• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:38
Garret1410 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:28:
[...]

Wat jij opnoemt kan ik beamen. Dat 'snappy' en vloeiende is een groot voordeel van iOS. Toch als je een Google Pixel zou nemen dan kom je ook meer in de buurt.

Maar de S8 heeft weer andere troeven zoals een geweldig scherm, camera, design, features en het kost ook niet eens zoveel.

Het zou mooi zijn als Samsung de software meer zou optimaliseren en ik denk dat er ooit wel een punt komt dat dit geen issue meer is gezien de ontwikkeling de laatste jaren.
De Pixel draait ook op stock andriod wat waarschijnlijk het geheel een stuk vloeiender maakt.

Qua design blaast de S8 alle concurrentie weg. Ik gebruik het toestel om die reden dan ook zonder een hoesje.

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:38
Ik zit alleen met een dubio.

Het scherm is duidelijk een fabricage fout. Ik zit alleen met hoe ik dit ga aankaarten bij de MediaMarkt. Ik heb het toestel nu 3 dagen in bezit. Alle accecsiores zitten nog in hun originele verpakking (e.g. headset, USB cabel,

Ik heb 2 opties:
  1. Terugbrengen onder de 14 dagen bedenktijd en mijn geld terug ontvangen. Met het risico dat ik me niet meer kan aanmelden voor de € 100,- cashback actie en het risico dat ze 10% inhouden omdat de verpakking open is geweest.
  2. Terugbrengen en vermelden dat het een DOA/beschadiging is met het risico dat ik niet meteen een replacement krijg maar dat ze het gaan repareren en ik een aantal weken zonder toestel zit.
Optie 1 is moreel gezien niet correct maar optie 2 is consumentenwijs gezien ook niet echt correct.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:00
@Bobo221 kan je de volgende x je laatste post editen ipv 4(!) posts achter elkaar
Bel de MM eens op en vraag of ze je toestel kunnen omruilen voor een nieuwe uit het schap, wellicht vinden ze dat prima. Zo niet kan je altijd nog over op 1, 10% eraf voor open verpakking mogen ze volgen mij wettelijk niet doen.

Strava

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:53
Is het mogelijk om de samsung backup een volledige backup van een S8 te maken en deze vervolgens te restoren op een andere S8?
Worden alle instellingen/app-instellngen/android-instellingen hierin meegenomen?

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

NLBUURMAN schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:31:
Mijn vriendin zou graag een S8 willen, maar ze zou wel graag een FM-radio willen; nou kan ik zo snel niet vinden of de S8 dit heeft, weten jullie hier meer van?
Alleen de s8 met een snapdragon processor (alleen in USA verkrijgbaar) heeft FM mogelijkheden. Elke snapdragon processor heeft namelijk standaard een FM ontvanger ingebouwd.

De versie die hier verkrijgbaar is heeft deze mogelijkheid niet. Dit omdat er bij de EU versie een exynos processor in zit.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 11:31

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

spartacusNLD schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:17:
[...]

Alleen de s8 met een snapdragon processor (alleen in USA verkrijgbaar) heeft FM mogelijkheden. Elke snapdragon processor heeft namelijk standaard een FM ontvanger ingebouwd.

De versie die hier verkrijgbaar is heeft deze mogelijkheid niet. Dit omdat er bij de EU versie een exynos processor in zit.
helder! wel bijzonder dat elke Snapdragon dit dan heeft; terwijl ik op m'n Oneplus 3T nog geen FM-functie gevonden heb...

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• spartacusNLD
  • Laatst online: 19:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

NLBUURMAN schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:46:
[...]
helder! wel bijzonder dat elke Snapdragon dit dan heeft; terwijl ik op m'n Oneplus 3T nog geen FM-functie gevonden heb...
Als het goed is kan je een FM app uit de play store downloaden en zou deze moeten werken icm oortjes. Elke snapdragon heeft een FM ontvanger ingebouwd. (zover ik weet).

Standaard is er bijv geen FM radio app geinstalleerd op een s8 met snapdragon. Ze willen namelijk niet dat klanten FM gaan luisteren maar gebruik gaan maken van streaming services.

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 27-09-2017 11:57 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Verwijderd

Bobo221 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:47:
Ik zit alleen met een dubio.

Het scherm is duidelijk een fabricage fout. Ik zit alleen met hoe ik dit ga aankaarten bij de MediaMarkt. Ik heb het toestel nu 3 dagen in bezit. Alle accecsiores zitten nog in hun originele verpakking (e.g. headset, USB cabel,

Ik heb 2 opties:
  1. Terugbrengen onder de 14 dagen bedenktijd en mijn geld terug ontvangen. Met het risico dat ik me niet meer kan aanmelden voor de € 100,- cashback actie en het risico dat ze 10% inhouden omdat de verpakking open is geweest.
  2. Terugbrengen en vermelden dat het een DOA/beschadiging is met het risico dat ik niet meteen een replacement krijg maar dat ze het gaan repareren en ik een aantal weken zonder toestel zit.
Optie 1 is moreel gezien niet correct maar optie 2 is consumentenwijs gezien ook niet echt correct.
ik heb mijn toestel door Samsung laten ophalen ivm blury camera probleem. werkt perfect, 3 dagen later weer gerepareerd thuis bezorgd. _/-\o_

• pitchdown
pitchdown schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:14:
Is het mogelijk om de samsung backup een volledige backup van een S8 te maken en deze vervolgens te restoren op een andere S8?
Worden alle instellingen/app-instellngen/android-instellingen hierin meegenomen?
Iemand?

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:20
Alles wordt teruggezet maar alleen alle apps moet je wel opnieuw instellen.

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11 00:06
Nieuwe update.
stability improvement wireless charging, navigation bar and security updates.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/OrwSs

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb een QI snellader voor mijn nieuwe S8 die werkt prima, maar ik heb gemerkt dat als ik in de morgen de S8 oppak dat hij dan handwarm (niet heet) is, ondanks dat hij uitgeschakeld op de QI pad ligt. De phone staat dan op 100%

Is dit normaal ? Het laad lampje van de pad is uit, dus ik zou een koude phone verwachten.

[ Voor 4% gewijzigd door HaseMike op 28-09-2017 06:49 ]

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:04
rohit schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:12:
Voor de Zeurende mensen over updates van Samsung...

http://doc.samsungmobile.com/SM-G955F/PHN/doc.html

Elke maand tot nu toe een update gehad...
Dus hoezo slechte update beleid?
Vooral de maandelijkse Android security patches zijn zeer welkom waardoor ik mij een stukje veiliger voel.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 22:41
Met Samsung Cloud maken of Smart Switch.. Moet lukken.. Ik kan namelijk ook kiezen om mijn S7 backup te laten herstellen.. (gister resetje gedaan)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• pitchdown
Ik heb een vraag m.b.t. lockscreen.
Op het lockscreen wordt weergegeven wanneer je nieuwe email hebt.
Wanneer deze mail op een computer wordt gelezen, is het bericht dus "gelezen".
Het zou mooi zijn dat op het lockscreen van de S8 de notificatie dan verdwijnt m.b.t. nieuwe mail.

Is dit op een manier mogelijk?

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik twijfel om de s8 of de S8+.

Ik heb gehoord dat de S8 sneller leeg in dan de plus.

Is dit waar of zijn de verschillen klein?

Review QNAP TS-230 NAS

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 11:16

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ja dat is waar. De plus heeft een grotere batterij.

Verschil weet ik niet, heb alleen de plus dus ik kan niet vergelijken.

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:55
pitchdown schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:10:
Ik heb een vraag m.b.t. lockscreen.
Op het lockscreen wordt weergegeven wanneer je nieuwe email hebt.
Wanneer deze mail op een computer wordt gelezen, is het bericht dus "gelezen".
Het zou mooi zijn dat op het lockscreen van de S8 de notificatie dan verdwijnt m.b.t. nieuwe mail.

Is dit op een manier mogelijk?
ik gebruik gmail en bij mij doet hij dat.

• pitchdown
avec_style schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:44:
[...]

ik gebruik gmail en bij mij doet hij dat.
Hier blijft (ook met de gmail-app), een bekende envelopje op het lockscreen staan, ookal is de mail gelezen op een andere plek.
Enig idee waar dit in te stellen is zodat de notificatie verdwijnt bij het lezen op een ander device?

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
pitchdown schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:57:
[...]

Hier blijft (ook met de gmail-app), een bekende envelopje op het lockscreen staan, ookal is de mail gelezen op een andere plek.
Enig idee waar dit in te stellen is zodat de notificatie verdwijnt bij het lezen op een ander device?
Dit is 1 van de dingen die vaag werkt op de S8 bij mij. Soms verdwijnen alle notificaties zodra ik het op m'n laptop lees, soms duurt het een paar minuten, soms blijft het gewoon staan.

Do what you love, do it often

• pitchdown
macciez schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:01:
[...]

Dit is 1 van de dingen die vaag werkt op de S8 bij mij. Soms verdwijnen alle notificaties zodra ik het op m'n laptop lees, soms duurt het een paar minuten, soms blijft het gewoon staan.
Hm,
gelukkig dat ik niet de enige ben :-)
Is er nog een work-arround of andere optie om dit te forceren?
Speelt ook met andere mail-apps, of is dit app-onafhankelijk en is dit een android 7.0-"issue"

[ Voor 6% gewijzigd door pitchdown op 28-09-2017 14:06 ]

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

jabberwock schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:45:
Ja dat is waar. De plus heeft een grotere batterij.

Verschil weet ik niet, heb alleen de plus dus ik kan niet vergelijken.
Kan je de dag mee door met je s8 plus?
Of meerdere dagen?

Review QNAP TS-230 NAS

• macciez
pitchdown schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:03:
[...]

Hm,
gelukkig dat ik niet de enige ben :-)
Is er nog een work-arround of andere optie om dit te forceren?
Speelt ook met andere mail-apps, of is dit app-onafhankelijk en is dit een android 7.0-"issue"
Ik heb serieus geen idee. Over het algemeen ben ik ontevreden over alle notificaties, heb problemen met meerdere apps.

• jabberwock

jabberwock

Dutchredgaming schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:27:
[...]

Kan je de dag mee door met je s8 plus?
Of meerdere dagen?
Ik kom zeker de dag ermee door. Zonder problemen. Meerdere dagen denk ik niet. Misschien met een beetje goodwill pers ik er 2 dagen uit, maar ik leg hem elke nacht op de lader. Soms heb ik dan nog 60&% over, soms 30% procent, ligt een beetje aan wat ik die dag heb gedaan.

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

jabberwock schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:29:
[...]

Ik kom zeker de dag ermee door. Zonder problemen. Meerdere dagen denk ik niet. Misschien met een beetje goodwill pers ik er 2 dagen uit, maar ik leg hem elke nacht op de lader. Soms heb ik dan nog 60&% over, soms 30% procent, ligt een beetje aan wat ik die dag heb gedaan.
Laad je ook op met 60 procent?

offtopic:
Welke provider heb jij?
Zit nu op KPN, maar ik net naar Tele2 vanwege unlimited alles

Review QNAP TS-230 NAS

• jabberwock

jabberwock

Dutchredgaming schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:33:
[...]

Laad je ook op met 60 procent?

offtopic:
Welke provider heb jij?
Zit nu op KPN, maar ik net naar Tele2 vanwege unlimited alles
Ja, ook met 60% leg ik hem op de lader. 's ochtends weer met een volle beginnen.

T-Mobile

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:47:
[...]

ik heb mijn toestel door Samsung laten ophalen ivm blury camera probleem. werkt perfect, 3 dagen later weer gerepareerd thuis bezorgd. _/-\o_
Moet de mijne ook nog steeds op laten halen hiervoor. Was 'ie gereset zeker? Of zelf gedaan?

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 21:20

flexje

got-father

Weet iemand hoe ik een shortcut kan maken voor een VPN verbinding?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Ik gebruik de openvpn app, kan ik gewoon verschillende vpn servers gebruiken en verschillende snelkoppelingen maken.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• banaan91
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-11 09:24
Gebruikt iemand de S8 in combinatie met Apple Airpods? Is de verbinding een beetje stabiel, geen dropouts of connectie verlies?

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-12 09:41
banaan91 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:24:
Gebruikt iemand de S8 in combinatie met Apple Airpods? Is de verbinding een beetje stabiel, geen dropouts of connectie verlies?
Met Airpods weet ik het niet maar ik heb een Samsung koptelefoon en daar heb ik nog geen enkele dropout mee gehad. Ik verwonder me zelfs over het bereik want ik kan het hele huis door zonder problemen. Ik bedoel dan een enkele verdieping en niet meerdere verdiepingen.

Verwijderd

Majesty schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:05:
[...]

Moet de mijne ook nog steeds op laten halen hiervoor. Was 'ie gereset zeker? Of zelf gedaan?
Hij moet terug naar fabrieksinstellingen voordat ze m komen ophalen. Er is een onderdeel vervangen en werkt weer perfect.

• knalto
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-07-2023
banaan91 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:24:
Ik gebruik de Airpods in combinatie met de S8. Zeer tevreden over, altijd stabiele verbinding.

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:33:
[...]

Hij moet terug naar fabrieksinstellingen voordat ze m komen ophalen. Er is een onderdeel vervangen en werkt weer perfect.
Nice, thanks voor de terugkoppeling. Dan ga ik 'm maar eens backuppen.

• pitchdown
macciez schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:33:
[...]

Ik heb serieus geen idee. Over het algemeen ben ik ontevreden over alle notificaties, heb problemen met meerdere apps.
Is er eventueel een mogelijkheid om dit te omzeilen?
Bv. touchwizz te vervangen voor wat anders?
Of zijn er andere opties?

• Garret1410
macciez schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:33:
[...]

Wat voor problemen dan precies. Dat van Gmail heb ik gelezen maar nog meer dan?

• mkur2
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-01-2024
Na een 3 iPhones heb ik een aantal maanden geleden gekozen voor de nieuwe Samsung S8.

Een van de dingen die me enorm storen is dat de batterijprestaties zo ontzetten tegenvallen.
Mijn laatste iPhone (6) laadde ik elke 24 uur op waardoor ik hem de hele dag kon gebruiken.
Volgens de specificaties van de S8 zou deze batterij veel krachtiger moeten zijn en dus langer mee moeten gaan.
De praktijk is helaas anders want wat intensiever gebruik haal ik het einde van de dag niet en moet ik hem bijladen.

Dit moet naar mijn idee niet kunnen, hoe kan dit?

Ik hoor graag van jullie.

• pitchdown
Garret1410 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:59:
[...]

Dat apps op het homescreen niet worden geupdate worden als er een nieuwe actie op deze app is geweest.
Gebeurd bv. met alle mail apps (gmail,nine,outlook)

• Garret1410
pitchdown schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:27:
[...]

Dat apps op het homescreen niet worden geupdate worden als er een nieuwe actie op deze app is geweest.
Gebeurd bv. met alle mail apps (gmail,nine,outlook)
Oké. Deze apps gebruik ik niet en ik vraag me af deze apps wel een badge counter hebben.

Met Whatsapp, Facebook, dialer, messenger heb ik geen problemen. Gmail heeft geen Badgecounter en gebruik ik zelden op de PC.

S-planner, Google Keep, en Google Calendar werken bij mij wel goed samen op S8 en PC
mkur2 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:06:
Na een 3 iPhones heb ik een aantal maanden geleden gekozen voor de nieuwe Samsung S8.

Een van de dingen die me enorm storen is dat de batterijprestaties zo ontzetten tegenvallen.
Mijn laatste iPhone (6) laadde ik elke 24 uur op waardoor ik hem de hele dag kon gebruiken.
Volgens de specificaties van de S8 zou deze batterij veel krachtiger moeten zijn en dus langer mee moeten gaan.
De praktijk is helaas anders want wat intensiever gebruik haal ik het einde van de dag niet en moet ik hem bijladen.

Vreemd want iPhone 6 heeft juist helemaal geen goede accuduur. Ik haalde net aan de dag toentertijd. De iPhone 7 doet het wel goed en is afhankelijk van het soort gebruik ongeveer gelijk aan S8. Bij zwaar gebruik of veel media dan is de S8 beter en bij veel standby of webbrowsen is de iPhone 7 beter.

Ik denk dat er iets dan niet goed zit bij jouw. Toch even kijken naar hoeveel Schermtijd je haalt op een dag en welke apps het meest verbruiken

[ Voor 49% gewijzigd door Garret1410 op 29-09-2017 12:34 ]

• pitchdown
Garret1410 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:31:
[...]

Oké. Deze apps gebruik ik niet en ik vraag me af deze apps wel een badge counter hebben.

Met Whatsapp, Facebook, dialer, messenger heb ik geen problemen. Gmail heeft geen Badgecounter en gebruik ik zelden op de PC.

S-planner, Google Keep, en Google Calendar werken bij mij wel goed samen op S8 en PC

[...]

Ah, ik begrijp dat het keyword in dit punt "badge-counter" is?

Vreemd want iPhone 6 heeft juist helemaal geen goede accuduur. Ik haalde net aan de dag toentertijd. De iPhone 7 doet het wel goed en is afhankelijk van het soort gebruik ongeveer gelijk aan S8. Bij zwaar gebruik of veel media dan is de S8 beter en bij veel standby of webbrowsen is de iPhone 7 beter.

Ik denk dat er iets dan niet goed zit bij jouw. Toch even kijken naar hoeveel Schermtijd je haalt op een dag en welke apps het meest verbruiken

[ Voor 3% gewijzigd door pitchdown op 29-09-2017 13:40 ]

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:14
mkur2 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:06:

Na 9 jaar iPhone waarvan de laatste twee jaar de iPhone 6 valt de accuduur van de Samsung S8 mij (nu een maand in bezit) juist heel erg mee.
Ik heb bij de verschillende iPhones ook nooit het idee gehad dat ik de dag niet door kwam, maar als ik er 's avonds mee op de bank zat dan redde de iPhone 6 het toch echt geen hele dag hoor.

Nu met de S8 gebruik ik hem de hele dag, gebruik hem de hele avond en als ik op bed ga doe ik hem aan het stroom. Een behoorlijk verschil, wellicht nieuwigheid omdat geen enkele accu het eeuwige leven heeft maar ik gok dat je het ook even in je instellingen moeten zoeken.

Toen ik de S8 net kreeg ergerde ik mij aan de hoeveelheid apps/processen die standaard aan staan/op de achtergrond draaien en dus veel stroom vreten, die heb ik zoveel mogelijk uitgezet en dat helpt blijkbaar :)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04

sjaool

Every life should have 9 cats

B-Real schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:31:
[...]
Toen ik de S8 net kreeg ergerde ik mij aan de hoeveelheid apps/processen die standaard aan staan/op de achtergrond draaien en dus veel stroom vreten, die heb ik zoveel mogelijk uitgezet en dat helpt blijkbaar :)
Dat doet de S8 al automatisch. Programma's die je niet regelmatig gebruikt worden in een slaapstand gezet en pas weer geactiveerd op het moment dat je ze gebruikt.

"When you grow up your heart dies"

Majesty schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:29:
[...]

Nice, thanks voor de terugkoppeling. Dan ga ik 'm maar eens backuppen.
Volgens mij moet je ook je Samsung- EN Google-account verwijderen... (moest ik toendertijd wel met mijn S7Edge namelijk)...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 21:21
henklbr schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:49:
[...]

Volgens mij moet je ook je Samsung- EN Google-account verwijderen... (moest ik toendertijd wel met mijn S7Edge namelijk)...
FRP lock moet van je toestel af. En dat heeft idd te maken met je google en of samsung account.. beste is gewoon de accounts verwijderen en het toestel naar fabrieksgegevens zetten. Hij komt toch lewg terug.

• banaan91
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-11 09:24
knalto schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:59:
[...]

Ik gebruik de Airpods in combinatie met de S8. Zeer tevreden over, altijd stabiele verbinding.
Ok heel mooi om te horen. Daar was ik bang voor namelijk. Ik weet dat Siri niet werkt maar dat maakt mij niet uit. Dan wordt het denk ik toch een S8 in combinatie met airpods

• Garret1410
pitchdown schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:58:
[...]

Nee weet ik niet maar uit de beperkte informatie haalde ik dat het te maken had met notificaties op het home screen wat niet goed werkt dus gokte ik op de badge counter die niet goed synchroniseerde. Komt vaker voor namelijk maar laat maar.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Ik heb nu sinds ongeveer een week een Galaxy S8, komend van een Nexus 6P. En op zich ben ik er wel tevreden mee, en ik heb 'm voor een goede prijs kunnen kopen, dus een miskoop is het niet, maar toch valt 'ie een beetje tegen...

Voordelen zijn draadloos opladen, waterdichtheid (wat vooral meer voor het zekerheidsgevoel is dan dat ik het echt nodig zal hebben), dat 'ie een stuk compacter is dan ik had verwacht (de Nexus 6P is echt gigantisch vergeleken met de normale S8) en de software heeft veel interessante extraatjes.

Maar ik heb 2 tegenvallers die voor mij toch wel klein beetje een dealbreaker aan het worden zijn:
[list]• Fingerprint scanner. De locatie is niet eens het probleem, maar dat 'ie zo plat en klein is zorgt ervoor dat het 2 van de 3 keer niet lukt om te unlocken, omdat ik er niet helemaal goed op zat met m'n vinger. De Nexus 6P heeft een grote, ronde fingerprint scanner met een duidelijke afkadering en daarbij had ik misschien 1 op de 10 keer dat het niet lukte...

• Front camera. Ik ben de Nexus 6P gewend en ook al stond die niet per se bekend om de camerakwaliteit, ik vond 'm geweldige foto's maken. Goede kleuren, veel detail. Vooral de HDR-functionaliteit vond ik wonderbaarlijk goed werken, ook bij selfies. De selfies die ik tot dusver met de Galaxy S8 heb gemaakt zou ik omschrijven als gewoonweg bagger. Helemaal kapot gecompressed of bewerkt, waardoor alle detail weg is en het zowat een olieschilderij lijkt.

En dan heb ik nog 2 kleinere puntjes, die iets minder problematisch zijn:
[list]• De edges doen me niks en zou ik liever zelfs niet hebben, want bijvoorbeeld tekst dat dicht op de rand staat lijkt extra dicht tegen de rand te staan (waardoor het te krap lijkt). Plus dat de ronde edges voor meer reflectie zorgen, dus buiten vind ik dat vrij kut.

• Taps lijken niet altijd 100% als taps geregistreerd te worden, maar als swipe(?). Ik kan het niet helemaal goed reproduceren, maar bijvoorbeeld in sommige games zoals Clash of Clans wil ik soms tappen, maar verschuif ik het beeld een heel klein beetje. Dat probleem heb ik nog nooit gehad met m'n Nexus 6P.

Al met al... ga ik afwachten wat de LG V30 gaat doen, en als die beetje redelijk geprijsd is gaat de Galaxy S8 eruit, ben ik bang.

The devil is in the details.

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:53
De update voor mijn s8+ is binnen! :)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:36
Opladen gaat laatste tijd heel apart.
Ik moet de telefoon eerst uitschakelen en dan de plug achter insteken. Dan pas gaat hij laden.
Ook het verbinden met de pc gaat pas na vele pogingen.
Hij geeft ook continue aan dat de telefoon verbonden is met usb ook al is de stekker er niet in.
Iemand idee wat er aan de hand is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6DG9zt2Qbr4dzJouBYPHE8B3/full.png

• reyals
Usb poort smerig of kapot? Andere kabel en lader al geprobeerd?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Artwido
reyals schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:16:
Usb poort smerig of kapot? Andere kabel en lader al geprobeerd?
Was ik nog vergeten te vermelden inderdaad. Verschillende kabels en laders gebruikt.
Lijkt inderdaad dat de usb smerig of kapot is. Soms geeft hij ook aan dat hij niet wil laden vanwege vocht. Dat is niet zo maar die vochtsensor is volgens mij ook heel gevoelig. Heb daar vaker problemen over gelezen.

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10 22:19
Ik heb mijn S8+ 1x even 1 seconde in het zwembad gedompeld omdat ie te heet werd.
Dit is inmiddels 3 weken geleden en tot op de dag van vandaag krijg ik soms de melding dat er vocht is gedetecteerd. Herstarten en de kabel koppelen zorgt er gelukkig wel voor dat de melding verdwijnt.

Als de telefoon volledig uit staat en ik een kabel koppel, krijg ik altijd de vochtmelding. Vrees dat ik nooit op 0% accu moet komen waardoor de telefoon uitvalt en dus niet zal laden vanwege de vochtmelding.

Iemand dit eerder meegemaakt en een oplossing? Heb zelf al vele andere kabels en adapters geprobeerd, ligt dus echt aan de telefoon zelf vrees ik.

[ Voor 8% gewijzigd door cliors op 30-09-2017 12:50 ]

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 21:21
cliors schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:49:
Ik heb mijn S8+ 1x even 1 seconde in het zwembad gedompeld omdat ie te heet werd.
Dit is inmiddels 3 weken geleden en tot op de dag van vandaag krijg ik soms de melding dat er vocht is gedetecteerd. Herstarten en de kabel koppelen zorgt er gelukkig wel voor dat de melding verdwijnt.

Als de telefoon volledig uit staat en ik een kabel koppel, krijg ik altijd de vochtmelding. Vrees dat ik nooit op 0% accu moet komen waardoor de telefoon uitvalt en dus niet zal laden vanwege de vochtmelding.

Iemand dit eerder meegemaakt en een oplossing? Heb zelf al vele andere kabels en adapters geprobeerd, ligt dus echt aan de telefoon zelf vrees ik.
Dan is het te hopen dat het geen chloorwater was? Het toestel kan in Schoonwater dus niet in een zwembad of in de zee!!

Maak de poort eens schoon met een tandenborstel, kijk of je geen corrosie ziet.

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10 22:19
DiMacho schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:41:
[...]

Dan is het te hopen dat het geen chloorwater was? Het toestel kan in Schoonwater dus niet in een zwembad of in de zee!!

Maak de poort eens schoon met een tandenborstel, kijk of je geen corrosie ziet.
Oh..............

Dus alleen onder de kraan. Fijn.
Kijken of een tandenborstel gaat helpen, bedankt.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik was verliefd op de LG V30 toen ik daar de promo en renders van zag maar wat is LG bagger in informatie verstrekken. Geen verwachte prijs of levertijd in EU/BENELUX en omdat mijn S6 toch echt op was heb ik vanmiddag verlengt met een S8 Black Midnight :) Kreeg nog 200 euro terug voor mijn S6 (100 + 100 promotie) Ik kan er weer even tegen :)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04

sjaool

Every life should have 9 cats

cliors schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:49:

Lees deze thread eens door. Misschien zit de oplossing er voor jou bij. Het lijkt erop dat de vochtdetectie een trigger is die niet zomaar verdwijnt door schoon/droog te maken en dus een soort van reset nodig heeft voor deze weer verdwijnt.

"When you grow up your heart dies"

• AMD and INTEL
Na de update for meer batterijduur, 50% ong 4 uur screen on! Dus wss 8 uur als ik hem nu niet in de lader leg, Awesome!
( s8+ )
Heb vandaag veel een game gespeeld dus het is toch wel medium tot heavy usage.

[ Voor 26% gewijzigd door AMD and INTEL op 30-09-2017 20:53 ]

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

S8 besteld. Eindelijk :D

Review QNAP TS-230 NAS

• Artwido
sjaool schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:40:
[...]

Lees deze thread eens door. Misschien zit de oplossing er voor jou bij. Het lijkt erop dat de vochtdetectie een trigger is die niet zomaar verdwijnt door schoon/droog te maken en dus een soort van reset nodig heeft voor deze weer verdwijnt.
Eigenlijk zouden ze die sensor minder gevoelig moeten maken. Weet niet of dit softwarematig kan en dan bij een update.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:20
Voor mijn gevoel is snel draadloos laden van de S8+ trager geworden dan voor de laatste update, meer mensen die dit hebben opgemerkt of let ik er nu gewoon te veel op :).

Lader is een EP-PG950.

• pandamaneke
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

pandamaneke

the murdock

Mijn CSC is G955FOXM1AQH3 welk land is dit dan?
Want ik heb nog steeds geen update gekregen , vrienden met zelfde toestel gekocht via bol reeds vorige week de update.

the murdock

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-12 10:21
Meer mensen last van haperende WiFi na de update van 30 september?

WiFi gaat aan/uit/aan... toestel al opnieuw opgestart een netwerk instellingen en reset gegeven maar dat helpt niet...?

[ Voor 14% gewijzigd door Yo_flow op 01-10-2017 06:31 ]

pandamaneke schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 04:16:
Mijn CSC is G955FOXM1AQH3 welk land is dit dan?
Want ik heb nog steeds geen update gekregen , vrienden met zelfde toestel gekocht via bol reeds vorige week de update.
Dat is een Multi-CSC waar meerderen CSC's inzitten...

Als je je CSC wilt weten, ga naar "Software Info" op je S8+, scroll naar beneden en kijk bij "Software Serviceprovider".

Voor Nederland - UN-branded staat daar PHN/PHN/PHN, VodafoneNL VDF/VDF/VDF, T-MobileNL TNL/TNL/TNL

Voor Belgie - UN-branded LUX/LUX/LUX, Proximus (VodafoneB) PRO/PRO/PRO

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• pandamaneke

pandamaneke

the murdock

Er staat LUX/LUX/LUX

the murdock

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 20:16
Ik heb hetzelfde toestel, ook nog geen update ;)

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:43
Hahn schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:40:
Ik heb nu sinds ongeveer een week een Galaxy S8, komend van een Nexus 6P...

...Maar ik heb 2 tegenvallers die voor mij toch wel klein beetje een dealbreaker aan het worden zijn:

[list]• Fingerprint scanner.
• Front camera...Helemaal kapot gecompressed of bewerkt, waardoor alle detail weg is en het zowat een olieschilderij lijkt.

Al met al... ga ik afwachten wat de LG V30 gaat doen, en als die beetje redelijk geprijsd is gaat de Galaxy S8 eruit, ben ik bang.
Hier hetzelfde verhaal! Komende van de 6P zijn sommige puntjes echt een verademing (waaronder de grootte van het toestel) maar ik erger me kapot aan die vingerafdrukscanner. Ik mis ook heel erg de camera's van de 6P, ondanks dat die van de s8 toch niet als slecht bekend staan.

Helaas heb ik een Exynos versie, maar als je een Snapdragon versie hebt zou je de port van Google Camera eens kunnen proberen. Ik weet niet of die ook werkt op de fontcamera, maar als 't goed is omzeil je daar mooi die vreselijke beautify filters van Samsung mee.

Overigens zijn de front-camera's van de laatste LG-flagships absoluut niet om over naar huis te schrijven. Check de samples van de LG G6 maar eens...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Ik heb wat stof bij de speaker van mijn s8+ (speaker waar je je oor tegen zet). Weet iemand hoe ik dit schoon kan maken? Het valt best wel op, het ziet er nu zwart/wit uit ipv zwart

• reyals
Borstelen met een tandenborstel...
Zonder tandpasta natuurlijk. Die haartjes zijn mooi fijn

• pandamaneke

pandamaneke

the murdock

Ik ben echt tevreden van de camera en de camera.app. mischien ben ik te snel tevreden?

the murdock

• Garret1410
pandamaneke schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:34:
Ik ben echt tevreden van de camera en de camera.app. mischien ben ik te snel tevreden?
Wat is camera.app.

Camera van de S8 behoort tot de top vind ik en vele reviewers. In vergelijkingen wordt bijna altijd met de S8 vergeleken omdat dat de benchmark is of was. De Note8 en iPhone 8 doen het net even beter op dit moment.

Andere toestellen kunnen ook leuke plaatjes schieten maar vaak onder bepaalde omstandigheden, allround gezien schieten ze net even tekort.

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Volgensmij ben ik de enige die Bixby erg handig vind. En het een Toptoestel

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchredgaming op 01-10-2017 20:40 ]

Review QNAP TS-230 NAS

• AMD and INTEL
Dutchredgaming schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:40:
Volgensmij ben ik de enige die Bixby erg handig vind. En het een Toptoestel
Ik vind bixby ook handig hoor :)

• pandamaneke

pandamaneke

the murdock

Ik vind bixby ook super handig en zal nog beter worden in de toekomst als onze taal erbij komt
Top smartphone de s8 en s8+

the murdock

• pandamaneke

pandamaneke

the murdock

Camera App bedoel ik als je op het camera icoontje klikt om een foto te nemen? Ik ben er tevreden van.

uote]Garret1410 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:26:
[...]

Wat is camera.app.

Camera van de S8 behoort tot de top vind ik en vele reviewers. In vergelijkingen wordt bijna altijd met de S8 vergeleken omdat dat de benchmark is of was. De Note8 en iPhone 8 doen het net even beter op dit moment.

Andere toestellen kunnen ook leuke plaatjes schieten maar vaak onder bepaalde omstandigheden, allround gezien schieten ze net even tekort.
[/quote]

the murdock

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Yo_flow schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 06:22:
Meer mensen last van haperende WiFi na de update van 30 september?

WiFi gaat aan/uit/aan... toestel al opnieuw opgestart een netwerk instellingen en reset gegeven maar dat helpt niet...?
Ik zie wel lagere snelheid van speedtest

Review QNAP TS-230 NAS

• Mrjraider
  • Niet online
Moet wel wennen aan de SoT van de S8. Waar mijn S6 met 3 uur en een beetje toch echt op was heb ik nu 4.37 uur SoT en nog 18% over :Y

Ook de vingerafdrukscanner valt me reuze mee, is best handig geplaatst :+

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12 11:05
Thaimaster schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:57:
Hebben er meer dezelfde ervaringen met de stock Klok app?

Vanmorgen al voor de 4e keer dat alle wekkers die ik ingesteld heb geen geluid geven, en ik me dus weer verslaap :(
De eerste keer dacht ik dat ik door de wekker heen was geslapen maar ben er achter gekomen dat als ik het test in de klok app door een nieuw alarm aan te maken en ga testen met het volume dat het dan helemaal stil blijft, welke toon ik dan ook kies.
De oplossing is dan het opnieuw opstarten van de telefoon.
Gebruiken jullie een andere app of hebben meer dit probleem?
M'n vriendin heeft nu ook de wekker een paar keer gemist omdat ie niet afging. Ze gebruikt Timely. Ik wil nog even in de telefoon duiken, omdat ze hem net heeft en er misschien iets ingesteld staat.
Maar goed, heb voor nu niks toe te voegen, behalve medestander zijn ;)

Edit: Vond wel deze blogpost en dat zou mijn eerste ingang zijn om te checken.

[ Voor 10% gewijzigd door Jason X op 02-10-2017 09:58 ]

• oef!
  • Niet online
Ik heb even gezocht in dit topic maar ik kon zo snel geen geschikte oplossing vinden. Weet iemand hoe het zit qua bluetooth en autoradio's?

De telefoon koppelt vaak niet goed met mijn Peugeot 308 (2015). De koppeling voor spraak lijkt wel tot stand te komen maar de "streaming media" koppeling is crap. Soms koppelt het ding wel, soms niet.

BT willekeurig aan en uit zetten in combinatie met de autoradio herstarten lost het probleem meestal wel op maar het is ronduit crappy, ik krijg het gevoel dat ik met een Chinaphone met shitty custom rom bezig ben (ipv een toestel van €800). Mijn S6 koppelde altijd probleemloos.

[ Voor 3% gewijzigd door oef! op 02-10-2017 10:01 ]

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
Maar ik heb 2 tegenvallers die voor mij toch wel klein beetje een dealbreaker aan het worden zijn:
[list]• Fingerprint scanner. De locatie is niet eens het probleem, maar dat 'ie zo plat en klein is zorgt ervoor dat het 2 van de 3 keer niet lukt om te unlocken, omdat ik er niet helemaal goed op zat met m'n vinger. De Nexus 6P heeft een grote, ronde fingerprint scanner met een duidelijke afkadering en daarbij had ik misschien 1 op de 10 keer dat het niet lukte...

Ik begrijp je issue met de vingerafdruk. Wat ik heb gedaan is: de case van samsung besteld omdat daar een duidelijk onderscheid is tussen de camera en vingerafdruklezer. Ik zit dus nooit meer mis. Daarnaast heb ik mijn wijsvinger twee keer geregistreerd voor hogere nauwkeurigheid

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
* the-edge meldt zich!

Gisteren nog even op het laatste moment de Mediamarkt aanbieding meegepakt (online weliswaar). Nu zijn er leveringsproblemen, dus het zal allemaal nog wel even duren.

• B-Real
Misschien is het mijn gebrek aan Android ervaring, maar misschien dat jullie tips/tricks hebben voor onderstaand probleem.

Ik heb voor de meldingen op mijn lockscreen verschillende apps uitgeprobeerd. Ik wil daarop graag meldingen van o.a. whatsapp en mail krijgen, maar dan wel uitgebreider dan dat de S8 zelf standaard doet. Ik wil dus graag een voorvertoning van de berichten van enkele regels en niet dat deze samengevoegd worden (zoals bijv. bij Whatsapp "vier nieuwe berichten in twee apps"). Ik heb 9 jaar een iPhone gehad en dit vind ik namelijk wel een gemis bij de S8.

Ik heb daarvoor o.a. Glimp Meldingen, Floatify en Next gebruikt. Stuk voor stuk apps die allemaal wel wat nuttigs hebben, alleen kan ik nergens vinden hoe ik makkelijk switch tussen deze apps voor het uitproberen.
Ik wil ze graag alledrie op mijn telefoon laten en dan twee van de drie tijdelijk niet actief laten zijn (slaapfunctie werkt niet goed). Afgelopen weekend alles maar verwijderd omdat het lockscreen zo ongeveer vast zat.

Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik alle drie de apps op mijn telefoon kan laten, maar eentje echt actief laat opereren? Of gaat dit echt alleen werken door slechts één van deze apps te installeren en de rest verwijderd te laten?

Uiteraard zijn tips voor bruikbare apps ook welkom :)

• Garret1410
B-Real schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:57:
Misschien is het mijn gebrek aan Android ervaring, maar misschien dat jullie tips/tricks hebben voor onderstaand probleem.

Ik heb voor de meldingen op mijn lockscreen verschillende apps uitgeprobeerd. Ik wil daarop graag meldingen van o.a. whatsapp en mail krijgen, maar dan wel uitgebreider dan dat de S8 zelf standaard doet. Ik wil dus graag een voorvertoning van de berichten van enkele regels en niet dat deze samengevoegd worden (zoals bijv. bij Whatsapp "vier nieuwe berichten in twee apps"). Ik heb 9 jaar een iPhone gehad en dit vind ik namelijk wel een gemis bij de S8.

Ik heb daarvoor o.a. Glimp Meldingen, Floatify en Next gebruikt. Stuk voor stuk apps die allemaal wel wat nuttigs hebben, alleen kan ik nergens vinden hoe ik makkelijk switch tussen deze apps voor het uitproberen.
Ik wil ze graag alledrie op mijn telefoon laten en dan twee van de drie tijdelijk niet actief laten zijn (slaapfunctie werkt niet goed). Afgelopen weekend alles maar verwijderd omdat het lockscreen zo ongeveer vast zat.

Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik alle drie de apps op mijn telefoon kan laten, maar eentje echt actief laat opereren? Of gaat dit echt alleen werken door slechts één van deze apps te installeren en de rest verwijderd te laten?

Uiteraard zijn tips voor bruikbare apps ook welkom :)
Ik vond het bij de iPhone juist een gemis dat ik niet het hele bericht kon lezen. Dus vele halve berichten.
Bij de S8 kun je de berichten uitklappen en helemaal lezen.

Maar wat betreft je vraag. Kun je ze niet gewoon uitschakelen dan. Launchers kun je vaak aan of uit zetten.

Edit: Flotiy kun je in ieder geval uitzetten in de app zelf

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 02-10-2017 13:36 ]

• B-Real
Maar dat uitklappen is juist zo'n gepriegel met dat kleine pijltje, waardoor ik 7 van de 10 keer verkeerd druk. Ik vind het juist makkelijk dat ik af en toe even mijn scherm aan kan zetten en vlug de berichten kan scannen.

Ik ga in de apps zelf eens zoeken of je ze hier voor onbeperkte tijd kunt uitzetten, ik had het nog niet gevonden maar nu moet ik eerlijk zeggen dat ik van de genoemde drie juist Floatify het langs niet gebruikt had.

• macciez
Garret1410 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:59:
[...]

Sorry voor de late reply. Sommige meldingen kunnen een langere preview, andere niet. Sommige meldingen gaan automatisch weg, anderen niet. Meldingen verschuiven positie terwijl je bezig bent in je meldingen (ik gok dat dit komt omdat ik de meest actuele submelding wegveeg). Als je het pijltje naar beneden hebt gebruikt om alle submeldingen te lezen kun je niet meer andere meldingen vergroten met vegen... Dat was het geloof ik

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:43

CAP-Team

XBL: CAPTeam

oef! schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:59:
Ik heb even gezocht in dit topic maar ik kon zo snel geen geschikte oplossing vinden. Weet iemand hoe het zit qua bluetooth en autoradio's?

De telefoon koppelt vaak niet goed met mijn Peugeot 308 (2015). De koppeling voor spraak lijkt wel tot stand te komen maar de "streaming media" koppeling is crap. Soms koppelt het ding wel, soms niet.

BT willekeurig aan en uit zetten in combinatie met de autoradio herstarten lost het probleem meestal wel op maar het is ronduit crappy, ik krijg het gevoel dat ik met een Chinaphone met shitty custom rom bezig ben (ipv een toestel van €800). Mijn S6 koppelde altijd probleemloos.
Mijn S8 koppelt altijd keurig met mijn (inmiddels redelijk gedateerde) Sony autoradio via Bluetooth. Ik speel dan muziek af al dan niet in combinatie met navigatie of flitsmeldingen. Gaat prima ook door elkaar heen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• oef!
  • Niet online
CAP-Team schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:29:
[...]

Mijn S8 koppelt altijd keurig met mijn (inmiddels redelijk gedateerde) Sony autoradio via Bluetooth. Ik speel dan muziek af al dan niet in combinatie met navigatie of flitsmeldingen. Gaat prima ook door elkaar heen.
Klopt want muziek en navigatie zijn beiden streaming media. In door topic zag ik dat meer mensen last hebben van dit issue en ik vroeg me af of zij hiervoor een oplossing hebben.

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:46
oef! schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:59:

Hier geen enkel probleem met zowel spraak als streaming media. In mijn geval zijn er twee connecties actief:

Één met de ingebouwde carkit (BMW 3-serie, 2006)
Één met een aftermarket bluetooth-naar-aux adapter

Beide connecties worden vlot opgepakt en ik heb nog geen storing meegemaakt.

Heb je de mogelijkheid om met een andere telefoon of een andere auto te testen?

• reyals
oef! schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:51:
[...]

Klopt want muziek en navigatie zijn beiden streaming media. In door topic zag ik dat meer mensen last hebben van dit issue en ik vroeg me af of zij hiervoor een oplossing hebben.
Bij Sygic navigatie is het ook mogelijk om de aanwijzingen via handsfree protocol te sturen. Werkt ook prima op mijn sony bt auto radio, al is die al een aantal jaar oud.

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:46
Vriendin heeft nu ook een S8 (ook Arctic Silver). In die maanden zit die nu wel strakker inelkaar. Ik heb rondom naden en kan met gemak een dun papiertje tussen display unit en frame schuiven. Bij die van haar niet. En dat hoekje rechtsonder waar bij mij wat zwarte coating mist aan de binnenkant van het glas ook niet...

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-11 12:52

Zorian

What the fox?

W84 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:28:
Vriendin heeft nu ook een S8 (ook Arctic Silver). In die maanden zit die nu wel strakker inelkaar. Ik heb rondom naden en kan met gemak een dun papiertje tussen display unit en frame schuiven. Bij die van haar niet. En dat hoekje rechtsonder waar bij mij wat zwarte coating mist aan de binnenkant van het glas ook niet...
Dat hoort niet, zou er even mee teruggaan.

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:46
I know, maar ik heb 'm sinds de launch en verder geen problemen. Ik ben niet van plan deze in het water te gooien of iets en zit in een hoesje, dus geen last van. De schermen verschillen trouwens wel iets qua tint.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:43
B-Real schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:57:

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar als ik alle 'samsung-style' notificatie settings uitzet
  • Edge lighting uit
  • Notificaties groeperen uit
  • Always on Display uit
licht mijn scherm automatisch op bij een nieuwe melding met voorvertoning (afb.1). Voor ieder gesprek (in o.a. Facebook Messenger, Whatsapp, KakaoTalk) krijg ik een apart schermpje met de eerste regel(s). Dat kan ik vervolgens uitrekken door te slepen voor meer (je hoeft dus niet te pielen met het kleine pijltje, afb.2 ).

Voor sommige apps helaas wel alleen het laatste bericht in de chatroom, maar in ieder geval geen gegroepeerde notificatie voor meerdere chatrooms.

Samsung Notifi1 Samsung Notifi2

[ Voor 12% gewijzigd door pimsaint op 03-10-2017 07:13 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• B-Real
Hmm, ik had al gezegd dat ik beperkt ervaring heb met Android toch?
Het uitrekken van meldingen had ik dus serieus nog nooit geprobeerd blijkbaar. Hoe stom kun je zijn? |:(
Wel een extra handeling waar ik nog niet direct op zit te wachten maar ik ga dat eens een tijdje proberen om te kijken of het went. Dank! d:)b

• Kosmetdesnor123
  • Laatst online: 14-06 12:09
Sinds kort merk ik dat ik flikkerende beelden ervaar wanneer ik de camera app van mijn Galaxy s8 open.
Zie hier een opname: YouTube: Galaxy s8 camera behaviour

Is dit normaal? Het wisselen tussen een verlichte binnenruimte naar zonlicht lijkt de boosdoener te zijn...

• Mrjraider
  • Niet online
Welke modus gebruik je? Auto? Prof? Wellicht even in de instellingen kijken, kan best zijn dat je wat met de belichtingsinstellingen moet spelen.

• Kosmetdesnor123
  • Laatst online: 14-06 12:09
Mrjraider schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:57:
Welke modus gebruik je? Auto? Prof? Wellicht even in de instellingen kijken, kan best zijn dat je wat met de belichtingsinstellingen moet spelen.
Gebeurd in zowel auto als pro modus.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 10:40
Mrjraider schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:57:
Uit je voorbeeldfilmpje lijkt het alsof er fluorescerende verlichting wordt gebruikt / tl buizen (enzv.). Ik ben geen elektricien alleen herinner ik mij ooit eens gelezen te hebben dat het te maken heeft met de soort verlichting, kijk hier eens:
https://www.the-digital-p...ps/flickering-lights.aspx

• jeantje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-11 15:03
Kosmetdesnor123 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:54:
Sinds kort merk ik dat ik flikkerende beelden ervaar wanneer ik de camera app van mijn Galaxy s8 open.

Is dit normaal? Het wisselen tussen een verlichte binnenruimte naar zonlicht lijkt de boosdoener te zijn...
Dit komt doordat de frequency van de lampen op 50Hz zijn en je camera mogelijk op 60Hz opneemt of de helft daarvan = 30Hz. Door deze afwijking zie je van deze strepen. Tip: probeer wat fps settings en anti-flicker settings uit.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:15
Ik kom even ergens niet uit.

Sinds vandaag heb ik de ziggo snelheids update op de modem van ziggo.

Mijn netgear R7000 die in bridge staat, geeft een mooi resultaat op het 5Ghz wifi netwerk
met de pc - 207/22Mbps voorheen was dat 150/15.

Voorheen was dat ook 150/15 op de s8, maar ik krijg nu 45/20 met de speedtesten die ik doe.
Terwijl de connection speed "erg hoog, 866Mbps" is.

Er gaat dus ergens iets mis waar ik niet de vinger op kan leggen, ben ook niet zeker
of ik de s8 hier de schuld van kan geven, iemand die dit herkent ?

Never mind, heb de web based speedtest van ziggo gedaan, en die trekt door tot 212Mbps.
Blijkbaar kan de Ookla speedtest APP er niet zo goed mee overweg want die
geeft dus foute resultaten. Die overigens voorheen wel goed waren....raar

[ Voor 18% gewijzigd door ppeterr op 03-10-2017 15:23 ]

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 10:40
Kosmetdesnor123 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:54:

jeantje schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:12:
Dit komt doordat de frequency van de lampen op 50Hz zijn en je camera mogelijk op 60Hz opneemt of de helft daarvan = 30Hz. Door deze afwijking zie je van deze strepen. Tip: probeer wat fps settings en anti-flicker settings uit.
Of hij kan de Google Camera App gebruiken, wellicht dat hij daar verschillen in ziet:

nieuws: Verbeterde versie van Google Pixel-cameraport komt uit

Te downloaden op: https://www.xda-developer...ustomization-raw-support/

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 03-10-2017 16:43 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support