Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
henklbr schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:22:
[...]

Negative!

PHN & LUX zitten allebei in de Multi-CSC OXM. Je CSC zal ten alle tijden LUX blijven, ook al flash je het PHN-bestand!

De enige manier om PHN/PHN/LUX te krijgen, is door een Nederlandse SIM in je toestel te stoppen.

[...]

Wat was je antwoord? Deze staat er niet bij namelijk, alleen de quote van mijn bericht...
Sorry, de imgur link staat in de quote onder aan.
Had hem verkeerd geplakt.

https://imgur.com/a/pRvNs

[ Voor 5% gewijzigd door MillanO op 08-03-2018 18:23 ]

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:15
Een week oreo gedraaid op mijn S8+. Ga terug flashen naar nougat. Ervaar wat hick-ups in internet browser en vind de samsung experience 9 veel te beperkend: heb liever meer vrijheid met een app als Floatify voor custom lockscreen notifications & inrichting van het vergrendelscherm. Heb geen verschil in batterij ervaren.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Vanaf vandaag is ook voor VDF de update naar Oreo beschikbaar.

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Google Lens functioneert nu ook op Galaxy S8 in Nederland.. alleen met Engels als standaardtaal..

• DeVries
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-04 18:22
Hier vanochtend de update voor Oreo geïnstalleerd, helemaal geen problemen tot dusver die ik hier op de laatste paar pagina's lees! Prima update.

• Mrjraider
  • Niet online
Update draait hier enkele uren momenteel. Weinig op aan te merken tot zover. Snap alleen niet waarom er van die lelijke witte kaders om de Google apps zoals Playstore, Games en Home zitten? Alle andere apps op mijn telefoon hebben dat niet?

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 08:04
heb een s8 uit belgie ( Galaxy S8 SM-G950F - LUX Luxembourg ) weet iemand wanneer de updata voor dit?

• Mrjraider
  • Niet online
Volgens mij was die update er al.

Ik heb ruzie met de meldingen. Zo heb ik een aantal ongelezen mails maar geen badge op de e-mail app. Terwijl dit met Whatsapp wel werkt?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Mrjraider schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:35:
Volgens mij was die update er al.

Ik heb ruzie met de meldingen. Zo heb ik een aantal ongelezen mails maar geen badge op de e-mail app. Terwijl dit met Whatsapp wel werkt?
Met Oreo verdwijnen de badges als je de notificatie wegswiped

• Mrjraider
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:38:
[...]

Hmmm.. jammer want een volle statusbalk haat ik :/

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Mrjraider schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:41:
[...]

Hmmm.. jammer want een volle statusbalk haat ik :/
Ja ik vind dat ook niet echt een fijne toevoeging

• Mrjraider
  • Niet online
Jammer want Samsung wist best veel functies en opties zo aan te passen dat het prettig was en dat met de notificaties werkt niet fijn

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
EJSEJS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:08:
Ik heb sinds dat ik naar android 8 ben gegaan dat ik na het opladen van de telefoon hem niet meer meteen kan ontgrendelen met mijn vingerafdruk. Ik moet dan eerst weer 1x het wachtwoord in geven. Normaal was dit alleen als je de telefoon voor de eerste keer aanzetten. Is dit ook ergens uit te zetten?
Dat heb ik dus ook... :/

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Mrjraider schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:49:
Update draait hier enkele uren momenteel. Weinig op aan te merken tot zover. Snap alleen niet waarom er van die lelijke witte kaders om de Google apps zoals Playstore, Games en Home zitten? Alle andere apps op mijn telefoon hebben dat niet?
Ik merk hier eigenlijk niets van op mijn 8.0, terwijl ik de klacht idd al meermaals hier heb zien voorbij komen.. Al mijn apps zien er nog uit zoals op 7.0 en ik gebruik gewoon de standaard launcher..

S8 Oreo launcher

[ Voor 13% gewijzigd door bibi2205 op 10-03-2018 10:35 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Mrjraider
  • Niet online
bibi2205 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 10:33:
[...]

Ik merk hier eigenlijk niets van op mijn 8.0, terwijl ik de klacht idd al meermaals hier heb zien voorbij komen.. Al mijn apps zien er nog uit zoals op 7.0 en ik gebruik gewoon de standaard launcher..

[afbeelding]
Als je naar het logo van Facebook kijkt.
Dit is met instelling: pictogram met kaders. Je ziet om Messenger een witte rand.

Wijzig je die instelling naar: alleen pictogrammen dan zie je diezelfde rand om Google Play en bijvoorbeeld YouTube en dat was in Nougat niet en nu wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Mrjraider op 10-03-2018 12:01 ]

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Mrjraider schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:52:
[...]

Dit is met instelling: pictogram met kaders. Je ziet om Messenger een witte rand.

Wijzig je die instelling naar: alleen pictogrammen dan zie je diezelfde rand om Google Play en bijvoorbeeld YouTube en dat was in Nougat niet en nu wel.
Ah, duidelijk.. Tnx! Messenger heeft er altijd zo uitgezien bij mij dus ik merk geen verschil. ;)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hoe gaan jullie te werk na een factory reset?

Ik heb een backup gemaakt met smart switch(en handmatig voor whatsapp en andere dingen)

Vervolgens de reset uitgevoerd, maar dan begint het. Voordat ik überhaupt toe kom aan switch, moet/mag ik me inloggen bij google en samsung. En dan begint ook automatisch het downloaden en installeren van de verschillende apps (playstore ed.). Alles loopt door elkaar en verschillende backups vanaf verschillende locaties lijken te worden geïnstalleerd.
De ene app werkt wel meteen na de backup en andere moeten weer volledig worden ingesteld. Het zelfde geldt voor machtigingen, meldingen ed.

oftewel het is één onoverzichtelijke teringzooi.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Mrjraider
  • Niet online
kendo schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:25:

Ik heb een backup gemaakt met smart switch(en handmatig voor whatsapp en andere dingen)

Vervolgens de reset uitgevoerd, maar dan begint het. Voordat ik überhaupt toe kom aan switch, moet/mag ik me inloggen bij google en samsung. En dan begint ook automatisch het downloaden en installeren van de verschillende apps (playstore ed.). Alles loopt door elkaar en verschillende backups vanaf verschillende locaties lijken te worden geïnstalleerd.
De ene app werkt wel meteen na de backup en andere moeten weer volledig worden ingesteld. Het zelfde geldt voor machtigingen, meldingen ed.

Inloggen en dan telefoon in vliegtuigmodus?

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 21:21
kendo schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:25:
ed.

Nergens op inloggen. Clean install. Dan Smartswitch alles terug. (Zorg trouwens dat je instellingen niet terug zet. Kan ook een foutje inzitten. Dan heeft je reset geen nut gehad.)

Daarna pas je accounts er inzetten!

• jordiv30
  • Laatst online: 28-10 14:28
De problemen over het niet scherpstellen van de camera herken ik ook regelmatig, maar zo'n twee weken terug hield de hele camera ermee op 8)7 . Standaard camera app gaf alleen een zwart beeld en apps zoals Snapchat en Google Camera gaven een melding dat de camera niet geopend kon worden. Het leek op een softwarefout, dus ik heb hem helemaal naar de fabrieksinstellingen terug gezet. Daarna deed hij het nog steeds niet, dus Samsung gebeld en op hun aanraden nog een keer een factory reset gedaan, want 'misschien is er iets fout gegaan bij de eerste reset.' Apart verhaal, maar toch nog maar een keer gedaan om een probleem in de software uit te sluiten.

Daarna deed hij het wederom nog steeds niet, dus moest ik hem opsturen voor reparatie. Omdat ik de camera redelijk veel gebruik heb ik de telefoon in die week in de la laten liggen. De vrijdag voordat hij wordt opgehaald haal ik hem uit de la om hem klaar te maken voor het opsturen, en toen deed de camera het opeens weer. :P

Afgelopen week nog één keer gehad dat ik weer dezelfde problemen kreeg, maar dat is met een hard reset opgelost. Ik laat het voorlopig maar even zo. Ben allang blij dat hij het weer gewoon doet, want de camerakwaliteit van de iPhone 6 die ik had als leentelefoon is echt om te huilen vergeleken met de S8. ;)

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Mrjraider schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:52:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb alleen pictogrammen aangezet.
Blijkt dat default thema wel aanpasbaar is (zoals met Nougat), maar andere thema's zoals High Contrast wordt het doorzichtig en onaanpasbaar.

Zie twitter gesprek

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchredgaming op 10-03-2018 22:22 ]

Review QNAP TS-230 NAS

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
DiMacho schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:46:
[...]

Nergens op inloggen. Clean install. Dan Smartswitch alles terug. (Zorg trouwens dat je instellingen niet terug zet. Kan ook een foutje inzitten. Dan heeft je reset geen nut gehad.)

Daarna pas je accounts er inzetten!
Ik ga het morgen nog een keer doen. Maar dan een echte clean install.

Het batterij verbruik was de laatste dagen nog steeds ruk. Het verbruik ligt ongeveer 30% hoger dan voor de 8.0 update, bij het zelfde gebruik.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 16:15
Heb momenteel een S8+ en las iets over een update met de mogelijkheid om foto's in portretmodus te maken. Is dit inmiddels al mogelijk? Kan het namelijk nergens vinden :?

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

rolandos582 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:24:
Heb momenteel een S8+ en las iets over een update met de mogelijkheid om foto's in portretmodus te maken. Is dit inmiddels al mogelijk? Kan het namelijk nergens vinden :?
Officieel nee
Via een omweg wel.

Je kan de focus aanpassen via pro modus

Review QNAP TS-230 NAS

bibi2205 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:09:
[...]

Maar de eerste 2 maken toch niet uit wat updates betreft? Ik dacht dat enkel die laatste het verschil maakte. Of ben ik helemaal mis?
PHN/PHN/LUX

PHN -> ACTIVE CSC
PHN -> SIM CSC
LUX -> Product code

OTA's komen voor de ACTIVE CSC (wat IMHO ook logisch is)

MillanO schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:22:
[...]

Sorry, de imgur link staat in de quote onder aan.
Had hem verkeerd geplakt.

https://imgur.com/a/pRvNs
Je hebt een Nederlands moederbord: PHN/PHN/PHN

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Servantes
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
Net de ota update binnengekregen op de LUX/LUX/LUX versie

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 20:16
Servantes schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:11:
Net de ota update binnengekregen op de LUX/LUX/LUX versie
Aja, ik ook nu :)
Hopelijk geen rare verschijnselen na de update.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:02
Ik gebruikte voor de de update altijd de app Adhell om de bixby knop uit te schakelen, advertenties te blokken en wat apps minder toegang te geven, maar sinds de update crasht deze app dagelijks, ook de Bixby knop werkt weer :( . Hebben meer mensen hier last van en zo ja wat kan ik hier aan doen? Is er misschien andere (gratis) vervanger die goed werkt?

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:27
Frank!in schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:41:
Ik gebruikte voor de de update altijd de app Adhell om de bixby knop uit te schakelen, advertenties te blokken en wat apps minder toegang te geven, maar sinds de update crasht deze app dagelijks, ook de Bixby knop werkt weer :( . Hebben meer mensen hier last van en zo ja wat kan ik hier aan doen? Is er misschien andere (gratis) vervanger die goed werkt?
Ik had hier ook last van. Ik heb adhell verwijderd en SABS geïnstalleerd. De installatieprocedure is net wat langer maar de app is wel prettiger in gebruik.

[ Voor 6% gewijzigd door luuj op 12-03-2018 10:50 ]

• Mrjraider
  • Niet online
Ik weet niet of het een bug is of dat ik gewoon meerdere mails heb maar zodra ik 1 (eentje niet een en dan nog een) mail krijg dan staat er keurig in de statusbalk 1 mailtje maar het icoontje op het start scherm geeft een 5 aan :?
Gekeken naar de instellingen maar kan niets vinden, ik heb weinig aan de meldingen instellingen van deze app gezeten is dit een feature of een bug?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik gebruik sinds dag één dat ik mn toestel heb (en nu dus nog) Bixby Remapper naar volle tevredenheid.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Frank!in schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:41:
Bixby button kan je toch gewoon uitschakelen standaard .... alleen niet remappen.

Ik heb ook een leuke computer..

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 12:22
418O2 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:38:
[...]

Nova Launcher met Tesla Reader, geen probleem op Oreo.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Koldur schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:56:
[...]

TeslaUnread

Die combi gebruik ik ook; ik krijg de standaard launcher er nog niet zo uitzien en werkend als ik prettig vind. Nova heb ik nu over meerdere telefoons al ongeveer hetzelfde ingesteld, dat werkt dus heel herkenbaar ...

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-11 20:13
Mrjraider schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:25:
Ik weet niet of het een bug is of dat ik gewoon meerdere mails heb maar zodra ik 1 (eentje niet een en dan nog een) mail krijg dan staat er keurig in de statusbalk 1 mailtje maar het icoontje op het start scherm geeft een 5 aan :?
Gekeken naar de instellingen maar kan niets vinden, ik heb weinig aan de meldingen instellingen van deze app gezeten is dit een feature of een bug?
Meerdere email accounts?
Je kan bijv 1 nieuwe/ongelezen e-mail hebben in mailbox A en daar een notificatie van hebben/krijgen maar ondertussen 4 ongelezen emails in mailbox B hebben, dan is de badge 5

• CDA441
  • Laatst online: 28-11 18:20
Vandaag ga ik een tweedehands S8+ ophalen, volgens de verkoper nieuw in verpakking.
De folie is wel al van de doos gehaald.
Hoe kan ik er zeker ervan zijn dat ik geen kat in een zak koop?
(knox nakijken?)

En om nog wat paranoïde zijn om zo'n gewild toestel te kopen: Hoe kan ik alle beveiliging verwijderen van de gsm zodat zij die niet op afstand kunnen blokkeren, of is een factory reset al goed genoeg?

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:02
Koldur schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:56:
[...]
Badges werken niet goed bij combinatie Oreo/Nova/Tesla. Er zit een bug in ieder geval in de Gmail en E-mail app. Te veel badges of er worden geen badges weergegeven. Ik meen dat dit tijdens update naar Nougat ook al zo was. Wordt wel opgelost binnen afzienbare tijd neem ik aan.

• boddieh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-11 16:12
Ik heb sinds de Oreo update problemen met WhatsApp. Ik wil niet dat de telefoon trilt of geluid afspeelt als ik een bericht binnen krijg, dan zou ik gillend gek worden. Probleem is dat ik dit voorheen in vibrate mode via een silent ringtone en vibrations op off geregeld had zodat m'n telefoon niet trilt bij een inkomend bericht, maar wel bij een belletje.

Nu heb ik dezelfde settings in Oreo en blijft dat kreng maar trillen. Heb de telefoon nu in mute modus staan, maar dan gaat de telefoon niet meer trillen tijdens een belletje, ook vervelend. Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen om het trillen van WhatsApp uit kan krijgen zonder dat ik de telefoon in mute modus hoef te zetten?

• AvK
  • Laatst online: 20:42

AvK

Ready Set Go

CDA441 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:06:
Vandaag ga ik een tweedehands S8+ ophalen, volgens de verkoper nieuw in verpakking.
De folie is wel al van de doos gehaald.
Hoe kan ik er zeker ervan zijn dat ik geen kat in een zak koop?
(knox nakijken?)

En om nog wat paranoïde zijn om zo'n gewild toestel te kopen: Hoe kan ik alle beveiliging verwijderen van de gsm zodat zij die niet op afstand kunnen blokkeren, of is een factory reset al goed genoeg?
Nieuwe toestellen zit plastic beschermfolie omheen. Je ziet meteen of dat bepoteld is. De doos zelf zit met een sticker / zegel dicht geplakt.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• boddieh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-11 16:12
AvK schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:24:
[...]

Nieuwe toestellen zit plastic beschermfolie omheen. Je ziet meteen of dat bepoteld is. De doos zelf zit met een sticker / zegel dicht geplakt.
Je kan ook even proberen of je in het download menu kan komen, als je in het standaard Samsung menu komt dan zit je goed qua telefoon.

• CDA441
AvK schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:24:
[...]

Ja inderdaad, de verkoop(ster) zegt dat ze die uit de verpakking heeft gehaald om eens te bekijken, maar ze heeft een ander toestel cadeau gekregen.
Waarschijnlijk zal ik het toestel eens nakijken met de *#0*# testcode

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 12:22
LAPJENL70 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:07:
[...]

Badges werken niet goed bij combinatie Oreo/Nova/Tesla. Er zit een bug in ieder geval in de Gmail en E-mail app. Te veel badges of er worden geen badges weergegeven. Ik meen dat dit tijdens update naar Nougat ook al zo was. Wordt wel opgelost binnen afzienbare tijd neem ik aan.
Werkt bij mij tot nog toe helemaal vlekkeloos. Zegt niet dat het niet klopt, maar ik heb het nog niet gezien, gebruik het met Gmail, Whatsapp, SMS en telefoon app zonder problemen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Mrjraider
  • Niet online
LAPJENL70 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:07:
[...]

Volgens mij is de email app bugged want ik gebruik geen nova en krijg te veel badges. 5 bij 1 mailtje.

• CDA441
Zo, net opgehaald en werkt naar behoren, was nog in gesealde verpakking met sticker :)
Om zeker te zijn toch nog eens gekeken naar toestelinfo en alles is in orde :D
Nu maar eens verder doen met apps installeren

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik heb sinds de update naar oreo dat er continue een Samsung Account notificatie komt met 'Tik hier om uw Samsung account te gebruiken'. Weet iemand hoe ik dat uit kan schakelen? Heb alle Samsung Services al geblokkeerd van het versturen van notificaties, maar deze blijft opkomen.

• Mrjraider
  • Niet online
CDA441 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:25:
Zo, net opgehaald en werkt naar behoren, was nog in gesealde verpakking met sticker :)
Om zeker te zijn toch nog eens gekeken naar toestelinfo en alles is in orde :D
Nu maar eens verder doen met apps installeren
Je kan altijd de phone info applicatie Samsung uit se Playstore halen en kijken naar de informatie.

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik weey niet wat die badges inhoud.. merk niet echt iets speciaals bij meldingen...

Heb nu wel steeds dat ie gps signaal moet zoeken als ik Pokemon speel

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:53

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Mrjraider schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:37:
[...]

Volgens mij is de email app bugged want ik gebruik geen nova en krijg te veel badges. 5 bij 1 mailtje.
Hier hetzelfde "probleem".
Als ik mailtjes heb staat er altijd in de badge een getal tussen de 5 en 500.
En nee, ik heb echt geen 500 nieuwe mailtjes.

Ook crasht er met enige regelmaat een App. Whatsapp is al meerdere malen gestopt met werken. Ook CLash Royale en Facebook.
Voor de update nergens last van gehad.

*WishmasterNL heeft zijn telefoon compleet gereset na de update

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 19:45
Is er inmiddels al een update.zip beschikbaar voor de s8+ van CRAP naar CBR7

Al gezocht in dit topic maar helaas en ook op de rest van het internet niet te vinden, iemand meer geluk ?

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-10 16:16
De lux versie is eindelijk beschikbaar.
Downloading as we speak

ah oei vorige posts niet gelezen, was dus gisteren al beschikbaar.
Nevermind me!

[ Voor 39% gewijzigd door Wikkez op 13-03-2018 08:34 ]

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Ik loop sinds de update naar Oreo tegen het probleem aan dat al mijn meldingsgeluiden op standaard staan.
Wanneer ik deze aangepaste doe bij bijv. een whatsapp groep of persoon. veranderd deze elke keer weer terug.

Hebben meet mensen hier last van?

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:27
Bazzz schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:06:
Ik loop sinds de update naar Oreo tegen het probleem aan dat al mijn meldingsgeluiden op standaard staan.
Wanneer ik deze aangepaste doe bij bijv. een whatsapp groep of persoon. veranderd deze elke keer weer terug.

Hebben meet mensen hier last van?
Ik had hier ook last van, lijkt een bug in Oreo of Whatsapp te zijn. De work-around in het bericht van Majesty heeft het bij mij in ieder geval voor Whatsapp opgelost.

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
luuj schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:24:
[...]

Ik had hier ook last van, lijkt een bug in Oreo of Whatsapp te zijn. De work-around in het bericht van Majesty heeft het bij mij in ieder geval voor Whatsapp opgelost.
Ik heb dit zojuist gedaan en werkt inderdaad. Bedankt!
Hoop toch wel dat er een fix voor komt :)

• FreshMaker
  • Niet online
Iemand ervaring met teveel inleverkorting op een samsung aanschaf ?
Ik heb mijn iPhone ingeruild met de aanschaf van de S8, en kreeg daarvoor 300€ terug.

Alleen werd er 600€ gestort ...

even op zoek naar de verantwoordelijke hiervan, maar kan zo snel geen contactgegevens vinden

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:08
Luisterend naar de eerste signalen van de nieuwe update, laat ik 'm toch nog maar even links liggen. Ik heb in het verleden met allerlei toestellen wel eens een langzamer / sneller leeglopend toestel teruggekregen, terwijl ik er niet veel winst uit haalde. Mocht iemand hetzelfde plan hebben: met een package disabler kun je 'Software Update' uit zetten, dan ben je ook de melding kwijt :)

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hoe verander ik nou m'n CSC? Van zoeken wordt ik echt niet veel wijzer.

Ik heb een S8+ 955F op firmware CRB7 met Renovate ICE 9.2 ROM, m'n CSC is BTU en ik wil die naar PHN. Hoe kan ik het makkelijkst PHN i.c.m. die ROM krijgen?

• FreshMaker
  • Niet online
Jackson6 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:43:
Hoe verander ik nou m'n CSC? Van zoeken wordt ik echt niet veel wijzer.

Ik heb een S8+ 955F op firmware CRB7 met Renovate ICE 9.2 ROM, m'n CSC is BTU en ik wil die naar PHN. Hoe kan ik het makkelijkst PHN i.c.m. die ROM krijgen?
Door met ODIN een PHNrom te flashen, en een full reset uit te voeren.
Dus alle files in odin te plaatsen, en de stappen te doorlopen.

Maar als je al een custom rom er op hebt staan, maakt de CSC niet meer uit, en krijg je geen OTA's meer.

YouTube: Switch to any carrier firmware 100% for s8 and s8 plus USA -G950U-G9...

of hier :

https://forum.xda-develop...-active-csc-code-t3721058

[ Voor 32% gewijzigd door FreshMaker op 13-03-2018 16:52 ]

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 19:07
BobB schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:39:
Luisterend naar de eerste signalen van de nieuwe update, laat ik 'm toch nog maar even links liggen. Ik heb in het verleden met allerlei toestellen wel eens een langzamer / sneller leeglopend toestel teruggekregen, terwijl ik er niet veel winst uit haalde. Mocht iemand hetzelfde plan hebben: met een package disabler kun je 'Software Update' uit zetten, dan ben je ook de melding kwijt :)
En heb je ook een link naar diegene die jij gebruikt hebt hiervoor?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

• Jackson6
  • Niet online
FreshMaker schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:44:
[...]

Door met ODIN een PHNrom te flashen, en een full reset uit te voeren.
Dus alle files in odin te plaatsen, en de stappen te doorlopen.

Maar als je al een custom rom er op hebt staan, maakt de CSC niet meer uit, en krijg je geen OTA's meer.

YouTube: Switch to any carrier firmware 100% for s8 and s8 plus USA -G950U-G9...

of hier :

https://forum.xda-develop...-active-csc-code-t3721058
Dank voor je reactie, ja ik zit op een custom rom en volgens mij maakt het wel uit want via de BTU csc krijg ik geen VoLTE en dat wil ik wel via PHN csc, ik zal die links eens checken.

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Kan ik ergens change notes vinden van de oreo update?

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 18:09
Ik heb iets raars en vermoed dat ik daarom nog steeds geen oreo update ontvang: s8 in Nederland gekocht en voor mn werk nu een aantal maanden in Spanje. S8 heeft het begeven en is door Samsung Spanje met een nieuwe moederbord gerepareerd . Nu is de csc van mn toestel is G950FOXM1AQI9= NL, maar mn productcode: G950FZSAPHE: Spanje dus. Kan dit een issue zijn?

• DiMacho
mohawk0618 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 02:03:
Ik heb iets raars en vermoed dat ik daarom nog steeds geen oreo update ontvang: s8 in Nederland gekocht en voor mn werk nu een aantal maanden in Spanje. S8 heeft het begeven en is door Samsung Spanje met een nieuwe moederbord gerepareerd . Nu is de csc van mn toestel is G950FOXM1AQI9= NL, maar mn productcode: G950FZSAPHE: Spanje dus. Kan dit een issue zijn?
Vreemd als dat je de productcode is. Was een geautoriseerd center? Dit zou echt niet moeten kunnen gebeuren. Doe je beklag bij Samsung in Spanje, maar wellicht ook in Nederland. In principe hoort elk Samsung Sefvice Point in Europa jou service kunnen bieden. En daarmee ook het toestel herstellen hoe die hoort te zijn!!

• mohawk0618
DiMacho schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:47:
[...]

Vreemd als dat je de productcode is. Was een geautoriseerd center? Dit zou echt niet moeten kunnen gebeuren. Doe je beklag bij Samsung in Spanje, maar wellicht ook in Nederland. In principe hoort elk Samsung Sefvice Point in Europa jou service kunnen bieden. En daarmee ook het toestel herstellen hoe die hoort te zijn!!
Ja was inderdaad een Samsung geautoriseerde center.
Als ik een clean instal doe, kan dit helpen?

• sjaool
  • Laatst online: 22:34

sjaool

Every life should have 9 cats

DiMacho schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:47:
[...]

Gerepareerd in Spanje dan is het niet zo vreemd dat ze daar een moederbord met een Spaanse productcode in zetten. Wist het reparatiecentrum bijvoorbeeld wel dat de klant een moederbord met Nederlandse productcode wilde. Uiteindelijk maakt het voor de werking in principe niks uit ook al is het lastig.

@mohawk0618 Je zou natuurlijk naar een Nederlands servicecentrum van Samsung kunnen gaan en daar je probleem voorleggen. Of eerst even contact opnemen, dat is misschien nog wel handiger. ;)

"When you grow up your heart dies"

• DiMacho
sjaool schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:29:
[...]

Gerepareerd in Spanje dan is het niet zo vreemd dat ze daar een moederbord met een Spaanse productcode in zetten. Wist het reparatiecentrum bijvoorbeeld wel dat de klant een moederbord met Nederlandse productcode wilde. Uiteindelijk maakt het voor de werking in principe niks uit ook al is het lastig.

@mohawk0618 Je zou natuurlijk naar een Nederlands servicecentrum van Samsung kunnen gaan en daar je probleem voorleggen. Of eerst even contact opnemen, dat is misschien nog wel handiger. ;)
Dat is wel vreemd! Samsung biedt garantie in heel europa. Samsung service center kan het juiste mainboard bestellen en er in plaatsen. Dat zijn ze zelfs verplicht!!

• mohawk0618
DiMacho schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:06:
[...]

Dat is wel vreemd! Samsung biedt garantie in heel europa. Samsung service center kan het juiste mainboard bestellen en er in plaatsen. Dat zijn ze zelfs verplicht!!
Net een call gehad met Samsung NL, het zou helemaal niks uit moeten maken maar ik geloof het niet. Ik ga eens aan de slag om een factory reset uit te voeren zonder Simkaart of anders ga ik langs bij Samsung Spanje repair center.

• Mrjraider
  • Niet online
Productcode kan je niet wijzigen met een reset of met behulp van Odin. Voor zover ik weet zit dat hardwarematig in het moederbord. Voor een PHN productcode moet een PHN/Nederlands moederbord in je toestel zitten. Dat word dus met SamsungNL om tafel om te kijken of dit mogelijk is zonder extra bijkomende kosten maar een productcode heeft GEEN invloed op updates en van buiten merk je niets :)

• mohawk0618
Mrjraider schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:30:
Productcode kan je niet wijzigen met een reset of met behulp van Odin. Voor zover ik weet zit dat hardwarematig in het moederbord. Voor een PHN productcode moet een PHN/Nederlands moederbord in je toestel zitten. Dat word dus met SamsungNL om tafel om te kijken of dit mogelijk is zonder extra bijkomende kosten maar een productcode heeft GEEN invloed op updates en van buiten merk je niets :)
Thx voor de verklaring, dus gewoon even afwachten? Het gaat mij idd alleen maar om de updates en verder niet iets anders.

• sjaool

sjaool

DiMacho schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:06:
[...]

Dat kan wel zijn maar de klant wil zijn telefoon snel terug. Het lijkt mij niet dat de NL bordjes in Spanje op voorraad liggen. Dan had hij net zo goed de telefoon voor reparatie op kunnen sturen naar Nederland. Dan had hij hem misschien nog sneller gerepareerd terug ook voordat een vervangende bordje in Spanje zou zijn aangekomen. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 14-03-2018 16:37 ]

• DiMacho
sjaool schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:37:
[...]

Dat kan wel zijn maar de klant wil zijn telefoon snel terug. Het lijkt mij niet dat de NL bordjes in Spanje op voorraad liggen. Dan had hij net zo goed de telefoon voor reparatie op kunnen sturen naar Nederland. Dan had hij hem misschien nog sneller gerepareerd terug ook voordat een vervangende bordje in Spanje zou zijn aangekomen. ;)
Een moederbord is binnen een dag, max 2 dagen geleverd. Binnen Samsung moet een toestel binnen 3 dagen gerepareerd worden!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:10
Mijn batterij gaat echt snel leeg na de update naar oreo. Zelfs als ik vliegtuigstand opzet verbruikt hij op nog geen 2 uurtjes standby 6 procent. Dat had ik hiervoor absoluut niet.
michelc85 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 07:41:
Is er inmiddels al een update.zip beschikbaar voor de s8+ van CRAP naar CBR7

Al gezocht in dit topic maar helaas en ook op de rest van het internet niet te vinden, iemand meer geluk ?
Waarom een "update.zip" en niet gewoon de complete FW installeren met Odin?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 19:45
henklbr schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 17:58:
[...]

Waarom een "update.zip" en niet gewoon de complete FW installeren met Odin?
Eigenlijk gewoon omdat het lekker simpel is , maar inmiddels gelukt via odin

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 16:43
Ik ben een aantal geleden verhuisd maar als ik nu Google Maps start dan blijf ik op het oude adres staan. Totdat ik een beetje ga bewegen of ga navigeren want dan verspringt ie weer naar de huidige locatie. Enig idee wat ik hieraan kan doen?

• sjaool

sjaool

DiMacho schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 17:32:
[...]

Een moederbord is binnen een dag, max 2 dagen geleverd. Binnen Samsung moet een toestel binnen 3 dagen gerepareerd worden!
Tja, moeten en de werkelijkheid. :P

• DiMacho
sjaool schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:03:
[...]

Tja, moeten en de werkelijkheid. :P
Als je niet de orginele parts gebruikt kan je de licentie kwijtraken... Dus ja Moeten!

• jordiv30
  • Laatst online: 28-10 14:28
Camera van mijn S8 is weer kapot. Ik had hem net twee dagen weer in gebruik toen hij er weer mee ophield. Nu dus opnieuw opgestuurd voor reparatie. Wat duurt dat lang zeg. :P

Als hij weer terug is zonder rare fratsen zoals een gebroken scherm maar eens de Android 8 update installeren.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:26
Count_B schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:40:
Ik ben een aantal geleden verhuisd maar als ik nu Google Maps start dan blijf ik op het oude adres staan. Totdat ik een beetje ga bewegen of ga navigeren want dan verspringt ie weer naar de huidige locatie. Enig idee wat ik hieraan kan doen?
Uw thuis- en werkadres instellen of wijzigen

• Tranzy
Ben net wezen wandelen met een collega die ook een S8 heeft. Echter heeft hij bij zijn wandel overzicht een map van de gewandelde route maar ik niet.

Enige verschil is dat ik via een Gear S3 mijn wandeling bij houd en hij via de telefoon.

Hoe kan ik de gewandelde route zien in mijn overzicht? Kan het maar niet vinden

• CDA441
Tranzy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:33:
Ben net wezen wandelen met een collega die ook een S8 heeft. Echter heeft hij bij zijn wandel overzicht een map van de gewandelde route maar ik niet.

Enige verschil is dat ik via een Gear S3 mijn wandeling bij houd en hij via de telefoon.

Hoe kan ik de gewandelde route zien in mijn overzicht? Kan het maar niet vinden
In de samsung health app heb je een "+" knop waar je je items kan beheren.
Dan scroll je naar beneden en zet de slider aan bij het menu "trainingstrackers wandelen"
Om te starten met traceren ga je terug naar samsung Health home en dan druk je bij wandelen op start.

• Tranzy
CDA441 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:24:
[...]

In de samsung health app heb je een "+" knop waar je je items kan beheren.
Dan scroll je naar beneden en zet de slider aan bij het menu "trainingstrackers wandelen"
Om te starten met traceren ga je terug naar samsung Health home en dan druk je bij wandelen op start.
Ik heb hem ertussen staan maar wat ik bedoel is dat als je na de wandeling je statistieken bekijkt, Er geen map is waar je kunt zien waar je gelopen hebt.

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 08:04
Hoe kan ik een ander geluid gebruiken voor sms gmail enz..
maar wel een dat ik wil ?

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40
Tranzy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:30:
[...]

Ik heb hem ertussen staan maar wat ik bedoel is dat als je na de wandeling je statistieken bekijkt, Er geen map is waar je kunt zien waar je gelopen hebt.
Google maps open. Via het hamburger menu ga je naar "mijn tijdlijn". Volg de instructies.

• Tranzy
patrickt35 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:11:
[...]

Google maps open. Via het hamburger menu ga je naar "mijn tijdlijn". Volg de instructies.
Bedankt voor het meedenken maar dat is inderdaad ook gewoon mogelijk. Alleen bij mijn collega zit het in de health app zelf.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-11 12:52

Zorian

What the fox?

Tranzy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:16:
[...]

Bedankt voor het meedenken maar dat is inderdaad ook gewoon mogelijk. Alleen bij mijn collega zit het in de health app zelf.
De Gear S3 "overruled" de telefoon.
Heb het zelf ook, sinds ik de Gear S3 heb pakt ie zoveel mogelijk van de S3 ipv van de telefoon zelf.
Op zich slim, mijn telefoon laat ik bijvoorbeeld nog wel eens op tafel/in de auto liggen maar je Gear S3 gaat wel altijd met je mee om je pols.

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40
Tranzy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:16:
[...]

In mijn health app zie ik wel een kaart van Google maps. Ik gebruik het niet, dus kan niet beoordelen of hij daadwerkelijk een route zou laten zien.
Morgen ga ik een stuk lopen, dan activeer ik hem in te testen. Ik laat het je weten. (Ik heb ook de Gear S3)
Welke versie van health heb je?

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
Tranzy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:59:
[...]

Bixby button kan je toch gewoon uitschakelen standaard .... alleen niet remappen.
Heb je verdere info daarover hoe ik die knop uitschakel wordt er gek van iedere keer als ik mijn telefoon uitzet springt die bixby aan. Ik wil geen account aanmaken bij samsung btw.

• Tranzy
zwerfkater schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:12:
[...]

Heb je verdere info daarover hoe ik die knop uitschakel wordt er gek van iedere keer als ik mijn telefoon uitzet springt die bixby aan. Ik wil geen account aanmaken bij samsung btw.
Bixby openen en dan naar de 3 puntjes rechtsboven om naar de instellingen te gaan en onder Algemeen kan je zeggen dat de Bixby knop niets moet doen.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
Tranzy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:37:
[...]

Bixby openen en dan naar de 3 puntjes rechtsboven om naar de instellingen te gaan en onder Algemeen kan je zeggen dat de Bixby knop niets moet doen.
ik schreef dus zonder een account aan te maken, je kan niks uitschakelen zo.

• sjaool

sjaool

zwerfkater schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 01:32:
[...]

Dan heb je geen andere keuze dan een account aanmaken of een app zoals bijvoorbeeld bxActions installeren die de Bixby-knop remapped.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 16-03-2018 10:57 ]

• Majesty
  • Niet online
zwerfkater schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 01:32:
[...]

Klopt. Maak anders gewoon een account aan met een spammail adres, log in, zet de knop uit, haal Bixby weg van het startscherm en log de account uit, easy as that :).

En als je er tijd voor wilt maken kun je ook SABS installeren om Bixby uit te zetten en tegelijk geen advertenties meer te zien.

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 16:43
Dat werkt dus helaas niet. Het lijkt erop dat dat Google mijn Wifi gegevens heeft want ik heb de router van de oude naar de nieuwe locatie verhuist en dat Google dus nog steeds denkt dat ik op mijn oude adres woon.

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 08:10

Tripl3 D

Brother in Arms

Count_B schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:39:
[...]

Dat werkt dus helaas niet. Het lijkt erop dat dat Google mijn Wifi gegevens heeft want ik heb de router van de oude naar de nieuwe locatie verhuist en dat Google dus nog steeds denkt dat ik op mijn oude adres woon.
Zoiets had ik laatst ook (niet wat betreft WiFi). Bleek dat ik zowel in Maps als in de Google app mijn thuisadres moest wijzigen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Uberdude
  • Laatst online: 06-11 18:46
Zijn er hier al mensen die een kapot scherm hebben gehad, er zit bij mij ineens een scheur in die begint bij de bixby knop. Heb hem vandaag niet laten vallen en niet in mn kont of broekzak gehad

• DiMacho
Uberdude schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:27:
Zijn er hier al mensen die een kapot scherm hebben gehad, er zit bij mij ineens een scheur in die begint bij de bixby knop. Heb hem vandaag niet laten vallen en niet in mn kont of broekzak gehad
Kan zijn dat het toestel een keer eerder is gevallen en er een haarscheur zat die door kou of warmte een echt barst is geworden. Checken eventueel met een loop of er een sterretje te zien is. Kan minder dan een mm zijn. Of bij je bixby knop een deukje in de behuizing.

• Uberdude
  • Laatst online: 06-11 18:46
DiMacho schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:02:
[...]

Kan zijn dat het toestel een keer eerder is gevallen en er een haarscheur zat die door kou of warmte een echt barst is geworden. Checken eventueel met een loop of er een sterretje te zien is. Kan minder dan een mm zijn. Of bij je bixby knop een deukje in de behuizing.
Heb er sinds dag 1 een bumper case er op gehad, zaten wel een paar krasjes op het scherm maar dat is aan de rechterkant. Zal toch even kijken of er iets van een putje bij de bixby knop zit :)

• Mrjraider
  • Niet online
Gister kwam er een update van de mail applicatie. En nu is de bug eruit waar elke email een 5 als badge gaf.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:53

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Mrjraider schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:45:
Gister kwam er een update van de mail applicatie. En nu is de bug eruit waar elke email een 5 als badge gaf.
Hier nog steeds het probleem met de Gmail app. De badge geeft het aantal nieuwe mailtjes weer in het kwadraat.
1=1
2=4
3=9
4=16
Etc

• MarcoMVE
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-07 20:44
WishmasterNL schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:25:
[...]

Hier nog steeds het probleem met de Gmail app. De badge geeft het aantal nieuwe mailtjes weer in het kwadraat.
1=1
2=4
3=9
4=16
Etc
Schakel gmail uit. Gebruik gmail inbox. Probleem is daar niet aanwezig. Succes
Pagina: 1 ... 76 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support