• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Garret1410 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:52:
[...]

Wat is er anders dan. Ik gebruik Nova launcher maar omdat ik nieuwsgierig was heb ik even stock launcher maar zie geen verschil. Enigste is is dat je hem kunt laten verdwijnen maar dat is een optie.
Mis ik wat?
Ja je mist wat aangezien ik voorheen altijd een transparante navigatiebalk had welke vloeiend overging in de app die ik op dat moment gebruikte. Nu zit ik tegen een witte lelijk balk onderaan het scherm te kijken wat nogal opvallend aanwezig is in bepaalde (donkere) apps.

Ben ik nu echt de :? enige die het opvalt ?

Zie hieronder, de navigatiebalk was voorheen altijd transparant, nu dus wit. Dit kun je wijzigen in een andere kleur maar daar zit ik niet op te wachten :

[ Voor 17% gewijzigd door Ruffzz op 28-10-2018 18:51 . Reden: Foto als voorbeeld toegevoegd ]

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Ruffzz schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:34:
[...]

Ja je mist wat aangezien ik voorheen altijd een transparante navigatiebalk had welke vloeiend overging in de app die ik op dat moment gebruikte. Nu zit ik tegen een witte lelijk balk onderaan het scherm te kijken wat nogal opvallend aanwezig is in bepaalde (donkere) apps.

Zie hieronder, de navigatiebalk was voorheen altijd transparant, nu dus wit. Dit kun je wijzigen in een andere kleur maar daar zit ik niet op te wachten :

[afbeelding]
Dit is ook waar ik me sinds de update aan erger :X . Inderdaad zeker bij apps met een zwarte achtergrond. Hopelijk draaien ze dit terug, of misschien dan toch maar custom recovery en rom.

De onscreen navbar had HTC toch stukken beter geïmplementeerd op bijv. de One M8.

[ Voor 4% gewijzigd door Pinobigbird op 26-06-2017 22:12 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Verwijderd

Ik heb de samsung galaxy s8 black, super tevreden!!alleen vroeg ik mij af of iemand een tip heeft voor de s8 speaker aan de voorzijde hoe ik hem kan schoonmaken? Het lijkt of het verkleurd is, soort van witte kleur en stof.

Hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:26
Water of isopropyl alcohol. Het kan trouwens ook zo zijn dat de verf er wat af is. Dat heb ik al vaker gelezen.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:22
Ruffzz schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:34:
[...]

[afbeelding]
Was me niet eens opgevallen. Heb ook niet zoveel donkere apps, behalve Twitter maar daar is het gewoon zwart.

Transparant had beter geweest inderdaad.

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10 09:44
Ruffzz schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:20:
Wat hebben ze de navigatiebar verziekt zeg.
Vreselijk irritant dit. Waarom moet dit door de strot geduwd worden, was veel beter als dit gewoon een optie was :r
ik kom speciaal op het forum. blij te lezen dat ik lotgenoten heb. Hopelijk volgt er snel een nieuwe update.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:46

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bij mij is de navbar na de update nog steeds donker en transparant. Absoluut niet wit zoals hierboven afgebeeld. :?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10 15:22

CoolHead621

Enjoy every moment

Ik vind het verbergen van de Navbar totaal ruk werken...
Soms zit hij voor mijn icoontjes,
Ik heb het daarom uitstaan.
Liever transparant.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback

Verwijderd

jagermeister schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 00:01:
Bij mij is de navbar na de update nog steeds donker en transparant. Absoluut niet wit zoals hierboven afgebeeld. :?
Op de homescreen is hij transparant ja. Als je een app opent ook als hij op automatisch verbergen staat. Maar het kost je een extra handeling iedere keer dus de meeste pinnen hem vast via dat puntje aan de linkerkant van de navbar. Dan wordt hij wit of zwart(in Whatsapp gedwongen zwart) en niet meer transparant. Zwaar irritant.

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 13:18
Voor mensen met problemen tijdens het (ING) contactloos betalen, ik ben erachter gekomen wat het probleem was/is: ik schoof de telefoon langs de terminal en eindigde met het midden van de telefoon op het middenstuk van de terminal (wat logischer aanvoelde). Echter moet je het meer met de bovenkant/camera gedeelte doen! Sinds ik dat doorheb kan ik weer gewoon gebruik ervan maken.

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:19:
[...]

Op de homescreen is hij transparant ja. Als je een app opent ook als hij op automatisch verbergen staat. Maar het kost je een extra handeling iedere keer dus de meeste pinnen hem vast via dat puntje aan de linkerkant van de navbar. Dan wordt hij wit of zwart(in Whatsapp gedwongen zwart) en niet meer transparant. Zwaar irritant.
Aha, dat verklaart het. Ik heb hem op automatisch verbergen staan. Was dit al gewend van mijn HTC One M8.

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-11 21:52
Weet iemand waarom als ik in de muziek app muziek afspeel de rand van het scherm kleur gaag geven? Edge lighting staat al uit

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:12
Nieuwe TouchWiz versie te downloaden in de Play Store _/-\o_

WAT IS ER NIEUW?

Updates via de app store zijn alleen beschikbaar voor de Galaxy S8 en S8+.
[6.1.09.2]
- Scherm met informatie toegevoegd aan Samsung TouchWiz Home.
- Probleem met vertraging opgelost bij het omhoog en omlaag vegen om af te wisselen tussen de start- en app-schermen. _/-\o_ _/-\o_
- Zichtbaarheid van app-namen onder pictogrammen tegen een witte achtergrond verbeterd.

[ Voor 50% gewijzigd door Sleehond op 27-06-2017 16:20 ]

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-11 15:39
sinds vorige week trotse eigenaar van de S8-plus (dual-sim versie). Ik ben overgestapt van de OnePlus 2. twijfelde lang tussen S8 en OP5. geen spijt tot nu toe.
vind de UI van samsung onhandig. heb meteen Nova Launcher erop geknald. Ik mis wel een aantal dingen zoals:

- APP beveiliging per app instellen. Wil met vingerprint reader Google Keep kunnen openen.
- smart gesture, V tekenen op de scherm om de zaklamp aan te zetten

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:53
SolarOrbiter schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:56:
sinds vorige week trotse eigenaar van de S8-plus (dual-sim versie). Ik ben overgestapt van de OnePlus 2. twijfelde lang tussen S8 en OP5. geen spijt tot nu toe.
vind de UI van samsung onhandig. heb meteen Nova Launcher erop geknald. Ik mis wel een aantal dingen zoals:

- APP beveiliging per app instellen. Wil met vingerprint reader Google Keep kunnen openen.
gestures worden niet ondersteund in de stock firmware, wellicht wel met custom, maar daar heb ik me niet in verdiept.
Apps achter je scanner zetten, daar zijn vast apps voor, een aantal apps ondersteunen dit native (ING bankieren, Nine exchange mail, solid explorer voor netwerkmappen bv)
Voor een lock op willekeurige apps, bv deze:
Google Play: App Lock: Fingerprint Password
of een andere uit deze zoekopdracht:
https://play.google.com/s...reader%20app%20protection
(geen ervaring mee!!)

Strava

• SolarOrbiter
ik heb gedacht aan een custom ROM zoals Lineage OS, maar moet eerst uitzoeken dat APPs zoals ABN en de Wallet werken hierop. en dat Fingerprint functionaliteit hierop blijft werken. Zal ff door de nodige fora spitten.

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11 14:59

Gestures zitten er niet standaard in. Je kan via de taskedge wel een aantal van die functies aanroepen, niet het zelfde maar komt een beetje in de buurt.

Je hebt ook een 'veilige map', om in die map te komen moet je dan wel iets van een code invullen of je vingerafdruk volgens mij. Al durf ik dit niet met 100% zekerheid te zeggen. Dit komt in de buurt van beveiliging per app.

• Ryan_
  • Nu online
dark0990 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:41:
[...]

Gestures zitten er niet standaard in. Je kan via de taskedge wel een aantal van die functies aanroepen, niet het zelfde maar komt een beetje in de buurt.

Je hebt ook een 'veilige map', om in die map te komen moet je dan wel iets van een code invullen of je vingerafdruk volgens mij. Al durf ik dit niet met 100% zekerheid te zeggen. Dit komt in de buurt van beveiliging per app.
Klopt inderdaad. Veilige map is eigenlijk een "extra gebruiker" op je huidige telefoon. Zelfs met een eigen GooglePlay store e.d. Makkelijk om werk en privé gescheiden te houden. Toegang is alleen te verkrijgen met irisscan, vingerafdruk of pin.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11 13:08
Vandaag toch de S8 besteld. Heb heel lang getwijfeld tussen de S8 en S7, maar de pracht van de S8 en de betere front camera hebben me toch over de streep getrokken.

Hij komt te vervanging van mijn Oneplus X, waar ik absoluut niet ontevreden over was. Vond het een top toestel. Het enige waar ik minder tevreden over was

a) te weinig intern geheugen
b) de zeer matige video-opnames (dramatisch bij weinig licht)
c) geen foto's in .raw formaat.

Nu nog even geduld hebben voor hij zal worden afgeleverd :).

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:57

CAP-Team

XBL: CAPTeam

En je krijgt er nu een GearVR bij :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• W84
Ja, als je die niet wil... laat het even weten! :+

• JorianD96
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-10 09:11
Om het Navbar probleem te verhelpen ;) (wel voor de semi-handige Tweaker)

https://forum.xda-develop...ation-bar-colors-t3622626

• W84
Damn, een beetje lopen spelen met wat settings die ik uit verveling tegenkwam en die Adapt Sound voor je in-ears is echt een genot... wat een verschil. Die (powered by) AKG (:+) klinken opeens meer premium, haha. :p

Oh, en de animaties op 0,5 is ook echt een aanrader. De S8 was al snel, maar hij gaat nu als een raket! :D

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
W84 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:03:
Damn, een beetje lopen spelen met wat settings die ik uit verveling tegenkwam en die Adapt Sound voor je in-ears is echt een genot... wat een verschil. Die (powered by) AKG (:+) klinken opeens meer premium, haha. :p

Oh, en de animaties op 0,5 is ook echt een aanrader. De S8 was al snel, maar hij gaat nu als een raket! :D
Hoe stel je dat in die 0,5....

Ander ding;
Mijn camera stelt niet goed scherp. Nu lees ik op diverse fora dat 'schudden' met de telefoon helpt en wat denk je.... het helpt.
Maar, dit kan toch niet de bedoeling zijn? Het beeld is echt behoorlijk wazig voor ik schud.
Hoe is jullie ervaring met bovenstaand?

• jagermeister

jagermeister

Basjuuh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:55:
[...]

Hoe stel je dat in die 0,5....
Instellingen --> info telefoon --> softwaregegevens --> 5x tikken op buildnummer (om ontwikkelaarsopties aan menu instellingen toe te voegen)

Hierna:

Instellingen --> ontwikkelaarsopties:

- Vensteranimatie schalen -> Animatieschaal 0.5x
- Animatieschaal overgang -> Animatieschaal 0.5x
- Schaal van duur Animator -> Animatieschaal 0.5x

• W84
Ja dat, ik vind het een stuk fijner zo. Veel meer snappy. :)

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
jagermeister schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:00:
[...]

Instellingen --> info telefoon --> softwaregegevens --> 5x tikken op buildnummer (om ontwikkelaarsopties aan menu instellingen toe te voegen)

Hierna:

Dit doe ik als eerste wanneer ik een nieuw toestel he, je merkt het meteen prima tip. _/-\o_

• MarcoMVE
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-07 20:44
Hallo.

Sinds gisteren de 8plus. Wow super toestel. Wel wat horizontale lijnen zichtbaar. Bij kpn meteen kunnen omwisselen. Ik zie alles ben een mieren....drie toestellen bekeken allemaal wel iets. Heb de beste eruit gezocht. Maar ongelooflijk sjiek toestel. Super snel. Perfecte foto's erg snelle autofocus. Nog geen nadelen
Heb er een led covcer bij gehaald. Echt super

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
MarcoMVE schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:28:
Hallo.

Sinds gisteren de 8plus. Wow super toestel. Wel wat horizontale lijnen zichtbaar. Bij kpn meteen kunnen omwisselen. Ik zie alles ben een mieren....drie toestellen bekeken allemaal wel iets. Heb de beste eruit gezocht. Maar ongelooflijk sjiek toestel. Super snel. Perfecte foto's erg snelle autofocus. Nog geen nadelen
Heb er een led covcer bij gehaald. Echt super
Horizontale lijnen?

• MarcoMVE
Ja. Lijnen vooral zichtbaar net boven de nav buttons. Wat verkleuring in het scherm. De kpn verkoper zag het ook de andere amper. Vooral zichtbaar backlight op zijn hoogst.
Samsung heeft nu een cadeaubon van €5 beschikbaar voor GRATIS "Premium Thema's" in de "Samsung Members"-app:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VxALAuBHId7OHAf8Ybv0MU5X/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JAXeH9zrIK0G3tAB8DZroX7m/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Itrx4I4hsfXDhjT8fRjG9crq/thumb.png

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• W84
Tja, gratis terwijl ze je data gebruiken en spam krijgt. Die ontvang markting zooi krijg ik niet uit... laat maar! :+
W84 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:48:
Tja, gratis terwijl ze je data gebruiken en spam krijgt. Die ontvang markting zooi krijg ik niet uit... laat maar! :+
Nog nooit SPAM ontvangen van Samsung...

Zal wel een "andere app" bij je zijn...

Misschien dit eens lezen: Samsung bestookt gebruikers met ongewilde notificaties en zo kom je er vanaf

https://androidworld.nl/n...es-en-zo-kom-je-er-vanaf/

[ Voor 25% gewijzigd door henklbr op 28-06-2017 20:54 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
henklbr schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:43:
Samsung heeft nu een cadeaubon van €5 beschikbaar voor GRATIS "Premium Thema's" in de "Samsung Members"-app:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Jammer alleen dat de thema's troep zijn.

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:36
Ligt het nu aan mij of zit er een heel zwakke trilmotor in de s8? Hij staat maximaal maar mis toch veel meldingen in mijn broekzak als hij op stil staat (bijna altijd).

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11 14:59
Yargo schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:09:
Ligt het nu aan mij of zit er een heel zwakke trilmotor in de s8? Hij staat maximaal maar mis toch veel meldingen in mijn broekzak als hij op stil staat (bijna altijd).
Als hij op stil staat trilt hij volgens mij helemaal niet, moet je hem dan niet op stand trillen zetten?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08
418O2 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:37:
Ik kan GMail niet toevoegen als unmonitored app. Hij staat simpelweg niet in de lijst. Daardoor synct hij niet in power saving mode. Die is verder wel fijn en merkbaar. Iemand een oplossing?
Ik heb dit opgelost door in het medium power saving profiel de background data restriction op te heffen. Ik kreeg ook tijdens gebruik allerhande errors in gmail, twitter en facebook
418O2 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:50:
[...]

Ik heb dit opgelost door in het medium power saving profiel de background data restriction op te heffen. Ik kreeg ook tijdens gebruik allerhande errors in gmail, twitter en facebook
Misschien makkelijk om te delen, hoe & waar je dit gedaan hebt? (voor andere gebruikers van het forum, die niet zo thuis zijn in deze...) ;)

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:36
dark0990 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:22:
[...]

Als hij op stil staat trilt hij volgens mij helemaal niet, moet je hem dan niet op stand trillen zetten?
Dat bedoel ik ☺️.

• Basjuuh
[...]

Hierna:

W-O-W. Direct gedaan... echt een merkbaar verschil inderdaad. Poeh!!

Hartelijk dank!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08
henklbr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:50:
[...]

Misschien makkelijk om te delen, hoe & waar je dit gedaan hebt? (voor andere gebruikers van het forum, die niet zo thuis zijn in deze...) ;)
Als je de powermode selecteert kan je hem customizen.

• W84
Kun je eigenlijk ergens uitzetten dat niet steeds die tekst wordt meegenomen bij het selecteren van afbeeldingen? Dit was bij de Note 4 ook. Heel irritant.
W84 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:22:
Kun je eigenlijk ergens uitzetten dat niet steeds die tekst wordt meegenomen bij het selecteren van afbeeldingen? Dit was bij de Note 4 ook. Heel irritant.
Staat er niks over in de "Gebruikershandleiding"?

http://org.downloadcenter...1.1_170602.pdf&OriginYN=N

• W84
Nope, al gecheckt of ik moet scheel zijn. Op de Note 4 hetzelfde verhaal helaas...

• Ryan_
  • Nu online
[...]

Hierna:

Wow. Wat een verschil inderdaad. Zouden ze vanuit de fabriek al wel mogen doen ;) Bedankt voor het delen!

• W84
Ja, graag gedaan. :+ Ik doe dit al sinds de S4 en dacht dat het wel algemeen bekend was eigenlijk. :p

• brekson
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10-2023
Ivm die schalen ?
Dit kan geen kwaad ? Is toch "overclocken" waardoor de processor harder gaat draaien en het toestel warmer gaat worden ?
Is maar een vraag hoor, ik vind mijn toestel nu al zo snel, is er een goede reden om die instelling te doen
Levensduur batterij ?

[ Voor 3% gewijzigd door brekson op 29-06-2017 16:08 ]

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:59

jabberwock

XBL:Jabberwocks

brekson schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:07:
Ivm die schalen ?
Dit kan geen kwaad ? Is toch "overclocken" waardoor de processor harder gaat draaien en het toestel warmer gaat worden ?
Is maar een vraag hoor, ik vind mijn toestel nu al zo snel, is er een goede reden om die instelling te doen
Levensduur batterij ?
Is geen overclocken. Het is een software instelling waarbij de animatie snelheid wordt aangepast.
Hier ga je qua batterij helemaal niets van merken. Zowel positief als negatief niet.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-11 03:22
Zelfde keuze gemaakt. Ofja, eigenlijk eerst de OP5 besteld en toen later de S8 (G950FD). Die OP5 gaat ongeopend weer retour. Met de aanbieding op eGlobal was een dual-sim S8 bijna net zo duur. Vanwege het leven in twee landen is dual-sim wel heel handig voor me. Ik ben wel een beetje huiverig voor TouchWiz maar we gaan 't zien ;)

Nu vraag ik mij af of iemand hier kan vertellen of het gebruik van twee simkaarten een aanzienlijke impact heeft op de batterijduur, of valt dat wel mee?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
pimsaint schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 06:44:
[...]

Zelfde keuze gemaakt. Ofja, eigenlijk eerst de OP5 besteld en toen later de S8 (G950FD). Die OP5 gaat ongeopend weer retour. Met de aanbieding op eGlobal was een dual-sim S8 bijna net zo duur. Vanwege het leven in twee landen is dual-sim wel heel handig voor me. Ik ben wel een beetje huiverig voor TouchWiz maar we gaan 't zien ;)

Nu vraag ik mij af of iemand hier kan vertellen of het gebruik van twee simkaarten een aanzienlijke impact heeft op de batterijduur, of valt dat wel mee?
Mensen die ik ken die ook een dual sim versie hebben gaat de batterij wat sneller leeg inderdaad.

Dit heeft te maken natuurlijk dat hij signaal twee keer maakt, de batterijduur ligt daardoor een uurtje tot twee lager dan iemand met single sim betreft screen on time, denk dan aan 5 uur tot 6 uur.. zelf haal ik 7 tot 8 uur met mijn beide single sim modellen.

Ik ben ook bijna altijd in buitenland en wissel gewoon in 5 seconden mijn simkaart, kleine moeite, de mensen die me moeten hebben op mijn ander nummer laat ik doorschakelen via Skype kosteloos naar mijn lokaal nummer (voor hun)

[ Voor 14% gewijzigd door vooviro op 30-06-2017 06:58 ]

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-11 03:22
@Dennisjehz Het gaat er mij vooral om dat wanneer ik in Korea zit en ik DigiD of bijvoorbeeld ING wil gebruiken - dan heb ik slechts heel even m'n NL-sim nodig maar natuurlijk nooit bij de hand. En als in Nederland ben hetzelfde met Koreaanse services. Apps bieden in toenemende mate soelaas, maar met zo'n tweede sim-card slot heb ik m'n andere sim altijd bij de hand ;)

Als ik jouw verhaal zo lees is het misschien een goed idee om de secundaire SIM gewoon uit te schakelen totdat ik een smsje verwacht. Hopelijk is dat gewoon mogelijk via de instellingen, ik ga het snel genoeg zien!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
pimsaint schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 07:08:
@Dennisjehz Het gaat er mij vooral om dat wanneer ik in Korea zit en ik DigiD of bijvoorbeeld ING wil gebruiken - dan heb ik slechts heel even m'n NL-sim nodig maar natuurlijk nooit bij de hand. En als in Nederland ben hetzelfde met Koreaanse services. Apps bieden in toenemende mate soelaas, maar met zo'n tweede sim-card slot heb ik m'n andere sim altijd bij de hand ;)

Als ik jouw verhaal zo lees is het misschien een goed idee om de secundaire SIM gewoon uit te schakelen totdat ik een smsje verwacht. Hopelijk is dat gewoon mogelijk via de instellingen, ik ga het snel genoeg zien!
Hè dat is toevallig, we zijn dan in het zelfde buitenlandse land elke keer!^^ is trouwens reden waarom ik de G955N bezit.

Dat is begrijpelijk, voor digid gebruik ik die app waarmee je nu die code scant en kan inloggen je hebt sms dan niet meer nodig? En tja ING heb ik geen last van want gebruik Rabobank, en heb gewoon de rabo scanner mee.

[ Voor 11% gewijzigd door vooviro op 30-06-2017 07:11 ]

• SolarOrbiter
pimsaint schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 06:44:
[...]

ik moet nog mijn tweede sim-abo ontvangen. zodra ik deze ontvang kan ik wel laten weten wat het effect is. Maar ik ben niet van plan om contstant beide sim-kaarten online te laten. Den tweede ben ik alleen van plan om op 1 dag in de week, naast mijn gewone simkaart online te laten. En daanaast hooguit een paar uurtjes op de overige dagen. Ik zal wat dat betreft geen goede meetgraad zijn.

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Heeft er iemand nog meer last van problemen sinds de laatste patch?

Ik heb sinds de laatste update dat mijn wifi wegvalt. De wifi verbinding is er nog wel maar er staat een uitroepteken bij en ik heb geen internet en moet switchen naar 4G. Wifi uit/aanzetten lost het probleem voor een paar minuten op.

Ander probleem heb ik met whatsapp, berichten verschijnen niet direct. Kreeg een bericht van gisteren pas vanmorgen binnen. Dit allemaal sinds de laatste patch daarvoor had ik geen last.

Nog meer mensen? S8+ btw.

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:41
mkools24 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:55:

Ik heb sinds de laatste update dat mijn wifi wegvalt. De wifi verbinding is er nog wel maar er staat een uitroepteken bij en ik heb geen internet en moet switchen naar 4G. Wifi uit/aanzetten lost het probleem voor een paar minuten op.

Ander probleem heb ik met whatsapp, berichten verschijnen niet direct. Kreeg een bericht van gisteren pas vanmorgen binnen. Dit allemaal sinds de laatste patch daarvoor had ik geen last.

Ja zeker weten. Ik stoor me er enorm aan. Ik zet in de nacht alle verbindingen uit. In de ochtend zet ik hem aan. Internet wat en dan speel ik even een spelletje. In de tussentijd staat er dat er WiFi verbinding is maar doet hij niks meer. Dan moet ik overschakelen naar 4G. Nu heb ik wel 5Gb, maar moet zelfs met YouTube filmpjes wel eens overschakelen naar 4G. Zelfs als ik een kleine 2 meter bij de router vandaan zit. Erg storend |:(

En zeker niet normaal voor een telefoon van deze prijsklasse. Mijn S6 had nergens last van en dus ligt het echt aan de S8

[ Voor 5% gewijzigd door Dubrillion op 30-06-2017 11:29 ]

• mkools24
Dubrillion schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:24:
[...]

Ja zeker weten. Ik stoor me er enorm aan. Ik zet in de nacht alle verbindingen uit. In de ochtend zet ik hem aan. Internet wat en dan speel ik even een spelletje. In de tussentijd staat er dat er WiFi verbinding is maar doet hij niks meer. Dan moet ik overschakelen naar 4G. Nu heb ik wel 5Gb, maar moet zelfs met YouTube filmpjes wel eens overschakelen naar 4G. Zelfs als ik een kleine 2 meter bij de router vandaan zit. Erg storend |:(

En zeker niet normaal voor een telefoon van deze prijsklasse. Mijn S6 had nergens last van en dus ligt het echt aan de S8
Goed om te horen dat ik dus niet de enige ben. Ik weet zeker dat het aan de S8 ligt want al mijn andere apparaten op Wifi hebben geen problemen, laptop, Sonos etc marcheert allemaal prima :-(
mkools24 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:55:

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/rgJ0J1.png

Nee hoor: nergens last van (2.4GHz & 5GHz)

Samsung Galaxy S8+, Linksys EA6500 Router, ISP=Ziggo

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:41
henklbr schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:54:
[...]

[afbeelding]

Het gaat er niet om dat er helemaal geen verbinding is. Maar dat de verbinding weg valt. Ook al geeft hij dat niet aan en hij schakelt niet naar 4G

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
[...]

Hierna:

Wat ik me afvraag, de animatie voor het openen van de applicatie gaat 2x sneller, maar betekend dat ook dat de app sneller opstart? :?

Ik denk namelijk dat op het moment je op de app drukt de applicatie al direct gestart wordt. De animatie is gewoon voor het mooi zijn. Het "voelt" dus wel sneller omdat de app eerder volledig op het scherm staat, maar de uiteindelijke opstart tijd lijkt me gelijk te blijven. }:O

Geen idee maar ben er wel benieuwd naar.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:00

sjaool

Every life should have 9 cats

willyfreak schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:13:
[...]

Wat ik me afvraag, de animatie voor het openen van de applicatie gaat 2x sneller, maar betekend dat ook dat de app sneller opstart? :?

Ik denk namelijk dat op het moment je op de app drukt de applicatie al direct gestart wordt. De animatie is gewoon voor het mooi zijn. Het "voelt" dus wel sneller omdat de app eerder volledig op het scherm staat, maar de uiteindelijke opstart tijd lijkt me gelijk te blijven. }:O

Geen idee maar ben er wel benieuwd naar.
Het is inderdaad meer het gevoel. De animatie speelt gewoon sneller, de app wordt er echt niet sneller door. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Ik heb een Samsung Led view cover, meer mensen deze ook in gebruik?
De pasjes houder gebruik ik verder nooit tot ik er laatst even een Makro pas in had gedaan. Deze heeft er een week in gezeten en ik zie nu ter hoogte van de bovenkant aan de pas allemaal krasjes op het scherm zitten. Deze zijn alleen zichtbaar als je goed kijkt en het scherm niet aan staat.
Meer mensen deze ervaring?

Pizza!

• W84
En daarom heb ik dus een simpele en goedkope clear cover. Die LED covers krassen alles kapot. Dat had ik met de Note 4 ook, troep! Zodra die dicht zit is 't feest.
W84 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:05:
En daarom heb ik dus een simpele en goedkope clear cover. Die LED covers krassen alles kapot. Dat had ik met de Note 4 ook, troep! Zodra die dicht zit is 't feest.
Heb een LED-cover op mijn Note 4 en op mijn S8+ (en had er één op mijn S7Edge): nergens last van...

• Thaimaster
henklbr schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:01:
[...]

Heb een LED-cover op mijn Note 4 en op mijn S8+ (en had er één op mijn S7Edge): nergens last van...
Stop je er ook een pasje in?

Pizza!

• W84
Dan heb je geluk of je ziet de krasjes niet. :p Het probleem is als er maar een klein deeltje (bijv. zandkorrel) tussen het scherm en klep zit kan het niet weg wat zorgt voor krasjes...

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:57

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vandaag ook m'n S8 (silver) binnengekregen *O*
Vanavond al even mee zitten spelen met de instellingen (kom van Lumia 950 af), mooi toestel!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Dubrillion schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:34:
[...]

Het gaat er niet om dat er helemaal geen verbinding is. Maar dat de verbinding weg valt. Ook al geeft hij dat niet aan en hij schakelt niet naar 4G
Daar heb ik dus ook helemaal geen last van...

Heb ook een WiFi-Extender buiten hangen (in een overdekt zitje), en als ik naar buiten ga, wordt dit naadloos overgepakt door mijn telefoon...

Thaimaster schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:52:
[...]

Stop je er ook een pasje in?
Nee: ik stop daar geen pasjes in (dit om hele andere redenen)...

[ Voor 19% gewijzigd door henklbr op 01-07-2017 09:59 ]

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Iemand hier die de outlook.com app gebruikt, ik al wat jaartjes nu.
Maar bij de s8 heb ik toch een vervelend probleem.

De app begon opeens het password opnieuw in te voeren te vragen.
Vorige keer werkte dat opeens na een paar keer, maar nu ik krijg
het niet voor elkaar. Dit terwijl het password enzo correct is.
Hij gaat soms door naar de rechten en overeenkomst accoordeer pagina,
maar schiet daarna weer terug naar het scherm "voer password opnieuw in"

Ben er nu al een paar weken mee bezig, kom niet tot een oplossing helaas.

[edit] contact gehad met M$ via de inapp support optie, en die gaven een oplossing.

via het beheer acount kan je een email alias aanmaken, en die gebruiken in de android app. en werkt!

@JDL15 thx!

[ Voor 16% gewijzigd door ppeterr op 02-07-2017 07:11 . Reden: oplossing ]

• kendo
  • Niet online
Thaimaster schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:08:
Ik heb een Samsung Led view cover, meer mensen deze ook in gebruik?
De pasjes houder gebruik ik verder nooit tot ik er laatst even een Makro pas in had gedaan. Deze heeft er een week in gezeten en ik zie nu ter hoogte van de bovenkant aan de pas allemaal krasjes op het scherm zitten. Deze zijn alleen zichtbaar als je goed kijkt en het scherm niet aan staat.
Meer mensen deze ervaring?
Jep, exact het zelfde hier. Ik heb echter maar 1x mijn rijbewijs mee gehad in de cover. En precies ter hoogte van de pas een putje en een aantal micro krasjes. Dit scherm is echt een microkras magneet. Onder kunstmatig licht zie je pas hoe erg het is.

Ik heb de led cover meteen verwijderd en heb nu een screenprotector + gelcase van G Color geplaatst. (bevalt me veel beter)
ppeterr schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 08:19:
Iemand hier die de outlook.com app gebruikt, ik al wat jaartjes nu.
Maar bij de s8 heb ik toch een vervelend probleem.

De app begon opeens het password opnieuw in te voeren te vragen.
Vorige keer werkte dat opeens na een paar keer, maar nu ik krijg
het niet voor elkaar. Dit terwijl het password enzo correct is.
Hij gaat soms door naar de rechten en overeenkomst accoordeer pagina,
maar schiet daarna weer terug naar het scherm "voer password opnieuw in"

Ben er nu al een paar weken mee bezig, kom niet tot een oplossing helaas.
Daarom gebruik ik nu ook de standaard meegeleverde mail app.

Ik had niet alleen op de S8 problemen, maar ook op de pc. Bij elke update van de app. gaat er wel iets mis. En dit is eigenlijk al heel lang zo bij outlook.

[ Voor 33% gewijzigd door kendo op 01-07-2017 08:37 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• ppeterr
  • Nu online
kendo schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 08:30:

Ik had niet alleen op de S8 problemen, maar ook op de pc. Bij elke update van de app. gaat er wel iets mis. En dit is eigenlijk al heel lang zo bij outlook.
Zit ik nu ook wel te overwegen, maar ik gebruik ook de agenda van de web versie op de pc,
en die kan ik dan weer niet gebruiken op de s8 zonder een werkend acount van outlook.com op de s8 :/

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:12
ppeterr schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 08:43:
[...]

Zit ik nu ook wel te overwegen, maar ik gebruik ook de agenda van de web versie op de pc,
en die kan ik dan weer niet gebruiken op de s8 zonder een werkend acount van outlook.com op de s8 :/
Even de hulp van MS inschakelen via de app, die hielpen mij toen erg snel en adequaat?

• ppeterr
  • Nu online
JDL15 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 08:51:
[...]

Even de hulp van MS inschakelen via de app, die hielpen mij toen erg snel en adequaat?
Heb ik gelijk gedaan, thx voor de tip (ik heb nooit zo veel vertrouwen in die in-app support dingen eigenlijk)

[edit] sodeju, gelijk een persoonlijk in-app chat bericht. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door ppeterr op 01-07-2017 09:17 ]

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:57

jerry_a

doei

Zo. Even dit topic gelezen. Onderhand wat gefrut met mijn S8. Ik kom van de S6 en ik was bang dat het scherm iets te klein was. De S8+ vond ik wat te groot voor in mijn broekzak dus toch maar de S8 genomen. Maar ik de praktijk viel het reuze mee en ik moet het gewoon maar aanvaarden dat ik niet alles meer kan zonder leesbril.

hoi

• mkools24
henklbr schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:54:
[...]

[afbeelding]

Dat is het niet. De telefoon zegt internet may not be available terwijl verbonden met wifi. het is geen bandbreedte probleem. Internet staat er vol van trouwens maar ik heb het pas sinds de laatste ota update.

https://forums.androidcen...-when-connected-wifi.html

• kendo
  • Niet online
jerry_a schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:55:
Zo. Even dit topic gelezen. Onderhand wat gefrut met mijn S8. Ik kom van de S6 en ik was bang dat het scherm iets te klein was. De S8+ vond ik wat te groot voor in mijn broekzak dus toch maar de S8 genomen. Maar ik de praktijk viel het reuze mee en ik moet het gewoon maar aanvaarden dat ik niet alles meer kan zonder leesbril.
Nu ik een aantal weken heb mogen spelen met 8+, begin ik het scherm al weer klein te vinden.
Ik heb voor de gein mijn oude S4 en S1 er eens naast gelegd, maar het verschil is toch wel aanzienlijk.
Ik kan me nog herinneren, dat er mensen waren die de S1 te groot vonden. Dat is echt een mini vergeleken met de S8+. Het scherm oppervlak past bijna in de breedte van de S8+. :o

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:59

jabberwock

XBL:Jabberwocks

[...]

Jep, exact het zelfde hier. Ik heb echter maar 1x mijn rijbewijs mee gehad in de cover. En precies ter hoogte van de pas een putje en een aantal micro krasjes. Dit scherm is echt een microkras magneet. Onder kunstmatig licht zie je pas hoe erg het is.

Ik heb de led cover meteen verwijderd en heb nu een screenprotector + gelcase van G Color geplaatst. (bevalt me veel beter)
Het scherm is zeker niet krasvast, maar om nou te zeggen dat het een kras magneet is.... Ik heb de S8+ vanaf dag 1 en vanaf die dag is mijn toestel nog niet in de buurt geweest van een hoesje en dat zal ook nooit gaan gebeuren. Heb een enorme aversie tegen hoesjes of velletjes op het scherm.Ik stop hem altijd in mijn broekzak of hij ligt op tafel. 0,0 krassen. Ook niet onder extra licht. Op de vingerafdrukken na ziet hij er uit alsof hij net nieuw uit de doos komt.

Eerlijk gezegd vind ik het geen rakettechnologie om te bedenken dat een pasje of iets anders wat continue tegen het scherm aanzit voor krasjes kan zorgen.

• W84
Hm, het valt mij net op dat er rechtsonder bij de rand (rond de edge) een kale plek begint te vormen. Het lijkt onder het glas aan de binnenkant, alsof de zwarte verf begint te slijten. Het ziet er een beetje uit als kaal glas zegmaar. Niet heel storend, maar meer hier last van?
W84 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:30:
Hm, het valt mij net op dat er rechtsonder bij de rand (rond de edge) een kale plek begint te vormen. Het lijkt onder het glas aan de binnenkant, alsof de zwarte verf begint te slijten. Het ziet er een beetje uit als kaal glas zegmaar. Niet heel storend, maar meer hier last van?
Misschien handig als je er een foto van maakt en hier plaatst? ;)

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11 13:43
Gister de overstap gemaakt van de S6 naar de S8. Wat een verschil, niet normaal zeg. Jammer dat de Lifeproof Fre case niet helemaal goed aansluit, maar better safe than sorry. Nu nog even wachten op de VR bril en het 50 euro Oculus tegoed. Eerste indrukken zijn zeer positief in ieder geval.

• Thaimaster
[...]

[...]

Ik twijfel nu, had hier in Portugal bij de Phone House een glas protector erop laten zetten, 35€ en dat ding werkt voor geen meter. Toestel reageert amper dus er gelijk weer af maar geen geld terug helaas.
Krasjes zie je alleen als het scherm uit staat en is niet zo erg maar met mijn iPhones hiervoor heb ik dit nooit gehad. Had ook verwacht dat het geen probleem zou zijn anders hadden ze er geen pashoudet in gemaakt.
Samsung een bericht gestuurd en ze willen het scherm wel vervangen maar als de monteur het aanmerkt als gebruikersschade dan is het voor eigen rekening.

Pizza!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:29

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

Ik heb dat op precies dezelfde plek! Ik heb alleen geen idee hoe...mijn case heb ik er vanaf het moment van uitpakken omheen gedaan (Spigen rugged armor) en zou in die hoek juist de boel moeten beschermen. Ik denk dat het er al zat vanaf het begin. Misschien door de bolling dat het plakken van de binnenkant een vervorming oplevert? Als ik mijn nagel er overheen haal voel ik ook geen verschil qua ruwheid oppervlakte ofzo.
WhateverSuitsU schreef op zondag 2 juli 2017 @ 06:56:
[...]

Ik heb dat op precies dezelfde plek! Ik heb alleen geen idee hoe...mijn case heb ik er vanaf het moment van uitpakken omheen gedaan (Spigen rugged armor) en zou in die hoek juist de boel moeten beschermen. Ik denk dat het er al zat vanaf het begin. Misschien door de bolling dat het plakken van de binnenkant een vervorming oplevert? Als ik mijn nagel er overheen haal voel ik ook geen verschil qua ruwheid oppervlakte ofzo.
Misschien handig als je er een foto van maakt en hier plaatst? ;)

• MarcoMVE
Super goede batterij met mijn 8+.6 uur 45 min en nog 5 procent. Ook geen last van de rode gloed problemen op mijn scherm. Wel is mijn linker kant iets lichter dan mijn rechter kant. Dit zie ik wel maar verder lukt het niemand om dat te zien. Maar ga me daar niet aan storen. Ben gisteren naar een winkel geweest en het demo toestel had dit nog erger. Dus ik zie omruilen niet zitten. Dadelijk een erger geval.

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 08:51
Kunnen mensen met een s8(+) duos (dus dual sim) mij vertellen hoe die bevalt? Ik zoek een toestel met dual sim om op beide nrs bereikbaar te zijn. Data hoeft maar op 1 binnen te komen (mag beide) maar ik wil wel op beide gebeld kunnen worden. Is dat mogelijk? En zie je dat dan of? Begreep dat je bij het bellen kan kiezen welke sim je ervoor wilt gebruiken.
En als laatste vraag, hoe is de accu duur bij een duos?

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
RoelsRules schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:54:
Kunnen mensen met een s8(+) duos (dus dual sim) mij vertellen hoe die bevalt? Ik zoek een toestel met dual sim om op beide nrs bereikbaar te zijn. Data hoeft maar op 1 binnen te komen (mag beide) maar ik wil wel op beide gebeld kunnen worden. Is dat mogelijk? En zie je dat dan of? Begreep dat je bij het bellen kan kiezen welke sim je ervoor wilt gebruiken.
En als laatste vraag, hoe is de accu duur bij een duos?
Ik had een S5 Duos, je kiest 1 sim voor de data uit. Op beide simkaarten ben je bereikbaar voor telefoonverkeer. Werkte erg prettig, heb nu weer 1 sim (had zakelijk / prive gescheiden eerder) overigens.

Accuduur werd hierboven over gezegd dat het blijkbaar iets korter is. Ik had met mijn S5 nooit echt problemen ermee.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-11 01:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Diverse berichten naar de prullenbak verplaatst, disscussies betreffende accesssoires horen hier niet thuis.

Cogitationis poenam nemo patitur

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-11 22:03
Mooi, dan maar even on-topic. Is het mogelijk om de spaarstand automatisch in te schakelen, bij bepaald accu-niveau? Of als het toestel langere tijd stil ligt?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Basjuuh
Iemand ook last van een wazige cam die je door middel van 'schudden' met de telefoon simpel en per direct oplost? Hoort eigenlijk niet of wel?

De camera stelt niet scherp zonder dat je er mee schudt, met het toestel.

• kendo
  • Niet online
Basjuuh schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:49:
Iemand ook last van een wazige cam die je door middel van 'schudden' met de telefoon simpel en per direct oplost? Hoort eigenlijk niet of wel?

Zoals eerder vermeld, had ik dat probleem out of the box
Met geen mogelijkheid scherp te stellen. Ik heb toen de videostabilisatie uitgezet, zonder resultaat. Toen gereboot en hem, lichtelijk, hardhandig weggelegd. En ben op de laptop gaan zoeken naar oplossingen. Toen ik de phone weer oppakte was het probleem weg. En het is niet weer voorgekomen.

Of het nou het wegleggen is geweest, of het uitzetten van de videostabilisatie, ik heb geen idee.

Edit:

Ik heb het net nog even getest. En het scherpstellen werkt nog steeds. Ik heb de videostabilisatie trouwens weer aanstaan. Zowel bij foto's als video, geen problemen.

[ Voor 10% gewijzigd door kendo op 02-07-2017 22:26 ]

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:22
Basjuuh schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:49:

Een goede tik geven. Als dat niet helpt dan reparatie.
Is een probleem wat vaker voorkomt bij toestellen met optische stabilisatie. De S6 had er ook wel veel last van.

• MarcoMVE
Wat is jullie ervaring met het scherm op bv een witte achtergrond. Ik heb het gevoel dat het linker gedeelte feller is. Erg moeilijk zichtbaar. Verder perfect geen dode pixels of een rode gloed. Is dit normaal.

• W84
Toets in je dailer de code *#0*# in. Daar kun je wat tests uitvoeren en kies de optie "receiver" voor volledig wit beeld op max. helderheid. Als het daar ook zo is heb je een hardwarematige probleem ben ik bang...

• MarcoMVE
W84 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:27:
Toets in je dailer de code *#0*# in. Daar kun je wat tests uitvoeren en kies de optie "receiver" voor volledig wit beeld op max. helderheid. Als het daar ook zo is heb je een hardwarematige probleem ben ik bang...
Het is ook daar zichtbaar maar het verschil is echt klein. Mijn vrouw ziet het amper of niet. Weet niet goed wat ik er mee moet.

• MarcoMVE
MarcoMVE schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Het is ook daar zichtbaar maar het verschil is echt klein. Mijn vrouw ziet het amper of niet. Weet niet goed wat ik er mee moet.
Als je omruilt moet je maar weer afwachten toch???

• W84
Tja, maar als jij het ziet ga je toch meestal aan ergeren. Alleen van ruilen komt vaak weer huilen ja. Ik had het met de Note 4 ook. Ik zag het (de rest niet) en Coolblue ook pas na een half uur. Toch een nieuwe gekregen en daarvan ging het moederbord kapot... het blijft lastig!

• MarcoMVE
W84 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:55:
Tja, maar als jij het ziet ga je toch meestal aan ergeren. Alleen van ruilen komt vaak weer huilen ja. Ik had het met de Note 4 ook. Ik zag het (de rest niet) en Coolblue ook pas na een half uur. Toch een nieuwe gekregen en daarvan ging het moederbord kapot... het blijft lastig!
Ja klopt. Het verschil is zo minimaal dat ik hem toch hou. Dadelijk heb je er 1 met een rode gloed. Ik denk dat ik er over een paar dagen niet meer aan denk en dan ook niet meer zie . Zeker omdat ik net heb gelezen dat geen een oled/amoled scherm perfect is.

• SolarOrbiter
S8 Plus bevalt me zeer zeker qua batterij. gaat makkelijk een hele dag mee.

heb wel een issue met de "do not disturb"functionaliteit.
ik heb deze ingesteld voor een bepaalde tijdslot en dagen, met uitzonderingen op favorieten.
Soms werkt het en soms niet. anderen hier ook last van? heb gewoon inschakelen als gepland aanstaan.
dagen ma-zo, tijd 22:00 - 07:30
Kun je hier een foto van maken?

@WhateverSuitsU : jij had dit toch ook? Kun je hier een foto van maken?

Het is wel erg makkelijk om te zeggen dat je een "kale plek" krijgt op je S8/S8+, maar voor andere gebruikers misschien ook makkelijk om te laten zien "hoe" dat er uit ziet en waar (toch?)... ;)

• tjw
  • Laatst online: 14-10 17:53

tjw

Iemand hetzelfde?
Op de S8 van mijn partner en in de handleiding zie ik bij Instellingen software-update 3 opties staan. Op mijn S8 ontbreekt de 2e optie (updates automatisch downloaden). Kun je dat ergens zelf instellen?

Update: Contact opgenomen met 4Launch over dit probleem. Vinden het vreemd dat deze mogelijkheid ontbreekt. Advies om een RMA in te dienen.

[ Voor 24% gewijzigd door tjw op 03-07-2017 22:47 ]

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Misschien wel interessant voor diegene die alles willen weten omtrent nieuwe firmwares.
https://www.sammobile.com...weekly-firmware-magazine/
Pagina: 1 ... 45 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support