Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 11:16

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Radiance schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 23:42:

De vingerafdrukscanner waar ik mij vooraf nogal zorgen om maakte valt me reuze mee. Hij unlockt makkelijk en snel en ik heb eigenlijk geen moeite om hem te bereiken, ook niet in de auto. Ik heb een houder welke op het dashboard zit en kan makkelijk met mijn hand over de telefoon om hem te unlocken.
Ik gebruik daar smartlock voor. Zodra de carkit verbonden is wordt de S8 unlocked. Hoef ik ook niet over de telefoon heen te friemelen. Buiten de auto is het fingerprint (locatie van sensor is prima wat mij betreft) of irisscan.

Verwijderd

Is er voor de S8 een tweak of app waarmee je het systeem geluid kan regelen zoals bij iOS?
Dus dat het systeemgeluid, meldingen, beltoon & media gewoon in een te regelen is.

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Heeft iemand een idee welke weather app de beste is? Met de originele app zijn veel plaatsen niet te vinden. De app hoeft niet gratis te zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2017 @ 10:29:
Is er voor de S8 een tweak of app waarmee je het systeem geluid kan regelen zoals bij iOS?
Dus dat het systeemgeluid, meldingen, beltoon & media gewoon in een te regelen is.
Op een van de volumeknoppen drukken en in het schermpje met de slider die dan opkomt op het pijltje naar beneden drukken. dan krijg je aparte sliders voor ringtone, media, notifications en system

edit: ik begreep je verkeerd. Het regelen van alle volumes in 1 slider / via knoppen heb ik wel eens gezien in custom roms maar ik ken er geen non-root apps voor.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2017 11:15 . Reden: vraag interpretatie ]

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09

Pinobigbird

doesn't share food!

pappaleone schreef op zondag 7 mei 2017 @ 10:48:
Heeft iemand een idee welke weather app de beste is? Met de originele app zijn veel plaatsen niet te vinden. De app hoeft niet gratis te zijn.
De meeste apps gebruiken de gegevens van AccuWeather, dus de plaatsen die je zult vinden zal voor de meeste apps gelijk zijn.

Misschien is Today Weather wel iets voor je, die wordt op XDA actief ook ontwikkeld voor de S8.
https://forum.xda-develop...app-s8-s8-amoled-t3595194
Google Play: Today Weather - Verwachting

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:48
Ik heb nu alles wat met Bixby te maken heeft uitgezet met Package Disabler, maar klopt het dat dan ook die knop niet meer kan remappen?

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-11 21:01
De ingebouwde app van Google al geprobeerd? In Google search app eens klikken op de lokale weersvoorspelling, dan krijg je een groter blauw overzicht en dan kan je rechtsbovenaan klikken op menuknop en snelkoppeling plaatsen op je homescreen.

In de app dan scrollen naar beneden om meer info te zien over bewolking, zon, neerslag, wind per uur en info zon op- en ondergang. Swipen naar rechts geeft die voor morgen en nogmaals swipen geeft overzicht 10 dagen. Weer op basis van lokatie of je kan ook plaatsen vastpinnen

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik gebruik 'Quick Profiles Pro', ideaal... Weet niet of jij dit bedoeld, maar je kan oneindig profielen maken en dan via de widget switchen.
Ik gebruik 'Beautiful Widgets Pro'. Tot nu toe heb ik alle plekken die ik zocht gevonden.

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11 01:40
Ik weet niet hoe sterk de GPS is binnen bij deze telefoon, maar soms ben ik volgens de maps wel 100 meter bij mij vandaan.

Meer mensen hier last van ? (locatie unlock erg lastig door dit)

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
Pinobigbird schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:16:
[...]

De meeste apps gebruiken de gegevens van AccuWeather, dus de plaatsen die je zult vinden zal voor de meeste apps gelijk zijn.

Misschien is Today Weather wel iets voor je, die wordt op XDA actief ook ontwikkeld voor de S8.
https://forum.xda-develop...app-s8-s8-amoled-t3595194
Google Play: Today Weather - Verwachting
Thanks ga eens even proberen. :) _/-\o_

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-10 11:13
Is er een app of tweak waar je bij de s8 het batterij percentage kan zien van aangesloten bt producten? Ik heb bragi oortjes,airpods en een ue wonderboom. Zou handig zijn moest ik dit kunnen zien op mijn tel.
En ja en iOS gebruiker 😄

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Gunth schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:24:
Is er een app of tweak waar je bij de s8 het batterij percentage kan zien van aangesloten bt producten? Ik heb bragi oortjes,airpods en een ue wonderboom. Zou handig zijn moest ik dit kunnen zien op mijn tel.
En ja en iOS gebruiker 😄
zo, dit zou inderdaad verrekte handig zijn icm mijn AirPods. Op mijn iPhone 7 kan ik in 1 oogopslag het batterij-percentage zien, helaas niet bij mijn S8.

Zeer benieuwd of hier inderdaad een goede oplossing voor is!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:41
Dat dit niet te regelen was binnen iOS, was juist mijn irritatie.

Maar omdat het Android is, zijn er genoeg apps die dit kunnen. Zoek eens naar VolumeSync. Doet precies wat jij bedoeld.
Gunth schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:24:
En ja en iOS gebruiker 😄
Dit is afhankelijk van de gebruikte bt apparaat van wat ik zo lees. Bij sommige headsets krijg je wel het percentage te zien. Er zijn ook apps die deze gegevens proberen uit te lezen zoals Baton.

[ Voor 36% gewijzigd door Garret1410 op 07-05-2017 16:22 ]

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-11 09:26
Hebben jullie soms ook last van melding geluiden die maar half worden afgespeeld? Gebeurt niet altijd. Ik merkte dit laatst ook op bij de S7 van mijn vrouw.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-11 14:27
Ryan_ schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:14:
Hebben jullie soms ook last van melding geluiden die maar half worden afgespeeld? Gebeurt niet altijd. Ik merkte dit laatst ook op bij de S7 van mijn vrouw.
Ja soms hier ook het geval op een + maar had het ook op een S8. Soms komt standaard toon zelfs eens voorbij in plaats van gekozen toon.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geert1976 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:10:
[...]

zo, dit zou inderdaad verrekte handig zijn icm mijn AirPods. Op mijn iPhone 7 kan ik in 1 oogopslag het batterij-percentage zien, helaas niet bij mijn S8.

Zeer benieuwd of hier inderdaad een goede oplossing voor is!
Die is er helaas niet. Apple gebruikt hier een afwijkend protocol voor welke niet standaard door android ondersteund wordt.

Er zijn wel apps welke het beloven maar ik kreeg er geen een betrouwbaar werkend. (en heb ze allemaal geprobeerd )
Ik gebruik de Pixel launcher en de weer app/vaste widgets daarin is die van Google. Die kijkt naar Weather.com zie ik en vind tot nu toe alles wat ik zoek. Ook hele kleine plaatjes op GPS worden netjes herkend.

Mocht je dus wat zoeken dan is een app die kijkt naar weather.com misschien een optie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Gunth
Garret1410 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:12:
[...]

[...]

Er zijn ook apps die deze gegevens proberen uit te lezen zoals Baton.
Thx zal deze eens proberen dan ;)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• Erikwesselo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-03-2023
Gilb1 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 12:10:
[...]

Ik heb ook mijn S8 plus maar terug gebracht. Lag wel lekker in de hand maar toch te groot om in je zakken mee te nemen. Einde van de week krijg ik de "gewone" S8. Dus helemaal met je eens.

Ik heb de S8+ juist omgeruild voor een S8 omdat ik de plus veel te groot en te onhandig vindt om makkelijk mee te nemen. De S8 vind ik veel handzamer in gebruik, vooral als je hem regelmatig gebruikt.

• Ryan_
Heeft iemand nog tips voor mooie leuke (oneindige) thema's/achtergronden? Misschien een goede app?

Uiteraard S8+ compatible.

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-10 16:51
Als ik op google shopping op een winkel wil klikken krijg ik de volgende melding:

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Iemand met hetzelfde probleem? De pagina kan dan niet geopend worden en ik weet er geen oplossing voor.
oke... nu ruim 2 weken na de pre-release;

iedereen hier nog net zo happy als dag 1? Of beginnen de 1ste ergenissen al te komen dat je op het punt staat de telefoon te retourneren/verkopen?

Ik zelf ben nog steeds zeer happy met mijn overgang van iPhone naar deze S8.
Mijn iPhone 7 ligt nog heerlijk stof te happen in de la hier thuis.
Ik ben vaak nog steeds zwaar onder de indruk wat je zoal kan met deze S8. Als jarenlange iPhone gebruiker ben ik soms zelfs 'overwhelmed' door de eindelloze customization van m'n S8.

Ik probeer zelfs soms echt het customizen ff in te dammen en gewoonweg lekker te genieten van deze telefoon :*) :*)

• Ryan_
Mldn schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:26:
Als ik op google shopping op een winkel wil klikken krijg ik de volgende melding:

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Iemand met hetzelfde probleem? De pagina kan dan niet geopend worden en ik weet er geen oplossing voor.
Gebruik je Adhell? Waarschijnlijk niet uitgeschakeld tijdens het updaten?

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Geert1976 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:28:

iedereen hier nog net zo happy als dag 1? Of beginnen de 1ste ergenissen al te komen dat je op het punt staat de telefoon te retourneren/verkopen?

Ik ben vaak nog steeds zwaar onder de indruk wat je zoal kan met deze S8. Als jarenlange iPhone gebruiker ben ik soms zelfs 'overwhelmed' door de eindelloze customization van m'n S8.

Ik probeer zelfs soms echt het customizen ff in te dammen en gewoonweg lekker te genieten van deze telefoon :*) :*)
Ook ik ben nog steeds helemaal happy vanaf dag 1 (19 april). Zelf ben ik altijd nokia (sinds de nokia 5110 ja ja dat is al n behoorlijk tijdje terug..) en daarna lumia (tm 930) gebruiker geweest met 1 uitstapje naar de S2, welke maar matig beviel (veel bloatware en vastlopers, wat bij windows phone nauwelijks tot niet voorkwam).
Sinds de S6 edge+ 2 jaar geleden helemaal om naar Android, ik was vooral niet blij met windows phone 10 maar dat is n ander verhaal, maar ook mede vanwege de uitgebreide Android/Samsung customization en niet te vergeten de looks.
En nu dus de S8+ welke nóg smoother en soepeler werkt dan de S6.
Absoluut geen ergernissen, geen rode gloed, geen restarts whatsoever. Ik ben vooral impressed door de accuduur en de camera welke beduidend beter zijn dan bij de S6 edge+

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Edit: De vraag in het S8-accessoires topic gesteld. Hoort hier niet thuis. Excuus

[ Voor 78% gewijzigd door Relative op 07-05-2017 22:18 ]

• Mldn
Ryan_ schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:28:
[...]

Gebruik je Adhell? Waarschijnlijk niet uitgeschakeld tijdens het updaten?
Klopt idd! Adhell verwijderd en nu geen last meer van.. Of kan ik Adhell nu opnieuw installeren zonder (toekomstige) problemen?

• Donstil
  • Niet online

Nou de nieuwigheid is er hier wel af. Het is nu gewoon "mijn telefoon" geworden en niet meer dat nieuwe speeltje. Wel vind ik nog steeds geregeld het scherm echt heel mooi.

Al dat aangepas doe ik eigenlijk niet. Ik heb er uit de doos gelijk Package disabler op geramt en de Pixel launcher geïnstalleerd. Dat maakt hem voor mij perfect. Al dat gepiel met icon Packs en/of kleurtjes voor je notificatie sliders gaat mij te ver. Daar heb ik geen geduld voor hoor :)

Ik ben eigenlijk van mening dat het niet aanpassen mij meer rust geeft. Door het continu veranderen van thema vind je nooit perfectie en blijf je daarom maar zoeken.

Zelfde als ik een beetje heb met rommen, ik deed dat veel maar je bleef bezig. Het gras leek altijd ergens groener.

• Mldn
Iemand nog goede tips voor een Muziek-app die in cache opslaat. Zodat je ook zonder data/offline kan luisteren?

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Wellicht is dit een rare vraag hoor, maar ik vraag me werkelijk af hoe letterlijk je de waterdichtheid moet nemen van de S8.

Ikzelf ben nogal angstig om 'm bijvoorbeeld onder de kraan af te spoelen. Het blijft toch een toestel van 800 ballen.

Los daarvan lijkt het me ook wel kicken om bijvoorbeeld onderwater te filmen, in de zee... alleen ja, in beide gevallen lijkt het me niet verstandig of beter gezegd zegt mijn 'gevoel' - niet doen!

Kan iemand iets zinnigs zeggen over bovenstaand? Heeft iemand er bijvoorbeeld wel is in het Zwembad mee gefilmd of iets dergelijks?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Basjuuh schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:16:
Wellicht is dit een rare vraag hoor, maar ik vraag me werkelijk af hoe letterlijk je de waterdichtheid moet nemen van de S8.

Ikzelf ben nogal angstig om 'm bijvoorbeeld onder de kraan af te spoelen. Het blijft toch een toestel van 800 ballen.

Los daarvan lijkt het me ook wel kicken om bijvoorbeeld onderwater te filmen, in de zee... alleen ja, in beide gevallen lijkt het me niet verstandig of beter gezegd zegt mijn 'gevoel' - niet doen!

Kan iemand iets zinnigs zeggen over bovenstaand? Heeft iemand er bijvoorbeeld wel is in het Zwembad mee gefilmd of iets dergelijks?
Ik hield m'n S7 al regelmatig onder de kraan om hem even af te wassen. Gaat prima hoor :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-11 15:39

In feite zou de S8 het onder de kraan en douche moeten overleven. Mits je niet met stand ''Karcher'' het water er overheen laat blazen. Het mag dan IP68 zijn, maar dit houdt niet in dat het grote druk kan weerstaan. Natuurlijk kan je ermee in het zwembad springen, al raad ik je wel aan om proberen de telefoon boven te houden tijdens het springen. Daarna kan je hem makkelijk onder water houden. Zelfs in zee (wel even goed in zoet water weken daarna).

Hij is waterdicht. Kan zelfs goed onderwater, want IP67/68 is gewoon netjes. Zolang je er maar niet meer op het water gaat slaan. Daar zijn de rubber afdichtingen niet voor gemaakt

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:32

sjaool

Every life should have 9 cats

Met het ding de zee induiken zou ik alleen niet doen. Zout water lijkt mij niet echt aan te raden.

"When you grow up your heart dies"

• pacod
  • Laatst online: 28-11 21:29
Hallo,

ik heb een hotspot actief en probeer verbinding te maken met mijn Macbook Pro. Het signaal vind ik wel, maar ik krijg geen verbinding zodra ik deze tot stand wil brengen. Zijn er mensen hier die hotspot regelmatig gebruiken?

• Ryan_
Mldn schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:05:
[...]

Klopt idd! Adhell verwijderd en nu geen last meer van.. Of kan ik Adhell nu opnieuw installeren zonder (toekomstige) problemen?
Je kan Adhell gewoon opnieuw installeren. Bij de volgende update moet je het volgende doen:

1) Adhell updaten
2) Adhell openen > Adhell uitschakelen
3) Adhell weer inschakelen
4) Zou alles weer moeten werken.

Adhell

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Nadat de rode randen weg zijn, ben ik ook zeer tevreden over de S8(+)..

Vind vooral het geheel van opties, die uit de doos meteen goed werken super..

Eindelijk heeft Samsung in de "Phone-app" ook naamweergave en lokale nummers aan het werken (gebruikte ik vanaf de Galaxy S3 al in alle andere ROMs; maar aan de andere kant had Samsung altijd al splitscreen, waar Google nu pas aan toe is gekomen)..

Maar mijn favoriete optie c.q. app is Reminder, dat als variant van Google Keep veel beter werkt en dan vooral in combinatie met de Gear S(3).. met Reminder kun je wel makkelijk aangeven dat je altijd op of bij een bepaalde locatie ergens aan herinnerd moet worden (boodschappenlijstje, iets meenemen of afgeven (optie voor herinnering bij aankomst of vertrek (zelfs met foto)).. voor mannen "op leeftijd" echt een super optie.. ;)

Zoals eerder gemeld is Samsung Internet met AdBlocker for Samsung tegenwoordig bijna een must, omdat ik bij de meeste sites amper nog informatie tussen de reclames vind en vooral die reclames die tekst afdekken voor een aantal seconden te vervelend vind om de rest te lezen..

Ook Samsung E-mail met HTML-verzending en de optie om mails makkelijk als herinnering/taak in de agenda op te slaan en Samsung Agenda met overzichtelijkere opmaak werkt voor mij net allemaal even sneller..

De combinatie van spullen in de Samsung omgeving werkt daarnaast ook perfect.. had al een Gear 360 en inmiddels de derde Gear VR (R324N), die samen het gebruik van een Galaxy-toestel toch net wat specialer maken.. ben benieuwd wanneer de 360-camera vast onderdeel van gsms zal worden, waar de camera's van verschillende gsms voor en achter op het toestel weinig voor elkaar onder doen.. oplossing om 360 te filmen lijkt mij dan niet zo moeilijk..
_Nick__ schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:47:
[...]

Zoals eerder gemeld is Samsung Internet met AdBlocker for Samsung tegenwoordig bijna een must, omdat ik bij de meeste sites amper nog informatie tussen de reclames vind en vooral die reclames die tekst afdekken voor een aantal seconden te vervelend vind om de rest te lezen..
Ik gebruik Disconnect Pro voor system wide adblocking. Gebruik jij Adblocker for Samsung bovenop Disconnect Pro of AdHell?

• _Nick__
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:13:
[...]

Ik gebruik Disconnect Pro voor system wide adblocking. Gebruik jij Adblocker for Samsung bovenop Disconnect Pro of AdHell?
Nee. Vind die andere twee net wat te agressief (willen immers ook Apparaatbeheerders-toegang; gaat mij te ver).. houd toestel liefst zo origineel mogelijk..

• LongShave
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-04-2022
Ryan_ schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:46:
Heeft iemand nog tips voor mooie leuke (oneindige) thema's/achtergronden? Misschien een goede app?

Uiteraard S8+ compatible.
Zedge wellicht?

https://play.google.com/s...ails?id=net.zedge.android

• jabberwock

jabberwock

Nog niet met de S8+ maar wel met de S7edge. Ik heb daar mee gefilmd en foto's gemaakt in een zwembad (chloorwater). Ging prima. Zag wel wat mensen verschrikt kijken "wat doet die mafketel nou?"

Thuis heb ik hem even goed afgespoeld met schoon water en goed afgedroogd. Hij werkt nog steeds na een half jaar. Hij gaat ook regelmatig mee de douche in om muziek te luisteren. Dan komt er ook vaak wat water gespetter op. Geen probleem!

• Garret1410
Weet iemand hoe je beller ID en Anti-Spam kunt inschakelen.

Ik had het eerst wel maar na de update is het grijs. Kom er met Googlen niet uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 08-05-2017 12:50 ]

• _Nick__
  • Niet online
Garret1410 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:49:
Weet iemand hoe je beller ID en Anti-Spam kunt inschakelen.

Ik had het eerst wel maar na de update is het grijs. Kom er met Googlen niet uit.
Zowel bij bellen als bij SMSsen is het te vinden onder Instellingen..

Moet wel eerst die apps openen en dan op drie puntjes rechts bovenin instellingen selecteren..

Heeft grijs misschien iets te maken met virusscanner of privacy-app van derden.?

[ Voor 8% gewijzigd door _Nick__ op 08-05-2017 13:02 ]

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
pacod schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:35:
Hallo,

ik heb een hotspot actief en probeer verbinding te maken met mijn Macbook Pro. Het signaal vind ik wel, maar ik krijg geen verbinding zodra ik deze tot stand wil brengen. Zijn er mensen hier die hotspot regelmatig gebruiken?
Ik gebruik hotspot regelmatig voor mn S6, duurd ong half minuutje maar het verbinden doet t gewoon

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jabberwock schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:12:
[...]

Nog niet met de S8+ maar wel met de S7edge. Ik heb daar mee gefilmd en foto's gemaakt in een zwembad (chloorwater). Ging prima. Zag wel wat mensen verschrikt kijken "wat doet die mafketel nou?"

Thuis heb ik hem even goed afgespoeld met schoon water en goed afgedroogd. Hij werkt nog steeds na een half jaar. Hij gaat ook regelmatig mee de douche in om muziek te luisteren. Dan komt er ook vaak wat water gespetter op. Geen probleem!
Haha, ik weet dat het inderdaad kan, maar ik leg zelfs in de badkamer als ik ga douchen vaak een kledingstuk of handdoek over mijn toestel heen. Eigenlijk is dat natuurlijk nergens voor nodig :D

• Garret1410
_Nick__ schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:01:
[...]

Zowel bij bellen als bij SMSsen is het te vinden onder Instellingen..

Moet wel eerst die apps openen en dan op drie puntjes rechts bovenin instellingen selecteren..

Heeft grijs misschien iets te maken met virusscanner of privacy-app van derden.?
Nee heb niks draaien van derden. Heb update gedaan en daarna was het niet te selecteren. Ook in de dialer zelf had ik eerst naast Recent en Contacten ook Plaatsen maar nu niet meer.

We zoeken verder.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:52
Blijven we letten op de topicwarning? Ik heb weer een aantal berichten moeten verplaatsen naar: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 08-05-2017 13:41 ]

voor diegene die nog steeds problemen hebben met het scherm (roze/rode randen etc), Samsung heeft weer een kleine update uitgebracht met scherm/kleur verbeteringen.
Sommige mensen in de VS en Canada hebben de update inmiddels.

Wat ik opmerkelijk vind is, dat deze update en de laatste ook, bij carriers eerder beschikbaar is dan de unlocked versies. Geen idee of dat voorheen ook zo was.

[ Voor 35% gewijzigd door _Bailey_ op 08-05-2017 14:41 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:27
Geert1976 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:38:
voor diegene die nog steeds problemen hebben met het scherm (roze/rode randen etc), Samsung heeft weer een kleine update uitgebracht met scherm/kleur verbeteringen.
Sommige mensen in de VS en Canada hebben de update inmiddels.

Wat ik opmerkelijk vind is, dat deze update en de laatste ook, bij carriers eerder beschikbaar is dan de unlocked versies. Geen idee of dat voorheen ook zo was.
Eigenlijk bizar dat er alweer een 2e update voor nodig is.
Sleehond schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:06:
[...]

Eigenlijk bizar dat er alweer een 2e update voor nodig is.
jouw woorden en mijn gedachten ;)

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:07

burgt

Starbass

niet nodig voor de meeste, blijkbaar wel voor een paar, toch mooi dat ze er moeite instoppen om het te verbeteren.

Ik heb er geen problemen mee, ook al niet voor de vorige update.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• W84
De batterij gaat nu gelukkig iets beter. Nu op 25% met 1 dag en 2 uur op de teller met 5 uur SOT en AOD aan. :)

Bixby heb ik overigens volledig uitgeschakeld.

[ Voor 23% gewijzigd door W84 op 08-05-2017 16:02 ]

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XB2yiVxBGpOiCN7tJZl1LnE8/thumb.jpg

Zout water zou ik niet doen!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:26
@Jimijames75

WAUW !! zo heb ik ook een aantal filmpjes met mijn zoons, van de
glijbaan en onderwater naar mij toe zwemmen....

Het was een xperia z1 volgens mij een van de eerste die echt waterdicht zouden moeten zijn.

Ik heb nog net de media er af kunnen halen, maar het was het waard !
wat een onwijs mooie foto en gaaf dat dat mogelijk is met een smartphone!!!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-11 11:39

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ziet er inderdaad echt vet uit! Dus ik hoef mij geen zorgen te maken over speaker/usb-c/jack? Ik heb nog nooit een waterdichte telefoon gehad en heb het gevoel alsof ik ze af moet plakken met daarvoor bestemde rubbere dopjes oid haha

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 21:46
MisterChaoSs schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:30:
Ziet er inderdaad echt vet uit! Dus ik hoef mij geen zorgen te maken over speaker/usb-c/jack? Ik heb nog nooit een waterdichte telefoon gehad en heb het gevoel alsof ik ze af moet plakken met daarvoor bestemde rubbere dopjes oid haha
Neen

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:37
Ligt het aan mij of is de telefoon een stuk vloeiender na de laatste update?
NotSoSteady schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:45:
Ligt het aan mij of is de telefoon een stuk vloeiender na de laatste update?
mwa, ik merk niet echt een noemenswaardige verbetering wat dat betreft.
Mijn S8 is nog net zo snel als voor de update.

• W84
Als je alle Bixby processen stopt wel. Veel beter zo! :)

• Gunth
Ik heb mijn s8 van 27 april maar ik heb nog geen enkel update ontvangen.
Vandaag nog gekeken via smartswitch.
Belg en proximus als provider

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:20
W84 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:36:
Als je alle Bixby processen stopt wel. Veel beter zo! :)
Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-11 21:01
Gunth schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:29:
Belg en proximus als provider
Idem hier, de LUX update is er nog niet

Edit: ik zie net nieuwe versies op sammobile, ook Luxemburg staat erbij! Wellicht heel binnenkort ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Hakki op 08-05-2017 21:55 ]

• W84
Frank!in schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:36:
[...]

Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?
Package Disabler Pro. :)

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-11 20:09
Vraagje, ik gebruik de agenda app en heb hierop mijn gmail agenda's.
Als ik hier afspraken in zet worden deze niet gesynchroniseerd met Google en zie ik de afspraken niet terug.
Ze staan wel in de standaard agenda app en hier is ook de juiste gmail agenda geselecteerd. Weet iemand wat er niet goed gaat? Omgekeerd zie ik de afspraken dus ook niet.

Pizza!

• Linden85
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-07 14:23
Zijn hier mensen met een s8 icm Huawei smart watch? Na het updaten naar Android wear 2.0 lukt het niet om mijn Google account te kopiëren .het is mij wel succesvol gelukt met S7 edge maar met mijn S8 lukt het niet 🙂

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 10:43

jordyktm

Catch me if you can.

W84 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:57:
[...]

Heb m ook geïnstalleerd, bixby rommel uitgezet. Beter zo

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Thaimaster schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:01:
Vraagje, ik gebruik de agenda app en heb hierop mijn gmail agenda's.
Als ik hier afspraken in zet worden deze niet gesynchroniseerd met Google en zie ik de afspraken niet terug.
Ze staan wel in de standaard agenda app en hier is ook de juiste gmail agenda geselecteerd. Weet iemand wat er niet goed gaat? Omgekeerd zie ik de afspraken dus ook niet.
Kijk eens bij de account instellingen of sync wel aan staat voor agenda

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Donstil
  • Niet online
MisterChaoSs schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:30:
Ik heb wel geregeld dat de water foutmelding in android uren blijft staan. 1x zelfs tot 24 uur en daarna heb ik hem maar met de föhn droog geblazen.
Mldn schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:38:
Iemand nog goede tips voor een Muziek-app die in cache opslaat. Zodat je ook zonder data/offline kan luisteren?
Spotify.

Ik heb hem mee op vakantie en is zeker al tien keer volledig onder geweest. Ik had hem in een natuurpark hier zelfs in de zak van mijn zwembroek (want geen kluisjes oid) en dat ging ook prima.

Heb er ook best geinige onderwater filmpjes mee gemaakt. Natuurlijk zijn dat geen hoogstandjes zoals boven water maar het geeft een leuk beeld.

• Thaimaster
reyals schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:37:
[...]

Kijk eens bij de account instellingen of sync wel aan staat voor agenda
Waar zou ik deze optie moeten zien?

Pizza!

Thaimaster schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:45:
[...]

Waar zou ik deze optie moeten zien?
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/icRjGY.pngAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/eUhJgJ.pngAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/veNdH5.png

Gebruikershandleiding S8/S8+:

http://org.downloadcenter...at_Dut_Rev.1.0_170419.pdf

[ Voor 12% gewijzigd door henklbr op 09-05-2017 09:03 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Thaimaster
Bedankt, had nu google Calendar geinstalleerd en bij het openen kreeg ik de melding of synchronisatie aan moest, hiermee is de setting al aangepast blijkbaar want het staat nu aan en werkt in beide apps.
Had die plek zelf nooit gevonden.

Pizza!

zijn er hier fervente gebruikers van MacroDroid en/of Tasker?

Nog mooie productieve macro's die je wil delen met ons? ;)

Ik heb zelf via MacroDroid ingesteld dat bij een paar applicaties het scherm mag roteren en verder staat ie altijd op locked/staand.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-11 18:37

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Sinds gisteren ook trotse bezitter van de S8+ Ik kom van een S7 Edge, naar wat vind ik het toch een prachtige upgrade 8) man man dat scherm! Bixby direct compleet uitgezet, wat loopt die telefoon toch smooth!! Naar mijn idee beter dan mijn s7e.

Edit: bij Mobiel.nl besteld en geen phn toestel maar een Duitse firmware, beetje jammer.

[ Voor 15% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 09-05-2017 09:36 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• iexip66
  • Laatst online: 16-10 14:33
[...]

Ik zie een Package Disabler Pro en BK Package Disabler Pro in Play store staan. Welke moet ik hebben?

• Frank!in
[...]

Thanks! Dit kan zonder root toch? :)
Frank!in schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:24:
[...]

Thanks! Dit kan zonder root toch? :)
jup!

gewoon alle packages disablen van Bixby (uit m'n hoofd zijn dat er 5 in totaal)

• Ryan_
iexip66 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:23:
[...]

Ik zie een Package Disabler Pro en BK Package Disabler Pro in Play store staan. Welke moet ik hebben?
Google Play: Package Disabler Pro (Samsung)

• W84
Jup, dat is 'm inderdaad. En mogelijk zonder root ja. :)

• iexip66
Heb Bixby nu eruit gegooid. Maar de app BxActions werkt bij mij niet om te remappen. Wat ik ook instel, er gebeurt niks als ik op de knop druk

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-11 19:30
W84 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:32:
Jup, dat is 'm inderdaad. En mogelijk zonder root ja. :)
Wat zijn jou/jullie ervaringen met PDP? Ik wil het ook graag gaan gebruiken maar ik zie dat dan Samsung KLMS Agent aangezet moet worden. In de popup die dan verschijnt staat dat alle data die je telefoon verlaat en bereikt via een proxy van Samsung worden geleid.

Dat heb ik liever niet, maar ik wil graag weten of dit dan ook echt gebeurt of dat het met het activeren van KLMS Agent mogelijk gebeurt.

• _Nick__
  • Niet online
Garret1410 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:31:
[...]

Nee heb niks draaien van derden. Heb update gedaan en daarna was het niet te selecteren. Ook in de dialer zelf had ik eerst naast Recent en Contacten ook Plaatsen maar nu niet meer.

We zoeken verder.
In de Telefoon-app wel "plaatsen in de buurt" op aan staan onder Instellingen?

En geupdate via OTA of een andere CSC met Odin.?

• jabberwock

jabberwock

iexip66 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:55:
Heb Bixby nu eruit gegooid. Maar de app BxActions werkt bij mij niet om te remappen. Wat ik ook instel, er gebeurt niks als ik op de knop druk
Omdat bxactions ervan uitgaat dat bixby wel werkt. Als jij het uitschakelt werkt dat natuurlijk niet meer.
Geert1976 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:24:
zijn er hier fervente gebruikers van MacroDroid en/of Tasker?

Nog mooie productieve macro's die je wil delen met ons? ;)

Ik heb zelf via MacroDroid ingesteld dat bij een paar applicaties het scherm mag roteren en verder staat ie altijd op locked/staand.
jabberwock in "[Samsung Galaxy S8-serie] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 39% gewijzigd door jabberwock op 09-05-2017 12:43 ]

• W84
Neyluzz schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:58:
[...]

Wat zijn jou/jullie ervaringen met PDP? Ik wil het ook graag gaan gebruiken maar ik zie dat dan Samsung KLMS Agent aangezet moet worden. In de popup die dan verschijnt staat dat alle data die je telefoon verlaat en bereikt via een proxy van Samsung worden geleid.

Dat heb ik liever niet, maar ik wil graag weten of dit dan ook echt gebeurt of dat het met het activeren van KLMS Agent mogelijk gebeurt.
Hm, dat heb ik dan waarschijnlijk te snel weg lopen drukken... niet op gelet. Misschien dat iemand hier meer inzicht kan geven. Dat hele KLMS Agent zegt me niks eigenlijk.

• Garret1410
_Nick__ schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:04:
[...]

In de Telefoon-app wel "plaatsen in de buurt" op aan staan onder Instellingen?

En geupdate via OTA of een andere CSC met Odin.?
Ondertussen een reset gedaan. Nu werkt het weer.

Denk dat het met het volgende te maken heeft. Ik kreeg na de update via Odin de melding dat er een verificatie fout was. Als ik gebruik van de provider instellingen wilde maken moest ik het toestel naar fabrieks instellingen terug brengen.

CSC is gewoon hetzelfde gebleven.

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Sinds een paar weken ben ook ik trotse eigenaar van een 8 en graag zou ik hrm gebruiken op mijn motor als navigatie. Goed nieuws dus dat hij waterdicht is en je wat dat betreft geen beschermende hoes nodig hebt. Voor mijn S4 zat ik namelijk te twijfelen een Interphone case te halen voor op het stuur, nu zou ik ook een X-Grip kunnen bestellen en het daarmee doen.

Alleen vraag ik mij af... Kan ik mijn telefoon ook opladen (aan de accu/powerbank) als het regent? Of is hij dan gevoelig voor kortsluiting? Een hele dag met navigatie houdt hij waarschijnlijk niet vol namelijk!

[ Voor 0% gewijzigd door Tom.Gerritse op 09-05-2017 14:20 . Reden: Typo ]

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-11 16:20
Zolang de aansluiting niet nat is volgens mij wel. Je krijgt vanzelf een melding te zien als hij nat is en je probeert te laden.
nu voor het eerst, na 2 weken, de optie Gezichtsherkenning ingesteld en geactiveerd (tot nu toe iris gebruikt), maar jee...dit is echt bizar...Telefoon unlocked echt direct, gewoon 'instant', vrijwel 100% slagingskans door alleen al naar je telefoon te kijken.
Je hoeft niet zoals bij iris herkenning in een bepaalde hoek of echt naar eengedeelte te kijken van de telefoon.

Ben er van bewust dat dit niet een veilige unlock methode is, maar tegelijk realiseer ik me dat er waarschijnlijk zeer weinig mensen weten dat deze telefoon uberhaupt is te unlocken middels Gezichtsherkenning ;)

Geloof dat ik vandaag mijn nieuwe favoriete unlock methode heb gevonden! ;)

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 09-05-2017 14:56 ]

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:49:
nu voor het eerst, na 2 weken, de optie Gezichtsherkenning ingesteld en geactiveerd (tot nu toe iris gebruikt), maar jee...dit is echt bizar...Telefoon unlocked echt direct, gewoon 'instant', vrijwel 100% slagingskans door alleen al naar je telefoon te kijken.
Je hoeft niet zoals bij iris herkenning in een bepaalde hoek of echt naar eengedeelte te kijken van de telefoon.

Ben er van bewust dat dit niet een veilige unlock methode is, maar tegelijk realiseer ik me dat er waarschijnlijk zeer weinig mensen weten dat deze telefoon uberhaupt is te unlocken middels Gezichtsherkenning ;)

Geloof dat ik vandaag mijn nieuwe favoriete unlock methode heb gevonden! ;)
Werkt idd geweldig, ben er ook echt fan van ;)

• Frank!in
Ik ben er ook fan van, maar je ziet wel dat de functie is ingeschakeld op het lockscreen.

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:34
Super functie inderdaad met gezicht unlocken, werkt snel en zo goed als altijd. Ook als test nog even geprobeerd met een foto van mijzelf te unlocken en dat is nog niet gelukt :p
Frank!in schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:27:
je ziet wel dat de functie is ingeschakeld op het lockscreen.
ow ja, dat is wel een 'dingetje'. Dus dan moet de toekomstige dief van mijn telefoon nadat ie 'm gejat heeft ook nog ff vlug een foto van me nemen :+ :+ :+

Hij heeft het er maar druk mee tegenwoordig. De dieven hadden het vroegah toch veel makkelijker met smartphones he, gewoon die dingen jatten en terugzetten naar fabrieksinstellingen en op Marktplaats verkopen.
Totdat die klote bedrijven met iCloud lock (Apple) en Samsung met hun eigen lock, op de proppen kwamen. Nu kunnen dieven zeer weinig met gejatte (nieuwere) smartphones.
Heb wel te doen met die dieven :*) :*)

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 09-05-2017 15:47 ]

• Ryan_
Gezichtsherkenning werkt inderdaad fanatisch. Gewoon een instant unlock. Nog niet geprobeerd met een foto :p

• Frank!in
Geert1976 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:37:
[...]

ow ja, dat is wel een 'dingetje'. Dus dan moet de toekomstige dief van mijn telefoon nadat ie 'm gejat heeft ook nog ff vlug een foto van me nemen :+ :+ :+

Hij heeft het er maar druk mee tegenwoordig. De dieven hadden het vroegah toch veel makkelijker met smartphones he, gewoon die dingen jatten en terugzetten naar fabrieksinstellingen en op Marktplaats verkopen.
Totdat die klote bedrijven met iCloud lock (Apple) en Samsung met hun eigen lock, op de proppen kwamen. Heb wel te doen met die dieven :*) :*)
Het is inderdaad een dingetje, maar een kleintje maar :P
Ik heb er niet zo veel problemen mee ieder geval, want ik ben ook een blije gebruiker van gezichtsherkenning :)

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
De gezichtherkennings-functie werkt echter alleen met fatsoenlijk daglicht. In de avond doet de irisscan bij mij beter dienst...
Nog beter zou zijn dat je per dagdeel de ontgrendelingsmethode zou kunnen regelen.

Hoe ervaren jullie bovenstaand?

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik moet zeggen dat hij bij mij moeilijk werkt ik zal wel een moeilijk bakkes hebben maar vinger en iris werkt toch vlugger bij mij. Duurt bij mij toch echt een dikke seconde en heb hem op snel staan.?

• jabberwock

jabberwock

Basjuuh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:22:
De gezichtherkennings-functie werkt echter alleen met fatsoenlijk daglicht. In de avond doet de irisscan bij mij beter dienst...
Nog beter zou zijn dat je per dagdeel de ontgrendelingsmethode zou kunnen regelen.

Ik zie een uitdaging om dit met Tasker te gaan realiseren. Alhoewel ik vermoed root nodig te hebben daarvoor.

• copyer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:46
Basjuuh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:22:

Ben ook over naar irisscan, ben bril drager gaat erg goed met zowel bril op als af..
Met die herkenings funktie ging t allen maar met hoe je m ingesteld had.
vandaag na 2 weken eens de AKG oordopjes uitgepakt en uitgeprobeerd. Eerst zonder de Adapt Sound set up. Ik was verre van onder de indruk.

Toen in Instellingen, de Adapt Sound set up doorlopen;
Wowww! Echt zwaar onder de indruk van het resultaat daarna!!

Het geluid is echt fantastisch na deze set up, het verschil is echt bizar gewoon.
Het geluidsbeeld is echt heerlijk vol en helder, met zowel het laag als het hoog.

Dit heeft Samsung echt onwijs goed voor elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 09-05-2017 18:12 ]

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:49:
Werkt bij mij helaas niet vlekkeloos, hij herkend mijn gezicht zeker de helft van de tijd niet.
Misschien komt het door mijn baard oid maar ik kan het daardoor niet gebruiken.

Volgens mij is pakken met je vinger op de vingerpint nog steeds de snelste manier.
Voor gezichtsherkenning moet je toch eerst op de powerknop drukken (of in ieder geval het scherm aan krijgen)?
Neyluzz schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:58:
[...]

Mijn telefoon heeft een permanente VPN verbinding naar mijn omgeving thuis, op die omgeving thuis zie ik geen vreemd verkeer naar Proxy's van Samsung oid.

Wel heb ik KNOX volledig uitgeschakeld, daar is KLMS een onderdeel van dacht ik.

• iexip66
jabberwock schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:34:
[...]

Omdat bxactions ervan uitgaat dat bixby wel werkt. Als jij het uitschakelt werkt dat natuurlijk niet meer.

[...]

jabberwock in "[Samsung Galaxy S8-serie] Ervaringen & Discussie"
Is er een app waarmee je wel kunt remappenna na verwijderen van Bixby?

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:34
Donstil schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:27:

Werkt bij mij helaas niet vlekkeloos, hij herkend mijn gezicht zeker de helft van de tijd niet.
Misschien komt het door mijn baard oid maar ik kan het daardoor niet gebruiken.
Volgens mij is het vooral van belang onder welke omstandigheden je de eerste keer je gezicht hebt opgenomen. In eerste instantie dacht ik dat het slim was om de opname in fel licht te maken maar toen merkte ik dat ik niet goed herkent werd onder normale omstandigheden waar ik meestal niet in fel licht sta.

Toen heb ik nogmaals een opname van mijn gezicht gemaakt onder 'normale' omstandigheden dus iets donkerder en merk dat ik nu goed herkent wordt in vol licht maar ook schemer omstandigheden, alleen wanneer de zon vol op me schijnt werkt niet niet perfect.

[ Voor 15% gewijzigd door SXander op 09-05-2017 20:08 ]

• Donstil
  • Niet online
SXander schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:57:
[...]

Volgens mij is het vooral van belang onder welke omstandigheden je de eerste keer je gezicht hebt opgenomen. In eerste instantie dacht ik dat het slim was om de opname in fel licht te maken maar toen merkte ik dat ik niet goed herkent werd onder normale omstandigheden waar ik meestal niet in fel licht sta.

Toen heb ik nogmaals een opname van mijn gezicht gemaakt onder 'normale' omstandigheden dus iets donkerder en merk dat ik nu goed herkent wordt in vol licht maar ook schemer omstandigheden, alleen wanneer de zon vol op me schijnt werkt niet niet perfect.
Zoiets zal het wel zijn ja, de app geeft dit ook aan tijdens het registreren van je gezicht.
Ik heb het zojuist ook even opnieuw gedaan, kijk het weer even een aantal dagen aan want eigenlijk is het wel een handige feature.

Wel had ik al direct dat het scherm niet altijd aan is als ik hem uit de broekzak haal. dan moet je dus op de powerbutton drukken en dat haalt het voordeel er dan weer uit.
iexip66 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:46:
[...]

Is er een app waarmee je wel kunt remappenna na verwijderen van Bixby?
Nee, althans zover ik had begrepen remap je niet de knop maar remap je de functie van bixby.
Daarom zie je bij zoveel van die apps nog even een fractie van een seconde het bixby scherm.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 09-05-2017 20:14 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support