Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-05 13:50
JDL15 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:36:
Wtf is er aan de hand met de contacten? In eens heb ik contacten met telefoonnummers van andere mensen gemixt!

Zo heb ik het telefoonnummer van mijn pa gemixt met de lokale dorpsgek? Een van mijn vrienden heeft dus precies hetzelfde. Als ik hem bel lijkt het alsof zijn manager belt??

Nu kijk ik bij mijn contacten en bij veel contacten is een telefoonnummer van een ander contact toegevoegd?

Herkent iemand dit of weet iemand of er een oplossing voor is?
Had ik vandaag ook!! Oplossing. Backup van Whatsapp maken. Er af gooien en weer instaleren. Daarna waren alle contacten weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:39

Zorian

What the fox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
koekkop schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:40:
Ik heb de S8 nu ongeveer een maandje in gebruik.
Ik ben overgestapt van Apple naar Samsung mede omdat de S8 een prima batterij zou hebben.
Maar als ik mijn batterij stats vergelijk met andere gaat die van mij toch stuk sneller dan wat ik lees bij andere mensen.
Ik heb nu bijvoorbeeld 49% over en mijn SOT is 1 uur
Ik heb niet eens zo super veel gebruikt..

Ook heb ik veel dingen zoals Locatie uitstaan, en ik gebruik ook geen WiFi of bluetooth
Ik had dit ook al toen de S8 nieuw uit de doos kwam, dus zonder apps en zo erop... doe ik iets verkeerd of is mijn batterij fucked?
Voor de rest ben ik wel tevreden over het toestel

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind Whatsapp met 7% wel opvallend. Misschien even verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Batsu schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

ik ben benieuwd, hou ons op de hoogte
Hele nette service in Utrecht, was met een uurtje gerepareerd, voor €307,- dat dan wel helaas.
Scherm = 269 en de camera 40 (doordat er al arbeid verricht wordt aan het scherm). Edit: Oh, en nog 'gratis' een nieuwe accu erin gehad, dit waren ze verplicht te doen of iets dergelijks.
Het maakt niet uit of de camera onder de garantie valt of niet (in dit geval ging het om een fabricagefout), door het mini barstje in het scherm is je garantie op alles meteen weg, totdat het toestel weer hersteld is naar de originele staat.
Je kunt dan wel doen of je neus bloed en je scherm alleen laten vervangen, maar dan komt je camera niet door de testen heen (ook al zien ze aan de buitenkant niet dat er iets mis mee is), omdat hij dan toch een keer onscherpe foto's maakt. Dus val je alsnog door de mand. Erg flauw in mijn ogen, maar goed.
Heb nu wel m'n volledige garantie terug (voor 1,5 jaar nog) + waterdichtheid.

Dynalogic/Dynafix te allen tijden vermijden is mijn advies. Heb er met mijn HTC al 8x (!) ervaring mee gehad helaas, omdat zij geen andere gecertificeerde reparatiepunten aanbieden. Altijd kwam het toestel terug met een ander probleem. Daardoor wel een upgrade van M7 naar M8 gehad, maar dat was wel na 6x terug sturen.

Samsung doet dit dus gelukkig anders: ga altijd naar een service locatie en laat je niet verleiden door het 'makkelijke' van het ophalen en terugbrengen van Dynalogic/Dynafix, want het is het niet waard! Voor mijn huidige reparatie hadden ze een kostenplaatje van €528,- opgemaakt (minibarstje in het scherm + fabricagefout camera), waar ze na lang met ze praten niet vanaf wilden wijken. Dat telefoontje heeft me overigens ook nog eens 30 * 0,45 gekost. Helaas dus ook nog eens door Dynafix terug moeten laten sturen voor €59,95 aan onderzoekskosten (foto van de voor- en achterkant 8)7 ).

Conclusie: wees erg zuinig op je scherm :9 .

[ Voor 5% gewijzigd door Majesty op 30-10-2017 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:20
DiMacho schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:59:
[...]

Had ik vandaag ook!! Oplossing. Backup van Whatsapp maken. Er af gooien en weer instaleren. Daarna waren alle contacten weer normaal.
Thanks voor jullie hulp. Dat laatste leek het te doen! Ik schrok me echt het lamlazerus en met 600+ contacten (werk zit er ook in), zou het een drama kunnen zijn!

Ik zag echt de meest vreemde namen verschijnen van mensen die me belden, echt bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Majesty schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

Hele nette service in Utrecht, was met een uurtje gerepareerd, voor €307,- dat dan wel helaas.
Scherm = 269 en de camera 40 (doordat er al arbeid verricht wordt aan het scherm). Edit: Oh, en nog 'gratis' een nieuwe accu erin gehad, dit waren ze verplicht te doen of iets dergelijks.
Het maakt niet uit of de camera onder de garantie valt of niet (in dit geval ging het om een fabricagefout), door het mini barstje in het scherm is je garantie op alles meteen weg, totdat het toestel weer hersteld is naar de originele staat.

*knip

Conclusie: wees erg zuinig op je scherm :9 .
Deze morgen telefoon in de houder gedaan in mn auto, dondert dat ding er uit en valt precies op de metalen rails van de autostoel... flinke put aan de zijkant van mn scherm en één barst die volledig over de breedte gaat.

€269,- voor een nieuw scherm via Samsung dus zeg jij? Nog andere tips om misschien wat via Tele2 te regelen bijvoorbeeld? Nu geen verzekering, maar valt daar nog iets mee te regelen?

Nog niet veel ervaring met schade gehad gelukkig, vandaar mijn vraag.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
MisterChaoSs schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:10:
[...]

Deze morgen telefoon in de houder gedaan in mn auto, dondert dat ding er uit en valt precies op de metalen rails van de autostoel... flinke put aan de zijkant van mn scherm en één barst die volledig over de breedte gaat.

€269,- voor een nieuw scherm via Samsung dus zeg jij? Nog andere tips om misschien wat via Tele2 te regelen bijvoorbeeld? Nu geen verzekering, maar valt daar nog iets mee te regelen?

Aiai, pijnlijk verhaal, klinkt als een ellendige maandagochtend :9 .
Een brandend huis verzekeren is wat lastig, ben bang dat hetzelfde geldt voor je toestel. Heb je geen elektronica verzekering? Of wellicht valt het onder een andere verzekering die je hebt lopen.

Maar inderdaad, €269,- voor het scherm. Ze vervangen het hele frame + scherm + accu meen ik. Zoals gezegd niet voor Dynafix gaan, maar een erkent service point.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
MisterChaoSs schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:10:
[...]

Echt hoor: kapotte Samsung? Altijd naar een Samsung Service Point gaan! Ze zijn veruit het goedkoopste en bieden als enige 100% garantie op een nieuwe waterdichte seal. Vervangen heel vaak gratis de accu mee (dit is inderdaad policy) en als de boel op voorraad is maken ze het klaar terwijl je wacht.

Uit mijn hoofd kost een S8 scherm inderdaad 269 en een S8+ display 299. Het is even schrikken, maar zoals je hierboven leest: Dynafix vraagt meer en de lokale telefoonboer vraagt eveneens meer.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Bedankt voor de snelle reactie's. Ik vreesde al dat het een leuk prijskaartje met zich meebrengt, maar waterdichtheidsgarantie is natuurlijk wel een must als je een waterdicht toestel koopt imo. Muziek in de badkamer en even ander nummer opzetten onder de douche is een luxe, maar wel een irritatie als het niet meer kan haha.

Even kijken hoe ik dit ga oplossen, helaas heeft niet iemand anders hem laten vallen, eigen risico had wat lager uitgevallen denk ik.

Deze kan inderdaad bij de folder 'Matige Maandag Morgen Momenten"

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:21
269eu? Ik dacht dat het veel duurder was (450eu oid), nog een reden om dus nooit een verzekering te nemen. Nog nooit iets met mijn telefoon gehad, maar 269eu doet even pijn maar is stukken goedkoper dan elke maand 10 á 15eu voor een verzekering aftikken.

Ik heb afgelopen weekend ook de waterdichtheid van mijn telefoon getest. Naar een Oktoberfest geweest en met m'n plakkerige bierhanden natuurlijk ook wat foto's gemaakt. Telefoon wordt daar natuurlijk vies van en toen ik het hoesje er de volgende ochtend afhaalde zat het daar ook achter.
Hoesje onder de kraan en daarna de telefoon ook afgespoeld en alles was weer schoon. Wel zo kort mogelijk, geen harde straal en openingen een beetje ontzien. Daarna wel een uur lang (standaard?) melding gehad dat de USB connector vochtig was en ik moest wachten met opladen, maar die verdween vanzelf.

Waterdichtheid blijft een gimmick, maar wel grappig dat het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 21:35
Hier afgelopen zaterdag het probleem van het scherpstellen opgelost bij Samsung Amsterdam. Viel inderdaad onder garantie en ze hebben de camera vervangen, duurde totaal een klein uurtje. En hij doet het weer helemaal super.

Helaas moesten ze wel de telefoon leeghalen voordat ze de camera gingen vervangen. Uiteraard daarvoor een backup gemaakt dus alles is nu weer zoals het was :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

GokuSsj schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:02:
Hier afgelopen zaterdag het probleem van het scherpstellen opgelost bij Samsung Amsterdam. Viel inderdaad onder garantie en ze hebben de camera vervangen, duurde totaal een klein uurtje. En hij doet het weer helemaal super.

Helaas moesten ze wel de telefoon leeghalen voordat ze de camera gingen vervangen. Uiteraard daarvoor een backup gemaakt dus alles is nu weer zoals het was :)
Voor een wisseling van het moederbord snap ik het wel maar voor alleen de camera?

Wat anders; iemand enig idee waarom ik geen groepsmeldingen van WhatsApp binnen krijg? Op mijn S6 was de melding aanwezig alleen het geluid gedempt en ging het ledje branden (cyaan) nu komt de melding wel maar brand het ledje niet... deze wijzigen naar een andere kleur werkt niet?
Iemand een idee?

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-05 15:30
Dus met een Britse sim moet het makkelijk zijn? Ik ben daar namelijk Donderdag :-)
henklbr schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:52:
[...]

Dat gaat je dit jaar dan niet lukken -> Multi-CSC OXM

BTU & PHN zitten samen in deze Multi-CSC (net als XEU overigens). Je kan wel BTU-FW downloaden, maar dat is dezelfde FW als voor XEU, PHN, DBT etc -> CSC_OXM en/of HOME_CSC_OXM

Wil je BTU/XEU op je toestel hebben, dan zal je een ENGELSE-SIM in je toestel moeten doen, toestel resetten vanuit de recovery (of flashen met CSC_OXM) -> dan wordt je toestel op Engels gezet (omdat er een Engelse SIM in zit) en krijg je bij "Software serviceprovider" XEU/XEU/PHN te zien

Let wel: doe je hierna je Nederlandse SIM weer in het toestel, dan zal het toestel vragen of je de FW voor de Nederlandse SIM wil installeren (wat je dan dus niet moet doen)...

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:40:
Dus met een Britse sim moet het makkelijk zijn? Ik ben daar namelijk Donderdag :-)

[...]
Britse SIM (British Telecom) in je toestel, je toestel (liefst vanuit de recovery) resetten met de Britse SIM in je toestel, dan krijg je:

1. of een melding dat je je toestel kan restten naar de juiste FW voor bij je SIM
2. opstarten in het Engels met als voorkeuze "Engels (United Kingdom)

Als je daarna gaat kijken bij de software-info, software serviceprovider, dan zul je zien dat PHN/PHN/PHN is veranderd in XEU/XEU/PHN (laatste PHN blijft altijd)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Denk je dat ik dan, mocht de registratie live gaan, kan registreren. En blijf ik updates binnen krijgen wanneer ik mn NL sim er in doe?
henklbr schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:08:
[...]

Britse SIM (British Telecom) in je toestel, je toestel (liefst vanuit de recovery) resetten met de Britse SIM in je toestel, dan krijg je:

1. of een melding dat je je toestel kan restten naar de juiste FW voor bij je SIM
2. opstarten in het Engels met als voorkeuze "Engels (United Kingdom)

Als je daarna gaat kijken bij de software-info, software serviceprovider, dan zul je zien dat PHN/PHN/PHN is veranderd in XEU/XEU/PHN (laatste PHN blijft altijd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:12:
Denk je dat ik dan, mocht de registratie live gaan, kan registreren. En blijf ik updates binnen krijgen wanneer ik mn NL sim er in doe?

[...]
Waarschijnlijk geeft je S8/S8+ weer een melding, zodra je je Nederlandse SIM in je toestel doet om het toestel te resetten om de FW aan te passen die het best past bij je SIM.

Als je dit negeert, dan blijf je op XEU/XEU/PHN

En of je je kan registreren: "je ne sais pas", dit zou je zelf uit moeten vinden

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Hoi even een vraagje :

Ik heb op de s8+ de samsung pass app, normaal gesproken slaat hij mijn wachtwoord en gebruikersnaam op en als ik wil inloggen moest ik gewoon mijn vingerafdruk gebruiken. Nu doe ik dat en hij logt niet meer in.. weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dat de Galaxy S8 binnenkort een Android 8.0 Oreo beta-programma krijgt is bekend. Het lijkt erop dat deze in meer landen beschikbaar zal zijn, dan we tot nu toe gewend waren van Samsung’s betatests. Nederland doet echter nog steeds niet mee.

De afgelopen twee jaar deed Samsung voor grote Android updates een betatest met een beperkt aantal toestellen. Tot nu toe gebeurde dit in Europa alleen voor gebruik(st)ers met een Engels toestel. Dit jaar, met de aankomende Oreo-beta voor de Galaxy S8, komt hier verandering in. Tenminste, een beetje.

Galaxy S8 Oreo beta in Europa

De mensen van AndroidWorld hebben via via vernomen dat het Oreo-beta programma voor de S8/S8 Plus in meer landen toegankelijk zal zijn. Naast Engeland, komt het testprogramma ook naar Duitsland, Frankrijk, Spanje en Polen. Wel vallen deze landen in een ‘tweede fase’ van de test – de eerste fase is in Europa alsnog alleen vanuit Engeland toegankelijk.

Helaas ontbreken Nederland en België alsnog op dit lijstje. Deelname aan het programma vanuit onze regio is vermoedelijk dan ook niet mogelijk. Sinds de Galaxy S8 hanteert Samsung een nieuwe firmwarestructuur, waardoor het flashen van je toestel met een firmware uit een ander land niet genoeg is om het toestel een andere landcode te geven.

Samsung Oreo beta: wanneer?

In tegenstelling tot wat AndroidWorld beweert, is het testprogramma nog niet echt gestart. Recente geruchten noemen morgen als startdatum van de beta-test in de VS, elders is er voor zover wij kunnen nagaan nog niets bekend. In voorgaande jaren kondigde Samsung het begin van het programma officieel aan via haar eigen blog. Uiteraard kan dit in de komende uren of dagen alsnog gebeuren. Wanneer de genoemde ‘tweede fase’ start is zomogelijk nog onduidelijker.

Bron: https://www.galaxyclub.nl...-beta-landen-beschikbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:12
Sinds 1 week heb ik de S8. Ik kom van de S7 Edge af.
Ik merk dat ik echt last heb van een battery drain bij de S8. Mijn batterij gaat significant minder lang mee dan de S7 Edge.
Ik ga deze topic en het internet morgen maar even doorzoeken of er tips & tricks zijn. Best wel vervelend. Ik had verwacht dat de batterij het langer zou uithouden. Ik doe geen gekke dingen. Beetje appen, browsen en soms internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Cheezborger schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:47:
Ik merk dat ik echt last heb van een battery drain bij de S8. Mijn batterij gaat significant minder lang mee dan de S7 Edge.
Ik ga deze topic en het internet morgen maar even doorzoeken of er tips & tricks zijn. Best wel vervelend. Ik had verwacht dat de batterij het langer zou uithouden. Ik doe geen gekke dingen. Beetje appen, browsen en soms internetten.
Één week is op zich nog kort maar je kunt even kijken bij batterijverbruik welke app of systeem het meeste stroom gebruikt.
Maar ik denk niet dat de accuduur beter is dan de S7 Edge. Veel slechter ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 30-10-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:15
Cheezborger schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:47:
En waarom had je dat verwacht? Ik bedoel, het scherm is groter en de batterij is kleiner...

Neemt niet weg dat het volgens mij niet veel slechter zou moeten zijn, maar zoals al vermeld is een weekje misschien wat te vroeg om conclusies te trekken. Welke firmware heb je draaien trouwens? Merk hier dat met de meest recente, AQI9, de batterij hier langer meegaat dan met de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-05 22:55

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mijn S8+ doet het anders fantastisch. Kom van een S6 die ik minimaal een keer per dag moest bijlagen, de S8+ heeft aan het eind van de dag nog 30 a 40%. Met 5 uur schermtijd, bluetooth, WiFi, NFC en locatie altijd aan. En Google assistant gebruik ik ipv Bixby.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

JDL15 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:36:
Wtf is er aan de hand met de contacten? In eens heb ik contacten met telefoonnummers van andere mensen gemixt!

Zo heb ik het telefoonnummer van mijn pa gemixt met de lokale dorpsgek? Een van mijn vrienden heeft dus precies hetzelfde. Als ik hem bel lijkt het alsof zijn manager belt??

Nu kijk ik bij mijn contacten en bij veel contacten is een telefoonnummer van een ander contact toegevoegd?
"
Herkent iemand dit of weet iemand of er een oplossing voor is?
DiMacho schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:59:
[...]

Damn vandaag waren ook bij mij de telefoonnummers van m'n contacten gehusseld. Gelukkig hielp het verwijderen van Whatsapp grotendeels. Toch waren twee contacten nog samengevoegd. Mooie fuck-up van Whatsapp (bèta) is dat dan :|

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:20
I know, het is zeker het bèta programma, ik had nl. ook de bèta. Had niet verwacht dat bèta testen van WhatsApp zo'n verstrekkende gevolgen kon hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:55
Iemand ervaring met samsung-connect en Samsung smartTV?
Als ik verbind dan is het enkele seconden helder beeld op mijn TV maar dan word het beeld een stuk donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 08:25
Ik kan een nieuwe S8+ van een vriend overnemen voor 450,- (komend van een LG G6).

Hoe is de kwaliteit van de meegeleverde oordopjes? (DAC in het algemeen)

[ Voor 5% gewijzigd door Knamix op 31-10-2017 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
Knamix schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:46:
Een nieuwe S8+ van een vriend kunnen overnemen voor 450,- (komend van een LG G6).

Als je hem hebt overgenomen dan kan je dit toch zelf testen?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Batsu schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:47:
[...]

Als je hem hebt overgenomen dan kan je dit toch zelf testen?? 8)7
Verkeerd getypt :).

Bedoelde eigenlijk dat ik hem "kan" overnemen. Excuus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ik kan een nieuwe S8+ van een vriend overnemen voor 450,- (komend van een LG G6).

Dat is geheel subjectief. Ik vind de AKG oordopjes wel goed icm de juiste instellingen oftewel Adapt Sound. Andere vinden het misschien helemaal niks. Als je van veel bass houdt dan is het niets.

De DAC is volgens de testen wel goed maar de versterking is niet zo krachtig wat een probleem kan zijn als je wat duurdere koptelefoons gebruikt ivm met de vaak wat hogere impedantie (weerstand).

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 31-10-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online

Ik vind ze super. In het begin erg wennen wel, maar ze zitten heerlijk in m'n oor. Niet van die kleine prutsdingen, maar gewoon grote oordoppen die je oor goed vullen.
Het geluid is daarnaast ook erg goed, zeker als je het tooltje gebruikt om het af te stellen naar je eigen wensen. Je wordt dan door een menu gelopen met verschillende geluiden waarin je aan moet geven (links en rechts) wat je hoort en wat niet etc.

Kan er als groot muziekliefhebber (ik gebruik ze zeer intensief) alleen maar positief over zijn eigenlijk!

[ Voor 3% gewijzigd door Majesty op 31-10-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 21:47
Morpheus2003 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:37:
Ik heb sinds een paar dagen dat mijn S8 enorm traag is met unlocken. Vaak reageert de telefoon zelfs nergens op en blijft het scherm uit. Ik voel dan wel de trilling op de home knop maar het scherm gaat niet aan. Ook niet via de power knop of finger print. Na een tijdje gaat de telefoon dan vanzelf herstarten en soms werkt het dan weer maar vaak ook niet.

Iemand anders deze ervaring?
Ik heb precies hetzelfde probleem op het moment. Heb je hier een oplossing voor gevonden?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-05 17:22
Tranzy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:50:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem op het moment. Heb je hier een oplossing voor gevonden?
SD kaart eruit gehaald. Heb em nog niet terug geplaatst alleen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 09:38
Sinds vandaag (phone eerste dag gehaald) werkt mijn iris scanner niet meer. Dat rode lampje wat normaal moet oplichten, doet het niet. Ook via de test menu gecheckt, ook niet. Op de samsung forums staat het best veel over, maar niet echt een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
*knip*. Dit is behoorlijk offtopic.

[ Voor 74% gewijzigd door rens-br op 01-11-2017 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
bigdaddy1993 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:15:
Hoi even een vraagje :

Ik heb op de s8+ de samsung pass app, normaal gesproken slaat hij mijn wachtwoord en gebruikersnaam op en als ik wil inloggen moest ik gewoon mijn vingerafdruk gebruiken. Nu doe ik dat en hij logt niet meer in.. weet iemand hoe dit komt?
Bij mij was dat ook het geval. Opgelost door Samsung Pass even te laten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Laatst online: 15:42
Mijn s8 heeft helaas ook de problemen met de camera en moet hiervoor gerepareerd worden.
Heeft iemand van jullie ervaring met het ophalen en repareren van samsung? En wordt hij dan wel door samsung zelf gerepareerdt of is dit dan een 3e partij zoals dynafix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
manmetdehamer schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:16:
Mijn s8 heeft helaas ook de problemen met de camera en moet hiervoor gerepareerd worden.
Heeft iemand van jullie ervaring met het ophalen en repareren van samsung? En wordt hij dan wel door samsung zelf gerepareerdt of is dit dan een 3e partij zoals dynafix?
Hallo, even de afgelopen 2/3 pagina's teruglezen of de zoekfunctie gebruiken doet echt geen pijn hoor ;). Dat onderwerp is echt uitgebreid behandeld de afgelopen dagen. Klein tipje van de sluier: je laatste gok is goed. Niet doen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:20
Zojuist de gratis 64gb Evo SD kaart en fast charger binnengekregen van de actie. Leuk spul. :)

[ Voor 6% gewijzigd door W84 op 01-11-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:08
W84 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:13:
Zojuist de gratis 64gb Evo SD kaart en fast charger binnengekregen van de actie. Leuk spul. :)
Cool, wanneer heb je die besteld? Dan heb ik een idee hoelang ik nog moet wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Euh... 3 weken geleden ongeveer. :)
Het was voor m'n vriendin, maar die boeide het niet. Tja, dan vraag ik het wel aan. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0N4NN
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-05 07:20
Zijn er meer mensen waarbij Samsung Pass de laatste tijd niet meer de wachtwoorden invult en inlogt? Bij mij scant die nog wel m'n irissen en vult dan de gebruikersnaam of emailadres in maar het wachtwoord niet meer. Ik heb hem al geüpdate maar het helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 07-05 22:55

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

W84 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:13:
Ik heb t ook geprobeerd, maar mijn toestel is een import uit Italië. En kan er niet achteraan, want is een zakelijk ding. Dat zal ook de prijs (550 euro voor een S8+) wel bepaald hebben.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Zonde. Deze S8 was vrijwel voor niks door de actie bij de MM. BTW weg ermee korting + inruil van S6 + €100,- extra cashback en nu ook nog dit extra'tje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:46
Nieuwe update gedaan van de Samsung Browser. Gevoelsmatig nog een flink stuk sneller geworden. Kan tussen m'n oren zitten, maar voelt stuk vlotter aan. Lijkt weer een goede update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamn
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-05 22:29
W84 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:55:
Zonde. Deze S8 was vrijwel voor niks door de actie bij de MM. BTW weg ermee korting + inruil van S6 + €100,- extra cashback en nu ook nog dit extra'tje. :D
Hoe werkt dat dan? Ik dacht dat de SD en wireless charger actie pas begon nadat de 100e inruil actie afgelopen was? Of kan je het gewoon aanvragen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Klopt, was de dag erna. Kwam toevallig zo uit door een foutje van de MM aan hun kant. Compensatie zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:17
Ik heb 14 oktober, het laatste weekend van de 100 euro inruildeal, de S8 gekocht in de Vodafone winkel. Heb m'n oude S2 ingeruild (ik wil mijn huidige S5 als backup telefoon behouden). S2 was nog 5 euro waard (dus 105 euro op mn rekening ontvangen). Plus ik kan deelnemen aan de actie met de 64gb kaart en de draadloze oplader. Dus dubbel voordeel inderdaad.

[ Voor 5% gewijzigd door nadroJ op 01-11-2017 22:34 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Oreo komt eraan op S8..

Zo ziet het uit/dit zit erin..

http://phandroid.com/2017...r.com&utm_campaign=buffer

[ Voor 3% gewijzigd door _Nick__ op 01-11-2017 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Ik heb de fast wireless charger ontvangen, maar mijn s8+ laadt wel langzaam op. Kan dit komen omdat ik een leren hoesje heb of maakt dat niks uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:08
Ik ben ergens wel benieuwd hoe het er allemaal uit ziet.
Geeft je telefoon toch weer even dat ''ik heb een nieuwe telefoon'' feel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
bigdaddy1993 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 00:25:
Ik heb de fast wireless charger ontvangen, maar mijn s8+ laadt wel langzaam op. Kan dit komen omdat ik een leren hoesje heb of maakt dat niks uit?
Dat kan inderdaad. Hou meer ruimte tussen het toestel en de lader, hoe trager hij laadt.

Heb je fast charge voor wireless aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:45
W84 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:55:
Kan je ook gebruik maken van die actie als je gebruik hebt gemaakt van de MediaMarkt inruil actie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:17
AlexSaxoMusic schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:57:
[...]

Kan je ook gebruik maken van die actie als je gebruik hebt gemaakt van de MediaMarkt inruil actie?!
Kun je het makkelijkst zelf even checken met je EAN code hier

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Shitttttt, S8 laten vallen, rechterbovenhoek gebarsten/kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 12:05

sjaool

Every life should have 9 cats

@Batsu Even je inboedelverzekering checken. Er zijn een aantal die dit voorval tegenwoordig dekken. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door sjaool op 02-11-2017 10:33 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Dubrillion schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:43:
[...]

Ik ben ergens wel benieuwd hoe het er allemaal uit ziet.
Geeft je telefoon toch weer even dat ''ik heb een nieuwe telefoon'' feel >:)
Vind het ook altijd een gratis cadeautje..

Nougat is vorig jaar overigens eerst eind februari officieel in Nederland uitgerold..

De test-versie kon wel al half november geflasht worden, maar daarna miste ik toch echt een paar belangrijke functies.. zoals SMS en MMS.. dat laatste is bij KPN inmiddels vervallen, maar SMS is toch niet echt iets dat gemist kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Batsu schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:11:
Shitttttt, S8 laten vallen, rechterbovenhoek gebarsten/kapot :(
Voorkant of achterkant.?

Was in België voor herstel achterkant maar € 49 euro kwijt bij officiële Samsung-herstelpunt.. kon ook zelfde dag nog terecht.. binnen een uur geregeld..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
_Nick__ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:32:
[...]

Voorkant of achterkant.?

Was in België voor herstel achterkant maar € 49 euro kwijt bij officiële Samsung-herstelpunt.. kon ook zelfde dag nog terecht.. binnen een uur geregeld..
Voorkant helaas.

bedankt voor de tip van de inboedel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Batsu schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:01:
[...]

Voorkant helaas.

bedankt voor de tip van de inboedel
Achterkant..

Kon in Nederland pas na drie dagen en soms pas na een week terecht..

Vervanging achterkant kostte dan 69 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
_Nick__ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:32:
kon ook zelfde dag nog terecht.. binnen een uur geregeld..
Waar ben je geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
In Mol..

Aanrader..

Restaurant vlak ernaast ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
_Nick__ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:19:
[...]

In Mol..

Aanrader..

Restaurant vlak ernaast ook..
Daar werk ik. Ook handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Helaas niet volledig te verwijderen..

Wijziging verkeerd verwerkt?

[ Voor 88% gewijzigd door _Nick__ op 02-11-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 09:38
mohawk0618 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:13:
Sinds vandaag (phone eerste dag gehaald) werkt mijn iris scanner niet meer. Dat rode lampje wat normaal moet oplichten, doet het niet. Ook via de test menu gecheckt, ook niet. Op de samsung forums staat het best veel over, maar niet echt een oplossing.
Infrarood lichtje is idd kapot, net bij Samsung repair center geweest. Woensdag inleveren en binnen 2 dagen terug :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:24
Garret1410 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 00:42:
[...]

Ik vind Whatsapp met 7% wel opvallend. Misschien even verwijderen en opnieuw installeren.
Ik heb maandagavond een factory reset gedaan.
Dinsdag had ik de hele dag een betere batterij, toen in de avond een paar apps geïnstalleerd en toen merkte ik dat de batterij weer een stuk minder was..
Die apps heb ik de dag erna nog verwijderd maar dat maakte geen verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Heb sinds aanschaf van een Galaxy S8+ (2 dagen geleden) een enorme batterij drain als ik niks op het toestel doe.

Om 03:00 van de lader gehaald met 100% en 3 uur later had ik nog maar 86% over. Grafiek laat alleen maar "mobiel standby" en "apparaat in standby stand zien". Allebei met een verbruik van 1%.

Is er een app om te kunnen zien wat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn? Voorheen gebruikte ik een monitoring app, maar daar heb je nu blijkbaar root voor nodig ivm Android 7.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Knamix schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:27:
Heb sinds aanschaf van een Galaxy S8+ (2 dagen geleden) een enorme batterij drain als ik niks op het toestel doe.

Om 03:00 van de lader gehaald met 100% en 3 uur later had ik nog maar 86% over. Grafiek laat alleen maar "mobiel standby" en "apparaat in standby stand zien". Allebei met een verbruik van 1%.
Ik had daar twee dagen geleden ook op eens last van, en kon ook niks geks vinden wat dit stroom verbruik verklaarde. Heb een cash wipe gedaan vanuit recovery en toen was het weer opgelost...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Coole update van Bixby vanmorgen..

Ziet er opeens een stuk beter uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:56
Iemand in NL welke Oreo heeft draaien op de S8?
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen (via het beta-programma?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
pitchdown schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:45:
Via beta zie ik niet gebeuren. Is al een keer behandeld hier over het hoe en waarom niet.

Maar ik denk dat via een custom ROM wel gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Garret1410 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:33:
[...]

Via beta zie ik niet gebeuren. Is al een keer behandeld hier over het hoe en waarom niet.

Maar ik denk dat via een custom ROM wel gaat lukken.
Verleden jaar werkte beta toch wel als toestel werd geflasht met officiële UK- firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
_Nick__ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:18:
[...]

Verleden jaar werkte beta toch wel als toestel werd geflasht met officiële UK- firmware?
henklbr schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:52:
[...]

Dat gaat je dit jaar dan niet lukken -> Multi-CSC OXM

BTU & PHN zitten samen in deze Multi-CSC (net als XEU overigens). Je kan wel BTU-FW downloaden, maar dat is dezelfde FW als voor XEU, PHN, DBT etc -> CSC_OXM en/of HOME_CSC_OXM

Wil je BTU/XEU op je toestel hebben, dan zal je een ENGELSE-SIM in je toestel moeten doen, toestel resetten vanuit de recovery (of flashen met CSC_OXM) -> dan wordt je toestel op Engels gezet (omdat er een Engelse SIM in zit) en krijg je bij "Software serviceprovider" XEU/XEU/PHN te zien

Let wel: doe je hierna je Nederlandse SIM weer in het toestel, dan zal het toestel vragen of je de FW voor de Nederlandse SIM wil installeren (wat je dan dus niet moet doen)...
Vorig jaar wel maar nu niet meer. Zie het antwoord van @henklbr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Garret1410 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:22:
[...]

[...]

Vorig jaar wel maar nu niet meer. Zie het antwoord van @henklbr
Meen dat vorig jaar beta ook als complete firmware was te downloaden.. dan niet afhankelijk van activatie via beta-programma en met multi-CSC dan toch ook geen/minder problemen misschien zelfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:25
Ik lees hier vrij veel negatieve reacties over Dynafix maar ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service.

Had mijn S8 laten vallen waardoor er een flinke barst in het scherm verscheen. Via de Samsung website mijn tel aangemeld voor reparatie afgelopen maandag, dinsdag opgehaald. Woensdag een offerte van 294 euro in de e-mail, direct betaald en vandaag mijn toestel als nieuw terug, naast het scherm ook de behuizing plus de batterij vervangen.

Heb exact dezelfde ervaring met Dynafix wat min s7 edge betreft. Heb daarnaast niet echt een winkel in de buurt dus mijn S9 gaat gewoon weer bij Dynafix gerepareerd worden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
pitchdown schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:45:
Ik ben wel registered maar de update komt nog niet door. Heb het via de Samsung Members app gedaan en een UK sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
thecompany schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:36:
Ik lees hier vrij veel negatieve reacties over Dynafix maar ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service.

Had mijn S8 laten vallen waardoor er een flinke barst in het scherm verscheen. Via de Samsung website mijn tel aangemeld voor reparatie afgelopen maandag, dinsdag opgehaald. Woensdag een offerte van 294 euro in de e-mail, direct betaald en vandaag mijn toestel als nieuw terug, naast het scherm ook de behuizing plus de batterij vervangen.

Heb exact dezelfde ervaring met Dynafix wat min s7 edge betreft. Heb daarnaast niet echt een winkel in de buurt dus mijn S9 gaat gewoon weer bij Dynafix gerepareerd worden;)
Scherm en behuizing is 1 part bij Samsung. De accu is een verplichting vanuit Samsung. Nette prijs met behoudt garantie! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:45:
[...]

Ik ben wel registered maar de update komt nog niet door. Heb het via de Samsung Members app gedaan en een UK sim.
Heb je de laatste ROM er op staan welke voor de UK is uitgebracht: AQH3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:26:
[...]

Heb je de laatste ROM er op staan welke voor de UK is uitgebracht: AQH3?
Nee, denk ook dat dat het probleem is. Reis zo terug naar NL dus zal het flashen Wanneer ik thuis ben.
Heb jij een goede download link hier voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:33:
[...]

Nee, denk ook dat dat het probleem is. Reis zo terug naar NL dus zal het flashen Wanneer ik thuis ben.
Heb jij een goede download link hier voor?
Downloaden via SamFirm -> BTU invullen, dan krijg je automatisch de laatste beschikbare ROM

WEL CSC_OXM gebruiken MET de UK-SIM in je toestel -> toestel wordt dan wel gereset (anders krijg je foutmeldingen door de downgrade)

Je kan proberen met HOME_CSC_OXM maar ben dan bang voor COM.ANDROID.xxx has stopped meldingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
_Nick__ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:30:
[...]

Meen dat vorig jaar beta ook als complete firmware was te downloaden.. dan niet afhankelijk van activatie via beta-programma en met multi-CSC dan toch ook geen/minder problemen misschien zelfs?
Op moment van spreken is er een dump te downloaden maar kan alleen met twrp geflashed worden. Verder is Knox uitgeschakeld en je kunt geen lockscreen beveiliging gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
henklbr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:36:
[...]

Downloaden via SamFirm -> BTU invullen, dan krijg je automatisch de laatste beschikbare ROM

WEL CSC_OXM gebruiken MET de UK-SIM in je toestel -> toestel wordt dan wel gereset (anders krijg je foutmeldingen door de downgrade)

Je kan proberen met HOME_CSC_OXM maar ben dan bang voor COM.ANDROID.xxx has stopped meldingen
Is helemaal gelukt :) CSC_OXM.
En hoppa na een minuut meteen de update.

Blij met die auto fill optie Voor o.a lastpass

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ccQTBWoKP1WkcfEAKALj6ZYT/thumb.png

[ Voor 11% gewijzigd door Kapitein187 op 04-11-2017 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:09:
[...]

Is helemaal gelukt :) CSC_OXM.
En hoppa na een minuut meteen de update.

Blij met die auto fill optie Voor o.a lastpass

[afbeelding]
Zou je ook een complete "Software Info" kunnen posten (dus met screenshot "scrollen")?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
henklbr schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:33:
[...]

Zou je ook een complete "Software Info" kunnen posten (dus met screenshot "scrollen")?
Heb NL sim er weer in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2MI38Zlv9vR1P8n2RyjL6yRp/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ik zal een simkaart van Lycamobile proberen. Eens kijken of dat werkt om mee te kunnen doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Garret1410 op 05-11-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Je mag wel wat meer screens delen. Hoe ziet bijvoorbeeld het home en lock screen eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Mrjraider schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:36:
[...]

Je mag wel wat meer screens delen. Hoe ziet bijvoorbeeld het home en lock screen eruit ;)
Bijna geen optische veranderingen.
Grootste verandering op lockscreen is wanneer je nu op de klok tikt dat hij een hour:min:sec overzicht laat zien.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gF8YSuhhYPmq3uCkClyvSGZR/thumb.jpg

Menu's etc nog niet veel nieuwe dingen gezien. Alleen in status bar continue meldingen van apps die op de achtergrond draaien. Maar dit is dmv een app te omzeilen.

Mocht ik wat dingen tegenkomen zal ik het wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 05:36
Iemand enig idee waarom de updates voor de Dual-sim versie (SM-G950FD, XEN Maleisië) uitblijven? Zit nog op de security patch van Augustus..

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

VDF G950F idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05 09:00
Waar hebben jullie de dual sim versies gekocht? Ik zie ze heel voordelig op eglobal staan maar ik durf het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 05:36
FrE911 schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:03:
Waar hebben jullie de dual sim versies gekocht? Ik zie ze heel voordelig op eglobal staan maar ik durf het niet aan.
Die van mij komt van eGlobal. Kijk eens rond op [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Deze zou de oktober patch al moeten hebben. Probeer eens handmatig te zoeken of via smart switch.
Werkt dat niet is deze te downloaden via Sammobile of Samfirm.

[ Voor 19% gewijzigd door Garret1410 op 05-11-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Smartswitch vind niets en handmatig zoeken dat de laatste al geïnstalleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurbatov
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:22
Ik ben sinds twee weken in bezit van Galaxy S8+ en ik kom van een Lumia 950XL. Ik kan zeggen dat ik toch wel erg tevreden ben. Geen vastlopers of spontane shutdowns meer, alle apps beschikbaar en prima batterij en prachtig scherm! Ondanks dat Android wel erg wennen is en ik bepaalde elementen van Windows Mobile toch wel mis, maar al met al erg tevreden dus.

Een dingetje.. Ik doe makkelijk 48 uur op 1 lading. Alleen red ik dat alleen als ik 's nachts mijn telefoon op vliegtuigstand zet. Als ik geen vliegtuigstand inschakel heb ik in de nacht een drain van 20-30%. Mijn grootste verbruiker vandaag was Whatsapp met 0,16% per uur. Iemand suggesties hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online

Mrjraider

Garret1410 schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:54:
[...]

Deze zou de oktober patch al moeten hebben. Probeer eens handmatig te zoeken of via smart switch.
Werkt dat niet is deze te downloaden via Sammobile of Samfirm.
Heb gekeken via Phone Info en die zegt dat de laatste van 5-10 is met een 01-08 patch level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 20:56
Ik heb vandaag mijn telefoon gereset naar fabrieksinstellingen en via Smart Switch op de pc een backup teruggezet. Met als doel niet elke keer bij opnieuw opstarten de melding te krijgen dat ik mijn telefoon naar fabrieksinstellingen moet terugzetten gezien de serviceprovider, en om de firmware update met beveiligingspatch van oktober te krijgen. Dat is vrijwel helemaal goed gegaan, op één raar detail na. Ik krijg de Samsung e-mail app niet terug, want mijn toestel zou niet compatibel zijn met deze versie van de app. Hoe krijg ik deze app terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
mercje schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:34:
Ik heb vandaag mijn telefoon gereset naar fabrieksinstellingen en via Smart Switch op de pc een backup teruggezet. Met als doel niet elke keer bij opnieuw opstarten de melding te krijgen dat ik mijn telefoon naar fabrieksinstellingen moet terugzetten gezien de serviceprovider, en om de firmware update met beveiligingspatch van oktober te krijgen. Dat is vrijwel helemaal goed gegaan, op één raar detail na. Ik krijg de Samsung e-mail app niet terug, want mijn toestel zou niet compatibel zijn met deze versie van de app. Hoe krijg ik deze app terug?
Juiste versie erbij zoeken op Apk Mirror..

Kan spannend worden.. toestel hangt en wordt warm bij verkeerde versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Mrjraider schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:22:
[...]

Heb gekeken via Phone Info en die zegt dat de laatste van 5-10 is met een 01-08 patch level
Oké mijn fout. Ik zag dat de laatste firmware van 5-10 was dus ging ervan uit dat het de september of oktober patch had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 20:56
_Nick__ schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:15:
[...]

Juiste versie erbij zoeken op Apk Mirror..

Kan spannend worden.. toestel hangt en wordt warm bij verkeerde versie..
Bedankt voor je reactie. Gelukkig hoefde die spanning en sensatie niet. Het lag eigenlijk best voor de hand: in plaats van in de Play Store te kijken, kon ik bij de Galaxy Apps kijken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
mercje schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:33:
[...]

Bedankt voor je reactie. Gelukkig hoefde die spanning en sensatie niet. Het lag eigenlijk best voor de hand: in plaats van in de Play Store te kijken, kon ik bij de Galaxy Apps kijken. 8)7
Alle Samsung apps staan in de Galaxy app store. Ik zou daar regelmatig kijken want er is vaak een update te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:32
Jurbatov schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:34:
Ik ben sinds twee weken in bezit van Galaxy S8+ en ik kom van een Lumia 950XL. Ik kan zeggen dat ik toch wel erg tevreden ben. Geen vastlopers of spontane shutdowns meer, alle apps beschikbaar en prima batterij en prachtig scherm! Ondanks dat Android wel erg wennen is en ik bepaalde elementen van Windows Mobile toch wel mis, maar al met al erg tevreden dus.

Een dingetje.. Ik doe makkelijk 48 uur op 1 lading. Alleen red ik dat alleen als ik 's nachts mijn telefoon op vliegtuigstand zet. Als ik geen vliegtuigstand inschakel heb ik in de nacht een drain van 20-30%. Mijn grootste verbruiker vandaag was Whatsapp met 0,16% per uur. Iemand suggesties hoe dit op te lossen?
Leuk dat je zo tevreden bent, ik ook al een half jaar van mijn S8+ :)

Die drain is idd niet normaal, zou hooguit enkele % mogen zijn, zelfs met AOD. Gezien vliegtuigstand het oplost zal het met een of andere connectiviteit te maken hebben, hoe is de wifi en 4g ontvangst? Of even zoeken in je settings naar push mail etc.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Pagina: 1 ... 63 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support