sanne1 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:31:
Toch een vraag; in het rijtje mis ik VPN One Click
Kan je op meerdere toestellen installeren.
1 jaar abonnement kost € 9,99
Was
jaren geleden een advies van de
consumentenbond
Voor mij is het belangrijk als ik met mijn iPad (indien nodig iPhone) in een openbare ruimte zit, dat ik veilig mijn iPad kan gebruiken. Niemand hier die daar bekend mee is

Geen directe ervaring mee, maar een paar kanttekeningen in jouw post.
* Gemiddelde prijs is 3 - 15$/m - 9.99€ is wel heel voordelig, HOE doen ze dat ?
* Jaren geleden - tijden veranderen, diensten ook, zijn ze nog steeds integer, als iets jaren geleden al 9.99€ was, in een tijd dat een gemiddelde prijs 50€ en hoger was ( PIA is pas sinds een jaar of 3 onder de 60$ te vinden )
* Consumentenbond kijkt maar naar een paar dingen, prijs weegt zwaarder dan kwaliteit.
Als ze 3 diensten vergelijken, en die van 10$/j doet in hun ogen hetzelfde als die van 50$, dan is hun keuze de 'Hollandse" -> hoe goedkoper hoe liever.
Ze zullen niet slecht of onbetrouwbaar zijn, maar ze zijn voornamelijk op basis van per device aansluitingen, bij de meeste VPNaanbieders kan je tot 5 devices tegelijk gebruiken, oneclick per account - één device.
Wil je een 2e device gebruiken, moet je de eerste uitloggen.
Voor mij zou het onwerkbaar zijn, ik heb een tweetal guest-ap's staan, die verbinden via de VPN ( 2 aparte locaties ), mijn router heeft een 'media-AP' waarmee we zaken als moviego en popcorntime kijken, en ik gebruik mijn PC / Telefoon regelmatig onafhankelijk van elkaar.
Dat zou bij oneclick al snel op 50€ komen, terwijl ik nu rond de 40€ zit.