• Orinoco
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Gilb1 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:18:
Help! Ik twijfel of ik met de S8+ wel de juiste keus heb gemaakt in vergelijking met de S8. Ik vind hem best wel groot en zwaar. Aan de ene kant wil ik hem inruilen voor de S8 maar weet niet of ik daar dan blij van wordt...
Heb zelf de S8 gekozen op basis van de scherm afmeting, mijn iPhone 7+ met zijn 5.5" scherm, en de S8 met zijn 5.8" en tevens een stuk handzamer, gaf voor mij de doorslag in de keuze tussen de S8 en de S8+.

• Gilb1
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-10-2017
Orinoco schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:30:
[...]

Heb zelf de S8 gekozen op basis van de scherm afmeting, mijn iPhone 7+ met zijn 5.5" scherm, en de S8 met zijn 5.8" en tevens een stuk handzamer, gaf voor mij de doorslag in de keuze tussen de S8 en de S8+.
Dank je!

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Hier ook de S8+
Mijn broeken koop ik nu een paar maatjes groter.
Gilb1 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:47:
[...]

Ik heb de S8+ in mijn bezit en vindt hem eigenlijk best wel groot en zwaar. Maar misschien is het ook een kwestie van wennen. Zeker na de S6 die ik eerder had. Ik vraag me ook af of de S8+ wel zo handig is mee te nemen in je broekzak. Dus nu veel twijfel of ik hem, nu het nog kan, maar moet inruilen voor de S8. Maar goed, misschien kom er ik wel helemaal niet uit en moet ik tevreden zijn met de S8+ ;) .
Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie ervaringen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-03 15:14
Hier juist van een grote iphone 7 plus naar een kleinere S8 gegaan en zeer tevreden!

👉iPhone 7 Plus Te Koop👈

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik had hiervoor een Nexus 6P en heb nu een S8+. Juist de nieuwe aspect ratio van het scherm maakt dat de telefoon, in elk geval in vergelijking met de 6P, een stuk makkelijker in mijn broeken past en niet in de weg zit. De S8+ is wat mij betreft dan ook zeker niet te groot.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gilb1
Dank voor alle reacties. Ik besluit toch maar om hem in te ruilen voor de S8; juist omdat hij denk ik wat handzamer zal zijn.

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-03 13:56
Gilb1 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:03:
Dank voor alle reacties. Ik besluit toch maar om hem in te ruilen voor de S8; juist omdat hij denk ik wat handzamer zal zijn.
Goeie keuze. Ik heb nog steeds met bepaalde broekzakken dat mijn S8 niet lekker past ;)
Veters strikken is makkelijker zonder telefoon in mn broekzak :P

[Voor 9% gewijzigd door Frank!in op 25-04-2017 10:07]

• Gilb1
Frank!in schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:06:
[...]

Goeie keuze. Ik heb nog steeds met bepaalde broekzakken dat mijn S8 niet lekker past ;)
Veters strikken is makkelijker zonder telefoon in mn broekzak :P
Dank je, dat sterkt me weer in mijn keus voor de S8 :)

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
iexip66 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:59:
[...]

Je bent minder verrast als je ze hebt getest. Niet bepaald geweldig qua geluidskwaliteit :F
Dit ja, vind ik wel jammer.
De oortjes die standaard bij m'n HTC10 (en de DAC in de 10) was toch wel aanzienlijk beter.

• iexip66
  • Laatst online: 11-03 08:14
Majesty schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:29:
[...]

De oortjes die standaard bij m'n HTC10 (en de DAC in de 10) was toch wel aanzienlijk beter.
De standaardoortjes bij mijn S4 (!) ook

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik ben ook niet erg tevreden met de AKG oortjes, zeker niet €100,- waard. Voor die prijs heb ik Bose Sport oortjes aangeschaft, en behalve dat ze waterbestendig zijn, geven ze een heerlijk diep geluid, en staan ze beter in de oren.

Met de AKG heb ik alle drie 'kussentjes' geprobeerd, maar geen één helpt om de diepe tonen te horen. De AKG sluit wel alle geluiden van buiten af. Maar toch heb ik tot nu toe geen andere oortjes gevonden dat het geluid van Bose kan evenaren.
laten jullie Apps automatisch updaten via de PlayStore of handmatig?

Ik ben een oud iPhone gebruiker en ben gewend om 1 of 2 keer per dag te kijken of er updates klaar staan. Heb het idee dat als je dit op automatisch zet, er constant een verbinding openstaat met de PlayStore.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-03 22:12
Geert1976 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:32:

Ik ben een oud iPhone gebruiker en ben gewend om 1 of 2 keer per dag te kijken of er updates klaar staan. Heb het idee dat als je dit op automatisch zet, er constant een verbinding openstaat met de PlayStore.
Welnee. Android update vaak pas aan de lader, en indien gewenst alleen op WiFi. Van die 'open verbinding' merk je niks. Het is meer een interval check. Geloof me er staan meer verbindngen open dat je denkt op je telefoon ;)
De bekende, veel gebruikte apps updaten 1 a 2 keer per week.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59

Nou er staat niet continu een verbinding open. In mijn ervaring is het 1x per dag dat hij gaat updaten en vaak is dat ook nog een als hij aan de lader hangt. Sowieso staat hij bij mij ingesteld op enkel updaten via wifi. Ik ben namelijk minimaal 1x per dag wel verbonden via wifi.

Ik vind het juist een verademing dat er geen handmatig werk aan te pas komt.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:53
Heb het idee dat als je dit op automatisch zet, er constant een verbinding openstaat met de PlayStore.
Android werkt al een hele lange tijd anders. Veel apps ondersteunen Push Messages via de dienst van Google genaamd Cloud Messaging samenvattend verzameld deze dienst alle notificaties en stuurt die om de 'x' tijd naar je apparaat toe. Er blijft dus niks open staan maar er wordt gewoon één keer in de zoveel tijd notificaties verstuurd.

Het automatisch updaten vind ik zelf persoonlijk wel handig. Ik heb zo'n 102 apps en als ik ze allemaal handmatig moet bijwerken, kost mij veels te veel tijd. Google Play verzameld overigens naar mijn idee ook de updates en voert die +/- 2 keer per dag uit.

[Voor 17% gewijzigd door rens-br op 25-04-2017 11:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!
zo dan! haha. Duidelijk. Ik zet de updates dus gewoon fijn op Automatisch.

thanks allen! :)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
Gilb1 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:03:
Ik kom van de S6 af en ik vind de S8 al aardig wennen. Hij is wat dunner en ook langer en houdt hierdoor iets minder ergonomisch vast. Gebruik beide toestellen ook zonder hoesje, dus dat scheelt ook wel (met hoes iets meer om vast te houden). Vond het scherm van de S8+ wel echt om te kwijlen, maar ja.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Majesty
  • Niet online
GentiLi schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:18:
Ik ben ook niet erg tevreden met de AKG oortjes, zeker niet €100,- waard. Voor die prijs heb ik Bose Sport oortjes aangeschaft, en behalve dat ze waterbestendig zijn, geven ze een heerlijk diep geluid, en staan ze beter in de oren.

Met de AKG heb ik alle drie 'kussentjes' geprobeerd, maar geen één helpt om de diepe tonen te horen. De AKG sluit wel alle geluiden van buiten af. Maar toch heb ik tot nu toe geen andere oortjes gevonden dat het geluid van Bose kan evenaren.
Same here, een goede windvlaag en ze vallen uit m'n oren. Dat had ik bij de HTC10 oortjes niet. Goed, misschien wel rare oren.

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 20-03 15:33

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Heb pas één keer een android telefoon gehad, de HTC One M7 en dat is dan ook een tijdje geleden. Is het mogelijk om apps aan de onderkant in een map te zetten? Dit vind ik namelijk een stuk makkelijker navigeren met één hand, want dan kom je er bij zonder de telefoon te schuiven in je hand of je duim tot bijna uit de kom te strekken :P

Ik doel dus op mappen van apps die ik van beneden naar boven wil ordenen of gewoon vrij, want als ik een app naar onder sleep dan locked hij zichzelf gewoon weer bovenin de map vast

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• rens-br
MisterChaoSs schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:53:
Ik doel dus op mappen van apps die ik van beneden naar boven wil ordenen of gewoon vrij, want als ik een app naar onder sleep dan locked hij zichzelf gewoon weer bovenin de map vast
Je kan toch ook gewoon alleen de onderste helft van je homescreen gebruiken op apps op te zetten? Dan kan je er in ieder geval altijd gemakkelijk bij.

Ik weet niet precies wat je bedoeld met mappen. Maar als je Nova Launcher gebruikt dan vouwt de map zich gewoon open op de plek waar je deze gemaakt hebt, dus:

Hoe dit op de stock launcher werkt weet ik niet precies, maar volgens mij hetzelfde.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

rens-br schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:00:
[...]

Je kan toch ook gewoon alleen de onderste helft van je homescreen gebruiken op apps op te zetten? Dan kan je er in ieder geval altijd gemakkelijk bij.

Ik weet niet precies wat je bedoeld met mappen. Maar als je Nova Launcher gebruikt dan vouwt de map zich gewoon open op de plek waar je deze gemaakt hebt, dus:
[afbeelding][afbeelding]
Hoe dit op de stock launcher werkt weet ik niet precies, maar volgens mij hetzelfde.
Als ik een map aanklik krijg ik deze weergave:
https://tweakers.net/ext/f/Z6vorFPbNsP092qYZktZz4iX/thumb.png

De app iconen kan ik dan niet naar de onderkant van de map plaatsen

• rens-br
MisterChaoSs schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:02:
Als ik een map aanklik krijg ik deze weergave:
[afbeelding]
Ah op de S8 wordt een map dus full screen geopend, terwijl met Nova Launcher er alleen een klein venster komt. Ik denk dat het met de stock launcher niet gaat lukken.

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-03 01:30
Gilb1 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:09:
[...]

Dank je, dat sterkt me weer in mijn keus voor de S8 :)
Of je schoenen inruilen voor exemplaren zonder veters :D

Ik kom van S6 en ook S8 gekozen ivm handzaamheid en iets makkelijker wegstoppen (steekt nu bij veel broekzakken klein stukje uit though)
Maar ik heb ook kleine handen (maar in verhouding niet zo klein als Trump)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-03 18:36
Ik heb sinds kort Adhell geïnstalleerd. Is een system wide adblocker die gebruik maakt van de Knox firewall. Werkt als een trein. Geen rommel meer in 9292 bijvoorbeeld en blockt ook YouTube en de browser(s). Weer een reden minder om te rooten.

• Gilb1
Eek2nd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:14:
[...]

Of je schoenen inruilen voor exemplaren zonder veters :D

Ik kom van S6 en ook S8 gekozen ivm handzaamheid en iets makkelijker wegstoppen (steekt nu bij veel broekzakken klein stukje uit though)
Maar ik heb ook kleine handen (maar in verhouding niet zo klein als Trump)
Goede keus dus! :)

Inmiddels heb ik het retourproces van de S8+ afgerond en over een paar dagen ontvang ik de S8.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:50

Prulleman

a.k.a Nilz

jOnAt schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:27:
Ik heb sinds kort Adhell geïnstalleerd. Is een system wide adblocker die gebruik maakt van de Knox firewall. Werkt als een trein. Geen rommel meer in 9292 bijvoorbeeld en blockt ook YouTube en de browser(s). Weer een reden minder om te rooten.
Thanks voor de tip! Paar dingen getest en lijkt prima te werken!

Strava

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

rens-br schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:03:
[...]

Ah op de S8 wordt een map dus full screen geopend, terwijl met Nova Launcher er alleen een klein venster komt. Ik denk dat het met de stock launcher niet gaat lukken.
Yes klopt, vandaar dat ik ze laag wil laten beginnen... Helaas, dan maar beetje zoeken naar geschikte app of er mee leren leven :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:36
Geert1976 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:50:
zo dan! haha. Duidelijk. Ik zet de updates dus gewoon fijn op Automatisch.

thanks allen! :)
Hier staat het ook automatisch, enkel een app niet. Je kan per app
instellen of je dit wilt of niet. Zo update ik een app niet omdat
er een functie is uitgehaald die ik wel graag gebruik.

Met wel de voetnoot, de security issues goed in de gaten te houden.

MENTAL REBOOT

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-03 18:28
Majesty schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:29:
[...]

iexip66 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:38:
[...]

De standaardoortjes bij mijn S4 (!) ook
GentiLi schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:18:

Geluid is voornamelijk subjectief en wat de meerderheid zegt.

De AKG klinken redelijk neutraal en helder. Voor de bass moet je ze niet nemen en kun je beter setje CX300 van Sennheiser kopen. Meeste mensen houden van een V shaped geluid dus veel lage en hoge tonen zoals Beats en Bose

Dure koptelefoons klinken vaak neutraal en daar moet je van houden.

Ik vind de AKG best goed klinken omdat ik van een helder geluid hou. Ook hoor ik nog genoeg detail en daar houd ik van. Veel bass hoeft van mij niet perse.
Vergeleken met bijvoorbeeld Sennheiser Momentum klinken ze wat lichter. Minder laag, meer midden en gelijkwaardig hoog.

Het is en blijft persoonlijk.

De DAC in de S8 is waarschijnlijk de Cirrus Logic SC43130 DSP, wat een goede DAC op papier is.

Wat veel mensen door elkaar halen is DAC en AMP. De HTC 10 heeft gewoon een goede AMP dus hoog uitgangs volume en daardoor kunnen ze beter hoog ohmige koptelefoons aansturen. De DAC in de 10 is van Qualcomm welke ook in de SD835 S8 zit.
Ook speelt de afstelling van de DAC een belangrijke rol want alleen een stukje hardware is niet genoeg.

• Tyoi
  • Laatst online: 20-02 07:54

Tyoi

Beddytear

Net bezig mijn S8+ op te poesten en zat vol verbazing te kijken toen ik op het scherm al meerdere beschadigingen aantrof. O.a. twee kleine 'putjes' links midden van het scherm, aan de linker edge ter hoogte van de volume en bixby knop een tweetal krassen, aan de rechteronderkant op de ronding een kras en een gebarsten hoek rechtsboven. Aan de achterkant ook al meerdere oppervlakkige krassen. Alle beschadigingen zijn alleen te zien als je onder de goede hoek er licht op laat vallen, dus niet direct zichtbaar.

Het lijkt wel alsof ik met het ding heb lopen gooien maar het tegendeel is waar; de telefoon heb ik alleen in mijn broekzak (werkbroek, zak zit aan linkerkant dijbeen) en ligt anders op mijn bureau/salontafel. Geen andere spullen zoals sleutels e.d. in diezelfde zak, en de telefoon is nog niet gevallen.

De telefoon heeft toch gorilla glass? Ik heb dit niet zo meegemaakt met mijn S6 en S7 die dezelfde behandeling hebben gehad in hun leven. Ik vraag mij af of er andere zijn die ook al krassen/putjes/barsten hebben?

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-03 05:03
Welke versie heb je? De zwarte?

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

W84 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:56:
Welke versie heb je? De zwarte?
Yes, de 'Midnight black' volgens mij.

6) You just checked it.

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:20
Heb je hier nog een hoesje omheen zitten? Heb zelf namelijk problemen gehad met de S-view cover van de S7 Edge, deze gaf enorm veel krassen...
Tyoi schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:58:
[...]

Yes, de 'Midnight black' volgens mij.

• W84
Die nieuwe Clear View Cover heeft nu een gel laagje aan de binnenkant zitten (ze hebben er van geleerd).

Maar het verschil is gewoon dat de S6 en S7 harder zijn dan het gladde aluminium op de S8. Ik heb geen idee hoe de Arctic Silver het vol gaat houden, maar ik had bij demo's al gezien dat die zwarte lak op de Midnight Black versie veel te zacht is en al vol krassen zat. Ik had het liever zo gezien als bij de S6 en S7...

[Voor 7% gewijzigd door W84 op 25-04-2017 15:18]

• Prulleman

Prulleman

a.k.a Nilz

W84 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:17:
Die nieuwe Clear View Cover heeft nu een gel laagje aan de binnenkant zitten (ze hebben er van geleerd).

Maar het verschil is gewoon dat de S6 en S7 harder zijn dan het gladde aluminium op de S8. Ik heb geen idee hoe de Arctic Silver het vol gaat houden, maar ik had bij demo's al gezien dat die zwarte lak op de Midnight Black versie veel te zacht is en al vol krassen zat. Ik had het liever zo gezien als bij de S6 en S7...
het ging om het scherm hier, niet om de rand.. (niet dat de rand niet kan krassen hoor, maar @Tyoi heeft het duidelijk over krassen op zijn scherm)

Strava

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

DieBrave schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:59:
Heb je hier nog een hoesje omheen zitten? Heb zelf namelijk problemen gehad met de S-view cover van de S7 Edge, deze gaf enorm veel krassen...
[...]
Nee geen hoesje. Al wel eentje besteld maar dat is er eentje met van die 'bumpers' langs de hele rand en bescherming aan de achterkant. Geen flip achtige o.d.
Prulleman schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:24:
[...]
het ging om het scherm hier, niet om de rand.. (niet dat de rand niet kan krassen hoor, maar @Tyoi heeft het duidelijk over krassen op zijn scherm)
Ja idd, raar genoeg is de rand volledig onbeschadigd :/

6) You just checked it.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03 17:01
Heeft er niemand last van de irisscanner met blauwe ogen?
Ik heb blauwe ogen en ik krijg met geen mogelijkheid de irisscanner geregistreerd bij 50% stopt hij ermee en geeft hij aan dat de scanner misschien vies is.
Het gekke is dat mijn vrouw zonder problemen met haar donkere ogen de irisscanner in 1 keer aan de praat krijgt.

• W84
Sorry, my bad. Niet goed gelezen. Dat is dan helemaal zuur. Bij de S7 edge is dat niet voorgekomen dacht ik. Maar pas ook op met die alu rand/bezel. Bij de Samsung pop-up store was die al helemaal vol krassen en deuken/putjes. Vooral bij de Midnight Black versie.

• Eek2nd
Is het niet dat de Clear viwe cover van de S8 nu een zachte binnenkant heeft, waardoor minder kans op krassendoor de cover?
darud schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:29:
Ik heb blauwe ogen en ik krijg met geen mogelijkheid de irisscanner geregistreerd bij 50% stopt hij ermee en geeft hij aan dat de scanner misschien vies is.
Het gekke is dat mijn vrouw zonder problemen met haar donkere ogen de irisscanner in 1 keer aan de praat krijgt.
Misschien vinden de Koreanen blauwe ogen vies :P

• Orinoco
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Heb het hier maar even opgegeven, kan ook wezen dat ik inmiddels al heel wat uurtjes op de S8 heb zitten knoeien 😁

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Probeer het is in een donkere kamer, klinkt misschien contraproductief maar probeer het eens.
In zonlicht werkt hij juist slechter, komt omdat het systeem (bijna)infrarood gebruikt iets wat de zon in hoge mate afgeeft :+
In een donkere kamer werkte mijn iris scanner als een kampioen alleen buiten compleet niet :)
(gelukkig hebben we daar beeld van)

[Voor 5% gewijzigd door D0gtag op 25-04-2017 15:49]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prulleman

Prulleman

a.k.a Nilz

en je moet je ogen ver genoeg open houden <insert grap over spleetogen>

Strava

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:02
weet iemand hoe ik kan uitzetten dat als ik een whatsapp krijg
niet een blauwe rand op het scherm gaat knipperen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

sgouman schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:52:
Dat is de edge lighting onder display. Display > Edge screen > Edge lighting

6) You just checked it.

• Prulleman

Prulleman

a.k.a Nilz

sgouman schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:52:
Alleen bij whatsapp niet, of wil je het bij alle meldingen uit?
Alles uitzetten kan onder instellingen > Display > Edge Screen > "Edge lighting" switch omzetten
per app instellen heb ik nog niet kunnen vinden

Strava

• robje50
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 09:34
YouTube: Galaxy S8 Teardown - Complete Repair Video

Leuk filmpje om te kijken. En er staat best een raar logo op de accu. Verboden voor honden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Prulleman schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:00:
[...]

Alleen bij whatsapp niet, of wil je het bij alle meldingen uit?
Alles uitzetten kan onder instellingen > Display > Edge Screen > "Edge lighting" switch omzetten
per app instellen heb ik nog niet kunnen vinden
Als je op de tekst 'Edge lighting' drukt dan krijg je een nieuw venster waar je ook 'manage notifications' per app kan instellen.

6) You just checked it.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:45
Guys, dit is echt top connect je telefoon met je pc middels ADB en voer deze command uit

adb shell settings put global policy_control immersive.navigation=*

Navigation bar is dan automatisch weg en met een swipe naar boven komt die tevoorschijn! Zo gebruik je nog meer van het infinity display en het belangrijkste is dat de keyboard gewoon werkt!

Fotootje toegevoegd
Tweakers https://imgur.com/gallery/hX06Q

[Voor 8% gewijzigd door Pukson op 25-04-2017 16:09]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +2Henk 'm!
Voor mensen die zich nog zorgen mochten maken over het eventueel "inbranden" van de "Home"-button in de AOD-mode:

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 15:21
Pukson schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:03:
Guys, dit is echt top connect je telefoon met je pc middels ADB en voer deze command uit

Navigation bar is dan automatisch weg en met een swipe naar boven komt die tevoorschijn! Zo gebruik je nog meer van het infinity display en het belangrijkste is dat de keyboard gewoon werkt!
Mocht je weer terug willen gebruik dan:

code:
1
adb shell settings put global policy_control null*

Overige commando's:

· Verberg status bar:
code:
1
adb shell settings put global policy_control immersive.status=*

· Verberg status + navigatie bars
code:
1
adb shell settings put global policy_control immersive.full=*

Weet je toevallig of er ook een Mac oplossing is hiervoor?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:51
Hoe vinden jullie de camera op de S8?

Ik twijfel hier tussen de stand 12mp of 8mp vanwege de beeldverhouding.

Ik vind de scherpte niet heel denderend. De foto's lijken erg mooi licht te worden (goed punt), maar als ik vervolgens inzoom vind ik de kwaliteit van de foto's eigenlijk niet best eerlijk gezegd. Heb hier en daar al wat geoefend en gedaan, maar ben er simpelweg nog niet echt kapot van.

Wat is jullie mening, ben namelijk erg benieuwd!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
henklbr schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:07:
Voor mensen die zich nog zorgen mochten maken over het eventueel "inbranden" van de "Home"-button in de AOD-mode:

[afbeelding]
Je kunt hem volgens de video van Erica Griffin ook helemaal uitzetten op de AOD in de instellingen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Pukson
Zie geen reden om terug te gaan, statusbar hou ik wel aan vind ik altijd makkelijk om notificaties snel te zien in de bar

Fotootje toegevoegd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prulleman

Prulleman

a.k.a Nilz

Geert1976 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:09:
[...]

adb werkt ook vanaf een mac/osx terminal (althans als je deze installeert)

Strava

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
Geert1976 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:09:
[...]

Naar mijn weten moet je dan op Mac OS gewoon Android Studio installeren. Anders even googlen op adb Mac OS

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03 17:01
Orinoco schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:46:
[...]

Heb het hier maar even opgegeven, kan ook wezen dat ik inmiddels al heel wat uurtjes op de S8 heb zitten knoeien 😁
Ik ga van de week even langs de winkels om te kijken of het bij een demo toestel wel werkt, zo ja dan stuur ik de mijne retour.
Prulleman schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:12:
[...]

adb werkt ook vanaf een mac/osx terminal (althans als je deze installeert)
Ah ok, dat is een progje wat ook voor de Mac beschikbaar is. Ga ik ff zoeken vanavond

Tnx

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Pukson schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:13:
[...]

Naar mijn weten moet je dan op Mac OS gewoon Android Studio installeren. Anders even googlen op adb Mac OS
De platform-tools (waar ADB onder valt) kan je tegenwoordig los installeren.

• Garret1410
Sleehond schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:09:
Hoe vinden jullie de camera op de S8?

Ik twijfel hier tussen de stand 12mp of 8mp vanwege de beeldverhouding.

Ik vind de scherpte niet heel denderend. De foto's lijken erg mooi licht te worden (goed punt), maar als ik vervolgens inzoom vind ik de kwaliteit van de foto's eigenlijk niet best eerlijk gezegd. Heb hier en daar al wat geoefend en gedaan, maar ben er simpelweg nog niet echt kapot van.

Wat is jullie mening, ben namelijk erg benieuwd!
Ik weet niet van welk toestel je afkomt maar in zoomen levert vaak geen scherp beeld op en helemaal niet bij weinig licht.
Bij een camera met veel megapixels gaat het nog wel maar bij 12mpx zou ik het niet doen of je moet een echte fotocamera hebben.

Op dit moment is het één van de beste camera op een smartphone tenzij je een defect hebt.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:22
Op de S5 met 16 megapixel was inzoomen ook niet te doen :+ gewoon niet inzoomen en dan gaat het goed :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:57
Geert1976 schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:47:
[...]

voor zover ik weet kan je met Niet Storen alleen het led lichtje tijdens binnenkomende meldingen/notificaties dempen en NIET het led lampje tijdens het opladen.
Scherp van je heb je inderdaad gelijk in.

Acties:
  • +6Henk 'm!
Aanvulling van mijn bericht over de "HOME"-button op het AOD-scherm:

Michel, van "Galaxyclub", heeft het even getest: de "HOME"-button "verspringt" (zie afbeeldingen); je kan deze dus gerust "aan" laten op je AOD-scherm

Bron: https://www.galaxyclub.nl...-in-inbranden-verspringen

[Voor 9% gewijzigd door henklbr op 25-04-2017 17:15]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

henklbr schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:52:
Aanvulling van mijn bericht over de "HOME"-button op het AOD-scherm:

Michel, van "Galaxyclub", heeft het even getest: de "HOME"-button "verspringt" (zie afbeeldingen); je kan deze dus gerust "aan" laten op je AOD-scherm

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks voor het uitzoeken Henk! 😁

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:06
is slim alarm echt weggehaald of kijk ik er overheen

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Laatste keer over de rode randen van mijn toestel..

Dit is precies zoals mijn S8+ ook uitziet..

YouTube: Galaxy S8+ Serious Screen Problems: Red Tint & Dead Pixels

Gelukkig wel zonder de dode pixel..

• bob4
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-12-2022
bob4 schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:24:
Ik ben tot nu toe erg tevreden met mijn S8. Wat ik vreemd vind: heb irisscan en fingerprint ingesteld voor beveiliging. Als ik een mail of WhatsApp open vanuit het AOD d.m.v. dubbel aanklikken, opent deze zonder om irisscan of fingerprint te vragen. Dan kun dus "iedereen" die mail/WhatsApp lezen. Of is dat een instelling die ik gemist heb?
Kan je trouwens de helderheid van het AOD afzonderlijk instellen?
Mijn eerste vraag is ondertussen (door mijzelf ;)) beantwoord; ik had mijn smartwatch als veilig apparaat toegevoegd bij Smart Lock. Nu ik deze heb verwijderd, moet ik eerst inloggen met fingerprint of irisscan voordat ik een mail/WhatsApp kan lezen d.m.v dubbelklik. Met het huidige bereik van Bluetooth lijk me dat toch veiliger.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-03 16:24

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Fotootje toegevoegd
Dank!

Werkt bij mij toch niet zo lekker. Navigation bar verdwijnt, maar de shortcuts (5 stuks) die er boven staan zakken niet naar de onderrand zoals bij jou op de afbeelding te zien is. Vreemd.

http://nl.tinypic.com/r/aolylz/9

[Voor 39% gewijzigd door jagermeister op 25-04-2017 21:03]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 02:07
Ik heb sinds enkele dagen problemen met het ontvangen van push-mail met de app BlueMail. Dit werkte de eerste dagen vlekkeloos, echter de laatste 2 dagen (lijkt wel sinds de laatste update van Samsung) haalt hij soms urenlang geen mails op. Als ik de app open, heb ik dan opeens tig nieuwe mails. Soms werkt het dan weer wel, al dan niet met enkele minuten vertraging. De instellingen in BlueMail zijn goed ingesteld. Ik heb de app BlueMail ook uitgesloten van de spaarstand, deze blijft dus altijd actief. Weet iemand wellicht een oplossing?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pukson
jagermeister schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:56:
[...]

Dank!

Werkt bij mij toch niet zo lekker. Navigation bar verdwijnt, maar de shortcuts (5 stuks) die er boven staan zakken niet naar de onderrand zoals bij jou op de afbeelding te zien is. Vreemd.

http://nl.tinypic.com/r/aolylz/9
Gebruik zelf hier nova launcher kans zit erin dat het daar in zit!

Kwam dit filmpje tegen echt mooie show off voor je infinity display. Kleuren spatten echt van het scherm af

http://demo-uhd3d.com/fiche.php?cat=uhd&id=157

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-03 16:24

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Pukson schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:18:
[...]

Gebruik zelf hier nova launcher kans zit erin dat het daar in zit!

Kwam dit filmpje tegen echt mooie show off voor je infinity display. Kleuren spatten echt van het scherm af

http://demo-uhd3d.com/fiche.php?cat=uhd&id=157
Denk dat het 'm daar in zit. Zet de setting maar weer terug. Heb er zo niet veel aan.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:15
Hi-Sintar schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:03:
Ik heb sinds enkele dagen problemen met het ontvangen van push-mail met de app BlueMail. Dit werkte de eerste dagen vlekkeloos, echter de laatste 2 dagen (lijkt wel sinds de laatste update van Samsung) haalt hij soms urenlang geen mails op. Als ik de app open, heb ik dan opeens tig nieuwe mails. Soms werkt het dan weer wel, al dan niet met enkele minuten vertraging. De instellingen in BlueMail zijn goed ingesteld. Ik heb de app BlueMail ook uitgesloten van de spaarstand, deze blijft dus altijd actief. Weet iemand wellicht een oplossing?
Gebruik je de niet storen functie? Geef de app sowieso prioriteit bij meldingen en schoon de cache op. Herinstall is altijd een tweede optie maar zorg in de instellingen dat de melding door kan komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Hi-Sintar schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:03:
Jup! Hier hetzelfde. Hopelijk komt er snel een fix!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:02
Tyoi schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:59:
[...]

Dat is de edge lighting onder display. Display > Edge screen > Edge lighting
edge lighting werkt toch alleen als je telefoon met het scherm op tafel ligt?
het is bij mij namelijk als ik gewon in facebook bv zit

• Hi-Sintar
Rabbitto schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:30:
[...]

Gebruik je de niet storen functie? Geef de app sowieso prioriteit bij meldingen en schoon de cache op. Herinstall is altijd een tweede optie maar zorg in de instellingen dat de melding door kan komen.
Ik gebruik niet de niet-storen functie. Heb de android 7.0 high priority instelling al ingeschakeld in Bluemail. De app is ook verder uitgesloten van de sluimerfunctie binnen Android. Het zou dus moeten werken. Het is ook heel random, soms werkt het gewoon een halve dag prima en dan ineens geen push mail meer. Heb de serverinstellingen van mijn mail net ververst, push mail lijkt weer even door te komen. Kijken hoe lang hij het nu volhoudt. Ben blij om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben, hopelijk komt er snel een fix.

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Zodra ik de YouTube app open , krijg ik een rode tint over mijn scherm zodra ik de app weer sluit is is die weer weg en is mijn beeld weer helder wit. Nog meer die dat hebben ? :/ ik wacht die update nog wel even af.

[Battle.net: Forsaken#22243]

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:04
Intelcorei7 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:23:
Zodra ik de YouTube app open , krijg ik een rode tint over mijn scherm zodra ik de app weer sluit is is die weer weg en is mijn beeld weer helder wit. Nog meer die dat hebben ? :/ ik wacht die update nog wel even af.
Dat is de video optimalisatie setting. Kun je uitschakelen.

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Razer schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:27:
[...]

Dat is de video optimalisatie setting. Kun je uitschakelen.
Oja, haha perfect nu is die weer normaal. Dankje !

[Battle.net: Forsaken#22243]

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10-2019
Hallo..sinds vandaag ook mijn s8 in gebruik fantastisch apparaat maar ik geb een probleem
Zodra ik hem.in de lader stop laadt hij dan wel dan niet op.
Ik moet op een gegeven moment beetje wiebelen met t draadje totdat ie het doet en dan niet meer aanzitten.
Is dit normaal of heb ik een defect laad aansluiting?

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:17
ikkeenjij36 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 00:27:
Hallo..sinds vandaag ook mijn s8 in gebruik fantastisch apparaat maar ik geb een probleem
Zodra ik hem.in de lader stop laadt hij dan wel dan niet op.
Ik moet op een gegeven moment beetje wiebelen met t draadje totdat ie het doet en dan niet meer aanzitten.
Is dit normaal of heb ik een defect laad aansluiting?
Misschien even goed doorduwen? De eerste keer kan het inpluggen vrij stroef gaan.

• mongkut
  • Laatst online: 20-03 17:51
Hebben er meer mensen last van het niet (goed) functioneren van het draadloos opladen met de originele wireless fast chargers van Samsung, van de S7/2016 model https://www.youtube.com/watch?v=IkR3H1Tnlp0

• ikkeenjij36
Luapper schreef op woensdag 26 april 2017 @ 00:30:
[...]

Misschien even goed doorduwen? De eerste keer kan het inpluggen vrij stroef gaan.
Ook dat heb ik geprobeerd natuurlijk maar t snoertje past er op 2 manieren in en dat klopt toch niet?

• Eek2nd
ikkeenjij36 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 00:37:
[...]

Ook dat heb ik geprobeerd natuurlijk maar t snoertje past er op 2 manieren in en dat klopt toch niet?
Probeer eens met een oude laadkabel icm ;) die micro usb plugje.
Als t dan nog zo is dan doet de connector in de telefoon het denk ik niet goed.
Als t wel goed laadt, dan is de meegeleverde oplader/kabel noet goed, kan je ee noeiwe aanvragen/omruilen bij samsung

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:15
Na wat getweak heb ik toch wel een mooie home screen denk ik zo. Het zwart en paars op een amoled scherm is echt... :9~

[Voor 34% gewijzigd door Rabbitto op 26-04-2017 00:42]

• ikkeenjij36
Eek2nd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 00:40:
[...]

Probeer eens met een oude laadkabel icm ;) die micro usb plugje.
Als t dan nog zo is dan doet de connector in de telefoon het denk ik niet goed.
Als t wel goed laadt, dan is de meegeleverde oplader/kabel noet goed, kan je ee noeiwe aanvragen/omruilen bij samsung
Bedankt voor de tip
Met t usb plugje en een oude kabel werkt t wel zoal t hoor hoe ik de foon ook vast hou of voorzichtig neer leg.
Dus snoer/lader niet in orde?

• Hi-Sintar
ikkeenjij36 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 00:37:
[...]

Snoertje kan er inderdaad op 2 manieren in, dat is een eigenschap van USB C. Er is geen boven en onder meer.

Aangezien het met een oude lader en converter wel werkt, denk ik dat je usb-kabel niet goed is. Probeer het eens met een andere usb-c kabel.

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2022
Hi-Sintar schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:18:
[...]

Ik gebruik niet de niet-storen functie. Heb de android 7.0 high priority instelling al ingeschakeld in Bluemail. De app is ook verder uitgesloten van de sluimerfunctie binnen Android. Het zou dus moeten werken. Het is ook heel random, soms werkt het gewoon een halve dag prima en dan ineens geen push mail meer. Heb de serverinstellingen van mijn mail net ververst, push mail lijkt weer even door te komen. Kijken hoe lang hij het nu volhoudt. Ben blij om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben, hopelijk komt er snel een fix.
heb je de app wel uitgesloten in beide power optimizing lijsten?
er is een lijst van samsung, maar als je vanaf samsung's lijst naar battery usage->3dot->optimize battery usage gaat kom je bij een 2e lijst van android zelf.

anders kan het misschien power saving zijn?
beide power saving modes schakelen standaard background data uit, waar mail controle ook onder valt.

Fotootje toegevoegd
zelf heb ik liever een toggle hiervoor.

met tasker roep ik autotools aan om immersive mode aan of uit te zetten.
met app factory heb ik hier een app van gemaakt zodat dit ook door andere apps aangeroepen kan worden.
en ik gebruik bixbye met "launch app" optie om mijn immersive mode toggle app te starten via de bixby knop(werkt ook met de update).
bij de volgende update vervalt de stap om er een losse app van te maken, de ontwikkelaar van bixbye is bezig met directe tasker ondersteuning.

[Voor 33% gewijzigd door thedicemaster op 26-04-2017 02:53]

• Eek2nd
ikkeenjij36 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 00:45:
[...]

Bedankt voor de tip
Met t usb plugje en een oude kabel werkt t wel zoal t hoor hoe ik de foon ook vast hou of voorzichtig neer leg.
Dus snoer/lader niet in orde?
Geen dank.
Waarschijnlijk ligt t daar aan idd.
Als je dat hebt (of iemand anders in de buurt) kan je zoals @Hi-Sintar zei een ander usb c lader proberen voor de zekerheid.
Of je kan de micro usb kabel in de meegeleverde lader stoppen (en evt. De usb c kabel in een ander lader stoppen) om te kijken of t aan de lader of kabel ligt.

Maar in principe doet Samsung niet zo moeilijk om je een nieuwe te leveren als 1 van de 2 niet doet.
(Je kan naar een Samsung store gaan als t in de buurt ligt of je kan contact opnemen via telefoon/internet/facebook, maar dat duurd natuurlijl iets langer)
Succes

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet iemand hier toevallig of het frame langs de rand RVS is? Ik heb er wat kleine beschadigingen op welke ik van RVS wel af zou kunnen polijsten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

kijk @henklbr , jij bent met je tweet naar Samsung over de mogelijke burn in, inmiddels wereldnieuws geworden!

http://www.gsmarena.com/i...ont_burnin-news-24735.php

_/-\o_ :*)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:51
Batterij doet het lekker hoor!

33uur op een lading inmiddels met 4uur en 40minuten SOT. Nu nog 9% over, tijd dat ie aan de lader gaat, maar prima stats denk ik.
Sleehond schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:43:
Batterij doet het lekker hoor!

33uur op een lading inmiddels met 4uur en 40minuten SOT. Nu nog 9% over, tijd dat ie aan de lader gaat, maar prima stats denk ik.
ja, same here.

Echt zeer tevreden met de batterij. Ik gebruik mijn S8 zeer intensief, zeker omdat het natuurlijk een nieuw toestel is ;)
Ik maak laatste week zeer lange dagen, en ga 's avonds laat naar bed met nog steeds ong 15% batterij over.

Hopelijk kunnen we dat over een jaartje nog steeds zeggen! (helaas bewijst de geschiedenis van de S modellen van Samsung anders ;( ;( )

[Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 26-04-2017 07:50]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:48
Geert1976 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 06:04:
kijk @henklbr , jij bent met je tweet naar Samsung over de mogelijke burn in, inmiddels wereldnieuws geworden!

http://www.gsmarena.com/i...ont_burnin-news-24735.php

_/-\o_ :*)
Haha goed vertaald ook :*)

'on that bike' _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Garret1410
_Nick__ schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:22:
Laatste keer over de rode randen van mijn toestel..

Dit is precies zoals mijn S8+ ook uitziet..

YouTube: Galaxy S8+ Serious Screen Problems: Red Tint & Dead Pixels

Gelukkig wel zonder de dode pixel..
Sorry maar ik vind dit niet slecht. Beeldscherm ziet er na kalibratie goed uit en de randen vallen wel mee.
Denk dat er heel veel zijn met iets kleurafwijking aan de randen. Dat had ik bij S7 ook maar dan andere tint.

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:44
Een vraag die ik ook al had tijdens het gebruik van mijn OP3. Is het mogelijk om het notificatiecentre (met alle buttons om Wi-Fi, mobiel netwerk, etc.) te disabelen wanneer je toestel gelocked is?

Reden voor deze vraag is; stel dat je telefoon gestolen wordt en je wil je telefoon tracken, dan kan dat worden tegengewerkt wanneer de onrechtmatige eigenaar besluit het mobiele netwerk uit te schakelen.

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-03 12:12
Garret1410 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:15:
[...]

Sorry maar ik vind dit niet slecht. Beeldscherm ziet er na kalibratie goed uit en de randen vallen wel mee.
Denk dat er heel veel zijn met iets kleurafwijking aan de randen. Dat had ik bij S7 ook maar dan andere tint.
Ik vind het wel slecht. Zeker een reden om te retouren. Ik had precies hetzelfde probleem en geloof me. Rood valt heel erg op en trekt constant je aandacht.
bangsat schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:26:
[...]

Ik vind het wel slecht. Zeker een reden om te retouren. Ik had precies hetzelfde probleem en geloof me. Rood valt heel erg op en trekt constant je aandacht.
Ja hoor: om het "minste of geringste" je toestel meteen terugbrengen...

Wacht nu eerst eens de update af van Samsung...

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-03 12:12
henklbr schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:40:
[...]

Ja hoor: om het "minste of geringste" je toestel meteen terugbrengen...

Wacht nu eerst eens de update af van Samsung...
Voor 800 euro breng ik hardware inderdaad voor het minste geringste terug. Ik heb prima toestellen gezien zonder update. Doe mij er ook maar zo één. Mijne is al retour en geen probleem om even te wachten.

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:02
mongkut schreef op woensdag 26 april 2017 @ 00:33:
Hebben er meer mensen last van het niet (goed) functioneren van het draadloos opladen met de originele wireless fast chargers van Samsung, van de S7/2016 model https://www.youtube.com/watch?v=IkR3H1Tnlp0
Deze vraag hoort in het accessoires topic thuis. Mischien wil een mod 'm verplaatsen.

Ik heb zo'n fast wireless lader en mijn S8 doet het prima op dat apparaat.

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:07

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Zijn hier ex S7 eigenaren die gebruik maakten van de veilige map? Is dat ook netjes met smartswitch overgezet en/of vanuit de samsung cloud backup? Krijg vrijdag mijn S8+ en ben eigenlijk wel benieuwd of dat ook goed mee overgezet kan worden.
Pagina: 1 ... 23 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee