• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:36
Ik gebruik Go launcher maar ik heb aanklikt om batterij te besparen. Echter ik wil dit ongedaan maken maar die optie is niet meer mogelijk.
Iemand een tip om het ongedaan te maken?

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 21:21
Artwido schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:10:
Ik gebruik Go launcher maar ik heb aanklikt om batterij te besparen. Echter ik wil dit ongedaan maken maar die optie is niet meer mogelijk.
Iemand een tip om het ongedaan te maken?
Dit soort vervelende launchers nooit gebruiken. Veel reclame voor andere apps van Go.

• Artwido
DiMacho schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:07:
[...]

Dit soort vervelende launchers nooit gebruiken. Veel reclame voor andere apps van Go.
Geen last van bij deze launcher.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04

sjaool

Every life should have 9 cats

Ryan_ schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:10:
[...]

Ik gebruik Nova Launcher, puur omdat ik apps in de drawer wil verbergen. Helaas heeft Samsung dit een paar versies geleden eruit gesloopt.
Ik kan anders gewoon apps verbergen hoor. Zit gewoon onder de instellingen in de app drawer. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:55
sjaool schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:50:
[...]

Ik kan anders gewoon apps verbergen hoor. Zit gewoon onder de instellingen in de app drawer. ;)
Bedankt voor je reactie! Zo ver ik weet zat dit er in het begin nog niet in? Ik ben weer terug naar Touchwizz :*)

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ryan_ schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:24:
[...]

Bedankt voor je reactie! Zo ver ik weet zat dit er in het begin nog niet in? Ik ben weer terug naar Touchwizz :*)
Nu met: overal op het scherm naar beneden swypen voor notificaties..

Wel aanzetten..

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:01
Heb een raar probleem met sms. Als ik met mijn vriendin sms die een iphone 6 heeft en ik stuur meerdere emoticons in 1 bericht dan komt dit niet bij haar aan. Een bericht met gewoon 1 emoticon wel. De invoerstand staat op automatisch dus hier ligt het niet aan. Iemand een idee?
Ryan_ schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:24:
[...]

Na een paar weken Nova ben ik inmiddels ook weer terug naar TouchWizz... ;)

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:34

Flipm0de

geen

Hoe groot zijn de zwarte balkjes aan de zijkant die je krijgt als je een film / Netflix kijkt? Met andere woorden, Hoeveel inch van het scherm wordt er écht gebruikt bij het kijken van een filmpje zonder detail te verliezen door de zoom functie te gebruiken?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Flipm0de schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:06:
Hoe groot zijn de zwarte balkjes aan de zijkant die je krijgt als je een film / Netflix kijkt? Met andere woorden, Hoeveel inch van het scherm wordt er écht gebruikt bij het kijken van een filmpje zonder detail te verliezen door de zoom functie te gebruiken?
dat zie je nauwelijks. Hoeveel inch precies weet ik niet. Ik heb sinds gisteren een s8 in bezit (kom van een s7 edge af. Ik merk geen verschil en vindt het gecropte beeld veel beter :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• kitesurfer82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Ik word helemaal gek van de melding dat er vocht in de USB port gedetecteerd is. Ding is niet in de buurt van water geweest. Kan mn S8 niet eens opladen nu.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-12 09:41
Flipm0de schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:06:
Weet geen getallen maar het is iets kleiner dan S7 Edge wat logisch is want scherm is smaller. Ik denk dat het een 5,2" wordt net als S7. Ik schat een zwarte balk van 10mm aan beide kanten.

Sommige content wordt al automatisch aangepast in YouTube is mij opgevallen.

[ Voor 11% gewijzigd door Garret1410 op 12-09-2017 14:10 ]

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:55
kitesurfer82 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:04:
Ik word helemaal gek van de melding dat er vocht in de USB port gedetecteerd is. Ding is niet in de buurt van water geweest. Kan mn S8 niet eens opladen nu.
Draadloos gaat wel werken.

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 21:21
Softreset: Bixby knop, volume beneden, power toets tegelijk indrukken tot het blauwe scherm. Dan éénmaal de volume beneden indrukken (Cancel Restart Phone)

Kijk of dit helpt.

Zo niet. Aan de lader hangen en dan de softreset doen. Vaak helpt dat dan!

• kitesurfer82
DiMacho schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:04:
[...]

Softreset: Bixby knop, volume beneden, power toets tegelijk indrukken tot het blauwe scherm. Dan éénmaal de volume beneden indrukken (Cancel Restart Phone)

Kijk of dit helpt.

Zo niet. Aan de lader hangen en dan de softreset doen. Vaak helpt dat dan!
Heeft beide niet geholpen. Na het drama van mm Galaxy S6 wilde ik eigenlijk geen Samsung meer. Heb er nu alweer spijt van dat ik er toch weer een genomen heb.

• sjaool

sjaool

kitesurfer82 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:14:
[...]

Heeft beide niet geholpen. Na het drama van mm Galaxy S6 wilde ik eigenlijk geen Samsung meer. Heb er nu alweer spijt van dat ik er toch weer een genomen heb.
Dit al geprobeerd?

Herstart je telefoon in veilige modus, en kijk of het dan nog dezelfde melding geeft.

Om de telefoon in veilige modus te starten:
1. zet de telefoon HELEMAAL uit( dus de powerknop lang vasthouden, en dan 'Uitschakelen' kiezen.
2. Houdt de knop 'volume-down' vast, en druk de powerknop in totdat het scherm aangaat. Houdt daarbij volume-down vast.
3. wacht tot de telefoon gestart is.
Nu staat ie in veilige modus ( alle gebruikers-apps enz. zijn uitgeschakeld)

Na een herstart is hopelijk de 'vocht-melding' weg.

Het kan zijn dat je de veilige modus sommige functie bij apparaatbeheer wel weer moet inschakelen.

• Artwido
Heb ik inderdaad ook regelmatig.
Even de telefoon opnieuw opstarten dan is de melding weg.

[ Voor 8% gewijzigd door Artwido op 12-09-2017 15:39 ]

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:53
Had ik een paar dagen geleden ook, nooit iets van vocht in de buurt gekomen.
kitesurfer82 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:14:
[...]

Wat voor probleem had je met de s6?

Ik had bijv fast charging deed het niet.

[ Voor 34% gewijzigd door AMD and INTEL op 12-09-2017 15:53 ]

• kitesurfer82
AMD and INTEL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:51:
[...]

Had ik een paar dagen geleden ook, nooit iets van vocht in de buurt gekomen.

[...]

Wat voor probleem had je met de s6?

Ik had bijv fast charging deed het niet.
Ik had luchtbubbels tussen het glas en het display. Wilde ze op gebruikers schade gooien. Het was gewoon een lamineer probleem. De telefoon werkend ingeleverd en een backup op de dag van inleveren gemaakt. Na 2 dagen krijg ik een offerte dat het moederbord gebroken was en de telefoon niks deed. Toen brak dus mijn klomp ipv moederbord.
(Naast telefoon ook al 2 Samsung tv's die strepen in beeld kregen gehad , ook op de gebruiker willen gooien )
En nu dit gezeik weer.

Ik ben wel een klein beetje klaar met Samsung ondertussen.

• kitesurfer82
Artwido schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:39:
[...]

Heb ik inderdaad ook regelmatig.
Even de telefoon opnieuw opstarten dan is de melding weg.
Dat heb ik al 6x gedaan. Melding blijft. Soft reset , melding blijft.

• kitesurfer82
sjaool schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:38:
[...]

Dit al geprobeerd?

Herstart je telefoon in veilige modus, en kijk of het dan nog dezelfde melding geeft.

1. zet de telefoon HELEMAAL uit( dus de powerknop lang vasthouden, en dan 'Uitschakelen' kiezen.
2. Houdt de knop 'volume-down' vast, en druk de powerknop in totdat het scherm aangaat. Houdt daarbij volume-down vast.

Het kan zijn dat je de veilige modus sommige functie bij apparaatbeheer wel weer moet inschakelen.
Ik zal dit nog proberen. Daarna geef ik het op.

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
kitesurfer82 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:11:
[...]

Ik zal dit nog proberen. Daarna geef ik het op.
Heb dit ook een keer met mijn s7 gehad, usb kabel vervangen en melding was weg.... :)

• kitesurfer82
sjaool schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:38:
[...]

Dit al geprobeerd?

Heeft ook niet geholpen. *knip*. Mag wel wat minder.

[ Voor 2% gewijzigd door rens-br op 13-09-2017 07:58 ]

• kitesurfer82
jodel99999 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:21:
[...]

Heb dit ook een keer met mijn s7 gehad, usb kabel vervangen en melding was weg.... :)
Dit heeft niks met een kabel te maken. Die zit er niet in namelijk.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 13-09-2017 07:59 ]

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-11 20:13
Vochtmelding hier ook sinds enige tijd (update heeft hem misschien zeer gevoelig gemaakt?)
Wat ik merkte dat het voornamelijk kwam als ik hem in het hoesje had zitten, als ik hem eruit haalde en neerlegde was de melding weg...

• kitesurfer82
Kappade schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:30:
Vochtmelding hier ook sinds enige tijd (update heeft hem misschien zeer gevoelig gemaakt?)
Wat ik merkte dat het voornamelijk kwam als ik hem in het hoesje had zitten, als ik hem eruit haalde en neerlegde was de melding weg...
Ik heb er geen hoesje en geen screenprotector op. Ik verlang weer naar mn gouden oude Xperia Z2

• Artwido
Er kan ook vuil of stof in de usb poort zitten. Voorzichtig met een borststeltje of tandenstoker schoonmaken.
Mocht dit niet helpen dan contact opnemen met een Samsung servicepunt.
http://www.samsung.com/nl/ophaalservice

Of. http://www.samsung.com/nl/reparatie/

• kitesurfer82
Artwido schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:53:
[...]

Er kan ook vuil of stof in de usb poort zitten. Voorzichtig met een borststeltje of tandenstoker schoonmaken.

Ik ga dat nog proberen. Ondertussen geeft hij nog steeds de melding. Beetje klaar mee.

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Is het beter om te wachten op de s9 of toch de s8 te kopen? Heb momenteel niet gelijk een nieuwe telefoon nodig en kan wachten maar weet niet of de s9 toch wat nieuws zal hebben in vergelijking met de s8

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15
bigdaddy1993 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:31:
Is het beter om te wachten op de s9 of toch de s8 te kopen? Heb momenteel niet gelijk een nieuwe telefoon nodig en kan wachten maar weet niet of de s9 toch wat nieuws zal hebben in vergelijking met de s8
Die komt pas rond april/mei gok ik. Met de huidige prijzen is een s8 een goede keuze.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11 19:49
bigdaddy1993 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:31:
Beetje een appel en peer vraag als je nog maar in de helft van de life cycle van de S8 zit...
''Iets'' nieuw gaat er altijd aan zijn, is elk jaar zo met een telefoon maar wat dat is weet je pas eind Februari/begin Maart.

Je zegt het zelf dat je niet direct een nieuwe telefoon nodig hebt dus dan is wachten altijd de meest nuttige oplossing, maar er is niets mis met de S8.
Snap niet dat mensen in de helft vd life cycle van een toestel al doen alsof het al oud is, zelfs een Galaxy S7 komt nog perfect mee de dag van vandaag en die is 1.5 jaar oud.

• bigdaddy1993
Katmi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:30:
[...]

Beetje een appel en peer vraag als je nog maar in de helft van de life cycle van de S8 zit...
''Iets'' nieuw gaat er altijd aan zijn, is elk jaar zo met een telefoon maar wat dat is weet je pas eind Februari/begin Maart.

Je zegt het zelf dat je niet direct een nieuwe telefoon nodig hebt dus dan is wachten altijd de meest nuttige oplossing, maar er is niets mis met de S8.
Snap niet dat mensen in de helft vd life cycle van een toestel al doen alsof het al oud is, zelfs een Galaxy S7 komt nog perfect mee de dag van vandaag en die is 1.5 jaar oud.
Daar heb je gelijk in maar het zou balen zijn als ik de s8 neem en dan de s9 iets vele malen beters heeft.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11 19:49
iets ''vele malen beter'' bestaat niet op een jaar tijd, daarvoor werkt de technologie niet snel genoeg, als je bv ziet naar de S8 vs de S7 is enkel het lang scherm echt nieuw, de rest is gewoon weer een iets snellere cpu, iets betere camera, zoals Apple elk jaar met iPhones doet.

Er gaan vage geruchten dat Samsung in 2018 een buigbare telefoon wil met van die buigbare displays maar reken er maar niet teveel op, zal wel nog niet klaar zijn tegen dan op technisch gebied.

• bigdaddy1993
Ik hoef geen buigbare telefoon. Ik ga morgen even kijken of ik de s8+ of de s8 neem, dankjewel!

• Pim1986
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:43
kitesurfer82 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:23:
[...]

Heeft ook niet geholpen. *knip*.
Had dit vorige week ook. Na lang zoeken op een samsung forum een oplossing gevonden. Bij mij hielp het schonen van het cache geheugen van de usb app. Zie hier voor de instructie YouTube: Moisture has been detected! How to fix for Samsung A7 2017.

Hopelijk heb je er iets aan!

[ Voor 2% gewijzigd door rens-br op 13-09-2017 07:59 ]

Artwido schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:53:
[...]

Heb dat ook eens gehad met de S4. Toen kon ik het nog schoon maken met perslucht en en tandenstoker, maar of dat met USB-C lukt?

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-11 15:39
Is het nou al mogelijk om je navigatiebalk met de app te laten mee kleuren? Bijvoorbeeld op Chrome wit/grijs en dan in Netflix zwart. Of desnoods transparant. Want ik laat de knoppen aan staan. Alleen ik me telefoon show druk in de knoppen weg. Maar dat zou de ervaring van het scherm zoveel cooler maken.

De enige app waar je dit al bij ziet is Bixby. Dit zou van mij overal zo mogen.

[ Voor 12% gewijzigd door Dubrillion op 13-09-2017 07:19 ]

• kitesurfer82
Pim1986 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 02:27:
[...]

Had dit vorige week ook. Na lang zoeken op een samsung forum een oplossing gevonden. Bij mij hielp het schonen van het cache geheugen van de usb app. Zie hier voor de instructie YouTube: Moisture has been detected! How to fix for Samsung A7 2017.

Hopelijk heb je er iets aan!
Ook geen succes helaas. Ik ben bang dat het weer opsturen naar Samsung gaat worden.

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 20:16
Katmi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:35:
iets ''vele malen beter'' bestaat niet op een jaar tijd, daarvoor werkt de technologie niet snel genoeg, als je bv ziet naar de S8 vs de S7 is enkel het lang scherm echt nieuw, de rest is gewoon weer een iets snellere cpu, iets betere camera, zoals Apple elk jaar met iPhones doet.

Er gaan vage geruchten dat Samsung in 2018 een buigbare telefoon wil met van die buigbare displays maar reken er maar niet teveel op, zal wel nog niet klaar zijn tegen dan op technisch gebied.
De S9 zal vermoedelijk de vingerafdruk sensor in het scherm hebben zitten ipv de achterkant.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Verwijderd

Even een vraagje, ik heb sinds gister dat ik geen push notificaties meer ontvang van wattsapp bij nieuwe berichten. Wel zie ik op het home scherm een 1tje staan als ik een bericht ontvangen heb. Ik heb wat in de instellingen zitten zoeken van wattsapp maar niets kunnen vinden dat niet goed staat. Ook na wat googlen het een en ander gevonden over "batterij gebruik optimaliseren" wat bij sommige apps deze push berichten zou kunnen tegenhouden. Deze heb ik voor wattsapp uitgeschakeld, maar dit lijkt niet te helpen. Iemand bekend met dit probleem?
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:51:
Even een vraagje, ik heb sinds gister dat ik geen push notificaties meer ontvang van wattsapp bij nieuwe berichten. Wel zie ik op het home scherm een 1tje staan als ik een bericht ontvangen heb. Ik heb wat in de instellingen zitten zoeken van wattsapp maar niets kunnen vinden dat niet goed staat. Ook na wat googlen het een en ander gevonden over "batterij gebruik optimaliseren" wat bij sommige apps deze push berichten zou kunnen tegenhouden. Deze heb ik voor wattsapp uitgeschakeld, maar dit lijkt niet te helpen. Iemand bekend met dit probleem?
Heb je "WhatsApp" actief op een PC toevallig? Dan komen de notificaties namelijk later...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Verwijderd

henklbr schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:25:
[...]

Heb je "WhatsApp" actief op een PC toevallig? Dan komen de notificaties namelijk later...
Hmm nee nooit gebruikt. Toch bedankt voor de reactie

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:51:
Dat probleem heb ik dus ook al tijden, ik krijg ook geen whatsapp berichten door als mijn scherm uit staat.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:00
accessoires mogen hier besproken worden,
fusies van vallen dat ook onder.
[Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
Er zijn tevens wat posts verplaatst

Strava

• Garret1410
pilskes schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:33:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook al tijden, ik krijg ook geen whatsapp berichten door als mijn scherm uit staat.
Al geprobeerd om whatsapp te verwijderen en weer opnieuw te installeren.
Heb dit ook met gmail gehad namelijk.

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Garret1410 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:14:
[...]

Nee, maar ik hang gelukkig niet echt de hele dag aan mn telefoon, en ik krijg de berichten wel binnen, maar dus alleen als ik zelf het scherm aanzet. Niet echt een probleem, maar soms wel vervelend

Verwijderd

Garret1410 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:14:
[...]

Dit was de oplossing. Dank! Had ik zelf ook al bedacht, echter had ik wat berichten in whattsapp die bewaard moesten blijven. Gelukkig krijg je de mogenlijkheid om je berichten terug te halen bij installatie.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Katmi schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:35:

Eigenlijk vergeet je nog wat, er is in 2016 het een en ander aangekondigd. Ik verwacht van Samsung, dat ze het in 2018 toch wel het gene gaan gebruiken.

Geen idee of het innovatief is, maar het is geen "gimmick" ik zou zeggen Google wat ze in 2016 hebben aangegeven.

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Mijn vader wil per se een duosim telefoon. Dan valt de Galaxy S8 toch eigenlijk af?
De prijzen voor duosim Galaxy S8's die ik online zie zijn al snel €150 hoger.

YouTube: Samsung Galaxy S8 - Dual SIM Adapter - MAGICSIM ELITE - GALAXY S8
Deze 2-naar-1 simkaart adapter sprak me verder wel aan.

• twanvanl
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2022
Ik heb momenteel het probleem dat soms apps na een tijdje sloom worden, daarna vasthangen en dan afsluiten en dan vraagt er een schermpje of ik de app opnieuw wil opstarten of dat ik een feedback wil verzenden. Heb al een fabrieksreset geprobeerd (ook een via recovery mode), maar werkt helaas niet.
Zijn er toevallig meerdere mensen die hier last van hebben (gehad)?

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-11 13:55
chronoz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:02:
Mijn vader wil per se een duosim telefoon. Dan valt de Galaxy S8 toch eigenlijk af?

Binnen de Eu kan je volgens mij geen s8 dual sim krijgen zonder te gaan naar grijze import. Een s8+ dual sim kan je wel krijgen via samsung zelf. Ik heb deze zelf ook en ben er zeer tevreden over! het grote voordeel in vergelijking met een adapter is dat je niet steeds hoeft te wisselen tussen simkaarten.

Het is duurder maar het werkt wel stukken beter, is mijn ervaring. Maar als een S8 te duur is, zou je kunnen kijken naar de samsung j7 die is ook Dual Sim

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 22:41

http://www.samsung.com/nl...osim-g955/SM-G955FZKDPHN/

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 11:16

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Wat is dat een ontzettende knutseloplossing zeg...

• Garret1410
twanvanl schreef op donderdag 14 september 2017 @ 02:11:
Ik heb momenteel het probleem dat soms apps na een tijdje sloom worden, daarna vasthangen en dan afsluiten en dan vraagt er een schermpje of ik de app opnieuw wil opstarten of dat ik een feedback wil verzenden. Heb al een fabrieksreset geprobeerd (ook een via recovery mode), maar werkt helaas niet.
Zijn er toevallig meerdere mensen die hier last van hebben (gehad)?
Zal dat niet aan de apps zelf liggen misschien. Ik heb het in ieder geval niet. Wel eens meegemaakt met andere toestellen maar meestal is de app zelf verantwoordelijk voor dit gedrag.

• bigdaddy1993
Ik heb sony draadloze oordoppen en met mijn iphone kon ik altijd prima ermee verbinden maar met de s8+ lukt het niet, weet iemand waarom? De s8+ kan de oordoppen niet vinden..

• Zorian
  • Laatst online: 28-11 12:52

Zorian

What the fox?

bigdaddy1993 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:47:
Ik heb sony draadloze oordoppen en met mijn iphone kon ik altijd prima ermee verbinden maar met de s8+ lukt het niet, weet iemand waarom? De s8+ kan de oordoppen niet vinden..
Heb je ze al gepaired?
Doppen in pairmode gezet?

[ Voor 4% gewijzigd door Zorian op 14-09-2017 22:10 ]

• bigdaddy1993
Zorian schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:09:
[...]

Heb je ze al gepaired?
Doppen in pairmode gezet?
Hoe doe ik dat? Want bij de iphone hoefde dat volgens mij niet.

• Zorian

Zorian

What the fox?

bigdaddy1993 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:40:
[...]

Hoe doe ik dat? Want bij de iphone hoefde dat volgens mij niet.
Gebruiken ze bluetooth? Dan moet je ze altijd eerst pairen. Zoek de handleiding anders even op van de betreffende doppen hoe dit moet.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:43

Beetje afhankelijk van waar je precies wilt kopen. Via het levertijden en prijzen topic heb ik mijn DUO-sim S8 gekocht voor 550 euro, dik tevreden!

[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 15-09-2017 07:17 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:14
Ik blijf me ergeren aan de standaard emoji's van Samsung. Die zien er niet uit. Ik wil gewoon de standaard whatsapp emoji's hebben. Die kan ik natuurlijk bij Whatsapp gewoon gebruiken, maar als berichten binnenkomen dan zie ik op het lockscreen nog steeds de Samsung emoji's en bij bijv. Facebook zie ik ze natuurlijk ook niet.

Heb al een aantal andere toetsenborden/emoji-paketten gebruikt, zonder het gewenste resultaat. Hoe sloop ik de Samsung emoji's uit mijn telefoon/toetsenbord en verander ik deze naar de reguliere Whatsapp emoji's?

N.b. ik ben nog een Android-noob :/

[ Voor 3% gewijzigd door B-Real op 15-09-2017 09:43 ]

• jabberwock

jabberwock

B-Real schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:43:
Ik blijf me ergeren aan de standaard emoji's van Samsung. Die zien er niet uit. Ik wil gewoon de standaard whatsapp emoji's hebben. Die kan ik natuurlijk bij Whatsapp gewoon gebruiken, maar als berichten binnenkomen dan zie ik op het lockscreen nog steeds de Samsung emoji's en bij bijv. Facebook zie ik ze natuurlijk ook niet.

Heb al een aantal andere toetsenborden/emoji-paketten gebruikt, zonder het gewenste resultaat. Hoe sloop ik de Samsung emoji's uit mijn telefoon/toetsenbord en verander ik deze naar de reguliere Whatsapp emoji's?

Gezien je laatste zinnetje ;) = het antwoord: niet!

Maar ook als je wel droomt over Android dan nog wordt het lastig als het al te doen is. Je moet je dan gaan begeven in Custom Rom / Rooten van devices om dergelijke zaken te wijzigen.

• Garret1410
B-Real schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:43:

Inderdaad een custom bijvoorbeeld. Kun je ook Apple emojis installeren.
Ik heb er geen last van. Whatsapp heeft zn eigen emojis en voor de rest gebruik ik het zelden.

• B-Real
  • Laatst online: 22:14
Hmm, custom rom's/rooten ga ik mij inderdaad niet aan wagen. Dan moet ik mijzelf maar aanpassen.

Heel stom en kinderachtig waarschijnlijk dit emoji-probleem, maar ik kan er nu na drie weken met een Samsung S8 maar niet aan wennen na bijna 10 diverse iPhones.

Verder bevalt het prima, het is allemaal anders (niet direct beter of slechter) maar dat is na al die jaren iPhone juist wel een verademing.

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:46
Nadat ik van een iPhone was overgestapt op een S7 (en nu een S8+) waren de kinderachtige emoji's ook een bron van ergernis. Ik had mijn S7 wel geroot en de emoji's vervangen, maar dit werkte niet altijd zoals gewenst. Nieuwe emoji's kwamen niet meer goed door.

Ik heb mezelf er maar bij neergelegd. Geen enkele telefoon is perfect.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-12 09:53
Maar waar gebruiken jullie die emojis dan? WhatsApp heeft bijvoorbeeld de alom bekende, dan blijft er berichten over? Of sturen jullie nog veel Sms'en?

• 77henk77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-01-2019
Ben in het bezit van een s6 met deze kan ik slechts 15 minuten mijn vr gear gebruiken(te heet) zijn hier mensen die ervaring hebben met de s8 samen met de Gear vr. Ben benieuwd hoe de s8 werkt voordat ik er 1 aanschaf.

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 20:16
77henk77 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:12:
Ben in het bezit van een s6 met deze kan ik slechts 15 minuten mijn vr gear gebruiken(te heet) zijn hier mensen die ervaring hebben met de s8 samen met de Gear vr. Ben benieuwd hoe de s8 werkt voordat ik er 1 aanschaf.
Vorige week heb ik eens een uurtje getest. Batterij was van 70% naar 30% in ongeveer een uur.
Qua warmt viel dit best wel mee. Hij wordt wel warm, maar zeker niet abnormaal.

[ Voor 12% gewijzigd door ikbenben op 15-09-2017 22:44 ]

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• sjaool

sjaool

@77henk77 Ik heb een S8 Plus en merk niks van overdreven warm worden. Nu kijk ik vooral films maar bij games wordt hij ook niet uitzonderlijk warm. Ook wordt de telefoon sowieso veel minder warm dan mijn Note 4.

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik werd zojuist gebeld en mij viel opeens op dat er een rood lichtje door mijn broek heen scheen, oftewel de hartslag sensor. Is dit normaal en is het me nooit eerder opgevallen of?

• Garret1410
Zorian schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 11:47:
Ik werd zojuist gebeld en mij viel opeens op dat er een rood lichtje door mijn broek heen scheen, oftewel de hartslag sensor. Is dit normaal en is het me nooit eerder opgevallen of?
Is niet normaal. Werkt zover ik weet ook alleen wanneer je de hartslagmeter gebruikt.

Misschien dat het de iris scanner is maar lijkt me ook sterk want je werd gebeld.
Is het niet de flitser toevallig, want die kun je volgens mij ook instellen dat deze flitst bij notificatie of bellen.

[ Voor 16% gewijzigd door Garret1410 op 16-09-2017 13:49 ]

• Zorian

Zorian

What the fox?

Garret1410 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:46:
[...]

Is niet normaal. Werkt zover ik weet ook alleen wanneer je de hartslagmeter gebruikt.

Misschien dat het de iris scanner is maar lijkt me ook sterk want je werd gebeld.
Is het niet de flitser toevallig, want die kun je volgens mij ook instellen dat deze flitst bij notificatie of bellen.
Nee dat staat uit, die flitser. De irisscan zit bovendien aan de andere kant, heb hem altijd met het scherm naar mijn been toe.
Misschien dat het me nu opvalt omdat ik een lichte kleur broek aan heb en hij normaal op de tafel ligt.

• 77henk77
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-01-2019
sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 00:53:
@77henk77 Ik heb een S8 Plus en merk niks van overdreven warm worden. Nu kijk ik vooral films maar bij games wordt hij ook niet uitzonderlijk warm. Ook wordt de telefoon sowieso veel minder warm dan mijn Note 4.
Bedankt voor het antwoord, dit wilde ik weten voordat een s8 ga aanschaffen. Vr Gear bril met een s6 is geen goed huwelijk. Bril ligt dan ook werkloos in de kast.

• BugBoy
  • Laatst online: 22:16
Ik probeer op mijn Samsung S8 een ringtone te selecteren, maar dit is een drama. Ik heb eerst geprobeerd om een MP3 uit mijn Dropbox te selecteren. Dat werkte niet goed, maar toen kon ik alleen nog maar ringtones uit Dropbox halen. Dan maar Dropbox deïnstalleren en opnieuw proberen. OneDrive lukt ook niet (verschillende MP3's geprobeerd). Wat doe ik verkeerd (eigenlijk doet Samsung iets verkeerd, want zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn)?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Verwijderd

Er is een app Dzedge. Wellicht staat daar je nummer tussen.

• BugBoy
BugBoy schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:41:
... vraag over het gebruiken van een custom ringtone ...
Blijkbaar werkt het selecteren van een ringtone uit de online diensten niet goed. Met de kabel op de PC aangesloten en de MP3 in de 'ringtone' map gezet en toen werkte het wel. Beetje knullig...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-11 18:13
Ik heb van de week de S8 binnen gekregen welke ik heb besteld bij Vodafone. Nu gebruik ik nog tijdelijk mijn KPN simkaart ik heb echter geen 4G bellen optie staan bij mobiele netwerken. Of werkt dit alleen met een Vodafone simkaart als het toestel Vodafone branded is? Productcode is VDF/VDF/VDF. 4G bellen en 4G wifi zou volgens Vodafone ook beschikbaar zijn als er unbranded PHN firmware op je toestel staat. Waneer ik deze software zou flashen ontvang ik dan nog wel automatische updates?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Zorian

Zorian

What the fox?

Megapaul schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:53:
Ik heb van de week de S8 binnen gekregen welke ik heb besteld bij Vodafone. Nu gebruik ik nog tijdelijk mijn KPN simkaart ik heb echter geen 4G bellen optie staan bij mobiele netwerken. Of werkt dit alleen met een Vodafone simkaart als het toestel Vodafone branded is? Productcode is VDF/VDF/VDF. 4G bellen en 4G wifi zou volgens Vodafone ook beschikbaar zijn als er unbranded PHN firmware op je toestel staat. Waneer ik deze software zou flashen ontvang ik dan nog wel automatische updates?
VDF is de VoDaFone CSC. Dan is het logisch dat niet alle functies werken. 4G bellen is 1 van de functies die CSC afhankelijk is.
PHN is gewoon voor alle providers en daar werkt 4G en WiFi bellen mee kan ik je uit ervaring vertellen. En updates zou je moeten blijven krijgen.
Zou het echter gewoon lekker zo laten en even de periode uitzingen totdat je over bent naar Vodafone.
Dan heb je ook WiFi bellen en ben je gelijk een stuk minder afhankelijk van of het nou 4G, 3G, Edge of zelfs helemaal geen signaal is.

[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 17-09-2017 15:08 ]

Er zijn vanochtend enkele Bixby-updates geweest, o.a. Bixby Home naar v2.0.x, en 1 van de belangrijkste veranderingen is, dat je eindelijk de "Bixby-button" kan uitschakelen!

Afbeeldingslocatie: https://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2017/09/bixby-key-disable-2-263x540.pngAfbeeldingslocatie: https://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2017/09/bixby-key-disable-3-263x540.png

Meer info: https://www.sammobile.com...-us-disable-bixby-button/

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• jabberwock

jabberwock

BugBoy schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:02:
[...]

Blijkbaar werkt het selecteren van een ringtone uit de online diensten niet goed. Met de kabel op de PC aangesloten en de MP3 in de 'ringtone' map gezet en toen werkte het wel. Beetje knullig...
Eerlijk gezegd vind ik dat ook wel logisch. Wat nu als je toevallig geen connectie hebt met die online opslag? Hoe gaat je toestel dan die ringtone afspelen?

Een ringtone of message geluidje moet daarom per definitie lokaal staan opgeslagen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15
Oh lordy lord, dat is fijn.

• BugBoy
jabberwock schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:39:
Eerlijk gezegd vind ik dat ook wel logisch. Wat nu als je toevallig geen connectie hebt met die online opslag? Hoe gaat je toestel dan die ringtone afspelen?
Het wordt volgens mij ook lokaal opgeslagen. Als je een MP3 uit een cloud-opslag kiest, dan wordt die gedownload en is dan offline beschikbaar, maar dat werkt dus niet lekker.

BugBoy schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:50:
[...]

Het wordt volgens mij ook lokaal opgeslagen. Als je een MP3 uit een cloud-opslag kiest, dan wordt die gedownload en is dan offline beschikbaar, maar dat werkt dus niet lekker.
Kopiëer je gewenste ringtone in de map (intern geheugen) RINGTONES -> dan kun je hem daarna gewoon kiezen (en heb je dit "probleem" niet meer!)...

• sjaool

sjaool

henklbr schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:33:
Er zijn vanochtend enkele Bixby-updates geweest, o.a. Bixby Home naar v2.0.x, en 1 van de belangrijkste veranderingen is, dat je eindelijk de "Bixby-button" kan uitschakelen!

[afbeelding][afbeelding]

Meer info: https://www.sammobile.com...-us-disable-bixby-button/
Jammer dat je hem alleen compleet uit kunt zetten. Ik had liever drie opties gehad. Bixby Home uit, Bixby Voice long press activation en compleet uit. Ik gebruik Bixby Voice nog wel eens op die manier. De Voice activation van Bixby heb ik uitstaan omdat deze nogal eens willekeurig geactiveerd wordt als ik een film kijk of muziek luister.

Het mooiste zou zijn als ze de mogelijkheid beschikbaar maken om de knop vrij te kunnen programmeren bij eenmaal indrukken en dan de long press geactiveerd houden voor Bixby Voice.

Oftewel er zijn heel veel mogelijkheden voor Samsung om ons tevreden te houden. :P

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-11 13:55
sjaool schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:36:
[...]

Jammer dat je hem alleen compleet uit kunt zetten. Ik had liever drie opties gehad. Bixby Home uit, Bixby Voice long press activation en compleet uit. Ik gebruik Bixby Voice nog wel eens op die manier. De Voice activation van Bixby heb ik uitstaan omdat deze nogal eens willekeurig geactiveerd wordt als ik een film kijk of muziek luister.

Het mooiste zou zijn als ze de mogelijkheid beschikbaar maken om de knop vrij te kunnen programmeren bij eenmaal indrukken en dan de long press geactiveerd houden voor Bixby Voice.

Oftewel er zijn heel veel mogelijkheden voor Samsung om ons tevreden te houden. :P
Als je de knop uitzet, wordt bixby voice nog steeds gestart wanneer je lang op de knop drukt

• sjaool

sjaool

dark0990 schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:06:
[...]

Als je de knop uitzet, wordt bixby voice nog steeds gestart wanneer je lang op de knop drukt
Ah, mooi. Dat had ik dus niet begrepen. Scheelt weer want die functie is best handig. Bixby Home openen met maar een druk op de knop is namelijk niet zo handig. Het gebeurt mij regelmatig dat ik met dat scherm zit terwijl ik het niet wil hebben. :P

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zie ik het goed dat de Bixby voorwaarden eerst geaccepteerd moeten worden, voordat de functie van de knop gewijzigd kan worden? Ik kan nergens iets vinden over Bixby in mijn instellingen. Als ik op de Bixbyknop druk, dan krijg ik de melding 'Bixby not yet set up' (als het scherm uit staat) en als de telefoon unlocked is 'A new way to intereact'. Dan klik ik next en 'Don't use Bixby Voice for now. Dan nog moet ik allerlei voorwaarden accepteren, zoals 'Bixy will acces Phone, Messages, Contacts, Calendar, Location, and phone storage.' Ik dacht het niet...

Flickr

wilmundo schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:12:
Zie ik het goed dat de Bixby voorwaarden eerst geaccepteerd moeten worden, voordat de functie van de knop gewijzigd kan worden? Ik kan nergens iets vinden over Bixby in mijn instellingen. Als ik op de Bixbyknop druk, dan krijg ik de melding 'Bixby not yet set up' (als het scherm uit staat) en als de telefoon unlocked is 'A new way to intereact'. Dan klik ik next en 'Don't use Bixby Voice for now. Dan nog moet ik allerlei voorwaarden accepteren, zoals 'Bixy will acces Phone, Messages, Contacts, Calendar, Location, and phone storage.' Ik dacht het niet...
Weet je waarvoor dat is?

Dan kan je met je stem een contact bellen, agenda item aanmaken etc...

Niks verkeerds aan dus...

• Gilb1
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-10-2023
Misschien is het al een keer benoemd maar ik het kan het vooralsnog niet vinden. Sinds een tijdje openen sommige app's of het overzicht van de foto's soms wat schokkerig, niet meer vloeiend... Dit geldt soms ook voor het openen van een foto. Heel vreemd. Is er iemand die dit herkent?

[ Voor 9% gewijzigd door Gilb1 op 18-09-2017 18:01 ]

• BugBoy
Weet iemand hoe ik interpunctie kan gebruiken met het stemgestuurde toetsenbord? Op mijn iPhone kon ik zeggen "Ik ben wat later punt" en dan kreeg je netjes een punt aan het einde van de zin. Op de Samsung krijg ik dan het woord punt |:( Heb ook al geprobeerd het GBoard keyboard in te schakelen, maar die werkt ook zo. Als ik de stemherkenning op Engels zet, dan werkt bijvoorbeeld het woord "period" wel.

EDIT: Het werkt dus blijkbaar niet in het Nederlands (bron). Zo vind ik het onbruikbaar. Ik vind interpunctie belangrijk, dus dat maakt dicteren van berichten onbruikbaar.
wilmundo schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:12:
Zie ik het goed dat de Bixby voorwaarden eerst geaccepteerd moeten worden, voordat de functie van de knop gewijzigd kan worden?
Het lijkt inderdaad zo te zijn dat je Bixby eerst moet installeren en het daarna pas volledig kan uitschakelen. Ik vond het ook nogal onhandig.

[ Voor 18% gewijzigd door BugBoy op 18-09-2017 19:25 . Reden: Bron naar Google pagina toegevoegd ]

• FreddyT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 22:13
henklbr schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:29:
[...]

Kopiëer je gewenste ringtone in de map (intern geheugen) RINGTONES -> dan kun je hem daarna gewoon kiezen (en heb je dit "probleem" niet meer!)...
Alternatief is om in de Samsung muziek app bij een nummer wat afgespeeld wordt linksonderaan op het plaatje te tikken. Dan opent een nieuw scherm met rechtsbovenin een menu (3 puntjes bovenelkaar). In dat menu zit o.a. de keuze "instellen als" (beltoon, beltoon beller, alarmtoon). Je kan dan nog kiezen of je het hele nummer of een gedeelte ervan wil gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PyrkaSHvPd5UxiuqSnoPeye3/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4h7X0fO62ocIdEsVkJRZ82Qz/thumb.jpg

• Amps
  • Laatst online: 21:05
Argh, ik denk dat mijn camera ook kuren begint te vertonen. Waar voorheen een enkele keer voorkwam dat mijn autofocus lens vast zit, is het vandaag 3x gebeurd... Telkens moet ik dan een tik geven voordat hij weer vrijkomt.

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 22:41
Wel jammer dat het uitschakelen van de Bixby knop nog steeds het scherm aanzet als je erop drukt..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
Ik heb sinds vrijdag de s8+ maar sinds dat ik alles heb ingesteld krijg ik geen melding meer van Facebook.

Alle andere apps werken wel zoals mail en WhatsApp. Heb alles aangezet qua meldingen en na gelopen.

Iemand anders nog een idee

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:44
Dancis schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:52:
Ik heb sinds vrijdag de s8+ maar sinds dat ik alles heb ingesteld krijg ik geen melding meer van Facebook.

Alle andere apps werken wel zoals mail en WhatsApp. Heb alles aangezet qua meldingen en na gelopen.

Lijkt me wel lekker rustig ;)

• Dancis
Dat wel :9

• Amps
  • Laatst online: 21:05

Heb je ook naar de instellingen binnen de Facebook app gekeken?

• Dancis
Amps schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:48:
[...]

Heb je ook naar de instellingen binnen de Facebook app gekeken?
Ja alle instellingen binnen facebook na gelopen en alle pushmeldingen staan aan en het is alleen facebook waar ik geen meldingen van ontvang.

Heb facebook al een keer verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar meldingen komen gewoon niet door. Ook merk ik dat de video's zonder geluid afspelen en het speakertje ontbreekt in facebook waarmee het geluid van filmpjes aan en uigezet kunnen worden.

Denk dat het wachten word op een update.

• tozzke
  • Laatst online: 22:12

tozzke

aka tozzert

Heb je de app toegevoegd aan de 'niet-gecontroleerde apps' middels instellingen - apparaatonderhoud - batterij en dan onderaan?

• Dancis
tozzke schreef op woensdag 20 september 2017 @ 06:25:
[...]

Heb je de app toegevoegd aan de 'niet-gecontroleerde apps' middels instellingen - apparaatonderhoud - batterij en dan onderaan?
Dat lukt dus niet want Facebook staat er niet tussen.

• Garret1410
Dancis schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:21:
[...]

Dat lukt dus niet want Facebook staat er niet tussen.
Zou er tussen moeten staan.

Batterij > batterijverbruik> drie puntjes, batterij optimalisatie > alle apps

Bij mij staat hij wel als geoptimaliseerd en krijg nog steeds een melding, tenminste een badge counter bij het icoon. Ik hoef juist geen meldingen en heb het allemaal uitgeschakeld bij 'meldingen'

Heb je apps > Facebook , al gekeken of meldingen aan staan. Tevens bij geavanceerd, "Apps die bovenop kunnen worden weergegeven" op Aan

[ Voor 12% gewijzigd door Garret1410 op 20-09-2017 10:05 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support