Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• magnum73
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-04 13:41
Ik krijg sinds kort af en toe een korte geluidstoon bij diverse acties ( app openen,...). Ik vind het nergens terug bij geluiden. Iemand die meer weet ?

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-04 19:28

gwystyl

Beugeltje dan maar?

magnum73 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:37:
Ik krijg sinds kort af en toe een korte geluidstoon bij diverse acties ( app openen,...). Ik vind het nergens terug bij geluiden. Iemand die meer weet ?
Misschien bij toegankelijkheid?
Ik zie daar zo snel even geen dingen die ik herken, maar misschien heb je daar wat aan gezet.
Anders bij systeemgeluiden /aanraakgeluiden?

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• raro007
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 12:23
sinds android 9 heb ik elke keer een irritante toon als ik stopwatch start of op home knop druk.
en als ik weer alarm app open via multitask en weer home knop druk dan doet die weer een toon....
lijkt handig maar wil niet iedereen wakker maken met dat toon. :|

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 20:45

Mrjraider

De mannelijke zuster

Sinds vanmorgen is ineens mijn scherm gebarsten dan wel geknapt. Ik haal mijn S8 uit mijn broekzak en ik zie tot mijn verbazing ter hoogte van de aan/uit een enorme ravage, alsof het daar geknapt is met flinke barsten doorlopend naar boven en beneden van het toestel.
Ding is niet gevallen, helaas nog tot oktober met dit toestel want ik kan dan pas verlengen. Ik ga er geen garantie ding van maken, wilde hem al aanmelden voor vervangen scherm ivm inbranden, maar dat word nu een welles-nietes spelletje op grond van gebruikersschade en daar heb ik geen zin in.
Dit is mijn laatste Samsung toestel met een edge er in in ieder geval :+

At the end of the line a survivor will be born

• MAB The Frisian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18-04 14:15
Al een tijdje niet geüpdate en dat was ok. Nu toch maar eens gedaan en de voorheen makkelijke "knop" om dubbel scherm te krijgen werkt niet meer. Moet je alles weer aanpassen of opnieuw alles leren ?
Imo niet gebruiksvriendelijk en wat mij betreft is dit mijn laatste Samsung of ik moet een leuke custom rom vinden.

Had ik maar nooit geüpdate, zootje. Die kolere multi screen rotzooi werkt helemaal niet.

Is het terug te draaien ?

MAB The Frisian wijzigde deze reactie 03-04-2019 08:51 (15%)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MAB The Frisian schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:28:
Al een tijdje niet geüpdate en dat was ok. Nu toch maar eens gedaan en de voorheen makkelijke "knop" om dubbel scherm te krijgen werkt niet meer. Moet je alles weer aanpassen of opnieuw alles leren ?
Imo niet gebruiksvriendelijk en wat mij betreft is dit mijn laatste Samsung of ik moet een leuke custom rom vinden.

Had ik maar nooit geüpdate, zootje. Die kolere multi screen rotzooi werkt helemaal niet.

Is het terug te draaien ?
Al gezocht? --> werkt hetzelfde op de S8 als op de S9, dus deze post op SamMobile kan je misschien helpen.
Je zou ook eerst kunnen gaan zoeken in plaats van gelijk schelden op Samsung als één feature anders werkt dan voor een update.

@Mrjraider gelukkig heeft de S10e geen edge meer (maar wel de edge bar functies :? ), dus dat zou een mooie opvolger zijn. Wel balen dat hij gebroken is. Ik zou er toch een afspraak voor maken bij een Service center en het toestel laten zien. Als je geluk hebt tref je een relaxte gast die hem toch onder garantie vervangt vanwege dat inbranden. Nee heb je, ja kan je krijgen. Als ze het niet onder garantie willen doen kan je er alsnog vanaf zien.

gwystyl wijzigde deze reactie 03-04-2019 09:40 (19%)

• MAB The Frisian
@gwystyl : och, het is niet het eerste waar ik me aan erger bij de S8+. Al die overbodige rotzooi, oa bixby, hoeft van mij ook niet. Verder gebruik ik die splitscreen functie talloze malen per dag en als samsung zo'n handige knop dan weer verwijderd (waarom ?), ik dan eerst weer moet zoeken hoe dat dan weer werkt en de "oplossing" bij mij niet doet wat het zou moeten doen heb ik het wel weer even gehad.
Bij m'n vorige smartphones had ik al lang een custom rom gebruikt maar dat gaat me helaas wat moeilijker af dan voorheen. Ze bewijzen maar weer dat elke update zeker geen verbetering is.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-04 16:50
MAB The Frisian schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:00:
@gwystyl : och, het is niet het eerste waar ik me aan erger bij de S8+. Al die overbodige rotzooi, oa bixby, hoeft van mij ook niet. Verder gebruik ik die splitscreen functie talloze malen per dag en als samsung zo'n handige knop dan weer verwijderd (waarom ?), ik dan eerst weer moet zoeken hoe dat dan weer werkt en de "oplossing" bij mij niet doet wat het zou moeten doen heb ik het wel weer even gehad.
Bij m'n vorige smartphones had ik al lang een custom rom gebruikt maar dat gaat me helaas wat moeilijker af dan voorheen. Ze bewijzen maar weer dat elke update zeker geen verbetering is.
Voor jou niet, voor anderen wel. Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn S8. Sterker nog, ik ben na 2 jaar nog nooit nog steeds zo tevreden geweest met een smartphone als met deze S8. Ik voel niet eens de behoefte om 'm te vervangen en dat is exceptioneel. En dat terwijl ik voor ik een S8 had absoluut geen fan was van Samsung telefoons met Touchwiz (had zelf HTC M7, HTC M7, HTC10).

Klinkt voor mij dat je verwacht (zoals @gwystyl ook aanhaalt) dat alles maar moet werken zoals jij het handig vindt en als dat het niet doet het stom is. Hier vragen voordat je zelf gezocht hebt (zo lijkt het althans) draagt ook niet echt positief aan dit beeld bij :).

• MAB The Frisian
"Klinkt voor mij dat je verwacht (zoals @gwystyl ook aanhaalt) dat alles maar moet werken zoals jij het handig vindt en als dat het niet doet het stom is. Hier vragen voordat je zelf gezocht hebt (zo lijkt het althans) draagt ook niet echt positief aan dit beeld bij."

Bij mij is het meer van "don't fix it if it ain't broke". Samsung is helaas niet de enige die dingen verandert zonder dat er noodzaak is. En ik had al even gekeken maar bij mij popt geen splitscreen mogelijkheid op.
Zie nog wel even. Het kost me helaas meer moeite dan vroeger.

MAB The Frisian wijzigde deze reactie 03-04-2019 12:25 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomas33
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18-04 12:47
MAB The Frisian schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:17:
"Klinkt voor mij dat je verwacht (zoals @gwystyl ook aanhaalt) dat alles maar moet werken zoals jij het handig vindt en als dat het niet doet het stom is. Hier vragen voordat je zelf gezocht hebt (zo lijkt het althans) draagt ook niet echt positief aan dit beeld bij."

Bij mij is het meer van "don't fix it if it ain't broke". Samsung is helaas niet de enige die dingen verandert zonder dat er noodzaak is. En ik had al even gekeken maar bij mij popt geen splitscreen mogelijkheid op.
Zie nog wel even. Het kost me helaas meer moeite dan vroeger.
Wel apart dat dat je motto is en alsnog gaat updaten dan ;)

Ik ben het helemaal eens met bovenstaande, m'n s8 draait prima en beter dan ooit. Zelfs mijn screen on time is stijgende na een factory reset :)

Kom overigens net als majesty van HTC, m10 en m8 hiervoor. Zit idd te denken om nog een jaartje sim only verlengen in tegenstelling tot hunkeren naar iets nieuws.

Tomas33 wijzigde deze reactie 03-04-2019 22:10 (8%)
Reden: Typo

• Eek2nd
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15:26
Mrjraider schreef op woensdag 3 april 2019 @ 07:25:
Sinds vanmorgen is ineens mijn scherm gebarsten dan wel geknapt. Ik haal mijn S8 uit mijn broekzak en ik zie tot mijn verbazing ter hoogte van de aan/uit een enorme ravage, alsof het daar geknapt is met flinke barsten doorlopend naar boven en beneden van het toestel.
Ding is niet gevallen, helaas nog tot oktober met dit toestel want ik kan dan pas verlengen. Ik ga er geen garantie ding van maken, wilde hem al aanmelden voor vervangen scherm ivm inbranden, maar dat word nu een welles-nietes spelletje op grond van gebruikersschade en daar heb ik geen zin in.
Dit is mijn laatste Samsung toestel met een edge er in in ieder geval :+
zoals @gwystyl zei: ff proberen bij een service center... zo niet, maakt t ook niet heel veel uit of je abbo mag verlengen of niet.
Meestal is "abbo met telefoon" precies het zelfde als "sim only en apart een telefoon kopen"
Dus kan je losse telefoon halen en in oktober verlengen met sim-only
(enige is dat je telefoon in 1x moet betalen)

Heb mn update nog steeds niet gedaan (vind mn S8 nog steeds prima zo), alleen heletijd pop-up van dat ik moet updaten :P

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Eek2nd schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:00:
[...]

zoals @gwystyl zei: ff proberen bij een service center... zo niet, maakt t ook niet heel veel uit of je abbo mag verlengen of niet.
Meestal is "abbo met telefoon" precies het zelfde als "sim only en apart een telefoon kopen"
Dus kan je losse telefoon halen en in oktober verlengen met sim-only
(enige is dat je telefoon in 1x moet betalen)

Heb mn update nog steeds niet gedaan (vind mn S8 nog steeds prima zo), alleen heletijd pop-up van dat ik moet updaten :P
Het zit em niet in het feit dat ik dan pas mag verlengen of dat het een abbo toestel is hoor. Als ik er niks mee doe dan kijk ik tot oktober tegen een barst aan. Opzich went het wel.
Ik dacht dat er in Deventer ook een service center zat? Maar volgens de website niet meer?
In ieder geval is Rotterdam en Amsterdam mij te ver :/

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mrjraider schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:01:
[...]

Het zit em niet in het feit dat ik dan pas mag verlengen of dat het een abbo toestel is hoor. Als ik er niks mee doe dan kijk ik tot oktober tegen een barst aan. Opzich went het wel.
Ik dacht dat er in Deventer ook een service center zat? Maar volgens de website niet meer?
Hmmm dat is raar.... volgens deze site is Ede dan het meest dichtbijzijnd vanaf Deventer. Ik heb mijn scherm laten vervangen in Barneveld bij de Phonehouse, maar niet al te lang geleden heb ik op diezelfde pagina nog wel een servicelocatie in Deventer gezien.... ik weet alleen niet meer precies waar, en als hij niet meer op de officiele pagina staat weet ik niet of ze moeilijker doen of eerder je toestel op moeten sturen.

Volgens Google maps en deze post eerder in dit topic zaten ze in ieder geval bij Kruitbosch & de Weerd op de Dortmundstraat. Je zou die kunnen proberen te bellen?

gwystyl wijzigde deze reactie 04-04-2019 15:14 (16%)

• Eek2nd
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15:26
[...]

Ik probeer ook te zeggen dat je dan ook gewoon een los toestel kan kopen als je niet kan wennen aan de barst, en niet tot oktober hoeft te wachten met verlenging..(omdat t vaak niet uitnaakt met prijs)

anyway, meest dichtbij Deventer is in Ede zo te zien.. ruim 40km verder
https://www.samsung.com/nl/support/service-center/

Vroeger was The PhoneHouse in Amersfoort er ook 1, zie t ook niet meer tussen staan (kan ook zijn dat die Phone house ook weg is )

Eek2nd wijzigde deze reactie 04-04-2019 15:15 (7%)

• MAB The Frisian
@Eeknd: werd een beetje van die popup en had zeker niet een dergelijke aanpassing verwacht.
Zal het eerst maar eens terugbrengen naar oreo.

• Co1967
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 18-04 09:05
[...]

In Deventer zit de servicecentre van Samsung bij Kruitbosch en de Weerd in.
Op het industrieterrein naast Euromaster ;)

• DiMacho
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:51
Co1967 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:21:
[...]

In Deventer zit de servicecentre van Samsung bij Kruitbosch en de Weerd in.
Op het industrieterrein naast Euromaster ;)
Die is geen service partner meer... Helaas

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

DiMacho schreef op donderdag 4 april 2019 @ 20:27:
[...]

Die is geen service partner meer... Helaas
Dat is dus mijn probleem. Moet half Nederland doorkruisen en daar heb ik dus geen zin in haha. Ik zie wel..

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:40

sjaool

Every life should have 9 cats

MAB The Frisian schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:31:
@Eeknd: werd een beetje van die popup en had zeker niet een dergelijke aanpassing verwacht.
Zal het eerst maar eens terugbrengen naar oreo.
Het werkt allemaal net even anders in Android Pie One UI maar dat is niet zo zeer de schuld van Samsung maar eerder van Google. Het is vaak wel zo dat Samsung eerder functies heeft dan Google en dat deze later standaard in Android geïmplenteerd worden. Het is gewoon een kwestie van wennen. Ik vind One UI prima werken.

Splitscreen werkt dan niet meer met een knop maar als je eenmaal weet hoe het werkt is het net zo eenvoudig als voorheen.

Tutorial (Engels)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19:55
Ik heb volgens mij nog een bug gevonden.
Je kunt bij de instellingen van de stickers in de Gallery de Datum stempels wel van plaats veranderen maar je kunt de Datum stempels niet gebruiken.
Bij de S9 van mijn vrouw is het wel goed.

Artwido wijzigde deze reactie 07-04-2019 10:09 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20:47
Nieuwe software update, Stabiliteit van Camera is verbeterd.

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Vanmiddag even naar de Vodafoneshop geweest waar mijn S8 vandaan komt. Gevraagd naar een bescherm folie vanwege die barst. Beste verkoper begon over aanbieden ter reparatie; meteen afgeslagen. Gezegd dat ik geen zin heb in strijd met Dynafix en dat Vodafone hardhandig het “vervangend toestel” service uit de huidige RED abbo hebben gesloopt. Toen begon hij over een service center. Gezegd dat ik Rotterdam een beetje ver vond, zegt hij dat er in Deventer ook een zit. Maar die is van de website? Volgens de beste man komt dat doordat Samsung eigen verkooppunten in de spotlight zet en de punten die wel een licentie hebben liefste verbergen.. dus dat word een ritje richting Deventer plannen :+

• DiMacho
Mrjraider schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:46:
Vanmiddag even naar de Vodafoneshop geweest waar mijn S8 vandaan komt. Gevraagd naar een bescherm folie vanwege die barst. Beste verkoper begon over aanbieden ter reparatie; meteen afgeslagen. Gezegd dat ik geen zin heb in strijd met Dynafix en dat Vodafone hardhandig het “vervangend toestel” service uit de huidige RED abbo hebben gesloopt. Toen begon hij over een service center. Gezegd dat ik Rotterdam een beetje ver vond, zegt hij dat er in Deventer ook een zit. Maar die is van de website? Volgens de beste man komt dat doordat Samsung eigen verkooppunten in de spotlight zet en de punten die wel een licentie hebben liefste verbergen.. dus dat word een ritje richting Deventer plannen :+
Deventer is geen Samsung Partner meer. Dit is bevestigd door Samsung. Tevens kan je dat op de Samsung website terug zien. Er zijn de volgende lokaties: in Vodafone winkels: Groningen, Maastricht, Amsterdam. Ede en Haarlem zijn private partijen. En dan nog Amsterdam-Noord en Rotterdam, dat zijn centers. Verder geen verschil btw tussen partner en center. De man in de Vodafone winkel verteld echt een kul verhaal. De ex service partner in Deventer zal binnenkort ook zn website updaten.

Edit, het probleem van je gebarsten scherm gaat nergens onder garantie verholpen worden. Ik begrijp dat je hem op het moment van het uit je zak halen zo aantrof. Het kan altijd dat er al een licht haarscheurtje zat door een eerdere val en dat hij door verhitting of druk in de broekzak is gaan barsten. Wellicht een tikje gehad tijdens het in de zak zitten.

DiMacho wijzigde deze reactie 08-04-2019 22:19 (17%)

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

DiMacho schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:14:
[...]

Deventer is geen Samsung Partner meer. Dit is bevestigd door Samsung. Tevens kan je dat op de Samsung website terug zien. Er zijn de volgende lokaties: in Vodafone winkels: Groningen, Maastricht, Amsterdam. Ede en Haarlem zijn private partijen. En dan nog Amsterdam-Noord en Rotterdam, dat zijn centers. Verder geen verschil btw tussen partner en center. De man in de Vodafone winkel verteld echt een kul verhaal. De ex service partner in Deventer zal binnenkort ook zn website updaten.

Edit, het probleem van je gebarsten scherm gaat nergens onder garantie verholpen worden. Ik begrijp dat je hem op het moment van het uit je zak halen zo aantrof. Het kan altijd dat er al een licht haarscheurtje zat door een eerdere val en dat hij door verhitting of druk in de broekzak is gaan barsten. Wellicht een tikje gehad tijdens het in de zak zitten.
Dat van Deventer vind ik dus bijzonder want volgens die beste man is het dus nog wel een service punt. Niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.
Sowieso is dit mijn laatste toestel met een edge uiterlijk. Die zijkanten zijn zo kwetsbaar. Belachelijk.

Maar goed. We merken wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04 19:49
Ik heb de laatste tijd dat Whatsappjes laat binnen komen. Op 4G en op Wifi.
Maar dus ook andere apps als een 112 meldingen die nog wel eens cruciaal kunnen zijn voor mijn uit vrijwilligerswerk. Hebben meer mensen hier last van?

Beide apps niet sluimerend en heb geen instellingen aangepast. Frusterend is het wel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:40
Laatste dagen ook af en toe last van. Het gebeurt ook compleet random.

Canon, Apple & Samsung spul

• Franco10
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:17
Na de laatste update van de browser heb ik dat ie bijna bij elke keer openen freezed en er daarna uit vliegt. Heeft te maken met RAM, want als ie klaar is heb ik ineens vele meer vrij RAM. Iemand anders hier ook last van?

• DiMacho
Franco10 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:43:
Na de laatste update van de browser heb ik dat ie bijna bij elke keer openen freezed en er daarna uit vliegt. Heeft te maken met RAM, want als ie klaar is heb ik ineens vele meer vrij RAM. Iemand anders hier ook last van?
Ga eens naar instellingen, apps, Samsung internet, opslag en reset de app. Ga hem daarna weer gebruiken. Vaak is het dan opgelost.

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Krijg net een appje van mijn moeder, die heeft ook de S8, scherm gebarsten.... :')
Op de vraag hoe dat kan zei ze dat ie was gevallen en nu een hoekje mist. Ik weet dat vallen voor een toestel slecht is en dat de kans op schade/barst in een scherm aannemelijk is maar dit is al de derde S8 in de familie met een gebarst scherm. Mijn zusje was het eerste maar de schade in haar toestel betrof ook het scherm dus niet alleen het glas :+

• JKen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-04 17:11

JKen

Catdog Fanart.

Weet iemand waar ik bij s8 kan instellen welke app die niet mag optimaliseren?
Ik kan dit niet vinden in menu van de batterij. Mogelijk heeft Samsung deze knop verplaatst na de software update?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JKen schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:26:
Weet iemand waar ik bij s8 kan instellen welke app die niet mag optimaliseren?
Ik kan dit niet vinden in menu van de batterij. Mogelijk heeft Samsung deze knop verplaatst na de software update?
Als je bij instellingen bovenin op het vergrootglas drukt en zoekt naar "optimalisatie", krijg je "batterijberbr. optimalis." Daar kan je voor de meeste apps instellen of ze geoptimaliseerd mogen worden of niet. Sommige (systeem?)apps zijn greyed out.

edit: Iets verder gezocht: het zit bij Instellingen - Apps - (hamburger menu) Speciale toegang - Batterijberbr. optimalis.

gwystyl wijzigde deze reactie 15-04-2019 13:10 (10%)

• JKen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-04 17:11

JKen

Catdog Fanart.

Dank je wel. Ze hebben het idd echt veranderd waar je dit kunt instellen. Ik ben benieuw of bij de volgende update te toegang weer terug komt via de batterij instelling. Ik zal vast niet de enige zijn die moeite heeft om hem te vinden.

• Rubke
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19-04 23:30
weet iemand of het te doen is je glas van de S8 zelf te vervangen? en is dan alleen het glas bestellen genoeg of moet je echt een screen package a 100 of 200 euro bestellen?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rubke schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:58:
weet iemand of het te doen is je glas van de S8 zelf te vervangen? en is dan alleen het glas bestellen genoeg of moet je echt een screen package a 100 of 200 euro bestellen?
Of je alleen glas of een heel scherm moet hebben ligt er aan of je scherm en/of digitizer (die de aanrakingen registreert) ook kapot is of dat er alleen een barst in het glas zit. Check bijvoorbeeld deze video

om te zien hoe het moet/kan, en probeer dan in te schatten of je dat zelf kan en aandurft.
Hou er wel rekening mee dat je wel echt het glas in de afmetingen van het scherm moet hebben; ik denk dat een glass screen protector niet goed genoeg is.

• Rubke
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19-04 23:30
gwystyl schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:02:
[...]

Of je alleen glas of een heel scherm moet hebben ligt er aan of je scherm en/of digitizer (die de aanrakingen registreert) ook kapot is of dat er alleen een barst in het glas zit. Check bijvoorbeeld deze video
[YouTube: 🔧Galaxy S8/S8 Plus Glass Only Replacement in home conditions 😎]
om te zien hoe het moet/kan, en probeer dan in te schatten of je dat zelf kan en aandurft.
Hou er wel rekening mee dat je wel echt het glas in de afmetingen van het scherm moet hebben; ik denk dat een glass screen protector niet goed genoeg is.
zow wat een klus zeg. thnx.... iemand ervaring om het ergens betaalbaar te laten doen?

• DiMacho
Rubke schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:58:
229 bij een Samsung service punt. Krijg je er ook een verse accu bij. Andere repairstore doen de oude accu terug. Zie er zat die opgeblazen zijn na een tijdje.

• mercje
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21:12
Mijn S8 is inmiddels 22 maanden en van de week had ik voor het eerst dat de camera blurry was. Tikken op de camera hielp inderdaad, zoals ik hier wel gelezen had. Als het maar zelden gebeurt, vind ik het niet zo erg, maar is hier garantie op? En zo ja, wat zijn dan de voor- en nadelen van de reparatie? Kan het bijvoorbeeld ergens ter plaatse of ben ik dan mijn telefoon twee weken kwijt?

Oja, hebben andere ook een update van ergens eerste helft april (in mijn geval 8 april, 4DSCB), maar niveau beveiligingspatch 1 maart?

mercje wijzigde deze reactie 19-04-2019 12:12 (15%)

• DiMacho
mercje schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:10:
Mijn S8 is inmiddels 22 maanden en van de week had ik voor het eerst dat de camera blurry was. Tikken op de camera hielp inderdaad, zoals ik hier wel gelezen had. Als het maar zelden gebeurt, vind ik het niet zo erg, maar is hier garantie op? En zo ja, wat zijn dan de voor- en nadelen van de reparatie? Kan het bijvoorbeeld ergens ter plaatse of ben ik dan mijn telefoon twee weken kwijt?

Oja, hebben andere ook een update van ergens eerste helft april (in mijn geval 8 april, 4DSCB), maar niveau beveiligingspatch 1 maart?
Samsung service center. Even google lijkt me de moeite niet. Vaak binnen een uur klaar.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:40

sjaool

Every life should have 9 cats

mercje schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:10:
Dit is normaal.

"When you grow up your heart dies"

• raro007
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 12:23
magnum73 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:37:
Probleem opgelost? Ik nog niet namelijk..
Pagina: 1 ... 91 92 93 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True