Best een kwalijke zaak voor Samsung dat net een maand na release al bijna 10% van de aanschaf prijs verdampt is. Dat is niet goed voor de merk waarde van die toestellen.
De Knox trigger is mij trouwens een goeie reden om dan maar gelijk op een costum rom over te stappen, Samsung Health (voor mijn Gear, verder overbodig) en Netflix werken dan gewoon en de Bloatware is er volledig uit. Eigenlijk heeft dat geen verdere nadelen behalve het feit dat OTA weg is maar goed de developers van die roms zijn doorgaans veel en veel sneller dan Samsung NL
Edit: Ik moet wel ff een kanttekening plaatsen bij dat hele KNOX Trigger gebeuren. Ik verkocht mijn S7Edge dus plaatste deze op MP, hij was 6 weken oud dus ik vroeg er wat meer voor dan toen gemiddeld was op MP, ik kreeg daardoor best een aantal reacties (25+ ofz) met vragen. Geen van allen noemde KNOX. Ik kan mij daarom ook totaal niet voorstellen dat dit iets is wat van belang is voor de volgende gebruiker.
Haha nee idd, non argument daarom.Geert1976 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:03:
huh? Hier in Nederland is deze dienst toch helemaal niet beschikbaar? of....
Ach ja soms moet je een (kleine) prijs betalen voor vrijheid en niet alles pikken wat een Android fabrikant je door de strot probeert te duwen.henklbr schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:52:
Bye bye "Samsung Pay", "Samsung Health", "Secure Folder", "KNOX" getriggered, "Netflix" (en binnenkort meer apps)...
De Knox trigger is mij trouwens een goeie reden om dan maar gelijk op een costum rom over te stappen, Samsung Health (voor mijn Gear, verder overbodig) en Netflix werken dan gewoon en de Bloatware is er volledig uit. Eigenlijk heeft dat geen verdere nadelen behalve het feit dat OTA weg is maar goed de developers van die roms zijn doorgaans veel en veel sneller dan Samsung NL
Edit: Ik moet wel ff een kanttekening plaatsen bij dat hele KNOX Trigger gebeuren. Ik verkocht mijn S7Edge dus plaatste deze op MP, hij was 6 weken oud dus ik vroeg er wat meer voor dan toen gemiddeld was op MP, ik kreeg daardoor best een aantal reacties (25+ ofz) met vragen. Geen van allen noemde KNOX. Ik kan mij daarom ook totaal niet voorstellen dat dit iets is wat van belang is voor de volgende gebruiker.
is niets meer dan een aanname neem ik aan?(en binnenkort meer apps)...
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 25-05-2017 15:40 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans