• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-11 12:52

Zorian

What the fox?

Dancis schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:59:
[...]

Ja alle instellingen binnen facebook na gelopen en alle pushmeldingen staan aan en het is alleen facebook waar ik geen meldingen van ontvang.

Heb facebook al een keer verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar meldingen komen gewoon niet door. Ook merk ik dat de video's zonder geluid afspelen en het speakertje ontbreekt in facebook waarmee het geluid van filmpjes aan en uigezet kunnen worden.

Denk dat het wachten word op een update.
Media volume wel omhoog geschroefd? Dit is een aparte slider binnen de volumes. Anders is het een probleem binnen de app van Facebook zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Zorian op 20-09-2017 10:18 ]

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:01

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb sinds maandag avond mijn S8 binnen en vind het een heel mooi toestel. Ik had hiervoor een HTC one M8 en was bang dat ik de sens ui heel erg zou gaan missen. Maar tot nog toe valt dat heel erg mee en is er maar 1 ding welke ik mis. En dat is de tijd/weer widget van HTC. Bij HTC kon je op de tijd klikken om naar de wekker te gaan en op de temperatuur om naar het weerbericht te gaan. Bij Samsung ga je met de tijd/weer widget altijd naar het weerbericht en dat is wel vervelend. Dus nu heb ik twee keer een tijd widget op mijn homescreen om beiden te kunnen doen. Heeft iemand hier al een goed alternatief voor?

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:46
TiMMieJ schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:34:
Ik heb sinds maandag avond mijn S8 binnen en vind het een heel mooi toestel. Ik had hiervoor een HTC one M8 en was bang dat ik de sens ui heel erg zou gaan missen. Maar tot nog toe valt dat heel erg mee en is er maar 1 ding welke ik mis. En dat is de tijd/weer widget van HTC. Bij HTC kon je op de tijd klikken om naar de wekker te gaan en op de temperatuur om naar het weerbericht te gaan. Bij Samsung ga je met de tijd/weer widget altijd naar het weerbericht en dat is wel vervelend. Dus nu heb ik twee keer een tijd widget op mijn homescreen om beiden te kunnen doen. Heeft iemand hier al een goed alternatief voor?
Op de S7 gebruikte ik Weer & Klok widget voor Android van Devexpert.NET die kan precies wat jij wilt.
Nu gebruik ik het Edge gedeelte om naar de klok te gaan maar misschien ga ik nog terug.

Link: Google Play: Weer & klok Widget voor Android (weerbericht)

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-11 19:39

FongWan

The Stormrider ...

Ik gebruik al een tijd de pro versie maar dit is de gratis versie van Chornus Home & Lock widget

Google Play: Chronus: startschermwidgets

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik ergerde mij aan de navigatiebalk onder m'n keyboard (Swiftkey). Vooral omdat deze navigatiebalk wit was. Ik heb dit topic doorgenomen en ik heb 'Navbar Apps' geïnstalleerd. Nu is de navigatiebalk transparant op m'n homescreen en zwart onder m'n keyboard.

Toch is mijn ergernis nog niet helemaal voorbij. Ik heb nog twee vragen:
-Is de navigatiebalk permanent zichtbaar op de homescreen en kan hier iets aan gedaan worden?
-Als ik in de kleur van de navigatiebalk wil aanpassen in de instellingen (toestelinstellingen) dan zijn alle kleuren wit. Hoort dit? Lijkt mij niet namelijk.
-Ik wil geen navigatiebalk zien onder m'n keyboard. Ik vind het prima om deze omhoog te swipen als ik deze nodig heb. Maar ik wil deze niet permanent zien. Ook al is deze ondertussen zwart. Is het mogelijk om de navigatiebalk te laten verdwijnen onder de keyboard?

Ik heb de antwoorden op deze vragen niet gevonden in dit topic. Kan aan mij liggen, maar reacties zijn welkom.

Flickr

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 15:33
Ik heb sinds een paar dagen dat mijn S8 enorm traag is met unlocken. Vaak reageert de telefoon zelfs nergens op en blijft het scherm uit. Ik voel dan wel de trilling op de home knop maar het scherm gaat niet aan. Ook niet via de power knop of finger print. Na een tijdje gaat de telefoon dan vanzelf herstarten en soms werkt het dan weer maar vaak ook niet.

Iemand anders deze ervaring?

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
Garret1410 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:03:
[...]

Zou er tussen moeten staan.

Batterij > batterijverbruik> drie puntjes, batterij optimalisatie > alle apps

Bij mij staat hij wel als geoptimaliseerd en krijg nog steeds een melding, tenminste een badge counter bij het icoon. Ik hoef juist geen meldingen en heb het allemaal uitgeschakeld bij 'meldingen'

Heb je apps > Facebook , al gekeken of meldingen aan staan. Tevens bij geavanceerd, "Apps die bovenop kunnen worden weergegeven" op Aan
Ik heb nu facebook uit geschakeld voor batterij optimalisatie eens kijken wat hij nu doet.

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:53
Is het mogelijk om een Galaxy S8 een synchronisatie-schema voor exchange mail-accounts in te stellen?
Bv. piek, en tussen bepaalde tijden?

• ejvandekaa
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 10:37
en wat is jullie ervaring met de randen van de S8 (+) mbt het spelen van computerspellen en het kijken van tv series/films?, werkt dat of niet?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:00
ejvandekaa schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:45:
ik weet niet echt waar ik dit kwijt kan, maar ik was gisteren in de media markt en toen was de S8+ nog maar 655 euro. ik heb vandaag gebeld en er werdt met verteld dat er deze week en komende week 18% korting is op deze toestelen.
Ik meen dat er ook een vergelijkbare korting is voor de S8
in het prijzen en levertijden topic natuurlijk, zie de topic warning :)
[Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
(post is verplaatst)

Strava

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-12 09:41
wilmundo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:32:
Ik ergerde mij aan de navigatiebalk onder m'n keyboard (Swiftkey). Vooral omdat deze navigatiebalk wit was. Ik heb dit topic doorgenomen en ik heb 'Navbar Apps' geïnstalleerd. Nu is de navigatiebalk transparant op m'n homescreen en zwart onder m'n keyboard.

-Is de navigatiebalk permanent zichtbaar op de homescreen en kan hier iets aan gedaan worden?
-Als ik in de kleur van de navigatiebalk wil aanpassen in de instellingen (toestelinstellingen) dan zijn alle kleuren wit. Hoort dit? Lijkt mij niet namelijk.
-Ik wil geen navigatiebalk zien onder m'n keyboard. Ik vind het prima om deze omhoog te swipen als ik deze nodig heb. Maar ik wil deze niet permanent zien. Ook al is deze ondertussen zwart. Is het mogelijk om de navigatiebalk te laten verdwijnen onder de keyboard?

Ik heb de antwoorden op deze vragen niet gevonden in dit topic. Kan aan mij liggen, maar reacties zijn welkom.
Navigatiebalk kan zover ik weet niet verdwijnen onder het toetsenbord. Misschien omdat de navigatiebalk extra functies bevat tbv het toetsenbord zoals de keuze tussen toetsenbord en de pijltoets om toetsenbord te laten verdwijnen.

Navigatie balk op je home screen laten verdwijnen kan alleen met andere launcher zoals de Pixel launcher.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik twijfel erg tussen de S8+ en Note 8, iemand ervaring met beiden?

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
@Garret1410 Dank, ik zal eens graven in de settings van Nova Launcher (m'n standaard launcher).

@Jackson6 Ik twijfelde ook heel erg en ik ben voor de S8+ gegaan. In deze reactie geef ik aan waarom ik dat heb gedaan.

Flickr

• Gilb1
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-10-2023
Gilb1 schreef op maandag 18 september 2017 @ 17:46:
Misschien is het al een keer benoemd maar ik het kan het vooralsnog niet vinden. Sinds een tijdje openen sommige app's of het overzicht van de foto's soms wat schokkerig, niet meer vloeiend... Dit geldt soms ook voor het openen van een foto. Heel vreemd. Is er iemand die dit herkent?
Heeft niemand het antwoord op mijn vraag?

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04

sjaool

Every life should have 9 cats

Jackson6 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:39:
Ik twijfel erg tussen de S8+ en Note 8, iemand ervaring met beiden?
Ik heb de S8 Plus en heb genoeg filmpjes gezien om te weten dat ik voor mij de juiste keuze heb gemaakt. Je moet jezelf afvragen of je de stylus nodig hebt, twee camera's of 6GB werkgeheugen belangrijk vindt.Ook is het scherm iets beter en heeft meer nits.

Ik heb een Note 2 en een Note 4 en gebruikte die stylus wel maar niet zo vaak dat ik hem nu mis. De dubbele camera vind ik meer een gimmick en is voor mij niet nodig. Het werkgeheugen van 6GB had ik wel lekker gevonden omdat er meer programma's direct beschikbaar blijven.

Misschien dat je hier wat aan hebt.

"When you grow up your heart dies"

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-11 09:45
Ik weet niet of dit al eerder is gezegt en ga niet 300 paginas doorlezen.

Maar als je 2x snel op de knop drukt dat je al je apps te zien krijgt.
Ga je naar je vorige app

• Bravo053
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-11 18:41
Navigation bar kun je standaard laten verdwijnen --> Instellingen / Display / Navigatiebalk / Knop weergeven en verbergen.

Als deze op "enabled" staat, zie je een stip in je navigatiebalk. Dubbeltik hierop om de navigatiebalk automatisch te laten verdwijnen.
Omhoog swipen om m weer tevoorschijn te toveren!
wilmundo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:32:

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
pitchdown schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:40:
Is het mogelijk om een Galaxy S8 een synchronisatie-schema voor exchange mail-accounts in te stellen?
Bv. piek, en tussen bepaalde tijden?
Kan prima in Samsung Mail.. als data-beperking opzet is.. wel niet optimaal voor accu..

Maar niets is beter voor de accu dan exchange in Gmail-app.. zou ik gewoon in push-stand laten staan..

Heb alle varianten geprobeerd. Inclusief de Outlook-app..

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:43
Gilb1 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:38:
[...]

Heb je al eens de cache van de gallery app geleegd?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Verwijderd

Kan je ergens de iconen instellen dat die standaard zijn? En niet zoals TouchWiz ze afgerond vierkant toont?
De standaard launcher is nog OK voor me, de iconen storen me wel :p Ofwel uniform of gewoon origineel zoals op een google launcher.

Nougat icon pixel pack werkt niet met de standaard launcher...

• Dubrillion
  • Laatst online: 29-11 15:39
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:58:
Kan je ergens de iconen instellen dat die standaard zijn? En niet zoals TouchWiz ze afgerond vierkant toont?
De standaard launcher is nog OK voor me, de iconen storen me wel :p Ofwel uniform of gewoon origineel zoals op een google launcher.

Nougat icon pixel pack werkt niet met de standaard launcher...
Je kan net als thema's de iconen aanpassen. Dat betekent dat de Samsung iconen anders worden.

Verwijderd

Dubrillion schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:00:
[...]

Je kan net als thema's de iconen aanpassen. Dat betekent dat de Samsung iconen anders worden.
Thanks

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:46
Voor degene die AOD gebruiken... schiet de helderheid ook constant omhoog en omlaag bij jullie? Vooral in de avond valt dit op en is soms erg irritant. Sensor kapot?

• Dubrillion
  • Laatst online: 29-11 15:39
W84 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:29:
Voor degene die AOD gebruiken... schiet de helderheid ook constant omhoog en omlaag bij jullie? Vooral in de avond valt dit op en is soms erg irritant. Sensor kapot?
Dat heb ik inderdaad ook. Dan kijk je of er iets van een notificatie binnen komt of zoiets.
Misschien om de burn-in te voorkomen? Heeft iemand daar al ervaring mee? Dat je het idee hebt dat er burn-in plaats vindt?

• W84
Ja dat, ik raak er steeds door afgeleid. De klok verplaatst regelmatig, dus burn-in kan ik mij bijna niet voorstellen. Ik denk dat de sensor te gevoelig is of verkeerd afgesteld voor bijvoorbeeld TV beelden.

• Gilb1
pimsaint schreef op donderdag 21 september 2017 @ 06:53:
[...]

Heb je al eens de cache van de gallery app geleegd?
Ik heb nu zoveel mogelijk cache geleegd, ook van de andere apps. Het gaat nu allemaal vloeiender maar echt helemaal tevreden en ik nog niet. Maar we kunnen weer even vooruit.
Bedankt voor de tip!

• W84
Ook al je complete cache gewist via de knoppencombinatie? Dat lost het 9 van de 10 keer op.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:15
Gilb1 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:38:
[...]

heb je de bixby knop met een appje disabled of geremapped ?

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:36
W84 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:29:
Ja hier ook. Ik heb mijn telefoon op mijn werk altijd in het zicht in het voorvakje van mijn rugzak. Het scherm gaat dan helemaal uit. Als ik de telefoon dan ietsje in het licht trek dan gaat aod weer aan.

• Vdb64
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:57
breaky73 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 11:41:
[...]

Ik heb een dual sim versie (SM-G950FD) en volgens mij is het enigste verschil met de internationale versie (SM-G950F) de dual sim functionaliteit. Het is wel uiteraard weer een hybride slot.
Kun je dan wel gewoon als taal Nederlands kiezen?

• Gilb1
W84 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:57:
Ook al je complete cache gewist via de knoppencombinatie? Dat lost het 9 van de 10 keer op.
Hoe doe je dat?

• Gilb1
ppeterr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:01:
[...]

heb je de bixby knop met een appje disabled of geremapped ?
Welke app bedoel je?

• Garret1410
Ik kan het uitleggen maar in de link is het beter te begrijpen.

Je komt dus in de recovery en van daaruit kun je de cache wissen.

https://android.gadgethac...de-download-mode-0177223/
wilmundo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:49:
@Garret1410 Dank, ik zal eens graven in de settings van Nova Launcher (m'n standaard launcher).

@Jackson6 Ik twijfelde ook heel erg en ik ben voor de S8+ gegaan. In deze reactie geef ik aan waarom ik dat heb gedaan.
Nova Launcher heeft deze optie eruit gehaald om wat voor reden dan ook. Je zou andere kunnen proberen.
Bravo053 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:16:
Navigation bar kun je standaard laten verdwijnen --> Instellingen / Display / Navigatiebalk / Knop weergeven en verbergen.

Als deze op "enabled" staat, zie je een stip in je navigatiebalk. Dubbeltik hierop om de navigatiebalk automatisch te laten verdwijnen.
Omhoog swipen om m weer tevoorschijn te toveren!

[...]
Nee dat werkt alleen in apps en niet bij de keyboard en home screen.

[ Voor 57% gewijzigd door Garret1410 op 21-09-2017 21:52 ]

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:15
Sommige apps zoals BXactions geven zichtbare stutter in animaties soms.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-12 06:11
BugBoy schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:02:
[...]

Blijkbaar werkt het selecteren van een ringtone uit de online diensten niet goed. Met de kabel op de PC aangesloten en de MP3 in de 'ringtone' map gezet en toen werkte het wel. Beetje knullig...
Klopt, kwam ik ook achter toen ik bij m'n vriendin's toestel een mp3 als ringtone wilde instellen. Je moet hem inderdaad eerst naar de map "Ringtones" kopiëren, pas dan wordt ie zichtbaar bij beltonen. Je kan niet gewoon een mp3 ingedrukt houden en dan "Instellen als beltoon" doen. Vroeger was dit wel mogelijk, dacht ik.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:36
Mm Samsung deze maand wel relatief laat met September security patches, deze maand nog geen nieuwe roms voorbij zien komen, normaal lieten die niet zolang wachten. Wellicht druk met Oreo ;)

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:44
Wie weet hoe ik kan inschakelen dat mijn scherm met een flipcase uit gaat bij dicht en aan bij open ?

Heb een Galaxy S8 met Otterbox Strada Bookcase, kan de instellingen nergens vinden...

[ Voor 31% gewijzigd door Albert020 op 22-09-2017 18:29 ]

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 21:21
Albert020 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:20:
Wei weet hoe ik kan inschakelen dat mijn scherm met een flipcase uit gaat bij dicht en aan bij open ?
Zoek in de instellingen op accessoires! Daar kan je opties zien.

• Albert020
DiMacho schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:28:
[...]

Zoek in de instellingen op accessoires! Daar kan je opties zien.
Heb onder instellingen geen accessoires staan, als ik er op zoek zie ik hem ook niet ?

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 22-09-2017 18:42 ]

• Garret1410
Albert020 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:20:
Wie weet hoe ik kan inschakelen dat mijn scherm met een flipcase uit gaat bij dicht en aan bij open ?

Heb een Galaxy S8 met Otterbox Strada Bookcase, kan de instellingen nergens vinden...
Volgens mij werkt dat alleen met originele Samsung flip covers. Er zijn wel apps te vinden die ervoor zorgen dat dit werkt dmv de proximity sensor.

• Albert020
Garret1410 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:48:
[...]

Volgens mij werkt dat alleen met originele Samsung flip covers. Er zijn wel apps te vinden die ervoor zorgen dat dit werkt dmv de proximity sensor.
Bedankt, dan ga ik opzoek naar de app die dat kan ;)

• FreddyT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 22:13
chim0 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:10:
[...]

Klopt, kwam ik ook achter toen ik bij m'n vriendin's toestel een mp3 als ringtone wilde instellen. Je moet hem inderdaad eerst naar de map "Ringtones" kopiëren, pas dan wordt ie zichtbaar bij beltonen. Je kan niet gewoon een mp3 ingedrukt houden en dan "Instellen als beltoon" doen. Vroeger was dit wel mogelijk, dacht ik.
Het kan wel vanuit de Samsung Muziek app: FreddyT in "[Samsung Galaxy S8-serie] Ervaringen & Discussie"

• Artwido
Zou je google assistent aan de bixby knop kunnen koppelen?

Update : lees dat die mogelijk er wel was maar dat samsung die optie bij de laatste update geblokkeerd heeft.
Je kunt de knop alleen uitschakelen maar niet ergens aan koppelen.
Beetje jammer

[ Voor 63% gewijzigd door Artwido op 23-09-2017 11:58 ]

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:34

Flipm0de

geen

Kogel door de kerk! De laatste weken veel in het iphone 8 (X), samsung s8 en note topic gezeten maar nu eindelijk een keuze gemaakt. Gisteren de s8 plus besteld! Bij de MM is ie nu met 18% korting wel "goedkoop". Nu het topic helemaal eens doorpleuzen en het accessoires topic op zoek naar een hoesje!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• kevintjeb
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-01 14:42
Artwido schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:25:
Zou je google assistent aan de bixby knop kunnen koppelen?

Update : lees dat die mogelijk er wel was maar dat samsung die optie bij de laatste update geblokkeerd heeft.
Je kunt de knop alleen uitschakelen maar niet ergens aan koppelen.
Beetje jammer
Dit werkt voor mij (met laatste update) prima met bxActions. Ik gebruik de bixby knop als navigatie bar. (Single press -> back, double press -> home, long press -> app drawer)

Google assistant kan er ook aan gekoppeld worden

• Artwido
kevintjeb schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:13:
[...]

Dit werkt voor mij (met laatste update) prima met bxActions. Ik gebruik de bixby knop als navigatie bar. (Single press -> back, double press -> home, long press -> app drawer)

Google assistant kan er ook aan gekoppeld worden
Ga het gelijk proberen…

Werkt! Hee tnx!

[ Voor 3% gewijzigd door Artwido op 23-09-2017 12:45 ]

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:53
Hebben andere ook gemerkt zegmaar als je in een app zit en gebeld word, na het ophangen kom je dan op een lege homescreen.
( is op te lossen foor een keer op de home button te klikken, maar alsnog dit lijkt me niet hoe het hoord te zijn. )

• W84
Hm, hier niet. Als ik in bijv. YT zit dan gaat die daar keurig verder namelijk. :)

Verwijderd

Flipm0de schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:20:
Kogel door de kerk! De laatste weken veel in het iphone 8 (X), samsung s8 en note topic gezeten maar nu eindelijk een keuze gemaakt. Gisteren de s8 plus besteld! Bij de MM is ie nu met 18% korting wel "goedkoop". Nu het topic helemaal eens doorpleuzen en het accessoires topic op zoek naar een hoesje!
Ik weet niet of je er iets aan hebt of het in je voordeel is maar in BE is er een actie van Samsung via MediaMarkt.

Inruilwaarde van je oud toestel + 100€ extra van Samsung erboven op bij aankoop van een S8 of S8+.

• NegativeFreak
Flipm0de schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:20:
Kijk even of je in aanmerking komt voor €100 retour bovenop de inruilwaarde van de oude telefoon. Die €100 is gegarandeerd.
http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/

• Flipm0de

Flipm0de

geen

NegativeFreak schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:24:
[...]

Kijk even of je in aanmerking komt voor €100 retour bovenop de inruilwaarde van de oude telefoon. Die €100 is gegarandeerd.
http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/
Ik heb geen oude telefoon meer. Mm oude iPhone verkocht voor een mooi prijsje. Ik vind de 655e voor de plus al een hele goede aanbieding.

Wel meteen een vraag; ik gebruik al jaren Google foto's. Daar staat alles wat ik heb in. Als ik bijvoorbeeld via Whatsapp een foto wil versturen kan ik op het paperclipje klikken en dan galerij selecteren. Maar ik kan nergens Google foto's selecten? Dit moet vast kunnen op Android?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Via galerij, kun je met het 3dot menu naar Google foto's

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• NegativeFreak
Flipm0de schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:46:
[...]

Ik heb geen oude telefoon meer. Mm oude iPhone verkocht voor een mooi prijsje. Ik vind de 655e voor de plus al een hele goede aanbieding.

Wel meteen een vraag; ik gebruik al jaren Google foto's. Daar staat alles wat ik heb in. Als ik bijvoorbeeld via Whatsapp een foto wil versturen kan ik op het paperclipje klikken en dan galerij selecteren. Maar ik kan nergens Google foto's selecten? Dit moet vast kunnen op Android?
Mooi dat je nog een mooie prijs voor je oude iPhone hebt gekregen. Ik kreeg via mn schoonvader nog een oude telefoon die ook ingeruild kon worden en die gebruikt, toch mooi meegenomen.

Reyals, boven mij, geeft een goeie reactie hiervoor.

• Reapo
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ik heb gisteren een S8 gekocht. Komende van een iPhone 6S is dit een heerlijke upgrade qua scherm. :-)

Ik heb echter problemen om de S8 te verbinden met mijn Pioneer autoradio. Mijn iPhone kon ik probleemloos aansluiten via USB, maar de autoradio herkent de S8 helemaal niet en weigert dus ook om geluid af te spelen. Alle USB-opties die weergegeven worden op de S8 heb ik al geprobeerd en het lukt niet om contact te maken met de autoradio.

Enkel via AUX lukt het maar dit klinkt echt slecht. Ik moet het volume dubbel zo hoog zetten om hetzelfde geluidsniveau te halen en dan nog zit er totaal geen dynamiek in qua sound.

Ik heb vroeger nog Android telefoons gehad (Nexus 5, OPO, HTC M8, Galaxy S6, Motorola Moto X Style) en deze functioneerden allemaal perfect via USB in mijn auto. Is hier een oplossing voor of is dit een bewuste keuze van Samsung om deze functie niet meer te ondersteunen?

Dan schiet er maar één alternatief meer over en dat is Bluetooth. Mijn autoradio ondersteunt geen BT, dus zal ik een extra accessoire nodig hebben. Zijn er aanraders op dat vlak? Ik lees namelijk ook dat de S8 soms problemen heeft met Bluetooth audio in auto's.

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Gisteren een Galaxy S8 Plus gekocht :) Top toestel!

• ragnaroks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:11
Net een S8 gekocht bij MediaMarkt ivm aktie. De versies die MediaMarkt(?) verkopen werkt alleen met Europese simkaarten? Want bij mij staat die duidelijk "European sim card only".

Mensen die bij andere aanbieders hebben gekocht, waren ze ook European sim card only?

• W84
Dat is normaal, dat is al een tijdje zo... voor de S8 al.

• ragnaroks
W84 schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:51:
Dat is normaal, dat is al een tijdje zo... voor de S8 al.
Heb beetje onderzocht, de S8 zou gewoon in America werken onder T-mobile? Desondanks dat er "European sim only" staat.
https://www.frequencychec...d_id_eq%5D=&commit=Search

En China ook? Ik reis naar beide landen.

[ Voor 3% gewijzigd door ragnaroks op 24-09-2017 18:08 ]

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-11 13:55
ragnaroks schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:07:
[...]

Heb beetje onderzocht, de S8 zou gewoon in America werken onder T-mobile? Desondanks dat er "European sim only" staat.

En China ook? Ik reis naar beide landen.
Hij werkt als het goed is ook in die landen. Je kan er alleen nog niet gelijk een lokale sin kaart instoppen omdat er een regio lock opzit. Om die er af te halen moet je dan eerst een paar minuten bellen buiten Europa. Vanaf dan kan er ook een niet eu sim in.

• ragnaroks
dark0990 schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:41:
[...]

Hij werkt als het goed is ook in die landen. Je kan er alleen nog niet gelijk een lokale sin kaart instoppen omdat er een regio lock opzit. Om die er af te halen moet je dan eerst een paar minuten bellen buiten Europa. Vanaf dan kan er ook een niet eu sim in.
Oh thanks, dan ga ik dat doen! Moet degene buiten Europa opnemen?

edit: volgens mij werkt het nadat je 5 mins binnen Europa heb gebeld. https://www.reddit.com/r/...ion_about_s8_region_lock/

Hoe weet ik zeker dat mijn S8 in het buitenland werkt?

[ Voor 18% gewijzigd door ragnaroks op 24-09-2017 22:45 ]

ragnaroks schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:39:
[...]

Oh thanks, dan ga ik dat doen! Moet degene buiten Europa opnemen?

edit: volgens mij werkt het nadat je 5 mins binnen Europa heb gebeld. https://www.reddit.com/r/...ion_about_s8_region_lock/

Hoe weet ik zeker dat mijn S8 in het buitenland werkt?
Je S8 zal altijd werken in het buitenland, maar als je een lokale simkaart wilt gebruiken op een toestel met de vermelding "EU sim only", moet je 5 minuten met je NL simkaart bellen vanuit dat land (of buitenland???) voordat je een lokale simkaart kunt gebruiken.

• pitchdown
Ik gebruik samsung email als email-programma op mijn s8.
Dit omdat hier een piek-schema in te stellen is.
Is het mogelijk om in samsung email een sub-map te synchroniseren (dus bv. een map die onder postvak-in zit).
Ik heb deze optie nog niet gevonden...

• pitchdown
Ik had een houder + magneet gekocht voor in de auto.
Nu blijkt dat de S8 van zichzelf al een magneet heeft ingebouwd.
Waarschijnlijk door de batterij?

Hierdoor heb ik geen houder nodig en kan deze dus terug :-)
De kant voor aan de gril in de auto had ik namelijk al.

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:55
pitchdown schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:25:
Ik had een houder + magneet gekocht voor in de auto.
Nu blijkt dat de S8 van zichzelf al een magneet heeft ingebouwd.
Waarschijnlijk door de batterij?

Hierdoor heb ik geen houder nodig en kan deze dus terug :-)
De kant voor aan de gril in de auto had ik namelijk al.
De S8 heeft een magneet ivm wireless charging. Ik lees zelf wel wisselde verhalen over hoe sterk het is. Wees er dus wel voorzichtig mee.

• Skamn
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-11 19:33
Weet iemand wat voor eisen de MM heeft voor de inruilactie? Ik heb nog wel een Nexus 5 liggen, maar daarvan gaat de backcover niet helemaal dicht. Is dat een probleem of niet?

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Waar zijn alle opzetstukjes voor die je meekrijgt? De kabel past zonder opzetstuk toch gewoon op de s8. Of mis ik nu belangrijke functionaliteit?

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Skamn schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:01:
Weet iemand wat voor eisen de MM heeft voor de inruilactie? Ik heb nog wel een Nexus 5 liggen, maar daarvan gaat de backcover niet helemaal dicht. Is dat een probleem of niet?
Volgens mij moet ie wel werken en de belangrijkste functies moeten het doen. Op de site staat er een lijst met wat precies.

• reyals
Flipm0de schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:40:
Waar zijn alle opzetstukjes voor die je meekrijgt? De kabel past zonder opzetstuk toch gewoon op de s8. Of mis ik nu belangrijke functionaliteit?
Ja dat mis je. Usb otg blokje en zo. Kijk eens in de handleiding

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:04
Flipm0de schreef:
Mooi om te horen :Y

Ik heb precies hetzelfde gedaan. Afgelopen zaterdag gekozen voor de Galaxy S8 na een hele reeks van iPhones.

Ik wist niks van korting of een aanbieding dus dat het toestel bij de Mediamarkt maar € 590,34 kosten was ik verbaast. Dan krijg je ook nog eens € 100 cashback terug bij je aankoop. Ook heb ik mijn iPhone 6s ingeleverd. Dat was nog eens € 238. Dan nog eens € 102,46 btw terug vragen van onze vrienden met de blauwe brieven.

Kost het toestel mij maar 149,88 :o

Dat is nog eens een goede aanbieding.
ragnaroks schreef:
Mensen die bij andere aanbieders hebben gekocht, waren ze ook European sim card only?
Niet alleen bij andere aanbieders maar in de gehele Galaxy lijn is dit al een lange tijd zo :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• NegativeFreak
Flipm0de schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:40:
USB on to go, voor overzetten van data of andere dingen aansluiten volgens mij... heb ik bij de S7 ook nooit gebruikt.

MicroUSB naar USB-C adapter. Zodat je een MicroUSB kabel kunt gebruiken voor het opladen. Die gebruik ik in de auto zodat ik niet een nieuwe USB-C kabel hoef aan te schaffen.

• ragnaroks
EOSfoto schreef op maandag 25 september 2017 @ 06:19:
[...]

moet je 5 minuten met je NL simkaart bellen vanuit dat land (of buitenland???) voordat je een lokale simkaart kunt gebruiken.
Als iemand hier meer over weet, zou ik het heel fijn vinden!

• DiMacho
NegativeFreak schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:34:
[...]

USB on to go, voor overzetten van data of andere dingen aansluiten volgens mij... heb ik bij de S7 ook nooit gebruikt.
Muis aansluiten, toetsenbord... Wel handig als je touchscreen het niet doet. Kan je voordat je hem rer repair aanbied bestamdem overzetten.
ragnaroks schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:29:
[...]

Als iemand hier meer over weet, zou ik het heel fijn vinden!
Wat wil je er nog meer van weten?
Je moet -voordat je een sim van buiten de EU kunt gebruiken- eerst minimaal vijf minuten bellen vanuit het buitenland met een Nederlandse simkaart, naar Nederland toe. Daarna kun je gewoon een vreemde sim erin stoppen en bellen waar je ook naar wilt bellen.

Deze vraag is al eens eerder gesteld hier op het forum. ;)

• pitchdown
Zijn er S8-gebruikers welke alleen een screenprotector gebruiken zonder case?
Hoe bevalt dit en wat zijn de risico`s?

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:23

DON PAPA

Tweaker-fan

pitchdown schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:27:Zijn er S8-gebruikers welke alleen een screenprotector gebruiken zonder case?
Hoe bevalt dit en wat zijn de risico`s?
Bij mijn S7 Edge heb ik altijd een dbrand carbon skin gebruikt (wat heel goed beviel). Toen ik de telefoon verkocht haalde ik de skin binnen enkele secondes van de telefoon en kwam er een keurig nette achterkant te voorschijn zonder ook maar 1 krasje.

Ik heb nu de S8+ met een Spigen Liquid Crystal case, maar kan daar echt niet meer aan wennen. Het toestel voelt zo grof aan met deze case er om, dat ik meteen weer een dbrand skin heb besteld voor mijn S8+.

Ook ben ik er achter dat een case ook niet altijd de bescherming bied wat je er van verwacht. Ik ken verschillende mensen om mij heen die hun telefoon met case lieten vallen en een kapot scherm overhielden aan de val. En ik heb mijn S7 Edge met skin één keer laten vallen en ik had helemaal geen schade. Je moet dus ook gewoon een beetje geluk hebben als je telefoon valt...

[ Voor 11% gewijzigd door DON PAPA op 26-09-2017 09:31 ]

• Octopuz
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zojuist kon ik op de S8 de firmware update G950FXXU1AQI7/G920FOXM1AQI7/G950FXXU1AQI7 downloaden, met fix voor Blueborne. De installatie mislukte echter omdat het geen geldig installatiebestand zou zijn.
Edit: Adhell even uitgeschakeld. Opgelost.

[ Voor 9% gewijzigd door Octopuz op 26-09-2017 10:14 ]

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:23

DON PAPA

Tweaker-fan

Heb deze firmware update ook net binnen gekregen op mijn S8+ maar hier geen problemen met de installatie van de update...

• reyals
Hoezo fix voor blueborne? Patch van 1 augustus hoor, niet die van september

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:36
reyals schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:37:
Hoezo fix voor blueborne? Patch van 1 augustus hoor, niet die van september
Blueborne fix zit hier wel in, sans sept patches

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:00
ben ook de update aan het downloaden, er staat ook weer een fix bij voor draadloos laden (al de 3e volgens mij...). Hopelijk ben ik daarmee van mijn issues af.

Strava

• pitchdown
is er al zicht op wanneer android 7.1.2 of oreo beschikbaar komt voor de S8?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:46
Update aan het downloaden hier ook (S8, 476,55 MB).

@pitchdown ik verwacht zelf eigenlijk dat ze doorgaan voor 8.0 en 7.1.2. laten voor wat het is. Maar goed, nergens op gebaseerd, geen idee of iemand dit met zekerheid kan zeggen?

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:38
Sinds zondag ben ik ook een trotste eigenaar van een Samsung Galaxy S8 (gekocht bij de MM voor maar € 490,-)

Ik heb altijd iOS gebruikt met af en toe een uitstapje naar android maar nooit voor lang.

Ik wil niet een flamewar op gang brengen maar ik mis toch mis ik bepaalde functies van iOS die ik graag terug zou willen zien in android. Het grootste gemis vind ik "swipe to go back" en de snapiness van iOS.

Nu heb je wel 3th party apps maar deze werken meestal niet zo snappy.

Het viel me gisteravond pas op toen ik in het donker op mijn telefoon zat dat het lijkt alsof mijn display niet goed vast geplakt is. Ik heb hier verder geen last van maar ik wil wel zeker weten dat mijn telefoon nog altijd waterbestending.

Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/j7yRUQ

Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/ddKTb5

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:16
EDIT: Verkeerde topic...

[ Voor 96% gewijzigd door BugBoy op 26-09-2017 13:10 ]

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 22:41
Voor de Zeurende mensen over updates van Samsung...

http://doc.samsungmobile.com/SM-G955F/PHN/doc.html

Elke maand tot nu toe een update gehad...
Dus hoezo slechte update beleid?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:46
rohit schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:12:
Voor de Zeurende mensen over updates van Samsung...

http://doc.samsungmobile.com/SM-G955F/PHN/doc.html

Elke maand tot nu toe een update gehad...
Dus hoezo slechte update beleid?
Snap ik inderdaad ook niet. En dat het "nog steeds android 7.0" is, maakt mij ook niet uit. 8.0 komt er heus wel aan, tot die tijd lekker doen met maandelijkse beveiligingsupdates en kleine verbeteringen hier en daar, prima toch? Meeste mensen zijn gefixeerd op het Android nummertje maar weten niet eens in de praktijk wat de nieuwe versie met zich meebrengt.

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 26-09-2017 14:35 ]

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 11:31

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Mijn vriendin zou graag een S8 willen, maar ze zou wel graag een FM-radio willen; nou kan ik zo snel niet vinden of de S8 dit heeft, weten jullie hier meer van?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-11 12:52

Zorian

What the fox?

NLBUURMAN schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:31:
Mijn vriendin zou graag een S8 willen, maar ze zou wel graag een FM-radio willen; nou kan ik zo snel niet vinden of de S8 dit heeft, weten jullie hier meer van?
Nee, dan moet je streamen met bijvoorbeeld TuneIn via 4g of wifi.

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bobo221 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:14:
Ik wil niet een flamewar op gang brengen maar ik mis toch mis ik bepaalde functies van iOS die ik graag terug zou willen zien in android. Het grootste gemis vind ik "swipe to go back" en de snapiness van iOS.

...

Het viel me gisteravond pas op toen ik in het donker op mijn telefoon zat dat het lijkt alsof mijn display niet goed vast geplakt is. Ik heb hier verder geen last van maar ik wil wel zeker weten dat mijn telefoon nog altijd waterbestending.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat scherm hoort niet, ik zie dat niet bij mijn toestel terug.

Qua bediening, ik denk dat je hier gewoon aan moet wennen (bij mij is het omgekeerd, ik mis een back knop in iOS).

Qua snapiness, hier kan ik niet veel over zeggen. Mijn iPad Air 2 scrollt vloeiender op webpagina's maar daarmee is het ook wel gezegd, ik kan niet klagen over de snelheid van de telefoon zelf.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-12 09:53
Sinds zondag ben ik ook een trotste eigenaar van een Samsung Galaxy S8 (gekocht bij de MM voor maar € 490,-)

Ik heb altijd iOS gebruikt met af en toe een uitstapje naar android maar nooit voor lang.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat scherm hoort niet, hier heb ik eveneens geen last van. Daar zou ik zeker mee terug gaan, je hebt net pech!

Voor wat betreft snappiness snap ik je wel een beetje, maar ik vind het niet meer storend, het went. Zo blijft bij mij vaker het Swiftkey toetsenbord staan terwijl ik al op de homeknop heb geduwd en is het opstarten traag en voer ik altijd mijn 1e simpincode fout in omdat hij hem niet pakt (volgens mij nog aan het opstarten is).

Anderzijds vond ik de 6S met IOS 10 (die ik had van werk) op andere vlakken ook wel eens niet snappy en had ik zelfs vastlopers in sommige apps en moest ik ook hard resetten.

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:09

[afbeelding]

[afbeelding]
Geen flamewar willen beginnen maar toch zeggen dat iOs sneller en snappier is? Nou nou >:)

Nee, maar kan wel zijn dat wat ik merkte is dat vele ios gebruikers niet doorhadden is dat Apple zeer goed is met animaties en eigenlijk jou de beleving laten geven dat alles soepel gaat en al geladen heeft. Ze zijn zeer goed met animaties. Weet je zeker dat het zo is?

Wellicht moet je beide telefoons naast elkaar zetten en gaan switchen tussen apps/laden etc. Misschien filmen en dan kun je in slow mo voor jezelf misschien kijken etc.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04

sjaool

Every life should have 9 cats

@Bobo21 ik gebruik All in One Gestures om te swipen. Dit werkt bij mij prima. Rechts swipen voor terug en kijk swipen voor het homescreen.

"When you grow up your heart dies"

• Garret1410

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat jij opnoemt kan ik beamen. Dat 'snappy' en vloeiende is een groot voordeel van iOS. Toch als je een Google Pixel zou nemen dan kom je ook meer in de buurt.

Maar de S8 heeft weer andere troeven zoals een geweldig scherm, camera, design, features en het kost ook niet eens zoveel.

Het zou mooi zijn als Samsung de software meer zou optimaliseren en ik denk dat er ooit wel een punt komt dat dit geen issue meer is gezien de ontwikkeling de laatste jaren.

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Is er een manier om alle onnodige apps te verwijderen van mijn s8? Bloatware?

• Albert020
bigdaddy1993 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:42:
Ja dat kan wel maar dan zou je hem moeten rooten

• DiMacho
bigdaddy1993 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:42:
Er zijn prima manieren zonder root om dit te doen. Even op xda kijken. Wat relaxed is dat je wel gewoon de ota updates krijgt.

Hierbij: https://forum.xda-develop...-bloatware-s8-s8-t3654687

[ Voor 13% gewijzigd door DiMacho op 27-09-2017 00:16 ]

• Bobo221
JDL15 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:35:
[...]

Dat scherm hoort niet, hier heb ik eveneens geen last van. Daar zou ik zeker mee terug gaan, je hebt net pech!

Voor wat betreft snappiness snap ik je wel een beetje, maar ik vind het niet meer storend, het went. Zo blijft bij mij vaker het Swiftkey toetsenbord staan terwijl ik al op de homeknop heb geduwd en is het opstarten traag en voer ik altijd mijn 1e simpincode fout in omdat hij hem niet pakt (volgens mij nog aan het opstarten is).

Anderzijds vond ik de 6S met IOS 10 (die ik had van werk) op andere vlakken ook wel eens niet snappy en had ik zelfs vastlopers in sommige apps en moest ik ook hard resetten.
Ik gebruik om die reden dan ook zoveel mogelijk Samsung stock apps omdat die meestal toch soepeler lopen als 3th party apps.

Zo vind ik het standaard toetsenbord van Samsung fijn werken en zelfs de browser van Samsung vind ik zelfs fijner als Safari. Alleen het scrollen voelt wat happerig.

• Bobo221
IAmNice schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:54:
[...]

Geen flamewar willen beginnen maar toch zeggen dat iOs sneller en snappier is? Nou nou >:)

Nee, maar kan wel zijn dat wat ik merkte is dat vele ios gebruikers niet doorhadden is dat Apple zeer goed is met animaties en eigenlijk jou de beleving laten geven dat alles soepel gaat en al geladen heeft. Ze zijn zeer goed met animaties. Weet je zeker dat het zo is?

Wellicht moet je beide telefoons naast elkaar zetten en gaan switchen tussen apps/laden etc. Misschien filmen en dan kun je in slow mo voor jezelf misschien kijken etc.
Ik heb al in de ontwikkelaarsopties de animatie schaal terug gezet naar 0.5 en dat is gevoelsmatig al een verademing voor mij.

Ik heb nog altijd mijn iPhone 7 als reserve telefoon die opeens qua design bijna antiek aanvoelt vergeleken met de galaxy.

Ik hou de galaxy s8 nog zeker tot de reviews binnen zijn van de iPhone X voordat ik mijn definitieve besluit maak.
Pagina: 1 ... 58 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support