Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Donstil schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:21:
[...]

Edit: Waar ik nog aan dacht. Dit is de eerste keer (althans in dat gedeelte van de markt wat ik interessant vind) dat een grotere niet ook op een ander gebied beter is. (zoals bv bij de iPhone en iPhone+, Pixel en PixelXL, S7 flat en S7Edge).

Gek genoeg kan ik daardoor zonder twijfel voor de kleinere kiezen :) .
Deels mee eens, maar ik vind zelf dat €100 meer betalen voor een 0,4 inch groter scherm wel bizar veel (al heb ik zelf wel de grotere variant besteld).

€799,- voor de S8 en voor de S8+ Variant €849,- was dan al wat beter geweest in verhouding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Amps schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:38:
@Kiswum Iets met spijker en kop en slaan :)
Ja maar, met Pasen zijn die spijkers ineens verdwenen....

Geniet alvast van de voorpret met je toekomstige S8 / S8+!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben als lezer actief op Tweakers, maar post niet zo vaak. Dit leek mij echter een mooi moment; de Galaxy S8 Midnight Black zal woensdag in bezit zijn! Getwijfeld over de kleur, maar de grijze variant leek mij toch te paars en de zilveren variant had voor mij een beetje het spiegel gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:20:
Ik ben als lezer actief op Tweakers, maar post niet zo vaak. Dit leek mij echter een mooi moment; de Galaxy S8 Midnight Black zal woensdag in bezit zijn! Getwijfeld over de kleur, maar de grijze variant leek mij toch te paars en de zilveren variant had voor mij een beetje het spiegel gevoel.
Mooi man..
waar en wanneer heb jij het toestel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Nu is mijn Koreaans niet al te best, maar gelukkig spreken de beelden voor zich.
YouTube: 갤럭시S8 vs LG G6 속도비교...
Je ziet het opstarten en bedienen van diverse apps waaronder ook Maps en YouTube op de LG G6 vergeleken met de Samsung Galaxy S8. De S8 is bij 9 van de 10 apps sneller dan de G6. Soms is het verschil goed zichtbaar en echt wel meer dan een paar milliseconden. Een verschil dat je denk ik wel merkt in het dagelijks gebruik.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Robijno schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:40:
[...]

Mooi man..
waar en wanneer heb jij het toestel besteld?
Ik heb 'm besteld bij CoolBlue, om zo makkelijk van mijn oude toestel af te komen. Op marktplaats kan ik er waarschijnlijk meer voor krijgen, maar dit scheelt een hoop gedoe. Nu nog op zoek naar goede bescherming die niets af doet aan het mooie design.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
opnieuw! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Vandaag een nieuwe video bekeken over een vergelijkende test die ik nog niet eerder heb gezien: YouTube: Samsung Galaxy S8 vs S8 Plus - Battery Drain Test! (4K)

Als de S8 op 50% zit heeft de S8 Plus nog 53%.
Als de S8 uitvalt heeft de S8 Plus nog 7% over (na 6u12m continu gebruik van Instagram, YouTube, Asphalt 8, 4k-video opname, Asphalt 8 met flitser aan (!)).

Dus ja, de S8 Plus gaat langer mee dankzij z'n grotere accu.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Pinobigbird schreef op zondag 16 april 2017 @ 17:56:
Vandaag een nieuwe video bekeken over een vergelijkende test die ik nog niet eerder heb gezien: YouTube: Samsung Galaxy S8 vs S8 Plus - Battery Drain Test! (4K)

Als de S8 op 50% zit heeft de S8 Plus nog 53%.
Als de S8 uitvalt heeft de S8 Plus nog 7% over (na 6u12m continu gebruik van Instagram, YouTube, Asphalt 8, 4k-video opname, Asphalt 8 met flitser aan (!)).

Dus ja, de S8 Plus gaat langer mee dankzij z'n grotere accu.
als je ruim 6 uur (non stop!!) lang achter je scherm zit te spelen, dan wordt t wellicht tijd dat je een baan gaat zoeken (of gaat studeren) :+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 10:11
Geert1976 schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:08:
[...]

als je ruim 6 uur (non stop!!) lang achter je scherm zit te spelen, dan wordt t wellicht tijd dat je een baan gaat zoeken (of gaat studeren) :+ :+
Volgens mij is youtuber zijn tegenwoordig een goed betaalde baan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:24
Kiswum schreef op zondag 16 april 2017 @ 09:57:
[...]

Een persoonlijke review met een accutest waar realworld informatie in staat. Een statische accutest zegt niets over de werkelijke resultaten bij dagelijks gebruik.
Tevens zie ik slechts foto's voorbij komen die niet even met de hand zijn gemaakt, maar wellicht met een statief, dat is ook geen echte hands-on ervaring, maar eerder het resultaat van perfecte foto's. De prestaties zijn in benchmarks gegoten en daar is niet veel over te vertellen, maar hoe reageert de telefoon bij dagelijks gebruik in de non-demo modus?

Veel Youtubers hebben 1 ding voor ogen: zoveel mogelijk views scoren en de inhoudelijke/technische kwaliteit staat ergens op de 6e plek.

We willen gewoon een eerlijke review van gebruikers zien waarin alles is getest vanuit een gebruikers oogpunt.
Als alles in 1 review staat, dan hoeven mensen niet 5 verschillende bronnen te bekijken voor een 1 duidelijk oordeel.
:)
Bekijk het kanaal van deze youtuber eens. Heel veel korte video's over de S8. Misschien wel interessant.

YouTube: A Week with the Galaxy S8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Geert1976 schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:08:
[...]

Op een luie zondag als vandaag zit ik daar wel ongeveer op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Garret1410 schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:30:
[...]

Bekijk het kanaal van deze youtuber eens. Heel veel korte video's over de S8. Misschien wel interessant.

YouTube: A Week with the Galaxy S8
Heel veel / te veel filmpjes. Over elk onderwerp van een onderdeel heeft hij een filmpje gemaakt. Het is zeer opvallend dat dit vooral bij Samsung telefoons is gedaan en veel minder bij andere merken. Wat is het doel om voor elk onderwerp 1 filmpje op te nemen en als je aan het spammen bent, waarom doe je dit niet consequent voor elk merk?

Antwoord: gesponsord en/of alleen slechts gefocust op views, likes, subscriptions en dus inkomsten. 20 filmpjes kunnen eenvoudig in 1 review worden gestoken, maar dat is dan slechts 1 upload.

Note7 heeft 20+ (noob) filmpjes (hoe kopieer je data van je iPhone naar Samsung of hoe moet je fabrieksinstellingen terug zetten).

S8 heeft hetzelfde aantal filmpjes en ongeveer dezelfde onderwerpen als de voorganger.

Google Pixel heeft 11 filmpjes

Honor 6x heeft 2 filmpjes

Dit soort "spammers" neem ik niet serieus en het bekijken van dergelijke filmpjes zijn alleen interessant voor mensen die voor de eerste keer in aanraking komen met een smartphone.

[ Voor 1% gewijzigd door Kiswum op 16-04-2017 19:40 . Reden: Te snel verstuurd. Typo's gecorrigeerd ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
Kiswum schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:32:
[...]

Heel veel / te veel filmpjes. Over elk onderwerp van een onderdeel heeft hij een filmpje gemaakt. Het is zeer opvallend dat dit vooral bij Samsung telefoons is gedaan en veel minder bij andere merken. Wat is het doel om voor elk onderwerp 1 filmpje op te nemen en als je aan het spammen bent, waarom doe je dit niet consequent voor elk merk?

Antwoord: gesponsord en/of alleen slechts gefocust op views, likes, subscriptions en dus inkomsten. 20 filmpjes kunnen eenvoudig in 1 review worden gestoken, maar dat is dan slechts 1 upload.

Note7 heeft 20+ (noob) filmpjes (hoe kopieer je data van je iPhone naar Samsung of hoe moet je fabrieksinstellingen terug zetten).

S8 heeft hetzelfde aantal filmpjes en ongeveer dezelfde onderwerpen als de voorganger.

Google Pixel heeft 11 filmpjes

Honor 6x heeft 2 filmpjes

Dit soort "spammers" neem ik niet serieus en het bekijken van dergelijke filmpjes zijn alleen interessant voor mensen die voor de eerste keer in aanraking komen met een smartphone.
Ben ik niet helemaal met je eens. Hij heeft honderden filmpjes van van alles en nog wat. Oké niet specifiek smartphones maar dat maakt niet uit. Wel veel Samsung maar ook LG, HTC, Motorola, Huawei, Nexus enz..

Hij heeft niet echt een uitgesproken mening over wat de 'beste' is maar legt gewoon uit hoe iets werkt en ik kan me voorstellen dat dat voor sommigen best interessant kan zijn en of dat noobs is doet er niet toe.
Toegegeven, het zijn absoluut geen diepgaande reviews en daar geef ik je gelijk in maar dat kun je nu ook nog niet verwachten.

Kennelijk vind hij de S8 zeer interessant gezien de hoeveelheid filmpjes. Doet hij het voor het geld? Misschien wel, ik weet het niet maar dat maakt mij niet uit.
Wordt hij gesponsord? Ik weet het niet. Heel groot is zijn kanaal niet en ik kan me voorstellen dat eerder grote kanalen gesponsord worden.

Is hij heel positief over de S8? Ja best wel dus ik ben en blijf sceptisch.

Is het dan een spammer? Denk gewoon iemand die graag gadgets en tech uitprobeerd en daar een filmpje van maakt. (en waarschijnlijk geld mee verdient)
Tot nu toe is hij een van de weinige die veel van de S8 laat zien. Maar dit had inderdaad ook in een keer gekund ipv tientallen filmpjes.

Voor echte kritische reviews zullen we toch echt nog even moeten wachten. Toch zijn die 'echte reviewers' ook dun gezaaid. Meeste YouTube reviews zijn kort en totaal niet diepgaand. De grote MKBHD heeft ook geen diepgaande reviews. Dan vind ik persoonlijk Erica Griffin de meer diepgaandere reviews hebben.

Tot die tijd moeten we het hier mee doen en ik denk dat als je al deze 'reviews' gezien hebt dat je toch een aardig beeld hebt van een smartphone. Side by side vergelijkingen zijn er wat betreft camera, speaker, snelheid, accu enz.. dus dat geeft een redelijk beeld.

Woensdag kunnen we het zelf testen dus vanaf dan kunnen we pas echt een mening vormen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Dit is wel een fijn filmpje om te kijken redelijk in depth voor de twijfelaars die een S7 Edge bezitten.

YouTube: Samsung Galaxy S8 VS S7 - ULTIMATE In-Depth Comparison!

[ Voor 11% gewijzigd door Pukson op 16-04-2017 23:19 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gaan jullie trouwens de Bixby button remappen? zo ja, welke functie?

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een mute knop of notification shade of quick toggles

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 17-04-2017 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Geert1976 schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:46:

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een mute knop en notification shade
Ik wel, waarschijnlijk wordt het de fotocamera knop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de "mute" functie, gebruik ik op mijn 7+ ook redelijk veel, snel en handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet de telefoon geroot zijn om te kunnen remappen of is dat een standaard optie? Ik gebruikte op mijn note-4 daar Nova Launcher voor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:07:
[...]

Moet de telefoon geroot zijn om te kunnen remappen of is dat een standaard optie? Ik gebruikte op mijn note-4 daar Nova Launcher voor...
geen root nodig, wel een app uit de Play Store zoals deze (er zijn laatste 2 weken meerdere apps bijgekomen die dat remappsen mogelijk maken):

Google Play: bxActions - for Galaxy S8

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 17-04-2017 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Wilde al tijdje de batterij van mijn S6 vervangen, nu is dit weekend zowel mijn scherm als batterij overleden (LCD onder het glas is gekraakt :( )

Erg veel geluk gehad, kon namelijk vanaf vandaag mijn abonnement verlengen _O_ Lijkt mee een prima upgrade van S6 -> S8

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:16:
[...]

geen root nodig, wel een app uit de Play Store zoals deze (er zijn laatste 2 weken meerdere apps bijgekomen die dat remappsen mogelijk maken):

Google Play: bxActions - for Galaxy S8
Even als opmerking, het is wel belangrijk om naar de "machtiging" te kijken van dergelijke apps.
bv:
Google Play: BixbyRemap - for Galaxy S8/S8+
Ziet er iets vriendelijker uit, ook omdat de source code beschikbaar is. Al met al wel iets om voor op te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:11:
[...]

Even als opmerking, het is wel belangrijk om naar de "machtiging" te kijken van dergelijke apps.
bv:
Google Play: BixbyRemap - for Galaxy S8/S8+
Ziet er iets vriendelijker uit, ook omdat de source code beschikbaar is. Al met al wel iets om voor op te passen.
Top! Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Leuke testjes S8 vs 7s plus

https://www.youtube.com/channel/UCj34AOIMl_k1fF7hcBkD_dw

Gast gooit ze bij bosjes in het water, cola of stikstof. Gooit ermee, slaat ze aan stukken alsof het niks is :o

Maarja, met 3,5 miljoen abbo's op youtube kan het blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:14
Heeft de S8 /S8+ de functie van off screen Memo zoals de note 7? kan het nergens terug vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
x360junkie schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:51:
Heeft de S8 /S8+ de functie van off screen Memo zoals de note 7? kan het nergens terug vinden 8)7
Na mijn weten niet omdat er ook geen pennetje bij wordt geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-08 18:20
iemand enig id wanneer de reviews online komen? (van o.a. tweakers). Ben benieuwd! Heb momenteel een oneplus 3, die ik persoonlijk ontzettend fijn vind qua multitasken (google chrome pagina's hoeven bijna nooit te worden herladen). Iemand enig id hoe dit zich verhoud tot de galaxy s8? (wellicht is dit bij de s8 wat minder ivm zwaardere software laag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ri0ta schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:13:
iemand enig id wanneer de reviews online komen?
ik had ze eigenlijk gisteravond verwacht, maar lees nu op diverse sites en fora dat ze morgenavond (USA tijd) online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
ri0ta schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:13:
iemand enig id wanneer de reviews online komen? (van o.a. tweakers). Ben benieuwd! Heb momenteel een oneplus 3, die ik persoonlijk ontzettend fijn vind qua multitasken (google chrome pagina's hoeven bijna nooit te worden herladen). Iemand enig id hoe dit zich verhoud tot de galaxy s8? (wellicht is dit bij de s8 wat minder ivm zwaardere software laag).
YouTube: Galaxy S8 Plus VS G6 성능 TEST zie bijgaand vergelijk met de g6. De S8 is sneller maar in deze test verliest ie uiteindelijk door het niet multitasken...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Canada zijn de 1ste toestellen vandaag bezorgd.

Tevens gaat Samsung met een OTA komen die het remappen van de Bixby button onmogelijk gaat maken :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:29
Geert1976 schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:32:
In Canada zijn de 1ste toestellen vandaag bezorgd.

Tevens gaat Samsung met een OTA komen die het remappen van de Bixby button onmogelijk gaat maken :( :(
Bron?

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een link naar de usa t-mobile manual van de S8
http://downloadcenter.sam...UM_N_7.0_033117_FINAL.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ay, da's slecht nieuws.
It turns out that Samsung has modified the system to consume the Bixby button’s key events before it reaches the Accessibility Services, effectively making it impossible to remap the Bixby button as of now (at least without root access).
:'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Dat is echt balen. Een feature die niet 100% werkt en waarschijnlijk vaak per ongeluk geactiveerd wordt.

Samsung zou de keuze bij de consument moeten neerleggen maar kennelijk zijn ze bang dat niemand Bixby gaat gebruiken wat zeer waarschijnlijk is voor iets wat niet goed werkt in het Nederlands.

Ik zou zeggen dat als een feature goed werkt dan wordt het vanzelf opgepakt door de consument.

Hopelijk wordt de Exynos variant ontzien. (wishful thinking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:48:
Dat is echt balen. Een feature die niet 100% werkt en waarschijnlijk vaak per ongeluk geactiveerd wordt.

Samsung zou de keuze bij de consument moeten neerleggen maar kennelijk zijn ze bang dat niemand Bixby gaat gebruiken wat zeer waarschijnlijk is voor iets wat niet goed werkt in het Nederlands.

Ik zou zeggen dat als een feature goed werkt dan wordt het vanzelf opgepakt door de consument.

Hopelijk wordt de Exynos variant ontzien. (wishful thinking)
Juist! Bixby gaat zoiets als Siri worden;
in niet-Engels sprekende landen vrijwel niet functioneel. Dus we zitten met een hardware button waar je hier in NL (komende jaren?) geen reet mee kan.
Vind dit een zeer onverstandige last minute keuze van Samsung.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Dan houd het voor mij al op, kansloze knop verplichten iets te laten doen wat amper goed werkt in NL... de leek laat de optie toch gewoon zoals hij is, maar ga mij niet verplichten om die knop niet te mogen wijzigen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:18
Ik dacht dat het vanuit het toestel/software zelf al kon? Maar dan gaat bixby gelijk volledig uitgeschakeld worden hier als ie binnen is. Heb ik ook mooi geen last meer van die knop hopelijk :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christiano007 schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:06:
Dan houd het voor mij al op, kansloze knop verplichten iets te laten doen wat amper goed werkt in NL... de leek laat de optie toch gewoon zoals hij is, maar ga mij niet verplichten om die knop niet te mogen wijzigen.
Je bent niet de enige. Als ik de posts op Reddit moet geloven, annuleren er een hoop mensen hun pre order,na het bekend wordn van deze update van Samsung.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Geert1976 schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:13:
[...]

Je bent niet de enige. Als ik de posts op Reddit moet geloven, annuleren er een hoop mensen na het bekend wordn van deze update van Samsung.
Wat is een hoop? 500 man op een forum is veel, maar nog geen % van alle preorders. Daarbij reddit serieus nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:16:
[...]

Wat is een hoop? 500 man op een forum is veel, maar nog geen % van alle preorders. Daarbij reddit serieus nemen?
Eens. Het is ook maar een fractie van de miljoenen (?) pre orders.
Maar goed, nog steeds een domme zet van Samsung.
Een functie op een hardware button zetten die nog gewoon compleet niet (komende maanden)werkt bij release van een nieuwe telefoon.
Vervolgens wel een OTA eruit gooien die het remappen onmogelijk maakt. |:( |:(

Denk dat 95% van de toekomstige S8/S8+ eigenaren die button voor Bixby prima vinden, ook al kan je er komende tijd/maanden/jaren vrijwel niets mee als niet-Amerikaan of niet-Koreaan.
Geef die overige 5% power users dan gewoon de mogelijkheid om die compleet nutteloze knop te remappen.

[ Voor 42% gewijzigd door _Bailey_ op 17-04-2017 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:17
(jarig!)
Geert1976 schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:17:
[...]

Eens. Het is ook maar een fractie van de miljoenen (?) pre orders.
Maar goed, nog steeds een domme zet van Samsung.
Een functie op een hardware button zetten die nog gewoon compleet niet (komende maanden)werkt bij release van een nieuwe telefoon.
Vervolgens wel een OTA eruit gooien die het remappen onmogelijk maakt. |:( |:(
Jammer, vind zo'n knop sowieso overbodig en vind dat je zelf moet kunnen bepalen wat de knop doet.. triest dat samsung het weer door de strot moet pushen maar goed ik zal me per order er niet om annuleren komt vast wel een andere optie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:06
Er is een sprankeltje hoop, iemand met een reviewexemplaar heeft aan XDA laten weten dat z'n toestel up to date is en nog steeds de mogelijkheid heeft om de Bixby-knop te remappen:

Update 2 (2:05PM CST): A user (who wishes to remain anonymous) who has a Galaxy S8 review unit in the United States claims that their device is up to date and still has the ability to remap the Bixby button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
superjona schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:51:
Er is een sprankeltje hoop, iemand met een reviewexemplaar heeft aan XDA laten weten dat z'n toestel up to date is en nog steeds de mogelijkheid heeft om de Bixby-knop te remappen:

Update 2 (2:05PM CST): A user (who wishes to remain anonymous) who has a Galaxy S8 review unit in the United States claims that their device is up to date and still has the ability to remap the Bixby button.
Tja, wil niet pessimistisch zijn, maar is het nu niet aangepast komt het misschien wel in een volgende update. Afwachten dus. Al hoop ik uiteraard op het feit dat het aan te passen blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ik ben na ruim 7 jaar lang de geslotenheid van iOS, de iPhone een beetje zat.
Wat Samsung nu heeft gedaan met deze OTA update die het onmogelijk maakt de Bixby button te remappen,
begint een beetje op Apple te lijken (by the way, Apple geeft je nog een optie om Siri wel of niet te gebruiken)
Het klinkt wellicht een beetje zuur van mijn kant.
Ik zie het echt als een soort van ''fuck you, consument, met het customizen van je telefoon!"
Je komt met een dedicated knop voor een dienst die gewoonweg niet beschikbaar is voor merendeel van de wereld (werkt alleen in de USA en Korea) en sowieso niet eens klaar is voor release van de telefoon.

Wat ik al eerder aangaf eerder in dit topic, 95% van de mensen vinden die vrijwel 100% nutteloze (komende maanden en sowieso uberhaupt niet in merendeel van de wereld blijkt nu na deze week) Bixby button waarschijnlijk geen enkel probleem. Het is een klap in het gezicht voor de 5% power users en mensen die dus Apple verlieten juist om die geslotenheid van iOS.

Wie zegt mij dat Samsung over een paar maanden niet beslist; "we vinden die 3rd party Launchers als Nova eigenlijk niet nodig op onze toestellen, hier heb je een OTA die dat onmogelijk maakt"

Bijzonder overigens; het duurt ruim een half jaar voordat Nougat (7.0) beschikbaar is voor de S7/S7 Edge. En een OTA update voor het disablen van het remappen van een button duurt bij Samsung slechts 1 dag.

Nogmaals, ik vind het nog steeds een onwijs mooi toestel.
Maar met deze move van Samsung moeten ze nu niet meer aankomen met ''de onbegrensde openheid/mogelijkheden van Android/Samsung'' en de ''geslotenheid van Apple".

Tevens lees ik op diverse fora ervaringen van een aantal Canadezen die reeds het toestel in bezit hebben sindsgister (te vroeg bezorgd), dat de fingerprint scanner trager is dan hun vorige S7/S7 Edge, Pixel XL en iPhone.

Gelukkig hebben wij het Consumentenrecht hier in Nederland zeer goed georganiseerd en hebben webshops als bol.com en Coolblue zelfs een zichtstermijn van 30 dagen! ;)

#nog2daagjes! :*) :*) :*)

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... toch wat issues bij de eerste beschikbare modellen in Zuid-Korea. Scherm heeft een rode gloed :'( ...
http://www.theandroidsoul.com/galaxy-s8-display-has-a-red-tint-issue/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:15
@wijnkuip: Ik heb dat ook ervaren in de MM. De S8+ had er meer last van dan de S8. Ik had gehoopt dat het exemplarisch was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ach al dat gedoe om die knop. Als de S8 hier uit de doos komt gaat er gelijk Package disabler pro op en schakel ik de enorme hoeveelheid bloatware direct uit. Ik was voor Bixby niet anders van plan eigenlijk.
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 04:58:
Tevens lees ik op diverse fora ervaringen van een aantal Canadezen die reeds het toestel in bezit hebben sindsgister (te vroeg bezorgd), dat de fingerprint scanner trager is dan hun vorige S7/S7 Edge, Pixel XL en iPhone.
Echt? Dat zou wel heel matig zijn. De sensor van de S7 is al een draak vergeleken met die van de Pixel en iPhone.

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 18-04-2017 08:30 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:28:
Ach al dat gedoe om die knop. Als de S8 hier uit de doos komt gaat er gelijk Package disabler pro op en schakel ik de enorme hoeveelheid bloatware direct uit. Ik was voor Bixby niet anders van plan
Ik las juist dat Package Disabler Pro meer ellende kan opleveren dan dat je er uiteindelijk mee wilde "winnen". Slechtere batterij duur en 't gevaar dat je bepaalde processen van het OS vernaggelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:08
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:34:
[...]

Ik las juist dat Package Disabler Pro juist meer ellende kan opleveren dan dat je er uiteindelijk mee wilde "winnen". Slechtere batterij duur en 't gevaar dat je bepaalde processen van het OS vernaggelt
Heb je hier bronnen van? Want ik draai die app al bijna een jaar en wil aanstaande vrijdag de S8 gaan halen. Dat is de eerste dag dat ik mag verlengen en doe het meteen want de batterij van me S6 is om te huilen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:34:
Ik las juist dat Package Disabler Pro meer ellende kan opleveren dan dat je er uiteindelijk mee wilde "winnen". Slechtere batterij duur en 't gevaar dat je bepaalde processen van het OS vernaggelt
Niets van gemerkt tijdens mijn S7 periode. Werkte voortreffelijk.

Edit: Al gebruikte ik het wel voor alle optiche zaken. Dus alle Samsung apps uit, edge panel enz. Alle achtergrond zaken waar ik geen hinder van had laat ik gewoon draaien.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 18-04-2017 08:38 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:35:
[...]

Heb je hier bronnen van? Want ik draai die app al bijna een jaar en wil aanstaande vrijdag de S8 gaan halen. Dat is de eerste dag dat ik mag verlengen en doe het meteen want de batterij van me S6 is om te huilen :D
niet 1,2,3 direct een bron nee. Maar afgelopen weken/maanden tijdens mijn vorige S7 aardig wat sites/fora afgestruint waar ik veel negativiteit tegenkwam over PDP.

Maar zoals @Donstil aangeeft, bij hem heeft het prima gewerkt afgelopen tijd. Wellicht toch maar eens proberen zodra ik morgen mijn S8 bezorgd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor iedereen die niet zit te wachten op Bixby. Samsung duwt t wel door je strot. Het toewijzen van een andere functie aan de bixby knop is zojuist geblokkeerd.

http://www.phonearena.com...ping-Bixby-button_id93152

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:52:
Goed nieuws voor iedereen die niet zit te wachten op Bixby. Samsung duwt t wel door je strot. Het toewijzen van een andere functie aan de bixby knop is zojuist geblokkeerd.

hey, daar is Spuit 11! hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het wel te doen zonder app, met bv xev, showkey, xmodmap met Debian, of een live distro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit is zelf op te lossen, mocht dit op je toestel voorkomen, in de instellingen:

https://www.sammobile.com...n-their-handsets-display/

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Nu heeft samsung de remap naar bixby geblokkeerd , maar ik de preorder zeer jammer maar ik ga bixby echt niet gebruiken en vond het gaaf een extra knop te hebben. Als er een oplossing voor komt om dit toch zonder root te kunnen remappen bestel ik hem weer. Zeer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58
Jammer dat het remappen door een update onmogelijk wordt gemaakt. Had graag de camera eronder gezet. Kan je Bixby wel gewoon uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Duckvogel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:35:
Nu heeft samsung de remap naar bixby geblokkeerd , maar ik de preorder zeer jammer maar ik ga bixby echt niet gebruiken en vond het gaaf een extra knop te hebben. Als er een oplossing voor komt om dit toch zonder root te kunnen remappen bestel ik hem weer. Zeer jammer
Lekker rooten joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duckvogel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:35:
Jammer inderdaad.... maar voor mij geen dealbreaker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
Hanky74 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:40:
Jammer dat het remappen door een update onmogelijk wordt gemaakt. Had graag de camera eronder gezet. Kan je Bixby wel gewoon uit zetten?
de camera start door de vergrendelknop aan de rechterzijde 2 keer achter elkaar in te drukken. Dus daar hoef je die knop niet voor te remappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58
julius007 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:43:
[...]

de camera start door de vergrendelknop aan de rechterzijde 2 keer achter elkaar in te drukken. Dus daar hoef je die knop niet voor te remappen
Ja klopt ik ken het van andere toestellen, alleen als ik dan verkeerd druk dan vergrendel ik hem soms. Wil liever gewoon 1x drukken en dan de camera. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:27
-delete-

[ Voor 89% gewijzigd door Hakki op 18-04-2017 11:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Idd, lekker "rooten" ->

* KNOX getripped
* Sommige functies werken niet meer

Heb zo'n vermoeden dat Samsung, in een komende firmware, zelf komt met een "oplossing" om een andere functie toe te wijzen aan de "Bixby"-button...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:13:
[...]

Idd, lekker "rooten" ->

* KNOX getripped
* Sommige functies werken niet meer

Heb zo'n vermoeden dat Samsung, in een komende firmware, zelf komt met een "oplossing" om een andere functie toe te wijzen aan de "Bixby"-button...
Maakt die Knox tripped je zoveel uit dan? Waarschijnlijk komt er na een tijdje sowieso wel een rootmanier waarbij je Knox niet hoeft te trippen.

Met hide-root of Magisk, werken alle functies gewoon, ook onder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je garantie is volgens mij ook weg als je Knox tript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boratnl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:18:
[...]

Maakt die Knox tripped je zoveel uit dan? Waarschijnlijk komt er na een tijdje sowieso wel een rootmanier waarbij je Knox niet hoeft te trippen.

Met hide-root of Magisk, werken alle functies gewoon, ook onder root.
Nee, er komt nooit een manier om te "rooten" en KNOX niet te trippen...

Als KNOX is getripped, werken gewoon bepaalde functies niet meer (en dat zal altijd wel zo blijven ook, en naar mijn mening correct ook)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:24:
[...]

Nee, er komt nooit een manier om te "rooten" en KNOX niet te trippen...

Als KNOX is getripped, werken gewoon bepaalde functies niet meer (en dat zal altijd wel zo blijven ook, en naar mijn mening correct ook)...
Voor de S6 Edge kwam er uiteindelijk een manier om de telefoon te rooten, zonder dat Knox het door had. Ik weet niet over welke functies je het hebt die niet meer werken, maar dingen als banken-apps en Android-pay werken gewoon als je je root verbergt.

Dat je garantie vervalt is niet waar, het toestel valt gewoon onder de garantie. Enige uitzondering is misschien als je je root helemaal verpest je telefoon brickt, maar dat is me nog nooit gebeurd en zou ook niet moeten gebeuren als je je goed inleest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boratnl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:27:
[...]

Dat je garantie vervalt is niet waar, het toestel valt gewoon onder de garantie
is dit echt zo? heb je een bron hiervoor? ik was namelijk ook in de veronderstelling dat je garantie vervalt nadat je je toestel hebt geroot.

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boratnl
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:33:
[...]

is dit echt zo? heb je een bron hiervoor? ik was namelijk ook in de veronderstelling dat je garantie vervalt nadat je je toestel hebt geroot.
Kon zo snel dit vinden:

nieuws: Samsung gaat gebrickte telefoons standaard onder garantie repareren

nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak

Ik zou bij dit soort dingen ook eerder zoeken naar waarom Samsung de telefoon niet onder de garantie zou repareren, je hebt de telefoon tenslotte niet opengemaakt.

Waarschijnlijk moet er wel een uitzondering worden gemaakt als iemand alle beveiliging weghaalt en de telefoon overklokt tot deze smelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
boratnl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:27:
[...]

Voor de S6 Edge kwam er uiteindelijk een manier om de telefoon te rooten, zonder dat Knox het door had. Ik weet niet over welke functies je het hebt die niet meer werken, maar dingen als banken-apps en Android-pay werken gewoon als je je root verbergt.

Dat je garantie vervalt is niet waar, het toestel valt gewoon onder de garantie. Enige uitzondering is misschien als je je root helemaal verpest je telefoon brickt, maar dat is me nog nooit gebeurd en zou ook niet moeten gebeuren als je je goed inleest.
Als je ROOT, dan wordt KNOX altijd getripped! Dit was zo, is zo en zal altijd wel zo blijven ook (en terecht, de "beveiliging" van je toestel is namelijk gecompromiteerd)...

Garantie: Als je toestel HARDWARE-issues heeft, dan zal dit onder garantie gerepareerd worden: ËËNmalig, weer stuk -> EIGEN kosten (maar houdt er rekening mee dat dit "geweigerd" kan worden, omdat namelijk "gerotzooid" is met je toestel).
Er staat namelijk duidelijk ergens omschreven in de voorwaarden, dat je niet mag "rotzooien" met de firmware en dat de kans dan bestaat dat je garantie vervalt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boratnl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:39:
[...]

Kon zo snel dit vinden:

nieuws: Samsung gaat gebrickte telefoons standaard onder garantie repareren

nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak

Ik zou bij dit soort dingen ook eerder zoeken naar waarom Samsung de telefoon niet onder de garantie zou repareren, je hebt de telefoon tenslotte niet opengemaakt.

Waarschijnlijk moet er wel een uitzondering worden gemaakt als iemand alle beveiliging weghaalt en de telefoon overklokt tot deze smelt.
thanks voor de linkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:40:
[...]

Als je ROOT, dan wordt KNOX altijd getripped! Dit was zo, is zo en zal altijd wel zo blijven ook (en terecht, de "beveiliging" van je toestel is namelijk gecompromiteerd)...

Garantie: Als je toestel HARDWARE-issues heeft, dan zal dit onder garantie gerepareerd worden: ËËNmalig, weer stuk -> EIGEN kosten (maar houdt er rekening mee dat dit "geweigerd" kan worden, omdat namelijk "gerotzooid" is met je toestel).
Er staat namelijk duidelijk ergens omschreven in de voorwaarden, dat je niet mag "rotzooien" met de firmware en dat de kans dan bestaat dat je garantie vervalt...
Hoe kom je erbij dat Knox per se moet trippen? Het is software, dat kan altijd gemanipuleerd worden, zie hier: https://www.xda-developer...s6-without-tripping-knox/

Verder is het me inmiddels duidelijk dat je per se niet wil rooten, dat is een keuze. Ik hoop dat er voor de niet-rooters ook een manier komt om de Bixby button te veranderen. Voor iedereen die hier niet op wil wachten, wil ik root wél toejuichen, het kan gewoon veilig, nog nooit software-problemen gehad, alles is altijd zelf op te lossen als het wel misgaat, als je je maar inleest voordat je begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
*knip, dat mag in het levertijden topic

[ Voor 80% gewijzigd door Prulleman op 18-04-2017 15:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Garret1410
boratnl schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:45:
[...]

Hoe kom je erbij dat Knox per se moet trippen? Het is software, dat kan altijd gemanipuleerd worden, zie hier: https://www.xda-developer...s6-without-tripping-knox/

Verder is het me inmiddels duidelijk dat je per se niet wil rooten, dat is een keuze. Ik hoop dat er voor de niet-rooters ook een manier komt om de Bixby button te veranderen. Voor iedereen die hier niet op wil wachten, wil ik root wél toejuichen, het kan gewoon veilig, nog nooit software-problemen gehad, alles is altijd zelf op te lossen als het wel misgaat, als je je maar inleest voordat je begint.
Als je het XDA draadje had gelezen dan had je kunnen weten dat het niet werkt.

This exploit only works for: Verizon S6/S6 Edge Android 5.0.2 OC3/OE2 with a kernel date before May 12th!!!
This will not work on Android 5.1.1, not now, not ever.
henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:40:
[...]

Dit is inderdaad wat Samsung zelf zegt. Vind ik niet verkeerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Garret1410 op 18-04-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Ik heb even in dit topic gezocht op UHS, maar ik kan niet vinden (en overigens ook nergens op het web) of de SGS8 ook UHS-2 ondersteunt. Weet iemand dat hier?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Garret1410 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:40:
[...]

Als je het XDA draadje had gelezen dan had je kunnen weten dat het niet werkt.

This exploit only works for: Verizon S6/S6 Edge Android 5.0.2 OC3/OE2 with a kernel date before May 12th!!!
This will not work on Android 5.1.1, not now, not ever.

[...]

Dit is inderdaad wat Samsung zelf zegt. Vind ik niet verkeerd.
Van die update was ik niet op de hoogte, heb m'n S6 ooit geroot zonder Knox te trippen, later maakte het me niet meer uit en heb ik 'em op de makkelijke manier geroot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57

Arnoud heeft dit vanochtend getest met de OTA die hij handmatig heeft geflashed en de app lijkt nog gewoon te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 10:11
chengbondkwok schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:04:
[...]

Arnoud heeft dit vanochtend getest met de OTA die hij handmatig heeft geflashed en de app lijkt nog gewoon te werken.
Samsung geeft zelf wel aan dat ze dit blokkeren. Is er enige duidelijkheid of dit in de toekomst nog wel komt of dat ze het alleen blokkeren in de markten waar Bixby (in een later stadium) wel functioneert?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
iFixit heeft de S8+ ff uit elkaar getrokken...Schijnt nagenoeg dezelfde batterij te zijn als de Note 7.
Dat geeft de burger wel moed! :P

http://www.androidbeat.co...ery-layout-galaxy-note-7/

*ben alvast ff een brandblussertje halen...ok, doei!*

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 15:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:18:
iFixit heeft de S8+ ff uit elkaar getrokken...Schijnt nagenoeg dezelfde batterij te zijn als de Note 7.
Dat geeft de burger wel moed! :P

http://www.androidbeat.co...ery-layout-galaxy-note-7/

*ben alvast ff een brandblussertje halen...ok, doei!*
>:) d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f899KS6jr2vrG8G7HEyk8zqM/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

Die hadden ze natuurlijk nog een hoop liggen :) zonde om weg te gooien toch. Zolang ze de defecte modellen er maar uitgevist hebben lijkt me dat geen probleem

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hahaha. Ik zie een handeltje voor jou ontstaan!

tweakers-korting? #durftevragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
sd kaartjes vallen ook onder Accessoires en mogen hier [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Iemand al een Nederlandse handleiding gespot?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Review embargo opgeheven!
Eerste (ECHTE! :) ) reviews komen online as we speak

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:27:
Zoals? Linkjes zijn altijd fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hopen dat Tweakers snel volgt :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Die spelen dan vals want volgens mij is het ietjes later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:10
het is toch gewoon een micro sim, die in de s8+ gaat, ofwel
het kaartje uit mijn note 4 gaat er in passen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
ppeterr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:38:
het is toch gewoon een micro sim, die in de s8+ gaat, ofwel
het kaartje uit mijn note 4 gaat er in passen ?
Nano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
nog kleiner dus...nou vraag ik mij af wat er in een note 4 zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
ppeterr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:39:
[...]

nog kleiner dus...nou vraag ik mij af wat er in een note 4 zit
Micro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
uhm shit mag ik morgen ook nog eerst naar de vodafone winkel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooie uitgebreide review! Hulde! Dank Tweakers.

Verder vind ik vooral de review van The Verge niet echt goed inhoudelijk en vaak flauw (bijv over de Note 7).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:27
Embargo is verlopen om 17u.. YouTube staat vol reviews :)
Pagina: 1 ... 9 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support