Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jabberwock
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 28-06 12:54

jabberwock

XBL:Jabberwocks

quote:
Pukson schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:08:
Voor paar dagen terug in een verveelde bui mijn toestel geroot en custom rom erop proberen te zetten. Dit ging alleen niet goed en ben direct teruggegaan naar de stock rom.

Alleen nu als ik bijvoorbeeld Samsung health wil openen geeft die de melding dat ik geroot ben. Maar de hele stock versie is echt fresh geflashed.
Je hebt nu misschien wel een stock rom, maar waarschijnlijk heb je ook je knox beveiliging getriggerd. Alle applicaties die leunen op de knox beveiliging, waaronder S health, werken daardoor niet meer.

Of je moet daar mee leren leven of je zult toch naar een custom rom moeten waar eea is aangepast waardoor je mogelijk wat functionaliteit terugkrijgt.

• jabberwock

jabberwock

quote:
Catch22 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:37:
Ik kan GMail niet toevoegen als unmonitored app. Hij staat simpelweg niet in de lijst. Daardoor synct hij niet in power saving mode. Die is verder wel fijn en merkbaar. Iemand een oplossing?
Volgens mij kan die app niet geselecteetd worden, net als sommige andere (Google) apps. Google Maps bijvoorberld kun je ook niet selecteren. Volgens mij worden die apps beheerd door de Play Services Doze mode van Android zelf en daarom niet door de Samsung setting.

• twanvanl
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 26-06 21:57
Nieuwe update nog niet via OTA te ontvangen? MegaDownloader geeft bij mij aan Bandwith Exceeded...
quote:
rick85 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:17:
Iemand al een update gehad op een unbranded toestel?
Er is nog geen update voor de PHN-toestellen...

Voor de Vodafone-branded (VDF) toestellen, S8 + S8+, is de update er inmiddels wel...

Samsung Galaxy S8+ SM-G955F | Build-number: NRD90M.G955FXXU1AQF7 | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

• dark0990
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 08:22
quote:
Pukson schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:08:
Voor paar dagen terug in een verveelde bui mijn toestel geroot en custom rom erop proberen te zetten. Dit ging alleen niet goed en ben direct teruggegaan naar de stock rom.

Alleen nu als ik bijvoorbeeld Samsung health wil openen geeft die de melding dat ik geroot ben. Maar de hele stock versie is echt fresh geflashed.
Ik heb zo'n zelfde fout vorig jaar ook op mijn s7 gemaakt. Wanneer je je telefoon root, wordt KNOX getriggerd. Dit is hardwarematig en kan niet meer worden hersteld. je kan dan niet meer gebruik maken van S health en veilige maps etc.

Op XDA staan guides hoe je dit kan gebruiken met een getriggerde KNOX of je moet terug naar een Custom rom, die hebben daar vaak geen last van.

• twanvanl
quote:
henklbr schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 04:25:
[...]

Er is nog geen update voor de PHN-toestellen...

Voor de Vodafone-branded (VDF) toestellen, S8 + S8+, is de update er inmiddels wel...
Vorige update liepen ze dagen achter en nu opeens voor, raar.

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Nu online
quote:
dark0990 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:17:
[...]

Ik heb zo'n zelfde fout vorig jaar ook op mijn s7 gemaakt. Wanneer je je telefoon root, wordt KNOX getriggerd. Dit is hardwarematig en kan niet meer worden hersteld. je kan dan niet meer gebruik maken van S health en veilige maps etc.

Op XDA staan guides hoe je dit kan gebruiken met een getriggerde KNOX of je moet terug naar een Custom rom, die hebben daar vaak geen last van.
Oeps. Dom van mij dan. Zal dan ook wel gevolgen hebben voor het verkoop van dit toestel. Maja. Dan gaan we weer lekker de custom rom land betreden nu het de beste optie is.

• Artemis024
  • Registratie: maart 2011
  • Nu online
Drama... gisteren en hele rits (+/- 10) groene pixels die constant aan blijven op de edge rand geconstateerd..
Weggebracht naar de winkel, die gaan hem aanmelden voor reparatie en ze denken dat dit wel garantie is.

Natuurlijk heb ik hem niet laten valen en het is al helemaal geen vocht. Wat is de ervaring, repareert samsung dit normaliter gewoon onder garantie? Toestel is van 01 mei 2017..

Edit: knox is wel getriggered (root). Neem aan dat ze dit probleem hier wel los van kunnen zien toch? Of doen ze hier alsnog moeilijk om ondanks dat het probleem niet hieraan gerelateerd is? 8)7

Daarnaast zie ik zojuist dat er een actie is met de gearVR.. Ik vind dit persoonlijk een rot street van samsung.. niks gekregen bij de preorder, maar om extra klanten te lokken ineens de VR kado doen. En wij dan? De trouwe kopers met een preorder...

Artemis024 wijzigde deze reactie 20-06-2017 14:31 (13%)

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 08:33

Prulleman

Moderator Mobile

a.k.a Nilz

Custom rom discussie mag in het betreffende topic: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's

ik heb een paar posts die kant op gegooid

• NotCYF
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 28-06 16:35
Een beetje raar dat de unlocked Nederlandse model nog steeds de AQF3 update niet heeft(june security patch). Vodafone nu wel en die zijn meestal een week later(of skipt zelfs een hele update) 8)7

NotCYF wijzigde deze reactie 20-06-2017 19:37 (27%)

That's it, i'm done.

• Replar
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 07:39
Al een paar keer (op me werk zonder wifi) last gehad van een download van 'Google Play' met steeds bijna een uur resterend. Ik kan het alleen annuleren en niet terug vinden wat het is.
Auto updaten staat uit en alle apps in de store zijn geupdate.
Iemand die weet wat het is?

• twanvanl
quote:
NotCYF schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:36:
Een beetje raar dat de unlocked Nederlandse model nog steeds de AQF3 update niet heeft(june security patch). Vodafone nu wel en die zijn meestal een week later(of skipt zelfs een hele update) 8)7
Ja vond ik dus ook al... miss het weekend nog afwachten.
Voor de mensen die het "raar" (@NotCYF) vinden dat de Vodafone-branded S8/S8+ de update al wel hebben, maar de UN-branded nog niet:

De update is nu ook beschikbaar voor de UN-branded S8/S8+

henklbr wijzigde deze reactie 21-06-2017 08:22 (3%)

Samsung Galaxy S8+ SM-G955F | Build-number: NRD90M.G955FXXU1AQF7 | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

• Neco75
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 27-06 00:16
Ben al bezig, weet je ook wat de update inhoud?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisjehz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 03:55
quote:
henklbr schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:21:
Voor de mensen die het "raar" (@NotCYF) vinden dat de Vodafone-branded S8/S8+ de update al wel hebben, maar de UN-branded nog niet:

De update is nu ook beschikbaar voor de UN-branded S8/S8+
Hier nog niks op mijn s8+ Nederlands unbranded

Telefoon Privé : Samsung Galaxy S8+ (SM-G955N) 6GB RAM / 128GB - Telefoon Werk : Samsung Galaxy S8+ (SM-G955F) 4GB RAM / 64GB

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 26-06 17:36

Orinoco

Unter den Linden

quote:
Dennisjehz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:49:
[...]

Hier nu aan het downloaden & installeren, ook nl unbranded.
Wijzigingen zo eens bekijken :)

MN4W2ZD/A I MLXP2DN/A I MPGH2NF/A I SM-G950F

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07:55
Update ook binnen aan het halen. Hopelijk lost het mijn WiFi probleem op

• Dennisjehz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 03:55
quote:
Orinoco schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:11:
[...]

Hier nu aan het downloaden & installeren, ook nl unbranded.
Wijzigingen zo eens bekijken :)
Erg raar... krijg nog steeds dit te zien en mijn toestel is dus echt unbranded.

Dennisjehz wijzigde deze reactie 21-06-2017 10:56 (15%)

Telefoon Privé : Samsung Galaxy S8+ (SM-G955N) 6GB RAM / 128GB - Telefoon Werk : Samsung Galaxy S8+ (SM-G955F) 4GB RAM / 64GB

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22:41
Update aan het binnen halen, ben erg benieuwd.

Hopelijk toch wat oplossing voor mijn Wifi problemen. Die zijn niet groot ofzo, maar valt zo nu en dan toch weg (op verschillende netwerken overigens).

Benieuwd!

• _Nick__
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08:11
quote:
Dennisjehz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:49:
[...]

Net ook OTA de PHN-update uitgevoerd..

Vanaf 02.00 uur meldde Samsung Live Updates dat de PHN-update beschikbaar zou zijn.. op dat moment geen zin om het via Smart Switch te proberen..

• ObiTewodros
  • Registratie: april 2011
  • Nu online
Heb net een update gekregen. Heb het geïnstalleerd. Wat me meteen opviel was dat er een stipje is toegevoegd aan de navigation bar waarmee je het kan verbergen. Kan handig zijn als apps dat niet automatisch doen. Ben benieuwd wat er verder nieuw is aan de update. Kan ik dat ergens terug lezen?

ObiTewodros wijzigde deze reactie 21-06-2017 12:08 (5%)

• Donvincento
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 25-06 18:35
Ik krijg de update ook niet te zien met unbranded.

• ObiTewodros
  • Nu online
quote:
Donvincento schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:08:
Ik krijg de update ook niet te zien met unbranded.
Hoe weet je eigenlijk of je toestel unbranded is?

• Sleehond
Nou Wifi probleem nog niet echt verholpen. Telefoon ligt hier op bureau, ik pak hem op en unlock hem en ik zie onderaan in het blauw dat er weer verbinding is gemaakt met het netwerk. Kortom, was dus toch de wifi weer weggevallen..... heel irritant dit.

• ObiTewodros
  • Nu online
quote:
Sleehond schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:11:
Nou Wifi probleem nog niet echt verholpen. Telefoon ligt hier op bureau, ik pak hem op en unlock hem en ik zie onderaan in het blauw dat er weer verbinding is gemaakt met het netwerk. Kortom, was dus toch de wifi weer weggevallen..... heel irritant dit.
Heb je "Keep Wi-Fi on during sleep" optie aan staan? Het is te vinden onder connections -> Wi-Fi -> Advanced

• Donvincento
quote:
ObiTewodros schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:10:
[...]

Hoe weet je eigenlijk of je toestel unbranded is?
ik heb hem niet bij een provider gekocht.

"Op dit moment is de update al beschikbaar op de unbranded (niet bij een provider gekochte) Galaxy S8 en S8 Plus. Bij de vorige updates volgden de branded toestelversies van Vodafone en T-Mobile ook binnen enige dagen. Hopelijk is dat nu ook weer het geval."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sleehond
quote:
ObiTewodros schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:12:
[...]

Heb je "Keep Wi-Fi on during sleep" optie aan staan? Het is te vinden onder connections -> Wi-Fi -> Advanced
Staat inderdaad gewoon aan, dat de Wifi altijd aan moet blijven.
Ik heb dit zowel thuis als op kantoor als op een ander netwerk waar ik gezeten heb, dat Wifi wel eens wegvalt.

Dat geeft mij het vermoeden dat het niet aan de Wifi netwerken ligt, maar toch echt aan mijn toestel (software matig dan wel hardware matig).... |:(

• ObiTewodros
  • Nu online
quote:
Sleehond schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Staat inderdaad gewoon aan, dat de Wifi altijd aan moet blijven.
Ik heb dit zowel thuis als op kantoor als op een ander netwerk waar ik gezeten heb, dat Wifi wel eens wegvalt.

Dat geeft mij het vermoeden dat het niet aan de Wifi netwerken ligt, maar toch echt aan mijn toestel (software matig dan wel hardware matig).... |:(
Ik heb echt nergens last van. Wat je kan proberen is even thuis via je modem een andere wifi kanaal kiezen. Dat hielp in ieder geval bij mij op mijn Moto G4.

Edit: zie dat Wolliebolly je al een keer geadviseerd heeft om je wifi kanaal te wijzigen.

ObiTewodros wijzigde deze reactie 21-06-2017 12:21 (7%)

• rohit
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 26-06 16:30
Hier ook aan het downloaden!

• Donvincento
Heb het nog niet gezegd, of ik krijg een update notificatie op mijn telefoon......

heb nu patchlevel van 1 juni _/-\o_

Donvincento wijzigde deze reactie 21-06-2017 13:09 (19%)

• _Nick__
quote:
Sleehond schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:11:
Neem aan dat "wifi ingeschakeld tijdens slaapstand" op "altijd" staat?

Misschien dan juist op "nooit" zetten, zodat sneller verbinding wordt gemaakt (bij het aanzetten van het scherm)..

Heb dit overigens altijd op "nooit" staan (merk nauwelijks van slaapstand (wel langere accu))..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boobybandit
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 08:38
Wat gaaf dat je de knoppen nu met een druk op de knop kan verbergen. Het scherm komt zo echt geweldig tot zijn recht!

Psn=Boobybandit - i5 3570K @4.4Ghz | MSI Z77A-G45 | Corsair 16Gb DDR3 1600Mhz | Samsung EVO 160GB | AMD 280X 3Gb | Logitech Z-5400 | Corsair 650W | HP LP2475w

• Sleehond
quote:
_Nick__ schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:51:
[...]

Neem aan dat "wifi ingeschakeld tijdens slaapstand" op "altijd" staat?

Misschien dan juist op "nooit" zetten, zodat sneller verbinding wordt gemaakt (bij het aanzetten van het scherm)..

Heb dit overigens altijd op "nooit" staan (merk nauwelijks van slaapstand (wel langere accu))..
Maar als ik hem op nooit zet.... dan vliegt dus continue Wifi uit als het scherm uit zet? Dat wil ik ook niet, want dan komt er geen whatsapp bericht of wat dan ook door. Ik heb immers mobiele gegevens altijd uit staan als ik op Wifi zit en andersom Wifi uit als ik op mobiele gegevens zit.....

• _Nick__
quote:
Sleehond schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:48:
[...]

Maar als ik hem op nooit zet.... dan vliegt dus continue Wifi uit als het scherm uit zet? Dat wil ik ook niet, want dan komt er geen whatsapp bericht of wat dan ook door. Ik heb immers mobiele gegevens altijd uit staan als ik op Wifi zit en andersom Wifi uit als ik op mobiele gegevens zit.....
Toevallig ook "slimme netwerkwissel" aan staan.?

Is bij mij dé reden waarom WiFi vaker uitvalt.. geen problemen als dat op uit staat..

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:50

jagermeister

Artillerie magneet :-(

quote:
Boobybandit schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:45:
Wat gaaf dat je de knoppen nu met een druk op de knop kan verbergen. Het scherm komt zo echt geweldig tot zijn recht!
Is inderdaad een leuke feature.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Sleehond
quote:
_Nick__ schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:04:
[...]

Toevallig ook "slimme netwerkwissel" aan staan.?

Is bij mij dé reden waarom WiFi vaker uitvalt.. geen problemen als dat op uit staat..
Inderdaad slimme netwerkwissel ook uit staan.

Ik kijk het nog even aan, wellicht verbeterd het zichzelf. Misschien een harde reset overwegen en heb ik gewoon net even een software matige fout ofzo....?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 07:08
Gadsie wat lelijk die "show and hide button" op mijn navigation bar. Gelukkig kan het uit :)

Klik klik: Spotify playlist

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 06:04
De update is nu bij mij ook bezig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:50

jagermeister

Artillerie magneet :-(

quote:
Donstil schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:16:
Gadsie wat lelijk die "show and hide button" op mijn navigation bar. Gelukkig kan het uit :)
Het is maar een klein stipje. Verder zie je hem nauwelijks aangezien de balk zichzelf verstopt en je hem alleen naar voren haalt indien je hem nodig hebt. Daarna verdwijnt ie weer. Handig juist.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 26-06 01:05
Hier ook de update binnen op een unbranded device. Wat heerlijk dat stipje op de navigation bar! Wilde al zo graag volledig scherm in, bijvoorbeeld, de Chrome browser. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• twanvanl
Hier ook goed binnen, stipje vind ik juist handig. Neemt weinig en beslag en nu komt scherm helemaal goed tot zijn recht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
quote:
jagermeister schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:47:
[...]

Het is maar een klein stipje. Verder zie je hem nauwelijks aangezien de balk zichzelf verstopt en je hem alleen naar voren haalt indien je hem nodig hebt. Daarna verdwijnt ie weer. Handig juist.
Nou ik vind de functie wel mooi. Het is design technische alleen een hele lelijke oplossing :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kendo
Ik vind die optie ook wel mooi. De taakbalk had ik al verborgen tijdens browsen. En nu gebruikt de browser ook echt het gehele scherm.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• TheMandroid
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 28-06 19:19
Voor iedereen die t nog niet door heeft: als je de navigatiebalk verbergt met het stipje, omhoogswipen voor home hoeft niet. Gewoon harder drukken op de plek waar de homeknop zat. :)

Nog kleine tip: met de app Edge Gestures kan je instellen dat als je links op je edge drukt, je terug gaat. En rechts op je edge de multitasker opent. Dus dan hoef je helemaal nooit meer omhoog te swipen voor je navigatie bar

TheMandroid wijzigde deze reactie 21-06-2017 21:10 (38%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: juli 2013
  • Nu online
Weet niet of dit al op het forum staat.

Maar als je een youtube video afspeelt en je sluit de smartcover blijft de video doorspelen. Als je hem gewoon locked speelt die ook door.

Sluit je de app echter af stopt het filmpje wrl met afspelen. Je kan dit verhelpen door naar het vergrendelscherm te gaan en op de klok naar rechts te swipen daar staat een play knop. Als je die indrukt en telefoon unlocked blijft die doorspelen.

Weet niet of dit al in het topic staat maar wilde het even delen voor mensen die dit handig vinden heb dit namelijk nog niet eerder bij een samsung telefoon gezien

sgouman wijzigde deze reactie 21-06-2017 21:43 (5%)

• Donstil
quote:
sgouman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:43:
Weet niet of dit al op het forum staat.

Maar als je een youtube video afspeelt en je sluit de smartcover blijft de video doorspelen. Als je hem gewoon locked speelt die ook door.
Hier stopt YouTube gewoon netjes met afspelen hoor als ik mijn telefoon lock.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:31

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
TheMandroid schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:54:
Nog kleine tip: met de app Edge Gestures kan je instellen dat als je links op je edge drukt, je terug gaat. En rechts op je edge de multitasker opent. Dus dan hoef je helemaal nooit meer omhoog te swipen voor je navigatie bar
De app All in One Gestures kan hetzelfde en is gratis. Ik heb de rechterkant ingesteld als Back en de linkerkant als Home. Dit werkt bij mij prima omdat ik een cover heb die het omhoog swipen van de balk wat lastiger maakt.

"When you grow up your heart dies"

• sgouman
  • Nu online
quote:
Donstil schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 07:36:
[...]

Hier stopt YouTube gewoon netjes met afspelen hoor als ik mijn telefoon lock.
Als ik met een youtube video afspeel en daarna de smartcover dicht doe speelt de video gewoon verder

• Donstil
quote:
sgouman schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:28:
[...]

Als ik met een youtube video afspeel en daarna de smartcover dicht doe speelt de video gewoon verder
Ik doelde op
quote:
Als je hem gewoon locked speelt die ook door.
Dat is met de knop en stopt hier YouTube.

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 02:10
Ondanks het warme weer (nooit goed voor batterijen) toch 5+ uur SOT en nog 15% over. Best wel netjes. :)

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online

chengbondkwok

Business Intelligence
Meer mensen die Light Flow gebruiken voor hun notificatie LED? De Mei security patch had ervoor gezorgd dat m'n LED lampje het niet meer wilde doen. De Juni security patch had dat weer gefixed en mijn notificatie LED deed het weer :) Echter, sinds vanochtend is het lampje weer 'overleden'. Nog meer mensen last van dit probleem?

• jabberwock

jabberwock

quote:
chengbondkwok schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:09:
Meer mensen die Light Flow gebruiken voor hun notificatie LED? De Mei security patch had ervoor gezorgd dat m'n LED lampje het niet meer wilde doen. De Juni security patch had dat weer gefixed en mijn notificatie LED deed het weer :) Echter, sinds vanochtend is het lampje weer 'overleden'. Nog meer mensen last van dit probleem?
Ik heb jaren lang LightFlow gebruikt, maar sinds de S8+ werkt het bij mij voor geen meter meer. Heb het er simpelweg maar afgegooid. En nu doet mijn lampje, hetzij met wat minder configuratie, prima bij notificaties e.d.

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online

chengbondkwok

Business Intelligence
quote:
jabberwock schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:11:
[...]

Ik heb jaren lang LightFlow gebruikt, maar sinds de S8+ werkt het bij mij voor geen meter meer. Heb het er simpelweg maar afgegooid. En nu doet mijn lampje, hetzij met wat minder configuratie, prima bij notificaties e.d.
Hmm, niet het antwoord wat ik wilde horen, maar wellicht dat ik het toch maar weer moet af flikkeren. Toch wel jammer, want de customization mogelijkheden bij Light Flow vond ik fijn.

Betekent waarschijnlijk dat ik wel de firmware opnieuw moet flashen als ik het lampje weer werkend wil hebben :/ En zonder lampje kan ik ook wel leven.

• sgouman
  • Nu online
quote:
Donstil schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:27:
[...]

Ik doelde op
[...]

Dat is met de knop en stopt hier YouTube.
Oh.
Je kan dan wel verser laten spelen door op het lockscreen op dr grote klok naar rechts te swipen daar zie je dan de titel van de youtube video staan en kan je op play drukken

• Gilb1
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 22-06 17:53
quote:
kendo schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:32:
[...]

Beeldstabilisatie uit zetten. Of een klein tikje geven/even schudden. De camera wil nog wel eens vast zitten in zijn behuizing.
Het uitzetten van de beeldstabilisatie lost het probleem niet op. Een klein tikje geven helpt wel.Toch wel vreemd dat je iedere keer als je wil fotograferen een tikje moet geven! Zou iedereen dit euvel hebben?

• zepp
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

zepp

Don't want a large Farva

quote:
Gilb1 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:29:
[...]

Het uitzetten van de beeldstabilisatie lost het probleem niet op. Een klein tikje geven helpt wel.Toch wel vreemd dat je iedere keer als je wil fotograferen een tikje moet geven! Zou iedereen dit euvel hebben?
Heb het ook met een Galaxy S6 gehad, soms verdwijnt het voor een tijdje. De camera lijkt in mijn S8 soms ook "los" te zitten (tik geluid wanneer je met het toestel schudt), maar zit weer "vast" wanneer de camera scherp stelt.

Meer info: http://www.samsung.com/pk/support/skp/faq/1077447

zepp wijzigde deze reactie 22-06-2017 12:00 (5%)

blaat

• Gilb1
quote:
zepp schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Heb het ook met een Galaxy S6 gehad, soms verdwijnt het voor een tijdje. De camera lijkt in mijn S8 soms ook "los" te zitten (tik geluid wanneer je met het toestel schudt), maar zit weer "vast" wanneer de camera scherp stelt.
Toch vreemd...

• kendo
quote:
[...]

Het is vaak maar een eenmalig iets.

• rohit
quote:
[...]

Iets harder tikken of een keer echt goed hard schudden! Anders gewoon even terug brengen naar Samsung.. Mijne heeft het iig niet!

Andere vraag: Als ik een screenshot maak krijg ik onder het scherm daarna niks te zien.. Alleen boven in de notificatie balk zie ik dat er een screenshot is gemaakt.. Ik heb niks uitgeschakeld ofzo, slim vastleggen staat aan, meldingen staan aan, (systeem) cache gereset ( ook van slim vastleggen)

iemand een oplossing? En hebben meerdere dit?

• Gilb1
Als je door de galerij van foto's scrolt, en je komt voorbij een opgenomen filmpje, gaat deze spontaan afspelen zonder dat ik daarvoor opdracht heb gegeven. Kun je het ook zo instellen dat hij dat alleen doet als ik daar opdracht voor geef?

• Eek2nd
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 03:53
quote:
Gilb1 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:07:
Als je door de galerij van foto's scrolt, en je komt voorbij een opgenomen filmpje, gaat deze spontaan afspelen zonder dat ik daarvoor opdracht heb gegeven. Kun je het ook zo instellen dat hij dat alleen doet als ik daar opdracht voor geef?
Geen idee, gebruik de stock gallery nauwelihjks, maar zou toch moeten kunnen...
Ik vind het irritant dat bij de camera je niet laatst gemaakte foto/filmpje ziet, maar gewoon laatste plaatje/filmpje op jouw toestel (dus bijv een screenshot)

• Yargo
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08:09
Is het op een of andere manier mogelijk om de navigatiebalk altijd zwart te laten zijn? In WhatsApp wordt die wit bij mij ipv zwart en dat is eigenlijk maar lelijk. Kan geen functie vinden om die kleur te 'locken'?

• pappaleone
  • Laatst online: 08:57
quote:
Yargo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:35:
Is het op een of andere manier mogelijk om de navigatiebalk altijd zwart te laten zijn? In WhatsApp wordt die wit bij mij ipv zwart en dat is eigenlijk maar lelijk. Kan geen functie vinden om die kleur te 'locken'?
Dit komt door de update, was daarvoor zelf in te stellen.

• Soullie
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 28-06 07:49

Soullie

Planeshift

Met navbar apss kun je een static kleur na keus instellen.

• Gilb1
quote:
Eek2nd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:03:
[...]

Geen idee, gebruik de stock gallery nauwelihjks, maar zou toch moeten kunnen...
Ik vind het irritant dat bij de camera je niet laatst gemaakte foto/filmpje ziet, maar gewoon laatste plaatje/filmpje op jouw toestel (dus bijv een screenshot)
Ja helaas, je kunt het niet filteren. Dat zou wel mooi zijn. Dus foto's bij de foto's, filmpjes bij de filmpjes, screenshots bij de screenshots etc.

• injectx
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 28-06 10:52
quote:
Gilb1 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:00:
[...]

Ja helaas, je kunt het niet filteren. Dat zou wel mooi zijn. Dus foto's bij de foto's, filmpjes bij de filmpjes, screenshots bij de screenshots etc.
Tip: Quickpic

• Gilb1
quote:
Hee wat handig, thx!

• Eek2nd
Ik gebruik ook Quickpic als mijn standaard gallery..
Maar bedoel dus dat bij de stock-camera niet gesorteerd is en steeds laatste plaatje te zien is

• Yargo
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08:09
quote:
Soullie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:27:
Met navbar apss kun je een static kleur na keus instellen.
Super! Bedankt!!

• brekson
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 28-06 11:21
Nu ben ik pas eigenaar vd S8+, en heb me hier bijna volledig ingelezen
Heb wat liggen klooien met de instellingen vd always on display omdat ik een hoesje heb gekocht
In het begin werkte het zoals voorzien, gewoon te tijd in digitale weergave zoals verwacht
Nu ik heb liggen spelen met de klokweergave klopt het niet meer
Ik krijg met gesloten hoesje de tijd door het hoesje, maar deze gaat na enkele seconden weg
Dit was voordien niet, de tijd bleef zichtbaar
Gek eigenlijk

Gevonden, het schuivertje "clear vieuw cover" had ik verschoven

brekson wijzigde deze reactie 24-06-2017 05:15 (8%)
Reden: gevonden

• brekson
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 28-06 11:21
quote:
JDL15 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:54:
[...]

Geavanceerde instellingen bij batterij (dat weer onder apparaatonderhoud staat) :)
dank je

• Radiance
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 26-06 17:35
Wat een verschrikkelijk lelijke navigatie bar na de update zeg. En dat ie verdwijnt en je hem omhoog kan scrollen vind ik ook irritant. Heb een beetje spijt van het installeren van de update nu...

Heb nu een spuuglelijke witte navigatie bar in bijvoorbeeld Spotify. :(

Radiance wijzigde deze reactie 24-06-2017 13:45 (16%)

Radiance-FPV.nl | Youtube | Mixcloud | PSN: RadianceNL

• Duckvogel
  • Registratie: november 2016
  • Nu online
quote:
Radiance schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:44:
Wat een verschrikkelijk lelijke navigatie bar na de update zeg. En dat ie verdwijnt en je hem omhoog kan scrollen vind ik ook irritant. Heb een beetje spijt van het installeren van de update nu...

Probeer eens navbar apps deze kleurt mee met de apps bij spotify is hij bv groen. Het is ook niet geweldig maar minder slecht dan stock

• W84
WTF, waarom hebben ze de RGB-kleuren weggehaald? Zijn ze bang dat het teveel gaat inbranden ofzo? Pfff...

• Radiance
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 26-06 17:35
quote:
Duckvogel schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:02:
[...]

Probeer eens navbar apps deze kleurt mee met de apps bij spotify is hij bv groen. Het is ook niet geweldig maar minder slecht dan stock
Die heb ik al geprobeerd maar vind ik ook niks. Ik wil gewoon de navigatie balk zoals ie was... :(

Radiance-FPV.nl | Youtube | Mixcloud | PSN: RadianceNL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 28-06 14:52

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Voor mezelf een S8 (grijs) besteld en voor m'n vriendin een S7 Edge blauw :)
Nou wachten tot ze binnen zijn :P

Surface 2 64 GB | Lumia 950 | XBOX ONE

https://tweakers.net/ext/f/2gl4cnGr3yWANkW7MQqAggvV/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/Enxi76cfeX1vyD2Mbg8WM8pe/thumb.png

Kunnen we binnenkort de "Samsung S8+ Duo SIM" verwachten in Nederland? De "support-pagina" is er al... ;)

Hieronder de link van de geüpdatet "Gebruikershandleiding" voor de S8/S8+ (juni 2017 rev 1.1):

http://org.downloadcenter...1.1_170602.pdf&OriginYN=N

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 20:08
Sinds gisteren ook toe getreden tot de Galaxy "clan" :-)

Een S8+ Grey in een otterbox Strada case ..

Erste dag --> Heerlijk geen blutooth drops meer met mijn gear S3 horloge, prachtig scherm en de iris scanner is echt dope.... zelfs met -5 bril :-)

Benieuwd wat de Gear VR gaat worden (nu gratis bij deze telefoon)

oldsmelly wijzigde deze reactie 24-06-2017 18:24 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: september 2016
Kan iemand eens met mij meedenken... mijn accu gaat echt rete snel leeg maar heb geen idee waardoor. Heb alles met Bixby erin al uitgeschakkeld. Heb hem al in de energie spaarstand gezet, scherm al donkerder. Maar ik red het nog geen 20 uur. Heeft iemand nog tips of suggesties wat ik uit kan zetten of kan disabelen om wat meer accu over te houden na een dag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pappaleone
quote:
Sunfalls schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:35:
Kan iemand eens met mij meedenken... mijn accu gaat echt rete snel leeg maar heb geen idee waardoor. Heb alles met Bixby erin al uitgeschakkeld. Heb hem al in de energie spaarstand gezet, scherm al donkerder. Maar ik red het nog geen 20 uur. Heeft iemand nog tips of suggesties wat ik uit kan zetten of kan disabelen om wat meer accu over te houden na een dag.
Misschien even G sam battery nonitor pro downloade uit de store. Daar kun je vrijwel alles mee monitoren. En anders een factory reset proberen. Succes

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevintjeb
  • Laatst online: 28-06 14:34
Nu is er eindelijk een actie bij samsung nederland, als je een s8/s8+ koopt krijg je de Gear Vr combo erbij.. Wat krijgen de early adopters? Niks :(

www.kevinvandenbroek.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pappaleone
quote:
kevintjeb schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:06:
Nu is er eindelijk een actie bij samsung nederland, als je een s8/s8+ koopt krijg je de Gear Vr combo erbij.. Wat krijgen de early adopters? Niks :(
Ja wat wil je dan wat we hiervan zeggen?? Dit kun je gewoon verwachten, is niet de eerste keer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevintjeb
  • Laatst online: 28-06 14:34
quote:
pappaleone schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:08:
[...]

Ja wat wil je dan wat we hiervan zeggen?? Dit kun je gewoon verwachten, is niet de eerste keer.
Je hoeft me er in ieder geval niet op aan te vallen :+ . Vind het jammer, that's all.

www.kevinvandenbroek.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W84
Early adaptors kregen early access tot de S8. Logisch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pappaleone
quote:
W84 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:23:
Deze x niet toestel werd eerder uitgeleverd. Niet leuk maar wel waar.Over een maand gooien je ze dood met die vr bril.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
quote:
W84 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:23:
Ja wij kregen het toestel "twee weken eerder" in de praktijk bleek dat 1 dag oid aangezien het toestel vrijwel over de hele wereld gewoon uitkwam.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 28-06 14:52

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik ben wel benieuwd naar die Gear VR :P

Surface 2 64 GB | Lumia 950 | XBOX ONE

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 27-06 19:24
Wat hebben ze de navigatiebar verziekt zeg.
Vreselijk irritant dit. Waarom moet dit door de strot geduwd worden, was veel beter als dit gewoon een optie was :r

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kendo
quote:
Ruffzz schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:20:
Vreselijk irritant dit. Waarom moet dit door de strot geduwd worden, was veel beter als dit gewoon een optie was :r
Ik vind het heerlijk, geen navbar meer. Gewoon alles fullscreen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Hoe bedoel je?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• T.G
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 28-06 09:31
quote:
Radiance schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:44:

Ik vind het jammer dat er nu alleen "default" keuren beschikbaar zijn.. Maar je kan het automatisch verdwijnen uitzetten. Settings -> Navigation bar -> Show and hide button. :) (Ik heb 'm op Engels staan :P)

• rohit
quote:
henklbr schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:08:
[afbeelding][afbeelding]

Kunnen we binnenkort de "Samsung S8+ Duo SIM" verwachten in Nederland? De "support-pagina" is er al... ;)

Hieronder de link van de geüpdatet "Gebruikershandleiding" voor de S8/S8+ (juni 2017 rev 1.1):

http://org.downloadcenter...1.1_170602.pdf&OriginYN=N
Yes!! Die komt idd binnenkort uit!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pappaleone
quote:
Ben het 100% met je eens is er niet beter en mooier op geworden.Ik vond het mooi dat je de kleur zelf kon aanpassem. Misschien toch maar eens een kijkje gaan nemen bij het custom gebeuren.

pappaleone wijzigde deze reactie 26-06-2017 10:45 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
rohit schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:16:
[...]

Yes!! Die komt idd binnenkort uit!
I know... ;)

(Waarschijnlijk) Dezelfde prijs als de "gewone" S8+ (Orchid Grey only)...

• frankelfert1
  • Laatst online: 28-06 09:18
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring. Ik heb sinds vorige week een S8 gekocht, maar ik twijfel nog of ik hem (extra) bij verzeker. Ik had een Z3 Compact (die met zijn glazenbehuizing ook al bekend stond als breek gevoelig). Na 2,5 jaar is deze nog puntgaaf, maar ik ben toch wel wat angstig geworden door alle val verhalen en de test van de consumentenbond.

Ik heb alleen een (orginele) hoesje om de achterkant. Is het echt zo dat hij bij bijna iedere val al ergens breekt? Ik heb een " buiten de deur" verzekering die in principe 1x het toestel tot 1 jaar oud volledig vergoed bij valschade, maar ik twijfel toch sterk ivm de fragile behuizing om een extra telefoon verzekering af te sluiten? Iemand die ook een goede ervaring heeft met het laten stuiteren van de S8 ?

• rohit
quote:
frankelfert1 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:30:
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring. Ik heb sinds vorige week een S8 gekocht, maar ik twijfel nog of ik hem (extra) bij verzeker. Ik had een Z3 Compact (die met zijn glazenbehuizing ook al bekend stond als breek gevoelig). Na 2,5 jaar is deze nog puntgaaf, maar ik ben toch wel wat angstig geworden door alle val verhalen en de test van de consumentenbond.

Ik heb alleen een (orginele) hoesje om de achterkant. Is het echt zo dat hij bij bijna iedere val al ergens breekt? Ik heb een " buiten de deur" verzekering die in principe 1x het toestel tot 1 jaar oud volledig vergoed bij valschade, maar ik twijfel toch sterk ivm de fragile behuizing om een extra telefoon verzekering af te sluiten? Iemand die ook een goede ervaring heeft met het laten stuiteren van de S8 ?
" buiten de deur" is prima toch?

• frankelfert1
  • Laatst online: 28-06 09:18
quote:
rohit schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:31:
[...]

" buiten de deur" is prima toch?
Keert maximaal 1x een schade uit... Gelukkig heb ik nog nooit een toestel laten vallen, maar ik ben gewoon benieuwd of de Samsung echt bij iedere " val " breekt, aangezien de test van JerryRigEverything een heel ander beeld laat zien.

frankelfert1 wijzigde deze reactie 26-06-2017 14:36 (12%)

• Eek2nd
Zal niet bij iedere val breken..
Hangt sowieso af van hoe hoog en op welke ondergond die valt.. en ook hoe die calt (scherm plat op de grond of de hoek eerst etc)

In het begin had ik nog maar een backcover.. mn neefje was naar mij toe aan t lopen met mn s8 en liet t vallen... gelukkig op het tapijt, 2 stappen verder en het waren tegels.

Het hoeft niet meteen te breken of barsten.. maar wel grote kans op krasjes, al bij de kleinste krasjes raken sommige mensen al in paniek though..

• Garret1410
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 28-06 17:54
quote:
Wat is er anders dan. Ik gebruik Nova launcher maar omdat ik nieuwsgierig was heb ik even stock launcher maar zie geen verschil. Enigste is is dat je hem kunt laten verdwijnen maar dat is een optie.
Mis ik wat?
Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*