |  Hackintosh i3-6100

• magnifor
yorroy schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:21:
Ik heb al even zitten teruglezen in dit topic en gegoogled, maar als ik het goed heb begrepen is de enige legale manier om hier GoT te kijken door Ziggo te nemen of via HBO Go?

Iemand enig idee hoe snel normaal gesproken de blurays uit komen na de release op HBO?
Lang verhaal kort, wil je GoT legaal kijken hier in NL moet je ziggo abonnee zijn.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

@s0kkie de term teaser zegt het toch al? Gooi iets vaags of spannends in de groep en men ratelt weer een paar dagen/weken door. Makkelijk aandacht voor je serie opbouwen. :P

*knip* offtopic stuk weggehaald

Albantar wijzigde deze reactie 24-01-2019 09:17 (69%)

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13:37

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Op inspiratie vanuit reddit een online pooltje gemaakt, wie leeft, sterft of wordt een white walker?

https://goo.gl/forms/OOwLgHeRkcoEusho2

Leuk om het laatste seizoen zo wat extra investment te hebben met vrienden.

Hij staat in principe open ook voor tweakers. Als mensen het leuk vinden zal ik de resultaten hier ook posten van jullie stemmen.

LtMarx wijzigde deze reactie 24-01-2019 17:06 (25%)

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 15:06
LtMarx schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:58:
Op inspiratie vanuit reddit een online pooltje gemaakt, wie leeft, sterft of wordt een white walker?

Hij staat in principe open ook voor tweakers. Als mensen het leuk vinden zal ik de resultaten hier ook posten van jullie stemmen.
Ik heb hem ingevuld, leuk idee!

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

wat doet Frodo Baggins in die lijst :+

• Jordy8
  • Laatst online: 20:15
M a r c o schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:43:
Ik dacht ook al, wtf :P

Heb hem ingevuld.

iRacing Profiel XBL: Plank268 PSN: Plank_268

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

M a r c o schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:43:
hahaha sorry, incrowd grapje in onze vriendengroep en test of iedereen goed oplet!

De meningen lopen nogal uiteen :)

LtMarx wijzigde deze reactie 24-01-2019 18:09 (21%)

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16:37

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ben mezelf weer lekker aan het ophypen voor het laatste seizoen. We kijken thuis weer de serie opnieuw, we zijn bij seizoen 3. Verder ben ik zelf aanbeland bij het laatste boek van de serie (ADWD) en kijk ik op youtube erg veel Alt Shift X. Briljant kanaal met erg veel achtergrond over de serie en de boeken.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Robehr
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 12-02 16:33
Op ziggo on demand stond het er in 2017 soms al om 16.00 op maar meestal rond 6 met ondertiteling. Dus na het werk kunnen de meesten los.;)

Sony Bravia KDL 50W815b - Apple iPhone 6 Gold 16gb - Apple iPad Air 2 Gold 16gb - Sony PlayStation 4

• Yankovic
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16:32
Kan je GoT bij Ziggo ook met Engelse ondertiteling kijken? Zit wel op GoT te wachten en wil er best geld voor neerleggen maar heb graag ondertitels in de taal die ook gesproken wordt ipv de vertaling die iemand er van maakt

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Yankovic schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 00:32:
Kan je GoT bij Ziggo ook met Engelse ondertiteling kijken? Zit wel op GoT te wachten en wil er best geld voor neerleggen maar heb graag ondertitels in de taal die ook gesproken wordt ipv de vertaling die iemand er van maakt
Nou succes dan als ze Dothraki spreken :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Flimovic

Flimovic

miicker schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 00:49:
[...]

Nou succes dan als ze Dothraki spreken :P
Hoog Valyrisch lukt mij idd ook wel, maar Dothraki is a bitch :(

• Edwin__
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14-02 21:00
Flimovic schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:44:
Ben mezelf weer lekker aan het ophypen voor het laatste seizoen. We kijken thuis weer de serie opnieuw, we zijn bij seizoen 3. Verder ben ik zelf aanbeland bij het laatste boek van de serie (ADWD) en kijk ik op youtube erg veel Alt Shift X. Briljant kanaal met erg veel achtergrond over de serie en de boeken.
Talking Thrones heeft ook altijd goede reviews en theorieen.
De laatste trailer is ook aardig uitgebreid reviewed, en hint waarschijnlijk naar een grote plottwist.

spoiler:
De mist die in de trailer te zien is, komt waarschijnlijk niet van de white walkers die aanvallen.
Edit: breakdown van de trailer YouTube: The Hidden Meaning Behind The Crypts of Winterfell Teaser? - Game of...

Edwin__ wijzigde deze reactie 27-01-2019 19:05 (15%)

Discogs

• Flimovic

Flimovic

Edwin__ schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:12:
[...]

Talking Thrones heeft ook altijd goede reviews en theorieen.
De laatste trailer is ook aardig uitgebreid reviewed, en hint waarschijnlijk naar een grote plottwist.

spoiler:
De mist die in de trailer te zien is, komt waarschijnlijk niet van de white walkers die aanvallen.
Edit: breakdown van de trailer YouTube: The Hidden Meaning Behind The Crypts of Winterfell Teaser? - Game of...
Interessante theorie!

Over interessante theorieën gesproken:
Wat is jullie favoriete fan theory?

Zelf vond ik deze video over Rhaegar Targaryen erg gaaf:
YouTube: Rhaegar: was Jon’s father the true hero of Game of Thrones?

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:22

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Vitamine
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:01
Flimovic schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:46:
[...]

Interessante theorie!

Over interessante theorieën gesproken:
Wat is jullie favoriete fan theory?

Zelf vond ik deze video over Rhaegar Targaryen erg gaaf:
YouTube: Rhaegar: was Jon’s father the true hero of Game of Thrones?
De video's van Alt Shift X zijn sowieso erg leuk om te kijken :).

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:35

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kwam deze tegen checklist tegen. Vond hem wel leuk :)

Als jullie het leuk vinden, kan ik hier wel een Google forms ding van maken zodat we dit hier op tweakers kunnen bijhouden. Zou wel mooi zijn om te kijken hoeveel iedereen scoort.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Zeror schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:23:
Ik kwam deze tegen checklist tegen. Vond hem wel leuk :)

[Afbeelding]

Als jullie het leuk vinden, kan ik hier wel een Google forms ding van maken zodat we dit hier op tweakers kunnen bijhouden. Zou wel mooi zijn om te kijken hoeveel iedereen scoort.
Die bestaat al. ;)

The Game of Thrones death pool!

"When you grow up your heart dies"

• Zeror
  • Laatst online: 17:35

Zeror

Ik Henk 'm!

Is die voor op Tweakers gemaakt? Of algemeen?

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 20:19
Deze lauwe ad verscheen op zondag (geen spoiler footage):

• Osiris
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Als ik de Engelse variant goed interpreteer, klopt deze Nederlandse niet. Het is namelijk *optioneel* om te gokken of iemand een White Walker wordt. Een enkel aanvink-vakje geeft geen onderscheid tussen "ik wil niet gokken, want ik wil geen punt verliezen" en "ik heb 'nee' gegokt". Je zou in de 3e kolom dus een "ja/nee"-keuze willen i.p.v. alleen een vinkje.

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
Osiris schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 07:29:
[...]

Als ik de Engelse variant goed interpreteer, klopt deze Nederlandse niet. Het is namelijk *optioneel* om te gokken of iemand een White Walker wordt. Een enkel aanvink-vakje geeft geen onderscheid tussen "ik wil niet gokken, want ik wil geen punt verliezen" en "ik heb 'nee' gegokt". Je zou in de 3e kolom dus een "ja/nee"-keuze willen i.p.v. alleen een vinkje.
Vinkje is 'yes', geen vinkje is 'no'. Geen idee wat jij bedoelt? Als je op het woord option doelt dat refereert naar de status dood die je gekozen hebt. Enkel dan heb je de keus dat veld in te vullen, maar het is geen optioneel veld in dat geval.

• sjaool

sjaool

Zeror schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:51:
[...]

Is die voor op Tweakers gemaakt? Of algemeen?
Die is een paar pagina's terug gepost door @LtMarx .
LtMarx schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:58:

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Osiris schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 07:29:
[...]

Goedemorgen! Ik denk dat je gelijk hebt! Ik heb de google forms afgekeken van dat formulier wat je postte. De versie die ik heb gepost hier is ingevuld door tweakers en wat vrienden van me (die blijkbaar geen tweakers zijn, bastards!).

Goede nieuws is wel dat wel de exact zelfde score te berekenen is door een keuze voor white walker te interpreteren als een keuze voor dood, met een kans op white walker. Ik moet de puntentelling nog even bouwen, dan kan ik ook tussenstanden posten door het seizoen heen.

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Dat gezegd hebbende, hierbij de tussentijdse status:

Voor tweakers die hem nog willen invullen:
https://goo.gl/forms/uvsZxcZvqBX08Rnn2

Niet alle antwoorden zijn te lezen voor de laatste vragen, maar ik had zelf wel lol om dragon form Bran die de night king sloopt :)

LtMarx wijzigde deze reactie 05-02-2019 09:05 (6%)

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 17:21
Grappig dat mensen er toch weer vanuit gaan dat de good guys winnen. Ondanks dat GoT vaak laat zien dat geen zekerheidje is. Overigens lol @Frodo Baggins :+

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Jordy8
  • Laatst online: 20:15
MrFl0ppY schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 10:03:
Grappig dat mensen er toch weer vanuit gaan dat de good guys winnen. Ondanks dat GoT vaak laat zien dat geen zekerheidje is. Overigens lol @Frodo Baggins :+
Ik ben wel een beetje bang dat het einde te voorspelbaar wordt. Dus John die alles overwint en koning wordt.. Ik hoop echt dat ze iets origineels hebben gedaan.

iRacing Profiel XBL: Plank268 PSN: Plank_268

• magnifor
Jordy8 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Ik ben wel een beetje bang dat het einde te voorspelbaar wordt. Dus John die alles overwint en koning wordt.. Ik hoop echt dat ze iets origineels hebben gedaan.
Had begrepen dat het een bitterzoet einde wordt. Ik persoonlijk denk dat Jon uiteindelijk wel koning wordt maar er wel grote offers moeten worden gebracht. Ik verwacht geen Disney einde waar Jon en Dany samen op de troon zitten, met rond vliegende draken en dan een happily ever after.

• sjaool

sjaool

@magnifor Hè bah, nu heb je het einde verklapt. :+

• magnifor
sjaool schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:49:
@magnifor Hè bah, nu heb je het einde verklapt. :+
Oeps :+

• Osiris
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Hoijong schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 08:29:
[...]

Vinkje is 'yes', geen vinkje is 'no'. Geen idee wat jij bedoelt? Als je op het woord option doelt dat refereert naar de status dood die je gekozen hebt. Enkel dan heb je de keus dat veld in te vullen, maar het is geen optioneel veld in dat geval.
"(…) you have the option to (…)" klinkt toch echt wel alsof "meedoen" aan die laatste vraag optioneel is en dat je er ook eieren voor je geldt kunt kiezen door géén keuze te maken. Daardoor kun je geen punt winnen, maar weet je ook zeker dat je geen punt gaat verliezen.
Anders had er wel iets "you must" ofzo gestaan lijkt me.

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
Osiris schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:05:
[...]

"(…) you have the option to (…)" klinkt toch echt wel alsof "meedoen" aan die laatste vraag optioneel is en dat je er ook eieren voor je geldt kunt kiezen door géén keuze te maken. Daardoor kun je geen punt winnen, maar weet je ook zeker dat je geen punt gaat verliezen.
Anders had er wel iets "you must" ofzo gestaan lijkt me.
Dat kun je niet los zien van het eerste deel "If you predict the character dead," Ik zit met Engels zelden of nooit fout dus ik zou verbaasd zijn.
Speltechnisch zou het ook niet eerlijk zijn als je niks kunt kiezen, want dat maakt het een ongelijk speelveld waarbij nergens die optie invullen de slimste optie is. Tevens was het logisch geweest om dan te vermelden bij de puntentelling dat optie neutraal geen punten oplevert of inlevert.
Enfin laat het maar snel april zijn als dit de discussies zijn :+
Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True