Psn: Pteradon-
Beterschap gewenst!diknmuis schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:34:
Sorry maar lig momenteel ziek in mijn bed, zal dus nog een dag uitgesteld worden
Ik zal deze topic in de gaten houden voor wat gezellige / serieuze online races
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Server name: [NL/BE] Gathering of Tweakers Community
Password: Geen?
Anders
Race: 1
Date: Wo 18-10-2017
Track: Zhuhai (China)
Car / Class: Ginetta LMP3
Time practice starts: 19:30
Practice: 45 min
Qualifying: 15 min
Race: 10 laps
Start type: Rolling
Weather forecast: Cloud
License: All
Let op: alles is zo realistisch mogelijk, dus ook handmatige pits, geen assist, cooldown lap, enz.
Discord
Server name:
[ Voor 15% gewijzigd door Playa del C. op 18-10-2017 19:06 ]
Ik kom eraan.Playa del C. schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:02:
Platform: PC
Password: Geen?
Anders
***members only***
Date: Wo 18-10-2017
Track: Zhuhai (China)
Car / Class: Ginetta LMP3
License: All
Let op: alles is zo realistisch mogelijk, dus ook handmatige pits, geen assist, cooldown lap, enz.
Discord
Server name:
***members only***
[ Voor 0% gewijzigd door bobopalmtree op 18-10-2017 19:37 . Reden: typo: eraan ipv er aan :p ]
Password:
------------------------------------
Date: Do 19-10-2017
Track: Sportsland SUGO (Japan)
Car / Class: Ginetta G57
License: Ja
Discord
Server name:
-------------------------------------
Race: 2
Date: Do 19-10-2017
Track: Hell RX (Noorwegen, rally)
Car / Class: VW Polo
Time rally starts: Kort na race 1 (ongeveer 20:45)
Practice: -
Qualifying: -
Start type: Standing
License: Ja
Meedoen? Graag even 'liken' rechtboven deze post, dan weet iedereen genoeg.
[ Voor 8% gewijzigd door Playa del C. op 19-10-2017 14:05 ]
license: all (ja) - is eigenlijk gewoon bedoeld of we het rating systeem al dan niet gebruiken, bvb bij rallycross niet een bepaalde vereiste rating is natuurlijk nvt als we private racen
normaal gezien ben ik vanavond vd partij
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Misschien zaterdag of Zondag overdag, maar dan meld ik me hier ook even.
Even het gas aan raken op het verkeerde moment en je staat achterste voren, ik moet ook nog even uitzoeken waar mijn handrem zit
Monza was leuk ja, in het begin kon ik nog redelijk volgen maar zoals altijd speelt mijn gebrekkige concentratie mij parten en sluipen de foutjes erin na 5 ronden.
Ik had 1 van de heren ook nog bijna ge t-boned per ongeluk bij de 2e chicane in ronde 2-3, na een foutje van een ander lag ik daar 2e maar was te veel bezig met de persoon achter/naast me en vergat bijna te remmen.
Het liep gelukkig goed af

In lap 9 had ik Terminal Failure na een crash een rond eerder helaas... was anders op iets van 12 seconden geëindigd dacht ik.
Leuk leuk!
Komende tijd wat meer racen!
[ Voor 18% gewijzigd door ScrooLoose op 19-10-2017 23:03 ]
Smiling as the shit comes down...
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik ga vast nog wel wat racen, weet alleen nu niet wanneer.Riqy schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:32:
Zijn er het weekend ook mensen online? Misschien leuk om een paar online public races te doen, even zorgen dat de rating wat omhoog komt (mits ik niet de hele tijd eruit geramd wordt)
Voor die rating moet je je geen zorgen maken, die gaat vanzelf wel omhoog. Ik ben gisteren gestegen naar A, na 13 uur online racen. Volgens mij blijf je gewoon best weg uit lobbies met korte races van maar een paar laps en als je dan na een crash toch gewoon de race uitrijdt is dat nog steeds goed voor je rating.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Vanavond om 20:00 uur gaan we voor de Playstation coureurs weer los. Zoals het hele seizoen rijden we in Amerika en wel op het zeer uitdagende Circuit of the Americas, ook wel COTA genoemd
Practise begint om 20:00 uur. Tot en met de kwalificatie kun je nog joinen. We rijden twee races, 1 droog en 1 met variabele weersomstandigheden. Race 1 verprutst, heb je herkansing in race 2.
Wil je meedoen? Stuur me dan een DM. Meer info via de hieronder te vinden site. See you on the track!
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
-----------------------------------
Password:
Date: ma 23/10 (current date)
Track: Oulton Park Fosters
Car / Class: Gineta GT5
Time practice starts: 20.00 (15.00)
Practice: 30 minutes
Qualifying: 10 minutes (16.00)
Race: 20 minutes (17.00)
Weather forecast:clear
License: ja
Discord:
---------------------------------------------------------------------------
Daarna evt nog een race of wat rallycross,...
/\ Video lijkt niet te embedden? /\
link: https://streamable.com/estsg
Laatste stand van zaken rond de wekelijkse Tweakers challenge (op Discord te volgen):
COTA (Circuit of the Americas) met een Audi R8 LMS (raceversie van de R8, maar bijv. zonder quattro-aandrijving door de GT3 regelgeving en dus alleen achterwiel-aandrijving).
Sta nu nog op de eerste plek (wereldwijd), slechts 0,023 s sneller dan Summvs, die daarmee uiteraard de tweede van de wereld is. Witte auto ben ik, zwarte is Summvs.
[ Voor 13% gewijzigd door Playa del C. op 26-10-2017 22:03 ]
Meedoen? Stuur me een DM of voeg met toe op PSN: DeTjuK
Over het geheel gezien, kan ik in theorie nog t/m 0.5 seconden sneller gaan, maar veel meer dan dat zit er niet in. Probleem is natuurlijk dat op zo'n lange baan het vrijwel onmogelijk is om elke bocht 100% perfect te nemen in één rondje. Denk dat ditzelfde ook voor Summvs geldt. Kost uiteindelijk onredelijk veel tijd voor een minieme verbetering. Ben benieuwd of iemand voor maandag nog sneller gaat.
Tijdens de hele ervaring van hotlappen, merkte ik wel dat dit soort racesims echt heel diep kunnen gaan en dat laatste zegt ook iets over de realistische kwaliteit. Als het op minder dan 0.1 s aankomt en je door alle tuning opties en rijvaardigheid daadwerkelijk zo'n resultaat kan behalen... Ik hou wel van diepgaande gameplay, zoals Civilization, XCOM, RPG's, maar dat racen op dat niveau gaat toch wel een stapje verder. En omdat het puur realistisch is, heeft het ook nog nut buiten de game. Gebruik de ervaringen uit het simracen ook tijdens het rijden in mijn echte auto.
[Streamable: https://streamable.com/q1pnx]
Edit: https://streamable.com/q1pnx (voor als embedden niet werkt)
[ Voor 7% gewijzigd door Playa del C. op 27-10-2017 22:05 ]
Practice, quali alles voor niks.
De oval die gepland stond, schrappen we en in overleg wordt een nieuwe track gekozen.
Mazda Raceway Laguna Seca it is!
Voor wie nog mee wil doen, stuur me een DM. Ben er helaas wegens omstandigheden zelf niet bij.
Ook voor het nieuwe seizoen zijn PS4 gamers welkom. Details zullen later bekend worden gemaakt. Heb je een goed idee hiervoor, laat het weten.
[ Voor 5% gewijzigd door DeTjuk op 10-11-2017 11:58 ]
een multiclass try-out GT3/GTE
public server min E-rating
En was leuk, alleen hopen dat er meer mensen mee gaan doen bij volgende dagen.
Weet het niet zeker, maar ik ga denk ik wel even racen.
Als je graag mee wil doen met andere tweakers, kan je misschien het beste je aansluiten op Discord daar wordt meer afgesproken dan hier soms.
Gewoon discord aanhouden als je gaat spelen dan kan je al gauw vaker samen racen.
We hebben nu een 'vaste' dag, donderdag om 20u leek voor de meesten best te passen. Vanavond zijn we terug al met enkelen, dan zetten we de server op public met de hoogst mogelijke safety rating om de 'zondagsrijders' wat te mijden. Indien er interesse genoeg is zouden we ook wat kampioenschappen doen, eventueel multiclass of een apart kampioenschap met een tragere klasse, ... mogelijkheden genoeg zodat iedereen volgens zijn kunnen plezier beleeft aan het racen. Join zeker de discord, makkelijker om wat af te spreken en ook de voicechat tijdens het rijden is handig, tuurlijk niet verplicht om te praten of te gebruiken...Rudolf schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:50:
racen jullie (PC) altijd op dinsdag? Dat is net de avond dat ik moet werken. Als er een keer een race op wo-do is dan wil ik wel eens meedoen. Zal het topic in de gaten houden, wist niet dat deze er was.
donderdag 30/11 om 20u
Password:
Race 1
Date: 27/4 16.00
Track: Hockenheim GP
Car / Class: Renault R.S 01
Time practice starts: 20.00
Practice: 20 minutes
Qualifying: 15 minutes
Race: 20 minutes
Race 2
Date: 27/04 16.00
Track: Le Mans Bugatti
Car / Class: GT4
Time practice starts: 20.50
Practice: 20 minutes
Qualifying: 15 minutes
Race: 20 minutes
Weather forecast: clear
Discord:

Maar het zou mooi zijn als iedereen op discord zit omdat je dan buiten de "vaste" dagen om ook gewoon wat races samen kan doen.
Ik zal eerst eens uitzoeken hoe het online gebeuren allemaal werkt met licenses enzo, nog niet online gereden.
werkt gewoon met een rating, je start normaal met U1500Rudolf schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:32:
@diknmuis thanks voor je reactie! de donderdagavonden komen mij heel goed uit. Ik ga zeker een keer mee doen.
Ik zal eerst eens uitzoeken hoe het online gebeuren allemaal werkt met licenses enzo, nog niet online gereden.
de U-F-E-D-C-B-A-S rating is hoe 'proper' je rijdt, wordt bepaald door offtracks, contact,....
als je in private lobbies rijdt kun je dit snel wat optrekken, als we dan public rijden kunnen we bvb een minimum E instellen, anders wordt het botsauto festijn
de 1500 rating is hoe 'snel' je bent, gaat wat op en neer, niet echt wakker van liggen
mooi, hopelijk monza-toestandenbobopalmtree schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:04:
Ik kom morgen ook meerijden.
Als je dus fair en fun online races wil hebben, join onze discord. Dit topic kan natuurlijk ook gebruikt worden, onze server staat tevens ter beschikking om zelf races op te zetten. Vanavond om 20u hebben we ook 2 races gepland, info hierboven@Verwijderd en ikzelf hebben de championship mode eens aan de ... band gevoeld en alles lijkt naar behoren te werken. We kunnen eventueel iets opzetten als er uiteraard genoeg interesse is. Er zijn heel wat mogelijkheden, multiclass, teams, ... tevens kan de beheerder punten toevoegen/schrappen zodat er ook met schrapresultaten kan gewerkt worden. Kortom keuze en variëteit genoeg. De vraag is nu naar jullie toe ; wanneer en wat wil je rijden? Dit kunnen we eventueel beslissen via polls of we houden eerst een test kampioenschap tijdens de laatste maand van het jaar de donderdag avond om 20u. Er kunnen ook bvb 2 races op een avond gereden worden. Je moet tevens de organisator van het kampioenschap in je steam vriendenlijst hebben en op voorhand (team)/wagen/livery doorgeven.
Verwijderd
Kunnen we kijken wat wanneer en hoe voor het openingsseizoen
Aanstaande woensdag rijden we nog een losse race.
woensdag 6/12 om 20u
Password:
Date: 19/3/'18 13.00
Track: Silverstone GP
Car / Class: GTE
Time practice starts: ~19.30 (kan eerder, wordt meegedeeld op discord)
Practice: ~30 minutes
Qualifying: 10 minutes
Race: 60 minutes
Weather forecast:fog
Mandatory Pitstop: nee
License: nee
Penalties/Track Limits: nee KEEP IT CLEAN!
Voor meer info/races en een leuke chat/babbel, join onze Discord:
We hebben alles relatief simpel gehouden zodat het zeer toegankelijk blijft, minder ervaren/beginnend racers zijn dus zeer zeker welkom. FUN en FAIR zijn onze sleutelwoorden.
13/12 Red Bull Ring GP
20/12 Brands Hatch GP
10/01 Nürburgring GP
17/01 Monza GP
24/01 Donington Park National
31/01 Spa-Francorchamps
Alle info en inschrijven kan via onze discord
Goede bezig, wanneer ik tijd en zin heb zal ik zeker meedoen.
Uiteraard mocht je ergens mee zitten waar ik bij PC1 ook tegen aanliep schiet me gewoon even aan.
I’m in als totale n00b!
Audi R8 LMS gewijzigd.
[ Voor 14% gewijzigd door kneusteun op 05-12-2017 19:15 ]
De race met een zeer mooie start en leuke gevechten was ik natuurlijk niet aan het opnemen

Vanavond Engelse mist...
[ Voor 4% gewijzigd door diknmuis op 06-12-2017 11:03 ]

[ Voor 122% gewijzigd door kneusteun op 06-12-2017 14:15 ]
Gr.
DutchRacer
nochtans goed gestart maar was natuurlijk een lange tricky raceGuus007 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:42:
Ik ben hier ook voor het eerst en ik wil ook graag mee doen met de competitie. Net een leuke race op Silverstone, heb veel fouten gemaakt!
Gr.
DutchRacer
gelieve ook discord te joinen en de spraakchat gebruiken (luisteren), zeer handig als er een incident is etc.
Was een heel leuke maar uitdagende race, ik was zo goed bezig tot ik 5min voor het einde een freeze had van 3sec en op de muur ging

mooi, heb ik er nog een speelkameraad bijbobopalmtree schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:03:
Ik heb me net ingeschreven voor het kampioenschap, met de Ferrari maar.
Nogmaals iedereen kan meedoen, zolang je maar rekening met andere houd tijdens het racen.
Het niveau zal waarschijnlijk redelijk verschillen, dus er zullen waarschijnlijk vanzelf wel mensen bij elkaar in de buurt komen. (net als voorheen met PC1)
Dus meld je aan!
http://www.twitch.tv/jannustitannus
@kneusteun zou zeggen, ik moest kloppen want de bel doet het nietevilpin0 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:43:
De bel ging net toen ik gisteren de tweakers server joinde, balen!
spring gerust ook in de voicechat, is handiger wanneer we eens moeten reloggen etc
[ Sundays Nights Watch ]
Password:
Date: 22/9/'18 - 16.00 (practise) - 17.00 (qualification) - 20.00 (race)
Track: Donington Park GP
Car / Class: Formula C
Time practice starts: 19.30
Race: 10 laps (~16 minutes)
Weather forecast: Medium Cloud (Practise) - Light Rain (Qualification) - Heavy Cloud (Race)
Penalties/Track Limits: ja
Er zijn momenteel 13 mensen ingeschreven voor ons kampioenschap, dus nog enkel plaatsjes vrij.
Nu alleen even kijken of ik die 90fps kan halen zonder teveel inleveren op details, maar dan kom ik ook weer meeracen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Sundays Nights Watch ] Racedag 2
Password:
Date: 29/9/'18 - 16.00 (practice) - 17:00 (qualification) - 20.00 (race)
Track: Autodromo Internazionale Enzo E Dino Ferrari Imola
Car / Class: Formula C
Race: 10 laps (~19 minutes)
Weather forecast: Light Rain (Practice) - Rain (Qualification) - Heavy Cloud (Race)
Penalties/Track Limits: ja
Dus nog wat vaker doordeweeks oefenen.
Wel echt heel tof hoe close alles was!! Gewoon 14 ronden waarbij het echt bumper op bumper en deur op deur ging.
Volgende gaat spannend worden met een nog smaller baantje 😂
Ik vind het spel op zich al leuk, puur uit interesse, maar zoals met de meeste spellen: als de community goed is, is een spel 10x beter.
Ik vermoed dat we over een paar weken wel eens met 24-32 mensen kunnen racen in het tweede kampioenschap (15 mensen op het moment). Iets grotere dedicated server voor nodig, maar lijkt mij ook wel interessant.
Voor lezers die nog twijfelen, na patch 3 is het spel prima, een prima racesim met veel content. Via discord (https://discord.gg/mdH9vMr) de groep joinen is het makkelijkst en dan kun je de komende weken nog losse races meedoen (vrijwel dagelijks). Daarna start het 2e kampioenschap...
Race 1 was het deelnemersveld al vlug wat gespreid, al heb ik toch bijna de helft van de race in gevecht geweest.
Race 2 was met reversed grid, in de replay footage kun je zien dat er constant heel close geracet werd en er gedurende de ganse race overal battles waren.
mijn pov van race 2
replay footage van race 2
Het kampioenschap ligt nu stil voor een kleine winterstop. We willen bij deze gelegenheid dan ook iedereen alvast een vrolijk kerstfeest en gelukkig nieuwjaar toe wensen.
We zitten echter niet helemaal stil en blijven de losse 'fun' races rijden. Volgende week woensdag rijden we waarschijnlijk ook een 2u endurance race op Le Mans ...
Lijkt geen detectie te zijn wie een ongeluk veroorzaakt?
kijk op onze discord, als we gewone losse races rijden met rating zul je snel stijgenevilpin0 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:35:
Elke keer dat me rating een beetje redelijk is, wordt ik een paar keer keihard eraf gebeukte tijdens een legitieme inhaal actie, en weg is me rating.
woensdag 27/12 om 19-20u
Password:
Le Mans 24h (2u)
Date: default date
Track: Le Mans
Car / Class: GTE/LMP2 +10 AI
Time practice starts: 19.00
Practice: 60 minutes (start 15u)
Qualifying: 20 minutes (start 15u)
Race: 120 minutes (start 15u)
Time Progress: X10 voor practice/qualy/race
Start type: Standing om AI incidenten te vermijden
Penalties: on
Damage: off
Fuel/Tyre: accelerated
Discord:
Ik snap het ook niet echt. Als ik gebeukt word door een ander dan krijg ik (ook?) een warning.evilpin0 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:35:
Elke keer dat me rating een beetje redelijk is, wordt ik een paar keer keihard eraf gebeukte tijdens een legitieme inhaal actie, en weg is me rating.
Is eigenlijk toch niet zo raar. Je moet al een heel slim stukje code schrijven om te bepalen wie er in fout is, dus makkelijker om beide een penalty te geven.Rudolf schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:09:
[...]
Ik snap het ook niet echt. Als ik gebeukt word door een ander dan krijg ik (ook?) een warning.
In het echt nemen ze vaak ook hun tijd om te beslissen wie er in fout was en dan kan je die beslissing soms ook nog in vraag stellen.
Mijn ervaring is nog steeds dat als je zelf netjes rijdt, je rating geen klappen krijgt door af en toe een incident.
Klopt, mijn rating blijft langzaam stijgen ondanks de beuken die ik ontvang in T1.bobopalmtree schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:46:
[...]
Is eigenlijk toch niet zo raar. Je moet al een heel slim stukje code schrijven om te bepalen wie er in fout is, dus makkelijker om beide een penalty te geven.
In het echt nemen ze vaak ook hun tijd om te beslissen wie er in fout was en dan kan je die beslissing soms ook nog in vraag stellen.
Mijn ervaring is nog steeds dat als je zelf netjes rijdt, je rating geen klappen krijgt door af en toe een incident.
woensdag 03/01 om (19.30u) 20.30u
Password:
Watkins Glen Night Race (1u)
Date: 10/06/'18
Track: Watkins Glen GP
Car / Class: GTE/LMP2
Practice: 60 minutes (start 00.00u)
Qualifying: 20 minutes (start 00.00u)
Race: 60 minutes (start 00.00u)
Time Progress: real
Start type: rolling start + formation lap
Penalties: on
Damage: on
Tyre: accelerated
Fuel: normal usage
Discord:
Ik begon laatste een race met een rolling start iedereen "spawnt" en de computer die de auto dan bestuurt knalt keihard tegen iemand anders aan, 5 sec time penalty voordat de race begintRudolf schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:09:
[...]
Ik snap het ook niet echt. Als ik gebeukt word door een ander dan krijg ik (ook?) een warning.

Zie de site onderaan dit bericht voor meer info.
Er is een discord kanaal in ontwikkeling. Je bent welkom om alvast een kijkje te nemen.
Aanstaande vrijdag is de eerste race! Om 20:00 uur beginnen we. Meedoen? Stuur DM of schrijf je in.
[ Voor 15% gewijzigd door DeTjuk op 10-01-2018 09:28 ]
Gaat een leuke race worden met zoals het nu lijkt een vol startveld @ Oulton park, Touring cars.DeTjuk schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:42:
Voor de PS4 controller of stuur racers, wees welkom voor seizoen 9: FUN is NUMBER ONE!
Zie de site onderaan dit bericht voor meer info.
Er is een discord kanaal in ontwikkeling. Je bent welkom om alvast een kijkje te nemen.
***members only***
Aanstaande vrijdag is de eerste race! Om 20:00 uur beginnen we. Meedoen? Stuur DM of schrijf je in.
Aanmelden kan nog, stuur even een DM naar DeTjuk of mij
Verwijderd
Mag ik hier DC-Simracing introduceren? Een simracing community voor diverse racegames, waaronder project cars 2 waarvoor ik hier graag een uitnodiging verstuur om deel te nemen of eens een kijkje te nemen op onze site: www.dc-simracing.nl. We organiseren ook leagues voor Raceroom, Assetto Corsa en voor PS4 hebben we GT Sport en F1 2017.
We houden vanaf woensdag 7 februari 2018 een korte competitie over 6 races en we rijden met de LMP2 klasse in verschillende omstandigheden . Van schemer naar licht en andersom. Er staat ook een prachtige slotrace op het programma op de Red Bull Ring waarin we in de regen beginnen, maar de baan zal opdrogen. Waar ontstaat de droge lijn? Wanneer doe jij je pitstop? Durf je in te halen op het natte? Show je Verstappenskills aan onze community.
Kies jij voor een Ligier, Marek of RWD of ga je liever voor de open Oreca Nissan? Aan jou is de keuze! Dit is de klasse waarin Racing Team Nederland rijd met Jan Lammers en Frits van Eerd.
De circuits:
- Donington
- Sugo
- Laguna Seca
- Le Mans Bugatti
- Zhuhai
- Red Bull Ring

Verwijderd
Komende vrijdag volgen weer 2 touring car races op de PS4, ditmaal op Snetterton 200.
Ben jij een sportieve rijder en wil je mee doen? Stuur een DM!
Was zeker mooi evenement. Vanavond belooft alleen maar beter te worden. Volle grid en verbeteringen tijdens de live uitzending om de kijker geboeid te houden.ongewoongewoon schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:15:
De races van afgelopen vrijdag op Oulton Park waren een groot succes (vol veld, aantrekkelijke races en een livestream met commentator!)
Komende vrijdag volgen weer 2 touring car races op de PS4, ditmaal op Snetterton 200.
Ben jij een sportieve rijder en wil je mee doen? Stuur een DM!
We zijn 100% live vanaf 20:30 uur, maar waarschijnlijk al iets eerder tijdens de kwalificatie.
Live meekijken doe je hier: https://www.twitch.tv/psnracing
Race 1 staat daar ook geupload.
Wil je de volgende keer meedoen (PS4) stuur mij of @ongewoongewoon een DM of check de site (zie hieronder).
Top seizoen. Vandaag de laatste 2 races in de Touring Car klasse alvorens we overgaan naar de GT4 klasse.
Ook vanavond zullen we weer met twee man LIVE commentaar van de race geven, dus wil je niks missen, zorg dat je om 20:30 uur klaar zit. Stream zal wel wat eerder online verschijnen. Check het hier: https://www.twitch.tv/psnracing

YouTube: Project CARS 2 01 20 2018
Sinds vandaag ook in GT Sport haha, wordt een drama.
Waarom ik dat hier neer heb gezet, weet niemand....
We zijn halverwege het PS4 seizoen. Gaat allemaal erg mooi.
Nieuwe mensen zijn altijd welkom, dus bij interesse zie ik graag een berichtje tegemoet.
[ Voor 59% gewijzigd door DeTjuk op 29-01-2018 10:40 ]
Groetjes michael
Michaelwerken
Hallo Michael,michaelwerken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:19:
Op welke avond racen jullie deze amateur wil wel een keer mee doen.
Groetjes michael
Wij hebben een vaste vrijdag avond, en met de leden van de groep door de week spontane races op eigen initiatief.
[ Voor 16% gewijzigd door ongewoongewoon op 30-01-2018 12:21 ]
Ook hebben we vanaf volgende week dinsdag thema-avonden waar we (zonder kampioenschap) gezellig gaan racen met diverse auto's en diverse circuits die bij het thema passen.
Inschrijven kan via onze website!

Mijn opstelling pc + G29 en playseat.
Wanneer worden er races gehouden zodat deze amateur een keer kan aanhaken
Er is net een eerste race seizoen afgelopen, maar meld je aan op de discord want er zullen zeker wel wat fun races gehouden worden tot er een nieuw seizoen start.Wes71 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:25:
Sinds gisteren race ik ook online met Project Cars 2.
Mijn opstelling pc + G29 en playseat.
Wanneer worden er races gehouden zodat deze amateur een keer kan aanhaken
Vanavond gaan we rijden met de SR3-RS! Wil je kennismaken met ons tijdens een projectcars2 sessie, dan is nu je kans! Laat een berichtje achter en je hoort van ons, bij voorkeur via DM.

Verwijderd

Nummer 11 is een seizoen met de meest populaire klasse uit het spel... we gaan weer GT3 rijden!

Spa is achter de rug, maar er komen nog genoeg races om mee te doen!
Heb je een PS4 staan en Project Cars 2 liggen, kom gezellig een keer meerijden op dinsdag of vrijdag!
Iemand die mij door kan verwijzen?
Is een beetje dood op pc geloof ik.Stancke schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:17:
Waar kan ik op (on)regelmatige basis meedoen aan online PC2 league op de PC?
Iemand die mij door kan verwijzen?
Veel mensen van de vaste groep zijn over gestapt op iracing en AC, pc2 was gewoon tergend met online lobby's en random crashes etc.
Het 15e seizoen staat al in de steigers. Vanaf 5 april gaan we weer racen met de auto's uit de GT4 klasse.

Meedoen? Schrijf me een DM, kom langs in de Discord (zie hieronder) of schrijf je in via het forum!
[ Voor 7% gewijzigd door DeTjuk op 20-03-2019 11:40 ]
AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro