Project Cars 2 Online racing.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mfRZiUD0PYyXKlOaZ7jQW1Y4/full.jpg?nohitcount=1

Deze topic is bedoeld om online sessies te organiseren en af te spreken.

Voor algemene informatie en discussies kan je het beste naar het algemene topic '[MULTI] Project Cars 2' gaan.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1754053

Steam-groep Project Cars 2 - GoT:
http://steamcommunity.com/groups/pc2-got

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Platform: PC / XB1 / PS4

Server name:
Password:

Race:
Date:
Track:
Car / Class:
Time practice starts:
Practice: minutes
Qualifying: minutes
Race: minutes
Start type: Standing / Rolling
Weather forecast:
License:

Teamspeak / Discord
Server name:
Password:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 80% gewijzigd door Pterad0n op 20-10-2017 12:18 ]

Psn: Pteradon-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Platform: PC

-----------------------------------

Server name: [NL/BE] Gathering of Tweakers Community
Password:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Race 1
Date: do 5/10 (1/7/'17)
Track: Imola
Car / Class: Clio Cup
Time practice starts: 19.15
Practice: 30 minutes
Qualifying: 15 minutes
Race: 20 minutes
Start type: Standing
Weather forecast:clear
License: ja

Race 2
Date: do 5/10 (1/9/'17)
Track: Donington Park National
Car / Class: Gineta Rookie
Time practice starts: 20.20
Practice: 20 minutes
Qualifying: 20 minutes
Race: 30 minutes
Weather forecast:light rain

Discord:
Members only:

---------------------------------------------------------------------------

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:46
Michaelg schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 23:18:
In de langzamere klasse zul je zien dat het veld dichterbij elkaar blijft en er veel close racing plaatsvind. Wellicht idee dat er soort van werkplanning komt zodat mensen van te voren al rondje kunnen oefenen?
Om dan hier maar verder te gaan op de goede plek...

Ben ik het helemaal mee eens. Is qua vermaak, maar ook skills denk ik over het algemeen de beste optie, met name in de eerste weken waarin nog veel mensen van alles leren kennen in het spel. Het is voor mij ook weer jaren geleden dat ik serieus aan het racen was in ieder geval. Heb met name GTR2 (en latere Simbin games) en NFS:Shift nog serieus gespeeld.

De 'werkplanning' is wel belangrijk denk ik (plus realistische settings). Is het bijvoorbeeld niet beter om in een serieuze online race alles zo realistisch mogelijk te zetten? Met name brandstofverbruik, maar verder ook rijhulpen, enz. Ongeacht de instellingen rij ik zelf toch altijd op de meest realistische instellingen. Maar ben daarbij ook van mening dat dat het beste voorbeeld is, plus ook nog alle deelnemers juist het beste raceskills aanleert. Zo moeilijk is het nou ook weer niet, zeker niet in de tragere auto's.
Daarbij vind ik bijvoorbeeld manual pitch en manual engine start ook normaal, maar kan er nog mee leven dat dat online uit staat.
Alsnog, @diknmuis, prima geregeld allemaal, leuke races en dank voor de server! Als het zo blijft als nu, ben ik alsnog gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
inderdaad zoals @Michaelg zegt, en als het minder snel gaat is het als minder ervaren rijder iets makkelijker om in het verkeer om te gaan, dan is het nog hectisch genoeg

ik ben zeker te vinden voor realistische settings op een paar puntjes na

wat bedoelen jullie met werkplanning? een schema met de omlopen en wagens op voorhand?
zoals ik reeds aanhaalde zal ik waarschijnlijk niet iedere avond racen of races plannen, maar jullie kunnen ook de server opzetten of plannen
bvb vaste omlopen gebruiken of een week met dezelfde wagen kan natuurlijk als mensen dat willen om zich zo wat voor te kunnen bereiden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 12:34
[PC variant]
Wat we met PC1 deden, was een seizoen maken en dan vooraf auto's vaststelde die gebruikt mochten worden. (eventueel een penalty in punten als je wisselde)

Daarnaast werden er regelmatig losse races gemaakt, we hadden soms best grote velden (20 man geregeld).
Tuurlijk kan niet iedereen elke race mee doen, maar dat kan je soms wel afvangen met schrap resultaten of de frequentie.

Ik wil best mee helpen dit weer op te zetten in PC2, maar moet zelf nog starten met PC2 dus weet nog niet direct welke mogelijkheden er zijn t.o.v. PC1.

Laat maar weten als mensen hier oren naar hebben.

Ik heb ook eventueel al een Discord kanaal beschikbaar hiervoor.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paidur
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-06 20:56
Ik denk dat zoals de Assetto Corsa community van tweakers het doet het ook heel goed kan werken in PC2. Daar hebben ze een korte kampioenschappen (van 3-5 races), met elke week op een vaste avond een race, of twee sprintraces, oid. De rest van de week staat de server op practice, kan je de baan aanleren, setups aanpassen, en misschien wat oefen races ofzo.

Zie ook http://assetto-corsa.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misoleezy
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-06 20:02
paidur schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:45:
Ik denk dat zoals de Assetto Corsa community van tweakers het doet het ook heel goed kan werken in PC2. Daar hebben ze een korte kampioenschappen (van 3-5 races), met elke week op een vaste avond een race, of twee sprintraces, oid. De rest van de week staat de server op practice, kan je de baan aanleren, setups aanpassen, en misschien wat oefen races ofzo.

Klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Snap werkelijk waar niet waarom het opzetten van "kampioenschappen" met een vast groepje niet in het spel zelf te organiseren is, het hele online gedeelte is eigenlijk niet meer van deze tijd hoe het er nu in het spel uit ziet.

Mag toch hopen dat dat iig in de planning staat.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
paidur schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:45:

Ik rij hier ook elke maandag in mee en dat werkt inderdaad goed.

In PC1 was het vaak maar om de 2 weken een race in het kampioenschap. Dat geeft wat meer tijd om voor te bereiden en ook om tussendoor eventueel wat fun races te organiseren, maar elke week een kampioenschapsrace kan ook.

Kampioenschappen zijn wel leuk om te proberen punten te scoren en op het einde zo hoog mogelijk te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
ScrooLoose schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:09:
Snap werkelijk waar niet waarom het opzetten van "kampioenschappen" met een vast groepje niet in het spel zelf te organiseren is, het hele online gedeelte is eigenlijk niet meer van deze tijd hoe het er nu in het spel uit ziet.

Mag toch hopen dat dat iig in de planning staat.
Ja ze hebben online championships groots aangekondigd en veel over laten zien. Helaas zit het niet driect in de game... Zucht.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
ja idd, is toch een feature die er zou mogen in zitten

toffe races gehad vanavond

de server en discord mogen gerust gebruikt worden voor een kampioenschap of dergelijke, ik ga wel zelf niks op poten zetten dus als iemand zich geroepen voelt...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Met eventueel opzetten van (een) toernooi(en) zou ik even wachten tot de server door wat meer tweakers gevonden word.

Racen met 6 man waarbij 2 vooraan zitten, 2 op gepaste afstand en 2 die na 10 minuten al op een ronde word gezet is niet zo leuk denk ik in een toernooi :+ (ik reken me zelf tot die laatste groep ;( )

[ Voor 8% gewijzigd door ScrooLoose op 07-10-2017 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
ScrooLoose schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:36:
Met eventueel opzetten van (een) toernooi(en) zou ik even wachten tot de server door wat meer tweakers gevonden word.

Racen met 6 man waarbij 2 vooraan zitten, 2 op gepaste afstand en 2 die na 10 minuten al op een ronde word gezet is niet zo leuk denk ik in een toernooi :+ (ik reken me zelf tot die laatste groep ;( )
volledig mee akkoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Eens met alles, maar wil er wel bij benadrukken dat er respect moet zijn voor ieder zijn eigen skilllevel en potentie. Nadruk op gezelligheid en samenwerking. Het is omgekeerd voor de top 2 rijders ook niet leuk als de mensen die achteraan rijden de race vroegtijdig verlaten. Mag best een keer en soms heb je autoschade ofzoiets. Maar het is net zo erg voor de voorste twee als de achterste twee in die zin.
Het maakt niks uit hoe snel of goed je rijdt. (Tenzij je mensen opzettelijk van de weg beukt). In die zin dus niet te zwaar tillen aan de rondetijden denk ik.
Op Discord is het gezellig en verder is het enige verschil dat je niet de AI op de baan hebt, maar echte mensen. Maakt het toch levendiger en kan je echt je skill vergelijken. Zes man is wat weinig nog, zou leuker zijn met 20+ mensen, dat zeker.

Viel mij op dat regelmatig verschillende coureurs nog een baan helemaal moeten leren, dus wat dat betreft is er geen drempel voor anderen om mee te gaan doen. Het is niet zo dat er op de server alleen maar pro's rijden die elke baan en setup uit hun hoofd kennen. Ben zelf op dat gebied ook behoorlijk onervaren, heb jaren niet meer een sim gereden en wat ik vroeger heb gereden was best wel anders dan wat PC2 aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ik denk, dat als wij echt beginnen met het kampioenschap mensen vanzelf wel aansluiten.
Wat ik momenteel nog een beetje mis zijn de goede verhalen van de races en eventueel filmpjes, dat bracht bij PC1 ook meer mensen denk ik.

Ik ga morgen proberen te starten met PC2 en zie daarna wel even verder, mijn aanbod staat dus als er meer mensen zijn die willen helpen met opzetten moeten we misschien een keertje om de tafel (Discord/TS) gaan zitten.

Wat ik begreep uit PC2 is dat je setups kan delen ingame, misschien kan je daar de wat minder goden (waaronder ik) wat meer helpen door de setup 1-2 dagen van te voren te laten delen ofsow. (niet te waarborgen natuurlijk, maar dan dragen de snelle jongens een tandje bij aan het plezier van de minder gok ik)

Frequentie is veel over te zeggen natuurlijk, er zijn altijd 2 kanten en ligt er denk ik ook aan hoeveel mensen het organiseren. (Toen we aan het einde waren en al enkele seizoenen hadden gehad, kon ik elke week niet direct meer opbrengen als organisator en besloot mede daarom om de frequentie iets minder te maken)

Zal ik alvast een start maken anders, mensen die willen mee helpen in organiseren (in welke vorm nu dan ook, hosting servers/regels bedenken etc) stuur mij even een PM dan probeer ik wel een chat groep te maken en kijken we van daar wel verder?
(Of is dit al gaande?)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
@Ithric
we hebben al een discord waar nu 11 man op zit
Members only:
met enkele basis chat/voip kanalen, als mensen zich geroepen voelen kunnen ze daar natuurlijk bepaalde rechten op hebben om alles verder uit te bouwen/organiseren

ook al gezien dat er mensen leaven tijdens een race, niet erg sportief en dit heeft trouwens een impact op je license rating

en verder DIT
Playa del C. schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:20:
Eens met alles, maar wil er wel bij benadrukken dat er respect moet zijn voor ieder zijn eigen skilllevel en potentie. Nadruk op gezelligheid en samenwerking. Het is omgekeerd voor de top 2 rijders ook niet leuk als de mensen die achteraan rijden de race vroegtijdig verlaten. Mag best een keer en soms heb je autoschade ofzoiets. Maar het is net zo erg voor de voorste twee als de achterste twee in die zin.
Het maakt niks uit hoe snel of goed je rijdt. (Tenzij je mensen opzettelijk van de weg beukt). In die zin dus niet te zwaar tillen aan de rondetijden denk ik.
Op Discord is het gezellig en verder is het enige verschil dat je niet de AI op de baan hebt, maar echte mensen. Maakt het toch levendiger en kan je echt je skill vergelijken. Zes man is wat weinig nog, zou leuker zijn met 20+ mensen, dat zeker.

Viel mij op dat regelmatig verschillende coureurs nog een baan helemaal moeten leren, dus wat dat betreft is er geen drempel voor anderen om mee te gaan doen. Het is niet zo dat er op de server alleen maar pro's rijden die elke baan en setup uit hun hoofd kennen. Ben zelf op dat gebied ook behoorlijk onervaren, heb jaren niet meer een sim gereden en wat ik vroeger heb gereden was best wel anders dan wat PC2 aanbiedt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
@diknmuis Bedankt, het ging mij meer om het organiseren en dergelijke.
Discord is echter zeker een goed begin natuurlijk, begrijp me niet verkeerd. (ik bedoelde een dm groep in Tweakers trouwens)

Voor het organiseren moeten we gewoon een groepje maken die daar intresse/tijd voor heeft en dan samen wat dingen afspreken.

Ik wacht wel even af hoe het verder zal lopen dan. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pterad0n
@Ithric Ik heb wel belangstelling in uw idee, om hierin een bijdrage te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Ik zal één deze dagen ook de Discord eens joinen. Begin het spel steeds beter te waarderen, moet mij alleen eens in setups gaan verdiepen (deed ik met iracing ook nooit :)). Ik heb het gevoel dat er voor deze auto's een hoop winst te behalen is. Sommige auto's rijden wel een stuk fijner dan anderen ook binnen dezelfde klasse.

Gisteren maar eens mijn best gedaan op mijn safety rating en die is inmiddels naar E. Even kijken of ik het met een week richting de A weet te krijgen. Moet echt weg bij de rookies die wrecken in lap 1. Was als laatste op Zolder gestart om zonder problemen een race af te kunnen rijden. Van plek 26 naar plek 8 gereden, maar wat je allemaal voorbij ziet komen in zo'n race is echt bizar :D

[ Voor 8% gewijzigd door Isniedood op 10-10-2017 08:33 ]

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diknmuis
Do 12/10 Taming the mountain... and the beast

Password:
Members only:

Date: do 12/10 (1/10/'17)
Track: Bathurst
Car / Class: V8 Supercar
Time practice starts: 19.30
Practice: 30 minutes (15.00)
Qualifying: 10 minutes (16.00)
Race: 20 minutes (17.00)

Discord:
Members only:

Geen makkelijk combo maar lijkt me wel heerlijk >:) Daarna eventueel nog een race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ithric @Pterad0n ,
Ik runde al een PS4 racing league community, en heb al een paar dingen opgezet om mee te beginnen:
http://www.rubbermadness....ms/forum/294-gt3-masters/

mensen die willen helpen bij het organiseren van de league zijn zeker welkom. Momenteel zijn al de andere leden nog PSN members :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:43:
@Ithric @Pterad0n ,
Ik runde al een PS4 racing league community, en heb al een paar dingen opgezet om mee te beginnen:
http://www.rubbermadness....ms/forum/294-gt3-masters/

mensen die willen helpen bij het organiseren van de league zijn zeker welkom. Momenteel zijn al de andere leden nog PSN members :)
@Verwijderd
Hey, ik speel op de PC momenteel en werkte toen vooral met TS en Google Drive.
Momenteel ligt de focus om weer wat te racen en kijk even hoe het verder van de grond komt.

Zal wel beginnen met wat stand alone races denk ik, eens zien hoeveel animo er is.

UPDATE:

Members only: Password:

Date: Wo 11/10
Track: Spa
Car / Class: GT3
Practice: 60 minutes
Race: 30 minutes

Members only: Discord

Zal zelf ook maar even aftrappen dan, eens kijken wie er interesse heeft.
Overdag ben ik ook wel racen, mijn steam nick staat in mijn profiel als je wat casual wil racen of oefenen voor de avond.

[ Voor 32% gewijzigd door Ithric op 11-10-2017 11:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
@Ithric ik ben normaal gezien van de partij morgenavond

serverpassword is wel
Members only:
tenzij je een eigen server gaat runnen

ik ben ook altijd te vinden voor casual races of gewoon een oefensessie, iedereen kan altijd wel iets opsteken van een ander, een bepaalde wagen/omloop combo kan bvb iets heel anders al ken je de omloop uit je broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Oo het is een League server, ik ben pc1 gewend dan moest je elke keer zelf een server maken.
Hahah 🙃

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Ithric schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:07:
Oo het is een League server, ik ben pc1 gewend dan moest je elke keer zelf een server maken.
Hahah 🙃
ja het is een dedicated server die ik huur omdat p2p ... wel ja p2p is >:)
normaal is de eerste die inlogt op de server host en kan bijna alles instellen

maar het werkt nog ver van perfect en zit vol met bugs, ik probeer de settings voor vanavond op voorhand in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
@diknmuis oké bedankt, het is gewoon een fun race, dus als je niet alles goed krijgt werken we er wel mee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
nieuwe patch uit maar blijkbaar is er nog niks verholpen

wat zit klooien met de server settings maar dezelfde bugs/errors via het admin panel krijg ik nog steeds
heb dus alles weer ingesteld zoals het was

voor je als eerste de server joint, dus host gaat zijn, is het blijkbaar beter om alle instellingen eerst te doen zoals je een p2p zou opzetten

dus create new, alles instellen, weer, datum, laps, ai uit,.. vehicles same class is blijkbaar belangrijk om een bug te omzeilen
dan de sessie niet starten maar terug gaan en inloggen op de dedi server, het grootste deel vd settings zou dan overgenomen worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
diknmuis schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:12:
nieuwe patch uit maar blijkbaar is er nog niks verholpen

wat zit klooien met de server settings maar dezelfde bugs/errors via het admin panel krijg ik nog steeds
heb dus alles weer ingesteld zoals het was

voor je als eerste de server joint, dus host gaat zijn, is het blijkbaar beter om alle instellingen eerst te doen zoals je een p2p zou opzetten

dus create new, alles instellen, weer, datum, laps, ai uit,.. vehicles same class is blijkbaar belangrijk om een bug te omzeilen
dan de sessie niet starten maar terug gaan en inloggen op de dedi server, het grootste deel vd settings zou dan overgenomen worden 8)7
Klinkt niet echt user friendly.. :o

Is er iets wat ik kan doen hiervoor, als het niet lukt skippen we vanavond gewoon hoor.
Zoals gezegd ik ben PC1 gewend en daar maakte je gewoon een server bij het inloggen en dan kon iedereen jou joinen.
Blijkbaar is dat radicaal anders nu. :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Ithric schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:30:
[...]

Klinkt niet echt user friendly.. :o

Is er iets wat ik kan doen hiervoor, als het niet lukt skippen we vanavond gewoon hoor.
Zoals gezegd ik ben PC1 gewend en daar maakte je gewoon een server bij het inloggen en dan kon iedereen jou joinen.
Blijkbaar is dat radicaal anders nu. :D
nee is in feite hetzelfde alleen zitten er nog wat bugs in, zowel p2p als dedi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:25
wat betekent ?

Heb PC2 echt net een paar keer gespeeld, dus ben nog aan het zoeken naar settings etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Je kan in PC2 net als in PC1 gewoon een server aanmaken in het spel. Draaien die lobbies dan niet gewoon op de servers van SMS? Wat is precies het voordeel van een dedicated server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
@kneusteun license betekent dat de rating opstaat U1500 als je begint online

@bobopalmtree nee die werken dan via peer to peer systeem
met een dedicated server heb je dus minder kans op lag, crashes, disconnects etc

[ Voor 5% gewijzigd door diknmuis op 11-10-2017 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Server crashed net, even kijken om hem weer op te zetten.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MVusjTY.jpg?3
De eerste bocht na de start van rallycross _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door kneusteun op 11-10-2017 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

kneusteun schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:19:
[afbeelding]
De eerste bocht na de start van rallycross _/-\o_
Was ook gelijk de laatste bocht die waar ik voorop lag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Was gezelllg heren en rally Cross is zeker lachen, nu nog eens met 10 personen doen. (die een beetje gelijkwaardig zijn)

Heb me weer uitstekend vermaakt in ieder geval.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
was inderdaad zeer leuk en gezellig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Paar leuke races inderdaad vanavond. Op Spa waren @summvr en @diknmuis dan wel sneller, maar door foutjes van hen werd ik toch eerste. :)B

Rallycross was grappig. De eerste paar rondes de laatste bocht compleet afgesneden omdat ik niet doorhad hoe die liep, net als iedereen, denk ik. Daarna wel propere rondjes kunnen rijden en weer eerste. *O*

Ik probeer er morgen weer bij te zijn op Bathurst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

We hebben misschien nog niet genoeg "vaste" spelers om een kampioenschap op te zetten maar misschien is het wel handing om het erover te hebben hoe we die gaan inrichten als het zover is.

Welke auto's gaan we rijden, welke banen, welke settings, welke dag gaan we racen etc etc.

Ik neem aan dat aangezien GT3 verreweg de populairste klasse is dat we met die auto's gaan rijden ?
Misschien ook alvast een lijst van banen opstellen zodat degenen die wel wat oefening kunnen gebruiken (ik zei de gek) alvast aan hun kunsten kunnen gaan werken.

Ik zou iig al wel Monza willen "nomineren", van al de banen die in het spel zitten ken ik deze het beste (kwa layout, wil niet zeggen dat ik er snel ben :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:31
bobopalmtree schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:59:
Paar leuke races inderdaad vanavond. Op Spa waren @summvr en @diknmuis dan wel sneller, maar door foutjes van hen werd ik toch eerste. :)B

Rallycross was grappig. De eerste paar rondes de laatste bocht compleet afgesneden omdat ik niet doorhad hoe die liep, net als iedereen, denk ik. Daarna wel propere rondjes kunnen rijden en weer eerste. *O*

Met die rally cross had ik ook geen idee waar ik naartoe moest. Was trouwens ook gelijk mijn eerste keer dat ik rally cross deed in pc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
bobopalmtree schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 22:59:

ik heb een erg zwakke race gereden op spa, was wel snel maar het was op momenten bijna rallycross ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 07:27
Morgenavond, vrijdag, om 20:00 uur gaan we op de PS4 weer beginnen met race 2 van ons kampioenschap. Als thema hebben we "Coming to America" dus we rijden alleen Amerikaanse banen.

Deze keer zijn we te gast in Texas en zullen daar de Texas Road Course gaan rijden. We doen twee races op een avond van elk 20 minuten, vooraf gegaan door een practice en kwalificatiesessie van 15 minuten. Dit betekent dat we rond 22:00 uur klaar zijn met racen.

De eerste race zullen we rijden onder ´clear´ omstandigheden. Race twee zal wat mogelijkheden benutten van live track 3.0. Welke dit precies zijn merk je vanzelf.

Aanhaken vanaf de tweede race is mogelijk. Wil je mee rijden laat dat dan van tevoren weten via een DM of PSN. Meer informatie vind je op de site genoemd in mijn handtekening.

De eerste race, met veel nieuwe mensen, was in ieder geval hartstikke leuk met een hoge opkomst en twee goeie races.

Voor de derde race het seizoen zullen we ook een prijs ter beschikking gaan stellen. Meer info daarover volgt nog op een later tijdstip via de site en de sociale media.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Mooi om te lezen, hopelijk lukt dat ook op de PC! 8)
Ik denk dat er een groepje gemaakt zal moeten worden die het voortouw neemt en daarna de andere erbij betrekken.
Bij PC1 werkte dat het beste, want er zijn zoveel ideeen en opties dat het anders niet echt te doen is.

De eenvoudige start zou GT3 zijn, want in PC1 was dit ook al verre weg de populairste klassen.
Laten we zien hoe het loopt, gisteren hadden we 8 mensen, wat niet slecht is op zich.
Misschien vanavond meer/andere personen en we komen erg in de buurt. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Verplaats naar morgen vrijdag 13/10
diknmuis schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:20:
Do 12/10 Taming the mountain... and the beast

Password:
***members only***

Date: do 12/10 (1/10/'17)
Track: Bathurst
Car / Class: V8 Supercar
Practice: 30 minutes (15.00)

Discord:

***members only***

Geen makkelijk combo maar lijkt me wel heerlijk >:) Daarna eventueel nog een race...

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
diknmuis schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:40:
Verplaats naar morgen vrijdag 13/10

[...]
Jammer, keek er wel naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

waaat? ik ben er nu... morgen kan ik niet helaas

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Sorry maar lig momenteel ziek in mijn bed, zal dus nog een dag uitgesteld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
Beterschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:31
Beterschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
diknmuis schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:34:
Sorry maar lig momenteel ziek in mijn bed, zal dus nog een dag uitgesteld worden
Beterschap gewenst!
Ik zal deze topic in de gaten houden voor wat gezellige / serieuze online races :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.

Password: Geen?
Anders
Members only:

Race: 1
Date: Wo 18-10-2017
Track: Zhuhai (China)
Car / Class: Ginetta LMP3
Time practice starts: 19:30
Practice: 45 min
Qualifying: 15 min
Race: 10 laps
Start type: Rolling
Weather forecast: Cloud
License: All

Let op: alles is zo realistisch mogelijk, dus ook handmatige pits, geen assist, cooldown lap, enz.

Discord
Server name:
Members only:

[ Voor 15% gewijzigd door Playa del C. op 18-10-2017 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Playa del C. schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:02:

Password: Geen?
Anders
***members only***

Date: Wo 18-10-2017
Track: Zhuhai (China)
Car / Class: Ginetta LMP3
License: All

Let op: alles is zo realistisch mogelijk, dus ook handmatige pits, geen assist, cooldown lap, enz.

Discord
Server name:
***members only***
Ik kom eraan. :)

[ Voor 0% gewijzigd door bobopalmtree op 18-10-2017 19:37 . Reden: typo: eraan ipv er aan :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Het was een rustige avond, met bovenstaande race en een korte rally erachteraan. Was gezellig via discord! Ik zal (waarschijnlijk) morgenavond een vergelijkbare race hosten en straks alvast details plaatsen. Het racen wordt wel interessanter met meer mensen, dus hopelijk komen er meer mensen die regelmatig racen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.

Password:
Members only:

------------------------------------

Date: Do 19-10-2017
Track: Sportsland SUGO (Japan)
Car / Class: Ginetta G57
License: Ja

Discord
Server name:
Members only:

-------------------------------------

Race: 2
Date: Do 19-10-2017
Track: Hell RX (Noorwegen, rally)
Car / Class: VW Polo
Time rally starts: Kort na race 1 (ongeveer 20:45)
Practice: -
Qualifying: -
License: Ja

Meedoen? Graag even 'liken' rechtboven deze post, dan weet iedereen genoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Playa del C. op 19-10-2017 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
@Playa del C. ik ga het gebruikelijke paswoord terug op de server gooien

license: all (ja) - is eigenlijk gewoon bedoeld of we het rating systeem al dan niet gebruiken, bvb bij rallycross niet een bepaalde vereiste rating is natuurlijk nvt als we private racen

normaal gezien ben ik vanavond vd partij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Ik heb late dienst, dus ik kan de komende dagen niet online komen.
Misschien zaterdag of Zondag overdag, maar dan meld ik me hier ook even.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
leuke races gehad en een zeer mooi gevecht met @bobopalmtree op monza _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
Ja leuk gevecht op Monza. Zowat de hele race vlak bij elkaar. Ik miste nog net iets om je voorbij te raken. Ik zat met mijn neus naast je toen we de finish over gingen. Dat scheelde nog geen tiende. Netjes gereden ook. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik kon echt niks beginnen met die polo tijdens die rally race, zeer twitchy.
Even het gas aan raken op het verkeerde moment en je staat achterste voren, ik moet ook nog even uitzoeken waar mijn handrem zit :p

Monza was leuk ja, in het begin kon ik nog redelijk volgen maar zoals altijd speelt mijn gebrekkige concentratie mij parten en sluipen de foutjes erin na 5 ronden.
Ik had 1 van de heren ook nog bijna ge t-boned per ongeluk bij de 2e chicane in ronde 2-3, na een foutje van een ander lag ik daar 2e maar was te veel bezig met de persoon achter/naast me en vergat bijna te remmen.
Het liep gelukkig goed af oOo

In lap 9 had ik Terminal Failure na een crash een rond eerder helaas... was anders op iets van 12 seconden geëindigd dacht ik.

Leuk leuk!
Komende tijd wat meer racen!

[ Voor 18% gewijzigd door ScrooLoose op 19-10-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Zijn er het weekend ook mensen online? Misschien leuk om een paar online public races te doen, even zorgen dat de rating wat omhoog komt (mits ik niet de hele tijd eruit geramd wordt)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Riqy schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:32:
Zijn er het weekend ook mensen online? Misschien leuk om een paar online public races te doen, even zorgen dat de rating wat omhoog komt (mits ik niet de hele tijd eruit geramd wordt)
Ik ga vast nog wel wat racen, weet alleen nu niet wanneer.

Voor die rating moet je je geen zorgen maken, die gaat vanzelf wel omhoog. Ik ben gisteren gestegen naar A, na 13 uur online racen. Volgens mij blijf je gewoon best weg uit lobbies met korte races van maar een paar laps en als je dan na een crash toch gewoon de race uitrijdt is dat nog steeds goed voor je rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Doel ook meer op het puntenaantal, deze is bij mij nog steeds 1460-1470 ofzo, die moet omhoog *O* -O-

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
*O* RACE DAY *O*

Vanavond om 20:00 uur gaan we voor de Playstation coureurs weer los. Zoals het hele seizoen rijden we in Amerika en wel op het zeer uitdagende Circuit of the Americas, ook wel COTA genoemd :+

Practise begint om 20:00 uur. Tot en met de kwalificatie kun je nog joinen. We rijden twee races, 1 droog en 1 met variabele weersomstandigheden. Race 1 verprutst, heb je herkansing in race 2.

Wil je meedoen? Stuur me dan een DM. Meer info via de hieronder te vinden site. See you on the track!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Punten zijn bij mij al gezakt naar 1380 :p ik moet al terug een inhaalbeweging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Vanavond om 20u

Password:
Members only:

Date: ma 23/10 (current date)
Track: Oulton Park Fosters
Car / Class: Gineta GT5
Time practice starts: 20.00 (15.00)
Practice: 30 minutes

Discord:
Members only:

Daarna evt nog een race of wat rallycross,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
[Streamable: https://streamable.com/estsg]
/\ Video lijkt niet te embedden? /\
link: https://streamable.com/estsg

Laatste stand van zaken rond de wekelijkse Tweakers challenge (op Discord te volgen):
COTA (Circuit of the Americas) met een Audi R8 LMS (raceversie van de R8, maar bijv. zonder quattro-aandrijving door de GT3 regelgeving en dus alleen achterwiel-aandrijving).

Sta nu nog op de eerste plek (wereldwijd), slechts 0,023 s sneller dan Summvs, die daarmee uiteraard de tweede van de wereld is. Witte auto ben ik, zwarte is Summvs.

[ Voor 13% gewijzigd door Playa del C. op 26-10-2017 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Vanavond om 20:00 uur is er weer de vrijdagrace voor de Playstation bezitters. We rijden op Daytona Road Course. Stuk minder pittig dan COTA vorige week @Playa del C. nette tijd man!

Meedoen? Stuur me een DM of voeg met toe op PSN: DeTjuK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
@DeTjuk Dankje, maar dat compliment geldt ook voor Summvs (heb zijn tweakers naam niet?), want die is vrijwel even snel. Minder dan 0.1 s verschil over 2 minuten is natuurlijk belachelijk (maar wel sneller!). En eerlijk gezegd, had ik de grootste moeite om het record van Summvs te verbeteren! Heeft mij twee uren gekost om de setup en de baan perfect te beheersen. En dan daarna moet je nog een paar rondes rijden om die ene toptijd te rijden.
Over het geheel gezien, kan ik in theorie nog t/m 0.5 seconden sneller gaan, maar veel meer dan dat zit er niet in. Probleem is natuurlijk dat op zo'n lange baan het vrijwel onmogelijk is om elke bocht 100% perfect te nemen in één rondje. Denk dat ditzelfde ook voor Summvs geldt. Kost uiteindelijk onredelijk veel tijd voor een minieme verbetering. Ben benieuwd of iemand voor maandag nog sneller gaat.

Tijdens de hele ervaring van hotlappen, merkte ik wel dat dit soort racesims echt heel diep kunnen gaan en dat laatste zegt ook iets over de realistische kwaliteit. Als het op minder dan 0.1 s aankomt en je door alle tuning opties en rijvaardigheid daadwerkelijk zo'n resultaat kan behalen... Ik hou wel van diepgaande gameplay, zoals Civilization, XCOM, RPG's, maar dat racen op dat niveau gaat toch wel een stapje verder. En omdat het puur realistisch is, heeft het ook nog nut buiten de game. Gebruik de ervaringen uit het simracen ook tijdens het rijden in mijn echte auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Ik baal er van dat het laden/saven van setups nog steeds zo beroerd gaat. Dat haalt voor mij deels een stuk lol er af. Hopelijk gaat dat nog goed komen. Rij af en toe met een compleet andere auto (achterkant die bij minste of geringste uitbreek, terwijl ik dat door aanpassing redelijk onder controle had), omdat het spel dan een andere setup heeft ingeladen (of hetgeen is opgeladen niet laad of niet is terug te vinden).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
@DeTjuk Op de pc is dat te omzeilen door altijd te kiezen voor 'save to new setup slot'. Daarna alsnog over een bestaand bestand opslaan eventueel. Gaat 100% goed. Verder elke keer voor een race of ander event standaard de setup laden, ook al denk je of lijkt het al geladen te zijn. Heb er sinds ik op die manier er mee werk, nooit meer een probleem mee gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
Nieuw record gezet voor de wekelijkse challenge (Sorry Summvs). In de video rij ik met een witte Audi R8 en Summvs met een zwarte. Spoilers staan bij mij op voor:2 achter:6. Summvs heeft dit op voor:1 achter:3. Duidelijk te zien in de video waar ik voordeel heb van de extra downforce en wanneer Summvs voordeel heeft van zijn lichtere setup. Nieuw record is 0.033 s sneller en is nu 02.05.660
[Streamable: https://streamable.com/q1pnx]
Edit: https://streamable.com/q1pnx (voor als embedden niet werkt)

[ Voor 7% gewijzigd door Playa del C. op 27-10-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Online racen het zal altijd wel lastig blijven... bij de start een clusterfuck die ik weet te ontwijken, maar uit boosheid denk ik ramt iemand me op een recht stuk gewoon snoeihard de baan af :(

Practice, quali alles voor niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Aanstaande vrijdag is de laatste race van het Coming to America seizoen op de PS4!

De oval die gepland stond, schrappen we en in overleg wordt een nieuwe track gekozen.
Mazda Raceway Laguna Seca it is!

Voor wie nog mee wil doen, stuur me een DM. Ben er helaas wegens omstandigheden zelf niet bij.

Ook voor het nieuwe seizoen zijn PS4 gamers welkom. Details zullen later bekend worden gemaakt. Heb je een goed idee hiervoor, laat het weten. :) Happy racing!

[ Voor 5% gewijzigd door DeTjuk op 10-11-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Vanavond om 20u

een multiclass try-out GT3/GTE

public server min E-rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Dat multi werkte best wel goed!
En was leuk, alleen hopen dat er meer mensen mee gaan doen bij volgende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34
racen jullie (PC) altijd op dinsdag? Dat is net de avond dat ik moet werken. Als er een keer een race op wo-do is dan wil ik wel eens meedoen. Zal het topic in de gaten houden, wist niet dat deze er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Wat ik uit Discord haalde, is er iets voor morgen (Donderdag) gepland.
Weet het niet zeker, maar ik ga denk ik wel even racen.

Als je graag mee wil doen met andere tweakers, kan je misschien het beste je aansluiten op Discord daar wordt meer afgesproken dan hier soms.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ik ben er vanavond wel, donderdag mogelijk ook (is nog even twijfel)
Gewoon discord aanhouden als je gaat spelen dan kan je al gauw vaker samen racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
Rudolf schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:50:
racen jullie (PC) altijd op dinsdag? Dat is net de avond dat ik moet werken. Als er een keer een race op wo-do is dan wil ik wel eens meedoen. Zal het topic in de gaten houden, wist niet dat deze er was.
We hebben nu een 'vaste' dag, donderdag om 20u leek voor de meesten best te passen. Vanavond zijn we terug al met enkelen, dan zetten we de server op public met de hoogst mogelijke safety rating om de 'zondagsrijders' wat te mijden. Indien er interesse genoeg is zouden we ook wat kampioenschappen doen, eventueel multiclass of een apart kampioenschap met een tragere klasse, ... mogelijkheden genoeg zodat iedereen volgens zijn kunnen plezier beleeft aan het racen. Join zeker de discord, makkelijker om wat af te spreken en ook de voicechat tijdens het rijden is handig, tuurlijk niet verplicht om te praten of te gebruiken...

donderdag 30/11 om 20u

Password:
Members only:

Race 1
Date: 27/4 16.00
Track: Hockenheim GP
Car / Class: Renault R.S 01
Time practice starts: 20.00

Race 2
Date: 27/04 16.00
Track: Le Mans Bugatti
Car / Class: GT4
Time practice starts: 20.50
Weather forecast: clear

Discord:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Vooral is discord handig om te schelden op mensen die in groene lambo's gebruiken als botsauto 8)7
Maar het zou mooi zijn als iedereen op discord zit omdat je dan buiten de "vaste" dagen om ook gewoon wat races samen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
@diknmuis thanks voor je reactie! de donderdagavonden komen mij heel goed uit. Ik ga zeker een keer mee doen.

Ik zal eerst eens uitzoeken hoe het online gebeuren allemaal werkt met licenses enzo, nog niet online gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Rudolf schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:32:
@diknmuis thanks voor je reactie! de donderdagavonden komen mij heel goed uit. Ik ga zeker een keer mee doen.

Ik zal eerst eens uitzoeken hoe het online gebeuren allemaal werkt met licenses enzo, nog niet online gereden.
werkt gewoon met een rating, je start normaal met U1500

de U-F-E-D-C-B-A-S rating is hoe 'proper' je rijdt, wordt bepaald door offtracks, contact,....
als je in private lobbies rijdt kun je dit snel wat optrekken, als we dan public rijden kunnen we bvb een minimum E instellen, anders wordt het botsauto festijn

de 1500 rating is hoe 'snel' je bent, gaat wat op en neer, niet echt wakker van liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
Ik kom morgen ook meerijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
mooi, hopelijk monza-toestanden

• diknmuis
aan de PC2 racers op PC, onderstaande heb ik ook op onze discord gepost
Members only:
@Verwijderd en ikzelf hebben de championship mode eens aan de ... band gevoeld en alles lijkt naar behoren te werken. We kunnen eventueel iets opzetten als er uiteraard genoeg interesse is. Er zijn heel wat mogelijkheden, multiclass, teams, ... tevens kan de beheerder punten toevoegen/schrappen zodat er ook met schrapresultaten kan gewerkt worden. Kortom keuze en variëteit genoeg. De vraag is nu naar jullie toe ; wanneer en wat wil je rijden? Dit kunnen we eventueel beslissen via polls of we houden eerst een test kampioenschap tijdens de laatste maand van het jaar de donderdag avond om 20u. Er kunnen ook bvb 2 races op een avond gereden worden. Je moet tevens de organisator van het kampioenschap in je steam vriendenlijst hebben en op voorhand (team)/wagen/livery doorgeven.
Als je dus fair en fun online races wil hebben, join onze discord. Dit topic kan natuurlijk ook gebruikt worden, onze server staat tevens ter beschikking om zelf races op te zetten. Vanavond om 20u hebben we ook 2 races gepland, info hierboven

• kneusteun
Ik rij vanavond denk ik in VR mee, straks nog snel even alle meuk aansluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die interesse heeft in de online championship graag svp dit formulier invullen
Members only:

Kunnen we kijken wat wanneer en hoe voor het openingsseizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
ingevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Bedankt aan iedereen die interesse toont en het formulier heeft ingevuld voor ons kampioenschap. Achter de schermen wordt er hard 'gesleuteld' en alles begint stilaan vorm te krijgen. We gaan van start op woensdag 13/12, alle concrete info volgt later nog. Om toch alvast een tipje van de sluier te lichten kunnen we meedelen dat we voor het x2 sprintraces format gekozen hebben en een wel heel populaire wagenklasse.

Aanstaande woensdag rijden we nog een losse race.

woensdag 6/12 om 20u

Password:
Members only:

Date: 19/3/'18 13.00
Track: Silverstone GP
Car / Class: GTE
Time practice starts: ~19.30 (kan eerder, wordt meegedeeld op discord)
Practice: ~30 minutes
Qualifying: 10 minutes
Race: 60 minutes
Weather forecast:fog
Mandatory Pitstop: nee
License: nee
Penalties/Track Limits: nee KEEP IT CLEAN!

Voor meer info/races en een leuke chat/babbel, join onze Discord:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
[PC] De inschrijvingen voor ons eerste seizoen zijn nu geopend. We rijden met de GT3 klasse 2x sprintraces van ongeveer 20 min met de tweede race reversed grid startorder. Als seizoensafsluiter trekken we naar Spa-Francorchamps voor een 60 min race.

We hebben alles relatief simpel gehouden zodat het zeer toegankelijk blijft, minder ervaren/beginnend racers zijn dus zeer zeker welkom. FUN en FAIR zijn onze sleutelwoorden.

13/12 Red Bull Ring GP
20/12 Brands Hatch GP
10/01 Nürburgring GP
17/01 Monza GP
24/01 Donington Park National
31/01 Spa-Francorchamps

Alle info en inschrijven kan via onze discord
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Goede bezig, wanneer ik tijd en zin heb zal ik zeker meedoen. d:)b

Uiteraard mocht je ergens mee zitten waar ik bij PC1 ook tegen aanliep schiet me gewoon even aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Heel tof
I’m in als totale n00b!
Audi R8 LMS gewijzigd.

[ Voor 14% gewijzigd door kneusteun op 05-12-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Tof, ik doe mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diek79
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-12-2020
Nice! Nieuw hier maar doe graag mee oOo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
bedankt voor de leuke reacties, gisteren nog wat races gedaan met enkele nieuwe mensen en het was zeer tof

De race met een zeer mooie start en leuke gevechten was ik natuurlijk niet aan het opnemen 8)7

Vanavond Engelse mist...

[ Voor 4% gewijzigd door diknmuis op 06-12-2017 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iSy2R5A.jpg

[ Voor 122% gewijzigd door kneusteun op 06-12-2017 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guus007
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik ben hier ook voor het eerst en ik wil ook graag mee doen met de competitie. Net een leuke race op Silverstone, heb veel fouten gemaakt!

Gr.
DutchRacer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Guus007 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:42:
Ik ben hier ook voor het eerst en ik wil ook graag mee doen met de competitie. Net een leuke race op Silverstone, heb veel fouten gemaakt!

Gr.
DutchRacer
nochtans goed gestart maar was natuurlijk een lange tricky race
gelieve ook discord te joinen en de spraakchat gebruiken (luisteren), zeer handig als er een incident is etc.

Was een heel leuke maar uitdagende race, ik was zo goed bezig tot ik 5min voor het einde een freeze had van 3sec en op de muur ging |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
Ik heb me net ingeschreven voor het kampioenschap, met de Ferrari maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
bobopalmtree schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:03:
Ik heb me net ingeschreven voor het kampioenschap, met de Ferrari maar. :)
mooi, heb ik er nog een speelkameraad bij >:)

Pagina: 1 2 Laatste