• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:17
Heb zelf ook wat problemen gehad met Bluetooth en mijn nieuwe lease bak. Veel interrupties terwijl de telefoon gewoon in mijn dunne (pak) broek zat.

Echt zwaar ondermaats, haalde ik hem eruit dan ging het enigszins. Had dit ook op mijn s7 edge met mijn toenmalige (andere) lease auto. Heb er zelfs een filmpje van gepost op YouTube, echt schandalig hoe slecht het bereik was.

Nu met 5.0 lijkt het niet veel beter, alhoewel ik sinds de update die gisteren installeerde alleen maar een goede verbinding had..

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-10 20:53
Sinds zojuist werkt BixBye niet meer, gisteren de nieuwe update geinstalleerd. Hebben jullie nog werkende remappers draaien na de laatste update (G950FXXU1AQDG)?

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:04
Geert1976 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:48:
gebruik Disconnect Pro, aangeschaft toen ie €0 was tijdje terug.
Werkt heerlijk en overal.
idem, maar helaas wel nog reclame in youtube.
Wordt tijd dat Google de Youtube Red voordelen ook in EU landen geeft aan abonnees!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
bob-nwk schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:31:
Sinds zojuist werkt BixBye niet meer, gisteren de nieuwe update geinstalleerd. Hebben jullie nog werkende remappers draaien na de laatste update (G950FXXU1AQDG)?
Ik gebruik Bixby Button remapper.
Geen andere remapper getest, dus kan niet zeggen of ie goed is.
Het doet iig min of meer zn ding (sluit bixby in een half sec en opent toegewezen app/functie)

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-10 10:22

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Duckvogel schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:50:
Ja heb ik ook nu maar er was vandaag of gisteren een update van adhell sindsdien heb ik ook Samsung reclame
Staat in de omschrijving in de playstore dat je na een update de applicatie uit en weer aan moet zetten. Waarschijnlijk blokkeert hij daarna weer het eea

• jabberwock

jabberwock

bob-nwk schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:31:
Ik gebruik bxactions. Deze werkt ook na de update van de laatste firmware en heeft wat mij betreft de meeste opties om iets toe te wijzen.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 05-05-2017 09:16 ]

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-10 20:53
jabberwock schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:59:
[...]

Ik gebruik bxactions. Deze werkt ook na de update van de laatste firmware en heeft wat mij betreft de meeste opties om iets toe te wijzen.
Thanks voor de tip, ook te mappen naar Tasker tasks?

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53

Pinobigbird

doesn't share food!

Bixby-knop remappen voor wie root heeft:
https://forum.xda-develop...xby-button-o-app-t3601061
In
/system/usr/keylayout/Generic.kl
kan je de waarde
# input_fw Intelligent Key for Dream key 703 WAKE
aanpassen naar bijvoorbeeld
# input_fw Intelligent Key for Dream key 703 VOLUME_DOWN

Mogelijke waarden (zie XDA-thread)
VOLUME_DOWN
VOLUME_UP
HOME
POWER
MUSIC
CAMERA
APP_SWITCH
VOICE_ASSIST
(Google Assistent)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• jabberwock

jabberwock

bob-nwk schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:14:
[...]

Thanks voor de tip, ook te mappen naar Tasker tasks?
Yup! Dat is precies de reden dat ik deze gebruik

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:52
W84 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:00:
Damn, die rand bij het glas naar de bezel is echt gevoelig. Er is nu al een stukje af lopen chippen daar, met notabene een cover eromheen. Pfff...
Bij mij ook net gebeurt :( Dacht dat er wat vuil zat en opeens zie ik een klein stukje rvs. Baal ervan :(

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 04:46
Jup, niet heel stevig helaas. Ik ben benieuwd of dit nog meer naar voren komt in de loop van de tijd...

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
W84 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:18:
Jup, niet heel stevig helaas. Ik ben benieuwd of dit nog meer naar voren komt in de loop van de tijd...
Hier ook idd.
Geld helaas ook wel voor GG5 ben ik bang, had nooit krassen op mijn telefoons en nu al 2 kleine plekjes op het glas welke met een nagel te voelen zijn (eentje is ook zichtbaar tijdens gebruik).

Ten tijden van de Note7 gingen er al verhalen rond over GG5 en zijn krasgevoeligheid, niet te hopen dat dit uitkomt.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 05-05-2017 05:07 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Gilb1
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-10-2023
Op mijn S6 kon ik heel veel apps in afzonderlijke mapjes stoppen. Bij de S8 lijkt dit maar beperkt tot maximaal 16 apps per mapje. Of is hier een oplossing voor?

• Gilb1
Ik heb Edge Lighting ingesteld voor alle inkomende berichten, voor wanneer het scherm uit is. Toch licht het edge screen niet op wanneer dit zou moeten. Herkennen jullie dit? Is er een oplossing voor?

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 05-05-2017 09:16 ]

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-10 14:38
Gilb1 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 07:59:
Ik heb Edge Lighting ingesteld voor alle inkomende berichten, voor wanneer het scherm uit is. Toch licht het edge screen niet op wanneer dit zou moeten. Herkennen jullie dit? Is er een oplossing voor?
Diezelfde vraag stelde ik mijzelf gisteren ook!

• ri0ta
  • Laatst online: 31-10 00:03
Dubrillion schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:15:
[...]

Herken het ook. Heb bij edge settings alles aangevinkt, maar het gebeurt de ene x wel en de andere x niet. Heel random dus.

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Hoe kan ik voorkomen dat de Bixby knop Bixby opstart terwijl mijn telefoon vergrendeld is?

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:05
Jammer dat wij echt geen enige promotie krijgen, in VS kunnen ze zich registeren en krijgen ze 6 maanden Netflix, 128GB kaartje en case

http://m.androidcentral.c...ard-and-netflix-gift-card
Pukson schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:40:
Jammer dat wij echt geen enige promotie krijgen, in VS kunnen ze zich registeren en krijgen ze 6 maanden Netflix, 128GB kaartje en case

Denk dat ik maar naar de VS ga verhuizen 👍

• Gilb1
ri0ta schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:21:
[...]

Herken het ook. Heb bij edge settings alles aangevinkt, maar het gebeurt de ene x wel en de andere x niet. Heel random dus.
Er is wel een app 'Edge Lighting' op Google Play. Eens kijken of dat wat te bieden heeft...

• Gilb1
ri0ta schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:21:
[...]

Er is wel een app 'Edge Lighting' op Google Play. Eens kijken of dat wat te bieden heeft...

En hier nog een linkje met wat informatie:

https://forums.androidcen...hting-work-alerts-s8.html

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 05-05-2017 09:15 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-10 09:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Pukson schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:40:

Ze hebben in de USA natuurlijk nogal wat te winnen na het debacle van de Note 7. Dus ik kan het mij voorstellen dat ze daar de kopers paaien met cadeautjes.

Ik zou hier ook wel een 128GB micro-SD of VR-bril cadeau willen hebben. :P

"When you grow up your heart dies"

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:03
sjaool schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:08:
[...]

Ze hebben in de USA natuurlijk nogal wat te winnen na het debacle van de Note 7. Dus ik kan het mij voorstellen dat ze daar de kopers paaien met cadeautjes.

Ik zou hier ook wel een 128GB micro-SD of VR-bril cadeau willen hebben. :P
+ dat Netflix meer Prime users wilt overpakken. In Nederland heeft Netflix al een aardige monopolie positie. Wel jammer dat er geen Onedrive bonus meer wordt gegeven.

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-10 16:51
Ik krijg vandaag mijn S8 binnen! Zijn er nog tips&tricks voor het optimaal instellen van de telefoon? En nog handigheidjes die ik moet weten?
Ik kom van een iPhone 6.

[ Voor 5% gewijzigd door Mldn op 05-05-2017 11:18 ]

• Ryan_
Mldn schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:17:
Ik krijg vandaag mijn S8 binnen! Zijn er nog tips&tricks voor het optimaal instellen van de telefoon? En nog handigheidjes die ik moet weten?
Ik kom van een iPhone 6.
Heel het topic staat vol met tips ;). Lees het eens rustig door en gebruik de bookmark optie van Tweakers. :)
Ryan_ schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:12:
[...]

+ dat Netflix meer Prime users wilt overpakken. In Nederland heeft Netflix al een aardige monopolie positie. Wel jammer dat er geen Onedrive bonus meer wordt gegeven.
U zei???

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/rDAwfs.pngAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/dpxe9R.png

"Ontvang 2 jaar lang 100GB aan extra opslag op OneDrive"

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• W84
Zo... tot nu toe al 3 katten gelokt op m'n S8. Blijft geniaal die easter egg! :p

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:42
Dubrillion schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:15:
[...]

Heb je Always On Display ingeschakeld?
Hakki schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:12:
[...]

idem, maar helaas wel nog reclame in youtube.
Wordt tijd dat Google de Youtube Red voordelen ook in EU landen geeft aan abonnees!
Ik heb al YouTube Red vanaf dag 1, werkt gewoon met Nederlandse credit card.

[ Voor 43% gewijzigd door NotSoSteady op 05-05-2017 11:46 ]

• Ryan_
henklbr schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:27:
[...]

U zei???

[afbeelding][afbeelding]

Dat is nog eens goed nieuws! :)

• Hakki
Ik heb al YouTube Red vanaf dag 1, werkt gewoon met Nederlandse credit card.
Aha, even met vpn youtube geopend en toen kon ik het inderdaad ook instellen..

Vraag me nu wel af wat er gaat gebeuren, want nu ga ik wellicht 2 abonnementen hebben, 1 voor google play music (via prepaid beltegoed facturatie) en 1 voor youtube Red (paypal). Vrees dat youtube red niet compatibel zal zijn met betaalmethode die ik verkies (beltegoed)

[ Voor 3% gewijzigd door Hakki op 05-05-2017 12:01 ]

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-10 15:01
ppeterr schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:41:
[...]

wat bedoel je met standaard ? adhell ? en dan zie je niet overal samsung?

[afbeelding]
Bij Extensies heb ik de keuze uit Adblock en Adblock Plus. Werkt goed tegen advertenties.

Of begrijp ik je verkeerd.

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zie niemand hier met reboot- en/of Bluetooth-klachten. Op de Samsung-forums staan meerdere threads vol hierover.

De reboots zijn vaak een paar keer per uur. Bij sommige toestellen is het opgelost als de SD-kaart wordt verwijderd.

Bluetooth wil vaak niet pairen met bv de auto. Media kan niet worden afgespeeld in de auto of media wordt stotterend afgespeeld. Ook via Bluetooth-koptelefoons gebeurt dit stotterend of helemaal niet.

Zouden alleen de Snapdragons er last van hebben en de Exynos's niet?
__BlackEyed__ schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:27:
Ik zie niemand hier met reboot- en/of Bluetooth-klachten. Op de Samsung-forums staan meerdere threads vol hierover.

De reboots zijn vaak een paar keer per uur. Bij sommige toestellen is het opgelost als de SD-kaart wordt verwijderd.

Bluetooth wil vaak niet pairen met bv de auto. Media kan niet worden afgespeeld in de auto of media wordt stotterend afgespeeld. Ook via Bluetooth-koptelefoons gebeurt dit stotterend of helemaal niet.

Zouden alleen de Snapdragons er last van hebben en de Exynos's niet?
Als je die berichten goed leest, had je kunnen weten dat het hier gaat om US-modellen (klachten nog niet gezien voor de Exynos-varianten)...

Heb een "Bose" BT-koptelefoon -> perfect geluid (niet stotterend o.i.d.)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:42
Hakki schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:00:
[...]

Aha, even met vpn youtube geopend en toen kon ik het inderdaad ook instellen..

Vraag me nu wel af wat er gaat gebeuren, want nu ga ik wellicht 2 abonnementen hebben, 1 voor google play music (via prepaid beltegoed facturatie) en 1 voor youtube Red (paypal). Vrees dat youtube red niet compatibel zal zijn met betaalmethode die ik verkies (beltegoed)
Ik doe alleen via CC en je krijgt automatisch Play Music, dus die beltegoed facturatie kun je uitzetten.

• Gilb1
W84 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:43:
Zo... tot nu toe al 3 katten gelokt op m'n S8. Blijft geniaal die easter egg! :p
Easter egg? :?

• Hakki
NotSoSteady schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:40:
[...]

Ik doe alleen via CC en je krijgt automatisch Play Music, dus die beltegoed facturatie kun je uitzetten.
Begrijp ik, maar ik betaal nog 7,99 van de "early access" Play music en die belwaarde is anders verloren geld.
Met CC is het een extra betaling. Ga het even uitrpoberen en bekijken.. Thx voor de tip alvast!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-10 16:51
Ryan_ schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:19:
[...]

Heel het topic staat vol met tips ;). Lees het eens rustig door en gebruik de bookmark optie van Tweakers. :)
Dat zijn 126 pagina's, praktisch onmogelijk! Haha. Vandaar mijn vraag voor echt de 'must-haves' om de telefoon optimaal in te stellen en handige tips&trics.
Mldn schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:47:
[...]

Dat zijn 126 pagina's, praktisch onmogelijk! Haha. Vandaar mijn vraag voor echt de 'must-haves' om de telefoon optimaal in te stellen en handige tips&trics.
Met andere woorden: dan moeten deze tips, die je kan vinden in dit topic, maar continue "herhaald" worden?
Dan worden het binnen de kortste keren 200+ pagina's...

Heb net de "search"-optie gebruikt en gezocht op "tips" -> BAM: maar 4 pagina's! Tip? ;)

• __BlackEyed__
  • Niet online
henklbr schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:32:
[...]

Als je die berichten goed leest, had je kunnen weten dat het hier gaat om US-modellen (klachten nog niet gezien voor de Exynos-varianten)...

Heb een "Bose" BT-koptelefoon -> perfect geluid (niet stotterend o.i.d.)
Altijd fijn, zo'n bijdehandte sneer.

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-10 17:39
Dit soort video's vind ik zelf altijd heel handig :*) :

YouTube: 150+ Samsung Galaxy S8 Tips, Tricks, Features and Secrets - The Ulti...
[...]

[...]

Ik zoek nog een goeie auto. Jij tips?

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-10 14:38
NotSoSteady schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:45:
[...]

Heb je Always On Display ingeschakeld?
Ja die staat aan. Moet deze uit dan?

• jabberwock

jabberwock

jabberwock schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:04:
Ik blijf problemen houden met het registreren van mijn irissen. Het scannen gaat meestal tot 50% en stopt dan met de melding dat het scannen niet werkt en dat ik het toestel opnieuw moet starten.
Zodra hij gaat scannen zie ik die afbeelding van 2 oogjes waar ik naar moet kijken en gaat dat rode lampje scannen. Maar alle filmpjes op Youtube laten ook zo'n nightvision frontcam beeld zien. Dat krijg ik echter niet.

Ik heb zojuist zelfs een factory reset gedaan, geen verschil.

Als ik In het *#0*# menu de iris cam test doe ziet dat er goed uit. Dus wel dat nightvision achtige venstertje. En de test geeft geen fout.

Wat ik wel zie in dat test menu is een camerafout op de front cam. Geen idee of het er iets mee te maken heeft. Vind de melding ook vreemd want de frontcamera werkt verder prima. Ook het unlocken met de gezichtsherkenning (en dus frontcam) werkt feilloos.

Ik verwacht dus ook niet dat er iets met de hardware is, maar eerder een software probleem.

Zijn er mensen waarbij de irisscan ook niet lekker werkt en die willen testen of bij hen ook de front cam test mislukt?

Update: ik heb het opgegeven. Als ok mijn vrouw haar ogen laat registreren lukt het vrijwel direct. Het zal wel aan mijn ogen liggen...
Blijf het wel vreemd vinden dat het nightvision venstertje niet verschijnt, ook niet na registratie van mijn vrouw's ogen.
Zojuist mijn S8+ laten vervangen. Nu werkt alles wel goed. Er was duidelijk iets niet goed met de frontcam. Helemaal happy nu.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo'n s7 edge valt toch echt tegen als je een aantal weken een s8 gewend bent.. Heb mijn toestel (los latend scherm) vandaag op de post terug gedaan en mijn s7 edge weer in gebruik genomen.. Hoop dat het vervangende toestel er snel is..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• W84
Los latend scherm? Je bedoeld dat de hele voorgeven los begon te laten? Klinkt lekker! Mijn scherm klinkt vrij hol aan de linker kant dus ik hoop niet dat de boel straks ook los begint te laten! 8)7

• Eek2nd
Er was de laatste jaren altijd al Easter Eggs geweest met spelletjes op Android.
Alleen geen idee wat je dit x moest doen

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:51
[...]

:z waarom begin je dan niet eens - s8 'must have' tips & tricks - in te typen op YouTube...
Hoef je niet te lezen, alleen maar je ogen open te houden.

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-10 21:50
Zijn er mensen die de Veilige map-feature gebruiken op een S8+?
Zodra ik bijvoorbeeld in wil loggen op Twitter, crasht de app. Dit is bij elke app die ik apart heb geïnstalleerd, en niet bij standaardapps zoals Youtube.

Functioneert dit bij jullie wel goed? En hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen is?

• W84
Nope, maar het klinkt gvd als een goeie veilige map! :+

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 16:28

Sorcerer8472

Mens sana?

Weet iemand of er nog verschillende versies zijn in de EU / VS? Bij de S7 wel, die ondersteunt geen 4G+ in de VS bijvoorbeeld, maar wel de meeste 4G-banden daar zonder 4G+ (iig die van AT&T en T-Mobile).

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-10 23:59
NickAlan schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:05:
Zijn er mensen die de Veilige map-feature gebruiken op een S8+?
Zodra ik bijvoorbeeld in wil loggen op Twitter, crasht de app. Dit is bij elke app die ik apart heb geïnstalleerd, en niet bij standaardapps zoals Youtube.

Functioneert dit bij jullie wel goed? En hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen is?
Hier met een + geen problemen met geen enkele app, set het eens opnieuw op door via apps het cache van veilige map volledig te wissen.
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:52:
Weet iemand of er nog verschillende versies zijn in de EU / VS? Bij de S7 wel, die ondersteunt geen 4G+ in de VS bijvoorbeeld, maar wel de meeste 4G-banden daar zonder 4G+ (iig die van AT&T en T-Mobile).
Dit geldt ook voor de S8/S8+

Het "internationale" model, die o.a. in Nederland wordt gebruikt, is de SM-G950F / SM-G955F

In de VS, heb je "carrier specifieke" modellen (Verizon, AT&T, T-Mobile) maar ook een "UN-branded": SM-G950U / SM-G955U

Meer info kun je vinden op de Samsung product-pagina's

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-10 21:50
beezjeh schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:57:
[...]

Hier met een + geen problemen met geen enkele app, set het eens opnieuw op door via apps het cache van veilige map volledig te wissen.
Heeft helaas niet geholpen. Heb de cache verwijderd en vervolgens de Veilige map verwijderd en opnieuw toegevoegd. :?

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-10 23:59
NickAlan schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:30:
[...]

Heeft helaas niet geholpen. Heb de cache verwijderd en vervolgens de Veilige map verwijderd en opnieuw toegevoegd. :?
Dan is er toch iets corrupt geraakt denk ik dan... Heb je toevallig ook wat dingen uitgezet met een disabler ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door beezjeh op 05-05-2017 18:38 ]

• Erikwesselo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-03-2023
Vandaag mijn S8 plus ontvangen. Wel groot. Goed te bedienen maar ik vraag mij af of ik ga wennen aan deze afmeting. Ik had een S5. Wat is jullie ervaring?

• EEE-lover
  • Laatst online: 18:48
[...]

U zei???

[afbeelding][afbeelding]

Ik zie dat nergens staan op mijn S8 8)7
Moet ik hier iets voor doen?

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-10 08:18

Grudgie

PSN: Grudgie7

Erikwesselo schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 19:56:
Vandaag mijn S5 plus ontvangen. Wel groot. Goed te bedienen maar ik vraag mij af of ik ga wennen aan deze afmeting. Ik had een S5. Wat is jullie ervaring?
S5 Plus? :+

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 16:28

Sorcerer8472

Mens sana?

henklbr schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:05:
[...]

Dit geldt ook voor de S8/S8+

Het "internationale" model, die o.a. in Nederland wordt gebruikt, is de SM-G950F / SM-G955F

In de VS, heb je "carrier specifieke" modellen (Verizon, AT&T, T-Mobile) maar ook een "UN-branded": SM-G950U / SM-G955U

Meer info kun je vinden op de Samsung product-pagina's
Heb gezocht maar na een minuut of 5 opgegeven, kan de specs niet vinden in hun hyperhippe scroll-maar-door-layout. Staat er ook bij welke combinaties multi-carrier LTE er mogelijk zijn? Bij de S7 stond dat alleen in de FCC-opgave volgens mij. Op GSMarena staat er ook steeds minder technische info op dit vlak, de verschillende modellen staan niet eens meer genoemd geloof ik.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Erikwesselo
Hahaha de S8 plus natuurlijk. Sorry.

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik gebruik 's nachts AOD als nachtklok, maar vind het eigenlijk nog te fel. In het donker is het dan wel gedimd maar dan nog. Iemand een idee of er nog een manier is om eea nog meer te dimmen? De helderheidsslider staat ook helemaal naar links (al weet ik niet of dat überhaupt effect op het AOD heeft).
Ik kan ook de edge nachtklok nemen maar deze vind ik weer te klein en zal ik eerst mijn leesbril op moeten zetten wil ik die goed kunnen ontcijferen B)

Edit: zonder te hoeven rooten..

[ Voor 3% gewijzigd door penscup62 op 05-05-2017 22:29 ]

• JDL15
  • Laatst online: 00:17
penscup62 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 22:27:
Ik gebruik 's nachts AOD als nachtklok, maar vind het eigenlijk nog te fel. In het donker is het dan wel gedimd maar dan nog. Iemand een idee of er nog een manier is om eea nog meer te dimmen? De helderheidsslider staat ook helemaal naar links (al weet ik niet of dat überhaupt effect op het AOD heeft).
Ik kan ook de edge nachtklok nemen maar deze vind ik weer te klein en zal ik eerst mijn leesbril op moeten zetten wil ik die goed kunnen ontcijferen B)

Edit: zonder te hoeven rooten..
Heb er nog niks op gevonden, maar heb ook een beetje hetzelfde. Zie er geen specifieke app voor en met die blauw filter haalt het natuurlijk niks uit.

Vervelende vind ik ook dat die AoD brightness overdag ook zo sterk fluctueert, soms knalt hij op volle brightness terwijl hij in dezelfde omgeving ligt en soms zou ik weer willen dat hij wat sterker licht gaf.. Spelen met brightness settings heeft hierop geen invloed merk ik!

• Donstil
  • Niet online
Ik had een S5. Wat is jullie ervaring?
Went vanzelf.

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:13
Vandaag mijn S8 plus ontvangen. Wel groot. Goed te bedienen maar ik vraag mij af of ik ga wennen aan deze afmeting. Ik had een S5. Wat is jullie ervaring?
Sja :? ....mijn handen zijn 3 x zo groot als de jouwe, ik koos toch voor een S8 en ..... het begint een beetje te wennen, langzaam naast mijn oude S7Edge. Misschien scheelt het ook wat voor kleur je koos? Zilver lijkt optisch altijd wat groter dan zwart 8)

Sorry voor de flauwe reactie, maar als we niet weten wat JIJ doet met je telefoon, hoe groot JOUW handen zijn en wat nog meer, hoe moeten WIJ dan iets inbrengen wat JOU wijzer gaat maken?

Veel oefenen maar met het mooie toestel, dan went het eerder :)

• W84
Ik kom van een Note 4 en ik heb voor een gewone S8 gekozen... echt heerlijk zo. Perfect formaat. Het werd eerst steeds groter en groter, maar dit is echt een verademing. Ook in je broekzak, alleen door de lange afmeting is het soms nog wel wat onhandig. :p

• Zazacar
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-03 03:38
Loterijen voor het flashgeheugen....

https://www.reddit.com/r/...storage_used_in_s8_heres/

https://forum.xda-develop...fy-flash-chip-s8-t3601656

Jammer voor sommige Snapdragon eigenaars maar het ziet er tot nu toe naar uit dat alle Exynos versies UFS 2.1 hebben.

[ Voor 119% gewijzigd door Zazacar op 06-05-2017 03:00 ]

Zazacar schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 02:51:
Loterijen voor het flashgeheugen....

https://www.reddit.com/r/...storage_used_in_s8_heres/

https://forum.xda-develop...fy-flash-chip-s8-t3601656

Jammer voor sommige Snapdragon eigenaars maar het ziet er tot nu toe naar uit dat alle Exynos versies UFS 2.1 hebben.
pffff gelukkig hebben wij hier in NL, 2.1 flash storage....zou voor mij echt een dealbreaker zijn, 2.0

8)7 8)7 8)7

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
Ik zou eerst voor een LG G6 gaan maar sinds de de S8 hier gisteren in de verkoop is gegaan (ik woon in Laos) is er de rare situatie dat de S8 hier goedkoper is dan in veel andere landen.
Met andere woorden: Goedkoper dan een LG G6 die ik eind deze maand tijdens een weekendje Hong Kong zou willen halen.

De prijs voor een S8 is omgerekend zo'n 665 Euro hier dus dat is een goede deal. En dat is dan ook nog inclusief een launch date VIP package waar allemaal extra's inzitten!

Ik zit me toch af te vragen of er ergens een addertje onder het gras zit :p

• Eek2nd
breaky73 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 05:55:
Ik zou eerst voor een LG G6 gaan maar sinds de de S8 hier gisteren in de verkoop is gegaan (ik woon in Laos) is er de rare situatie dat de S8 hier goedkoper is dan in veel andere landen.
Met andere woorden: Goedkoper dan een LG G6 die ik eind deze maand tijdens een weekendje Hong Kong zou willen halen.

De prijs voor een S8 is omgerekend zo'n 665 Euro hier dus dat is een goede deal. En dat is dan ook nog inclusief een launch date VIP package waar allemaal extra's inzitten!

Ik zit me toch af te vragen of er ergens een addertje onder het gras zit :p
Zullen wel genoeg slangen onder het gras zitten in Laos :P

Maar als in alle (grote ) winkels je hem voor die prijs met VIP pakket kan krijgen zal het toch wel goed zitten?
Zoek een zaak waar men Engels spreekt voor vragen over addertjes en dan halen :)
In HKG komt de S8 pas 25e ofzo uit, maar wel ook 6GB ram /128GB intern versie (evt Duo sim), maar goed vindt de 4GB ram wel genoeg

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Welk model van de S8 heeft dual sim en is die versie volledig bruikbaar in Nederland?

• alper_maestro
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-05 20:59
Croccifixio83 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:04:
Welk model van de S8 heeft dual sim en is die versie volledig bruikbaar in Nederland?
Alleen in Zwitserland bestaat zo'n versie met dual-sim.

https://androidworld.nl/nieuws/europa-galaxy-s8-dual-sim/
Als je naar de desbetreffende website gaat, dan kun je lezen dat het om "geïmporteerde toestellen" gaat, niet officiëel voor de Zwitserse markt dus...;)

https://www.digitec.ch/de...lack-mobiltelefon-6198764

cc: @Croccifixio83

• Erikwesselo
Je hebt helemaal gelijk. Het is een zilver toestel. Het toestel ligt goed in mijn hand dat is het niet. Het is een beetje "een gevoel" omdat het toestel ook niet zo makkelijk een zakjes past. Ik heb het toestel naast de gewone S8 gehouden en eigenlijk scheelt het maar een centimeter. Gelukkig net contact gehad met de KPN en ik kan binnen 14 nog ruilen. Dus nu maar veel proberen en wennen. Dank je voor je reactie
robbvdb schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 00:57:
[...]

Sja :? ....mijn handen zijn 3 x zo groot als de jouwe, ik koos toch voor een S8 en ..... het begint een beetje te wennen, langzaam naast mijn oude S7Edge. Misschien scheelt het ook wat voor kleur je koos? Zilver lijkt optisch altijd wat groter dan zwart 8)

Sorry voor de flauwe reactie, maar als we niet weten wat JIJ doet met je telefoon, hoe groot JOUW handen zijn en wat nog meer, hoe moeten WIJ dan iets inbrengen wat JOU wijzer gaat maken?

Veel oefenen maar met het mooie toestel, dan went het eerder :)

• breaky73
Eek2nd schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 08:02:
[...]

Zullen wel genoeg slangen onder het gras zitten in Laos :P

Maar als in alle (grote ) winkels je hem voor die prijs met VIP pakket kan krijgen zal het toch wel goed zitten?
Zoek een zaak waar men Engels spreekt voor vragen over addertjes en dan halen :)
In HKG komt de S8 pas 25e ofzo uit, maar wel ook 6GB ram /128GB intern versie (evt Duo sim), maar goed vindt de 4GB ram wel genoeg
Ik heb hem gehaald en ja alle grote winkels doen hetzelfde. Het is een officiele Laotiaanse versie van de S8.
Ook is dit de dual SIM versie (SM-G950FD).Het enigste addertje is uiteraard dat je hier maar 1 jaar garantie krijgt maar dat is met alle telefoons zo.

Ik kreeg er verder een petje, een clear cover en een kleine koffer met Samsung logo erbij. :)

• breaky73
Croccifixio83 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:04:
Ik heb een dual sim versie (SM-G950FD) en volgens mij is het enigste verschil met de internationale versie (SM-G950F) de dual sim functionaliteit. Het is wel uiteraard weer een hybride slot.

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 19:18
Erikwesselo schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 11:31:
Je hebt helemaal gelijk. Het is een zilver toestel. Het toestel ligt goed in mijn hand dat is het niet. Het is een beetje "een gevoel" omdat het toestel ook niet zo makkelijk een zakjes past. Ik heb het toestel naast de gewone S8 gehouden en eigenlijk scheelt het maar een centimeter. Gelukkig net contact gehad met de KPN en ik kan binnen 14 nog ruilen. Dus nu maar veel proberen en wennen. Dank je voor je reactie

[...]
Als je geen problemen ondervindt bij het bedienen van het toestel zou ik hem zeker houden. Dacht voor ik de toestellen fysiek gezien had dat ik voor de S8 zou gaan (vond die plus toestellen altijd al zo groot) maar na ze naast elkaar gezien te hebben wist ik gelijk dat ik de plus moest hebben en als hij dan onhandig zou blijken in het gebruik ik hem wel zou omruilen.

Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze en heb ook geen extreem grote handen. Heel soms heb ik mn linkerhand nodig (wanneer ik button in linkerbovenhoek wil aanraken bijvoorbeeld) maar daar kan ik wel mee leven. In de broekzak had hij idd wel wat kleiner gemogen mja het past nog steeds dus dat valt me ook alles mee. Ook schijnt de batterij duur beter te zijn op de plus dus dat is mooi meegenomen.

• Gilb1
SXander schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 11:50:
[...]

Als je geen problemen ondervindt bij het bedienen van het toestel zou ik hem zeker houden. Dacht voor ik de toestellen fysiek gezien had dat ik voor de S8 zou gaan (vond die plus toestellen altijd al zo groot) maar na ze naast elkaar gezien te hebben wist ik gelijk dat ik de plus moest hebben en als hij dan onhandig zou blijken in het gebruik ik hem wel zou omruilen.

Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze en heb ook geen extreem grote handen. Heel soms heb ik mn linkerhand nodig (wanneer ik button in linkerbovenhoek wil aanraken bijvoorbeeld) maar daar kan ik wel mee leven. In de broekzak had hij idd wel wat kleiner gemogen mja het past nog steeds dus dat valt me ook alles mee. Ook schijnt de batterij duur beter te zijn op de plus dus dat is mooi meegenomen.
Ik heb de S8+ juist omgeruild voor een S8 omdat ik de plus veel te groot en te onhandig vindt om makkelijk mee te nemen. De S8 vind ik veel handzamer in gebruik, vooral als je hem regelmatig gebruikt.

• Eek2nd
breaky73 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 11:37:
[...]

Ik heb hem gehaald en ja alle grote winkels doen hetzelfde. Het is een officiele Laotiaanse versie van de S8.
Ook is dit de dual SIM versie (SM-G950FD).Het enigste addertje is uiteraard dat je hier maar 1 jaar garantie krijgt maar dat is met alle telefoons zo.

Ik kreeg er verder een petje, een clear cover en een kleine koffer met Samsung logo erbij. :)
Nice dat petje ehh.. koffertje klinkt interessant.. foto?

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 19:18
Gilb1 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 12:10:
[...]

Ik heb de S8+ juist omgeruild voor een S8 omdat ik de plus veel te groot en te onhandig vindt om makkelijk mee te nemen. De S8 vind ik veel handzamer in gebruik, vooral als je hem regelmatig gebruikt.
Ik wou ook helemaal niet zeggen dat de één beter dan de ander was, dit is persoonlijk. Maar dat je het zelf moet ervaren en dan moet beslissen op basis van je eigen voorkeuren. Zelf dacht ik van te voren dat de plus niks voor mij was maar na deze gebruikt te hebben viel het me alles mee. Het had net zo goed andersom kunnen zijn.

• Gilb1
SXander schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 12:28:
[...]

Ik wou ook helemaal niet zeggen dat de één beter dan de ander was, dit is persoonlijk. Maar dat je het zelf moet ervaren en dan moet beslissen op basis van je eigen voorkeuren. Zelf dacht ik van te voren dat de plus niks voor mij was maar na deze gebruikt te hebben viel het me alles mee. Het had net zo goed andersom kunnen zijn.
Helemaal mee eens. :)

• Ryan_
[...]

U zei???

[afbeelding][afbeelding]

Bij mij komt er ook niets te staan. Werkt misschien alleen bij een nieuw account?
Ryan_ schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 14:50:
[...]

Bij mij komt er ook niets te staan. Werkt misschien alleen bij een nieuw account?
Vreemd: had 30Gb, nu 130Gb; geen nieuw account...

Hoefde hiervoor ook niks te activeren; zag OneDrive in SamsungApps en zag dat erbij staan van die 100Gb, startte OneDrive op, keek naar mijn account: BAM -> 100Gb erbij ;)

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
henklbr schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 14:57:
[...]

Hoefde hiervoor ook niks te activeren; zag OneDrive in SamsungApps en zag dat erbij staan van die 100Gb, startte OneDrive op, keek naar mijn account: BAM -> 100Gb erbij ;)
bij mij ook niks extra's. nog steeds 5 gb.

• jabberwock

jabberwock

cgok schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:04:
[...]

bij mij ook niks extra's. nog steeds 5 gb.
Heb je ooit eerder die upgrade gehad van samsung? Ik wel namelijk bij ik geloof de note2 en toen ik naar de note3 ging kreeg ik een melding dat die 100gb eenmalig was en niet per device.

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
jabberwock schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 16:03:
[...]

Heb je ooit eerder die upgrade gehad van samsung? Ik wel namelijk bij ik geloof de note2 en toen ik naar de note3 ging kreeg ik een melding dat die 100gb eenmalig was en niet per device.
nope, niet eerder gehad.

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-10 23:51

Weg, op het forum doen we niet aan verkoop, wil je iets verkopen? Dan mag dit hier: https://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 06-05-2017 19:00 ]

• Donstil
  • Niet online
Ach het is maar 100 GB en ook nog eens op OneDrive. Ik zou daar niet zo rouwig om zijn.
Er zijn veel betere cloud diensten waar je voor minder geld veel meer krijgt en waar je data ook nog eens niet in Amerika hoeft te staan.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Donstil schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:13:
Ach het is maar 100 GB en ook nog eens op OneDrive. Ik zou daar niet zo rouwig om zijn.
Er zijn veel betere cloud diensten waar je voor minder geld veel meer krijgt en waar je data ook nog eens niet in Amerika hoeft te staan.
Mee eens, ik zeg. Stack !

Er is een stack android app - waar je practisch alles mee kan synchen
naar 1 TB gratis opslag op nederlandse servers.
Tevens d.m.v. WebDAV kan je een schijf aanmaken in je OS omgeving
om daarmee met welke synch app dan ook de boel te backuppen.

...beep...einde promotie :) (nee geintje)

[ Voor 28% gewijzigd door ppeterr op 06-05-2017 18:41 ]

• roT-
henklbr schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 14:57:
[...]

Heeft ook niet zozeer iets te maken met een actie voor de s8, bij de s7 en s7 edge kreeg je die 100gb extra ook al. Nu hopen dat je bij de s9 ook weer die 100gb erbij krijgt, want dan is mijne verlopen :p
Donstil schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:13:
Niet met je eens.

Juist met de integratie met microsoft's andere diensten vind ik onedrive juist ideaal.

[ Voor 29% gewijzigd door roT- op 06-05-2017 18:36 ]

• roT-
-

[ Voor 100% gewijzigd door roT- op 06-05-2017 18:11 ]

• Donstil
  • Niet online
roT- schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:59:
Niet met je eens.

Juist met de integratie met microsoft's andere diensten vind ik onedrive juist ideaal.
De integratie met de andere Microsoft producten is idd erg goed maar dat zou eigenlijk niet op mogen wegen tegen je data op Amerikaanse servers.

• roT-
Donstil schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:39:
[...]

De integratie met de andere Microsoft producten is idd erg goed maar dat zou eigenlijk niet op mogen wegen tegen je data op Amerikaanse servers.
Ok je gist nu maar wat. Of heb jij ergens een lijstje waar microsofts DC's zich fysiek bevinden?

Daarbij, jij bent toch een apple man? icloud is dan wel ok?

[ Voor 4% gewijzigd door roT- op 06-05-2017 18:53 ]

• Donstil
  • Niet online
roT- schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:51:
[...]

Ok je gist nu maar wat. Of heb jij ergens een lijstje waar microsofts DC's zich fysiek bevinden?

Daarbij, jij bent toch een apple man? icloud is dan wel ok?
Leuke sneer maar ik zit niet in de iCloud :)

Zover ik had begrepen (kan het artikel ff niet vinden) staan niet alle Microsoft OneDrive Servers in de VS maar kun je als gebruiker niet kiezen en dat maakt het dus een gok.

Zeker met het nieuws onlangs dat een Amerikaanse rechter heeft bepaald dat Google ook gegevens moet overhandigen van servers buiten de VS.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik dacht even dat ik op een verkeerd topic had geklikt (cloudopslag in plaats van Galaxy S8) xD

• Donstil
  • Niet online
Executor16 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:49:
Ik dacht even dat ik op een verkeerd topic had geklikt (cloudopslag in plaats van Galaxy S8) xD
Nou stel je voor dat je nog wat anders opsteekt hè :+

• Executor16
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:50:
[...]

Nou stel je voor dat je nog wat anders opsteekt hè :+
Ik gebruik eigenlijk Amazon Drive (Unlimited Plan). Staat nu zo'n 2TB data op (encrypted). Bevalt ook heel goed ;)

Ontopic: Weet nog steeds niet of ik de S8 of S8+ moet aanschaffen. In de winkel neig ik nog een beetje naar de plus, maar ik lees dat veel mensen die van de S7 Edge komen die toch te groot vinden na een tijdje in gebruik. De S7 Edge vind ik eigenlijk precies goed qua grootte. de S8 vind ik vaag ogen omdat ie zo smal/lang is (meer een afstandsbediening ofzo). Iemand nog met dit dilemma?

[ Voor 40% gewijzigd door Executor16 op 06-05-2017 19:56 ]

• Donstil
  • Niet online
Executor16 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:53:
[...]

Ik gebruik eigenlijk Amazon Drive (Unlimited Plan). Staat nu zo'n 2TB data op (encrypted). Bevalt ook heel goed ;)

Ontopic: Weet nog steeds niet of ik de S8 of S8+ moet aanschaffen. In de winkel neig ik nog een beetje naar de plus, maar ik lees dat veel mensen die van de S7 Edge komen die toch te groot vinden na een tijdje in gebruik. De S7 Edge vind ik eigenlijk precies goed qua grootte. de S8 vind ik vaag ogen omdat ie zo smal/lang is (meer een afstandsbediening ofzo). Iemand nog met dit dilemma?
Amazon cloud is idd wel een fijne deal. Al zit ja dan natuurlijk ook wel met bovenstaande.

Voor je S7 en S8 dilemma.
Ik had een S7Edge en nu een S8. De S8 is echt een gigantische stap vooruit ook al lijkt dat op papier minder zo.

Het scherm alleen maakt de overstap het voor mij al 10x waard. Het scherm van de S7Edge is mooi maar dat van de S8 is ongekend. Ook vind ik de "Edge" van de S8 veel fijner. Ik had geregeld onbedoelde aanrakingen op de S7Edge en daar irriteerde ik mij behoorlijk aan. Dat heb ik op de S8 eigenlijk helemaal niet meer.

• Executor16
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 20:06:
Voor je S7 en S8 dilemma.
Ik had een S7Edge en nu een S8. De S8 is echt een gigantische stap vooruit ook al lijkt dat op papier minder zo.
Heb je de plus versie ook gebruikt in plaats van alleen even vastgehouden? In de winkel heb ik het idee van 'daar wen ik wel aan' maar aan de andere kant denk ik dat het misschien kan gaan irriteren. Met de S7 Edge heb ik trouwens dezelfde ervaring als jij had.

• Donstil
  • Niet online
Executor16 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 20:22:
[...]

Heb je de plus versie ook gebruikt in plaats van alleen even vastgehouden? In de winkel heb ik het idee van 'daar wen ik wel aan' maar aan de andere kant denk ik dat het misschien kan gaan irriteren. Met de S7 Edge heb ik trouwens dezelfde ervaring als jij had.
Ja ik heb hem even van een vriend gebruikt.
Ik heb nu de S8 maar ga wel naar de S8+ upgraden over twee weken, ik ben nu nog even in het buitenland maar als ik terug ben gaat de S8 terug naar CoolBlue. Komt dus een leuk tweede kansje aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 06-05-2017 20:32 ]

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-10 13:45
Ik vind het nog steeds een zeer fijn toestel, de S8+.

Mijn vriendin heeft de normale en vind die van haar nu gewoon klein.

Ik zit nu aan m'n 2e telefoon omdat de eerste een roze vlek had op het scherm. Het 2e toestel had last van rode randen en stoorde mij aan de rode gloed ter hoogte van de notificatiebalk maar met de laatste firmware update en de nieuwe opties is het probleem verholpen.

De batterij ben ik erg tevreden over en haal makkelijk 5 uur SOT met locatie en bluetooth altijd aan en stream de hele werk dag met Spotify naar de car kit of een bluetooth speaker. Dat is echt een verademing vergeleken met m'n oude S6 waar ik hooguit 3u SOT haalde. Zoals ik zei haal ik 5u met gemak maar zit geregeld over de 6u heen.

Je merkt wel dat de normale S8 het daarin minder doet. M'n vriendin levert voor de S8 toch al gauw een uur in op SOT.

De vingerafdrukscanner waar ik mij vooraf nogal zorgen om maakte valt me reuze mee. Hij unlockt makkelijk en snel en ik heb eigenlijk geen moeite om hem te bereiken, ook niet in de auto. Ik heb een houder welke op het dashboard zit en kan makkelijk met mijn hand over de telefoon om hem te unlocken.

[ Voor 15% gewijzigd door Radiance op 06-05-2017 23:46 ]

Youtube

Pagina: 1 ... 32 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support