Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-06 17:51
Sjoerd102 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:43:
Project card 2 ook eens geïnstalleerd. Kleine bug in de menu. Geeft continu aan 'failed tot save the data. Do you want to retry the save'. Kan alleen no aanklikken. Bij yes krijg ik weer de melding. Vreemd genoeg slaat hij wijzigen wel op
Was helaas te voorbarig.
Kan bv MPH omzetten naar KM/U maar als ik spel erna opstart staat het gewoon weer op MPH. :( :( :(

F:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Project CARS 2 kan ik wel gezien
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0Znuasj.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Sjoerd102 op 02-07-2020 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-06 17:51
Project Cards 2 krijg ik nog steeds niet goed werkend. Kan instellingen niet opslaan. Kan wel gewoon spelen. Maar moet alles iedere keer opnieuw opstarten.

http://forum.projectcarsg(...)d-to-save-data-error

Paar keer al herinstallatie gedaan, onzichtbare mappen in systeem op zichtbaar gezet.
one drive afgesloten voor installatie. alles zonder resultaat

[ Voor 26% gewijzigd door Sjoerd102 op 05-07-2020 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-06 21:51
De Deluxe edition voor de Xbox One is nu goed in de aanbieding tijdelijk voor de Xbox One in de store, 13 dollar. Toch maar eens gaan beginnen aan dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 18-06 14:22
Ik heb recent PC2 voor de xbox one aangeschaft en hoewel ik onder de indruk ben van de hoeveelheid circuits en de weerseffecten is het qua performance echt een drama. Ik draai de game op een xbox one s i.c.m. een LG 4K OLED tv maar de framerate is echt bedroevend en resulteert ook in onvoorspelbaar rijgedrag. In deze staat is de game eigenlijk onspeelbaar. Ik heb het aantal tegenstanders al flink omlaag geschroefd tot 8 en dat helpt iets, maar ook in timetrial zonder AI loopt het zo slecht dat ik overweeg de game weer te verkopen. Ik heb ook al geprobeerd de output van de xbox op 1080p te locken, maar helpt ook niet. Forza7, F1 2020, Red Dead Redemption2 lopen allemaal als een zonnetje dus het lijkt echt aan de game te liggen. Is er nog iemand met een gouden tip? Of moet ik de game maar weer van de hand doen?

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-06 14:49
Er1k989 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:01:
Ik heb recent PC2 voor de xbox one aangeschaft en hoewel ik onder de indruk ben van de hoeveelheid circuits en de weerseffecten is het qua performance echt een drama. Ik draai de game op een xbox one s i.c.m. een LG 4K OLED tv maar de framerate is echt bedroevend en resulteert ook in onvoorspelbaar rijgedrag. In deze staat is de game eigenlijk onspeelbaar. Ik heb het aantal tegenstanders al flink omlaag geschroefd tot 8 en dat helpt iets, maar ook in timetrial zonder AI loopt het zo slecht dat ik overweeg de game weer te verkopen. Ik heb ook al geprobeerd de output van de xbox op 1080p te locken, maar helpt ook niet. Forza7, F1 2020, Red Dead Redemption2 lopen allemaal als een zonnetje dus het lijkt echt aan de game te liggen. Is er nog iemand met een gouden tip? Of moet ik de game maar weer van de hand doen?

Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Van de hand doen. Op de nieuwste consoles zal het vast goed lopen maar niet op de Xbox One (s). Op een Xbox valt verder weinig te tweaken. En ook ver weg blijven van Project cars 3. Die loopt zelfs op en high end pc bagger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LAPJENL70 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:05:
[...]

Van de hand doen. Op de nieuwste consoles zal het vast goed lopen maar niet op de Xbox One (s). Op een Xbox valt verder weinig te tweaken. En ook ver weg blijven van Project cars 3. Die loopt zelfs op en high end pc bagger.
Zelfs op de One X draait deze game niet lekker, ze hebben wel iets gepatched maar het blijft een rare 30fps-ish achtig racen met flinke dips bij veel rook, enige die het degelijk kan draaien is de Series X.

Maar 3 wil je toch sowieso vandaan blijven? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 10:37
Zijn er mensen die Project Cars 2 in VR spelen op de Quest 2?

Ik heb een vraagje over de maximale resolutie. Ik kan in de game geen hogere resolutie instellen dan 1440 of 1600, terwijl de game volgens mij toch een hogere resolutie aan kan en de Quest 2 ook. Ik heb hem nu op 1440 staan, maar in theorie zou hoger mogelijk moeten zijn (zowel voor de headset, game als pc, ik heb een Legion 5 Pro met RTX 3070).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-06 15:03
Flying Hawkic schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:59:
Zijn er mensen die Project Cars 2 in VR spelen op de Quest 2?

Ik heb een vraagje over de maximale resolutie. Ik kan in de game geen hogere resolutie instellen dan 1440 of 1600, terwijl de game volgens mij toch een hogere resolutie aan kan en de Quest 2 ook. Ik heb hem nu op 1440 staan, maar in theorie zou hoger mogelijk moeten zijn (zowel voor de headset, game als pc, ik heb een Legion 5 Pro met RTX 3070).
Zoek eens hoe VR werkt icm de scherm resoluties. Die zijn onafhankelijk.

Btw, iemand zin in een leuke uitdaging?

https://pcars.13ms.de/#/times/3692283027?vehicle=1891730007

Probeer deze combi eens. De tijden zijn nu zo scherp dat het me enorm veel moeite kost om ze te verbeteren, maar het lukt af en toe nog. Laatste tijd (site heeft de update nog niet) is nu 1:44:960. Daar kan nog zeker 3 tiende van af. Qua afstelling zit er denk ik niets meer in de auto..... Dit is mijn opwarm baan en icm deze auto is het echt super om te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Een van mijn fav tracks.

Ik kan wel wat tips gebruiken als ik wat beter wil worden (rij meer voor de lol en ontspanning\immersie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-06 18:00
Ik heb de sim vandaag gekocht, maar mijn RPM indicator van mijn Thrustmaster 488 Challenge stuur op de TS PC Racer werkt niet. Heb al FanatecLEDS geprobeerd maar helaas. In het menu staat RMP op "Yes".

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
stormbreaker schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:22:
Ik heb de sim vandaag gekocht, maar mijn RPM indicator van mijn Thrustmaster 488 Challenge stuur op de TS PC Racer werkt niet. Heb al FanatecLEDS geprobeerd maar helaas. In het menu staat RMP op "Yes".
Reset je bindings e.d. eens in pc2 settings (eerste tab, reset). Dat wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-06 18:00
Heb het werkend gekregen, shared memory moest op "Project Cars 2".

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://twitter.com/proje...tatus/1561730018966904832

Dat is bijzonder, tijdelijke stop op de game ivm licenties.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Voor het bespreken / organiseren van online sessies kun je terecht in het volgende topic: Project Cars 2 Online racing.