Waar kan ik de tweede power optimizing lijst vinden? Ik heb hem nu alleen uitgesloten van de lijst waar je op komt als je via instellingen -> apparaatonderhoud -> batterij en dan naar beneden scrollt onder "niet gecontroleerde apps". Is dit de optimizer van Samsung of van Android? En waar kan ik die andere vinden?thedicemaster schreef op woensdag 26 april 2017 @ 02:39:
[...]
heb je de app wel uitgesloten in beide power optimizing lijsten?
er is een lijst van samsung, maar als je vanaf samsung's lijst naar battery usage->3dot->optimize battery usage gaat kom je bij een 2e lijst van android zelf.
anders kan het misschien power saving zijn?
beide power saving modes schakelen standaard background data uit, waar mail controle ook onder valt.
Ja, had er nog nooit bij stil gestaan maar je kunt idd gewoon mobiele gegevens uit togglen vanuit het lock screen.Neyluzz schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:17:
Een vraag die ik ook al had tijdens het gebruik van mijn OP3. Is het mogelijk om het notificatiecentre (met alle buttons om Wi-Fi, mobiel netwerk, etc.) te disabelen wanneer je toestel gelocked is?
Reden voor deze vraag is; stel dat je telefoon gestolen wordt en je wil je telefoon tracken, dan kan dat worden tegengewerkt wanneer de onrechtmatige eigenaar besluit het mobiele netwerk uit te schakelen.
Maar er zijn ook momenten dat het handig kan zijn voor bijv. flashlight..
De optie zou iig wel handig zijn om te kunnen switchen

Dat zal met de S8(+) een stuk minder zijn, deze heeft weer nieuwe technologie. Waar voorheen de accu gemiddeld 15% per jaar verliest aan vermogen is dat nu nog maar 5%. Dat zou dus betekenen dat je bij een accu van 3000mah voorheen na een jaar 2550mah, en nu dus 2850mahGeert1976 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:47:
[...]
ja, same here.
Echt zeer tevreden met de batterij. Ik gebruik mijn S8 zeer intensief, zeker omdat het natuurlijk een nieuw toestel is
Ik maak laatste week zeer lange dagen, en ga 's avonds laat naar bed met nog steeds ong 15% batterij over.
Hopelijk kunnen we dat over een jaartje nog steeds zeggen! (helaas bewijst de geschiedenis van de S modellen van Samsung anders![]()
)
Bron
[Voor 5% gewijzigd door IMarks op 26-04-2017 10:09]
Ik heb gisteren voor het eerst de bijgeleverde oortjes gebruikt. Aan het snoer zitten volume harder/zachter knoppen. Echter bij luisteren van Spotify gaat volume niet harder\zachter als ik deze knoppen gebruik. Dit lijkt me niet ok. Zijn er mensen waarbij dit wel gewoon werkt?
Er is een setting om dit te voorkomen:JDL15 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:04:
[...]
Ja, had er nog nooit bij stil gestaan maar je kunt idd gewoon mobiele gegevens uit togglen vanuit het lock screen.
Maar er zijn ook momenten dat het handig kan zijn voor bijv. flashlight..
De optie zou iig wel handig zijn om te kunnen switchen
Instellingen > schermverg en Beveilig. > Instell. veilige vergrendeling
Met deze setting aan vraagt ie om je code als je de toggle hit
Volgens mij staan de "edges" van de S8 inderdaad wat boller dan die van de S7 en dat zorgt ook voor een roze gloed langs de randen (bij bepaalde lichtinval; is helaas best vaak).. De S7 heeft idd een groen/blauwe tint langs de randen, maar veel minder breed (2mm max; is bij S8 4-5 mm en dan vaak net in tekst)..Garret1410 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:15:
[...]
Sorry maar ik vind dit niet slecht. Beeldscherm ziet er na kalibratie goed uit en de randen vallen wel mee.
Denk dat er heel veel zijn met iets kleurafwijking aan de randen. Dat had ik bij S7 ook maar dan andere tint.
Mag het toestel van Samsung omruilen, maar ga eerst nog even bij de Mediamarkt of zo kijken of te vergelijken, want ik zie dat veel toestellen daar last van hebben.. straks krijg ik een toestel dat er nog veel meer last van heeft..
Het stomme is inderdaad dat als je de roze gloed eenmaal gezien hebt, dat je daar teveel naar kijkt..

Ik heb echt 0.0000 roze gloed, de edges zijn eerder grijs of blauw (heb alleen het basic profiel gekozen, verder niks aan sliders gedaan)
Natuurlijk hebben veel toestellen met afgerond glas daar last van. De richting van het licht in de afronding wordt veranderd. Zoek maar eens op een prisma. Dat is in principe wat er gebeurd. Het is iets natuurkundigs, zal dus ook nooit anders worden waarschijnlijk._Nick__ schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:25:
[...]
Volgens mij staan de "edges" van de S8 inderdaad wat boller dan die van de S7 en dat zorgt ook voor een roze gloed langs de randen (bij bepaalde lichtinval; is helaas best vaak).. De S7 heeft idd een groen/blauwe tint langs de randen, maar veel minder breed (2mm max; is bij S8 4-5 mm en dan vaak net in tekst)..
Mag het toestel van Samsung omruilen, maar ga eerst nog even bij de Mediamarkt of zo kijken of te vergelijken, want ik zie dat veel toestellen daar last van hebben.. straks krijg ik een toestel dat er nog veel meer last van heeft..
Het stomme is inderdaad dat als je de roze gloed eenmaal gezien hebt, dat je daar teveel naar kijkt..
Was inmiddels klaar met bixby, dus op zoek naar een oplossing hier. Ik liep hier tegenaan. En werkt prima. Kwam hem hier zo snel niet tegen.
YouTube: Galaxy S8 Bixby Button Remap: Two New Solutions (Works After Update!)
YouTube: Galaxy S8 Bixby Button Remap: Two New Solutions (Works After Update!)
Bedankt! Nooit geweten. Het staat standaard aan, vreemd dat ik hier dan toch tegen aan liep. Nu lijkt het in ieder geval te werken.Prulleman schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:16:
[...]
Er is een setting om dit te voorkomen:
Instellingen > schermverg en Beveilig. > Instell. veilige vergrendeling
[afbeelding]
Met deze setting aan vraagt ie om je code als je de toggle hit
ik zet die toggle waar jij het over had, niet eens in mn overzicht met toggles. Waarom zou ik die daar tussen willen hebben staan? (serieuze vraagNeyluzz schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:04:
[...]
Bedankt! Nooit geweten. Het staat standaard aan, vreemd dat ik hier dan toch tegen aan liep. Nu lijkt het in ieder geval te werken.

Ja, werkt hier wel goed met Spotify!rwarmink schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:06:
Ik heb gisteren voor het eerst de bijgeleverde oortjes gebruikt. Aan het snoer zitten volume harder/zachter knoppen. Echter bij luisteren van Spotify gaat volume niet harder\zachter als ik deze knoppen gebruik. Dit lijkt me niet ok. Zijn er mensen waarbij dit wel gewoon werkt?
had ik in mijn post gezet, maar wel in het engels.Hi-Sintar schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:49:
[...]
Waar kan ik de tweede power optimizing lijst vinden? Ik heb hem nu alleen uitgesloten van de lijst waar je op komt als je via instellingen -> apparaatonderhoud -> batterij en dan naar beneden scrollt onder "niet gecontroleerde apps". Is dit de optimizer van Samsung of van Android? En waar kan ik die andere vinden?
hier dan nogmaals de locatie, maar dan in het nederlands.
vanuit de lijst van samsung moet je bovenaan kiezen voor "batterijverbruik" en dan in het 3-dot menu "batterijverbr. optimalis." kiezen.
de eerste lijst is voor de optimalisatie van samsung, en deze is van android.
Instellingen > Schermvergrendeling en beveiliging > instellingen veilige vergrendeling > Netwerkvergrendeling en beveiliging (aan zetten)Geert1976 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:08:
[...]
ik zet die toggle waar jij het over had, niet eens in mn overzicht met toggles. Waarom zou ik die daar tussen willen hebben staan? (serieuze vraag)
ja, ik weet waar ik 'm moet zoeken. Maar mijn vraag was meer wat de toegevoegde waarde is van zo'n toggle in quick settings-toggles overzicht?Neyluzz schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:38:
[...]
Instellingen > Schermvergrendeling en beveiliging > instellingen veilige vergrendeling > Netwerkvergrendeling en beveiliging (aan zetten)
Check ff of je een foto kunt maken via die knopjes. Camera-app starten met koptelefoontje aangesloten en dan op + drukken. Wel even instellingen van camera-app checken of de volumeknop is ingesteld voor het maken van foto'srwarmink schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:52:
[...]
Ok. Vreemd. Zal wel pech hebben met mijn koptelefoontje. Niks aan te doen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Voel me een zeur als ik het erover heb, maar voor die prijs mag het niet dat je van die randen hebt en in veel filmpjes zie ik het niet..Prulleman schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:30:
Ik heb echt 0.0000 roze gloed, de edges zijn eerder grijs of blauw (heb alleen het basic profiel gekozen, verder niks aan sliders gedaan)
Als ik de rode kleur zoveel mogelijk "wegklik" (*#15987# > 3 of bij Schermmodus rood op 0 zet) is het verschil eigenlijk alleen maar groter, omdat dan het verschil meer opvalt met het "spierwit"..
Rij anders in het weekend wel "even" naar een Experience Store om te kijken wat zij van de randen vinden (naast andere toestellen)..
Ik wil die optie niet als toggle in dat overzicht. Ik wil dat mijn mobiele data of Wi-Fi niet kan worden uitgezet door ongeautoriseerde ''gebruikers''.Geert1976 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:53:
[...]
ja, ik weet waar ik 'm moet zoeken. Maar mijn vraag was meer wat de toegevoegde waarde is van zo'n toggle in quick settings-toggles overzicht?
Maar die functie blijkt dus gewoon te werken

Als ik vanuit het lockscreen probeer om Wi-Fi of mobiele data aan/uit te zetten, vraagt het toestel eerst om te unlocken. Daar is dus over nagedacht. Andere (minder belangrijke) dingen, zoals zaklamp aan of uitzetten, werken wel direct vanuit het lockscreen.Neyluzz schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:17:
Een vraag die ik ook al had tijdens het gebruik van mijn OP3. Is het mogelijk om het notificatiecentre (met alle buttons om Wi-Fi, mobiel netwerk, etc.) te disabelen wanneer je toestel gelocked is?
Reden voor deze vraag is; stel dat je telefoon gestolen wordt en je wil je telefoon tracken, dan kan dat worden tegengewerkt wanneer de onrechtmatige eigenaar besluit het mobiele netwerk uit te schakelen.
edit: was nog op de vorige pagina aan het lezen, dus zag niet dat je vraag inmiddels al beantwoord is.
[Voor 6% gewijzigd door knetterboy3 op 26-04-2017 12:57]
Moi
Nope...je bent geen 'zeur'. Voor het geld dat je neertelt moet jij persoonlijk tevreden zijn. Indien de rode gloed te erg is zodat jij er teveel last van hebt dan is het heel normaal dat je er geen genoegen mee neemt._Nick__ schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:18:
[...]
Voel me een zeur als ik het erover heb, maar voor die prijs mag het niet dat je van die randen hebt en in veel filmpjes zie ik het niet..
Als ik de rode kleur zoveel mogelijk "wegklik" (*#15987# > 3 of bij Schermmodus rood op 0 zet) is het verschil eigenlijk alleen maar groter, omdat dan het verschil meer opvalt met het "spierwit"..
Rij anders in het weekend wel "even" naar een Experience Store om te kijken wat zij van de randen vinden (naast andere toestellen)..
Je begint wel steeds meer compromissen met jezelf te sluiten, omdat er weer een hoop leuke nieuwe verbeteringen op dit toestel zitten.. maar wacht inderdaad nog even tot mijn S7E terug is van reparatie (roze strepen over het scherm en "touch-loze" zones) en ga dan voor een goede oplossing als er nog geen firmware-update voor het rood/roze is.. de GSM is tegenwoordig immers bijna een verlengstuk van je lichaam..dafmay schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:07:
[...]
Nope...je bent geen 'zeur'. Voor het geld dat je neertelt moet jij persoonlijk tevreden zijn. Indien de rode gloed te erg is zodat jij er teveel last van hebt dan is het heel normaal dat je er geen genoegen mee neemt.

Ook voor sommige handig om te weten: Tijdens mijn work-out werden de trainingsgegevens via spraak alleen in het Engels doorgegeven terwijl alles op het toestel in het Nederlands staat. Volgens mij komt dit doordat de Nederlands spraakgegevens niet standaard staan geïnstalleerd. In het Instellingen>toegankelijkheid>tekst naar spraak kan je hier kiezen welke engine je wilt gebruiken en taalpakketten downloaden.
het kwartje is gevallen bij me (beveligings technisch dus), wel laat, maar toch.....Neyluzz schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:36:
[...]
Ik wil die optie niet als toggle in dat overzicht. Ik wil dat mijn mobiele data of Wi-Fi niet kan worden uitgezet door ongeautoriseerde ''gebruikers''.
Maar die functie blijkt dus gewoon te werkenEn ik weet niet waarom het bij mij in het verleden niet werkte. Want het werkt nu dus wel

bij mij is ie bijna een vervanging voor m'n vriendin_Nick__ schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:10:
[...]
de GSM is tegenwoordig immers bijna een verlengstuk van je lichaam..

Laat het haar maar niet horen..Geert1976 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:13:
[...]
bij mij is ie bijna een vervanging voor m'n vriendin![]()
![]()
Als getrouwde man sta je daar weer anders in..
als ik mijn vrouw de S8 geef, hoor ik haar de hele avond niet meer.. is ook wat waard..

Ik zeg niet dat je zeurt maar ik denk dat de kans heel groot is dat een ander toestel het ook heeft. Colorshifting is gewoon aanwezig bij afgebogen randen._Nick__ schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:18:
[...]
Voel me een zeur als ik het erover heb, maar voor die prijs mag het niet dat je van die randen hebt en in veel filmpjes zie ik het niet..
Ik heb ook wel iets van roze randen als ik er op let maar als ik het scherm iets draai is het weg.
Het is wel zo dat je er meer op gaat letten als je het weet.
Zometeen ga ik ook nog ruilen

Bij mij springt de GPS steeds naar 'Alleen Telefoon' telkens als ik het opstart en moet dus steeds handmatig 'hoge precisie ' aanvinken.
Echt irritant, hoe zorg ik ervoor dat ie standaard op 'hoge precisie' staat?
Echt irritant, hoe zorg ik ervoor dat ie standaard op 'hoge precisie' staat?
Ppff laat mijn telefoon nooit vallen en nu heb ik deze pas een week en gebeurd het
Twee voelbare krassen kleine krassen in mijn scherm waarvan er eentje ook zichtbaar is tijdens gebruik (kleur vertekening op witte achtergrond). Valt mijt och wel een beetje tegen van gorillaGlass5.
Dat wordt de S8 op Marktplaats slingeren, verlies pakken en de S8+ bestelen

Twee voelbare krassen kleine krassen in mijn scherm waarvan er eentje ook zichtbaar is tijdens gebruik (kleur vertekening op witte achtergrond). Valt mijt och wel een beetje tegen van gorillaGlass5.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verzekering?Donstil schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:37:
Ppff laat mijn telefoon nooit vallen en nu heb ik deze pas een week en gebeurd het![]()
SUPER mooi!
Wil je ons ook vertellen wat je hiervoor nodig hebt? Launcher? widget? enz
Rabbitto schreef op woensdag 26 april 2017 @ 00:42:
Na wat getweak heb ik toch wel een mooie home screen denk ik zo. Het zwart en paars op een amoled scherm is echt...![]()
[afbeelding]
Impressive. Ps duidelijk te zien schermen met normale en rode tint.schumpi schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:48:
Dit filmpje eens delen met jullie:
https://www.youtube.com/watch?v=TYDSN8v-zLA
...tja onze consumptie maatschappij...lekker thuis op de bank met een druk op de knop bestelling plaatsen en morgen in huis...dan zien we met dit filmpje ook eens wat er (minimaal!) allemaal aan vooraf gaat.

[Voor 19% gewijzigd door dafmay op 26-04-2017 14:17]
Een bepaalde tint over het gehele scherm vind ik persoonlijk niet zo erg. Ben wel benieuwd naar de uniformiteit van de schermen. Bij de s7 waren sommige toestel onder bijvoorbeeld groen en bovenin rood. Hoe is dat bij de s8? Is de kleur als hij afwijkt egaal over het gehele scherm?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Kan er geen apart "rode-tint-op-mijn-s8-scherm-topic" komen? Het blijft maar terugkeren hier en echt boeiend is het niet om te lezen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Aah top, dankjewel! Bluemail stond hier inderdaad ook bij om te optimaliseren, heb deze nu uitgevinkt. Hopelijk is dit de oplossing!thedicemaster schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:23:
[...]
had ik in mijn post gezet, maar wel in het engels.
hier dan nogmaals de locatie, maar dan in het nederlands.
vanuit de lijst van samsung moet je bovenaan kiezen voor "batterijverbruik" en dan in het 3-dot menu "batterijverbr. optimalis." kiezen.
de eerste lijst is voor de optimalisatie van samsung, en deze is van android.
Ik ben gewoon benieuwd hoe de ervaringen zijn met de uniformiteit van het scherm. Is een valide vraag toch?jagermeister schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:33:
Kan er geen apart "rode-tint-op-mijn-s8-scherm-topic" komen? Het blijft maar terugkeren hier en echt boeiend is het niet om te lezen.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Hoe kan ik makkelijk de search bar van Google uitschakelen?
Vind wel een oplossing door de App Google Apps de verwijderen maar heeft dit nog andere gevolgen?
Vind wel een oplossing door de App Google Apps de verwijderen maar heeft dit nog andere gevolgen?
Pizza!
Die op je homescreen kun je gewoon verwijderen door ingedrukt te houden en te verwijderen. Zoals elke andere widget.Thaimaster schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:14:
Hoe kan ik makkelijk de search bar van Google uitschakelen?
Haha bedankt, dat het zo makkelijk kan zijnRazer schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:16:
[...]
Die op je homescreen kun je gewoon verwijderen door ingedrukt te houden en te verwijderen. Zoals elke andere widget.

Pizza!
Voor wie het gebruikt (als je bijv geen Spotify hebt) kan je gemakkelijk youtube video's luisteren op de achtergrond (of met gelocked scherm!) door Google Play: Firefox-browser, snel en privé te gebruiken.
Firefox downloaden
Via de browser naar youtube en een video afspelen
Scherm opslot en gaan
FYI
Firefox downloaden
Via de browser naar youtube en een video afspelen
Scherm opslot en gaan
FYI
Het vereist deze app Google Play: Minimalistic Text: Widgets en wat geduld. Je moet een mooie wallpaper vinden en die kun je optioneel met de app Image to Wallpaper aanpassen zoals je hem graag wilt hebben. De bovenstaande app is zeer tweakbaar en vereist dus wel wat tijd!schumpi schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:51:
SUPER mooi!
[...]
Ik gebruik dus 3 widgets. Eentje voor tijd, eentje voor batterij (barcode skin) en eentje voor weer informatie.
[Voor 9% gewijzigd door Rabbitto op 26-04-2017 15:37]
Rocking deze momenteel 😉Rabbitto schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:36:
[...]
Het vereist deze app Google Play: Minimalistic Text: Widgets en wat geduld. Je moet een mooie wallpaper vinden en die kun je optioneel met de app Image to Wallpaper aanpassen zoals je hem graag wilt hebben. De bovenstaande app is zeer tweakbaar en vereist dus wel wat tijd!
Ik gebruik dus 3 widgets. Eentje voor tijd, eentje voor batterij (barcode skin) en eentje voor weer informatie.

Launcher: Google Play: Nova Launcher

Wallpaper: klikkerdeklik
Clock widget: Google Play: XWidget
[Voor 24% gewijzigd door lakigucci op 26-04-2017 15:49]
Ik heb Dux Icons geinstalleerd maar zie deze er nu bij de Apps bij staan.Rabbitto schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:43:
[...]
Super strak. Ik vind de icon pack erg mooi ook.
Ga ik naar Instellingen, Achtergronden en Thema's en dan Pictogrammen zie ik die er niet bij staan.
Wat doe ik verkeerd?
Pizza!
App openenThaimaster schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:51:
[...]
Ik heb Dux Icons geinstalleerd maar zie deze er nu bij de Apps bij staan.
Ga ik naar Instellingen, Achtergronden en Thema's en dan Pictogrammen zie ik die er niet bij staan.
Wat doe ik verkeerd?
Links bovenin op 3 streepjes drukken
Onderop op toepassen drukken?
Heb hem er ook op staan maar nog niet in gebruik.
Echt balen hoor! Ik weet nog dat ik mijn S7 edge net nieuw had en dat ik aan de wandel ging met mijn hond en ik trots op mijn telefoon liep te pielen. Opeens zag hij een kat en rukte bijna mijn riem uit handen waardoor ik mijn goednieuwe S7 edge liet klapperen. Resultaat: flinke deuk in de aluminium rand en een kras op het schermDonstil schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:37:
Ppff laat mijn telefoon nooit vallen en nu heb ik deze pas een week en gebeurd het![]()

Nu toch maar een siliconen hoesje eromheen!
Gebruik je Nova launcher ?Thaimaster schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:51:
[...]
Ik heb Dux Icons geinstalleerd maar zie deze er nu bij de Apps bij staan.
Wat doe ik verkeerd?
Kies dan gelijk een hoesje die ook enigsinds je scherm beschermd zoals een Spigen thin armor of neo hybrid oid door de opstaande randjes.JDL15 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:51:
[...]
Echt balen hoor! Ik weet nog dat ik mijn S7 edge net nieuw had en dat ik aan de wandel ging met mijn hond en ik trots op mijn telefoon liep te pielen. Opeens zag hij een kat en rukte bijna mijn riem uit handen waardoor ik mijn goednieuwe S7 edge liet klapperen. Resultaat: flinke deuk in de aluminium rand en een kras op het scherm![]()
Mensen die van iPhone naar een S8 zijn overgestapt ? Ben erg benieuwd naar de ervaringen , ben jarenlang iPhone gebruiker en twijfel heel erg om over te stappen , zit alleen wel een beetje met iCloud , dat gebruik ik behoorlijk
PSN: Cardwizard
Volgens mij, weet het haast wel zeker, dat deze vraag al een aantal keren hier gesteld is en daar ook al verschillende malen op is geantwoord; misschien de "zoek"-functie eens gebruiken?Treevium schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:34:
Mensen die van iPhone naar een S8 zijn overgestapt ? Ben erg benieuwd naar de ervaringen , ben jarenlang iPhone gebruiker en twijfel heel erg om over te stappen , zit alleen wel een beetje met iCloud , dat gebruik ik behoorlijk

Hint: zoek op de term "iPhone"

[Voor 3% gewijzigd door henklbr op 26-04-2017 17:38]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Aub zoek functie gebruiken. Diverse (ex) iPhone gebruikers hier w.o. ikzelfTreevium schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:34:

Ja balen idd zeker omdat het altijd goed ging zonder hoesjes. Ik twijfelde toch al over de S8+. De normale zal best wat opleveren op MP verwacht ik. Dus als de S8+ leverbaar is snel te overstap maken.JDL15 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:51:
[...]
Echt balen hoor! Ik weet nog dat ik mijn S7 edge net nieuw had en dat ik aan de wandel ging met mijn hond en ik trots op mijn telefoon liep te pielen. Opeens zag hij een kat en rukte bijna mijn riem uit handen waardoor ik mijn goednieuwe S7 edge liet klapperen. Resultaat: flinke deuk in de aluminium rand en een kras op het scherm![]()
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ben geen die-hard iPhone gebruiker maar heb wel de 6 gehad en nu nog steeds de 7Treevium schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:34:
De vraag is wat je verwacht van de S8 en wat je denkt kwijt te raken als je van de iPhone af stapt.
Wat voor mij de enigste voordelen van de iPhone tov S8 zijn:
- draait zeer soepel.
- beter update beleid van 4 a 5 jaar
- stereo speakers
De S8 heeft natuurlijk andere voordelen maar je moet kijken wat voor jouw belangrijk is.
Gewoon iOS & Android naast elkaar gebruiken, hier de iPhone 7+ / SE & Samsung S8. Heb je het beste vanTreevium schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:34:
beide systemen

Kom net terug van de Mediamarkt. Wilde graag het verschil voelen tussen de S8 en de S8+. Man, man man wat ben ik aan het twijfelen.
De S8 ligt heerlijk in de hand. S8+ is voor het mooie net te groot maar wat een scherm! En de accu is natuurlijk groter dus beter? Moeilijk...
Zijn hier mensen die achteraf toch groter hadden gewild? Of juist kleiner? Ben zo bang dat ik achteraf spijt ga krijgen van mijn keuze.
Ik kom van een S6.
De S8 ligt heerlijk in de hand. S8+ is voor het mooie net te groot maar wat een scherm! En de accu is natuurlijk groter dus beter? Moeilijk...
Zijn hier mensen die achteraf toch groter hadden gewild? Of juist kleiner? Ben zo bang dat ik achteraf spijt ga krijgen van mijn keuze.

Hm, tja... ik kom van een Note 4 en was van een S4 dus naar grooot gegaan. Nu ga ik toch terug naar een normale S8. Het is supermooi hoor, maar op een gegeven moment was ik het toch een beetje zat. Het wordt zwaar, het blijft lastig met jeans en de handling is soms wat minder makkelijk. Voor o.a. video's is de S8+ echt prachtig.
Ik weet niet hoe het precies zit met de batterij van de S8(+), maar de S7 edge is sneller leeg dan de normale S7 ondanks de grotere batterij. Dus tja...
Ik weet niet hoe het precies zit met de batterij van de S8(+), maar de S7 edge is sneller leeg dan de normale S7 ondanks de grotere batterij. Dus tja...
Ik heb een plus, maar zou met een normale ook wel kunnen leven. Groter scherm en accu is wel fijnerRyan_ schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:19:
Kom net terug van de Mediamarkt. Wilde graag het verschil voelen tussen de S8 en de S8+. Man, man man wat ben ik aan het twijfelen.
Zijn hier mensen die achteraf toch groter hadden gewild? Of juist kleiner? Ben zo bang dat ik achteraf spijt ga krijgen van mijn keuze.Ik kom van een S6.
Ik kan ook geen keuze maken of de gewone s8 of de s8+, eigenlijk scheelt het maar een cm qua lengte. Dus eigenlijk twijfels over 1 cm verschil
kleur weet ik al dat wordt de artic silver.
Mooie toestellen idd.
kleur weet ik al dat wordt de artic silver.
Mooie toestellen idd.
Ik kan iedereen aanraden om bij twijfel de s8+ te nemen. Net zoals het televisie verhaal, groter is wennen maar uiteindelijk beter en wil je weer groter. Ik kom van een lange reeks normale toestellen. De iPhone 3G, de galaxy s2, de htc m7, de s6 edge. Gedurende deze tijd zag ik toestellen alleen maar grotere schermen krijgen en iedere keer baalde ik weer van het grotere scherm. Hoe ga ik hier de notificatiebalk naar beneden swipen of hoe gaat deze in mijn broekzak passen?
Na een maand of 2 went her toestel en weet je eigenlijk niet beter. Ik liep overigens wel altijd met een grote boog om bijvoorbeeld de Note serie heen. Zo'n halve palmtop en nog een pen erbij ook.
De s8 lijn is de eerste lijn voor mij waar een grote telefoon slank voelt. Ik heb na kort overwegen eigenlijk al besloten dat het het Plus model zou worden. De batterij was een belangrijke overweging en in de early tests scoorde hij beter. Ik kwam van een s6 edge af met 2600mah en dat was werkelijk om te huilen. Nu ik de s8+ heb weet ik dat ik de goede keus heb gemaakt omdat het op het totaalplaatje gewoon goed zit. Het toestel is bijna even groot als de s7 edge van mijn vriendin.
Kortom, heb je twijfels. Kies dan groter, niet kleiner. Neem je de s8 dan blijf je je afvragen hoe de s8+ is. Bevalt de s8+ je echt niet, dan beantwoord je gelijk de vraag voor toekomstige toestellen van een soortgelijk formaat.
Na een maand of 2 went her toestel en weet je eigenlijk niet beter. Ik liep overigens wel altijd met een grote boog om bijvoorbeeld de Note serie heen. Zo'n halve palmtop en nog een pen erbij ook.
De s8 lijn is de eerste lijn voor mij waar een grote telefoon slank voelt. Ik heb na kort overwegen eigenlijk al besloten dat het het Plus model zou worden. De batterij was een belangrijke overweging en in de early tests scoorde hij beter. Ik kwam van een s6 edge af met 2600mah en dat was werkelijk om te huilen. Nu ik de s8+ heb weet ik dat ik de goede keus heb gemaakt omdat het op het totaalplaatje gewoon goed zit. Het toestel is bijna even groot als de s7 edge van mijn vriendin.
Kortom, heb je twijfels. Kies dan groter, niet kleiner. Neem je de s8 dan blijf je je afvragen hoe de s8+ is. Bevalt de s8+ je echt niet, dan beantwoord je gelijk de vraag voor toekomstige toestellen van een soortgelijk formaat.
Ik vond de S7 Edge achteraf weer te groot. Heb toen een iphone7 gekocht en dat was precies de goede maat. Één hand te bedienen en past normaal in de broekzak.
Laat nou de S8 qua grootte (breedte) op de iPhone lijken dus het was voor mij niet moeilijk.
Dus voor iedereen weer anders.
Laat nou de S8 qua grootte (breedte) op de iPhone lijken dus het was voor mij niet moeilijk.
Dus voor iedereen weer anders.
Als ik naar het iPhone 7 (Plus) topic kijk, dan moet je blij zijn met de tijden op je Samsung. Dit lukt vele zo te zien niet meer met een iPhone 7 (Plus) bij fors minder screen-on-timelakigucci schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:32:
Ik vind de batterij duur tegenvallen eerlijk gezegd. Of ben ik verwend met de iPhone 7 plus?
[afbeelding] [afbeelding]

Redt je een compleet volle dag met 1 batterij lading?lakigucci schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:32:
Ik vind de batterij duur tegenvallen eerlijk gezegd. Of ben ik verwend met de iPhone 7 plus?
zo ja, prima toch?
Ik gaf het al eens eerder aan hier in dit topic, wat is het toch dat mensen met een Samsung telefoon vaak helemaal koekwaus zijn met hun batterij/SOT. Men probeert er zoveel mogelijk uit te persen? why?
Zo lang je een voor jouw complete dag met 1 batterijlading kan doen, is het toch prima? voordat je naar bed gaat opladen, volgende ochtend van de lader halen en genieten maar!

(ik bedoel niet rot naar jou toe persoonlijk, maar gewoon in het algemeen)
Dan zal ik een goed exemplaar hebben gehad. En die kan nu van jou zijn! 😂👉LopendeVogel schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:38:
[...]
Als ik naar het iPhone 7 (Plus) topic kijk, dan moet je blij zijn met de tijden op je Samsung. Dit lukt vele zo te zien niet meer met een iPhone 7 (Plus) bij fors minder screen-on-time
Precies mijn punt! Hij is 6 uur geleden pas vd lader gekomen...Geert1976 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:40:
[...]
Redt je een compleet volle dag met 1 batterij lading?
zo ja, prima toch?
Ik gaf het al eens eerder aan hier in dit topic, wat is het toch dat mensen met een Samsung telefoon vaak helemaal koekwaus zijn met hun batterij/SOT. Men probeert er zoveel mogelijk uit te persen? why?
Zo lang je een voor jouw complete dag met 1 batterijlading kan doen, is het toch prima? voordat je naar bed gaat opladen, volgende ochtend van de lader halen en genieten maar!
(ik bedoel niet rot naar jou toe persoonlijk, maar gewoon in het algemeen)
Je hebt meer dan 5 uur screen on time en nog 37% over... Wat is het probleem? Als je die rekent kom je op bijna 7 uur, verder verrmeld je niet je helderheid of gebruiklakigucci schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:42:
[...]
Precies mijn punt! Hij is 6 uur geleden pas vd lader gekomen...
welke iPhone heb je het laatste gehad? Heb je Plus-modellen gehad? Dan wen je denk ik vrij snel aan een S8+.Treevium schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:34:
Realiseer je wel dat met een S8+ ''one-handed use'' zéér minimaal zal zijn. Dat is ook 1 van de reden dat ik een gewone S8 heb gekozen.
Heb nu de iPhone 7 en daarvoor de iPhone 5S/6/6S gehad, ik wilde nooit de Plus modellen, daarom zou het nu voor mij onverstandig zijn geweest om een S8+ te kiezen.
Maar goed, ieder heeft z'n eigen wensen qua handzaamheid, grootte beeldscherm en zeker bij Samsung toestel-eigenaren een grote batterij, want die mensen worden helemaal lijp als er een grote batterij in zit haha
Helderheid staat op automatisch zoals ik gewend ben. Is dit vergelijkbaar met jullie toestellen dan?Prulleman schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:50:
[...]
Je hebt meer dan 5 uur screen on time en nog 37% over... Wat is het probleem? Als je die rekent kom je op bijna 7 uur, verder verrmeld je niet je helderheid of gebruik
Haha nee ik heb geen interesses meer in een iPhone (de 6 was voorlopig de laatste, totdat ze met iets nieuws komenlakigucci schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:42:
[...]
Precies mijn punt! Hij is 6 uur geleden pas vd lader gekomen...

Maar 6uur geleden van de lader en vervolgens heeft het toestel net een paar minuten rust gehad. Ik weet niet wat je in die 5+ uren gedaan hebt, maar ik neem aan dat je niet alleen het beeld aan hebt laten staan, ik doe hier wel de aanname dat je de gehele tijd met je telefoon hebt lopen prutsen

Vele iPhone's (7/plus) halen dat momenteel lang zal zijn leven niet, die halen net een dag bij normaal gebruik (jij hebt toch wel boven gemiddeld veel gebruik zo te zien).
[Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 26-04-2017 19:58]
Ik kom ook van de S6. Ik heb ook heel lang getwijfeld, ook na mijn bezoek aan de Mediamarkt. Toen uiteindelijk de S8 besteld maar nog voor verzending geannuleerd. Hierna de S8+ besteld en een paar dagen geleden geleverd gekregen. Ik vond hem dusdanig groot en zwaar dat ik hem retour gestuurd heb. Ik zie me al op straat lopen en je wil tussendoor even op je telefoon kijken. Met zo'n groot ding bij me lijkt me dat allemaal wat omslachtig. Maar goed, dat is dus heel persoonlijk. Dus besloten hem retour te sturen. De S8 wordt nu binnenkort bezorgd. Ik heb de S8+ in ieder geval een kans gegeven en ik weet nu tenminste wat ik niet mis.Ryan_ schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:19:
Zijn hier mensen die achteraf toch groter hadden gewild? Of juist kleiner? Ben zo bang dat ik achteraf spijt ga krijgen van mijn keuze.Ik kom van een S6.
Haha, wauw...Gilb1 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:00:
[...]
Ik kom ook van de S6. Ik heb ook heel lang getwijfeld, ook na mijn bezoek aan de Mediamarkt. Toen uiteindelijk de S8 besteld maar nog voor verzending geannuleerd. Hierna de S8+ besteld en een paar dagen geleden geleverd gekregen. Ik vond hem dusdanig groot en zwaar dat ik hem retour gestuurd heb. Ik zie me al op straat lopen en je wil tussendoor even op je telefoon kijken. Met zo'n groot ding bij me lijkt me dat allemaal wat omslachtig. Maar goed, dat is dus heel persoonlijk. Dus besloten hem retour te sturen. De S8 wordt nu binnenkort bezorgd. Ik heb de S8+ in ieder geval een kans gegeven en ik weet nu tenminste wat ik niet mis.

Maar goed, het klopt wel. Ik heb dat met de Note 4 ook regelmatig gehad... te groot, zwaar, lomp en heb je net zo'n broek waar de zakken shit zijn je foon er veel te strak in zit. Ik heb serieus een van mijn favoriete broeken nog steeds nieuw liggen omdat de Note 4 niet wou passen. Ik draag namelijk altijd het toestel in m'n broekzak. Gewoon niet handig!
[Voor 18% gewijzigd door W84 op 26-04-2017 20:12]
Ja had een luie dag vandaag.. Dus heb wat gebrowsed, Spotify geluisterd etc.LopendeVogel schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:57:
[...]
Haha nee ik heb geen interesses meer in een iPhone (de 6 was voorlopig de laatste, totdat ze met iets nieuws komen). Hier gaat wel volgende maand (verlenging) de S8 komen
Maar 6uur geleden van de lader en vervolgens heeft het toestel net een paar minuten rust gehad. Ik weet niet wat je in die 5+ uren gedaan hebt, maar ik neem aan dat je niet alleen het beeld aan hebt laten staan, ik doe hier wel de aanname dat je de gehele tijd met je telefoon hebt lopen prutsenDan is het niet vreemd dat je nog 6 uur te gaan hebt als je zo doorgaat, dan heb je meer dan 10uur non stop met je telefoon lopen spelen voordat de accu op een laag niveau zou komen. Best nice!
Vele iPhone's (7/plus) halen dat momenteel lang zal zijn leven niet, die halen net een dag bij normaal gebruik (jij hebt toch wel boven gemiddeld veel gebruik zo te zien).
Hoe kom je daar nou weer bij? Wat een onzin. 100.000 reviews en tests die het tegendeel bewijzen.W84 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:31:

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Nog afgezien van het feit dat je met zo'n groot toestel wat meer in het oog loopt van potentiële zakkenrollers. Vooral leuk als je in de zomer met je korte broek in de stad loopt...W84 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:06:
[...]
Haha, wauw...
Maar goed, het klopt wel. Ik heb dat met de Note 4 ook regelmatig gehad... te groot, zwaar, lomp en heb je net zo'n broek waar de zakken shit zijn je foon er veel te strak in zit. Ik heb serieus een van mijn favoriete broeken nog steeds nieuw liggen omdat de Note 4 niet wou passen. Ik draag namelijk altijd het toestel in m'n broekzak. Gewoon niet handig!
Ik vind de batterijduur juist erg goed!lakigucci schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:32:
Heb de S8+ de afgelopen week behoorlijk intensief gebruikt. AoD alleen 's nachts aan.
Ik vind de batterij ook tegenvallen.lakigucci schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:32:

Dat bedoel ik dus... Kijk die verschillen.. 😧rwarmink schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:27:
[...]
Ik vind de batterij ook tegenvallen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het verschil is dat ik het scherm regelmatig verdeeld aan heb over 2 dagen. Jij hebt 5 uur achter elkaar maar nog 37 procent over. Ga uit van max standby batterij afname van 2 procent per uur dan kom je uit op 18,5 uur. Plus de 6 uur die je al had is 24,5 uur.lakigucci schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:34:
[...]
Dat bedoel ik dus... Kijk die verschillen.. 😧
Dus 24 uur waarvan minimaal 5 uur SOT. Is niet heel slecht toch.
Ook Minimalistic Text gebruikt en Apex launcer.(sorry voor de te grote plaatjes)Rabbitto schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:36:
[...]
Het vereist deze app Google Play: Minimalistic Text: Widgets en wat geduld. Je moet een mooie wallpaper vinden en die kun je optioneel met de app Image to Wallpaper aanpassen zoals je hem graag wilt hebben. De bovenstaande app is zeer tweakbaar en vereist dus wel wat tijd!

[Voor 13% gewijzigd door motogp op 26-04-2017 21:02]
Zo te zien heb je de S8 bijna continu gebruikt en zou je zo door gaan dat zit je op een 7.30uur aan schermtijd.lakigucci schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:32:
Als dit voornamelijk browsen is dan is het wel goed maar als het continu YouTube is dan is het echt niet goed. (Zie review Tweakers)
Ik ga ervan uit dat dit een S8 is en geen plus want een plus zou wat beter moeten scoren.
Ook zie ik dat je op 4g zit en dan is de S8 ook minder zuinig. Zie review.
Zou je de S8 minder continu gebruiken dus over een hele dag dan wordt je sot minder omdat je meer standby tijd hebt.
Verder is signaalsterkte, schermhelderheid, soort belasting zoals gamen van invloed op de accuduur.
IPhone 7 plus heeft een goede accuduur en dat komt ook uit de reviews naar voren, vooral bij webbrowsen of iets met veel wit op de achtergrond . Bij het afspelen van media is de accuduur weer minder.
Ik heb een gewone iPhone 7 en die heeft ook best een goede accuduur wat met name komt doordat ik best een lichte gebruiker ben. Dus veel standby tijd en ik game niet zo vaak.
Ik haal best een goede accuduur met de S8 omdat ik vaak pas s 'avonds thuis er achter zit of lig

Overdag is het wat meer zakelijk dus wat bellen, agenda een berichtje lezen maar het meeste doe ik achter de PC.
Vandaag een S8+ (Orchid Grey) besteld. Met verlenging bij Tele2.. Krijg meteen de nieuwe regelgeving in mijn nek gegooid. Afijn.. Ik ga met de S8+ een stuk minder grote telefoon op zak dragen als wat ik nu heb (Tab S 8.4). Net ook maar meteen een beschermhoesje gekocht (Ringke Air Prism voor de S8+). Voel me altijd wat prettiger als mijn telefoon in een hoesje zit.
Ben benieuwd wat de S8+ gaat brengen.
Ben benieuwd wat de S8+ gaat brengen.
@rwarmink en @Garret1410 Thnx mannen. Ben enigszins gerust gesteld. En ja heb inderdaad een S8.
zit nu een klein uurtje allerlei variaties op het multi tasken (2 of meer apps in 1 scherm open) uit te proberen. Dat werkt toch wel erg vlot en strak. Nul lag.
Daar zuigt Apple toch nog wel behoorlijk in
Ongeloofelijk mooi hoe ze dat voor elkaar hebben bij Samsung

Daar zuigt Apple toch nog wel behoorlijk in

Ongeloofelijk mooi hoe ze dat voor elkaar hebben bij Samsung

Ik merk dat ik meer en meer toch de vingerafdrukscanner gebruik op de s8+.
Nog anderen die dit ook ervaren?
Ja, de irisscanner werkt bij mij helemaal niet en gezichtsherkenning houdt ermee op s'avonds of je moet bij het juiste licht zitten. ik ga daarom vaak maar gelijk naar de vingerafrdrukscanner s'avonds.zaizuney schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:33:
Idemzaizuney schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:33:
Heb de s8 voortaan ook anders vast dan mijn oude S6. Wat meer op 66% en dat is nu aangewend, dus meteen de vinger op de juiste plek
Sowieso gebruik ik eerder de vingerscanner, want als je vast hebt kan je metee al unlocken voordat je ernaar kijkt.
Begin moest ik met links nog wennen en zat vaak bij hartslagmeter , maar nu wel aardig gewend.
Gebruik de S6 nog.. En zit nu dus vaak met mn vinger bij de hartslagmeter ipv home knop =.=
Begin moest ik met links nog wennen en zat vaak bij hartslagmeter , maar nu wel aardig gewend.
Gebruik de S6 nog.. En zit nu dus vaak met mn vinger bij de hartslagmeter ipv home knop =.=
Activeert hij de telefoon dan al gelijk? Of moet je de telefoon voorafgaand of daarna nog uit de standby stand halen?Eek2nd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 01:35:
Sowieso gebruik ik eerder de vingerscanner, want als je vast hebt kan je metee al unlocken voordat je ernaar kijkt.
Het activeert meteen de telefoon, zonder uit standby te halen (wat wel het geval is met irisscanner)Gilb1 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 07:33:
[...]
Activeert hij de telefoon dan al gelijk? Of moet je de telefoon voorafgaand of daarna nog uit de standby stand halen?
Dus als je hem bijvoorbeeld uit je zakken haalt kan je al unlcken in principe.
(Weet niet of t uit maakt dat ik AOD aan heb )
Dat laatste maakt niet uit. Activeert bij mij ook meteen zonder AODEek2nd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:06:
[...]
Het activeert meteen de telefoon, zonder uit standby te halen (wat wel het geval is met irisscanner)
Dat is wel handig. Zeker als je regelmatig naar je telefoon grijpt en je even wat wil checken. Hoe minder handelingen hoe beter.Eek2nd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:06:
[...]
Het activeert meteen de telefoon, zonder uit standby te halen (wat wel het geval is met irisscanner)

P.s. wat is AOD?
WQHD. Anders had ik net zo goed een andere telefoon kunnen kopenZlM01 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:08:
Met al jullie batterijvergelijkingen vraag ik me af of jullie scherm op WQHD+ staat of FHD+?

Zoals ik al eerder opmerkte: ik zie absoluut geen verschil op de S8. Misschien als ik een UHD fimpje op YouTube kijk, maar dat doe ik zelden of nooit. Dan heeft het voor mij dus geen meerwaarde om meer batterij te laten slurpen voor een scherm dat er hetzelfde uitziet.Geert1976 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:16:
[...]
WQHD. Anders had ik net zo goed een andere telefoon kunnen kopen
AOD = Always On DisplayGilb1 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:14:
[...]
Dat is wel handig. Zeker als je regelmatig naar je telefoon grijpt en je even wat wil checken. Hoe minder handelingen hoe beter.![]()
P.s. wat is AOD?
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support