Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:49

Goner

What can I do you for ?

sambalbaj schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:08:
Is Dickon Tarly, broertje van Sam nou een andere acteur? Zat toch al kort in s6.
Bekende kop ... ken 'm uit Black Sails (en daarvoor Merlin).
Alwayshappyz schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:11:
[...]
Jaime zie ik eigenlijk gewoon ontsnappen. Gok dat ze ons laten denken dat ze verzopen zijn, maar dat ze boven komen voor adem op het moment dat Dany weg is.
Benieuwd hoe ze aannemelijk gaan maken dat-ie zich onder water van dat zware harnas ontdoet ...

[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 09-08-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siren schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:53:
Volgens mij hadden ze de scripts en wilden ze die online zetten, als ze de afleveringen hebben dan zal ik ze waarschijnlijk wel kijken, maar scripts ga ik echt niet doorlezen.
Nee, scripts doe ik ook niet. Ik heb weleens een copy van een script gekocht op ebay van een film waar ik een groot liefhebber van ben, maar man man man, dat is geen doorkomen aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
Osiris schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:41:
[...]

Nee, dat ligt niet aan jou. Dat vond ik ook wel bijzonder vreemd, op 2 meter afstand van een normaal uitziende oever een diepte van meerdere meters :o
Ik dacht exact hetzelfde.
Een shot eerder zie je Jaime galloperend op een paard door datzelfde water gaan.
1/2 meter verder is dat water ineens eindeloos diep. Had een leuk effect gehad als hij tijdens het galloperen een meter had afgeweken })

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
CryRaven schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:41:
Ligt het aan mij of is het punt waar Jaime in het water valt een beetje vreemd? Ze vallen beiden in het water bij de oever, maar het water is best diep.
Ah joh, dat was in LotR ook geen probleem ;)
siren schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:53:
[...]

Volgens mij hadden ze de scripts en wilden ze die online zetten, als ze de afleveringen hebben dan zal ik ze waarschijnlijk wel kijken, maar scripts ga ik echt niet doorlezen.
Volgens mij zijn de plots van dit seizoen al maanden terug uitgelekt. Ik heb er eentje gelezen en die klopt perfect.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
celshof schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:00:
[...]
Volgens mij zijn de plots van dit seizoen al maanden terug uitgelekt. Ik heb er eentje gelezen en die klopt perfect.
Volgens mij is dat echt onzin. Er zijn wat scripts uitgelekt, paar weken terug. Meer niet.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
miicker schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:01:
[...]

Volgens mij is dat echt onzin. Er zijn wat scripts uitgelekt, paar weken terug. Meer niet.
9 maanden terug op Reddit (niet doorgelezen, maar vluchtig gescand door mij):
en een artikel over de spoilers (ook niet doorgelezen):

edit: LET OP: Links starten met een major spoiler heeft @miicker uitgevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door celshof op 10-08-2017 10:28 ]

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Aight!

'A toy robot...'

Ik kijk altijd die recaps van New Rockstar:

Dan zie ik of details heb gemist :P.

(Als je Marvel fan bent, heeft hij ook leuke filmpjes over de films).

Heb nu al weer zin in maandag, alleen zo jammer dat het seizoen alweer bijna voorbij is. Dan maar weer verder met de boeken, ben iets over de helft bij boek 1 dus heb nog even te gaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:45:
Als HBO nu eens heel snel nee zegt tegen deze hackers:

http://www.totaaltv.nl/ni...ame-of-throneszender-hbo/

dan kan ik verder kijken O-)

Ze hebben de overige / een aantal afleveringen (meervoud!) wellicht in HD. Weten we gelijk hoe het met Jaime zit die in het water valt.

[...]
Of je kan gewoon wachten tot as zondag :>

😆 - Denk ook eens om ;)

• miicker
  • Niet online
celshof schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:09:
[...]

9 maanden terug op Reddit (niet doorgelezen, maar vluchtig gescand door mij):
en een artikel over de spoilers (ook niet doorgelezen):
Holy shit inderdaad :o

Tip:
Lees dit niet, meteen een major spoiler gelezen :|
Maar goed, er staat best veel in, en een spoiler is niet het einde van de wereld. Behalve als die spoiler de red wedding is, zoals bij mij gebeurt is in het verleden :|

• miicker
  • Niet online
Bensimpel schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:24:
[...]

Of je kan gewoon wachten tot as zondag :>
Maandag*

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:34
miicker schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:40:
[...]

Holy shit inderdaad :o

Tip:
Lees dit niet, meteen een major spoiler gelezen :|
Maar goed, er staat best veel in, en een spoiler is niet het einde van de wereld. Behalve als die spoiler de red wedding is, zoals bij mij gebeurt is in het verleden :|
Ik ben deze spoilers ook al ergens anders tegengekomen, dat was per ongeluk, dus mij maakt t niet meer uit.

Komende afleveringen worden echt baas! Ben benieuwd wat er verder met Jaime gebeurt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bronn zal 'm wel (weer) redden ... die heeft zo te zien geen harnas aan en zinkt niet zo hard.

• miicker
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:46:
Bronn zal 'm wel (weer) redden ... die heeft zo te zien geen harnas aan en zinkt niet zo hard.
Dat verwacht ik ook wel, vervolgens een gevangenschap. Misschien dat Tyrion hem vrijlaat, aangezien Jamie Tyrion in het verleden vrij heeft gelaten, alhoewel ik denk dat Tyrion dan oorlog heeft met Dany :P
Misschien kan hij Dany overtuigen dat Jamie zo slecht nog niet is.

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 20:34
miicker schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:58:
[...]

Dat verwacht ik ook wel, vervolgens een gevangenschap. Misschien dat Tyrion hem vrijlaat, aangezien Jamie Tyrion in het verleden vrij heeft gelaten, alhoewel ik denk dat Tyrion dan oorlog heeft met Dany :P
Misschien kan hij Dany overtuigen dat Jamie zo slecht nog niet is.
De persoon die je net wilt vermoorden is zo slecht nog niet. :)

Schiet tussen de palen en je scoort!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Trouwens, tegen wie had Tyrion het toen hij zei : Flee, you idiot !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EdwardK123
Goner schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:23:
Trouwens, tegen wie had Tyrion het toen hij zei : Flee, you idiot !!
Tegen Jaime. Logisch toch, hij ziet zijn broer op een draak afstormen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Logisch ?
Hij is Hand van Dany en ziet iemand met een speer op haar afstormen ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:25:
Logisch ?
Ja heel logisch.
Hij weet ook dat gevangenschap het minste is dat Jaime kan overkomen door die actie.
En de band tussen Jaime en Tyrion was altijd ok.
Wat is daar niet logisch aan?

• EdwardK123
Functie is niet echt hetzelfde als bloed he. Jaime en Tyrion hebben genoeg voor elkaar gedaan zijn wat Lannisters betreft misschien nog wel op de beste voet met elkaar, ondanks dat Jaime Tyrion zou vermoorden mocht hij hem ooit tegenkomen.

Tyrion wil gewoon dat Jaime blijft leven, simple as that.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mwah, ben niet overtuigd.
Ik zou me eerder zorgen maken over m'n koningin (die niets in de gaten heeft) dan over m'n broer die de vijandelijke legers leidt en haar zo te zien wil doden (ook al heeft-ie m'n leven gered).
Draak lijkt tijdelijk uitgeschakeld en Dany staat met haar rug naar een aanstormende speer.

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 10-08-2017 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
  • Laatst online: 16-09 20:34
Goner schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:37:
Ik zou me eerder zorgen maken over m'n koningin (die niets in de gaten heeft) dan over m'n broer die de vijandelijke legers leidt en haar zo te zien wil doden (ook al heeft-ie m'n leven gered)
Tyrion weet wat de draken kunnen en heeft een :F momentje naar zijn broer toe; hij roept dus; "doe het niet het is kansloos". Maar Jamie als echte Lannister moet het ook gewoon doen.

Schiet tussen de palen en je scoort!

• EdwardK123
Geen zorgen te maken over je koningin als een draak in de buurt is, hoor ;)

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:05

Nogne

>.<

Goner schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:25:
Logisch ?
Hij zegt dat voordat hij die speer heeft gepakt. Tyrion ziet namelijk dat Jamie Danny "onbeschermd" die speer uit Drogon wil trekken.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:17
Ik zou me eerder zorgen maken over m'n koningin (die niets in de gaten heeft) dan over m'n broer die de vijandelijke legers leidt en haar zo te zien wil doden (ook al heeft-ie m'n leven gered).
Draak lijkt tijdelijk uitgeschakeld en Dany staat met haar rug naar een aanstormende speer.
Ik denk dat je het stukje nog even moet terugkijken dan..
YouTube: "Flee you idiot, you fucking idiot" Game of thrones S07E04...

Hij heeft in die scene de hoofdrol (meeste aandacht van de camera). Het beeld gaat van Jamie, naar Tyrion (die flee you idiot zegt), naar Jamie..
En alhoewel je dany ook idioot kan noemen om die speer er uit te proberen te halen, heeft Jamie de meeste reden te vluchten.. Immers is alles verloren en is zijn leger platgebrand..

Daarnaast bouwt de hele scene rondom Tyrion zich op om toch nog wat medelijden te hebben met zijn broer en de lannisters.. Dus is het ook kwa motivatie logisch dat hij toch hoopt dat Jamie het overleefd.

[ Voor 8% gewijzigd door analogworm op 10-08-2017 11:51 ]

• Deurges
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:48
analogworm schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:50:
[...]

Ik denk dat je het stukje nog even moet terugkijken dan..
YouTube: "Flee you idiot, you fucking idiot" Game of thrones S07E04...

Hij heeft in die scene de hoofdrol (meeste aandacht van de camera). Het beeld gaat van Jamie, naar Tyrion (die flee you idiot zegt), naar Jamie..
En alhoewel je dany ook idioot kan noemen om die speer er uit te proberen te halen, heeft Jamie de meeste reden te vluchten.. Immers is alles verloren en is zijn leger platgebrand..

Daarnaast bouwt de hele scene rondom Tyrion zich op om toch nog wat medelijden te hebben met zijn broer en de lannisters.. Dus is het ook kwa motivatie logisch dat hij toch hoopt dat Jamie het overleefd.
En daarbij, ook al is hij "de vijand", het zijn en blijven broers en zou het zonde vinden als hij door die draak in hoopje as wordt getoverd en ja idd, de draak ziet het op tijd en toen.. en toen.... moesten we nog even wachten tot maandag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nogal overduidelijk dat Tyrion vreest voor het leven van z'n broer IMHO.

Hij ziet dat Jamie 't idee heeft om richting Dany te rijden. En wéét dat dit een achterlijk en dodelijk idee is, want huge-ass draak die hooguit een speld in z'n armpie heeft en te allen tijde zijn "moeder" zal beschermen. Denk ook aan die ene keer in dat stadion waarbij Dany met een draakje wegvloog nadat Drogon toch al enkele malen door een speer geraakt was.

[ Voor 6% gewijzigd door Osiris op 10-08-2017 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:03

3raser

⚜️ Premium member

Het lijkt me overduidelijk dat hij dit tegen zijn broer zegt. Waarom zou het beeld anders wisselen van Tyrion naar Jaimy op het moment dat hij dat zegt? De makers van GoT hebben daar een heel duidelijke bedoeling mee.

Bensimpel

Positieve meneer

Dus het is slim om in je eentje even een koningin + draak aan te vallen, daar kom je noooit mee weg. Vooral omdat er ook nog een heel dothraki leger is.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
Bensimpel schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:15:
Dus het is slim om in je eentje even een koningin + draak aan te vallen, daar kom je noooit mee weg. Vooral omdat er ook nog een heel dothraki leger is.
Ik begrijp het nog wel van Jaime, in the heat of the moment. Hij zag zijn kans schoon, probeerde het. Denk dat als hij terug was gegaan naar KL zonder het te hebben geprobeerd, dat hij er nooit vrede mee zou hebben gehad.

Woorden van Robert Baratheon, ook iets met 'The dumb lad thought he could end the rebellion with a single strike of his sword.' Typerend, dat dat nu met Jaime gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shmoozer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:53
Bensimpel schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:15:
Het kwam bij mij dan ook duidelijk over als een soort van laatste wanhoop actie; ook al zou hij het loodje leggen, had hij zich wel "onsterfelijk" gemaakt, niet alleen als King Slayer, ook als Queen Slayer 8)

• Brandts
  • Laatst online: 25-08 19:05
Shmoozer schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:21:
[...]

Het kwam bij mij dan ook duidelijk over als een soort van laatste wanhoop actie; ook al zou hij het loodje leggen, had hij zich wel "onsterfelijk" gemaakt, niet alleen als King Slayer, ook als Queen Slayer 8)
Ik geloof dat hij nog wel een Queen Slayer wordt, maar dan niet door Daenerys te vermoorden. Het zou mij niets verbazen als Jaime degene is die later in de serie Cersei, the Mad Queen, backstabt, net zoals hij bij the Mad King heeft gedaan.

• EdwardK123
Brandts schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:35:
[...]

Ik geloof dat hij nog wel een Queen Slayer wordt, maar dan niet door Daenerys te vermoorden. Het zou mij niets verbazen als Jaime degene is die later in de serie Cersei, the Mad Queen, backstabt, net zoals hij bij the Mad King heeft gedaan.
Ik zou het prachtig vinden als dit gebeurt

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Brandts schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:35:
[...]
... Het zou mij niets verbazen als Jaime degene is die later in de serie Cersei, the Mad Queen, backstabt, ...
Volgens mij deed hij dat al helemaal aan het begin in Winterfell 8)

Steam: Pickle Rick

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 16:45

Blonde Tux

<advertisement>

Ben vooral benieuwd naar de dynamiek die Gendry gaat brengen.
Officieus is hij de laatste Baratheon.

Wat ik denk is dat hij terugkeert naar Dragonstone, de plek waar hij door Davos is weggesmokkeld. Aangezien Davos de enige is die zijn afkomst kent, denk ik dat hij een pion wordt in het spel om de Stormlands.

De Stormlands hebben we nog niet gezien en ligt redelijk interessant voor Dany, aangezien Kings Landing ten noorden ligt, High Garden ten westen.

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• Shmoozer
Blonde Tux schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:43:
Had ik recentelijk ook al eens opgehaald, dat hij sinds het weg varen in het kleine bootje er niets meer van vernomen was. Iemand anders hier wist te vermelden dat hij dit seizoen zou terug keren in de serie.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:44

Wat ik denk is dat hij terugkeert naar Dragonstone, de plek waar hij door Davos is weggesmokkeld. Aangezien Davos de enige is die zijn afkomst kent, denk ik dat hij een pion wordt in het spel om de Stormlands.
Hij is een bastaard dus hij maakt geen aanspraak i guess? Hij is niet eens een Baratheon maar een 'Waters'.

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Maar voordat er een Baratheon op de troon zat was het toch een Targeryen die er zat? Dus Dany maakt dan meer aanspraak op de troon lijkt me.

• Blonde Tux

Blonde Tux

<advertisement>

Malt007 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:51:
[...]

Hij is een bastaard dus hij maakt geen aanspraak i guess? Hij is niet eens een Baratheon maar een 'Waters'.
Snow is ook een bastaard. Stormlands heeft officieel geen opvolging meer. Davos en Mellisandre menen zijn afkomst wel te erkennen. In potentie een zou dat een mooi stukje powerplay kunnen opleveren.
3raser schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:00:
[...]

Maar voordat er een Baratheon op de troon zat was het toch een Targeryen die er zat? Dus Dany maakt dan meer aanspraak op de troon lijkt me.
Doel ook niet op de claim voor de Iron Throne, eerder voor de Stormlands

[ Voor 28% gewijzigd door Blonde Tux op 10-08-2017 14:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Hier nog even een mooi overzicht van troonopvolgers.

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/b5/d8/c1/b5d8c1fbdf523ea0d50f3ff7fd3d59f0.jpg

• Shmoozer
Malt007 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:51:
[...]

* Meer aanspraak dan Joffrey of Tommen, want dat waren geen zoons van de koning :P
* Jon is bastaard (niet van Eddard maar van Rhaegar), die zou evengoed aanspraak op de kroon kunnen doen.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
3raser schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:03:
Hier nog even een mooi overzicht van troonopvolgers.

[afbeelding]
Leuk plaatje, allen missen Lyanna en Jon ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:01
Malfunctions schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:48:
[...]

Leuk plaatje, allen missen Lyanna en Jon ;)
En nog een aantal bastaardjes van Robert..
NVM hoort nier echt op een stamboom..

En met lyanna kan er idd wel een -----?------

[ Voor 17% gewijzigd door nickko op 10-08-2017 15:19 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:28

De Stormlands hebben we nog niet gezien en ligt redelijk interessant voor Dany, aangezien Kings Landing ten noorden ligt, High Garden ten westen.
Met al die door de seizoenen heen opgedane ervaring op het water, denk ik dat Gendry onderhand de beste (roeiboot)kapitein van de zeven zeeën is en de Iron Fleet tot zinken brengt. Om vervolgens de Unsullied weer terug naar Dragonstone te roeien.

• Deurges
Melniek schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:32:
[...]

Met al die door de seizoenen heen opgedane ervaring op het water, denk ik dat Gendry onderhand de beste (roeiboot)kapitein van de zeven zeeën is en de Iron Fleet tot zinken brengt. Om vervolgens de Unsullied weer terug naar Dragonstone te roeien.
Maar dan per persoon inc paard of per paard per persoon >:)

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Deurges schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:38:
[...]

Maar dan per persoon inc paard of per paard per persoon >:)
De Unsullied rijden geen paard. :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blonde Tux

Blonde Tux

<advertisement>

3raser schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:41:
[...]

Zouden ze wel moeten doen, geen last van hun zaakje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Shmoozer schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:05:
[...]

* Jon is bastaard (niet van Eddard maar van Rhaegar), die zou evengoed aanspraak op de kroon kunnen doen.
De Theorie luid dat Rhaegar en Lyanna in het geheim getrouwd waren, waardoor Jon technisch gezien niet eens een basterd is.

• Deurges
3raser schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:41:
[...]

Oh ik dacht ff aan de Dothjes my bad.. Naja die Unsullied hebben iig minder last van zadelpijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

ykathmann schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:16:
[...]

Volgens mij deed hij dat al helemaal aan het begin in Winterfell 8)
Ja maar toen was 'ie de Queen's Layer. Subtiel verschil.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

miicker schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:46:
[...]
De Theorie luid dat Rhaegar en Lyanna in het geheim getrouwd waren,
Volgens de HBO family tree heeft hij haar gewoon ontvoerd ... ze is alleen met Robert getrouwd.

Afbeeldingslocatie: https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/dUTxGijjCUzm9ynRTltOIrSGL5o=/800x0/filters:no_upscale()/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/6724595/download.0.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Goner schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:02:
[...]

Volgens de HBO family tree heeft hij haar gewoon ontvoerd ... ze is alleen met Robert getrouwd.

[afbeelding]
"ontvoerd" :+

• Osiris
  • Niet online
[...]

[afbeelding]
Ze was toch verloofd met Robert? Nog niet getrouwd?

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Osiris schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Ze was toch verloofd met Robert? Nog niet getrouwd?
Ze waren Engaged, niet getrouwd inderdaad. De grafiek gebruikt dezelfde lijn daarvoor.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:32
[...]

[afbeelding]
Ontvoerd geeft de indruk dat het tegen haar zin is geweest. Ik denk dat ze gewoon jong en verliefd waten op elkaar..

Zijn meer tekenen dat John niet "slechts" een bastaard was en dat de relatie tussen r en l wel wat verder ging dan een ontvoering.

Tower of joy

Waarom wordt deze toren zo genoemd ? Je mag aannemen dat hier iets heugelijks gebeurd is,wellicht zijn ze hier getrouwd voordat rheagar uitreed om robert te verslaan.
spoiler:
Of is de naam gekozen o dat hier the prince who was prommised is geboren..

Lyanna Stark voelde volgens mij sowieso niet echt veel voor Robert had ik ooit gelezen

De Kingsguard die bij the tower of Joy wacht staat waaronder the sword of the morning geeft aan dat Rheagar het belangrijk vind om hier iets te beschermen..
spoiler:
Rheaggar was ook bekend met het verhaal van the prince that was prommised. Hij had ervoor bij eaggon al gezegd dat hij the prince who was prommised was. En ze hadden ook voorspeld dat the prince who was prommised uit de targaryan bloedlijn zal komen.

spoiler:
Wat als a song of ice and fire de liefde tussen rheaggar en lyanna was en the prince who was prommised daaruit zal komen. Dat geeft tevens aan waarom rheaggar het leven van lyanna en vooral jon belangrijker vond dan het zijne en waarom de beste mensen daar bij de toren waren en niet bij hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Dit inderdaad. Het is sowieso vrij duidelijk dat het uit eigen wil was, de vraag is of ze getrouwd zijn. Natuurlijk, in theorie is ze ontvoerd.. Vind het überhaupt apart dat HBO deze info geeft, aangezien nog niets bevestigd is, ook al was het wel vrij duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@Bartosy zet je boekspoilers even lekker tussen spoiler tags aub..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
miicker schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:30:
[...]

Dit inderdaad. Het is sowieso vrij duidelijk dat het uit eigen wil was, de vraag is of ze getrouwd zijn. Natuurlijk, in theorie is ze ontvoerd.. Vind het überhaupt apart dat HBO deze info geeft, aangezien nog niets bevestigd is, ook al was het wel vrij duidelijk.
Inderdaad, daarom vind ik de vergelijking van Lyana en Arya zo goed.

Arya is kwa personage hetzelfde ook sterk en wild en haar eigen zin, ik zie haar ook niet ontvoerd worden tegen haar wil.

Alleen dat zegt mij al genoeg, en het fragment van de Tower uit de serie spreekt boekdelen ( :+ )

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

miicker schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:31:
Het meeste zit ook gewoon in de show? Sowieso weinig spoilerig aan. Informatie was óf al bekend óf iedereen was het er over eens dat de informatie zo klopt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Bartosy
miicker schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:31:
wil ik wel doen maar welk gedeelte is een bookspoiler precies ? in de tv series was het allemaal al duidelijk uitgelegd en daar zijn ze verder als de boeken.

Zoals hierboven snap ik de reactie ook niet echt...

[ Voor 7% gewijzigd door Bartosy op 10-08-2017 16:40 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Bartosy schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:40:
[...]

wil ik wel doen maar welk gedeelte is een bookspoiler precies ? in de tv series was het allemaal al duidelijk uitgelegd en daar zijn ze verder als de boeken.

Zoals hierboven snap ik de reactie ook niet echt...
Precies, zitten geen boekspoilers in als je goed oplet naar wat er in de serie verteld wordt.

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Terranova schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:44:
[...]

Precies, zitten geen boekspoilers in als je goed oplet naar wat er in de serie verteld wordt.
Komt volgens mij wel uit de "Inside the episodes" afleveringen.

• miicker
  • Niet online
@Bartosy dit:
spoiler:
Rheaggar was ook bekend met het verhaal van the prince that was prommised. Hij had ervoor bij eaggon al gezegd dat hij the prince who was prommised was. En ze hadden ook voorspeld dat the prince who was prommised uit de targaryan bloedlijn zal komen.
komt volgens mij toch echt niet in de serie terug, of heb ik dat gemist/vergeten?

• Bartosy
miicker schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:35:
@Bartosy dit:
spoiler:
komt volgens mij toch echt niet in de serie terug, of heb ik dat gemist/vergeten?
weet het niet zeker heb het wel even aangepast. Er valt over te discusieren of het een algemeen feit of niet was. Er wordt wel een beeld van Rheaggar geschept dat de kans groot was dat hij er van op de hoogte was.
spoiler:
ik denk ook niet dat het nog terug komt in de series ze hebben wel meer dingen weggelaten jammer genoeg.

spoiler:
oh zie net dat er een kans is dat het niet zo is was ik niet van op de hoogte toen ik het schreef.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartosy op 10-08-2017 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:59

Goverman

not loaded

Bartosy schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:29:
[...]

Ontvoerd geeft de indruk dat het tegen haar zin is geweest. Ik denk dat ze gewoon jong en verliefd waten op elkaar..

Zijn meer tekenen dat John niet "slechts" een bastaard was en dat de relatie tussen r en l wel wat verder ging dan een ontvoering.
Dat zou dan een familietrekje zijn: Robb die verliefd werd op die hospik en Lyanna dus ook. Past geheel binnen de uitspraak van Tyrion: Starks: Quick tempers, slow minds. Ondoordachte acties uitvoeren zonder over de gevolgen na te denken...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
miicker schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:35:
@Bartosy dit:
spoiler:
Ik kan me ook niet herinneren dat het in de boeken voor kwam.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34
Lanithro schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:29:
[...]

Ik kan me ook niet herinneren dat het in de boeken voor kwam.
Zowel in de boeken als in de serie wordt "the prince that was promised" besproken.
Dit seizoen zelfs nog, als Missandei aanhaalt dat het wordt voor Prince in High Valerian gender-neutraal is, en Dany dus ook de "prince that was promised" zou kunnen zijn.
Er wordt in de serie verder niet zo veel op ingegaan wat deze prince nu helemaal precies zou moeten gaan doen.

Zie ook
Voor de serie (en vergelijking met de boeken(met meer uitleg over wat deze prince nu precies is, kan wellicht als spoiler gezien worden))
http://gameofthrones.wiki..._Prince_That_Was_Promised

Voor de boeken specifiek (met boek-spoilers voor de alleen serie kijkers)
http://awoiaf.westeros.or..._prince_that_was_promised

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
TheFes schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Zowel in de boeken als in de serie wordt "the prince that was promised" besproken.
Dit seizoen zelfs nog, als Missandei aanhaalt dat het wordt voor Prince in High Valerian gender-neutraal is, en Dany dus ook de "prince that was promised" zou kunnen zijn.
Er wordt in de serie verder niet zo veel op ingegaan wat deze prince nu helemaal precies zou moeten gaan doen.

Zie ook
Voor de serie (en vergelijking met de boeken(met meer uitleg over wat deze prince nu precies is, kan wellicht als spoiler gezien worden))
http://gameofthrones.wiki..._Prince_That_Was_Promised

Voor de boeken specifiek (met boek-spoilers voor de alleen serie kijkers)
http://awoiaf.westeros.or..._prince_that_was_promised
Ja dat wel maar dat besproken wordt dat
spoiler:
Rheagar
de prince that was promised was kan ik me niet herinneren.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TheFes schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:36:
[...]
Misschien ligt het aan mij, maar ik krijg steeds meer Dune-vibes bij GoT.
- Grote huizen/families, opzet daarvan incl elite raadgevers, en vetes hiertussen
- Overkoepelende heerser
- Prince that was promised <-> Kwisatz Haderach
- Stark <-> Atreides (waarbij de dood van de leider van het huis vroeg in de serie/boek ook aanwezig is)
- Lannisters <-> Harkonnen?
- Targaryen <-> Corrino
- Fremen <-> Wildlings
- Sardaukar <-> Dothraki of Unsullied
- CHOAM <-> Iron Bank
- Face Dancer <-> No one
- Epische opzet / plannen achter plannen in het verhaal
- Onbekend allesvernietigend kwaad dat eraan komt (blijft onbekend in Dune (boek 5/6), Night King in GoT).
- ongetwijfeld nog meer als ik er langer over nadenk. :P

Ben wel benieuwd of Dune een inspiratiebron is geweest voor George RR Martin.

Overigens vind ik dat niet slecht, Dune is voor mij de beste boekenserie die ik gelezen heb. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:36
All scenes about Rhaegar and Lyanna in Game of Thrones

@Malt007 En LittleFingers, zo suggereert zijn gezichtsuitdrukking.

[ Voor 73% gewijzigd door frickY op 11-08-2017 11:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:44
Bartosy schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:29:
[...]

Tower of joy

Waarom wordt deze toren zo genoemd ? Je mag aannemen dat hier iets heugelijks gebeurd is,wellicht zijn ze hier getrouwd voordat rheagar uitreed om robert te verslaan.
spoiler:
Of is de naam gekozen o dat hier the prince who was prommised is geboren..

Lyanna Stark voelde volgens mij sowieso niet echt veel voor Robert had ik ooit gelezen

De Kingsguard die bij the tower of Joy wacht staat waaronder the sword of the morning geeft aan dat Rheagar het belangrijk vind om hier iets te beschermen..
spoiler:

spoiler:
Wat als a song of ice and fire de liefde tussen rheaggar en lyanna was en the prince who was prommised daaruit zal komen. Dat geeft tevens aan waarom rheaggar het leven van lyanna en vooral jon belangrijker vond dan het zijne en waarom de beste mensen daar bij de toren waren en niet bij hem.
Er is nog maar 1 iemand in leven die van de hoed en de rand weet, Howland Reed. Nu vond ik het weg gaan van Meera bij Bran enigszins geforceerd overkomen en wellicht is dat dus bedoelt als een soort bruggetje om Howland Reed in beeld te brengen zodat hij vervolgens richting Winterfell kan gaan om daar de waarheid van Jon te vertellen (als een soort bevestiging van Bran's verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Gaius schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

Misschien ligt het aan mij, maar ik krijg steeds meer Dune-vibes bij GoT.
- Grote huizen/families, opzet daarvan incl elite raadgevers, en vetes hiertussen
- Overkoepelende heerser
- Prince that was promised <-> Kwisatz Haderach
- Stark <-> Atreides (waarbij de dood van de leider van het huis vroeg in de serie/boek ook aanwezig is)
- Lannisters <-> Harkonnen?
- Targaryen <-> Corrino
- Fremen <-> Wildlings
- Sardaukar <-> Dothraki of Unsullied
- CHOAM <-> Iron Bank
- Face Dancer <-> No one
- Epische opzet / plannen achter plannen in het verhaal
- Onbekend allesvernietigend kwaad dat eraan komt (blijft onbekend in Dune (boek 5/6), Night King in GoT).
- ongetwijfeld nog meer als ik er langer over nadenk. :P

Overigens vind ik dat niet slecht, Dune is voor mij de beste boekenserie die ik gelezen heb. :)
Dit, dat daar nooit een echte fatsoenlijke serie over geweest is blows my mind :D
Er is geen twijfel mogelijk dat hij de zoon is van de zus van Ned en dat de vader Rhaegar Targaryen is.
Helemaal die laatste 10sec.

The song of ice and fire

[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 11-08-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gaius schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:13:
[...]
Zo te zien niet : http://www.bbc.com/cultur...inspired-george-rr-martin
Maar als je Googled zijn er veel mensen die zich dat ook afvragen ...

(overigens ben ik zelf na boek 2 gestopt met Dune ... werd heel snel erg langdradig)

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 11-08-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34
Goner schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Zo te zien niet : http://www.bbc.com/cultur...inspired-george-rr-martin
Maar als je Googled zijn er veel mensen die zich dat ook afvragen ...

(overigens ben ik zelf na boek 2 gestopt met Dune ... werd heel snel erg langdradig)
Nouja, dat artikel geeft aan dat Stan Lee een grote (misschien wel grootste) inspiratiebron is geweest. Dat sluit natuurlijk niet uit dat de Dune reeks, of Tolkien of wat dan ook niet ook een grote inspiratiebron is geweest.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
grappige weetje uit een productie-achtergrond artikel:
HBO has a very strict policy of no drones going anywhere near any human being, so we used those for flying over water, and uninhabited spaces. It came in from Holland with a pilot and a couple of assistants.
https://www.theverge.com/...ographer-robert-mclachlan

verder ook leuke info

specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Laatst online: 11:32
In 15 minuten weer helemaal up to date

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
cbr600f4i schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:08:
In 15 minuten weer helemaal up to date

[video]
Heb 'em zelf maar weer weggeklikt. Wellicht onterecht en zitten er geen serie-spoilers in, maar was wel errug van het book this, book that.

[ Voor 13% gewijzigd door Osiris op 11-08-2017 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Osiris schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:32:
[...]

Heb 'em zelf maar weer weggeklikt. Wellicht onterecht en zitten er geen serie-spoilers in, maar was wel errug van het book this, book that.
Heb hem wel gekeken, geen major spoilers, alleen soms vergelijkt hij dingen en zegt hij, in de serie gaat het zo, in de boeken gaat het iets anders, namelijk zo ,,,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 22:28

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

miicker schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:12:
[...]

Heb hem wel gekeken, geen major spoilers, alleen soms vergelijkt hij dingen en zegt hij, in de serie gaat het zo, in de boeken gaat het iets anders, namelijk zo ,,,
Klopt, maar geeft wel een wat dieper inkijkje in de persoonlijkheden van de hoofdrolspelers. Geeft daarmee vaak aan waarom bepaalde zaken wel of niet bijzonder zijn. Vind het altijd erg informatief.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Wie zat er ook zo te kijken:

:D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ben de serie weer met aflevering 1 begonnen. Wat erg grappig is, is dat in die aflevering de koning in ongeveer 2 minuten van Kings Landing naar Winterfel "warpt" :P.

Dat vond ik wel komisch ivm die klachten over dat vele instant reizen dit siezoen. Dat zat dus nota bene in aflevering 1 al. Het enige dat ze erbij doen is even vier keer benadrukken dat het wel een maand reizen was. Maar verder was het gewoon *poef* als kijkerservaring :).

S01 is heeft in elk geval ook een behoorlijk hoge 'er gebeurt erg veel' dichtheid.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Sorry, maar ik trek zo'n overdreven persoon echt totaal niet. Zou er niet aan moeten denken dat zo'n iemand naast me zou zitten als ik een aflevering voor het eerst zie.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:17
JvS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:49:
Ik ben de serie weer met aflevering 1 begonnen. Wat erg grappig is, is dat in die aflevering de koning in ongeveer 2 minuten van Kings Landing naar Winterfel "warpt" :P.

Dat vond ik wel komisch ivm die klachten over dat vele instant reizen dit siezoen. Dat zat dus nota bene in aflevering 1 al. Het enige dat ze erbij doen is even vier keer benadrukken dat het wel een maand reizen was. Maar verder was het gewoon *poef* als kijkerservaring :).

S01 is heeft in elk geval ook een behoorlijk hoge 'er gebeurt erg veel' dichtheid.
Ja, ik ben laatst ook weer even opnieuw begonnen. En merk dat het echt een stuk makkelijker te volgen is nu ik al weet wie wie is. Eerste keer zat ik echt zo, uh.. wat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja het is heel erg cool om het allemaal opnieuw te zien. Ook hoe Bronn en Tyrion elkaar leren kennen. Hoe het allemaal eigenlijk mis gaat, dat blijft bij een 2e keer kijken veel beter hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik had vorig jaar alles al opnieuw gekeken, als je alles achter elkaar kijkt is het toch een stuk duidelijker dan 5 jaar tussen het eerste seizoen tot toen het huidige. Ik had bijvoorbewld geen flouw idee waar micheal huisman opeens vandaan kwam eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:29:
Ik had vorig jaar alles al opnieuw gekeken, als je alles achter elkaar kijkt is het toch een stuk duidelijker dan 5 jaar tussen het eerste seizoen tot toen het huidige. Ik had bijvoorbewld geen flouw idee waar micheal huisman opeens vandaan kwam eerst.
Dat is ook echt slecht gedaan vind ik. Sowieso is het recasten van personages vrijwel altijd een slecht idee. Maar ik denk dat veel mainstream kijkers nog steeds geen idee hebben dat degene die een Michiel Huisman dezelfde rol speelt als de acteur die eerst de rol van Dario speelde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

dvd-linden schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:52:
[...]

Sorry, maar ik trek zo'n overdreven persoon echt totaal niet. Zou er niet aan moeten denken dat zo'n iemand naast me zou zitten als ik een aflevering voor het eerst zie.
Je moet voor de gein die reactievideo's op Youtube te bekijken. Als je dat ziet zou je denken dat de halve mensheid last heeft van een mentale storing. Hier kijk ik het (als het kan) met een vriendin van me, maar we zitten eigenlijk een uur lang in alle rust te genieten. Drankje en snacks erbij, geluid op standje 11 en gewoon alles op ons af laten komen. De enige keer dat we wat zeggen is in de trant van 'was dat nou die ene persoon?' of 'oke, die zag ik niet aan komen' maar daarna is het weer stil.

In de bios heb je ook vaak van die mensen die tussendoor constant dingetjes zeggen, maar daar moet ik ook niks van hebben :+ Klep dicht, naar voren kijken en gewoon genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

miicker schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:39:
[...]

Dat is ook echt slecht gedaan vind ik. Sowieso is het recasten van personages vrijwel altijd een slecht idee. Maar ik denk dat veel mainstream kijkers nog steeds geen idee hebben dat degene die een Michiel Huisman dezelfde rol speelt als de acteur die eerst de rol van Dario speelde.
The mountain is 2 keer gerecast, verder valt het wel mee qua personages. Alleen wat minder belangrijke personages en idd Daario.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 23:19
miicker schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:39:
[...]

Bovendien was die eerste veel meer een badboy en leek meer bravoure te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Robehr schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:52:
[...]

Bovendien was die eerste veel meer een badboy en leek meer bravoure te hebben.
Man, die eerste Daario was echt zo foeilelijk als de nacht.. :X Niet te zuinig. Ik val niet op mannen, maar als Dany een romantische scene zou hebben met die Daario, dan zou ik tenenkrommend gekeken hebben vanwege die gast z'n fuglyness. Dan is een scene met Huisman toch een stuk geloofwaardiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lekker ding toch :)

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BMTQyMzA1MTM4Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwNjQ4NzU0OQ@@._V1_UY1200_CR164,0,630,1200_AL_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

In de serie, met dat lange haar leek het net een natte hond :+ Dan is huisman toch de betere keuze. Minder gladjanus, meer charisma en een betrouwbaarder koppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Osiris schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:32:
[...]

Het enige wat ik eruit haal is dat sommige karakters niet helemaal het boek volgen. Geen echte spoilers dus want het gebeurt niet en het gaat niet gebeuren. De enige spoiler eraan is eigenlijk dat het een teleurstelling is ;) De serie was waarschijnlijk anders verfilmd als alle boeken reeds geschreven en uitgegeven waren.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 14:25
JvS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:59:
Ja het is heel erg cool om het allemaal opnieuw te zien. Ook hoe Bronn en Tyrion elkaar leren kennen. Hoe het allemaal eigenlijk mis gaat, dat blijft bij een 2e keer kijken veel beter hangen.
het is allemaal mis gegaan omdat jaime zo nodig zijn worst in zijn zus moest stoppen.
als dat nooit was gebeurd was het hele verhaal er niet geweest :+

inmiddels kijk ik al voor de 4e keer opnieuw (nu net einde s1) en zelfs na 4x vergeet je nog dingen, er gebeurt gewoon teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:13
Is iemand dit ook opgevallen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YcAeEEoN4NpfgeQ41znHHZHc/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/maFa1K1NLEyeizmMZ9qzKneF/full.png

Lijkt haar ketting niet op dat symbool?

[ Voor 23% gewijzigd door CryRaven op 12-08-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Het meest aparte is dat daario met z'n eerste acteur maar een vage aparte en niet charmante gozer was en echt op het begin van het seizoen met michel het tegen overgestelde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
SomerenV schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:16:
In de serie, met dat lange haar leek het net een natte hond :+ Dan is huisman toch de betere keuze. Minder gladjanus, meer charisma en een betrouwbaarder koppie.
Daario is nou niet echt het spiegelbeeld van betrouwbaarheid te noemen. Het feit dat hij de hoofden van zijn werkgevers en mede kapiteins afleverde bij Danny getuigd daar wel van.

De eerste was beetje meh huisman was beter. Wie nog een betere en geloofwaardigere dario zou zijn is die man die oberyn Martell speelde, dat was een goede acteur en erg flamboyant als ook Dario is in de boeken geef hem blauw haar en een baard en je hebt een perfecte Dario.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Mektheb schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

Dit, dat daar nooit een echte fatsoenlijke serie over geweest is blows my mind :D
Er zit wel iets in de pijplijn aangezien Legendary Entertainment de film- en televisierechten van Dune van Frank Herbert heeft verkregen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij is deze nog niet voorbij gekomen. Goede samenvatting van Roberts rebellion. Niet kijken als je seizoen 6 nog niet afgekeken hebt ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
CryRaven schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:42:
Is iemand dit ook opgevallen?

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijkt haar ketting niet op dat symbool?
Nope.

http://www.refinery29.com...e-meaning-game-of-thrones

Afbeeldingslocatie: http://news.entertainmentearth.com/wp-content/uploads/2015/10/sansa-stark-necklace.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door cbr600f4i op 13-08-2017 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Was er maar weer een leak deze week :P Had graag alweer gekeken
Pagina: 1 ... 15 ... 70 Laatste

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
- Discussie over een gelekte (nog niet officieel uitgezonden) aflevering. Daarvoor kan je naar het hierboven genoemde "spoilers" topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic