Mwoah, ik ben zelf van een S7 Edge naar een S8+ gegaan vorige week. Er is -uiteraard- een uiterlijk verschil tussen de toestellen, maar ik kan niet zeggen dat ik nou echt een wow gevoel heb. Het scherm is prachtig, maar dat was die van de S7 ook al. Qua snelheid is de S8+ wel sneller, maar het is niet zo dat er een wereld voor je open zal gaan. Nee, het is niet veel meer dan een uiterlijk verschil (en daar moet je van houden, die Edge schermen) wat mij betreft. Maar goed, ik ben niet echt een enorme tweaker, speel de eerste paar dagen heel veel met een nieuwe telefoon, en daarna is het gewoon een telefoon met een mooi uiterlijk. Dus het zou kunnen dan de S8 technisch gezien wel een aantal zaken kan of heeft die op de S7 niet mogelijk zijn/waren. Maar voor een gewone gebruiker zoals ik is het niet heel erg zichtbaar.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:28:
S7 vervangen voor een S8 de moeite waard? Nu met btw korting en 50 euro cashback +- 485 euro
Let wel, de S8 heeft een groter scherm dan de S7, maar haalt dit vooral uit de hoogte. Je hebt dus geen 16:9 verhouding meer. En dat vind ik persoonlijk niet altijd even tof. Persoonlijk heb ik een beetje spijt dat ik naar de S8+ ben gegaan. Mooie telefoon, snel, maar nou niet een wereldwonder die mijn S7 Edge weg heeft geblazen.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyrax0508 op 25-01-2018 11:19 ]