Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Voor de rest, ik als iOS user moet zeggen dat de S8 gewoon qua hardware het beste is wat op dit moment leverbaar is. Dat display. Wow!
Heel makkelijk te verhelpen in de settings...alwaysleft schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:42:
Eerste problemen worden ook gemeld met de S8: https://www.droidapp.nl/n...lding-rode-gloed-display/
Voor de rest, ik als iOS user moet zeggen dat de S8 gewoon qua hardware het beste is wat op dit moment leverbaar is. Dat display. Wow!
Danny, founder SamMobile, had dit ook en na een aanpassing in de instellingen was deze rode gloed weg
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Zou out of the box moeten goed moeten zijn zonder aan instellingen te moeten prutsen.henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:54:
[...]
Heel makkelijk te verhelpen in de settings...
Danny, founder SamMobile, had dit ook en na een aanpassing in de instellingen was deze rode gloed weg
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 18-04-2017 17:58 ]
Je ziet in meerdere youtube filmpjes van de reviewers regelmatig (redelijk wat) lag. Ik wil in 2017 geen telefoon meer voor €800/€900 die regelmatig lag heeft.
Mijn iPhone 7 is een beest, vanaf het moment dat ik 'm voor het eerst uit het doosje haalde tot aan vandaag. Ik heb daar nauwelijks tot géén lag.
Verder ben ik tevreden met wat ik heb gelezen en gezien (reviews)vandaag en zelf ervaren heb met S8/S8+ demo modellen.
Behalve de zeer zichtbare/merkbare lag op de S8, krijg je er uiteraard veel voor terug (=hardware).
Ik ga er open in en ga het uiteraard de volle 4 weken uitproberen, daar de zichtstermijn bij Coolblue nu 30 dagen is.
Nog 1 dagje!
[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 18:17 ]
Yup dat is bij mij ook de grootste 'zorg'. Eens zien hoe de S8 zich verhoudt tot mijn iPhone 7 Plus vwb smoothness. Uitgebreid testen dus en daarna pas beslissen of ik de S8 behoud. Denk dat ik de 7+ sowieso niet weg doe (tenzij de S8 onverwacht enorm goed bevalt...).
[ Voor 36% gewijzigd door dafmay op 18-04-2017 18:18 ]
Idem!dafmay schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:16:
@Geert1976
Denk dat ik de 7+ sowieso niet weg doe (tenzij de S8 enorm goed bevalt...).
Sowieso gaat mijn iPhone 7 morgenavond de la in en blijft ie daar tot half mei liggen
Daarna beslissen
Good choice (iPhone de la in bedoel ik dusGeert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:19:
[...]
Idem!
Sowieso gaat mijn iPhone 7 morgenavond de la in en blijft ie daar tot half mei liggen
Daarna beslissen
Dat is precies mijn plan ook inderdaad hahaGeert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:19:
[...]
Idem!
Daarna beslissen
Ik gebruik nu een S7 Edge naast m'n iPhone 7 Plus en ik ervaar soms een beetje lag, maar niet storend. Camera is geweldig, helemaal naar mijn smaak in te richten en kleine simpele dingen die ik mis bij m'n iPhone. Ik herken mij wel in je gebruikerservaring, m'n iPhone is inderdaad een beest. Werkt altijd, bijna nooit gekke dingen (behalve een minder betrouwbare gps dan de Samsung). Heb nu ook voor de S8+ gekozen en ben van plan het gewoon naast m'n 7+ te blijven gebruiken. Sowieso neem ik tegenwoordig geen dslr mee op vakantie. De Samsung is prima voor de kiekjes en video's. Samen met een Monopod (de Joby GripTight POV) een geweldige combi.Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:13:
Na het lezen van de diverse reviews zojuist released heb ik mixed feelings.
Je ziet in meerdere youtube filmpjes van de reviewers regelmatig (redelijk wat) lag. Ik wil in 2017 geen telefoon meer voor €800/€900 die regelmatig lag heeft.
Mijn iPhone 7 is een beest, vanaf het moment dat ik 'm voor het eerst uit het doosje haalde tot aan vandaag. Ik heb daar nauwelijks tot géén lag.
Verder ben ik tevreden met wat ik heb gelezen en gezien (reviews)vandaag en zelf ervaren heb met S8/S8+ demo modellen.
Behalve de zeer zichtbare/merkbare lag op de S8, krijg je er uiteraard veel voor terug (=hardware).
Ik ga er open in en ga het uiteraard de volle 4 weken uitproberen, daar de zichtstermijn bij Coolblue nu 30 dagen is.
Nog 1 dagje!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
ik bedoel met de lag in mijn eerdere post met name de reviewers die Bixby laten zien. De Bixby button wordt ingedrukt en Bixby wordt niet direct gestart.Nitai schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:37:
[...]
Ik gebruik nu een S7 Edge naast m'n iPhone 7 Plus en ik ervaar soms een beetje lag, maar niet storend. Camera is geweldig, helemaal naar mijn smaak in te richten en kleine simpele dingen die ik mis bij m'n iPhone. Ik herken mij wel in je gebruikerservaring, m'n iPhone is inderdaad een beest. Werkt altijd, bijna nooit gekke dingen (behalve een minder betrouwbare gps dan de Samsung). Heb nu ook voor de S8+ gekozen en ben van plan het gewoon naast m'n 7+ te blijven gebruiken. Sowieso neem ik tegenwoordig geen dslr mee op vakantie. De Samsung is prima voor de kiekjes en video's. Samen met een Monopod (de Joby GripTight POV) een geweldige combi.
Tevens als Bixby eenmaal is geladen, zie je zeer goed de stroperigheid tijdens het scrollen naar beneden en weer naar boven.
Ik klink wellicht wat zuur, maar Samsung probeert Bixby door je strot te duwen (zie het onmogelijk maken van het remappen van deze button na de OTA van eergister en alle hippe filmpjes over deze dienst), Bixby is voorlopig niet eens echt functioneel. Sowieso alleen 100% functioneel in de VS en Korea komende maanden (jaren?) + die zichtbare stroperigheid bij je parade paardje (=Bixby).
En dit voor een ruime 800/900 euro...dat is voor mij persoonlijk vrijwel onacceptabel.
desalnietteplus, ik kijk uit naar de bezorging van mijn S8 morgenavond!
Want het Infinity Display en het design zijn uiteraard verbluffend mega super tering mooi!
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 19:15 ]
Totaal nu toe weet ik dat de Iphone sneller en smoother is.
De rest van de S8 moet dan het verschil maken. Het display en design is echt geweldig.
Discussieer even ergens anders verder heren..Wouter Lucassen schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:26:
[...]
Sterker nog. Ik heb een uitstekend benul waarvoor de afkoelingsperiode is.
Anyway: jammer dat s8 niet zo smooth lijkt te zijn als bijv de oneplus of pixel phones, maar dat voelde ik al een beetje aankomen. Desalniettemin ga ik hem wel gebruiken naast mijn one plus 3, omdat ik toch teleurgesteld ben in de camera van de oneplus 3. Ik zie alleen in alle video's nu die reflecties van de edge randen...ben benieuwd hoe dat in de praktijk wordt.
Sterkte alvast: https://www.xda-developer...utton-on-the-galaxy-s8s8/Hanky74 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:52:
Het eerste wat ik ga doen is Bixby uitzetten en Nova Launcher installeren. Hoef geen assistent app die lagt en me info geeft die ik zelf wel kan vinden wanneer ik dat wil.
Klinkt ook echt dom gewoon.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Er schijnt (uiteraard) wel over nagedacht te zijn. Het is een unieke naam en qua klank goed op te pikken door de microfoons, ook als er wat meer achtergrondgeluid is (dankzij de onderscheidende klanken "bi - ks - bie").
Vast wel, maar klinkt nogal kinderlijk. Maar goed, uiteindelijk gaat het er om dat het werkt natuurlijk al zie ik het nut er (nog) niet van in.Schaapyo schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:40:
[...]
Er schijnt (uiteraard) wel over nagedacht te zijn. Het is een unieke naam en qua klank goed op te pikken door de microfoons, ook als er wat meer achtergrondgeluid is (dankzij de onderscheidende klanken "bi - ks - bie").
Behalve dan voor de personen die de 'sis' klanken niet uit kunnen spreken, like meSchaapyo schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:40:
[...]
http://downloadcenter.sam...at_Eng_Rev.1.0_170414.pdf
kom op @henklbr , vertaal jij ff die handleiding naar het Nederlands.... ik kom je wel ff wat koffie brengen!henklbr schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:05:
Gebruikershandleiding (Engels, Nederlands (nog) niet beschikbaar) Galaxy S8/S8+:
http://downloadcenter.sam...at_Eng_Rev.1.0_170414.pdf
ik heb dat nooit geprobeerd op mijn (oude) S7. Gebruiken jullie Smart Lock? Ik denk dat het voor thuis wel op zich handig is.
Ik stel dan mijn thuislocatie via GPS in, begrijp ik...
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik van Smart Lock?
Zoiets heeft Apple ook voor de Apple Watch zover ik weet.
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 19-04-2017 08:58 ]
standaard functionaliteit van Android, je stelt 1 of meerdere "trusted" locaties in. In de buurt (+/- 30m) daarvan zal je geen code/pattern hoeven in te voeren. Ook BT devices (je autoradio, je wireless speaker, ....) kan je toevoegen aan smart lock.Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:55:
vraagje over Smart Lock;
ik heb dat nooit geprobeerd op mijn (oude) S7. Gebruiken jullie Smart Lock? Ik denk dat het voor thuis wel op zich handig is.
Ik stel dan mijn thuislocatie via GPS in, begrijp ik?
Het is dus niet super secure, aangezien iemand bij je in de straat kan gaan staan om je toestel te unlocken (maar wel praktisch, zeker de BT unlock voor in de auto, gelijk grootste issue met sensor op de achterkant weg)
[ Voor 7% gewijzigd door Prulleman op 19-04-2017 09:01 ]
ow ja, voor in de auto...mooie oplossing voor wat betreft de sensor op de achterkant, inderdaad!Prulleman schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:00:
[...]
standaard functionaliteit van Android, je stelt 1 of meerdere "trusted" locaties in. In de buurt (+/- 30m) daarvan zal je geen code/pattern hoeven in te voeren. Ook BT devices (je autoradio, je wireless speaker, ....) kan je toevoegen aan smart lock.
Het is dus niet super secure, aangezien iemand bij je in de straat kan gaan staan om je toestel te unlocken (maar wel praktisch, zeker de BT unlock voor in de auto, gelijk grootste issue met sensor op de achterkant weg)
haha maar waarom zou iemand op straat mijn telefoon willen unlocken? dan kan hij m'n telefoon komen jatten? moet ie eerst nog binnenkomen en wordt hij ''begroet'' door mijn hond
Meer als ie gestolen wordt door iemand die weet waar je woont etc.Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:03:
[...]
ow ja, voor in de auto...mooie oplossing voor wat betreft de sensor op de achterkant, inderdaad!
haha maar waarom zou iemand op straat mijn telefoon willen unlocken? moet ie eerst nog binnenkomen en wordt hij ''begroet'' door mijn hond
Als het geen issue voor je is, prima, maar deze vorm van security is zeker niet afdoende voor een grote groep mensen. Zolang je geen bewust doelwit bent zal het allemaal wel meevallen
ik proef in jouw bewoordingen dat ik Smart Lock eigenlijk beter niet voor thuis kan gebruikenPrulleman schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:06:
[...]
Meer als ie gestolen wordt door iemand die weet waar je woont etc.
Als het geen issue voor je is, prima, maar deze vorm van security is zeker niet afdoende voor een grote groep mensen. Zolang je geen bewust doelwit bent zal het allemaal wel meevallen
boodschap duidelijk!
Mijn visie op beveiliging: De vergrendeling van je mobiel heeft twee voordelen. Diefstal en rondneuzen in jouw privé. Diefstal zal niet geheel uitgesloten zijn gezien je alsnog kan resetten maar het verminderd iig. Bij jou thuis zal diefstal niet snel voorkomen maar vrienden familie hebben maar wat graag de neiging om rond te neuzen (mij ervaring althans). Dan is een smart lock thuis niet voldoende. Ik heb smartlock dan ook alleen op mijn auto bluetooth verbinding staan en niet thuis. (tevens daarnaast nog specifieke App vergrendeling met de App "finger security" maar dan iets voor een ander topic)Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:08:
[...]
ik proef in jouw bewoordingen dat ik Smart Lock eigenlijk beter niet voor thuis kan gebruiken
boodschap duidelijk!thanks
Je kan een NFC simkaart gebruiken hiervoor. Heb ik ook gedaan in de begindagen van de S7 (edge). Werkte gewoon goed. Wel moet je zorgen dat je eerst je oude toestel deregistreert anders ga je door een hele beveiliging molen van de rabobank alvorens je het kan registreren op je nieuwe toestel.Dubrillion schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:48:
Sommige Samsung apparaten zijn goedgekeurd door Rabobank om te betalen met Rabo wallet. Dat zal in dit geval voor de S8 niet gelden denk ik. Kan iemand hier iets over vertellen?
Ik gebruik het ook in de auto dmv bluetooth connectie met de autoradio. Maar ook als hij in de buurt is van m'n Mi band kan ik hem automatisch laten unlocken (heb ik niet aan, dan is hij alsnog makkelijk te "pakken" als ik in de buurt ben/blijf.Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:55:
vraagje over Smart Lock;
Ik stel dan mijn thuislocatie via GPS in, begrijp ik...
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik van Smart Lock?
Voor de auto vind ik het wel erg prettig
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
ik gebruik het ook in mijn auto. Het patroon invoeren is dan niet nodig, maar in moet dan nog steeds het lockscreen wegswipen om in het hoofdscherm te komen. Dat vind ik een klein nadeel.janvanduschoten schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:54:
[...]
Ik gebruik het ook in de auto dmv bluetooth connectie met de autoradio. Maar ook als hij in de buurt is van m'n Mi band kan ik hem automatisch laten unlocken (heb ik niet aan, dan is hij alsnog makkelijk te "pakken" als ik in de buurt ben/blijf.
Voor de auto vind ik het wel erg prettig
Hier ook alleen nog swipen idd en dat werkt voor mij al prima. Volgens mij kun je ook unlocken met "Ok Google" zonder te wipen, dan kan het helemaal handsfree ( niet getest).Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:04:
[...]
ik gebruik het ook in mijn auto. Het patroon invoeren is dan niet nodig, maar in moet dan nog steeds het lockscreen wegswipen om in het hoofdscherm te komen. Dat vind ik een klein nadeel.
Zag laats in een review dat alleen de opties Pincode, vingerafdruk en gezicht beschikbaar zijn ?
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Zeker. Sommigen adviseren zelfs om 'm de eerste keer extra lang (dus niet meteen afkoppelen bij het aangeven van 100%) op te laden.schumpi schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:14:
Zou het toestel voor het eerste gebruik eerst aan de lader moeten?
het is geen 2005 meer he!iexip66 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:18:
[...]
Zeker. Sommigen adviseren zelfs om 'm de eerste keer extra lang (dus niet meteen afkoppelen bij het aangeven van 100%) op te laden.
Gewoon lekker de batterij gebruiken en opladen wanneer het je uitkomt. En niet telkens naar 0% laten drainen.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
"Voordat u het apparaat voor het eerste gebruikt, moet u de batterij opladen"
Dus ook in 2017!
(Was reeds voor 54% opgeladen)
Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:28:
[...]
het is geen 2005 meer he!
Gewoon lekker de batterij gebruiken en opladen wanneer het je uitkomt. En niet telkens naar 0% laten drainen.
[ Voor 4% gewijzigd door schumpi op 19-04-2017 10:31 ]
Ja, dat is gewoon een standaard zin in de handleiding.schumpi schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:31:
Zojuist op de handleiding gelezen:
"Voordat u het apparaat voor het eerste gebruikt, moet u de batterij opladen"
Dus ook in 2017!
(Was reeds voor 54% opgeladen)
[...]
Het is 2017, wie leest er uberhaupt nog handleidingen...?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Meestal lees je niets meer in handleidingen over het laden bij eerste gebruikname.
Nu staat dit er wel bij vermeld.
Daarbij zijn de meningen verschillend, misschien omdat er bijna niemand geen handleidingen meer leest?
DennusB schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:32:
[...]
Ja, dat is gewoon een standaard zin in de handleiding.
Het is 2017, wie leest er uberhaupt nog handleidingen...?
Die adviezen worden ook in 2017 gegeven. Of het klopt weet ik niet, dus don't shoot the messenger.Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:28:
[...]
het is geen 2005 meer he!
Is met name voor de weergave van het percentage. Maakt voor de daadwerkelijke capaciteit niet uitiexip66 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:40:
[...]
Die adviezen worden ook in 2017 gegeven. Of het klopt weet ik niet, dus don't shoot the messenger.
Bedankt voor de tip. Is het wel zo dat de S7 nu goedgekeurd is door de Rabobank? Want dan ga ik er stiekem vanuit dat de S8 dit ook wordt. Ik heb wel op jou advies een NFC sim aangevraagdIMarks schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:54:
[...]
Je kan een NFC simkaart gebruiken hiervoor. Heb ik ook gedaan in de begindagen van de S7 (edge). Werkte gewoon goed. Wel moet je zorgen dat je eerst je oude toestel deregistreert anders ga je door een hele beveiliging molen van de rabobank alvorens je het kan registreren op je nieuwe toestel.
De S7 (edge) is inmiddels native supported maar ga maar niet uit dat de S8 native supported is. Ik kwam zelf destijds van de S6 welke ook vrijwel gelijkwaardig is maar dat betekent niks. De beveiliging wordt op hardware-specifiek niveau geregeld elk device type moet dus uniek worden goedgekeurd alvorens het werkt.Dubrillion schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:50:
[...]
Bedankt voor de tip. Is het wel zo dat de S7 nu goedgekeurd is door de Rabobank? Want dan ga ik er stiekem vanuit dat de S8 dit ook wordt. Ik heb wel op jou advies een NFC sim aangevraagd
De nfc simkaart voorkomt dit omdat de app NFC Manager de toegang tot de nfc module in de sim kaart door andere toepassingen er daardoor de veiligheid regelt. (zo is het mij uitgelegd althans, technisch zal het ontgetwijfeld veel ingewikkelder zijn).
Zal niet uitmaken want moderne smartphones kappen het laden af bij het bereiken van 100% https://www.simyo.nl/blog...rtphone-batterij-opladen/iexip66 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:18:
[...]
Zeker. Sommigen adviseren zelfs om 'm de eerste keer extra lang (dus niet meteen afkoppelen bij het aangeven van 100%) op te laden.
[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 19-04-2017 11:09 ]
[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 19-04-2017 11:08 ]
Volgende keer graag een DM ipv in het topic reageren, dan is het namelijk weer offtopic;)
[ Voor 72% gewijzigd door janvanduschoten op 19-04-2017 11:40 ]
Dat is het probleem bij dit soort zaken: andere sites melden weer iets anders en wie moet je dan geloven?[
Zal niet uitmaken want moderne smartphones kappen het laden af bij het bereiken van 100% https://www.simyo.nl/blog...rtphone-batterij-opladen/
Als ik mijn Op3 oplaad en hij staat op 100%, dan zie ik via de app Google Play: Ampere hem alsnog een tijdje bijladen, dus bij dat toestel is 100% vrijwel vol.iexip66 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:34:
[...]
Dat is het probleem bij dit soort zaken: andere sites melden weer iets anders en wie moet je dan geloven?
Verder ben ik mijn nieuwe telefoons altijd gelijk gaan gebruiken, dat 100% opladen, ik hecht er geen waarde aan. Ik denk ook niet dat je het verschil gaat merken op wat voor termijn dan ook.
Verwijderd
Laat ze een nachtje inspelen, doet vaak wondereniexip66 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:37:
Op de S8 nog niet uitgeprobeerd, maar ik heb het idee dat de oude Samsung earphones op de S6 een stuk beter en voller klinken dan de AKG earphones
Ik wist dat dit opgaat voor luidsprekers, maar geldt dat ook voor dit soort 'pieledingetjes'??Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:44:
[...]
Laat ze een nachtje inspelen, doet vaak wonderen
Zeer zeker; zitten ook gewoon drivers in, alleen iets kleineriexip66 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:47:
[...]
Ik wist dat dit opgaat voor luidsprekers, maar geldt dat ook voor dit soort 'pieledingetjes'??
Vaak enkel voor high-end koptelefoons en IEMs. Daarmee impliceer ik overigens niet de AKG's, eerder het eindsegment van sennheiser, beyerdynamics, audiotechnica etc.iexip66 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:47:
[...]
Ik wist dat dit opgaat voor luidsprekers, maar geldt dat ook voor dit soort 'pieledingetjes'??
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Verwijderd
Ik heb nu een paar rock zircon, die klonken na een tijdje toch echt een stuk beter! Misschien zit het tussen onze orenCornelisjuh schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:50:
[...]
Vaak enkel voor high-end koptelefoons en IEMs. Daarmee impliceer ik overigens niet de AKG's, eerder het eindsegment van sennheiser, beyerdynamics, audiotechnica etc.
Ook prima toch, de uitkomst is het zelfde
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
https://www.sammobile.com...w-available-for-download/
Sowieso, gebruik maken van usb-C en er vervolgens een usb2 controller erachter gooien, waardeloos. Daarnaast weer dat adaptive charging van samsung. Kan me voorstellen dat ze na het hele note7 gebeuren voorzichtig zijn, maar kom op, we zitten inmiddels op QC4 en ze gebruiken nog steeds een afgeleide van QC2? Waardeloos...ik laat het toestel er niet om liggen, maar het zijn van die kleine dingen die ik heel jammer vind.Neyluzz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:51:
Hmm jammer. Als we de handleiding mogen geloven zit er in de S8 nog steeds QC 2.0. Bummer!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Geluidskwaliteit verbeterd, maar nog niet in vergelijking met bijvoorbeeld de V10. Jammer, voor mij wel een deal breaker, voor de rest een top toestel hoever ik kan beoordelen
[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 19-04-2017 13:37 ]
Buildnummer XXU1AQC9
[ Voor 3% gewijzigd door Zazacar op 19-04-2017 13:22 ]
Dan heb je de laatste OTA update nog niet gehad denk ik, daarin hebben ze dat onmogelijk gemaakt namelijkZazacar schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:22:
Bixby button remappen is overigens met een app gewoon gelukt hierzo.
Buildnummer XXU1AQC9
[ Voor 7% gewijzigd door sc0ut84 op 19-04-2017 13:28 ]
Goed te weten vwb buildnummer.Zazacar schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:22:
Bixby button remappen is overigens met een app gewoon gelukt hierzo.
Buildnummer XXU1AQC9
De V20 is natuurlijk wel een beest wat audio betreft.Mac-Mar schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:46:
YouTube: Samsung Galaxy S8 Real Audio Review: Better, but not the headphone c...
Geluidskwaliteit verbeterd, maar nog niet in vergelijking met bijvoorbeeld de V10. Jammer, voor mij wel een deal breaker, voor de rest een top toestel hoever ik kan beoordelen
Verder betreft het SD835 versie en niet onze versie.
Verder gaat het ook niet om kwaliteit maar om het uigangsvermogen van de AMP.
En als laatste zegt hij dat het nek aan nek is met HTC 10, welke een meer dan goede audio kwaliteit heeft.
Is ie niet heel erg spiegelend en shiny dan? Had die ook besteld, maar toch uiteindelijk laten wijzigen in zwart. Die is nu binnen en vind hem erg mooi. Wel een vingerafdrukmagneet, maar dat was bekend.MAkS1 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:51:
Mn arctic silver S8 is mooier dan verwacht. De kleur is een tint donkerder dan m'n zilveren S7. Nog even opladen, hopen dat ie niet in de fik vliegt en daarna lekker rommelen.
Dus gewoon ota's disabelen? com.wssyncmldm?sc0ut84 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:25:
[...]
Dan heb je de laatste OTA update nog niet gehad denk ik, daarin hebben ze dat onmogelijk gemaakt namelijk
Want als je dat niet doet ben je die functie straks alsnog kwijt lijkt me...
Ja.. en dan lekker met de v0.0.1b fabrieksfirmware blijven zitten, zonder security patches, performance updates, etc. Etc. Dan liever helemaal niks achter die button (met uitschakelen van bixby start er volgens mij gewoon niks op)lakigucci schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:06:
[...]
Dus gewoon ota's disabelen? com.wssyncmldm?
Kan je bixby wel uitschakelen dan? samsung kennende registreren ze het als systeem software.Prulleman schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:21:
[...]
Ja.. en dan lekker met de v0.0.1b fabrieksfirmware blijven zitten, zonder security patches, performance updates, etc. Etc. Dan liever helemaal niks achter die button (met uitschakelen van bixbie start er volgens mij gewoon niks op)
gewoon OTA uitvoeren en daarna ff wachten..er komt op (korte) termijn vast wel een oplossing voor het remappen van die klote Bixby button!lakigucci schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:06:
[...]
Dus gewoon ota's disabelen? com.wssyncmldm?
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 19-04-2017 15:25 ]
En nu alles instellen etc
Werkt zeer vlot hier vooralsnog. Net alles beetje zitten instellen en apps weer gedownload etc. Ligt nu aan de oplader (wat is die snel zeg, volgens mij al 40% in pakweg een kwartier ofzo!)
Straks als ie vol is weer even verder pielen. 1e bevinding is oprecht fantastisch. Van de S5 naar de S8 is voor mij echt een reuzenstap gebleken. Leg mn S5 er nu naast en ik begin spontaan hardop te lachen. Fantastisch.
zal wel geintegreerd zijn in de camera-app.Uberdude schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:37:
Wat is dit nou weer voor onzin, je moet akkoord gaan met Bixby vision om je front cam te kunnen gebruiken
Volledig mee eens! Voor mij voelt de upgrade van de S6 naar de S8+ ook groots, wat een supersnel en mooi toestelSleehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:39:
Wat een toestel zeg, POH!
Werkt zeer vlot hier vooralsnog. Net alles beetje zitten instellen en apps weer gedownload etc. Ligt nu aan de oplader (wat is die snel zeg, volgens mij al 40% in pakweg een kwartier ofzo!)
Straks als ie vol is weer even verder pielen. 1e bevinding is oprecht fantastisch. Van de S5 naar de S8 is voor mij echt een reuzenstap gebleken. Leg mn S5 er nu naast en ik begin spontaan hardop te lachen. Fantastisch.
(ik mag nog paar uurtjes wachten ...nog ff aan het loonslaven)
CSC:G950FOXM1AQC9
Mijne komt van Wehkamp:Razer schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:44:
Mijn toestel van Bol.com net binnen, iemand toevallig enige idee wat deze CSC code is?
G955FXXU1AQC9
Toevallig nog een aanrader voor een goede camera app?
Google Camera of FV5. Hoewel die deze camera wellicht nog niet optimaal ondersteunen.Uberdude schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:50:
[...]
Toevallig nog een aanrader voor een goede camera app?
[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 19-04-2017 15:51 ]
Is inderdaad ook geen ideale oplossing om geen security patches te ontvangen. Zucht. Klote bixby! 😂 Heb liever Google assistent onder die knop ofzo.Prulleman schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:21:
[...]
Ja.. en dan lekker met de v0.0.1b fabrieksfirmware blijven zitten, zonder security patches, performance updates, etc. Etc. Dan liever helemaal niks achter die button (met uitschakelen van bixby start er volgens mij gewoon niks op)
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50762895Razer schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:44:
Mijn toestel van Bol.com net binnen, iemand toevallig enige idee wat deze CSC code is?
Dat is een openmarktversie (unbranded). T-Mobileversie heeft G950FODX, bijvoorbeeld.Razer schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:44:
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Nu nog een fatsoenlijk scherm...
[ Voor 45% gewijzigd door Razer op 19-04-2017 15:59 ]
Bixby valt niet uit te schakelen hierzo.Prulleman schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:21:
[...]
Ja.. en dan lekker met de v0.0.1b fabrieksfirmware blijven zitten, zonder security patches, performance updates, etc. Etc. Dan liever helemaal niks achter die button (met uitschakelen van bixby start er volgens mij gewoon niks op)
Kan er wel om lachen want de mogelijkheid om de Google app (Google Now etc) uit te schakelen is er dan weer wel.
Wachten tot root dan maar.
Nope, multi-CSC voor meerdere landen. Scheelt Samsung SKU'sRazer schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:59:
Ah top gewoon NL CSC dus
Nu nog een fatsoenlijk scherm...
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Boh, das balen manRazer schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:56:
Ach Samsung... Het is niet dat ik 799 euro betaal voor een fatsoenlijk beeldscherm in mijn telefoon toch?
[afbeelding]
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support