Zijn er genoeg op dit forum, check maar even via de zoekfunctie! Zal zeker even wennen zijn maar het is echt een prachtding!Jackssonss schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:20:
Iemand die van een iPhone 6s of 7 plus komt? Zo ja, hoe bevalt de S8?
De iPhone 8 plus vind ik te duur. Bovendien is de S8 groter en ook nog eens bijna €300,- minder. Waarom hebben jullie gekozen voor de S8 en niet bijvoorbeeld een iPhone?
Van een iPhone 6. En het voelt alsof ik telefoon in handen heb die het jaartal 2017 waardig is. Ik heb niet voor een een iPhone gekozen vanwege 1) hardware technisch loopt het flink achter 2) de prijs is tegenwoordig echt absurd 3) iOS 11 zit vol met onacceptabele bugs.4) mijn ervaring met de kwaliteit van een iPhone is niet bepaald goed. Elke iPhone die ik heb gehad heb ik meerdere keren moeten omruilen.Jackssonss schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:20:
De iPhone 8 plus vind ik te duur. Bovendien is de S8 groter en ook nog eens bijna €300,- minder. Waarom hebben jullie gekozen voor de S8 en niet bijvoorbeeld een iPhone?
< dit stukje webruimte is te huur >
Je krijgt veel meer smartphone voor minder geld.Jackssonss schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:20:
Ik zat vrij diep in het Apple ecosysteem ingebakken, ooit was de meerprijs nog wel te rechtvaardigen, maar de dag van vandaag valt het niet meer goed te praten.
Ik had een iPhone 7 die ik heb nagelaten aan mijn vriendin, als ik die nu ter handen neem (heb zelf de S8+) dan is Apple toch teleurstellend.
Neen een S8 is niet perfect en doet ook soms wat gek, maar dat hadden mijn laatste iPhones ook en nog vaker zelfs.
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Zoek even op mijn naam in dit topic. Ik heb enkele weken terug nog uiteengezet waarom ik na +/- 10 jaar iPhone een Samsung S8 heb genomen en waarom ik vind dat het allebei meer dan prima telefoons zijn.Jackssonss schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:20:
Samenvatting daarvan. Beide telefoons hebben hun plus- en minpunten, beide telefoons zijn high end smartphones en aan beide telefoons kun je je geen buil vallen.
Vooral in het tweede punt kan ik me wel vinden. Apple maakt gebruik/misbruik van haar macht en we lopen als makke lammetjes achter hen aan. Ik heb mijn 6s Plus met veel plezier gebruikt en ik vind het menu erg overzichtelijk en rustig, maar ik erger me bijvoorbeeld aan iTunes en dat ik niet de baas lijk te zijn over mijn eigen telefoon en een aantal kleine dingen.aex351 schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:47:
[...]
Van een iPhone 6. En het voelt alsof ik telefoon in handen heb die het jaartal 2017 waardig is. Ik heb niet voor een een iPhone gekozen vanwege 1) hardware technisch loopt het flink achter 2) de prijs is tegenwoordig echt absurd 3) iOS 11 zit vol met onacceptabele bugs.4) mijn ervaring met de kwaliteit van een iPhone is niet bepaald goed. Elke iPhone die ik heb gehad heb ik meerdere keren moeten omruilen.
Ook ziet de iPhone 8 er nagenoeg hetzelfde uit als de 6s en geeft het uiterlijk je niet echt het idee dat het een upgrade is.
Herkenbaar. In september heb ik een Apple Watch Series 3 gekocht en vandaag verkocht omdat ik er weinig mee deed en me niet goed voelde bij het feit dat ik daardoor ‘vastzit’ aan Apple.Darks schreef op zondag 10 december 2017 @ 23:17:
[...]
Je krijgt veel meer smartphone voor minder geld.
Ik zat vrij diep in het Apple ecosysteem ingebakken, ooit was de meerprijs nog wel te rechtvaardigen, maar de dag van vandaag valt het niet meer goed te praten.
Ik had een iPhone 7 die ik heb nagelaten aan mijn vriendin, als ik die nu ter handen neem (heb zelf de S8+) dan is Apple toch teleurstellend.
Neen een S8 is niet perfect en doet ook soms wat gek, maar dat hadden mijn laatste iPhones ook en nog vaker zelfs.
Doe ik.B-Real schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:33:
[...]
Zoek even op mijn naam in dit topic. Ik heb enkele weken terug nog uiteengezet waarom ik na +/- 10 jaar iPhone een Samsung S8 heb genomen en waarom ik vind dat het allebei meer dan prima telefoons zijn.
Samenvatting daarvan. Beide telefoons hebben hun plus- en minpunten, beide telefoons zijn high end smartphones en aan beide telefoons kun je je geen buil vallen.
Ik ga denk ik ook wachten op de S9. Mijn S7 Edge bevalt nog goed, en de S9 zal rond februari/maart wel released worden.Garret1410 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 13:37:
[...]
Wachten op S9
Kan niemand antwoord op geven. Koop nu S8 en bevalt het niet verkoop je hem en koop OP5.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
hier ook gister in de avond ontvangen. Wel laat altijd bij VDF weet iemand waarom dat zo is? Kan geen kwaad en ik 'mis' niks maar vraag me af waarom ze de laatste zijn en dan niet een dag later maar echt weken later.Mrjraider schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 06:13:
Gisteravond laat kreeg mijn S8 op VDF de november patch; zo'n, 379 mb
Deze vraag heb ik ook eens bij Vodafone neergelegd. Men gaf aan dat ze de update moeten controleren zodat alles goed werkt op hun netwerk. Wat mijn inziens complete onzin is aangezien de PHN versie de algemene Nederlandse versie is en die werkt prima op het Vodafone netwerk. Belangrijkste verschil is dat je bij een VDF toestel niet standaard de optie heb om 4G bellen uit te zetten. En 4G/Wifi bellen werkt op een VDF toestel alleen met een Vodafone simkaart. Voordat mijn nr van KPN naar Vodafone ging had ik geen mogelijkheid voor 4G bellen. Met de PHN versie had 4G bellen wel gewerkt met zowel de KPN als Vodafone simkaart.xray79 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:50:
[...]
hier ook gister in de avond ontvangen. Wel laat altijd bij VDF weet iemand waarom dat zo is? Kan geen kwaad en ik 'mis' niks maar vraag me af waarom ze de laatste zijn en dan niet een dag later maar echt weken later.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Heeft iemand de draadloze oplader en SD kaart van Samsung al ontvangen, na aanleiding van de actie vorige maand. Ik wacht er nog steeds op. Maar het zou max. 6 weken duren stond erbij.
Ja ik heb deze ontvangen. Eerst bevestiging van deelname op 7-11. Paar weken later bevestiging dat ie verstuurd zou worden 24-11 en iets meer dan een week geleden binnen gehad .
Oké ik heb dus alleen nog maar een bevestiging gekregen van mijn deelname op de 22-11. Aanvraag gedaan op 9-11. Dus het laat nog op zich wachten.
Edit: ontvangen op 16-12
Edit: ontvangen op 16-12
[ Voor 8% gewijzigd door aex351 op 17-12-2017 14:43 ]
Mijn zus en ik hebben beide een S8 en die van mij moppert veel sneller over vocht in de USB poort dan die van haar. Vandaag ook; het regent.. telefoon in de zak en is gewoon droog maar dan toch komt die melding
Zou het kunnen dat hoge luchtvochtigheid en temperatuurverschil voor condensatie zorgt? Het lijkt er op dat je S8 niet volledig luchtdicht is waardoor het wat naar binnen sijpelt.Mrjraider schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:47:
Mijn zus en ik hebben beide een S8 en die van mij moppert veel sneller over vocht in de USB poort dan die van haar. Vandaag ook; het regent.. telefoon in de zak en is gewoon droog maar dan toch komt die melding
Heb je er soms een hoesje om zitten, dat kan ook vocht binnen houden. Erg vervelend
Hier ook ontzettend last van batterijverbruik van Google Play services. Na een bepaald aantal uren krijg ik de melding dat mijn S8+ 'm zelf uit heeft gezet omdat hij batterij slurpte, daarna wordt het beter. Maar, daarvóór dus niet. Iemand een fix? Kan ik die batterijslurpende check zelf forceren zodat ik het proces zelf al eerder kan killen?
Hier in het topic is 't euvel een paar keer langsgekomen, maar een echte oplossing kwam er niet...
Hier in het topic is 't euvel een paar keer langsgekomen, maar een echte oplossing kwam er niet...
Ik krijg die service niet uit maar denk ook niet dat dat handig is omdat veel apps daar gebruik van maken? Ik verdenk zelf Bixby ervan op telefoon maar waarom gen idee dat heeft een hele poos goed gewerkt en ik kreeg die drain zomaar. Geen apps geïnstalleerd of dingen aangepast.BobB schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:28:
Hier ook ontzettend last van batterijverbruik van Google Play services. Na een bepaald aantal uren krijg ik de melding dat mijn S8+ 'm zelf uit heeft gezet omdat hij batterij slurpte, daarna wordt het beter. Maar, daarvóór dus niet. Iemand een fix? Kan ik die batterijslurpende check zelf forceren zodat ik het proces zelf al eerder kan killen?
Ik heb daardoor 2 keer een factory reset gedaan en dat leek te werken. Wel heb ik Bixby na die keren helemaal uitgezet, lees niet aangezet. Die 2e keer was nodig omdat ik de Bixby button uit wilde schakelen maar dat kan alleen als je Bixby eerst helemaal aanzet update etc.
Collega van mij heeft hetzelfde met een andere android phone en nadat we het Wlan Pub op kantoor uit de wifi hebben gegooid gaat het beter. Maar ik had het ook wel als ik van weg was op het werk dus alleen de wifi was het denk ik niet......
Ik het kort verdenk ik Bixby maar geen bewijs en slecht Wifi op de zaak hiervan.
Na lang twijfelen heb ik toch maar de S8 besteld. Hij ziet er geweldig uit, echter lees ik wel overal dat het een ontzettend fragiel ding is. Ik laat wel eens sporadisch mijn telefoon vallen, dus een hoesje is echt noodzaak. Weet iemand misschien een goed hoesje dat de klappen goed opvangt en goede bescherming geeft aan dit geweldige toestel?
Edit: dubbel
[ Voor 96% gewijzigd door DiMacho op 13-12-2017 18:40 ]
Niet luchtdicht?algalid schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:27:
[...]
Zou het kunnen dat hoge luchtvochtigheid en temperatuurverschil voor condensatie zorgt? Het lijkt er op dat je S8 niet volledig luchtdicht is waardoor het wat naar binnen sijpelt.
Heb je er soms een hoesje om zitten, dat kan ook vocht binnen houden. Erg vervelend
Als de melding blijft komen, even de USBsettings in de app lijst resetten. Die app zie je staat als je systeemapps weergeven inschakeld. Opnieuw opstarten, kijken of de melding nog komt. Blijft het een issue, maak een afspraak bij een Samsung Service Point. Kan zijn dat er echt wat mis is met de poort waardoor het toestel in deze melding blijft hangen.Mrjraider schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:47:
Toestel is inderdaag glad en wat smaller dan je hiervoor wellicht had. Voor accessoires is er een apart topic!Marleytjuh schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:16:
Na lang twijfelen heb ik toch maar de S8 besteld. Hij ziet er geweldig uit, echter lees ik wel overal dat het een ontzettend fragiel ding is. Ik laat wel eens sporadisch mijn telefoon vallen, dus een hoesje is echt noodzaak. Weet iemand misschien een goed hoesje dat de klappen goed opvangt en goede bescherming geeft aan dit geweldige toestel?
[ Voor 37% gewijzigd door DiMacho op 13-12-2017 18:39 ]
Melding gaat wel gewoon weer weg. Dus ik twijfel of de boel blijft hangen. Van het weekend met de sneeuw kreeg ik de melding, maar mijn broek was drijf nat en mij telefoon was ook aardig vochtig (dus logisch dat er wat vocht gedetecteerd wordt) vanmiddag zat de telefoon in mijn broekzak en het regende flink maar nat werd de telefoon niet. Wellicht toch wat vochtig geworden door de regen en de luchtvochtigheid.DiMacho schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:38:
[...]
Niet luchtdicht?
[...]
Als de melding blijft komen, even de USBsettings in de app lijst resetten. Die app zie je staat als je systeemapps weergeven inschakeld. Opnieuw opstarten, kijken of de melding nog komt. Blijft het een issue, maak een afspraak bij een Samsung Service Point. Kan zijn dat er echt wat mis is met de poort waardoor het toestel in deze melding blijft hangen.
[...]
Toestel is inderdaag glad en wat smaller dan je hiervoor wellicht had. Voor accessoires is er een apart topic!
Gisteren helaas uitgegleden en vol op mijn zij gevallen. Helaas zat mijn telefoon in mijn jaszak, dus je raadt het al; barst in display. Heeft iemand ervaring met het laten repareren, wel of niet door Samsung van een S8+?
Zoek een Samsung service punt op en maak een afspraak. Display vervangen is € 299,- http://www.samsung.com/nl...le/bezoek-servicelocatie/Iuigi schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:56:
Gisteren helaas uitgegleden en vol op mijn zij gevallen. Helaas zat mijn telefoon in mijn jaszak, dus je raadt het al; barst in display. Heeft iemand ervaring met het laten repareren, wel of niet door Samsung van een S8+?
Je toestel valt dan weer onder de fabrieksgarantie. Bij elke andere toko heb je dit niet. Tevens verlies je de waterdichtheid. En qua kosten scheelt het niet veel. De parts zijn gewoon prijzig.
Oplossing voor al deze problemen, wireless charger. Neem wel een officiële! S'avonds er op zetten... Volgende ochtend weer er af pakken.Mrjraider schreef op woensdag 13 december 2017 @ 19:19:
[...]
Melding gaat wel gewoon weer weg. Dus ik twijfel of de boel blijft hangen. Van het weekend met de sneeuw kreeg ik de melding, maar mijn broek was drijf nat en mij telefoon was ook aardig vochtig (dus logisch dat er wat vocht gedetecteerd wordt) vanmiddag zat de telefoon in mijn broekzak en het regende flink maar nat werd de telefoon niet. Wellicht toch wat vochtig geworden door de regen en de luchtvochtigheid.
[ Voor 33% gewijzigd door DiMacho op 13-12-2017 21:10 ]
€269,- kost het display laten vervangen naar mijn weten. Je krijgt er 'gratis' een nieuwe accu bij.DiMacho schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:08:
[...]
Zoek een Samsung service punt op en maak een afspraak. Display vervangen is € 299,- http://www.samsung.com/nl...le/bezoek-servicelocatie/
Je toestel valt dan weer onder de fabrieksgarantie. Bij elke andere toko heb je dit niet. Tevens verlies je de waterdichtheid. En qua kosten scheelt het niet veel. De parts zijn gewoon prijzig.
[...]
Ik zou wel met klem adviseren bij een Samsung Service Point te gaan en niet je toestel op te laten halen door Dynaprutsfix.
Nu een maand de Samsung Galaxy S8 Midnight Black in gebruik, hij bevalt goed. Echter vandaag zat ik in kunstlicht te kijken naar de behuizing en ik schrok er wel van hoeveel (micro)krasjes er al op de achterkant zaten. Ik ben extreem voorzichtig. Ik heb altijd mijn telefoon alleen in één zak. Mijn Apple iPhone 6 had na 3 jaar gebruik slechts één klein krasje. Ik weet dat ook de Apple iPhone X heel snel krast. De Samsung Galaxy S8 is ook kras en stoot gevoeliger dan zijn voorgangers, zag ik in diverse tests op Internet. Je zou zeggen dat krasbestendigheid juist beter geworden zou moeten zijn t.o.v. vorige modellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 13-12-2017 23:53 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Sinds een paar dagen merk ik dat het opladen soms extreem langzaam gaat. Bij het inpluggen (20%) staat er 1 uur en 33 minuten. Na een paar minuten is het 2 uur 42 minuten en soms zelfs 8 uur (!!).
Iemand bekend met dit probleem? Ik gebruik de originele (out of the box) oplaad-accesoires.
Iemand bekend met dit probleem? Ik gebruik de originele (out of the box) oplaad-accesoires.
Komt er wel "snelladen" te staan ipv laden?SleepyPanda schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:59:
Sinds een paar dagen merk ik dat het opladen soms extreem langzaam gaat. Bij het inpluggen (20%) staat er 1 uur en 33 minuten. Na een paar minuten is het 2 uur 42 minuten en soms zelfs 8 uur (!!).
- Klinkt als een kapotte kabel/connector, probeer het eens met een andere kabel
- Soms wil het wel eens helpen om de cache te legen
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
De poort van de telefoon kan vies zijn en verstopt zitten met stof/pluis van de broekzak etc.SleepyPanda schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:59:
En inderdaad datgene wat boven me staat.
Dynafix is exact hetzelfde als een Samsung Premium Point. Aangezien ze ook premium zijn. Of je nou naar een Phonehouse of Swoop of welk premium punt gaat, het wordt volgens de regels van de fabrikant uitgevoerd. Accu gratis is onzin. De accu zit in de prijs. Hoe mooi ze het ook brengen. Het toestel wordt verwarmd en de accu zit in het beeldscherm, metalen behuizing. De accu komt er bijna altijd met een deuk er in uit... Dus vervangen is een verplichting vanuit Samsung.Majesty schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:49:
[...]
€269,- kost het display laten vervangen naar mijn weten. Je krijgt er 'gratis' een nieuwe accu bij.
Ik zou wel met klem adviseren bij een Samsung Service Point te gaan en niet je toestel op te laten halen door Dynaprutsfix.
En het gaat om een S8+, die is 299
Is er een manier om Oreo beta te installeren in Nederland?
Ik heb al gezien dat dit vele male sneller is dan Nougat.
Samsung UK heeft bevestigd dat de uitrol eind januari 2018 gaat beginnen.
Ik heb al gezien dat dit vele male sneller is dan Nougat.
Samsung UK heeft bevestigd dat de uitrol eind januari 2018 gaat beginnen.
DiMacho schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:08:
[...]
Oplossing voor al deze problemen, wireless charger. Neem wel een officiële! S'avonds er op zetten... Volgende ochtend weer er af pakken.
Bij mijn vriendin is de kabel en/of charger ook al kapot gegaan, spulletje hoor
Qi it is
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Rustig maarDiMacho schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:58:
[...]
Dynafix is exact hetzelfde als een Samsung Premium Point. Aangezien ze ook premium zijn. Of je nou naar een Phonehouse of Swoop of welk premium punt gaat, het wordt volgens de regels van de fabrikant uitgevoerd. Accu gratis is onzin. De accu zit in de prijs. Hoe mooi ze het ook brengen. Het toestel wordt verwarmd en de accu zit in het beeldscherm, metalen behuizing. De accu komt er bijna altijd met een deuk er in uit... Dus vervangen is een verplichting vanuit Samsung.
En het gaat om een S8+, die is 299
Dynafix is zeker niet exact hetzelfde als een Samsung Service Point, ze zijn inderdaad beide gecertificeerd, maar dat betekent niet dat hun handelswijze en kunde hetzelfde zijn, verre van zelfs. Maar dat is een andere discussie (ik heb in ieder geval erg goede ervaring met de Phonehouse in Leidsche Rijn, Utrecht).
Natuurlijk is de accu niet écht gratis, het staat ook niet voor niets tussen aanhalingstekens in mijn post. Het was om aan te geven wat er nog meer gebeurt met het toestel bij het vervangen van het scherm.
Had over het hoofd gezien dat het om de + variant ging, mijn fout.
[ Voor 3% gewijzigd door Majesty op 14-12-2017 13:33 ]
De Android 8.0 update lijkt eraan te komen: nieuws: Gerucht: Samsung geeft Galaxy S8-serie eind januari 2018 Android 8.0-....
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Sinds deze week krijg ik geen stabiele wifi verbinding met de Experiabox v10 met de S8+. Of helemaal geen verbinding, of melding verificatiefout. Het gekke is dat de oude S6 telefoon dezelfde klachten heeft, maar laptop en iPad niet...
Verwijderd
Wat apart, ik had sinds deze week exact hetzelfde probleem, ook met de experiabox v10. Ik heb uit nood een reset naar fabrieksinstellingen gedaan, en dat heeft geholpen... Leek niet gerelateerd aan de S8, maar met aan de experiabox...Kixpo schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:56:
Sinds deze week krijg ik geen stabiele wifi verbinding met de Experiabox v10 met de S8+. Of helemaal geen verbinding, of melding verificatiefout. Het gekke is dat de oude S6 telefoon dezelfde klachten heeft, maar laptop en iPad niet...
Reset en herstel hielpen niet, ondertussen een nieuwe experiabox aangesloten die gelijk goed wifi geeft. Goede ervaring met de klantenservice van NLEx, ze deden er niet moeilijk over.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:59:
[...]
Wat apart, ik had sinds deze week exact hetzelfde probleem, ook met de experiabox v10. Ik heb tot nog een reset naar fabrieksinstellingen gedaan, en dat heeft geholpen... Leek niet gerelateerd aan de S8, maar met aan de experiabox...
Jazeker! Zelf gebruik ik de Tough Armor van Spigen, dit is een grote aanrader. Het hoesje maakt de telefoon wel wat groter maar daar heb ik zelf geen moeite mee, ik heb grof geld voor dit ding betaald en dan wil ik hem goed beschermen ookMarleytjuh schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:16:
Linkjes:
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
https://www.belsimpel.nl/...e-black-samsung-galaxy-s8
Edit: deze reactie past overigens beter in het accessoires topic.
[ Voor 3% gewijzigd door R0N4NN op 14-12-2017 22:24 ]
Ik heb een iPhone 8 als test en wordt niet eens dagelijks gebruikt en er zitten al micro krasjes op de achterkant.Jumpman schreef op woensdag 13 december 2017 @ 23:51:
Nu een maand de Samsung Galaxy S8 Midnight Black in gebruik, hij bevalt goed. Echter vandaag zat ik in kunstlicht te kijken naar de behuizing en ik schrok er wel van hoeveel (micro)krasjes er al op de achterkant zaten. Ik ben extreem voorzichtig. Ik heb altijd mijn telefoon alleen in één zak. Mijn Apple iPhone 6 had na 3 jaar gebruik slechts één klein krasje. Ik weet dat ook de Apple iPhone X heel snel krast. De Samsung Galaxy S8 is ook kras en stoot gevoeliger dan zijn voorgangers, zag ik in diverse tests op Internet. Je zou zeggen dat krasbestendigheid juist beter geworden zou moeten zijn t.o.v. vorige modellen.
Ik weet niet wat voor glas er gebruikt wordt want voorkant is nog goed. Misschien is het iets nieuws bij de nieuwe generatie toestellen.
Ik ben zuinig op mijn telefoons en heb dan ook nog nooit hoesjes gebruikt. Echter zat mijn iPhone 6 op de achterkant ook vol met kleine krasjes omdat het ding altijd op tafel/bureau ligt en dan komen er na verloop van tijd altijd krasjes op natuurlijk.
Dat is de enige reden waarom ik bij de Samsung S8 voor het eerst voor een hoesje ben gegaan. Zo dun mogelijk, bij de lokale "turk" vandaan.
Nog steeds niet mooi, maar met de zwarte achterkant vallen de krasjes ontzettend snel op vrees ik.
Dat is de enige reden waarom ik bij de Samsung S8 voor het eerst voor een hoesje ben gegaan. Zo dun mogelijk, bij de lokale "turk" vandaan.
Nog steeds niet mooi, maar met de zwarte achterkant vallen de krasjes ontzettend snel op vrees ik.
Ik heb een vervelend probleem.
Ik krijg op mijn s8 geen meldingen/notificaties van flitsmeister en maps.
Meldingen staan voor beide apps als toestaan ingesteld.
Iemand die hier een oplossing voor heeft?
gokje: ze staan als edge lighting ingesteld en de melding blijft dus beperkt tot een oplichtend randjepitchdown schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:02:
Ik heb een vervelend probleem.
gokje 2: je hebt zonder het te hebben geregistreerd de meldingen voor die apps uitgezet. Kan je in settings/notifications weer aanzetten.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Waar vind ik nr 1?AllSeeyinEye schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 13:41:
[...]
gokje: ze staan als edge lighting ingesteld en de melding blijft dus beperkt tot een oplichtend randje
gokje 2: je hebt zonder het te hebben geregistreerd de meldingen voor die apps uitgezet. Kan je in settings/notifications weer aanzetten.
Bij instellingen kan je zoeken, als je daar 'edge' intypt kom je het vast wel tegen.
The devil is in the details.
Settings/display/edge screen
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Andere mensen met Tele2 welke VoWiFi (bellen) sinds vandaag hebben?
Cross-post: Neyluzz in "[Tele2] Ervaringen & Discussie"
Mijn telefoon is kurkdroog en toch de melding "poort controleren er is vocht gedetecteerd"
Verdomme.... kan die dus weg voor reparatie
Probeer eerst via Smart Switch een backup te maken en daarna software initialiseren en herstel!!Mrjraider schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:43:
Mijn telefoon is kurkdroog en toch de melding "poort controleren er is vocht gedetecteerd"
Om te proberen zou ik de apps deinstalleren en weer opnieuw installeren.
Werkt dat niet dan een wipe cache uitvoeren.
Ik ben van een Note naar een samsung S8 gegaan, prima toestel maar krijg geen meldingen meer van Facebook binnen? Alle meldingen staan wel aan in de facebook app instellingen. Heb geprobeerd Fb te verwijderen en opnieuw te installeren, maar verwijderen wil niet??
Iemand een oplossing hoe ik weer meldingen van Facebook krijg op de S8?
Iemand een oplossing hoe ik weer meldingen van Facebook krijg op de S8?
[quote]Neyluzz schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:24:
[/quote
Je krijgt dan toch te zien,bellen met 4g?, dat heb ik al een tijdje.
[/quote
Nee, het is bellen via WiFi. Zie de screenshot voor het icoontje.virtua69 schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:33:
[/quote
Kijk net toevallig,nee ik heb het nog niet, misschien met de volgende update
Geloof mij....die instelling heb ik echt niet. Je kan ook vodafone hebben en geen vodafone branded toestel.
Via ritel.nl of andere website. Ik heb hem van Vodafone zelf
En nee...bellen via wifi geeft geen enkele verbetering.
Heb de simkaart niet meer in gebruik momenteel. Nu tele2 erin. Maar zit nog 2 jaar aan een abo vast. Zonde van het geld. Heb deze vodafone abo al 6 jaar en pas sinds de s7 en s8 deze problemen lijkt het.
Denk zomaar dat die ene instelling gewoon het verschil kan maken....
Toch eens verdiepen in flashen
Via ritel.nl of andere website. Ik heb hem van Vodafone zelf
En nee...bellen via wifi geeft geen enkele verbetering.
Heb de simkaart niet meer in gebruik momenteel. Nu tele2 erin. Maar zit nog 2 jaar aan een abo vast. Zonde van het geld. Heb deze vodafone abo al 6 jaar en pas sinds de s7 en s8 deze problemen lijkt het.
Denk zomaar dat die ene instelling gewoon het verschil kan maken....
Toch eens verdiepen in flashen
Zorian schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:28:
[...]
[...]
Ehm? Heb ook Vodafone en kijk eens aan:
[afbeelding]
Gewoon via Instellingen -> Verbindingen -> Mobiele Netwerken en daar staat ie.
En daarnaast ook dit via de dialer:
[afbeelding]
[...]
Als je bereik via 4G zo belabberd is en je Vodafone hebt, waarom zet je dan wifi bellen niet aan?
Heb je ook geen last meer ervan, zolang je wifi bereik maar goed is. Switchen tussen 4G bellen en wifi bellen gaat vanzelf. Heb je wifi, bel je met wifi. Loop je de deur uit en verlies je dus je ontvangst, dan ga je over op 4G.
Heb zelf helemaal geen ontvangst hier in huis, met geen 1 provider. Heel soms 0.5-1 streepje E of GPRS en that's it. En toch prima bellen met wifi bellen.
//Oeps dubbelpost, moest een edit wezen.
Wel grappig heb hier een vdf toestel met Vodafone als provider maar heb geen voLTE
wel bellen over Wi-Fi
Vrijdag naar de Swoop voor schermreparatie
Zie deze post waar je de instelling kan vinden of HD voice (bellen over 4G) aan uit uit te zetten met een Vodafone branded toestel (VDF)Mrjraider schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:28:
Wel grappig heb hier een vdf toestel met Vodafone als provider maar heb geen voLTEwel bellen over Wi-Fi
Klopt. KPN heeft problemen met de wifi in de Experiobox op dit moment : https://forum.kpn.com/int...mpaignid=so:se:tw:webcareVerwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:59:
[...]
Wat apart, ik had sinds deze week exact hetzelfde probleem, ook met de experiabox v10. Ik heb uit nood een reset naar fabrieksinstellingen gedaan, en dat heeft geholpen... Leek niet gerelateerd aan de S8, maar met aan de experiabox...
Ik heb momenteel ruzie met Smart Switch. Van tijd tot tijd maak ik een backup (je weet maar nooit) en er was een update voor Smart Switch. Deze laten lopen maar krijgt dan ruzie met Windows want deze krijgt niet de rechten om in de map C:/ProgramFilex(X86)/Samsung/Smart Switch PC wat aan te passen. Dus annuleren en dan maar zonder de update; is heel Smart Switch weg 
En bij opnieuw installeren weer dezelfde error....
En als je hem start als administrator ?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Wellicht op je toestel met sd kaart een backup maken. Kan ook in Smartswitch. Smartswitch openen op je telefoon. Rechtsboven de drie puntje aanklikken. Extern opslag, en een backup makenMrjraider schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:46:
Ik heb momenteel ruzie met Smart Switch. Van tijd tot tijd maak ik een backup (je weet maar nooit) en er was een update voor Smart Switch. Deze laten lopen maar krijgt dan ruzie met Windows want deze krijgt niet de rechten om in de map C:/ProgramFilex(X86)/Samsung/Smart Switch PC wat aan te passen. Dus annuleren en dan maar zonder de update; is heel Smart Switch weg
Geprobeerd. Zelfde error.TRaSH schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:03:
En als je hem start als administrator ?
Heb er geen SD kaartje inDiMacho schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:25:
[...]
Wellicht op je toestel met sd kaart een backup maken. Kan ook in Smartswitch. Smartswitch openen op je telefoon. Rechtsboven de drie puntje aanklikken. Extern opslag, en een backup maken
Maar inmiddels gelukt. Even opnieuw opstarten van de computer. Alles van Samsung verwijderen en opnieuw geprobeerd.
Mijn oude telefoon (HTC 10) is helaas overleden, na een hoop gedoe heb ik een hele flinke tegoedbon van Coolblue gekregen om een nieuwe telefoon uit te kiezen. De S8 is verreweg het mooiste toestel wat er op dit moment te krijgen is en nog steeds vrij goed met één hand te bedienen. Maar de software staat me totaal niet aan. Rooten/unlocken en custom firmware vind ik eigenlijk teveel gedoe, vooral omdat sommige functies daarna vaak niet meer (goed) werken.
Is het met de stock rom mogelijk om dichtbij stock android te komen?
Dat wordt met stock rom wat lastig, maar door Nova Launcher te installeren zijn in ieder geval je hoofdschermen en app-browser helemaal naar wens in te vullen.
Ik weet niet hoe lang je geen Samsung meer hebt gehad, maar zelf vond ik de overgang van Nexus 5 naar Galaxy S6 destijds niet schokkend. Oké, het ziet er iets anders uit, maar het is niet zo erg meer als vroeger.
Met mijn huidige S8 gebruik ik ook nog wel wat van de handige Samsung features die stock Android volgens mij niet heeft.
Ik weet niet hoe lang je geen Samsung meer hebt gehad, maar zelf vond ik de overgang van Nexus 5 naar Galaxy S6 destijds niet schokkend. Oké, het ziet er iets anders uit, maar het is niet zo erg meer als vroeger.
[ Voor 14% gewijzigd door Uffeltje op 24-12-2017 17:10 ]
Ik ben zelf recent overgestapt vanaf HTC naar de S8 en ik moet zeggen dat ik het een soepele overgang vond. Het is mijn eerste ervaring met Samsung (hiervoor alleen HTC's gehad), en het bevalt me goed.Maarten00 schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:42:
Mijn oude telefoon (HTC 10) is helaas overleden, na een hoop gedoe heb ik een hele flinke tegoedbon van Coolblue gekregen om een nieuwe telefoon uit te kiezen. De S8 is verreweg het mooiste toestel wat er op dit moment te krijgen is en nog steeds vrij goed met één hand te bedienen. Maar de software staat me totaal niet aan. Rooten/unlocken en custom firmware vind ik eigenlijk teveel gedoe, vooral omdat sommige functies daarna vaak niet meer (goed) werken.
Ik ben ook overgestapt van een OnePlus One en had er in het begin ook een beetje schrik voor voor mijn eerste Samsung ervaring. Ik moet zeggen dat ik het tot hiertoe mij nog geen moment beklaagd heb, integendeel.
Ik gebruik ook wel Nova Prime, maar dat gebruikte ik op al mijn toestellen.
Ik gebruik ook wel Nova Prime, maar dat gebruikte ik op al mijn toestellen.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Hier idem. Ik heb in het verleden een Galaxy S3 gehad, en daarvoor een Galaxy Spica. Vooral die laatste had erg te lijden onder de skin van Samsung, dus ben ik toen al begonnen met andere launchers. Vervolgens heb ik een iPhone en een Blackberry Priv gehad met bijna stock Android. Toch is Nova Launcher gebleven, en alleen als ik de instellingen in moet is het even zoeken. Verder heb ik het net zo ingericht als bij mijn andere Android toestellen. Van de lag van vroeger heb ik met de S8 in ieder geval geen last.
Bedankt voor de uitleg. Klinkt op sich niet gek, misschien zelfs wel het proberen waard. Heb toevallig een aanbieding gevonden voor de Pixel 2 in Duitsland, vanwege de snelle updates en gebrek aan bloatware lijkt me dat toch een betere keuze. Dat het design een stuk minder mooi is neem ik maar voor lief, vooral omdat ik dan i.i.g. front-facing speakers heb.
Er staat eigenlijk weinig bloatware op. De apps van Samsung zelf die er opstaan zijn zelfs zo slecht nog niet, ik gebruik er enkele van.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
[/quote
Heb het nu ook...geen idee of het beter is het bellen.
[/quote
Heb het nu ook...geen idee of het beter is het bellen.
M'n vriendin de hare ook een paar dagen geleden, alleen dan aan de zijkant bij de edge rand. Ze heeft een siliconen hoesje eromheen, maar die bedekt niet die edge rand en daar zit nu de barst.Batsu schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:11:
Shitttttt, S8 laten vallen, rechterbovenhoek gebarsten/kapot
Bedankt voor de tip! Kende deze nog niet. Heb een paar shops bekeken, maar allemaal tussen de 300 en 400 euro. Dat vind ze een beetje teveel, maar 269 euro is misschien wel te doen. Toestel is nieuw (paar maanden geleden tweedehands geseald gekocht) dus is op zich wel waard om te repareren. Geen idee of zo'n barst alleen maar groter wordt? Alleen zouden we hem dan op moeten sturen want de genoemde servicepunten zijn een beetje ver weg (we wonen in Dordrecht) en ze halen hem gratis op boven de 89 euro.
Alleen er staat "LCD" dus geen OLED scherm of zie ik dat verkeerd?
Niet alle Swoops zijn premium Samsung. Hou daar rekening mee. En ga alleen naar een punt die de Samsung website aangeeft.chim0 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 04:59:
[...]
M'n vriendin de hare ook een paar dagen geleden, alleen dan aan de zijkant bij de edge rand. Ze heeft een siliconen hoesje eromheen, maar die bedekt niet die edge rand en daar zit nu de barst.
[...]
Bedankt voor de tip! Kende deze nog niet. Heb een paar shops bekeken, maar allemaal tussen de 300 en 400 euro. Dat vind ze een beetje teveel, maar 269 euro is misschien wel te doen. Toestel is nieuw (paar maanden geleden tweedehands geseald gekocht) dus is op zich wel waard om te repareren. Geen idee of zo'n barst alleen maar groter wordt? Alleen zouden we hem dan op moeten sturen want de genoemde servicepunten zijn een beetje ver weg (we wonen in Dordrecht) en ze halen hem gratis op boven de 89 euro.
Alleen er staat "LCD" dus geen OLED scherm of zie ik dat verkeerd?
Oké bedankt voor de tip. Ik heb het net voorgelegd aan haar, maar ze wil hem niet laten repareren. Ze vindt het veel te duur want hij is nu nog prima te gebruiken. Alleen zoals ik zei, ik weet niet of zo'n barstje in de toekomst groter kan worden tot het scherm helemaal naar de gallemiezen is, maar dan is het haar probleem.DiMacho schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:42:
[...]
Niet alle Swoops zijn premium Samsung. Hou daar rekening mee. En ga alleen naar een punt die de Samsung website aangeeft.
Zijn er trouwens mensen met een kleine barst in hun scherm die hem gewoon nog gebruiken?
Een barst kan altijd erger worden. Kijk naar de reclames van carglass.chim0 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:01:
[...]
Oké bedankt voor de tip. Ik heb het net voorgelegd aan haar, maar ze wil hem niet laten repareren. Ze vindt het veel te duur want hij is nu nog prima te gebruiken. Alleen zoals ik zei, ik weet niet of zo'n barstje in de toekomst groter kan worden tot het scherm helemaal naar de gallemiezen is, maar dan is het haar probleem.
Zijn er trouwens mensen met een kleine barst in hun scherm die hem gewoon nog gebruiken?
Oké duidelijk! Nou ja, ik heb het gezegd dus ze moet het zelf maar uitzoeken, maar niet bij mij komen piepen als ie dadelijk helemaal verrot is en ze geen garantie meer heeft.DiMacho schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:14:
[...]
Een barst kan altijd erger worden. Kijk naar de reclames van carglass.Ook is het toestel niet meer waterdicht. Als je wat druk uitoefent op het glas dan kan je het onderliggende display raken en krijg je een vlek. Of erger. Ook heb je door de barst geen garantie meer. Stel het moederbord krijgt een defect, betaal je voor een nieuw scherm en nieuw moederbord...
Vrouwen..
Met een plastic screen protector kan je wel een beetje voorkomen dat het glas verder scheurt. En glazen screen protector heeft meestal alleen lijm aan de randjes, dus dat gaat niet helpen.
Ja hebt ook gewoon glas met volledige verlijmde achterkant hoor. Maar dat valt onder accessoires topic
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ik had een vraag gesteld hier. Maar heb het gevonden..
[ Voor 87% gewijzigd door klie2003 op 26-12-2017 19:30 ]
Verwijderd
Ben sinds een tijdje trotse bezitter van de S8, prachtige telefoon. Maar hoe lang zou ik er nog mee kunnen doen? Ik heb simpelweg geen budget om over 2 jaar weer een nieuwe dure telefoon te kopen.
Met mijn PC doe ik nu ook al zo'n 6 jaar. Waarom zou dat met een telefoon niet kunnen?
Met mijn PC doe ik nu ook al zo'n 6 jaar. Waarom zou dat met een telefoon niet kunnen?
Zou niet weten waarom het niet kan.
Ligt aan jezelf.
Ik ben pas overgestapt van een Samsung S4 en die had ik voor release ontvangen.
Deze Samsung S8+ heb ik een week of 4 geleden overgenomen.(half jaar oud)
Ligt aan jezelf.
Ik ben pas overgestapt van een Samsung S4 en die had ik voor release ontvangen.
Deze Samsung S8+ heb ik een week of 4 geleden overgenomen.(half jaar oud)
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ik gebruik hem nog met een paar barsten. Heb er een protector overheen geplakt en heb er weinig tot geen last van.
Vanochtend vroeg kwam de December veiligheidsupdate hier binnen rollen: AQL5.
Net even gekeken. "de laatste updates zijn geïnstalleerd" ..... 2 minuten later is ie de update aan het downloaden.JdJtA schreef op donderdag 28 december 2017 @ 06:40:
Vanochtend vroeg kwam de December veiligheidsupdate hier binnen rollen: ZQL5.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Hier net ook op de S8+ de ..L5-update binnen gekregen.. (PHN).. 526 MB groot.. met december security patch..
Best nog mooi op tijd.. Google update op Pixel ook pas een week binnen; wel met 8.1 dan..
Best nog mooi op tijd.. Google update op Pixel ook pas een week binnen; wel met 8.1 dan..
[ Voor 44% gewijzigd door _Nick__ op 28-12-2017 11:29 ]
Ik heb wat posts verplaatst naar het [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic, Graag even opletten waar je de vraag post, alles over accessoires dus in het accessoire topic, etc.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
En je hebt ook meteen mijn antwoord op stier verplaatst. Welke met geen woord rept over accessoires.janvanduschoten schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:35:
[mbr] Ik heb wat posts verplaatst naar het [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic, Graag even opletten waar je de vraag post, alles over accessoires dus in het accessoire topic, etc.[/]
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Bijzonder; we hebben drie maal een S8 in huis hier. Een zwarte (mijne), een Orchid Grey (ma) en een Coral Blue (zus) en alle drie bij dezelfde Vodafone winkel gekocht en alleen die van mijn zus is dus officieel PHN en loopt dus voor qua updates. Mijn moeder en ik hebben beide VDF als CSC.
Even Flashen naar de PHN en probleem opgelost,
Heb ik ook gedaan met de telefoon die ik overgenomen heb van iemand waar ook VDF software op zat.
Heb ik ook gedaan met de telefoon die ik overgenomen heb van iemand waar ook VDF software op zat.
oke en data blijft behouden?TRaSH schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 19:04:
Even Flashen naar de PHN en probleem opgelost,
Dat durf ik even niet te zeggen,
Volgens mij had ik mijn telefoon na aanschaf een factory reset gegeven en ingesteld en alle apps geinstalleerd.
daarna heb ik met odin de PHN software er overheen gegooit.
Maar misschien kan iemand anders het bevestigen.
Volgens mij had ik mijn telefoon na aanschaf een factory reset gegeven en ingesteld en alle apps geinstalleerd.
daarna heb ik met odin de PHN software er overheen gegooit.
Maar misschien kan iemand anders het bevestigen.
Ja maar dan werkt de CSC wissel van VDF of een andere naar PHN niet goed. Je moet een fabrieksreset uitvoeren wil je dat PHN word overgenomen.
Sorry misschien overheen gelezen maar hoe verwijder ik Facebook? Sinds gisteravond de S8 en wil Facebook alleen op de pc.
People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.
Kunt de Facebook componenten uitschakelen onders Apps - Systeem Apps weergeven en alles van Facebook vervolgens uitschakelen.ikkes schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 18:42:
Sorry misschien overheen gelezen maar hoe verwijder ik Facebook? Sinds gisteravond de S8 en wil Facebook alleen op de pc.
Er staat hier ook bij de specificaties dat de S8 infrarood sensor heeft. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik begrijp dat er geen functie op zit om via infrarood mijn stereo of tv aan te sturen? Dit kon bij mijn S6 wel. Hoor graag van jullie!
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
De s6 had inderdaad infrarood de s7 en s8(+) niet. Staat overigens ook niet in de specificaties hier op de eerste pagina.Henkie-Jan schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:40:
Er staat hier ook bij de specificaties dat de S8 infrarood sensor heeft. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik begrijp dat er geen functie op zit om via infrarood mijn stereo of tv aan te sturen? Dit kon bij mijn S6 wel. Hoor graag van jullie!
IR sensor wordt die niet gebruikt voor de irisscanner?
Is wat anders dan de IR voor de remote afstandsbediening. Die laatste zit er inderdaad niet op.
Is wat anders dan de IR voor de remote afstandsbediening. Die laatste zit er inderdaad niet op.
[ Voor 14% gewijzigd door Arjant2 op 01-01-2018 21:20 ]
Verwijderd
Omdat de accu dan "op" is.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:49:
Ben sinds een tijdje trotse bezitter van de S8, prachtige telefoon. Maar hoe lang zou ik er nog mee kunnen doen? Ik heb simpelweg geen budget om over 2 jaar weer een nieuwe dure telefoon te kopen.
Die zou je moeten laten vervangen/vernieuwen na 2 jaar, ligt ook aan je gebruik heavy user of niet.
Ik heb mijn Note 4 nog in gebruik gelukkig pop je daar de accu zo uit.
Maar met een S8 kan je zeker 4 jaar doen als die niet kapot gaat o.i.d. enkel de accu een keer vernieuwen en klaar.
Wat verwacht je dan van toekomstige smartphones?
Enkel de camera wordt beter iets...en de accu's niet.
Verwijderd
@x-boxer vergeet niet dat voor veel mensen een S8 een rib uit hun lijf kost, dan wel verwachten ze wel jarenlang gebruik ervan kunnen maken.
Update gisteren geïnstalleerd, lijkt geen rare dingen te hebben. Bluetooth in combinatie met Gear S3 is gewoon goed.
Eind deze maand stond oreo toch gepland?
Eind deze maand stond oreo toch gepland?
automation fanboy
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support