Jeff[NL] schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:31:
[...]
Heel simpel...omdat de game vol bugs zit. Uiteraard is het voor iedereen zijn eigen keuze maar na pcars 1 en assetto corsa nu naar pcars 2 ik had echt zo een slecht ffb gevoel ongeacht welke settings ik gebruikte ! Ik was bijna zover om de game hierom links te laten liggen omdat ik gewoon 0 gevoel had. Dus tja mijn persoonlijke ervaring incl die van vele anderen.
Oh en NU voel ik juist WEL wat de auto doet...eerst niet maar dit is wellicht stuur afhankelijk.
Fov 56 geeft bij mij dezelffe setting als AC ..als ik hem naar de gecalculeerde 85 zou zetten klopt er niets meer van om 1 of andere reden
Als ik eerlijk ben, klinkt dit echt fout.
pcars 1, AC en nu pcars 2 zijn best wel vergelijkbaar qua ffb. Als je 0 gevoel had in pcars 2 (op allerlei settings) dan klopt er zeker iets niet. Ik weet ook niet wat, maar als het niet aan de hardware ligt, dan is het toch echt iets tussen de oren. MIsschien heb je jezelf vreemde ffb effecten aangeleerd. Met default rijdt een beetje racesimmer zo weg in pcars 2.
Je zegt er tussendoor even bij dat het jouw gevoel is, inclusief vele anderen, maar dat laatste is zeker niet waar. Juist de ffb wordt hoog gewaardeerd. Dat een paar mensen op fora elkaar napraten over de ffb zegt niks over het veel grotere deel van de mensen die niks op internet zet. En het is ook voornamelijk elkaar napraten. Zoals ik eerder zei: laat er eens zes professionele coureurs naar kijken (zoals SMS heeft gedaan) en durf dan nog eens te zeggen dat je het echt beter weet.
Je had een G29 toch? Ik rijdt met de G25. Vergelijkbaar, ook al is de G29 natuurlijk iets nieuwer en technisch gezien iets beter (denk ik, geen ervaring met de G29 op zich). Daar ligt het probleem ook niet.
Het is nogal zwart wit. Of je hebt
0 gevoel, of bij een andere fov klopt er meteen
niks meer van. Komt op mij zo in ieder geval vreemd en niet geloofwaardig over.
En waarom moet het op AC lijken qua fov? Ik kan je redenen, ervaringen en ook je settings totaal niet volgen. Maar leg eens uit anders wat het probleem met de standaard fov dan is voor jou? Heb je drie schermen of één?
Edit: Onderwerp 'bugs' vergeten, maar ook hier praat je internet weer na. Het valt heel erg mee met de bugs (na de eerste twee patches op de pc) en de bugs die er nog zijn hebben niks met ffb of fov te maken. Klinkt wel interessant om bugs te schuld te geven.
[
Voor 5% gewijzigd door
Playa del C. op 02-10-2017 15:02
]