Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-06 11:40

r_kluft

Hmmmmmm

quote:
henklbr schreef op zondag 4 juni 2017 @ 08:03:
[...]

Waar heb je je toestel gekocht? Stond het aangegeven op de site, dat je een "voor een buitenlandse markt bestemd toestel" zou ontvangen?
Toestel is via de werkgever aangeschaft.
Op de doos staat wel dat het een Europees model is in het Nederlands.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
r_kluft schreef op zondag 4 juni 2017 @ 09:51:
[...]

Toestel is via de werkgever aangeschaft.
Op de doos staat wel dat het een Europees model is in het Nederlands.
OK; TPL is idd "T-Mobile Poland", en maakt onderdeel uit van de Multi-CSC ODX (hierin zitten alle T-Mobile branded CSC's)...

De CSC voor "T=Mobile Netherlands" is "TNL"

Samsung Galaxy S8+ SM-G955F | Build-number: NRD90M.G955FXXU1AQF7 | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-06 11:40

r_kluft

Hmmmmmm

quote:
henklbr schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:56:
[...]

OK; TPL is idd "T-Mobile Poland", en maakt onderdeel uit van de Multi-CSC ODX (hierin zitten alle T-Mobile branded CSC's)...

De CSC voor "T=Mobile Netherlands" is "TNL"
Top bedankt.
En ik zie dat KPN geen eigen CSC heeft zo te zien. Nu is alleen de vraag of ik van mijn TPL nog een PHN versie kan maken op een manier dat ik ook nog OTA's kan ontvangen.

Hier vind ik maar weinig over terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17-06 08:40
quote:
ObiTewodros schreef op zondag 4 juni 2017 @ 00:31:
Viel mij trouwens op dat als je vanuit een scherp hoek naar het scherm kijkt, dan heeft het scherm een paarse tint. Het is subtiel en het stoort niet, maar vond het grappig aangezien mijn oude nexus 5 die een stuk goedkoper was dit niet heeft.
Verschil tussen amoled en lcd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:06
Iemand enig idee of en hoe ik het volgende kan doen met notificaties?:

Veel vrienden van mij hebben de slechte gewoonte om korte berichten achter elkaar te verzenden via Whatsapp. Wat ik graag wil instellen is dat ik 1x het notificatiegeluid hoor waarna bij het volgende bericht het geluid gedempt is (en tril ook als dat kan). Wanneer ik de app dan open en de berichten heb gelezen, wil ik graag weer een notificaties van die app ontvangen.

Ik heb zelf gezocht op internet, maar weet niet zo goed waarop ik precies moet zoeken.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 06:15
Bij mij stopt Whatsapp automatisch met meldinggeluiden na x aantal berichten in een groep (gelukkig).. dat is denk ij standaard.
Ik weet dat je dat niet bedoeld, maar je kan anders melding geluid van dat groep paar uur laten dempen als het weer tijd is van extra veel gechat.
Je ontvangt dan nog wel de notificaties.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-06 13:07
Is er eigenlijk een oplossing voor de belabberde WiFi? Of moet ik wachten tot Samsung met een update komt? De verbinding lijkt gewoon sterk, alleen komen geen berichten binnen en werkt het internet gewoon niet

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Dubrillion schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:20:
Is er eigenlijk een oplossing voor de belabberde WiFi? Of moet ik wachten tot Samsung met een update komt? De verbinding lijkt gewoon sterk, alleen komen geen berichten binnen en werkt het internet gewoon niet
Geen problemen met mijn WiFi op 2.4GHz & 5GHz

ISP = Ziggo i.c.m. Linksys EA6500 router

Samsung Galaxy S8+ SM-G955F | Build-number: NRD90M.G955FXXU1AQF7 | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 03:19
Dat is gek, ik heb sinds vandaag ook dat het geluid weg fade na zo'n 2 seconde bij o.a. YT en Spotify. Daarvoor nooit gehad en geen 1 update gedaan. Heel vreemd...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 07:32

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

quote:
W84 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:17:
Dat is gek, ik heb sinds vandaag ook dat het geluid weg fade na zo'n 2 seconde bij o.a. YT en Spotify. Daarvoor nooit gehad en geen 1 update gedaan. Heel vreemd...
Heb je hier al eens gekeken? Software reset zou het probleem kunnen oplossen...niet de meest charmante oplossing, maar als het werkt.

Destiny Clan: The Big Clan Theory NL [www.tbct.nl]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W84
Ik heb de nieuwste update ge´nstalleerd en de cache daarna gewist, het lijkt weer normaal... fingers crossed. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20-06 12:03
quote:
W84 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:57:
Ik heb de nieuwste update ge´nstalleerd en de cache daarna gewist, het lijkt weer normaal... fingers crossed. :)
Wil je niet teleurstellen, maar ik had mijn toestel ook geupdate en een fabrieksreset gedaan, paar dagen werkte het normaal, daarna viel het geluid weer weg.

Uiteindelijk vorige week voor een reparatie opgestuurd. 3 dagen later terug en moederbord vervangen. Zeer netjes gerepareerd en alles werkt top nu. Batterij gaat ineens ook een stuk langer mee :-)

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rohit
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23-06 17:01
Zo sinds vrijdagavond ook weer een s8+!

Dit keer geen roze tinten (of iig een stuk minder dat het niet echt meer opvalt zonder enige kleur aanpassingen)

Wifi werkt goed, geluid werkt goed, accu gaat lekker goed mee dus ik ben voorlopig superblij ermee!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kappade
  • Laatst online: 19-06 23:56
Ik zie zojuist via GSAM Battery Monitor dat van het verbruik tot nu toe 'Samsung DEX Home' op 1 staat met 14,2%...

Ik heb niet eens zo'n dock!? Wel maak ik snachts gebruik van draadloos laden; mogelijk triggert dat (onnodig) wat die DEX functies en zijn er issues rondom het draadloos opladen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W84
quote:
dust419 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:36:
[...]

Wil je niet teleurstellen, maar ik had mijn toestel ook geupdate en een fabrieksreset gedaan, paar dagen werkte het normaal, daarna viel het geluid weer weg.

Uiteindelijk vorige week voor een reparatie opgestuurd. 3 dagen later terug en moederbord vervangen. Zeer netjes gerepareerd en alles werkt top nu. Batterij gaat ineens ook een stuk langer mee :-)
Ugh, meen je niet. Daar heb ik echt geen zin in. Eerst de Note 4 met moederbord issues en nu de S8 ook... pfff!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 06:17
Zou er een manier zijn, om het wifi signaal te verlagen bij het delen via de tethering optie ?

Ik weet dat het bij sommige acces points in te stellen is.

Even wat duiding, ik heb een 3g dongle in de auto voor de radio, aangezien 3g
niet zo heel goed is van vodafone ben ik aan het overwegen een 4g dongle te kopen.
Maar, als ik het met tethering kan vind ik het ook best. Enkel mijn telefoon zit
vrij dicht bij het touchscreen van de android head unit.

Leuk chinees after market ding, maar slecht afgeschermd scherm blijkbaar, waardoor
er storingen op het scherm komen. Haal ik de telefoon uit de houder verder weg is dit goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 24-06 00:55
Bij mij is Bixby niet meer te disablen via Package Disabler Pro? Ook BxActions doet helemaal niks meer.. Alleen Bixby start als ik op die knop duw. Nu vond ik BxActions sowieso redelijk bagger, maar toch!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
Ik heb zelf ervaren als je system wide bepaalde dingen zoals de bixby knop
uitschakeld met dat soort apps, er andere minder leuke neven effecten zich de
kop op steken.

Zoals bixbye, die een micro stutter geeft in het scrollen, en bepaalde andere
services verstoord waardoor het accu gebruik omhoog gaat.

Mensen ergeren zich aan bepaalde functies die met de telefoon meekomen,
gaan dit proberen op te lossen, met vaak slecht geprogrammeerde apps - die
dan vervolgens andere problemen met zich meebrengen die dus te herleiden
zijn naar "gebruikers fouten". En vervolgens niet meer tevreden zijn met de s8.

Dit zal zeker bij heel veel apps aan de orde zijn, wat dat betreft zal apple het beter voor elkaar hebben ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

tozzke

aka tozzert

Na altijd anti-Samsung geweest te zijn, heb ik een week geleden toch de stap gewaagd en heb ik een S8 gekocht. Ik moet zeggen dat ik op zich wel onder de indruk ben van de hardware, echter vind ik de accuduur behoorlijk tegenvallen.

Ik ben een lichte gebruiker en met mijn vorige toestel (Sony Xperia Z2 waar ik 3 jaar lang plezier van gehad heb), deed ik makkelijk 2 dagen met zo'n 4-5,5uur screen on time. Na hem 's ochtends om 6:00u van de lader gehaald te hebben, zat ik tegen 23:00u nog altijd op ruim 75% waardoor ik er geen moeite mee had om hem om de nacht aan de lader te hangen ipv elke nacht. De S8 heb ik (vrijwel) hetzelfde ingesteld mbt wifi, BT, sync, helderheid enz.

Met de S8 zit ik na 11 uur op de accu draaien met 1,5 uur SoT nog maar op 58%. Ik draai al op de laagste resolutie (HD+ (1480x720)) en halverwege de dag heb ik de middelste setting van de spaarstand zelfs ingeschakeld (wÚl met synchronisatie aangevinkt). Wifi staat alleen thuis aan, Bluetooth staat uit, helderheid staat op automatisch maar met 50% als max. In het overzicht van het batterijverbruik staat niets vreemds.
Als ik hem vanavond niet aan de lader hang, zie ik het morgen niet echt goed komen :) (overdag ben ik zelden in de gelegenheid hem aan de lader te hangen).
Ik weet dat de accu pas na een aantal laadbeurten op z'n volle capaciteit is, maar ik vind het na een week toch wat tegenvallen vooralsnog :(

In dit topic zie ik het al wel vaker voorbij komen helaas :'( maar anderen hebben ook weer "belachelijk" hoge SoT's :/
Kan iemand me geruststellen en zeggen dat het beter wordt? ;)

zin om slap te ouwehoeren? join #vervoer, #android of #domotica @ IRC ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
quote:
tozzke schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:28:
Kan iemand me geruststellen en zeggen dat het beter wordt? ;)
Dit gaat niet beter worden natuurlijk, ik red de 48uur met ongeveer 5 uur scherm, en verder
alles aan en helderheid bijna voluit. Dit is dan wel de s8+. maar de accu doet het super.
Wat ik zou doen, is goed bekijken welke apps ik geinstaleerd heb, en welke ik nodig heb.
Dit langzaam aan opbouwen, en zeker niet beginnen met 50 apps te instaleren.

En je scherm op de laagste reso zetten is natuurlijk niet de oplossing, er is vast
een appje die de boel verpest.....niet de s8 of de accu zelf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• emielvanraaij
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 07-06 17:16
Kan er iemand al echt iets zeggen over de audiokwaliteit van de S8? Ik heb nu een S6 en vind het crappy. Ik bedoel dus niet de speaker kwaliteit, maar de geluidskwaliteit op een headphone en in het bijzonder via bluetooth. Ik weet dat bedraad van andere dingen afhankelijk is dan via bluetooth. Ik heb goede bluetooth headphone met AptX. Om muziek te luisteren gebruik ik nog steeds m'n oude HTC One M6.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23:15

Orinoco

Unter den Linden

Vraag over het volgende "probleem" op de S8.
Het blokkeren van binnenkomende gesprekken op basis van "Match criteria" zoals:
Beginnend met.
Eindigend op.
In telefoon - settings - nummers blokkeren
Heb al even getest met 0031 en +31 maar dan komt een NL nummer nog gewoon binnen. (Getest met nummer dat niet in mijn contactlijst staat).

De S8 is niet gerooted, en apps zoals Truecaller, Call Blacklist pro, enz... kunnen wel op Match criteria lijsten maken, maar die wil ik eigenlijk liever niet gebruiken.
Ook de functie "niet storen" en dan iets met contactlijsten en/of favorieten is het eigenlijk niet.

Betreft Samsung Galaxy S8 met de laatste software update.
SM-G950F
NRD90M.G950FXXU1AQEB
SM-G950F_OXM_PHN_0056

MN4W2ZD/A I MLXP2DN/A I MPGH2NF/A I SM-G950F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 24-06 18:41

jabberwock

XBL:Jabberwocks

quote:
emielvanraaij schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:33:
Kan er iemand al echt iets zeggen over de audiokwaliteit van de S8? Ik heb nu een S6 en vind het crappy. Ik bedoel dus niet de speaker kwaliteit, maar de geluidskwaliteit op een headphone en in het bijzonder via bluetooth. Ik weet dat bedraad van andere dingen afhankelijk is dan via bluetooth. Ik heb goede bluetooth headphone met AptX. Om muziek te luisteren gebruik ik nog steeds m'n oude HTC One M6.
Niet om vervelend te doen, maar met deze vraag kan eigenlijk niemand iets. Hie moet iemand anders weten wat jij goede kwaliteit audio vindt? Er is niemand op deze aardbol die exact hetzelfde hoort zoals jij.

Maar als je toch een antwoord wil... ik vind hem prima klinken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
@emielvanraaij @jabberwock

Ik heb hier wel iets op te zeggen, in zoverre dat interpretatie per persoon verschillend is.

En daar is een oplossing voor, namelijk VIPER.
Ik heb ooit een tablet ingezet om audio streaming over BT te voor zien, en natuurlijk is
niet alles hetzelfde. Daarom VIPER.

check eens

https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2191223

hier kan je alles. maar dan ook alles wat je wenst qua audio output mee regelen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W84
Mijn batterij zakt toch wat sneller de laatste tijd, dus ik ga toch bijna denken dat ik ook een probleem met het moederbord heb i.v.m. het wegfaden van het geluid. :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDL15
quote:
ppeterr schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:23:
Ik heb zelf ervaren als je system wide bepaalde dingen zoals de bixby knop
uitschakeld met dat soort apps, er andere minder leuke neven effecten zich de
kop op steken.

Zoals bixbye, die een micro stutter geeft in het scrollen, en bepaalde andere
services verstoord waardoor het accu gebruik omhoog gaat.

Mensen ergeren zich aan bepaalde functies die met de telefoon meekomen,
gaan dit proberen op te lossen, met vaak slecht geprogrammeerde apps - die
dan vervolgens andere problemen met zich meebrengen die dus te herleiden
zijn naar "gebruikers fouten". En vervolgens niet meer tevreden zijn met de s8.

Dit zal zeker bij heel veel apps aan de orde zijn, wat dat betreft zal apple het beter voor elkaar hebben ?
Ik ben juist heel tevreden met het toestel :9

Ken geen mooier design van telefoons op dit moment en over het algemeen ken ik weinig problemen, ik probeer juist mijn bijna perfecte toestel nog net iets beter te maken. Bixby is IMHO gewoon een gehaast (pruts)project geweest en het kunnen customizen van deze hardware knop was voor mij een kers op de taart. Zo kon ik, tot een (plus minus) week geleden de Bixby knop bij phone locked als zaklamp gebruiken en als hij ge-unlocked was als Google assistant. Dat was ideaal voor mij maar nu is het waardeloos.

Wat bedoel je met dat Apple dit beter voor elkaar heeft?

Ik ga daarom de service maar inschakelen in PDP (tegen mijn zin) en BXActions gooi ik er weer af!

De kleine probleempjes die ik ken en die (lichtelijk) storen zijn de volgende:

- bij het opstarten vraagt hij om een pincode (degene die je naast bijvoorbeeld vingerontgrendeling moet instellen). Op het moment dat je die wil invoeren, laadt hij in eens het scherm van de ontgrendeling van de pincode van je simkaart. Deze zijn beide anders bij mij en dan krijg je dus vaker de melding dat je pincode niet goed is
- ik had het probleem met draadloos laden (sinds een recente update) dat de S8 maar laadde tot 82%. Nu, mede door hulp van Prulleman en Duckvogel is het opgelost. Ik kan alleen niet meer draadloos snelladen en ik heb een oud laadblokje van mijn HTC moeten gebruiken
- De zojuist beschreven perikelen met Bixby
- Mijn S8 blijft soms hangen als ik bijvoorbeeld meerdere video's en foto's wil delen via Whatsapp. Op de een of andere reden is hem dat te veel gevraagd
- Sinds de laatste update (met verbeteringen voor Bluetooth) ervaar ik juist problemen met bluetooth, ik moet hem opnieuw verbinden met mijn auto terwijl deze op het display aangeeft verbonden te zijn

Maar er zijn juist ook tal van goede dingen te noemen:

- Waar ik nog steeds van onder de indruk ben is het feit dat ik nihil problemen ervaar met aanrakingen bij de edges. Op mijn S7 edge ervoer ik met enige regelmaat problemen met de aanraakregistraties bij het vasthouden, dat heb ik nu totaal niet. Petje af hiervoor!
- Het prachtige scherm
- De batterijduur
- De waterdichtheid (nog genoten dit weekend met foto's tijdens survivaluitje)
- De Nougat update. Een stuk mooier qua design dan de meer kinderachtige looks van Marshmallow
- De camera en de opties. Vind de app erg gebruiksvriendelijk
- AOD is prachtig en een genot om naar te kijken en erg handig
- De vingerafdrukscanner werkt (na een gewenningsperiode) extreem goed en snel. Vooral omdat je niet eerst bijvoorbeeld een homeknop hoeft in te drukken maar direct unlocked door je vinger erop te leggen.

Al met heel tevreden, maar er is altijd ruimte voor verbetering :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
@JDL15

Ik bedoel dat het met apps bij een iphone, een stuk lastiger is om
je telefoon van slag te krijgen.

Ben het verder met je eens, fantastisch toestel.

• jabberwock
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 24-06 18:41

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Toch vreemd om te zien dat veel mensen problemen hebben met bxactions. Bij mij werkt dit feilloos. Ik heb de Google assistent gekoppeld en die komt altijd naar voren als ik de knop gebruik. Bixby zelf zie ik niet en is ook niet disabled.

• rohit
Voor de mensen met Wifi problemen

Kunnen jullie het volgende testen:

instellingen --> verbindingen --> locatie --> precisie verbeteren --> schakel scannen via Bluetooth uit

Daarna kijken of het beter geworden is?

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01:33
quote:
JDL15 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:58:
Bij mij is Bixby niet meer te disablen via Package Disabler Pro? Ook BxActions doet helemaal niks meer.. Alleen Bixby start als ik op die knop duw. Nu vond ik BxActions sowieso redelijk bagger, maar toch!
Ooh hier werkt disablen gewoon nog (gelukkig maar). Krijg jij een foutmelding of kan je wel disablen maar blijft hij stug aan? Want als dat laatste het geval is moet je die Plugin van afgelopen week nog installeren denk ik.

Klik klik: Spotify playlist

• twanvanl
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 21-06 22:30
Paar dagen in gebruik nu i.c.m. Standing Clear Cover en het werkt prima. Enige waar ik me dus ook aan irriteer is Bixby wat nagenoeg nutteloos is, maar nagenoeg alle apps waarmee je dat kunt veranderen zijn vaak batterijslurpers. Hoop dat Samsung snel met spraak komt.

• Garret1410
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17-06 08:40
quote:
Dubrillion schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:20:
Zal waarschijnlijk aan de router of routerinstellingen liggen icm S8. Heb je de router al eens gereset.

• JDL15
quote:
Donstil schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:25:
[...]

Ooh hier werkt disablen gewoon nog (gelukkig maar). Krijg jij een foutmelding of kan je wel disablen maar blijft hij stug aan? Want als dat laatste het geval is moet je die Plugin van afgelopen week nog installeren denk ik.

[afbeelding]
Via PDP heb ik ze allen aangevinkt(degene die jij aanhaalt). De plugin is eveneens ge´nstalleerd maar telkens als ik uit PDP ga, staan ze weer uitgevinkt? Ook na opnieuw opstarten!

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-06 09:58
Iemand die dit herkent?

Wanneer ik mijn telefoon een 1 of 2 uur niet heb aangeraakt en vervolgens unlockt stromen er vaak push berichten binnen. Het lijkt wel of de telefoon in een soort van standby stand gaat.

Dit wil ik graag uitschakelen. Is hier een optie voor? Batterijbesparing staat al uit. Helaas is het probleem hier niet mee verholpen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 22:59
quote:
Ryan_ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:45:
Iemand die dit herkent?

Wanneer ik mijn telefoon een 1 of 2 uur niet heb aangeraakt en vervolgens unlockt stromen er vaak push berichten binnen. Het lijkt wel of de telefoon in een soort van standby stand gaat.

Dit wil ik graag uitschakelen. Is hier een optie voor? Batterijbesparing staat al uit. Helaas is het probleem hier niet mee verholpen.
Ik heb hetzelfde als ik na een tijdje mijn cover open dan krijg ik ineens berichten binnen.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01:33
quote:
JDL15 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:46:
[...]
Via PDP heb ik ze allen aangevinkt(degene die jij aanhaalt). De plugin is eveneens ge´nstalleerd maar telkens als ik uit PDP ga, staan ze weer uitgevinkt? Ook na opnieuw opstarten!
Ooh dat is irritant ja. Dat verschijnsel ken ik niet.

Klik klik: Spotify playlist

• twanvanl
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 21-06 22:30
quote:
pappaleone schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:19:
[...]

Ik heb hetzelfde als ik na een tijdje mijn cover open dan krijg ik ineens berichten binnen.
Heb ik geen problemen mee, ik krijg gewoon meldingen op scherm van Cover.
quote:
[...]

Geen problemen mee, alles werkt perfect hier. Ook na opnieuw starten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22:44
quote:
[...]

Heb je PDP al "device administrator" toegang gegeven?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 23:09
quote:
[...]

Ja heb ik ook gehad even beide verwijderen dus ook de plugin en opnieuw installeren dan doet hij het weer.

• Dennisjehz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 03:56
Enig idee wat de invloed op de s8 zijn batterij zal zijn als ik elke dag langdurig de dex dock gebruik? Deze laad namelijk de telefoon op continue en houd hem op 100% en ik ben van plan mijn telefoon in de dock 8 uur per dag te gebruiken.

Heb op dit moment geen toegang tot computer en moet dat wel hebben op dit moment en was dex heel snel een goedkope oplossing

Plus het feit dat ik 4G kan gebruiken

Dennisjehz wijzigde deze reactie 07-06-2017 18:24 (26%)

Telefoon PrivÚ : Samsung Galaxy S8+ (SM-G955N) 6GB RAM / 128GB - Telefoon Werk : Samsung Galaxy S8+ (SM-G955F) 4GB RAM / 64GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dzjam
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 21-06 21:22
quote:
emielvanraaij schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:33:
Kan er iemand al echt iets zeggen over de audiokwaliteit van de S8?
Ik las op reddit een tip van geert1976, waar door velen enthousiast op gereageerd werd:
https://www.reddit.com/r/...ter_after?sort=confidence

Weet echter niet of dat ook met jouw oortjes werkt...

• Eek2nd
  • Laatst online: 06:15
Ik heb tegenwoordig last van dat als ik GPS uitzet, . Dan gaat de Verborgen map spontaan aan (vraagt wel om pincode) en ik heb die map ook nog nooit gebruikt (alleen pincode ingesteld ooit).
De S8 is wel krasgevoelig zeg. Ik schrok wel een beetje van het aantal krassen toen ik mijn zwarte S8 in het licht hield. Er zitten best wat een aantal krassen en schuurplekken op de achterkant. Op de voorkant ook een krasje opgelopen. Ik ben persoon die wel voorzichtig met zijn spul omgaat. Het blijft een gebruiksvoorwerp, maar dit valt toch wel erg tegen.

• Reptillian77
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 07:09
quote:
Ryan_ schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:45:
Iemand die dit herkent?

Ik heb het ook een paar keer meegemaakt met mijn S8+. Maar meestal werkt het wel.

Is het trouwens een extra optie dat als je onderaan het scherm een beetje drukt met je vinger het scherm aan gaat? Het is geen dubbeltap maar met een lichte druk onderaan gaat hij toch aan. Het werkt nog goed ook. Vrijwel onderaan het scherm in het midden even drukken. De onetap :P

Reptillian77 wijzigde deze reactie 08-06-2017 09:17 (19%)

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 03:18
quote:
Reptillian77 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:07:
[...]

Ik heb het ook een paar keer meegemaakt met mijn S8+. Maar meestal werkt het wel.

Is het trouwens een extra optie dat als je onderaan het scherm een beetje drukt met je vinger het scherm aan gaat? Het is geen dubbeltap maar met een lichte druk onderaan gaat hij toch aan. Het werkt nog goed ook. Vrijwel onderaan het scherm in het midden even drukken. De onetap :P
Dat is de home button die gewoon actief is :)
Als je geen wachtwoord heb ingesteld kun je ervoor kiezen rechtstreeks naar je homepage te gaan.

Game PC XBOX live: timmie271

• Neyluzz
  • Laatst online: 23:06
Kan een van jullie wat voor mij testen? Via het edgepanel kan je de kompas openen. Bij mij lijkt deze niet goed meer te werken. Hij toont nog wel de heading aan (dus bijvoorbeeld N-NO) maar de aantal graden lijken direct na het openen van de kompas vast te slaan. Alleen de heading word dus nog geŘpdatet.

Overigens werkt een losse kompas app uit de Play Store wel prima. Dus de magnetometer doet het goed.

Ik hoor het graag!

Neyluzz wijzigde deze reactie 08-06-2017 09:53 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Reptillian77
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 07:09
quote:
Neyluzz schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:48:
Kan een van jullie wat voor mij testen? Via het edgepanel kan je de kompas openen. Bij mij lijkt deze niet goed meer te werken. Hij toont nog wel de heading aan (dus bijvoorbeeld N-NO) maar de aantal graden lijken direct na het openen van de kompas vast te slaan. Alleen de heading word dus nog geŘpdatet.

Overigens werkt een losse kompas app uit de Play Store wel prima. Dus de magnetometer doet het goed.

Ik hoor het graag!
Net getest. Moest alleen even de functie quick tools aanzetten. Loopt niet vast. Graden blijven verlopen bij bewegen.

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23-06 15:32

jagermeister

Artillerie magneet :-(

quote:
Amps schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 00:47:
De S8 is wel krasgevoelig zeg. Ik schrok wel een beetje van het aantal krassen toen ik mijn zwarte S8 in het licht hield. Er zitten best wat een aantal krassen en schuurplekken op de achterkant. Op de voorkant ook een krasje opgelopen. Ik ben persoon die wel voorzichtig met zijn spul omgaat. Het blijft een gebruiksvoorwerp, maar dit valt toch wel erg tegen.
Eens. Heb inmiddels ook een aantal hele dunne krasjes als je goed kijkt en dat terwijl het ding vrijwel altijd een back covertje om heeft.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rohit
quote:
jagermeister schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:24:
[...]

Eens. Heb inmiddels ook een aantal hele dunne krasjes als je goed kijkt en dat terwijl het ding vrijwel altijd een back covertje om heeft.
Dat is dus precies de reden waarom ik altijd al jarenlang een screenprotector gebruik en sinds de s7 edge en nu de s8+ ook een screenprotector op de achterkant heb gezet! (ultimate shield) Gebruik de clear cover en ik weet dat stof/zand daar tussenin komt en na verloop van tijd gaat krassen.. Nu met zo een protector weinig last van.

• Opgeduveld
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23-06 19:09
Heeft iemand enig idee hoe dit eerste icoontje weg krijg?
Volgens mij heeft het met onderhoud te maken, maar dat staat alles normaal ... |:(

quote:
rohit schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Dat is dus precies de reden waarom ik altijd al jarenlang een screenprotector gebruik en sinds de s7 edge en nu de s8+ ook een screenprotector op de achterkant heb gezet! (ultimate shield) Gebruik de clear cover en ik weet dat stof/zand daar tussenin komt en na verloop van tijd gaat krassen.. Nu met zo een protector weinig last van.
Normaal gesproken heb ik ook altijd een glazen screen protector op de voorkant, maar door de kromming van het scherm is een goede screen protector moeilijk te vinden (voor een redelijke prijs). Achterkant gaat op termijn een dbrand skin o.i.d. erop. Ook tegen vingerafdrukken. Het is jammer dat er nu al zoveel krassen op zitten. Het scherm lijkt veel krasgevoeliger te zijn dan een $1 glazen screen protector van eBay :/

• Oldblack
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08-06 12:28
quote:
Opgeduveld schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:51:
Heeft iemand enig idee hoe dit eerste icoontje weg krijg?
Volgens mij heeft het met onderhoud te maken, maar dat staat alles normaal ... |:(

[afbeelding]
Bij Instellingen - Verbindingen - Gegevensgebruik - Gegevens opslaan: uitvinken.

• thijmentermaat
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 23-06 13:10
Ben zeer benieuwd over de S8, ik gebruik nu de s6 edge en dat heeft me zeer goed bevallen. toch twijfel ik of ik geen iphone neem. Wat is jullie mening hierover?

• _Nick__
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-06 20:52
quote:
thijmentermaat schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:47:
Ben zeer benieuwd over de S8, ik gebruik nu de s6 edge en dat heeft me zeer goed bevallen. toch twijfel ik of ik geen iphone neem. Wat is jullie mening hierover?
Als de S6E goed is bevallen, zal de S8 zeker ook goed bevallen..

Heb zelf nooit Apple-producten gehad, maar schat in dat beide systemen niet veel meer uit elkaar liggen..

Er worden volgens mij geen echt slechte gsms meer gemaakt..

Zeg zelf altijd dat Samsung steeds meer het Apple van Android wordt; dure luxe, maar daarom ook weinig eigen invulling vereist (Samsung Apps worden steeds beter)..

Uiteindelijk zal de voorkeur liggen in de app-omgeving, die je het beste bevalt.. Android of OiS..

Op YouTube zijn veel filmpjes te vinden van overstappers, die uitleggen waarom ze wel of niet blij zijn.. waarschijnlijk kunnen die filmpjes jou voor een foute keuze behoeden.. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
thijmentermaat schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:47:
Heb zelf ook een iPhone overwogen. 2k scherm, AMOLED, 3.5mm headphone jack, fast charging, smalle bezels, RGB notificatie LED, goede camera's + manuele camera controls out of the box hebben mij over de streep getrokken om voor de S8 te gaan ;)

• Opgeduveld
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23-06 19:09
quote:
Oldblack schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:28:
[...]
Bij Instellingen - Verbindingen - Gegevensgebruik - Gegevens opslaan: uitvinken.
Dat was hem, thanks!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01:00
quote:
jagermeister schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:39:
[...]

Ik hou niet zo van plakkertjes op mijn telefoons, maar goed... op de achterkant is wellicht het overwegen waard.
Is die ultimate shield ergens in een NL webshop te verkrijgen, dat je weet?
Dat plakkertje ben ik dan ook behoorlijk tevreden over. Heb hem op s7 gehad en nu op iphone7.
Je ziet het ding niet eens zitten.
Kopen kan alleen via UK. heb je hem binnen paar dagen in huis, verzendkosten zijn gratis meen ik.

• stier
  • Registratie: januari 2016
  • Niet online
Zouden jullie voor de 8+ gaan of wachten op de nieuwe Note serie?

Aankoopadvies hoort hier niet thuis. Maak even een nieuw topic aan in de MAA.

rens-br wijzigde deze reactie 08-06-2017 14:40 (40%)

• Kappade
quote:
Ook een keer gezien/gedaan. Volgens mij is het een lelijke vertaalfout vanaf 'data saving', dus besparing en niet 'opslaan' :)

• Kappade
Ik ervaar vaak dat tijdens het bellen en mijn telefoon tegen mijn hoofd houdend, dat het scherm weer aanspringt en dan af en toe irritant trilt. Als ik dan even op het scherm kijken en terugbreng naar mij oor tijdens het telefoongesprek, gaat het scherm weer netjes op zwart.

M.a.w. het lijkt erop dat de nabijheidssensor er na een korte tijd mee stopt / weet dat de telefoon nog tegen mijn hoofd zit..

Ervaren jullie dit misschien ook? Omdat het zo opvalt sinds ik de S8 heb, is er iets niet helemaal goed lijkt mij.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.

rens-br wijzigde deze reactie 08-06-2017 14:41 (10%)

• JorianD96
  • Laatst online: 18-06 19:52
quote:
Kappade schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:35:
Ik ervaar vaak dat tijdens het bellen en mijn telefoon tegen mijn hoofd houdend, dat het scherm weer aanspringt en dan af en toe irritant trilt. Als ik dan even op het scherm kijken en terugbreng naar mij oor tijdens het telefoongesprek, gaat het scherm weer netjes op zwart.

M.a.w. het lijkt erop dat de nabijheidssensor er na een korte tijd mee stopt / weet dat de telefoon nog tegen mijn hoofd zit..

Ervaren jullie dit misschien ook? Omdat het zo opvalt sinds ik de S8 heb, is er iets niet helemaal goed lijkt mij.
Ik dacht dat ik gek werd.... Nee ik heb dit soms ook!

• pappaleone
quote:
stier schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:32:
Zouden jullie voor de 8+ gaan of wachten op de nieuwe Note serie?

[mbr]Aankoopadvies hoort hier niet thuis. Maak even een nieuw topic aan in de MAA.[/]
Als je een pennetje wilt hebben kun je op de note 8 wachten, heb ergens gelezen dat de vingerafdruk nog steeds niet in het scherm zit bij de note 8. Mocht je eerst genoemd niet nodig hebben zou je voor de s8+ kunnen gaan. Ook is nog niet bekend welk prijskaartje aan de note 8 wordt gehangen.

• stier
  • Niet online
quote:
pappaleone schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:47:
[...]

Als je een pennetje wilt hebben kun je op de note 8 wachten, heb ergens gelezen dat de vingerafdruk nog steeds niet in het scherm zit bij de note 8. Mocht je eerst genoemd niet nodig hebben zou je voor de s8+ kunnen gaan. Ook is nog niet bekend welk prijskaartje aan de note 8 wordt gehangen.
Samsung heeft het wel slim aangepakt door twee keer per jaar een flagship uit te brengen. Als de prijs boven de Ą1000 uitkomt is dat wat mij betreft net wat teveel.

Mag ik tot slot vragen wat er nou bekend is van hun verkoopcijfers, is de S of de Note hun best verkopende serie?

• tozzke
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

tozzke

aka tozzert

quote:
Amps schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:09:
[...]

Normaal gesproken heb ik ook altijd een glazen screen protector op de voorkant, maar door de kromming van het scherm is een goede screen protector moeilijk te vinden (voor een redelijke prijs). Achterkant gaat op termijn een dbrand skin o.i.d. erop. Ook tegen vingerafdrukken. Het is jammer dat er nu al zoveel krassen op zitten. Het scherm lijkt veel krasgevoeliger te zijn dan een $1 glazen screen protector van eBay :/
Wat vind je een redelijke prijs?
Ik gebruik zelf de Nillkin 3D Tempered Glass Screen Protector (Ą20,-) en deze zit perfect en vind ik zeer betaalbaar. Liever die protector van 20 euro kapot dan een scherm van een veelvoud daarvan ;)
quote:
jagermeister schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:39:
[...]

Ik hou niet zo van plakkertjes op mijn telefoons, maar goed... op de achterkant is wellicht het overwegen waard.
Is die ultimate shield ergens in een NL webshop te verkrijgen, dat je weet?
Plakkertjes? als in van die plastic stickers? dat hoeft allang niet meer ;)
tozzke in "[Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic"

zin om slap te ouwehoeren? join #vervoer, #android of #domotica @ IRC ;)

• pappaleone
quote:
stier schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:11:
[...]
Samsung heeft het wel slim aangepakt door twee keer per jaar een flagship uit te brengen. Als de prijs boven de Ą1000 uitkomt is dat wat mij betreft net wat teveel.

Mag ik tot slot vragen wat er nou bekend is van hun verkoopcijfers, is de S of de Note hun best verkopende serie?
Dat durf ik niet te zeggen, Samsung is overigens nooit echt scheutig met verkoop cijfers. Maar misschien dat je dit op hun site ergens terug kunt vinden.Of misschien dat iemand op dit fora iets meer weet??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeus01
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13-06 02:20
hoe zet ik asphalt 8 van mij windows telefoon naar android telefoon ; kan iemand mij helpen?
daarmee bedoel ik de save levels en de geld? (dus niet de app zelf, want dat kan ik downloaden)
en nee hij is niet geroot!
heb wel windows account

alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GokuSsj
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22-06 12:49
Hier ben ik er nog super blij mee, al nog maar een week in gebruik. Afkomstig vanaf de S6.

De iris scanner werkt echt top!. Zelfs met bril op doet hij het. Heel nu en dan in donkere plekken niet, maar dat was ook gezegd. Moet vingerafdruk ook nog even doen.

Mooie camera & lekker snel.

1 ding wat ik vervelend vind. Op het moment dat ik door de gallery gaat en je pakt een foto en vervolgens ga je naar liks of rechts, dan krijg ik regelmatig een zwart scherm omdat hij die foto nog moet laadde, dit duurt 4 seconden voordat de foto tevoorschijn komt. Zijn er meer mensen die dit ervaren ? Dit was sneller bij de S6

Kan eventueel ook te maken hebben dat ik momenteel nog internetloos ben omdat mijn nummer nog ergens hangt bij Vodafone, maar dat lijkt me sterk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• red1
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 02:34
Hier geen vertraging in de galerij. Wellicht een probleem met je sd kaart die de snelheid niet aankan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDL15
quote:
GokuSsj schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:58:
Hier ben ik er nog super blij mee, al nog maar een week in gebruik. Afkomstig vanaf de S6.

De iris scanner werkt echt top!. Zelfs met bril op doet hij het. Heel nu en dan in donkere plekken niet, maar dat was ook gezegd. Moet vingerafdruk ook nog even doen.

Mooie camera & lekker snel.

1 ding wat ik vervelend vind. Op het moment dat ik door de gallery gaat en je pakt een foto en vervolgens ga je naar liks of rechts, dan krijg ik regelmatig een zwart scherm omdat hij die foto nog moet laadde, dit duurt 4 seconden voordat de foto tevoorschijn komt. Zijn er meer mensen die dit ervaren ? Dit was sneller bij de S6

Kan eventueel ook te maken hebben dat ik momenteel nog internetloos ben omdat mijn nummer nog ergens hangt bij Vodafone, maar dat lijkt me sterk
Geen last van, ik zag wel dat er een update was recentelijk voor de galerij, misschien die even downloaden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GokuSsj
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22-06 12:49
quote:
JDL15 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:25:
[...]

Geen last van, ik zag wel dat er een update was recentelijk voor de galerij, misschien die even downloaden?
Ga ik doen!, misschien dat het heeft te maken met Cloud en dat ik momenteel nog 2 telefoons tegelijk gebruik. S8 zonder whatsapp en S6 met whatsapp. Fotos die ik maak met mijn S8 verschijnen ook op mijn S6. Misschien heeft dat er mee te maken dat hij daarom soms langer moet laden omdat de fotos niet gemaakt zijn op het betreffende toestel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 24-06 16:24
Merken jullie trouwens Řberhaupt verschil tussen wqhd+ en fhd+ op de S8 of S8+?

Ik kan totaal geen verschil zien op mijn S8 al houd ik het scherm 10 cm van mij ogen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kaisoj
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 14-06 07:37
quote:
ObiTewodros schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:32:

Ik kan totaal geen verschil zien op mijn S8 al houd ik het scherm 10 cm van mij ogen.
Ik zie het verschil wel. Als ik m nu weer terug zet op fhd+ erger ik me er aan waardoor ik meteen weer terug ben gegaan naar wqhd+. Ik merkte het verschil ook van de iPhone 7 naar 7 Plus.

 MacBook Pro 13" Space Gray 512/8GB/TB 2016 //  iPhone 7 Plus 128GB Jet Black 2016 //  Watch Series 1 Space Gray 2016 //  Airpods // Samsung Galaxy S8+ 64GB Midnight Black

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 00:47
Ik ook, je ziet ook dat de letters dikker zijn op de lagere resolutie. Storend is het voor veel mensen denk ik niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ppeterr
quote:
ObiTewodros schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:32:

ik zie het absoluut niet, en ben ook van mening dat het pas te zien is als je
bepaalde content afspeelt die het werkelijk ook weer kan geven.
Iemand die het aan de scherpte van de lettertjes kan zien moet wel heel goede ogen hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pappaleone
quote:
ppeterr schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:40:
[...]

ik zie het absoluut niet, en ben ook van mening dat het pas te zien is als je
bepaalde content afspeelt die het werkelijk ook weer kan geven.
Iemand die het aan de scherpte van de lettertjes kan zien moet wel heel goede ogen hebben.
Dan hoef ik het niet te gebruiken Haha >:)

• ObiTewodros
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 24-06 16:24
quote:
jopie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:13:
Ik ook, je ziet ook dat de letters dikker zijn op de lagere resolutie. Storend is het voor veel mensen denk ik niet.
Ik heb gekeken en inderdaad, tekst wordt iets dikker. Het lijkt echter niet minder scherp. Bij beide opties kan ik geen enkele pixel detecteren.

Is er trouwens nieuws over wanneer ze een 7.1.2 update uitbrengen? Vind het best gaar dat de S8 nog steeds op 7.0 draait.

• kaisoj
Weet iemand toevallig of je ook een pincode kan instellen op het moment dat je de S8 wilt uitschakelen?

 MacBook Pro 13" Space Gray 512/8GB/TB 2016 //  iPhone 7 Plus 128GB Jet Black 2016 //  Watch Series 1 Space Gray 2016 //  Airpods // Samsung Galaxy S8+ 64GB Midnight Black

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 22:05

Mrjraider

De mannelijke zuster

quote:
kaisoj schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 08:03:
Weet iemand toevallig of je ook een pincode kan instellen op het moment dat je de S8 wilt uitschakelen?
Als je dit heb in gesteld als schermbeveiliging dan vraagt ie daar om als je het toestel uitzet terwijl je toestel nog niet ontgrendeld is. Heb ik ervaren met nougat op mijn S6, in het homescreen of gewoon als ik mijn toestel in gebruik heb niet.

At the end of the line a survivor will be born

• Thofie
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 00:07
Ik heb een probleem met mijn gmail app:

Wanneer ik mails verwijder via de app, blijven deze wel in de inbox staan op mijn pc. Pas wanneer ik de gmail app handmatig ververs (naar beneden swipen), verdwijnen ze op mijn pc ook. Heeft iemand hier ook last van, en weet iemand een oplossing hiervoor?

• pappaleone
quote:
Thofie schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:15:

Wanneer ik mails verwijder via de app, blijven deze wel in de inbox staan op mijn pc. Pas wanneer ik de gmail app handmatig ververs (naar beneden swipen), verdwijnen ze op mijn pc ook. Heeft iemand hier ook last van, en weet iemand een oplossing hiervoor?
Heb precies hetzelfde (probleem)

• kaisoj
quote:
Mrjraider schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 08:35:
[...]

Als je dit heb in gesteld als schermbeveiliging dan vraagt ie daar om als je het toestel uitzet terwijl je toestel nog niet ontgrendeld is. Heb ik ervaren met nougat op mijn S6, in het homescreen of gewoon als ik mijn toestel in gebruik heb niet.
Je hebt helemaal gelijk! Thanks!

• breagor
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 08:30
heb vanochtend mijn S8+ opgehaald, mooi toestel, maar ik heb als zovelen dikke Wifi problemen, om de haverklap het "!" en vervolgens "kan geen ip adres verkrijgen" als ik opnieuw wil connecten.
Ik heb ziggo en vodafoon, geen enkel ander apparaat heeft hier last van. Ik heb alle oplossingen van het internet geprobeerd (alles (telefoon, modem, range extender) resetten, bleu tooth scannen uit, smart switch uit , naar 2.4Ghz etc.) maar niets helpt.
Heeft Samsung de patch die hiervoor zou komen al gereleased?
Anders gaat hij denk ik toch terug......schijnbaar hebben veel mensen hier last van en dit is nou niet echt een secundaire functie van een telefoon....waardeloos.

breagor wijzigde deze reactie 10-06-2017 15:21 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NotCYF
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 24-06 16:46
een uurtje geleden mijn S8+ laten vallen op een hoek uit mijn broekzak(misschien zo'n 10-20cm, omdat hij gebukt uit mijn zak viel) op laminaat in huis, zit een barst in de hoek aan de achterkant. Heb nu een hoesje waarbij het ontzichtbaar is(gelukkig is het alleen aan de achterkant een klein hoekje). Laat zien hoe erg breekbaar deze telefoon wel niet is. :X

De backcover-glas is ook niet zo duur om te vervangen gelukkig(90 euro hier). Maar waterdichtheid kan ik wel vergeten. ;w

NotCYF wijzigde deze reactie 11-06-2017 13:51 (29%)

That's it, i'm done.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W84
Tja, ik had hetzelfde en dan op plavuizen. Ik had de originele Clear Cover erom zitten en gelukkig 0,0 schade. Tenminste zichtbaar. Tot zover echt serieus geluk gehad, pfff... Het hoesje is wel compleet verbogen op een hoek, maar was maar 15 euro. :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NotCYF
  • Laatst online: 24-06 16:46
Ouch, maar op plavuizen krijg je als hij niet barst wel een lekkere hoeveelheid krassen op je telefoon.

Het metaal om de backcover heen is nog helemaal heel, alleen het glas heeft die 10-20cm op laminaat te verduren gekregen, waarschijnlijk heeft de druk van het metaal bij het vallen het glas gebroken. Ik ga het eind van de maand maar eens laten repareren. :P

Ik zat al te bedenken om hem terug te sturen, omdat het scherm door warmte uit de zijbezels begon te zetten(ben niet de enige), maar dat die fabricagefout zal nu wel niet meer te bewijzen zijn omdat ik hem heb laten vallen :(

R.I.P. IP68

NotCYF wijzigde deze reactie 11-06-2017 14:14 (81%)

That's it, i'm done.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
Thofie schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:15:

Ook op de S7 Edge hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:23
quote:
breagor schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:18:
heb vanochtend mijn S8+ opgehaald, mooi toestel, maar ik heb als zovelen dikke Wifi problemen, om de haverklap het "!" en vervolgens "kan geen ip adres verkrijgen" als ik opnieuw wil connecten.
Ik heb ziggo en vodafoon, geen enkel ander apparaat heeft hier last van. Ik heb alle oplossingen van het internet geprobeerd (alles (telefoon, modem, range extender) resetten, bleu tooth scannen uit, smart switch uit , naar 2.4Ghz etc.) maar niets helpt.
Anders gaat hij denk ik toch terug......schijnbaar hebben veel mensen hier last van en dit is nou niet echt een secundaire functie van een telefoon....waardeloos.
Ik kan me er juist niks bij voorstellen. Ik heb een standaard Ziggo Technicolor TCU7200-U modem/(wifi)router op 2,4GHz. (150/15 Mbit verbinding) En op het moment dat ik mijn erf op rijd, connect de S8+ meteen. Op 25m afstand van mijn modem, waar mijn auto geparkeerd staat, haal ik ook gewoon 30/15Mbit. Mijn laptop en tablet zijn op die afstand niet eens in staat om een stabiele verbinding te maken. In de woonkamer zit mijn S8+ op 75/15 Mbit terwijl de ander wifi apparaten blijven steken op max. 40/15Mbit.
Ook bij mijn ouders thuis, schakelt ie meteen over van 4G+ naar een zeer stabiele wifi verbinding.

Het verschilt wel eens, maar gemiddeld zijn er zowel hier als bij mijn ouders, zo'n 6 andere wifi verbindingen in de buurt actief. Hoeveel zijn dat er bij jou?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W84
quote:
NotCYF schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:01:
Ouch, maar op plavuizen krijg je als hij niet barst wel een lekkere hoeveelheid krassen op je telefoon.

Het metaal om de backcover heen is nog helemaal heel, alleen het glas heeft die 10-20cm op laminaat te verduren gekregen, waarschijnlijk heeft de druk van het metaal bij het vallen het glas gebroken. Ik ga het eind van de maand maar eens laten repareren. :P

Ik zat al te bedenken om hem terug te sturen, omdat het scherm door warmte uit de zijbezels begon te zetten(ben niet de enige), maar dat die fabricagefout zal nu wel niet meer te bewijzen zijn omdat ik hem heb laten vallen :(

R.I.P. IP68
Echt balen ja, maar wees blij dat het je back cover is. Heel eerlijk weet ik niet of de mijne ook nog IP68 is. Het was een aardige klap en de back cover klinkt een stuk holler en ik denk dat die niet meer 100% vast zit.

Geen krassen o.i.d. trouwens. Het hoesje heeft alles opgevangen. Een erg goed besteedde 15 euro! 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breagor
quote:
kendo schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:22:
[...]

Het verschilt wel eens, maar gemiddeld zijn er zowel hier als bij mijn ouders, zo'n 6 andere wifi verbindingen in de buurt actief. Hoeveel zijn dat er bij jou?
Bij mij ook een stuk of 6, maar alle andere apparaten hebben prima verbinding...het is dus echt de s8+. Schijnt een redelijk veel vookomend issue te zijn, hopelijk lost Samsung het snel op.
Het is wel wat minder geworden, sinds gisteren nog 3 keer voorgekomen, enige wat dan helpt is mijn netwerk 'vergeten' en opnieuw inloggen.
Gezien anderen er weer geen last van hebben hoop ik maar niet dat het een hardware issue is.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:20

Pinobigbird

doesn't share food!

De (gratis) app Google Play: Adhell heeft nu sinds v1.4.0 ook een package disabler aan boord. Ik gebruikte Adhell al als adblocker. Nu heb ik ook alle *bixby* packages geblokkeerd en het werkt goed. Een aanrader voor wie Package Disabler Pro niet aan wil schaffen voor slechts een paar packages.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 00:49
quote:
Pinobigbird schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:09:
De (gratis) app Google Play: Adhell heeft nu sinds v1.4.0 ook een package disabler aan boord. Ik gebruikte Adhell al als adblocker. Nu heb ik ook alle *bixby* packages geblokkeerd en het werkt goed. Een aanrader voor wie Package Disabler Pro niet aan wil schaffen voor slechts een paar packages.
Thanks voor de tip, dat werkt prima volgens mij :)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:20

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
Ik heb hier heel af en toe last van op het netwerk bij mij thuis. Bij mij helpt het om mijn modem en router opnieuw op te starten (ik heb Ziggo) en dan is het probleem weer voor een hele poos weg. Ik heb de S8 Plus sinds 11 mei en heb er sinds die tijd maar twee keer last van gehad. Het lijkt mij dus geen hardware probleem omdat ik er niet bij elk netwerk last van heb.

sjaool wijzigde deze reactie 12-06-2017 00:58 (3%)

"When you grow up your heart dies"

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Net weer wat post verplaatst. Vragen en discussies over levertijden en prijzen horen thuis in, jawel, [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen.

Onderin dit topic staan de linkjes naar topics die gerelateerd zijn aan de S8, dus alles dat niet met het fysieke toestel te maken hoort waarschijnlijk in een ander topic :)

You're mistaken me for someone who really cares.

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 24-06 16:26
Is het mogelijk om het automatisch redirecten naar een WiFi login pagina uit te zetten? Zelfs als ik de eerste keer op dismiss klik word ik na een aantal minuten alsnog geredirect. Super irritant, iemand een idee?

• Orinoco

Orinoco

Unter den Linden

quote:
Orinoco schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:50:
Vraag over het volgende "probleem" op de S8.
Het blokkeren van binnenkomende gesprekken op basis van "Match criteria" zoals:
Beginnend met.
Eindigend op.
In telefoon - settings - nummers blokkeren
Heb al even getest met 0031 en +31 maar dan komt een NL nummer nog gewoon binnen. (Getest met nummer dat niet in mijn contactlijst staat).

De S8 is niet gerooted, en apps zoals Truecaller, Call Blacklist pro, enz... kunnen wel op Match criteria lijsten maken, maar die wil ik eigenlijk liever niet gebruiken.
Ook de functie "niet storen" en dan iets met contactlijsten en/of favorieten is het eigenlijk niet.

Betreft Samsung Galaxy S8 met de laatste software update.
SM-G950F
NRD90M.G950FXXU1AQEB
SM-G950F_OXM_PHN_0056
Vannacht toch een binnenkomende gesprek tegen gehouden door de S8 nl een nummer beginnend met +1
Had eerder al getest met 0031 en +31 maar toen geen succes, maar nu toch wel blijkbaar!
Raar maar waar 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 23:09
quote:
Orinoco schreef op maandag 12 juni 2017 @ 18:24:
[...]

Vannacht toch een binnenkomende gesprek tegen gehouden door de S8 nl een nummer beginnend met +1
Had eerder al getest met 0031 en +31 maar toen geen succes, maar nu toch wel blijkbaar!
Raar maar waar 8)7
Ik doe dit via macrodroid hier kun je precies aangeven welke nummers je wil blokkeren of dat je alleen "geen contactpersonen" wil blokkeren. Ook kun je er een tijd aan hangen wanneer dit in moet gaan en stoppen. Dit is een Tasker dus je hebt hier honderden mogelijkheden mee. Tot 5 tasken is deze app gratis

• Orinoco

Orinoco

Unter den Linden

@Duckvogel
Bedankt, ga eens kijken naar die macrodroid app.

• breagor
quote:
even een update: lijkt toch niet helemaal aan de S8+ te liggen.
Ik heb me een nieuwe router aangeschaft (was sowieso wel eens tijd) en sindsdien geen problemen meer met de wifi op de S8+. Blijkbaar is de S8 iets gevoeliger voor een matig signaal dan al mijn andere apparaten. Nu de hele dag al geen problemen meer met de Wifi connectie op de S8+.
En ook eindelijk goed signaal ook in de achterste kamers van het huis :-) Had ik wel eens eerder mogen doen.

• donpablo80
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 24-06 20:42
quote:
ppeterr schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:16:
even over Wifi bellen via vodafone.

Voor de eerste update, heb ik dit getest, en goed werkend bevonden.
Ook zag ik naast alle rechter icoontjes, een telefoon icoontje met een wifi signaal er boven.

Ik zie dat icoontje niet meer, ik heb het wel enabled in het menu, en ik heb
het idee dat mijn ontvangst hier in huis dus net zo slecht is als altijd.

Iemand hier met vodafone en het eens wilt testen voor mij ?
Heb je dit probleem al opgelost met bellen over WiFi? Ik zie dat icoontje nu ook niet meer staan terwijl ik bellen over WiFi wel aan heb staan. Geen idee of het nu echt werkt.

• kendo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:23
quote:
breagor schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:34:
[...]

even een update: lijkt toch niet helemaal aan de S8+ te liggen.
Ik heb me een nieuwe router aangeschaft (was sowieso wel eens tijd) en sindsdien geen problemen meer met de wifi op de S8+. Blijkbaar is de S8 iets gevoeliger voor een matig signaal dan al mijn andere apparaten. Nu de hele dag al geen problemen meer met de Wifi connectie op de S8+.
En ook eindelijk goed signaal ook in de achterste kamers van het huis :-) Had ik wel eens eerder mogen doen.
Mooi dat het opgelost is d:)b Wat voor modem heb je nu?
Pagina: 1 ... 42 43 44 Laatste

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*