Acties:
  • +4 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Khiu schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:02:
[...]

Dat heb ik gemist, waaruit blijkt dat?
Is een bekende fan theorie, waaruit zou blijken dat zijn vader the mad king is. Tywin zegt in de show ook 1 of 2 keer "You're no son of mine". Wat je letterlijk zou kunnen opvatten. Daarnaast zouden volgens de theorie draken alle mensen levend verbranden die bij ze in de buurt komen, Tyrion kon ze bevrijden, wat er ook op zou duiden dat hij een Targaryan is.

Mocht je het interessant vinden, hier vind je er bijvoorbeeld meer info over.

Er zijn ook verschillende Youtube filmpjes over te vinden :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 16:18
Het kan bijna niet anders dan dat Jon uiteindelijk op Rhaegal eindigt. De draak vernoemd naar zijn vader. Ik gok dat Viserion als eerste het loodje legt.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik denk trouwens niet dat Bran een draak gaat besturen (hoop het wel, zou gaaf zijn, ook een POV vanuit een draak zou ik wel willen zien), simpelweg omdat die beesten te intelligent zijn om overgenomen te worden. Bran kon Hodor overnemen omdat hij niet bijster slim is :P maar een ander persoon zou denk ik niet zomaar lukken. Dat zou ook te makkelijk zijn: wargen in alle vijanden en ze dan van een brug laten springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurges
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:48
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:10:
Ik denk trouwens niet dat Bran een draak gaat besturen (hoop het wel, zou gaaf zijn, ook een POV vanuit een draak zou ik wel willen zien), simpelweg omdat die beesten te intelligent zijn om overgenomen te worden. Bran kon Hodor overnemen omdat hij niet bijster slim is :P maar een ander persoon zou denk ik niet zomaar lukken. Dat zou ook te makkelijk zijn: wargen in alle vijanden en ze dan van een brug laten springen.
Neemt hij niet 1 van die Giants over op een gegeven moment, althans, hij kijkt mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:10:
Makkelijkste oplossing is gewoon wargen in de night king en vrede sluiten :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Deurges schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:11:
[...]

Neemt hij niet 1 van die Giants over op een gegeven moment, althans, hij kijkt mee?
Niet dat ik me kan herinneren in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
MrFl0ppY schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:07:
Het kan bijna niet anders dan dat Jon uiteindelijk op Rhaegal eindigt. De draak vernoemd naar zijn vader. Ik gok dat Viserion als eerste het loodje legt.
QFT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Als we dan toch gaan speculeren dan is mijn theorie dat een van de draken gedood wordt door de night king en dat hij weer tot leven wordt gewekt als ijsdraak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 13:57
Nieuwevolger schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:21:
De lannisters hebben ook geen goeie legeraanvoerde meer of iemand die verstand heeft oorlog voeren op het land, in dat opzicht heeft cersei nu wel een probleem.
Dat klopt niet, Randyll Tarly (die kale oudere vent, vader van Dickon) staat in Westeros bekend als ongeveer de meest capabele legeraanvoerder die er is. Volgens mij ook de enige die tijdens Robert's rebellion een slag heeft gewonnen (hij stond aan de zijde van de Targaryans).
HaTe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:52:
[...]

Bran geen speciale krachten? Wat dacht je van het overnemen/besturen van wie dan ook en in de toekomst(?) /verleden kunnen kijken?
Bran kan niet willekeurig mensen overnemen. Hij kan wargen in dieren (en dat kost bij groeter dieren al moeite genoeg) en kon wargen in Hodor omdat Hodor door de tijdsparadox al een simpelere geest had en er dus al een connectie tussen de twee was. Maar zelf Hodor overnemen kostte al behoorlijk moeite.
Russel88 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:25:
[...]

Nog niet. Ik vermoed dat little finger achter de moordaanslag van Bran zit. Als Arya daarachter komt, dan vermoed ik dat hij met stip stijgt op de lijst.
Joffrey zat achter de moordaanslag op Bran. Dat wordt ergens in het 1e of 2e seizoen door hem uitgelegd. Hij had Jaime en Cersie horen praten over dat het beter zou zijn als hij dood ging (omdat ze bang waren dat hij hun geheim zou verklappen) en als het rotjong dat het is dacht hij dat wel even voor ze te fiksen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Malt007 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:20:
Als we dan toch gaan speculeren dan is mijn theorie dat een van de draken gedood wordt door de night king en dat hij weer tot leven wordt gewekt als ijsdraak.
Is hier inderdaad ook al vaker geopperd, maar dat is meer een hoop, wie hoopt dat nou niet? Zou toch epic zijn :o
Een ijsdraak, die mensen instant bevriest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ben erg benieuwd wat Bran nu allemaal in de achtergrond aan het regelen is. Waarom gaf hij de Dolk aan Arya? Ik denk dat dit nog wel belangrijk zal zijn hoor.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurges
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:14:
[...]

Niet dat ik me kan herinneren in ieder geval.
https://www.vanityfair.co...nd-euron-jorah-ed-sheeran

halverwege het artikel.. Your thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Bensimpel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:23:
Ben erg benieuwd wat Bran nu allemaal in de achtergrond aan het regelen is. Waarom gaf hij de Dolk aan Arya? Ik denk dat dit nog wel belangrijk zal zijn hoor.
Bran weet natuurlijk al lang wat Littlefinger heeft gedaan, immers gebruikte hij letterlijk de woorden die hij tegen Varys zij in een eerder seizoen, en je zag dat Baelish er ook van schrok.
Vermoeden is nog altijd dat Littlefinger het volgende seizoen niet meer haalt in ieder geval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:58:
[...]

Kan me goed voorstellen dat ze de meeste controle heeft over een draak waar ze zelf (of een andere Targaryan) op zit.

Zou me niets verbazen als we een aflevering krijgen waarbij Jon (100% zeker een Targaryan) en Tyrion (zeer grote kans dat hij ook Targaryan is) ook op een draak zitten, dat zou wel gaaf zijn. Daarnaast kan ik me nog twee redenen bedenken waarom niet alle drie de draken in beeld kwamen:
- Ze wil testen met een draak, daarbij was dit wellicht slimmer, mocht de vijand ineens een super wapen hebben tegen draken gaan ze niet allemaal dood.
- CGI budget?
Wat dacht je er van dat de andere 2 draken op Dragonstone zijn achter gebleven om Dragonstone te bewaken? Als alle Dothraki en alle 3 de dragen weg zouden zijn, blijft er niet veel verdediging over volgens mij...

Overigens is dit een heel vette video behind the scenes van The Loot Train Attack:

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
ja klopt, maar ik denk dat hij de reden gewoon gegeven heeft. What use does a valeryian steel dagger has to a cripple?

Als de white walkers komen kan hij zich met een Valeryian steel dagger misschien 20 seconden langer handhaven, Arya daarentegen..

Volgens mij kan Brann niet in de toekomst kijken, maar hij ziet wel (via de bomen en raven etc.) dat de White Walkers eraan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurges
Who Am I? schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:25:
[...]

Wat dacht je er van dat de andere 2 draken op Dragonstone zijn achter gebleven om Dragonstone te bewaken? Als alle Dothraki en alle 3 de dragen weg zouden zijn, blijft er niet veel verdediging over volgens mij...

Overigens is dit een heel vette video behind the scenes van The Loot Train Attack:
[video]
True, maar welk ander leger? Ze verwachten niet dat er draken komen. Ik had sowieso verwacht dat ze veel eerder met 1-2 draken het leger in de pan hakte toen ze op open veld waren. Gebruikt niemand daar scouts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:05
Malfunctions schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:22:
Bran kan niet willekeurig mensen overnemen. Hij kan wargen in dieren (en dat kost bij groeter dieren al moeite genoeg) en kon wargen in Hodor omdat Hodor door de tijdsparadox al een simpelere geest had en er dus al een connectie tussen de twee was. Maar zelf Hodor overnemen kostte al behoorlijk moeite.
Dat is natuurlijk al wel een tijdje geleden, ondertussen is hij de 3 eyed raven geworden, en ik vermoed daardoor ook een stuk krachtiger.
Een draak zal hem waarschijnlijk (nog) niet lukken, maar een mens? Dat zie ik nog wel als mogelijkheid (maar verwacht niet dat het gaat gebeuren).

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57

[...]

Joffrey zat achter de moordaanslag op Bran. Dat wordt ergens in het 1e of 2e seizoen door hem uitgelegd. Hij had Jaime en Cersie horen praten over dat het beter zou zijn als hij dood ging (omdat ze bang waren dat hij hun geheim zou verklappen) en als het rotjong dat het is dacht hij dat wel even voor ze te fiksen.
Weet je dat zeker?
Deze pagina rept daar (bij het deel over de serie) met geen woord over..
Verder naar onder wordt wel aangegeven wie er achter zou moeten zitten, maar dat stuk gaat over de boeken.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Catspaw_assassin

Op die pagina staat ook nog (mogelijke spoiles weggehaald):
It is unknown why the TV series never reveals that it was [...] who sent the assassin; [...] It is possible that the reason is the same for not revealing the truth about [...] in the Season 4 finale: the producers grew afraid that casual viewers wouldn't remember that this happened in early Season 1 - even though this was one of the escalating events which sparked the entire Stark-Lannister conflict.

[ Voor 25% gewijzigd door TheFes op 08-08-2017 09:34 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Oké dat was ik even vergeten inderdaad. Misschien dat hij dan toch (beperkt) in de toekomst kan kijken?
Maar goed, dan zou hij alles al weten en weten wie alles gaat winnen etc. Lijkt me niet heel leuk om het daarop te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurges
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:29:
[...]

Oké dat was ik even vergeten inderdaad. Misschien dat hij dan toch (beperkt) in de toekomst kan kijken?
Maar goed, dan zou hij alles al weten en weten wie alles gaat winnen etc. Lijkt me niet heel leuk om het daarop te spelen.
Het blijft altijd de vraag, ook buiten GoT, als je weet wat je toekomst is, kun je hem dan nog aanpassen? Als hij echt zaken ziet die zijn familie kapot zou maken, zegt hij dan iets er over of juist niet omdat het moet gebeuren zodat andere, grotere zaken door gaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Deurges schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:34:
[...]
Het blijft altijd de vraag, ook buiten GoT, als je weet wat je toekomst is, kun je hem dan nog aanpassen? Als hij echt zaken ziet die zijn familie kapot zou maken, zegt hij dan iets er over of juist niet omdat het moet gebeuren zodat andere, grotere zaken door gaan?
Bran is niet echt Bran meer, en lijkt niet meer veel te voelen voor familie of vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Misschien toch beter oppassen met de boeken en de serie door elkaar heen halen? Zal niet de eerste keer zijn dat hier boek "spoilers" genoemd worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
@Malfunctions Grote kans dan randy tarrel dus is omgekomen of gevangen is genomen nu.

Aangezien bran flitsen heeft gezien van ontploffend wild fire en een draak boven kings landing lijkt hij we iets van de toekomst te kunnen zien. Maar misschien zijn dat alleen maar korte flitsen op zaken waar hij geen invloed op kan uitoefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
Tsurany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:38:
[...]

Misschien toch beter oppassen met de boeken en de serie door elkaar heen halen? Zal niet de eerste keer zijn dat hier boek "spoilers" genoemd worden.
gezien de link van @TheFes is het idd meer uit de boeken. Maar aangezien het iets is uit seizoen 1 denk ik dat je dat nauwelijks nog een spoiler kunt noemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurges
M a r c o schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:37:
[...]

Bran is niet echt Bran meer, en lijkt niet meer veel te voelen voor familie of vrienden.
Welke kant staat hij dan? Hij zal toch het grote plaatje "onder controle" moeten houden (zie ook mijn andere reactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:19

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Iemand een idee wie Jaime nu wegduwde in het water? Ik heb die scene een paar keer teruggekeken maar kan niet echt opmaken wie het nu is. Tyrion ligt misschien voor de hand, maar die zou de kracht er niet voor hebben lijkt me. Bronn zou nog een mogelijkheid zijn.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:31

Spooksel

Spooksel!

Het is Bronn, is een paar pagina's terug al uitgebreid met screenshots aangetoond :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:40

Jebus4life

BE User

DexterDee schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:47:
Iemand een idee wie Jaime nu wegduwde in het water? Ik heb die scene een paar keer teruggekeken maar kan niet echt opmaken wie het nu is. Tyrion ligt misschien voor de hand, maar die zou de kracht er niet voor hebben lijkt me. Bronn zou nog een mogelijkheid zijn.
Paar pagina's terug is die discussie uitgebreid gevoerd :*)

De consensus is dat het met zeer grote zekerheid Bronn is ;)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deurges
Ik kwam dit tegen net:

https://www.vanityfair.co...gger-catspaw-littlefinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Waarom duurt het zo lang voor E05 te zien is? :|

Deze komt ook hard aan: Na E05 komen er nog maar 2 afleveringen, en dan mogen we weer (ruim?) een jaar wachten :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Laatst online: 07:49
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:55:
Waarom duurt het zo lang voor E05 te zien is? :|

Deze komt ook hard aan: Na E05 komen er nog maar 2 afleveringen, en dan mogen we weer (ruim?) een jaar wachten :'(
Dan tijd om alle seizoenen tot die tijd nog maar weer eens te kijken :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
Daar moest ik wel even om gniffelen, Davos die Jon verbeterde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
TheFes schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:02:
[...]

Daar moest ik wel even om gniffelen, Davos die Jon verbeterde :)
Best knap voor iemand die net heeft leren lezen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:19

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Spooksel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:48:
Het is Bronn, is een paar pagina's terug al uitgebreid met screenshots aangetoond :)
Bedankt, ik heb het terug gelezen en ik moet zeggen...

Afbeeldingslocatie: https://static1.squarespace.com/static/5681a8b7841ababe4155de1c/t/5681b25395a8cddaf90d0e12/1338846414863/1000w/Plausible+sign.jpg

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
DexterDee schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:09:
[...]

Bedankt, ik heb het terug gelezen en ik moet zeggen...

[afbeelding]
Tyrion is het sowieso niet. 99,99% zeker dat het Bronn was. Tyrion zou niet gekund hebben, die stond nog aan de kant te zeggen "You Idiot" op het moment dat Jamie al richting Dany aan het rijden was.
Maar het zal Bronn gewoon zijn, hopen dat ze het beide overleven, gevangen worden genomen en zich uiteindelijk aansluiten bij Tyrion en Dany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:24:
[...]

Tyrion is het sowieso niet. 99,99% zeker dat het Bronn was. Tyrion zou niet gekund hebben, die stond nog aan de kant te zeggen "You Idiot" op het moment dat Jamie al richting Dany aan het rijden was.
Maar het zal Bronn gewoon zijn, hopen dat ze het beide overleven, gevangen worden genomen en zich uiteindelijk aansluiten bij Tyrion en Dany.
Hmm sinds ze door een portal kunnen stappen (ik denk trouwens ook dat het Bronn is hoor) maar zou het Jorah nog kunnen zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Leuk, maar als er een draak bezig is om iemand te frituren die Dany aanvalt dan zou Jorah de laatste zijn die daar op ingrijpt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Wognummer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:26:
[...]

Hmm sinds ze door een portal kunnen stappen (ik denk trouwens ook dat het Bronn is hoor) maar zou het Jorah nog kunnen zijn?
Waarom zou Jorah dat doen? Dan wordt hij meteen gehaat door Dany, dan heeft hij de vijand gered namelijk.
Zelfde geld trouwens voor Jaimy, Dany zei laatst nog tegen hem toen hij zei "The enemy" toen zei ze: "Your family"
Als hij nu zijn broer had gered had ze gedacht dat hij inderdaad aan de andere kant zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Spooksel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:27:
Leuk, maar als er een draak bezig is om iemand te frituren die Dany aanvalt dan zou Jorah de laatste zijn die daar op ingrijpt ;)
point taken idd :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Who Am I?
Wognummer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:26:
[...]

Toch apart dat er ondanks dat het sarcasme er af druipt er mensen zijn die serieus reageren op de mogelijkheid dat het Jorah is :X

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:38:
@Malfunctions Grote kans dan randy tarrel dus is omgekomen of gevangen is genomen nu.

Aangezien bran flitsen heeft gezien van ontploffend wild fire en een draak boven kings landing lijkt hij we iets van de toekomst te kunnen zien. Maar misschien zijn dat alleen maar korte flitsen op zaken waar hij geen invloed op kan uitoefenen.
Dat kunnen ook Flitsen van het verleden zijn, want draken en Wildfire bestonden lang geleden ook al.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Who Am I? schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:29:
[...]

Toch apart dat er ondanks dat het sarcasme er af druipt er mensen zijn die serieus reageren op de mogelijkheid dat het Jorah is :X
Was volgens mij geen sarcasme hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:38:

Er waren in het verleden ook draken in Kings Landing. En ook genoeg ontploffend wild fire.
Hij kan duizenden jaren terug kijken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
RocketKoen schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:07:
[...]

Best knap voor iemand die net heeft leren lezen :P
Had hij gehoord van de grammarking himself, Stannis :+
Afbeeldingslocatie: http://jmaucoin.com/wp-content/uploads/2015/05/STANNIS-GRAMMAR.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door nickko op 08-08-2017 10:33 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:30:
[...]

Was volgens mij geen sarcasme hoor.
klopt was een slechte gedachtekronkel van mij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

En mijn gebruik van de ;) wijst er toch ook wel op dat ik het niet bloedserieus nam :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Wognummer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:30:
[...]

klopt was een slechte gedachtekronkel van mij :P
Op zich, stel Jorah was aanwezig, en hij komt van die hoek aan op een paard, zou het best kunnen dat hij door de vleugel van de draak niet kan zien of de draak Jaimy zag aankomen, dus met die gedachtegang had het gekund, maar die kans lijkt me nihil.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Who Am I?
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Op zich, stel Jorah was aanwezig, en hij komt van die hoek aan op een paard, zou het best kunnen dat hij door de vleugel van de draak niet kan zien of de draak Jaimy zag aankomen, dus met die gedachtegang had het gekund, maar die kans lijkt me nihil.
Misschien is Jorah door de greyscale nu ook immuun voor drakenvuur. Of door de oliën die Sam er op heeft gesmeerd. Al lijkt met mij logischer dat het met een genezing zoals bij Shereen zou kunnen.

We hebben niets van Sam gezien deze aflevering trouwens.
En Bran is volgens mij voor het eerst meerdere afleveringen achter elkaar in beeld geweest!

Ik had het ook heel erg met Meera te doen, die heeft Bran letterlijk door alles heen gesleept en verdedigd en uiteindelijk moet ze nog een 'Thank you' uit hem trekken. Waarschijnlijk ziet Three Eyed Raven Bran het als logisch dat ze hem heeft geholpen en ziet hij geen reden om haar heel speciaal te bedanken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurges
Who Am I? schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:40:
[...]

Ik had het ook heel erg met Meera te doen, die heeft Bran letterlijk door alles heen gesleept en verdedigd en uiteindelijk moet ze nog een 'Thank you' uit hem trekken. Waarschijnlijk ziet Three Eyed Raven Bran het als logisch dat ze hem heeft geholpen en ziet hij geen reden om haar heel speciaal te bedanken ofzo.
Hij zal wel denken: Je familie gaat dood, jij gaat dood, dus tja.. Dankje?

[ Voor 25% gewijzigd door Deurges op 08-08-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Deurges schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:42:
[...]

Hij zal wel denken: Je familie gaat dood, jij gaat dood, dus tja.. Dankje?
Denk dat hij gewoon weinig gevoel meer heeft voor mensen, meer voor het grotere plaatje en de mensheid in het algemeen. Misschien dat de rest van de Starks hem nog gaan helpen weer een beetje gevoel terug te krijgen, maar misschien komt dit gedrag hem juist wel duur te staan. Zou me niets verbazen als bijvoorbeeld dat meisje (ben haar naam kwijt), die hem geholpen heeft, nu zo kwaad is dat ze hem een keer iets aan gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Ik meen me te herinneren dat ik in een trailer het volgende gezien heb:

spoiler:
Danaerys die een brief leest van Jorah waarin te zien is waar op Dragonstone hij hem kan vinden. En dus Jorah zeker niet bij het gevecht is.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFl0ppY
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:54:
[...]

Denk dat hij gewoon weinig gevoel meer heeft voor mensen, meer voor het grotere plaatje en de mensheid in het algemeen. Misschien dat de rest van de Starks hem nog gaan helpen weer een beetje gevoel terug te krijgen, maar misschien komt dit gedrag hem juist wel duur te staan. Zou me niets verbazen als bijvoorbeeld dat meisje (ben haar naam kwijt), die hem geholpen heeft, nu zo kwaad is dat ze hem een keer iets aan gaat doen.
Nee hoor. Ze zegt zelf toch al iets in de trant van Bran is gestorven in die grot. Zij ziet ook wel dat er iets meer met Bran is gebeurd dan op het eerste gezicht duidelijk wordt. Ze is nu verdrietig maar snapt het ook wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurges
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:54:
[...]

Zover zal het niet gaan. Ze heeft wel een bepalende rol gehad, maar om 1 van de key spelers iets aan te doen, lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:04:
[...]

Nee hoor. Ze zegt zelf toch al iets in de trant van Bran is gestorven in die grot. Zij ziet ook wel dat er iets meer met Bran is gebeurd dan op het eerste gezicht duidelijk wordt. Ze is nu verdrietig maar snapt het ook wel weer.
Ja verwacht het ook niet, maar mocht het wel gebeuren zou het me niet erg verbazen.

Ik ben wel benieuwd naar hoe Sansa zich voelt.
Bran heeft krachten waarmee hij in het verleden kan kijken en dieren kan overnemen.
Arya is super goed in zwaardvechten en kan zich vermommen als overleden mensen.
Jon is Jon en is gewoon badass. Hij is tevens opgestaan uit de dood.

Sansa valt in dat opzicht een beetje buiten de boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Toen gevraagd werd wie arya had getrained, zei ze door no one. Betekend dit dat de theorie ovet dat haar leraar in kingslanding echt bij de no one's hoort?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:07:
Toen gevraagd werd wie arya had getrained, zei ze door no one. Betekend dit dat de theorie ovet dat haar leraar in kingslanding echt bij de no one's hoort?
Nee. Het is misschien meer een hint, maar als de theorie klopt weet Arya dat in ieder geval zelf (nog) niet.
Het zou wel gaaf zijn als blijkt dat die theorie klopt en dat Syrio inderdaad Jagan Hagar (no one) blijkt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
Nee, dat is nog steeds niet bevestigd of ontkend.

Mij lijkt het niet waarschijnlijk. Syrio Forel was voordat hij Arya's leraar werd the first sword of Braavos. De carriereswitch naar faceless man is dan niet heel erg logisch.

[ Voor 0% gewijzigd door Malfunctions op 08-08-2017 11:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 20:52
Vond het wel een beetje ongeloofwaardig in een verder geniale scene dat Needle niet breekt van de klappen van Oathkeeper. Brienne (100kg?)met een beest van een Valerian zwaard tegen Arya (40kg?) met ienemienie zwaardje van gewoon staal.
(zouden ze eens moeten testen in Forged in Fire)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Malfunctions schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:09:
[...]

Nee, dat is nog steeds niet bevestigd of ontkend.

Mij lijkt het niet waarschijnlijk. Syrio Forle was voordat hij Arya's leraar werd the first sword of Braavos. De carriereswitch naar faceless man is dan niet heel erg logisch.
Wie zegt dat hij niet altijd er al bij hoorde?
Hij was een van de beste zwaardvechters uit de GoT wereld. En dan verslagen worden door iemand waarvan meermaals gezegd wordt dat hij een super slechte zwaardvechter is? Zelfs zonder zwaard had hij nog kunnen winnen.

Ik bedoel, Arya kan Brienne makkelijk ontwijken terwijl Brienne the Hound verslagen heeft. Dan moet degene die haar dat geleerd heeft Meryn Trant makkelijk kunnen verslaan, al had hij geen zwaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
Timminator schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:10:
Vond het wel een beetje ongeloofwaardig in een verder geniale scene dat Needle niet breekt van de klappen van Oathkeeper. Brienne (100kg?)met een beest van een Valerian zwaard tegen Arya (40kg?) met ienemienie zwaardje van gewoon staal.
HIer een analyse van het gevecht op Reddit
https://www.reddit.com/r/...nsight_on_aryas_fighting/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Timminator schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:10:
Brienne en Podrick waren aan het oefenen met trainingszwaarden. Als je met een echt Valyrian steel zwaard op zo'n jongen in gaat staan hakken in een training dan ben je ook niet echt lekker bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:07:
[...]

Ja verwacht het ook niet, maar mocht het wel gebeuren zou het me niet erg verbazen.

Bran heeft krachten waarmee hij in het verleden kan kijken en dieren kan overnemen.

Toen ik Sansa zag, had ik eigenlijk het idee dat zij een beetje de rol van Catelyn op zich neemt, als een soort van moeder zijnde.

Raar trouwens dat Theon niet tegen Jon in ging, iets in de trend van: 'je moest eens weten wat ik allemaal heb meegemaakt'. Volgens mij heeft Jon daar 0,0 besef van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

EdwardK123 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:22:
[...]

Toen ik Sansa zag, had ik eigenlijk het idee dat zij een beetje de rol van Catelyn op zich neemt, als een soort van moeder zijnde.

Raar trouwens dat Theon niet tegen Jon in ging, iets in de trend van: 'je moest eens weten wat ik allemaal heb meegemaakt'. Volgens mij heeft Jon daar 0,0 besef van.
Waarom zou Theon daar tegenin moeten gaan? Wat hij heeft meegemaakt is een gevolg van zijn verraad, hoe is dat enige argumentatie in een discussie?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
[...]

Dat komt misschien nog wel, of Bran verteld het, die weet immers alles :+
Maar goed, Theon die begon z'n rampage voordat hem iets aangedaan was, dus terecht dat Jon daar boos om was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
[...]

Ja maar dat was toch nadat hij de Starks verraadde?

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:07:
[...]

Sansa heeft dan weer andere dingen geleerd van de beste/slechtste mensen. Politiek is ook een spelletje wat ze kan spelen natuurlijk, beter dan de rest van de Starks in ieder geval. Ik heb het idee dat Sansa Littlefinger al wel doorheeft maar het spelletje gewoon even meespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Tsurany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

Waarom zou Theon daar tegenin moeten gaan? Wat hij heeft meegemaakt is een gevolg van zijn verraad, hoe is dat enige argumentatie in een discussie?
Point taken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurges
Game of Thrones is usually pretty alright about choreography when there are no Sand Snakes on screen. I will say that one Dothraki guy really dropped the ball with Jaime though. Jesus dude you literally have twice as many swords as the guy has hands how did you not instantly win that.

Geweldig stukje op het laats. Hij heeft ook gelijk. Die zwaarden van de Dothraki zijn redelijk overpowered en zeker als je er al 2 kunt beheersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 16:14
lj_tree schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:03:
[...]

Jaimy is de Kingslayer. Jaimy heeft the mad king doodgemaakt omdat hij zo'n beetje heel Kings Landing in de fik wilde zetten. Carsei is op zo'n zelfde weg. Hoe verliefd hij ook is op zijn zus (:S), ik zie het uiteindelijk wel gebeuren dat het Jaimy is die Cersei afmaakt (of in ieder geval een rol daar in speelt). Dat lijkt me een erg mooi einde aan het verhaal van die 2.
Juist omdat hij de Kingslayer is, zie ik hem niet snel geaccepteerd worden in het kamp van Daenerys.

Verder vond ik dit weer een goede aflevering na de in mijn ogen mindere afleveringen twee en drie. Leuk schrikmoment voor Littlefinger, alleen jammer dat de intenties van Bran niet duidelijk worden. Hij zegt veel herinneringen te hebben, maar lijkt tot nu toe nog niet veel met zijn kennis te doen.

De veldslag ook mooi in beeld gebracht, maar wel een paar gekke tactische keuzes inderdaad met betrekking tot het frontaal aanvallen met de draak en het verbranden van de goederentrein van het leger dat je aan het verslaan bent. Die voorraden had je normaliter graag zelf in handen gehad.

Ik hoop overigens dat de Golden Company nu niet geïntroduceerd wordt als nieuw Lannister leger. Als er telkens maar nieuwe legers/armada's bij getoverd worden, wordt de impact van een veldslag ook steeds minder.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ben ik de enige die dit dacht toen Jon Dany mee nam in de grot :>

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aWqY242_700b.jpg

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurges
Melniek schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

De veldslag ook mooi in beeld gebracht, maar wel een paar gekke tactische keuzes inderdaad met betrekking tot het frontaal aanvallen met de draak en het verbranden van de goederentrein van het leger dat je aan het verslaan bent. Die voorraden had je normaliter graag zelf in handen gehad.
Eerst zeuren over het graan en dan inderdaad alles in de hens. En overigens ook geen korte draai maken en van de zijkant alles aanvallen. Sowieso die eerst run van haar van de voorkant lijkt logisch, maar haar Doth's rijden toch door alles heen dus waarom niet meer troepen meepakken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
spoiler: boek
@Melniek de golden company gebruikt olifanten (maakt mij niet uit op weke onmogelijke manier ze die naar westeros brengen), maar die zijn voor mij altijd welkom. Het liefst dat de mountain er eentje bereid.

[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 08-08-2017 11:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Mon0lith schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:38:
Ben ik de enige die dit dacht toen Jon Dany mee nam in de grot :>

[afbeelding]
Die Jon Snow weet overigens wel elke keer leuke dames mee te lokken in een grot ;) . Wat dat betreft mag ie wel wat vrolijker overkomen :P .

[ Voor 7% gewijzigd door MrFl0ppY op 08-08-2017 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:03

3raser

⚜️ Premium member

Dreanor schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:31:
Gelukkig is haar draak enkel in de schouder geraakt en komt ze met een waarschuwing weg. Ik had veel erger verwacht eigenlijk! :o
OMX2000 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:09:
Tja dat van die Scorpio is natuurlijk om het spannend te houden. Ik weet niet of iemand anders de conclusie al getrokken heeft. Maar de "element of surprise" van de Scorpio is nu weg. Daenerys weet nu dat de Lannisters een wapen hebben tegen de draken. Dus hopelijk vind ze daar iets slims op.
De uitvinder van de scorpio kan de punt van de pijl ook hebben vergiftigd. Ik gok zomaar dat er meer aan de hand is dan alleen een schot in de schouder.
edie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:20:
Volgens mij wou Jaime zelf dood. Hij was een beetje 'down' (zoals Bronn opmerkte), waarschijnlijk vanwege het nieuws over Joffrey, bijna alle manschappen die er nog waren zijn gedood en draken zijn echt. Het heeft het wel gehad, dat vechten. Daarom stormde hij op Danny af, wetende dat hij dood zou gaan.
Ik denk niet dat hij op deze manier dood gaat. Dat zou niet echt op een GoT manier zijn. Als Jaimy echt dood was dan was hij wel verbrand door de draak. Nu wordt hij waarschijnlijk gered door Tyrion of Bron om vervolgens gevangen te worden genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Deurges schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:43:
[...]

Eerst zeuren over het graan en dan inderdaad alles in de hens. En overigens ook geen korte draai maken en van de zijkant alles aanvallen. Sowieso die eerst run van haar van de voorkant lijkt logisch, maar haar Doth's rijden toch door alles heen dus waarom niet meer troepen meepakken..
Het is inderdaad vreemd dat ze al dat eten vernietigen. Misschien zit er een reden achter. Geen idee of de Dorthraki nu in de buurt blijven van Kings Landing, maar misschien gaan ze wel terug of zo, al zie ik daar geen reden voor. Maar het zou kunnen dat ze niet willen dat het in handen komt van Kings Landing en zelf ergens anders heen gaan (het noorden?)
Alhoewel de Dorthraki dan wel wat meer kleding mag gaan dragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Er wordt verteld dat het goud inmiddels in The Red Keep is gearriveerd, maar uit welke wagen met goud haalt Jaime dan die zak met munten voor Bron? Is dat op een eerder moment?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Who Am I? schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:51:
Er wordt verteld dat het goud inmiddels in The Red Keep is gearriveerd, maar uit welke wagen met goud haalt Jaime dan die zak met munten voor Bron? Is dat op een eerder moment?
Dat was op een eerder moment, vlak voor de veldslag zegt Tarly dat het geld al veilig is aangekomen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anesthetize
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:03
Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:44:
Het liefst dat de mountain er eentje bereid.
die lust waarschijnlijk wel een olifantenbiefstukje ja :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:07
anesthetize schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:53:
[...]

die lust waarschijnlijk wel een olifantenbiefstukje ja :+
Precies wat ik dacht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
3raser schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:46:
[...]
De uitvinder van de scorpio kan de punt van de pijl ook hebben vergiftigd. Ik gok zomaar dat er meer aan de hand is dan alleen een schot in de schouder.
[...]
Sorry, ik trok het maar slecht dat hij met zijn eerste schot op grote afstand al bijna raak schoot en vervolgens met nummer twee de draak al wist te raken. Los van dat zo'n draak niet bekend was met het concept van een uit de kluiten gewassen pijl en boog maak je mij niet wijs dat je ook maar in de buurt komt van een bewegend object met je eerste twee schoten op zo'n afstand. Hij heeft alleen al geen idee hoe ver zo'n pijl valt per meter, hij heeft geen idee hoe ver dat die draak weg is omdat hij zo'n draak voor de eerste keer ziet en dus geen schaal kan inschatten... Daarnaast trekt de draak eerst een strook van 25m breed in de as bij zijn eerste aanval, maar kan Bronn nog even snel van dat apparaat af springen zonder te verbranden.

Nog een raar puntje: ik vond Jaimy wel heel ver zinken voor een middelmatig grote rivier waar hij vanaf het strand in valt. En hij werd natuurlijk gered door Bronn, zonder Jaimy geen kasteel tenslotte. Hij had zijn geld ook al achter gelaten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Nieuwevolger schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:44:
spoiler:
@Melniek de golden company gebruikt olifanten (maakt mij niet uit op weke onmogelijke manier ze die naar westeros brengen), maar die zijn voor mij altijd welkom. Het liefst dat de mountain er eentje bereid.
Duuude, lees dat rode vak eens en plaats hier geen spoilers uit de boeken...

@Mx. Alba Kunnen mensen die boek spoilers plaatsen niet een tijdelijke ban uit dit topic krijgen ofzo want veel te veel mensen die er te nonchalant mee omgaan...

[ Voor 16% gewijzigd door mark-k op 08-08-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@ybastiaans ben het niet echt met je eens, de draak vloog de tweede keer recht op de kruisboog af, was dus niet heel moeilijk om recht vooruit te schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:36
Ik vond het niet zo vreemd dat Bronn vrij goed kon mikken op Drogon. Geen schaal kunnen inschatten? Ze kunnen met longbows over een hele grote afstand zeer precies schieten (zie Bronn in the Battle of the Blackwater of de Blackfish met de begravenis van Lord Tully), dus dat moet geen probleem zijn. En het is ook niet zo vreemd dat de ballista redelijk recht schiet met zoveel kracht en een relatief lichte pijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Jaime gaat natuurlijk geruild worden tegen de gevangenen van Cersei. En een broeder-reunie waar Tyrion wat wijze woorden gaat spreken.

Mijn 2c

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:11
Nee daar had ze slecht de basis geleerd. Het echte leren kwam van het huis van black and white waar eigenlijk iedereen "no one" is. Dus op doe manier heeft ze het geleerd van "no one" en sprak ze de waarheid toen de vraag gesteld was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:10
Russel88 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:25:
Nog niet. Ik vermoed dat little finger achter de moordaanslag van Bran zit. Als Arya daarachter komt, dan vermoed ik dat hij met stip stijgt op de lijst.
Alleen Jamie en Cersei hadden toch baat bij zijn dood?
Volgens mij hebben zij de huurmoordenaar gestuurd toen bleek dat hij de val uit de toren had overleeft.
Remy!!!! schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:00:
Vervolgens wordt Jamie het water in geduwd, en dan zie je hem meters diep zinken?
Ze stonden niet op een strand maar langs een rivier. Maar ik vond het ook een raar shot ja
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:33:
Ik denk dat hij gered wordt door Tyrion
Volgens mij staat Tyrion en veel te ver weg, en kan hij nooit Jamie in volle bepakking naar boven reddingsduiken.
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:41:
Daarbij las ik hier dat Bran ook in de toekomst kan kijken, maar volgens mij klopt dat niet, hij heeft het ook telkens over memories, geen toekomst visioenen o.i.d.
Volgens mij kan Bran zien wat iemand anders ziet of gezien heeft.
Dat vind ik ook het best passen bij het mind-control dat hij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurges
ybastiaans schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:54:
[...]

Sorry, ik trok het maar slecht dat hij met zijn eerste schot op grote afstand al bijna raak schoot en vervolgens met nummer twee de draak al wist te raken. Los van dat zo'n draak niet bekend was met het concept van een uit de kluiten gewassen pijl en boog maak je mij niet wijs dat je ook maar in de buurt komt van een bewegend object met je eerste twee schoten op zo'n afstand. Hij heeft alleen al geen idee hoe ver zo'n pijl valt per meter, hij heeft geen idee hoe ver dat die draak weg is omdat hij zo'n draak voor de eerste keer ziet en dus geen schaal kan inschatten... Daarnaast trekt de draak eerst een strook van 25m breed in de as bij zijn eerste aanval, maar kan Bronn nog even snel van dat apparaat af springen zonder te verbranden.

Nog een raar puntje: ik vond Jaimy wel heel ver zinken voor een middelmatig grote rivier waar hij vanaf het strand in valt. En hij werd natuurlijk gered door Bronn, zonder Jaimy geen kasteel tenslotte. Hij had zijn geld ook al achter gelaten!
Best investement they did so far die gast hahaha De draak is best groot en die pijl gaat zo snel/hard dat het een kwestie van richten en schieten. Die pijl heeft geen last van wind of iets fergelijks.. Had wel verwacht dat ze meer vuur zou gebruiken tegen houten pijltjes..

Die diepe plekken in een meer ofzo is niet heel raar.. Of het Bronn is, geen idee, zou zomaar iemand anders kunnen zijn.. We gaan het zien ;) Ik blijf er bij dat die draak hem uit het water zal vissen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

FunkyTrip schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:59:
Jaime gaat natuurlijk geruild worden tegen de gevangenen van Cersei. En een broeder-reunie waar Tyrion wat wijze woorden gaat spreken.

Mijn 2c
Jaime zal bend de knee moeten doen en veraad vervolgens cersei. :9

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
FunkyTrip schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:59:

Mijn 2c
Dit gaat denk ik echt niet gebeuren, waarom zouden ze dat doen voor wat Sand Snakes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:04:
[...]

Dit gaat denk ik echt niet gebeuren, waarom zouden ze dat doen voor wat Sand Snakes?
Theon/Reek leeft nogsteeds en zal natuurlijk wel zijn zus willen redden. Maar zal Dany daarmee akoord gaan?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Bensimpel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:03:
[...]

Jaime zal bend de knee moeten doen en veraad vervolgens cersei. :9
Denk dat er ook zoiets gaat gebeuren. Jaime is fed up met Cersei en al haar mad actions (denk ik). Zeker als Tyrion en Jaime elkaar weer zien. Misschien dat The Mountain Jaime dan van kant maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Bensimpel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:05:
[...]

Theon/Reek leeft nogsteeds en zal natuurlijk wel zijn zus willen redden. Maar zal Dany daarmee akoord gaan?
Cersei heeft z'n zus niet, die heeft Euron, je zag dat hij haar weer meenam na het afleveren van the sand snakes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:06:
[...]

Cersei heeft z'n zus niet, die heeft Euron, je zag dat hij haar weer meenam na het afleveren van the sand snakes
Ah, inderdaad :)

Dan is zijn zus ten dode opgeschreven denk ik :x Of Theon moet eens weer mannelijk worden en Euron verslaan, verwacht het niet. Theon is nu gewoon Reek.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Bensimpel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:10:
[...]

Dan is zijn zus ten dode opgeschreven denk ik :x Of Theon moet eens weer mannelijk worden en Euron verslaan, verwacht het niet. Theon is nu gewoon Reek.
Denk dat Theon zijn character arc nog niet is afgelopen, die gaat nog wel iets laten zien ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 15:38

s0kkie

Cowabunga

Mannelijk is ie sowieso niet meer zonder genitaliën :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:03

3raser

⚜️ Premium member

Bensimpel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:10:
[...]

Theon staat nu ongeveer onderaan the food chain. Jon wil hem het liefst vermoorden, zijn eigen mannen vinden hem een laffe hond en hij heeft totaal geen invloed meer op wie of wat dan ook. Ik vraag me af wanneer en hoe hij dood gaat. Het zal ongetwijfeld met Euron te maken hebben. Zoiets als een laatste wanhoopspoging om nog enigszins iets goed te doen wat dan eindigt in een fiasco. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
s0kkie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:12:
Mannelijk is ie sowieso niet meer zonder genitaliën :+
Hij heeft dat i.i.g. verdiend, wat had/heb ik een hekel aan Theon. Reek is 100x beter :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:58
Ik verwacht echt niet dat Jaime bend the knee gaat voor Danny. Eerder dat die gevangen wordt genomen. Hij was pissed toen die hoorde dat Olenna eigenlijk achter de vergiftiging zat, maar zó pissed dat die meteen klaar is met Cersei? Lijkt mij niet. Er is wel wat meer nodig om sister-with-benefits te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:36
miicker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:04:
[...]

Jaime ruilen voor Elleria Sand is wel een goede deal voor Dany hoor. Elleria is de leidster van Dorne, dus dan Dany de Dornishmen inzetten in haar legers. Alles wat Cersie krijgt is haar broer (en ok, haar generaal, maar zoveel legers hebben de Lannisters niet meer).
Pagina: 1 ... 12 ... 70 Laatste

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
- Discussie over een gelekte (nog niet officieel uitgezonden) aflevering. Daarvoor kan je naar het hierboven genoemde "spoilers" topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic