Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 00:00

Acties:
  • +1Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:55
quote:
kendo schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:50:
[...]

Mooi dat het opgelost is d:)b Wat voor modem heb je nu?
Bedankt, ja ben er ook erg blij mee :-)
Ik heb me de Ubiquiti Amplifi aangeschaft, gezien ik veel storings factoren in mijn appartement heb (veel beton, router staat buiten appartement naast een lift) leek me zo'n mesh setup wellicht de oplossing. En dat lijkt inderdaad zo te zijn :-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 00:15
quote:
donpablo80 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:45:
[...]

Heb je dit probleem al opgelost met bellen over WiFi? Ik zie dat icoontje nu ook niet meer staan terwijl ik bellen over WiFi wel aan heb staan. Geen idee of het nu echt werkt.
Een reboot, en het opnieuw aanmelden van mij sim aan het netwerk heeft
het toen voor mij opgelost (hoe simpel kan het zijn he)

Ben er wel blij mee, ontvangst is perfect in mijn betonnen celblok, met mijn
note 4 - miste ik geregeld telefoontjes omdat er geen bereik was.
Ook lijkt de geluidskwaliteit beter.

[edit] nou ik dus er op gewezen ben door jou, zie ik niet meer het icoontje :)
terwijl ik er van overtuigd ben dit icoontje vaker wel dan niet te zien dus.
quote:
Een op een, en je merkt geen verschil schrijft hij 8)7
Maar goed, is wel normale handel, hij is gewoon duidelijk dat
het erg nep is, zeker met die prachtige foto's erbij :)

Ik heb mij even ingelezen over artikel 337 - dikke boetes op dit soort praktijken hoor.

http://wetten.overheid.nl...e_TiteldeelXXV_Artikel337

[edit] @LopendeVogel

Even voor de duidelijkheid aangezien natuurlijk die marktplaats advertentie weg is nu.
Er werden replica's van de s8 aangeboden voor 120 euro.

ppeterr wijzigde deze reactie 13-06-2017 09:37 (43%)

• Ballebek
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:11
Geen wifiproblemen hier. Heb een Netgear R7000 en heb voor 2.4Ghz kanaal 13 en 5Ghz staat op auto. Wel een veel beter bereik dan met mijn OP3, welke al verder reikte dan mijn toestel daar voor.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:38
quote:
Amps schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:14:
[...]

Heb zelf ook een iPhone overwogen. 2k scherm, AMOLED, 3.5mm headphone jack, fast charging, smalle bezels, RGB notificatie LED, goede camera's + manuele camera controls out of the box hebben mij over de streep getrokken om voor de S8 te gaan ;)
Dit is voor mij zojuist ook de reden(en) geweest om te verlengen naar de S8. Daarnaast heb ik de iPhone 6 gehad icm ditzelfde abonnement en de iPhone 7 biedt niet veel meer leuks voor je geld (eerder het nadeel van de jack).
De iPhone 6 had ik verkocht en toen weer mn vorige tel in gebruik genomen (Galaxy S5) en geen moment de iPhone 6 gemist, ondanks dat de iPhone 6 een betere camera, snelheid en accuduur had.

Wel kan ik me indenken indien je actief een macbook/imac/ipad en etc gebruikt en veel via de icloud doet dat een iPhone het pakket compleet maakt, heb je voor de rest weinig Apple in huis dan zie ik zeer weinig tot geen voordelen.

Mijn conclusie was dus ook zojuist: toch maar de S8 pakken, meer functies en de functies die beiden smartphones hebben zou de S8 beter moeten uitvoeren.

Ik heb trouwens de midnight black besteld bij KPN met verlengvoordeel (website).

Oja wat dacht je van de microSD voor de opslag? Ondanks alle cloud mogelijkheden voor je media opslag, vind ik een MicroSD toch zeer prettig om te hebben.
En daarnaast het ''waterdicht'' zijn, Samsung geeft garantie op waterschade indien het zoet/drinkwater betreft. Samsung geeft geen garantie indien het chloor of zoutwater betreft en als het toestel half open ligt (oftewel, kapot/gebroken).
Apple geeft 0,0 garantie, al is het 1 regendruppel die je toestel sloopt.
Okť hier kan je de nodige discussies vast en zeker over krijgen bij Samsung, maar ik vermoed dat die heel snel zien indien het om zout(zand)water of chloor water gaat (lost toch net op een andere manier op dan zoet water, en laat natuurlijk de nodige troep achter).

@ppeterr wat is/was dat dan voor advertentie? Ik kan hem helaas niet openen, volgens mij is de advertentie al verwijdert?

LopendeVogel wijzigde deze reactie 13-06-2017 08:36 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• darud
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07-12 16:17
quote:
Amps schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:47:
De S8 is wel krasgevoelig zeg. Ik schrok wel een beetje van het aantal krassen toen ik mijn zwarte S8 in het licht hield. Er zitten best wat een aantal krassen en schuurplekken op de achterkant. Op de voorkant ook een krasje opgelopen. Ik ben persoon die wel voorzichtig met zijn spul omgaat. Het blijft een gebruiksvoorwerp, maar dit valt toch wel erg tegen.
Ik had er ook last van dat na 3 dagen er (diepe) krassen op de achterkant zaten terwijl ik er vanaf minuut 1 een beschermhoes om heen had zitten en ik echt zuinig erom mee was gegaan.
Na veel contact met samsung kreeg ik coulance en heeft samsung het heel netjes opgelost door de voor en achterkant binnen 24 uur te vervangen.
Met hoge uitzondering werd dit zo opgelost waar ik echt tevreden over bent, feit blijft wel vind ik dat het niet zo snel en makkelijk hoort te krassen.

• ObiTewodros
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 30-11 19:01
Weten jullie wat de screen edge colour balance optie doet hoe je het moet gebruiken? Als ik het open krijg ik een slider waarmee ik de kleurtemperatuur kan aanpassen en een vage beschrijving. De slider lijkt effect te hebben op de kleurtoon van heel het scherm en niet alleen de randen.

Snap er niets van.

• ppeterr
quote:
ObiTewodros schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:28:
Weten jullie wat de screen edge colour balance optie doet hoe je het moet gebruiken? Als ik het open krijg ik een slider waarmee ik de kleurtemperatuur kan aanpassen en een vage beschrijving. De slider lijkt effect te hebben op de kleurtoon van heel het scherm en niet alleen de randen.

Snap er niets van.
Hey, de eerste vraag is - heeft je scherm last van een rode tint aan de randen ?
Want ik raad je aan dat als je gewoon tevreden bent, en je het eigenlijk niet
goed begrijpt wat je doet het met rust te laten.

Anderzijds - hier een linkje met een zeer uitgebreide omschrijving

http://newatlas.com/how-f...plus-white-balance/49388/

• ObiTewodros
quote:
ppeterr schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:07:
[...]

Hey, de eerste vraag is - heeft je scherm last van een rode tint aan de randen ?
Want ik raad je aan dat als je gewoon tevreden bent, en je het eigenlijk niet
goed begrijpt wat je doet het met rust te laten.

Anderzijds - hier een linkje met een zeer uitgebreide omschrijving

http://newatlas.com/how-f...plus-white-balance/49388/
Als ik goed kijk lijkt het alsof de randen een roze tint hebben. Vooral in de onderste helft van het scherm. Het is echter zo subtiel dat ik twijfel of ik het niet aan het verbeelden ben. Het exemplaar in Mediamarkt dat ik bezichtigd heb leek beduidend meer last te hebben van roze tint aan de randen. De rechter rand had overduidelijk een roze tint terwijl de linker rand nergens last van had.

In je link staat alleen dit over de "Screen edge color balance":

Hit that, and you'll be able to change the color balance on the edges of the screen. This setting, however, will take some time to apply and may require device restarts. (Only do this when you won't need to use your phone for a little while!)

Dat is niet echt beter dan de beschrijving op de telefoon zelf. Als ik de slider aanpas heeft het effect op heel het scherm en niet alleen op de randen. Als ik de slider naar links schuif wordt heel het scherm kouder en als ik het naar rechts schuif warmer. Het scherm zelf bij mij ziet er het beste uit bij de standaard niveau(middel van de slider). Echter als ik de slider niet aanpas dan kan ik niet op apply drukken.

Heb als test even de slider een niveautje naar links verschoven en het toegepast. Het is lastig om te zeggen of ik verschil heb gemerkt aangezien het zo subtiel is.

• ppeterr
@ObiTewodros

Ik heb het hier dus ook gehad, een minimale, maar misschien wel verbeelding
verkleuring van de randen. Heb er veel mee gerommeld, en uiteindelijk
terug gekomen op de standaard instellingen (wel iets koeler gezet in de adaptive setting)

Het nadeel van als het zo minimaal is, dat als je de kleur tint voor de edge randen
iets terug zet. Het groenig lijkt te worden.

Nogmaals de tip - als je jezelf niet gek wilt maken en nu tevreden bent :) laat het

• ObiTewodros
quote:
ppeterr schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:42:
@ObiTewodros

Ik heb het hier dus ook gehad, een minimale, maar misschien wel verbeelding
verkleuring van de randen. Heb er veel mee gerommeld, en uiteindelijk
terug gekomen op de standaard instellingen (wel iets koeler gezet in de adaptive setting)

Het nadeel van als het zo minimaal is, dat als je de kleur tint voor de edge randen
iets terug zet. Het groenig lijkt te worden.

Nogmaals de tip - als je jezelf niet gek wilt maken en nu tevreden bent :) laat het
Ik weet dat het niet goed is, maar ik kan ontzettend zitten piekeren over dit soort dingen 8)7

• rohit
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:20
quote:
LopendeVogel schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:30:
[...]

En daarnaast het ''waterdicht'' zijn, Samsung geeft garantie op waterschade indien het zoet/drinkwater betreft. Samsung geeft geen garantie indien het chloor of zoutwater betreft en als het toestel half open ligt (oftewel, kapot/gebroken).
Samsung geeft geen garantie op waterschade! Zout of zoet water maakt niks uit... Zodra de vochtmeters binnenin water opvangen is het al over meestal...

Hoe kom je hierbij? Ervaring?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-10 16:29

jelbo

Hij doet het niet!

quote:
jelbo schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:20:
[...] maar de fotokwaliteit valt me vies tegen. [...]
Na een hoop praktijkervaring wil ik dit hier toch nog wel even nuanceren. Met closeups is de S8 minder, maar met 'gewone' foto's en in situaties met veel over- en onderbelichting presteert de camera fenomenaal. Deze bijvoorbeeld:

Klikbaar voor origineel

Echt heel goed vind ik: veel detail in de donkere delen en ook scherp zat in de hoeken. Dit is dus een onbewerkte JPG uit de stock camera-app. Ik ben toch blij met de S8 camera :)

jelbo wijzigde deze reactie 13-06-2017 22:09 (6%)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:48
Ik vind de camera van de S8+ geweldig, ook close-up foto's. Achtergrond wil nog wel eens onrustig zijn, maar als je bedenkt wat voor kleine sensor het is, blijf ik het toch echt gaaf vinden :)

Paar voorbeeld foto's, gemaakt met mijn S8+

Tears shed for self are tears of weakness, but tears shed for others are a sign of strength. ~ Billy Graham

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Thofie
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 13-12 10:11
Ik vind de kwaliteit van close ups ook prima (klik voor origineel):

Thofie wijzigde deze reactie 13-06-2017 21:32 (32%)

• Thaimaster
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 26-11 14:07
Hebben er meer dezelfde ervaringen met de stock Klok app?

Vanmorgen al voor de 4e keer dat alle wekkers die ik ingesteld heb geen geluid geven, en ik me dus weer verslaap :(
De eerste keer dacht ik dat ik door de wekker heen was geslapen maar ben er achter gekomen dat als ik het test in de klok app door een nieuw alarm aan te maken en ga testen met het volume dat het dan helemaal stil blijft, welke toon ik dan ook kies.
De oplossing is dan het opnieuw opstarten van de telefoon.
Gebruiken jullie een andere app of hebben meer dit probleem?

Pizza!

• uroy
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:
breagor schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:34:
[...]

even een update: lijkt toch niet helemaal aan de S8+ te liggen.
Ik heb me een nieuwe router aangeschaft (was sowieso wel eens tijd) en sindsdien geen problemen meer met de wifi op de S8+. Blijkbaar is de S8 iets gevoeliger voor een matig signaal dan al mijn andere apparaten. Nu de hele dag al geen problemen meer met de Wifi connectie op de S8+.
En ook eindelijk goed signaal ook in de achterste kamers van het huis :-) Had ik wel eens eerder mogen doen.
De telefoon gebruikt de nieuwe DHCP
Oude routers en modems moeten geupdate worden met de nieuwe DHCP

talkin' is cheap, people follow like sheep

• Frank!in
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16:09
quote:
Mother_Goozz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:38:
Ik vind de camera van de S8+ geweldig, ook close-up foto's. Achtergrond wil nog wel eens onrustig zijn, maar als je bedenkt wat voor kleine sensor het is, blijf ik het toch echt gaaf vinden :)

Paar voorbeeld foto's, gemaakt met mijn S8+
Phoe dat zijn nog eens mooie foto's! Handmatige instellingen en gewoon de Samsung camera app?

• JorianD96
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 05-12 19:05
quote:
Thaimaster schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:57:

Vanmorgen al voor de 4e keer dat alle wekkers die ik ingesteld heb geen geluid geven, en ik me dus weer verslaap :(
De eerste keer dacht ik dat ik door de wekker heen was geslapen maar ben er achter gekomen dat als ik het test in de klok app door een nieuw alarm aan te maken en ga testen met het volume dat het dan helemaal stil blijft, welke toon ik dan ook kies.
Oei dat is vervelend. Ik heb zelf het probleem niet, klinkt ook een beetje vreemd. Misschien kan je even de data & cache wissen?

Anders zou ik overgaan naar de Google Klok app.

• Dennisjehz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13-12 04:11
quote:

Ook nergens last van, niet toevallig bij de "do not disturb mode" verkeerde custom instellingen gekozen?

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:48
quote:
Frank!in schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:24:
[...]

Phoe dat zijn nog eens mooie foto's! Handmatige instellingen en gewoon de Samsung camera app?
Dank je :)

Inderdaad in Pro modus van de Samsung camera app, handmatig ISO - Sluitertijd - Focus, RAW en dan wat in Lightroom zitten spelen :)

Mother_Goozz wijzigde deze reactie 14-06-2017 12:21 (34%)

Tears shed for self are tears of weakness, but tears shed for others are a sign of strength. ~ Billy Graham

• Thaimaster
  • Laatst online: 26-11 14:07
quote:
JorianD96 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:33:
[...]

Oei dat is vervelend. Ik heb zelf het probleem niet, klinkt ook een beetje vreemd. Misschien kan je even de data & cache wissen?

Anders zou ik overgaan naar de Google Klok app.
Bedoel je dan via instellingen en dan Apparaatonderhoud?
quote:
Dennisjehz schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:07:
[...]

Ook nergens last van, niet toevallig bij de "do not disturb mode" verkeerde custom instellingen gekozen?
Nee, want als ik de telefoon reboot werkt het daarna.
Heb de telefoon in vliegtuigmodus en geluid uit echter overruled de klok dit normaal.

Pizza!

Acties:
  • +4Henk 'm!
Goed nieuws: er is weer een update onderweg...

Bron: https://www.galaxyclub.nl...date-juni-patch-navigatie

Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS | Build-number: NMF26X.N950FXXU2BQKG | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

• GokuSsj
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13-12 10:30
Hier nog steeds erg blij met mijn S8, kan iemand mij vertellen of ik de kleur lampjes notificaties kan wijzigen ?. Zoals facebook blauw en whatsapp groen. En hij geeft andere kleurtjes dan mijn S6 en ik vroeg me af of dit gewijzigd kon worden ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
quote:
GokuSsj schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:54:
Hier nog steeds erg blij met mijn S8, kan iemand mij vertellen of ik de kleur lampjes notificaties kan wijzigen ?. Zoals facebook blauw en whatsapp groen. En hij geeft andere kleurtjes dan mijn S6 en ik vroeg me af of dit gewijzigd kon worden ;)
In whatsapp kan je de led kleur instellen in de instellingen van whatsapp zelf :)

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:28
quote:
Ah voor de S8+ zie ik, op de S8 nog geen nieuwe update te bekennen, zal er wel aan komen dan gok ik.

• GokuSsj
  • Laatst online: 13-12 10:30
quote:
ppeterr schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:16:
[...]

In whatsapp kan je de led kleur instellen in de instellingen van whatsapp zelf :)
Top! dat werkte inderdaad, dank :)

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:39
quote:

Dit is wel heel toevallig, vanochtend zou mijn wekker af moeten gaan! Nou mooi niet dus, word ik verdomme om 820 wakker! Ik snap er niks van, ik weet zeker dat ik hem niet heb uitgezet want de tel lag in een andere kamer (omdat ik tijdelijk ff andere slaapkamer heb). Had ook niet een melding van een gemist alarm, dacht dat het misschien met Bixby te maken had?
https://tweakers.net/ext/f/6vAw8BbFgg9UuyYSm1mWnHs7/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/es09cHIi0UwTFlS6VKjut1Ba/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/VN3TdggZpTXSbPvHcnpE5Nwl/thumb.png

WARNING: Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 15 jun 17
Dit is officiŽle Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Noot: Na het installeren van deze ROM, krijg je WEL OTA-updates op je toestel!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.****** has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* Android 7.0
* June security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements

Model SM-G955F
Model name Galaxy S8+
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 11544126
Build date Thu, 08 Jun 2017 13:11:43 +0000
Security Patch Level 2017-06-01
Product code PHN
PDA G955FXXU1AQF7
CSC G955FOXM1AQF7
Download for install with Odin 3.12.3: MegaNZ

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.3; USE HOME_CSC_OXM !

WARNING: Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.****** has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* Android 7.0
* Stability Improvements

Model SM-G950F
Model name Galaxy S8
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 11544126
Build date Thu, 08 Jun 2017 13:09:40 +0000
Product code PHN
PDA G950FXXU1AQF7
CSC G950FOXM1AQF7

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.3; USE HOME_CSC_OXM !

henklbr wijzigde deze reactie 15-06-2017 10:34 (32%)

Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS | Build-number: NMF26X.N950FXXU2BQKG | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

• ObiTewodros
Is dat de update dat de optie om je navbar kleur verwijdert?
Zo nu en dan krijg ik een irritante pop-up als ik mijn volume wil verhogen.
"Hoger volume kan beschadiging veroorzaken" enz.

Het lijkt heel random, soms dagen niet en soms een paar keer per dag. Voornamelijk bij BT producten.

Weet iemand waar ik dit uitschakel?

Le Silencieux: Awesome Mix Vol. 1 - Le Silencieux: Awesome Mix Vol. 2

• CAP-Team
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 00:25

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Volgens mij moet dat er wettelijk in zitten, ik krijg het ook af en toe op Windows 10 Mobile

Surface 2 64 GB | Samsung Galaxy S8 | XBOX ONE

• rohit
quote:
Donstil schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:16:

Het lijkt heel random, soms dagen niet en soms een paar keer per dag. Voornamelijk bij BT producten.

Krijg ik ook af en toe.. Soms idd irritant maar goed zal wel wettelijk moeten ofzo..

• chucky666
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Weet iemand het hier mischien.
Mijn vrouw heeft de normale s8.
Thuis heeft ze gewoon wifi maar als ze weg gaat blijft ie op wifi hangen.
Hij springt dus niet naar 4g.
Heb al geprobeerd met de instelling aan en uit van die instelling dat ie smarter om gaat met internet verbinding bij wifi maar bij alle 2 hetzelde.
Iemand een idee?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• robje50
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13-12 09:17
quote:
henklbr schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 07:30:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Sinds wanneer heeft Mega een limiet :( .. Kan je misschien ergens anders naar uploaden?

• CoachKoos
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 19:32
Als ik een nieuwe app installeer op mijn S8, dan komt hiervan automatisch een sneltoets op het homescreen. Aangezien ik daar maar een paar apps op wil hebben is dat niet handig.

Iemand een idee of je in kunt stellen dat de sneltoetsen niet automatisch aangemaakt worden?

• robje50
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13-12 09:17
quote:
CoachKoos schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:36:
Als ik een nieuwe app installeer op mijn S8, dan komt hiervan automatisch een sneltoets op het homescreen. Aangezien ik daar maar een paar apps op wil hebben is dat niet handig.

Iemand een idee of je in kunt stellen dat de sneltoetsen niet automatisch aangemaakt worden?
In de playstore onder instellingen.

Robin

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:27
quote:

Dit is wettelijk geregeld, dus valt niet uit te schakelen. De melding is volgens mij niet willekeurig. Volgens mij krijg je deze alleen de eerste keer dat je de volume hoog schakelt na een herstart van je telefoon. Dat was althans zo op mijn Galaxy S7 en ik denk niet dat dit veranderd is op de S8.

(ik weet niet of dit ook zo werkt als je muziek luitstert via bluetooth, maar ik denk dat dit dan ook hetzelfde werkt)

• jabberwock
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12-12 22:27

jabberwock

XBL:Jabberwocks

quote:

Met tasker en Autotools secure settings kun je dat uitzetten.

• CoachKoos
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 19:32
quote:
robje50 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:37:
[...]

In de playstore onder instellingen.

Robin
Ene kant logisch, maar zou toch verwachten dat het bij de instellingen van de telefoon zit.

Thx!!

• Kypo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:53
Niet wetende of dit hier wel mag :)

Maar ik stel toch mn vraag maar even! Ga ik spijt krijgen van mijn keuze om vandaag nog een s8+ te halen, wetende dat de note8 in de herfst uit komt?

Ik weet dat het glazenbol kijken is... Maar ik heb de note3 gehad, en de keren dat ik de pen gebruikte kan ik op 1 hand tellen. Daarnaast trekt VR via een telefoon me ook niet echt.

Zijn er nog andere major verschillen? Of is dit het wel een beetje?

• rohit
quote:
CoachKoos schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:14:
[...]

Ene kant logisch, maar zou toch verwachten dat het bij de instellingen van de telefoon zit.

Thx!!
is logisch want je apps worden geÔnstalleerd vanuit de play store ;) Daarom zit de instelling daar ook :)
quote:
Kypo schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:16:
Niet wetende of dit hier wel mag :)

Maar ik stel toch mn vraag maar even! Ga ik spijt krijgen van mijn keuze om vandaag nog een s8+ te halen, wetende dat de note8 in de herfst uit komt?

Ik weet dat het glazenbol kijken is... Maar ik heb de note3 gehad, en de keren dat ik de pen gebruikte kan ik op 1 hand tellen. Daarnaast trekt VR via een telefoon me ook niet echt.

Zijn er nog andere major verschillen? Of is dit het wel een beetje?
Dubbele camera, iets groter scherm denk ik, vingerprint onder het scherm.. Als je het pennetje niet echt gebruikt zou ik voor de S8+ gaan! Heerlijk toestel!

rohit wijzigde deze reactie 15-06-2017 16:28 (19%)

• Kypo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:53
quote:
rohit schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:27:
[...]

is logisch want je apps worden geÔnstalleerd vanuit de play store ;) Daarom zit de instelling daar ook :)

[...]

Dubbele camera, iets groter scherm denk ik, vingerprint onder het scherm.. Als je het pennetje niet echt gebruikt zou ik voor de S8+ gaan! Heerlijk toestel!
Aah ok, ik ben door mn nexus 6p de vingerprint aan de achterkant al gewend :) Groter scherm hoeft niet voor mij. En ik maak eigenlijk meer foto's met mn spiegelreflex. Telefooncamera is voor mij puur om snel iets vast te leggen wat ik niet moet vergeten :)

Maar thnx! Ik ga voor de S8+ :D

• rohit
quote:
Kypo schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:30:
[...]

Aah ok, ik ben door mn nexus 6p de vingerprint aan de achterkant al gewend :) Groter scherm hoeft niet voor mij. En ik maak eigenlijk meer foto's met mn spiegelreflex. Telefooncamera is voor mij puur om snel iets vast te leggen wat ik niet moet vergeten :)

Maar thnx! Ik ga voor de S8+ :D
Ga je geen spijt van krijgen ;)

• ObiTewodros
quote:
rohit schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:27:
[...]

[...]

Vingerprint onder het scherm komt ook niet op de Note 8.

http://www.phonearena.com...-Samsung-official_id94851
quote:
jabberwock schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:09:
[...]

Met tasker en Autotools secure settings kun je dat uitzetten.
Nice :)
quote:
avec_style schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:48:
[...]

Dit is wettelijk geregeld, dus valt niet uit te schakelen. De melding is volgens mij niet willekeurig. Volgens mij krijg je deze alleen de eerste keer dat je de volume hoog schakelt na een herstart van je telefoon. Dat was althans zo op mijn Galaxy S7 en ik denk niet dat dit veranderd is op de S8.

(ik weet niet of dit ook zo werkt als je muziek luitstert via bluetooth, maar ik denk dat dit dan ook hetzelfde werkt)
Ppff die betuttelende EU regels ook altijd |:(

• MartijnH2
  • Laatst online: 24-11 16:16
Ik ben recentelijk van een niet nader te noemen concurrent eindelijk weer eens Android gaan proberen, en wel met de Samsung S8. Laat ik voorop stellen dat ik de telefoon of het product niet wil bashen, ik ben tevreden met het uiterlijk, het OLED scherm en de uitstekende camera. Maar ik loop toch wel tegen een reeks problemen aan..

Ik moet soms, niet altijd, nadat ik de telefoon ontgrendel met mijn vingerafdruk, opnieuw ''slide to unlock'' uitvoeren. Heeft iemand hier last van? Ik heb inmiddels de hele security maar uitgezet want ik vertik het om 2 handelingen te verrichten om mijn telefoon te kunnen gebruiken.

Slecht bereik. Hoewel ik mensen goed kan verstaan en ook meestal 4/5 streepjes bereik heb, kunnen mensen mij vaak slecht verstaan. Mogelijk dat mijn Spigen cover daar mee te maken heeft. Maar irritant is het zeker

Spotify/Soundcloud schieten voortdurend op 'pauze'. Ik heb dit probleem eigenlijk alleen met mijn JayBird x3 bluetooth buds, en niet met de Bose QuietComfort 35. Lijkt iets geks te zijn tussen S8/Jaybird dus

Batterijduur is vrij matig. Ik heb middels package disabler pro de 'bloatware' alsmede alle bixby spul uitgezet, brightness staat laag (auto) en de CPU limiter staat ook aan. Toch haal ik met net een volle dag met 'normaal' gebruik.

Heeft iemand ook last van slechte verstaanbaarheid (bereik), batterij en ontgrendel issues? Ik ben erg benieuwd naar eventuele oplossingen.. dank :)

• Dennisjehz
quote:
MartijnH2 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:22:
Ik ben recentelijk van een niet nader te noemen concurrent eindelijk weer eens Android gaan proberen, en wel met de Samsung S8. Laat ik voorop stellen dat ik de telefoon of het product niet wil bashen, ik ben tevreden met het uiterlijk, het OLED scherm en de uitstekende camera. Maar ik loop toch wel tegen een reeks problemen aan..

Ik moet soms, niet altijd, nadat ik de telefoon ontgrendel met mijn vingerafdruk, opnieuw ''slide to unlock'' uitvoeren. Heeft iemand hier last van? Ik heb inmiddels de hele security maar uitgezet want ik vertik het om 2 handelingen te verrichten om mijn telefoon te kunnen gebruiken.

Slecht bereik. Hoewel ik mensen goed kan verstaan en ook meestal 4/5 streepjes bereik heb, kunnen mensen mij vaak slecht verstaan. Mogelijk dat mijn Spigen cover daar mee te maken heeft. Maar irritant is het zeker

Spotify/Soundcloud schieten voortdurend op 'pauze'. Ik heb dit probleem eigenlijk alleen met mijn JayBird x3 bluetooth buds, en niet met de Bose QuietComfort 35. Lijkt iets geks te zijn tussen S8/Jaybird dus

Batterijduur is vrij matig. Ik heb middels package disabler pro de 'bloatware' alsmede alle bixby spul uitgezet, brightness staat laag (auto) en de CPU limiter staat ook aan. Toch haal ik met net een volle dag met 'normaal' gebruik.

Heeft iemand ook last van slechte verstaanbaarheid (bereik), batterij en ontgrendel issues? Ik ben erg benieuwd naar eventuele oplossingen.. dank :)
Heb geen last van slecht bereik, tevens haal ik 1 dag en 4 uur op batterij standby en dan ook nog eens 7 uur screen on time, dit is beter dan de iPhone 7 plus die ik had, ik doe overigens niks speciaals om dit te halen door apps of andere aanpassingen.

Gebruik fingerprint als unlock methode werkt perfect, dit werkt altijd ook als scherm uit staat, wanneer je het apparaat opnieuw opstart moet je eerst de tweede code bevestigen maar dit is op alle Android toestellen zo en ook op iPhone.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
quote:
MartijnH2 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:22:

Hey martijn, ik herken in een aantal puntjes jouw opmerking

Het bereik, dit heeft waarschijnlijk eerder te maken met je provider of de situatie waar je inzit.
Ik heb vodafone, en die is buiten goed, ga ik naar binnen en zeker thuis met veel beton
wordt het slecht. Bij vodafone is het antwoord WIFI bellen, kan je aanzetten in de dialer opties.

Het "pauze" probleem, lijkt mij eerder dat bepaalde apps in "doze" modus gaan, ik heb
dat bijvoorbeeld ook soms met de 3fm app. Het lijkt beter te gaan als je de app
open laat staan en niet "minmaliseerd". wellicht eens zoeken op een anti-doze setting voor apps :)

De batterij werkt hier uitmuntend, bij normaal gebruik, scherm voluit, wifi en BT en gps aan.
haal ik zeker hier 40+uur. Het is aan te raden eens goed te kijken welke apps je verbruik
slurpen....en anders een check laten doen of je accu wel in orde is.
Ik heb trouwens de s8+

Over de CPU limiter, ik heb daar zo mijn bedenkingen over of dat wel goed is voor
het accu verbruik. Tenslotte zal een app die gelimiteerd is er langer over doen
om te doen wat hij moet doen en dus meer verbruiken.

ppeterr wijzigde deze reactie 16-06-2017 18:01 (6%)

• donpablo80
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19:08
quote:

What's new:
* Android 7.0
* Stability Improvements

Model SM-G955F
Model name Galaxy S8+
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 11544126
Product code PHN
PDA G955FXXU1AQF7
CSC G955FOXM1AQF7

What's new:
* Android 7.0
* Stability Improvements

Model SM-G950F
Model name Galaxy S8
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 11544126
Product code PHN
PDA G950FXXU1AQF7
CSC G950FOXM1AQF7

bij mega kan ik niet meer dan 3gb downloaden, of ik moet maandelijks gaan betalen.

• ppeterr
quote:
donpablo80 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:54:
[...]

bij mega kan ik niet meer dan 3gb downloaden, of ik moet maandelijks gaan betalen.
voor de mensen die tegen de download limiet aanlopen bij mega.
Er is een fijn programma'tje die dit oplost.
Ongelimiteerd linkjes pasten in een download tool - en slurpen maar.

http://megadownloaderapp.blogspot.nl/

@henklbr je zal vast vaker deze vraag krijgen, bij deze de oplossing voor de links naar mega
die beperkt worden.

en @robje50 - bij deze dus geen limiet met bovenstaande proggie

ppeterr wijzigde deze reactie 16-06-2017 20:16 (16%)

• dutchwingman
  • Laatst online: 02-10 12:08
Sinds kort duurt het opladen van mijn s8 ruim 9 uur. Soms ineens in 1,5 uur maar kan ook wel eens 13 uur zijn. Meerdere opladers geprobeerd, maar hetzelfde resultaat. Een defecte accu of usb poort?

• donpablo80
quote:
ppeterr schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:07:
[...]

voor de mensen die tegen de download limiet aanlopen bij mega.
Er is een fijn programma'tje die dit oplost.
Ongelimiteerd linkjes pasten in een download tool - en slurpen maar.

http://megadownloaderapp.blogspot.nl/

@henklbr je zal vast vaker deze vraag krijgen, bij deze de oplossing voor de links naar mega
die beperkt worden.

en @robje50 - bij deze dus geen limiet met bovenstaande proggie
dat proggie download niet, heb linkje er in gezet, maar download niet.
quote:
dutchwingman schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:40:
Sinds kort duurt het opladen van mijn s8 ruim 9 uur. Soms ineens in 1,5 uur maar kan ook wel eens 13 uur zijn. Meerdere opladers geprobeerd, maar hetzelfde resultaat. Een defecte accu of usb poort?
Lijkt mij sterk dat zoiets aan de USB poort kan liggen. Lijkt mij dan eerder de accu.

• dutchwingman
  • Laatst online: 02-10 12:08
quote:
Donstil schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:08:
[...]

Lijkt mij sterk dat zoiets aan de USB poort kan liggen. Lijkt mij dan eerder de accu.
Ik ga m'n toestel van de week maar eens opsturen naar Samsung. Baal er wel van, verder een fantastische telefoon.

• ppeterr
quote:
donpablo80 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:08:
[...]

dat proggie download niet, heb linkje er in gezet, maar download niet.
Dat is vreemd, hier enkel url in clipboard zetten terwijl
programmatje draait, en hij download al gelijk

quote:
dutchwingman schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:40:
Denk slechte verbinding door kabel of USB poort.
Komt de melding 'snel laden' wel in beeld. Zo niet dan zal het de verbinding zijn. Heb je de USB poort al schoongemaakt?

Accu is goed of niet goed dus kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt, als de accu niet goed is zou de accuduur ook verschillend moeten zijn.
Het zou ook in de accu laad/regel circuit board kunnen liggen maar dat lijkt me sterk.

• donpablo80
quote:
ppeterr schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 07:51:
[...]

Dat is vreemd, hier enkel url in clipboard zetten terwijl
programmatje draait, en hij download al gelijk

[afbeelding]
Vanochtend lukte het! Download starte direct. Thx!

• brekson
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 26-07 12:39
Zit met een lastig trilemma : Telenet biedt aan :
S7edge : 499
S8 649
S8+ 749

• donpablo80
quote:

What's new:
* Android 7.0
* Stability Improvements

Model SM-G955F
Model name Galaxy S8+
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 11544126
Product code PHN
PDA G955FXXU1AQF7
CSC G955FOXM1AQF7

What's new:
* Android 7.0
* Stability Improvements

Model SM-G950F
Model name Galaxy S8
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 11544126
Product code PHN
PDA G950FXXU1AQF7
CSC G950FOXM1AQF7

Ik kan deze firmware nergens vinden op de bekende samsung firmware sites, althans niet de PHN versie, wel wat andere landen. Hoe kan dat? Lopen die sites achter met hun firmwares?

• pappaleone
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 11-12 14:24
quote:
donpablo80 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Ik kan deze firmware nergens vinden op de bekende samsung firmware sites, althans niet de PHN versie, wel wat andere landen. Hoe kan dat? Lopen die sites achter met hun firmwares?
Henk Pakt de laatste firmware en past deze aan, zodat deze gewoon als Nederlandse versie gebruikt kan worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• donpablo80
quote:
pappaleone schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:13:
[...]

Henk Pakt de laatste firmware en past deze aan, zodat deze gewoon als Nederlandse versie gebruikt kan worden.
Okť! Dan snap ik 'm. Thx!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:20
quote:
brekson schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:33:
S8 649
S8+ 749
En wat is er precies lastig? :P

Mijn PC | Mijn MiLight app Android

• Gilb1
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 23-10 17:31
Bij het openen van de camera app krijg ik de laatste regelmatig een wazig beeld. Dan moet ik op allerlei instellingen van de app drukken, op nieuw opstarten van de camera app en uiteindelijk krijg ik dan wel weer een normaal scherp beeld. Maar ik weet niet waar het mee te maken heeft. Hebben jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:45

Orinoco

Unter den Linden

quote:
brekson schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:33:
S8 649
S8+ 749
Degene die je cash kan betalen!

 MQ8P2ZD/A I  MLXP2DN/A I  MPGH2NF/A I SM-G950F

• SYQ
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Is wifi bellen voor TMobile al beschikbaar? Ik heb de optie niet in ieder geval. Draai meest recente update

iMac 27 5K (2014) - Macbook Pro 15 (2012) - iMac Mini (2011) - Galaxy S6

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
pappaleone schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:13:
[...]

Dat was bij de S7/S7Edge zo, maar bij de S8/S8+ pas ik niks meer aan...

De firmware is voor ALLE Europese landen (UN-branded) hetzelfde: alle verschillende CSC's (zeg maar, de "configuratie-bestanden") zijn ondergebracht in de Multi-CSC OXM.

Dus alle FW's met Multi-CSC OXM kunnen gebruikt worden op de Nederlandse UN-branded toestellen (PHN)

quote:
SYQ schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:31:
Is wifi bellen voor TMobile al beschikbaar? Ik heb de optie niet in ieder geval. Draai meest recente update
Ik ging naar de T-Mobile site, vulde in de zoekbalk "VoWiFi" in -> TaTaa -> meteen antwoord... ;)

• SYQ
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
quote:
henklbr schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:30:
[...]

Ik ging naar de T-Mobile site, vulde in de zoekbalk "VoWiFi" in -> TaTaa -> meteen antwoord... ;)
Dank. Ik heb eerst lopen googlen waarbij ik dit tegen kwam https://www.iculture.nl/n...e-volte-iphone-bellen-4g/. Dus dacht het zal ook vast beschikbaar zijn voor s8, helaas nog niet dus

iMac 27 5K (2014) - Macbook Pro 15 (2012) - iMac Mini (2011) - Galaxy S6

• MartijnH2
  • Laatst online: 24-11 16:16
quote:
ppeterr schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:47:
[...]

Hey martijn, ik herken in een aantal puntjes jouw opmerking

Het bereik, dit heeft waarschijnlijk eerder te maken met je provider of de situatie waar je inzit.
Ik heb vodafone, en die is buiten goed, ga ik naar binnen en zeker thuis met veel beton
wordt het slecht. Bij vodafone is het antwoord WIFI bellen, kan je aanzetten in de dialer opties.

Het "pauze" probleem, lijkt mij eerder dat bepaalde apps in "doze" modus gaan, ik heb
dat bijvoorbeeld ook soms met de 3fm app. Het lijkt beter te gaan als je de app
open laat staan en niet "minmaliseerd". wellicht eens zoeken op een anti-doze setting voor apps :)

De batterij werkt hier uitmuntend, bij normaal gebruik, scherm voluit, wifi en BT en gps aan.
haal ik zeker hier 40+uur. Het is aan te raden eens goed te kijken welke apps je verbruik
slurpen....en anders een check laten doen of je accu wel in orde is.
Ik heb trouwens de s8+

Over de CPU limiter, ik heb daar zo mijn bedenkingen over of dat wel goed is voor
het accu verbruik. Tenslotte zal een app die gelimiteerd is er langer over doen
om te doen wat hij moet doen en dus meer verbruiken.
Hi Peter,

Ik zit zelf bij KPN, ik zal eens kijken of ik kan WIFI bellen.

AccuBattery geeft aan dat NovaLauncher de grootste verbruiker is. Schijnt een geen onbekend probleem te zijn. Ik heb een 'fix' toegepast, mogelijk gaat het nu beter.

Batterij verbruik is tevens erg subjectief. Ik kan niet echt een eerlijke vergelijking maken tussen deze telefoon en de vorige die ik had. Voor mijn gevoel gaat hij minder lang mee. Tijd zal het leren :)

Samsung geeft zelf onder 'power saving mode' de suggestie dat de CPU limiter batterij verbruik zou moeten besparen. Ik neem even aan dat zij weten waar ze het over hebben. Daarentegen heb je wel een punt, ergens langer over doen kost wellicht nog meer batterij.

Bedankt voor de tips!

• Sleehond
Ik kreeg vandaag een melding dat er een software update was. Nu ben ik paar uur later thuis op WiFi en niks meer te vinden....?

Tevens, vandaag is m'n batterij als een malle op gegaan. Veel foto's gemaakt en gekeken was weekendje weg.

Vreet dat zoveel....?? 12uur met SOT 2.5 uur is toch bizar vaag? Wel helderheid hele dag op pad op het hoogst en roaming (BelgiŽ). En dus veel foto's maken (90 stuks) en kijken. Maar dan nog.....

Sleehond wijzigde deze reactie 17-06-2017 23:40 (25%)

• kendo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:01
quote:
Gilb1 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 17:29:
Bij het openen van de camera app krijg ik de laatste regelmatig een wazig beeld. Dan moet ik op allerlei instellingen van de app drukken, op nieuw opstarten van de camera app en uiteindelijk krijg ik dan wel weer een normaal scherp beeld. Maar ik weet niet waar het mee te maken heeft. Hebben jullie hier ervaring mee?
Beeldstabilisatie uit zetten. Of een klein tikje geven/even schudden. De camera wil nog wel eens vast zitten in zijn behuizing.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Sleehond schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:16:
Ik kreeg vandaag een melding dat er een software update was. Nu ben ik paar uur later thuis op WiFi en niks meer te vinden....?

Tevens, vandaag is m'n batterij als een malle op gegaan. Veel foto's gemaakt en gekeken was weekendje weg.

Vreet dat zoveel....?? 12uur met SOT 2.5 uur is toch bizar vaag? Wel helderheid hele dag op pad op het hoogst en roaming (BelgiŽ). En dus veel foto's maken (90 stuks) en kijken. Maar dan nog.....
Accuduur en fotografen is om te janken idd.

Ik poste dit al eerder, was mijn score die dag
quote:
Accu volledig leeg: 278 foto's gemaakt en tien filmpjes van minder dan 30 seconden de camera is 59 minuten en 47 seconden actief geweest aldus batterij management.

De iPhone 7+ van mijn vrouw had na het maken van 315 foto's en 34 filmpjes nog 64% over (Geen apps gesloten. Geen flightmodus)

Donstil wijzigde deze reactie 18-06-2017 01:29 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brekson
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 26-07 12:39
quote:
Orinoco schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:10:
[...]

Degene die je cash kan betalen!
Haha , no problemo
Vraag me enkel af of de 8+ het prijsverschil met de 7 edge waard is

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
MartijnH2 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:08:
[...]

Ik zit zelf bij KPN, ik zal eens kijken of ik kan WIFI bellen.
VoWiFi is bij KPN (nog) niet geactiveerd; dit zit momenteel in een test-fase en zal later dit jaar geactiveerd worden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:45

Orinoco

Unter den Linden

quote:
brekson schreef op zondag 18 juni 2017 @ 06:42:
[...]

Haha , no problemo
Vraag me enkel af of de 8+ het prijsverschil met de 7 edge waard is
In dat geval vooral de eerste aantal pagina's van dit draadje lezen, er zijn hier al redelijk veel postings voorbij gekomen met de vraag "welke keuze moet ik maken".
Ben zelf voor de S8 gegaan, heel fijn toestel.
Succes met je uiteindelijke keuze. 😀

 MQ8P2ZD/A I  MLXP2DN/A I  MPGH2NF/A I SM-G950F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gilb1
quote:
kendo schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:32:
[...]

Beeldstabilisatie uit zetten. Of een klein tikje geven/even schudden. De camera wil nog wel eens vast zitten in zijn behuizing.
Dank je. Waar kan ik beeldstabilisatie vinden? Bij de instellingen zie ik wel videostabilisatie maar geen beeldstabilisatie. Of zit het onder een van de virtuele knoppen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kendo
quote:
Gilb1 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 16:04:
[...]

Dank je. Waar kan ik beeldstabilisatie vinden? Bij de instellingen zie ik wel videostabilisatie maar geen beeldstabilisatie. Of zit het onder een van de virtuele knoppen?
Volgens mij wordt daar idd. videostabilisatie mee bedoeld. Mijn S8+ had het ook en na het uitzetten van deze optie en een reboot, is mijn camera scherp. En blijft ook scherp, ook na het weer aanzetten van de stabilisatie optie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
@kendo

Dat werkt echt goed, ik heb soms geen geluid als ik dan met mijn s8+ even
op de rand van de tafel mep, niet te hard hoor, gewoon een klein beukje
heb ik weer geluid.

:) ik snap je work around.....maar joh, dat kan toch niet oke zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kendo
quote:
ppeterr schreef op zondag 18 juni 2017 @ 16:38:
@kendo

Dat werkt echt goed, ik heb soms geen geluid als ik dan met mijn s8+ even
op de rand van de tafel mep, niet te hard hoor, gewoon een klein beukje
heb ik weer geluid.

:) ik snap je work around.....maar joh, dat kan toch niet oke zijn
Ik heb het out of the box ook maar 1x gehad. Tot nu toe geen problemen weer gehad met de camera. Maar er zijn idd. nogal wat mensen met een blurry S8 camera, of slechte focus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
quote:
kendo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 16:59:
[...]

Ik heb het out of the box ook maar 1x gehad. Tot nu toe geen problemen weer gehad met de camera. Maar er zijn idd. nogal wat mensen met een blurry S8 camera, of slechte focus.
Ik heb het eerder al eens gelezen deze oplossing, dat is waar.
En wellicht lost het wel net even die mechanische hapering op
wat het probleem geeft. Het blijft natuurlijk raar als oplossing :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sleehond
Al paar dagen last van een flinke battery drain. Althans dat zegt mijn gevoel. 15uur van de lader met 5.30uur SOT. Gevoelsmatig zou ik zelfs met 5.30uur SOT toch echt meer als 15uur moeten halen. In het begin haalde ik gemakkelijk 24uur. Geen apps of wat dan ook veranderd....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gilb1
quote:
kendo schreef op zondag 18 juni 2017 @ 16:31:
[...]

Volgens mij wordt daar idd. videostabilisatie mee bedoeld. Mijn S8+ had het ook en na het uitzetten van deze optie en een reboot, is mijn camera scherp. En blijft ook scherp, ook na het weer aanzetten van de stabilisatie optie.
Fijn, bedankt! Nu de komende dagen maar eens kijken hoe het gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisjehz
quote:
Donstil schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:26:
[...]

Accuduur en fotografen is om te janken idd.

Ik poste dit al eerder, was mijn score die dag
[...]
Grotendeels te maken met dat het scherm 100% brightness gebruikt als het zonnig weer is... en sinds dit scherm het hoogste aantal nits heeft van smartphones... trekt dat waarschijnlijk veel batterij leeg ja...

Als voorbeeld de iPhone 7 plus heeft maar: 705 nits
De Samsung Galaxy s8 en s8+ heeft: 1020 nits

Zoals je kan zien zit daar een heel groot verschil in... maar dit is allemaal positief want dit zorgt er voor dat je in de velle zo'n lekker alles kan zien!

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Dennisjehz schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:34:
[...]

Grotendeels te maken met dat het scherm 100% brightness gebruikt als het zonnig weer is... en sinds dit scherm het hoogste aantal nits heeft van smartphones... trekt dat waarschijnlijk veel batterij leeg ja...

Als voorbeeld de iPhone 7 plus heeft maar: 705 nits
De Samsung Galaxy s8 en s8+ heeft: 1020 nits

Zoals je kan zien zit daar een heel groot verschil in... maar dit is allemaal positief want dit zorgt er voor dat je in de velle zo'n lekker alles kan zien!
Nou mijn voorbeeld was voornamelijk binnen dus dat gaat hier helaas niet op.

Neemt niet weg dat het verschil in verbruik voor de eind gebruiker vervelend is. Waar het dan ook vandaan komt.

Donstil wijzigde deze reactie 18-06-2017 21:18 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 00:00
Iemand een idee waarom het AOD steeds van licht naar donker of anderom springt? Toestel ligt gewoon naast me op de bank en denk dat iemand belt of iets. Meer hier last van?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik heb alle posts over de VR actie verplaatst naar: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12-12 02:24
Dat is irritant! Krijg na ik na me wandeling buiten op 4G een melding dat er een software update is voor mijn S8. Dus ik denk: Top! Even me WiFi aanzetten als ik binnen ben. Krijg ik de melding niet meer naar voren...
Bij zoeken naar een update geeft hij aan dat de laatste software erop staat...

Ik hoop namelijk dat met deze update de WiFi wat stabieler is. Daar heb ik nog wel wat problemen mee.

Dubrillion wijzigde deze reactie 19-06-2017 13:56 (15%)

• Sleehond
quote:
Dubrillion schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:07:
Dat is irritant! Krijg na ik na me wandeling buiten op 4G een melding dat er een software update is voor mijn S8. Dus ik denk: Top! Even me WiFi aanzetten als ik binnen ben. Krijg ik de melding niet meer naar voren...
Bij zoeken naar een update geeft hij aan dat de laatste software erop staat...

Ik hoop namelijk dat met deze update de WiFi wat stabieler is. Daar heb ik nog wel wat problemen mee.
Dit had ik zaterdagavond. Kreeg een melding dat er een update was, in de auto op 4G. Thuis Wfi aangezet en update nergens te bekennen.

Vreemd, maar blijkbaar wel onderweg....

Hoop idd wat Wifi verbeteringen in de update. Zowel thuis als op werk als op iemands anders netwerk valt Wifi wel eens weg.

• jabberwock
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12-12 22:27

jabberwock

XBL:Jabberwocks

quote:
Sleehond schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:32:
[...]

Dit had ik zaterdagavond. Kreeg een melding dat er een update was, in de auto op 4G. Thuis Wfi aangezet en update nergens te bekennen.

Vreemd, maar blijkbaar wel onderweg....

Hoop idd wat Wifi verbeteringen in de update. Zowel thuis als op werk als op iemands anders netwerk valt Wifi wel eens weg.
Ik heb dat ook gehad. Nu komt die melding niet meer. Ik heb ergens gelezen dat je die update kan "forceren" via smartswitch, maar ook daar geeft hij aan dat er geen update is.

Misschien had men de update voor PHN al aan gezet, maar dat het eigenlijk niet de bedoeling was en weer snel uitgezet?

• ObiTewodros
Bij het starten van het opnemen van een video wordt erg veel "gecropt". Het uitzetten van video stabilisatie vermindert de hoeveelheid crop, maar er wordt nog steeds gecropt. Er kan hier niets aan gedaan worden?

Bij het opnemen in de 60fps mode merk ik dat de autofocus een stuk trager werkt. Hebben jullie dit ook?

• rick85
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11-12 17:51
Iemand al een update gehad op een unbranded toestel?

• Sleehond
quote:
rick85 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:17:
Iemand al een update gehad op een unbranded toestel?
Zie hierboven als je terugleest. Hier en daar meldingen geweest maar update nog niet officieel te downloaden. Lijkt er dus aan te komen.

• Planespotter
  • Laatst online: 22:52

Planespotter

Bnet: Mercy#21728

Ook maar de stap genomen en een Galaxy S8+ & een Gear S3 besteld voor 900 euro samen, ben vooral erg benieuwd naar het toestel.

Heb momenteel een 1+3T dus zal weer even wennen worden om het Samsung sausje van Android te moeten gebruiken, maar ik vertrouw erop dat dat wel verbeterd is sinds m'n laatste Samsung (S3).

Nu maar eens kijken of ik ergens een fatsoenlijke case kan scoren want zo'n mooi toestel wil ik natuurlijk niet laten vallen dus naakt gebruiken is geen optie.

''Are ya sweet talkin' me? All that chit chat is gonna get ya hurt''

• Reptillian77
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12-12 15:09
Ik zit al een tijdje te stoeien dat mijn scherm niet meer automastich draait. De instelling lijkt wel eruit gesloopt ook sinds de laatste update voor mijn S8+. Kan de optie nergens meer vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:55

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
Reptillian77 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:21:
Ik zit al een tijdje te stoeien dat mijn scherm niet meer automastich draait. De instelling lijkt wel eruit gesloopt ook sinds de laatste update voor mijn S8+. Kan de optie nergens meer vinden. Iemand een idee?
Het is een toggle geworden die "Staand" en "Autom. draaien" heet. "Staand" is een staande rechthoek met een slotje erin.

sjaool wijzigde deze reactie 19-06-2017 21:29 (6%)

"When you grow up your heart dies"

• Reptillian77
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12-12 15:09
quote:
sjaool schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:25:
[...]

Het is een toggle geworden die "Staand" en "Autom. draaien" heet. "Staan" is een staande rechthoek met een slotje erin.
Bedankt. Na weken tobben haha.

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 23:46
Voor paar dagen terug in een verveelde bui mijn toestel geroot en custom rom erop proberen te zetten. Dit ging alleen niet goed en ben direct teruggegaan naar de stock rom.

Alleen nu als ik bijvoorbeeld Samsung health wil openen geeft die de melding dat ik geroot ben. Maar de hele stock versie is echt fresh geflashed.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:06

Catch22

De ene is je moeder

Ik kan GMail niet toevoegen als unmonitored app. Hij staat simpelweg niet in de lijst. Daardoor synct hij niet in power saving mode. Die is verder wel fijn en merkbaar. Iemand een oplossing?

En de ander is je zus
Steam: maxx0r
R5 1600 - RX480 - LG 34UC79G

Pagina: 1 ... 43 ... 67 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*