Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 24 april 2017 @ 05:10:
kijk wel uit wat je allemaal uitschakelt met Package Disabler Pro!
Je kan niet zo maar in het wilde weg allerlei dingen uitzetten. Het kan op den duur de systeem prestaties in de war schoppen

Vaak heeft het 1 gevolg voor het ander.

in PDP (en andere package disablers uit de Play Store) zit een mogelijkheid om veilig standaard bloatware uit te schakelen, voor de noobs onder ons zou ik het vooralsnog daar bij laten.
Nou valt allemaal wel mee hoor. Het is niet dat je iets defect maakt ofz als je wat uitschakelt en door hetzelfde vinkje weer weg te halen schakel je iets net zo makkelijk weer in.

Stoor je jezelf (terecht) aan de bloatware dan zou ik Package disabler zeker aanraden. Zeker als je dat doet om bv apps (Zoals het hele office pakket 8)7 ) uit te schakelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op maandag 24 april 2017 @ 05:42:
[...]

Stoor je jezelf (terecht) aan de bloatware dan zou ik Package disabler zeker aanraden. Zeker als je dat doet om bv apps (Zoals het hele office pakket 8)7 ) uit te schakelen.
daar hoef je niet speciaal een Package Disabler voor te installeren. Meeste Launchers (zoals Nova) hebben standaard de mogelijkheid om apps te verbergen.
Ik heb op deze manier ook dat hele suffe Office Pakket verborgen en nog een zooitje andere apps.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-05 19:43
Met package disablers zou ik wel uitkijken omdat je iets uit kunt schakelen wat niet de bedoeling is.

Krijg je het forum vol met meldingen dat er dingen niet werken. Was bij de S6 en S7 ook het geval.

Gelukkig kun je niets stuk maken maar het kan wel lastig zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Garret1410 schreef op maandag 24 april 2017 @ 07:04:
Met package disablers zou ik wel uitkijken omdat je iets uit kunt schakelen wat niet de bedoeling is.

Krijg je het forum vol met meldingen dat er dingen niet werken. Was bij de S6 en S7 ook het geval.

Gelukkig kun je niets stuk maken maar het kan wel lastig zijn.
Gewoon een kwestie van gezond verstand gebruiken met uitschakelen. Als iets niet werkt zet je het in 1 klik weer aan. Easy as that.
Geert1976 schreef op maandag 24 april 2017 @ 06:29:
[...]

daar hoef je niet speciaal een Package Disabler voor te installeren. Meeste Launchers (zoals Nova) hebben standaard de mogelijkheid om apps te verbergen.
Ik heb op deze manier ook dat hele suffe Office Pakket verborgen en nog een zooitje andere apps.
Maar een icoon verbergen is iets anders dan het hele pakket uitschakelen. Het tweede is een stuk grondiger. Eventuele achtergrond processen stoppen zo ook, verwijzingen in het OS enz.

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 16:57
Ik zie regelmatig het GPS icoon bovenin verschijnen voor ongeveer 5 seconden waarna het weer verdwijnt. Is er, anders dan de ''Locatie'' optie in instellingen -> Verbindingen -> Locatie een mogelijkheid om te zien welke app op dat precieze moment de GPS triggered?

Naar mijn mening wordt de GPS namelijk veel te vaak getriggered en ik weet niet waar het door komt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Garret1410
Donstil schreef op maandag 24 april 2017 @ 07:18:
[...]

Gewoon een kwestie van gezond verstand gebruiken met uitschakelen. Als iets niet werkt zet je het in 1 klik weer aan.
Snap ik maar hoe vaak ik heb gelezen dat iets niet werkt en dat je er uiteindelijk achterkomt dat zo'n iemand een service uitgeschakeld heeft door die package disabler.

Dus voor een tweaker geen probleem maar voor sommigen helaas wel.

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-06 12:20
Hoe halen jullie 6 uur screen on time.
Ik ben al 4% kwijt in 12 min
Brightness staat onder de helft. Heb Bluetooth wifi en mobiele gegevens altijd aan

[Voor 38% gewijzigd door sgouman op 24-04-2017 08:13]

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-03 08:14
sgouman schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:11:
Brightness staat onder de helft. Heb Bluetooth wifi en mobiele gegevens altijd aan
Dat is toch echt te veel. Heb je veel achtergrondprocessen draaien?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
Ik ben gister gaan slapen met 33% accu en 6u SoT. Hen always on wel uitgeschakeld. Verder hele tijd op wifi

• sgouman
Ik heb alleen facebook draaien.
En instellingen app staat open

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 20:47
Maar waarom ook WIFI en mobiele gegevens allebei aan? Ben je ergens op WIFI dan zet ik mobiele gegevens uit. Loop ik naar buiten, weg bij WIFI dan gaat WIFI uit en mobiele gegevens aan.

Waarom bluetooth continue aan? Ben je continue in een ruimte waar je telefoon connected moet zijn met iets anders? Hier alleen bluetooth aan in de auto of bijv bij een sonos apparaatje ergens. Rest van de tijd bluetooth uit.

4% in 12 minuten is wel veel ja. Ik zou dus alleen wifi, bluetooth gebruiken als je het nodig hebt. Stel je bent onderweg en je hebt bluetooth en wifi aan terwijl je het niet nodig hebt dan begrijp ik die 4% wel...

• sgouman
Sleehond schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:45:
[...]

Maar waarom ook WIFI en mobiele gegevens allebei aan? Ben je ergens op WIFI dan zet ik mobiele gegevens uit. Loop ik naar buiten, weg bij WIFI dan gaat WIFI uit en mobiele gegevens aan.

Waarom bluetooth continue aan? Ben je continue in een ruimte waar je telefoon connected moet zijn met iets anders? Hier alleen bluetooth aan in de auto of bijv bij een sonos apparaatje ergens. Rest van de tijd bluetooth uit.

4% in 12 minuten is wel veel ja. Ik zou dus alleen wifi, bluetooth gebruiken als je het nodig hebt. Stel je bent onderweg en je hebt bluetooth en wifi aan terwijl je het niet nodig hebt dan begrijp ik die 4% wel...
Ik heb bluetooth aan omdat ik een smartwatch heb

Standby houd ik het ongeveer 2.5 dagen vol met 2 uur scherm aan met bovengenoemde functies aan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Garret1410 schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:11:
Dus voor een tweaker geen probleem maar voor sommigen helaas wel.
Ja en waar zitten we hier :+

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-04 13:53
Ik ben overgestapt van mijn LG V20 naar de S8+ en ik ben er heel erg blij mee. Niet omdat de V20 een slecht toestel is, maar vooral omdat de S8+ zo'n geweldig toestel is. Het scherm van de Samsung is zo veel scherper en kleurrijker. Ook kan hij een stukje feller dan de V20.

Het enige wat ik nu wel mis is de functie om het scherm in en uit te schakelen door middel van een 'double-tap' op het homescreen. Heeft iemand al een manier gevonden om het scherm uit te schakelen d.m.v. een dergelijke actie? Zijn hier misschien apps voor?

• Neyluzz
B00st3r schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:00:
Ik ben overgestapt van mijn LG V20 naar de S8+ en ik ben er heel erg blij mee. Niet omdat de V20 een slecht toestel is, maar vooral omdat de S8+ zo'n geweldig toestel is. Het scherm van de Samsung is zo veel scherper en kleurrijker. Ook kan hij een stukje feller dan de V20.

Het enige wat ik nu wel mis is de functie om het scherm in en uit te schakelen door middel van een 'double-tap' op het homescreen. Heeft iemand al een manier gevonden om het scherm uit te schakelen d.m.v. een dergelijke actie? Zijn hier misschien apps voor?
Je kan de homebutton op het Always on Display indrukken (double tap, of 1 hard press) om het scherm op te laten lichten. Verder weet ik niet of er apps zijn die een soortgelijke functie bieden.

Ik heb een vraag over het blauwlicht filter dat ik volgens een schema (zonsondergang tot opgang) aan en uit wil laten gaan. Het valt mij op dat wanneer ik deze functie inschakel, en de telefoon heeft 1 cyclus doorlopen, dat het schema daarna weer uit wordt gezet. Is dit jullie ook opgevallen?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:41
Sleehond schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:45:
[...]

Bluetooth zet ik ook uit als ik het niet nodig heb, maar als ik het dagelijks 2 x nodig zou hebben voor de carkit zou ik het toch mooi aan laten staan, nu is het 2x per week ofzo..

wifi en data laat ik echt gewoon aan staan... ik moet er niet aan denken om elke keer te moeten handmatig te moeten wisselen. dan ga je ook gewoon te vaak vergeten wifi weer terug aan te zetten. En waarom zou je data uitzetten als je op de wifi zit? dan wordt het gewoon niet gebruikt... (ik zet alleen wifi uit als ik heel lang onderweg ben).

@sgouman
beide zaken zullen overigens voornamelijk impact hebben op de standby tijd (welke met 2 dagen prima is) en niet op de scherm tijd. Je zou even bij de accu stats moeten kijken welke apps of processen de meeste cpu tijd vragen.. 4% in 12 minuten is niet alleen stroom voor het scherm. er is dan een app (of appS) heel hard aan het werk.. dat kan tijdelijk zijn (omdat er bv een update gedaan wordt), maar ook een rotte app waar een proces blijft hangen.

doe ook eens een reboot, zorg dat all je apps geupdate zijn (store updates op de achtergrond kunnen ook wel wat energie kosten), laat alles syncen, laat alles even rusten en check het dan nog eens.

(witte achtergronden kosten overigens ook veel meer stroom dan pikzwart (waarbij de pixels gewoon uit staan), een zwart thema kan dus ook helpen)

Strava

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:45
Dit is mijn resultaat van mijn S8+ na de tweede keer volledig opladen. Ik heb alles de hele dag aan staan. WIFI, Bluetooth, mobiele data. locatie hoge precisie. 4 mail accounts die synchroniseren (exchange, gmail, kpnmail, outlook).

Verder gebruik ik veel verschillende apps voor chat, nieuws lezen, Facebook, Twitter. Wat foto's gemaakt en filmpjes (korte). Wat games gespeeld.

https://tweakers.net/ext/f/1lym94F3ulZtdlMBFAyRKfDw/thumb.png

https://tweakers.net/ext/f/f0xtO01dUNDrPvwQe9DJdW67/thumb.png

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:32

Ik ben juist van de S8 naar de LG V20 gegaan. Het scherm van de S8 is inderdaad mooier maar het kan, in mijn ogen, niet tegen de andere specificaties van de V20 op. Zoals IR, FM radio, de dubbele camera, en vooral de Quad DAC, jammer dat de S8 deze functies niet heeft. Maar ieder zijn ding, en ik blijf dit topic met veel aandacht volgen want je weet maar nooit :)

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-05 22:30
Interessante overstap, heb zelf nu de V10, overweeg ook de overstap. Nu vraag ik me af, de V10 en 20 hebben super geluid qua audio via de hoofdtelefoon uitgang... Hoe ervaar jij de overstap ? Ik vind het voor mijzelf behoorlijk belangrijk, de reacties zijn op internet behoorlijk wisselend wat de audio kwaliteit aan gaat.

• B00st3r
Mac-Mar schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:38:
Interessante overstap, heb zelf nu de V10, overweeg ook de overstap. Nu vraag ik me af, de V10 en 20 hebben super geluid qua audio via de hoofdtelefoon uitgang... Hoe ervaar jij de overstap ? Ik vind het voor mijzelf behoorlijk belangrijk, de reacties zijn op internet behoorlijk wisselend wat de audio kwaliteit aan gaat.

[...]
Daar kan ik weinig over zeggen. Ik ben totaal geen audiofiel, sorry. Ik heb eerlijk gezegd ook nog niet eens naar muziek geluisterd met een hoofdtelefoon/oordopjes met mijn S8+. :X
Pierre_nr1 schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:33:
[...]

Ik ben juist van de S8 naar de LG V20 gegaan. Het scherm van de S8 is inderdaad mooier maar het kan, in mijn ogen, niet tegen de andere specificaties van de V20 op. Zoals IR, FM radio, de dubbele camera, en vooral de Quad DAC, jammer dat de S8 deze functies niet heeft. Maar ieder zijn ding, en ik blijf dit topic met veel aandacht volgen want je weet maar nooit :)
Haha bijzonder hè? IR en de dubbele camera ga ik wel een beetje missen denk ik, maar FM Radio en Quad DAC heb ik geen interesse in.

Over de V20: Ik moet zeggen pas wel op met het glazen plaatje voor de camera's op de achterkant. Deze is bij mij gebarsten, en dat terwijl ik altijd super zorgvuldig ben met mijn telefoon. Ik leg hem normaal gesproken op mijn werk altijd deels op mijn portemonnee, zodat hij niet beschadigt. Maar toch is het gebeurd...

[Voor 24% gewijzigd door B00st3r op 24-04-2017 09:42]

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:32
B00st3r schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:39:
[...]

Haha bijzonder hè? IR en de dubbele camera ga ik wel een beetje missen denk ik, maar FM Radio en Quad DAC heb ik geen interesse in.

Over de V20: Ik moet zeggen pas wel op met het glazen plaatje voor de camera's op de achterkant. Deze is bij mij gebarsten, en dat terwijl ik altijd super zorgvuldig ben met mijn telefoon. Ik leg hem normaal gesproken op mijn werk altijd deels op mijn portemonnee, zodat hij niet beschadigt. Maar toch is het gebeurd...
Dank voor de tip, had al 2 reserve besteld. Just in case.... :)

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 23-05 14:39

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Geen idee, bij mij gaat de batterij ook niet bepaald lang mee... Voor het slapen rond 23:00 mobiel van de lader gehaald, vannochtend om 8:00 was hij al 82%. Nu op kantoor (40 minuten rijden met bluetooth, flitsmeister en muziek via spotify aan) is hij al op 60% |:(

Hopelijk wordt het nog wat beter, want dit vind ik nogal ondermaats

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• B00st3r
MisterChaoSs schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:42:
[...]

...vanochtend om 8:00 was hij al 82%. Nu op kantoor (40 minuten rijden met bluetooth, flitsmeister en muziek via spotify aan) is hij al op 60% |:(

Hopelijk wordt het nog wat beter, want dit vind ik nogal ondermaats
Dat is wel heel weinig. Ik heb vanmorgen een uur in de auto gezeten, via 4g Spotify muziek gestreamed naar mijn auto, beetje geklooid met Waze (niet mee genavigeerd overigens, verder wel alles voor het eerst ingesteld en getest). Toen ik het huis uit ging had ik 98%, toen ik aankwam op werk had ik 92% geloof ik. Toen ook meteen GPS en bluetooth uitgezet.

Nu, anderhalf uur later, na een beetje facebooken en whatsappen zit ik op 86%.

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 23-05 14:39

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

B00st3r schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:45:
[...]

Dat is wel heel weinig. Ik heb vanmorgen een uur in de auto gezeten, via 4g Spotify muziek gestreamed naar mijn auto, beetje geklooid met Waze (niet mee genavigeerd overigens, verder wel alles voor het eerst ingesteld en getest). Toen ik het huis uit ging had ik 98%, toen ik aankwam op werk had ik 92% geloof ik. Toen ook meteen GPS en bluetooth uitgezet.

Nu, anderhalf uur later, na een beetje facebooken en whatsappen zit ik op 86%.
Volgens mijn telefoon zijn de ' oorzaken' :
- Scherm met 7&
- Google Play services met 6%
- Apparaat in standby 6%
- Android systeem 5%
- Flitsmeister 4%

Flitsmeister heeft dus weinig verbruikt en spotify en bluetooth hebben zelfs maar ieder 1 % verbruikt. Misschien resolutie van het scherm toch maar terug naar de middelste stand gaan zetten, helaas

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 12:46

burgt

Starbass

Ik kan hier ook gemakkelijk de heledag doen met de telefoon, inclusief wat battery draining spelletjes waarbij mijn oude S5 al snel aan het lader infuus moest.
Ik ben super tevreden met de batterij duur van de S8.

(Geen facebook crap aanstaan trouwens, dat was eerder al een echte drainer, weet niet of dat ondertussen beter is geworden)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prulleman
Modbreak:reminder: TWRP en custom roms mogen hier:
[Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's

Strava

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-05 22:10
Duckvogel schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 16:52:
[...]

Ik heb het geprobeerd de standaard browser wordt er zeer traag van bij mij
Waar merk je dit voornamelijk aan dan? Ik heb het idee dat het inderdaad net wat soepeler loopt...

Acties:
  • +5Henk 'm!
tip voor mensen die hun telefoon 's nachts in zo'n wireless charger stand hebben staan;

-Voor velen uiteraard erg irritant dat als je in je bed ligt, je die led indicator ziet branden.
Je kan middels de Play Store app MacroDroid (hier kan je macro's mee aanmaken) zo instellen dat bijv tussen 2200u en 0700 het led lampje NIET brand als ie op deze stand staat.

Sowieso is deze app MacroDroid een onwijs fijne, zeer productieve (!!), app om allerlei acties uit te voeren of op te starten die tijdsgebonden zijn of locatie gebonden

Voor de die hard Android fans waarschijnlijk al lang bekend, maar wellicht nog niet voor de ex iPhone junkies :P :P

Google Play: MacroDroid - automatisering

[Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 24-04-2017 10:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08-2022
jagermeister schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:03:
[...]

Hmm, zou het dan ook even niet weten. Misschien ff op de Garmin forums kijken?

https://forums.garmin.com/forumdisplay.php?18-Running
Yessss bedankt, je hebt me de goede richting opgestuurd. Las daar op het forum dat je via de app van Garmin losstaande Android apps kunt installeren waarmee je de notificaties naar je Fenix 5 kunt versturen:
In Garmin Connect, open Settings -> Smart Notifications -> Top right corner (the three dots) -> Add

Acties:
  • +1Henk 'm!
Prulleman schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:07:
[...]

wifi en data laat ik echt gewoon aan staan... ik moet er niet aan denken om elke keer te moeten handmatig te moeten wisselen. dan ga je ook gewoon te vaak vergeten wifi weer terug aan te zetten. En waarom zou je data uitzetten als je op de wifi zit? dan wordt het gewoon niet gebruikt... (ik zet alleen wifi uit als ik heel lang onderweg ben).
jij laat dus ook WiFi aan staan als je naar buiten gaat?
De kans is er dan dat je telefoon verbinding gaat maken met onbeveiligde open netwerken, toch?
Lijkt me niet echt altijd even veilig.

Ik zet WiFi altijd uit als ik weet dat ik een hele dag van huis ben, juist om bovengenoemde reden

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Prulleman
Geert1976 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:22:
[...]

jij laat dus ook WiFi aan staan als je naar buiten gaat?
De kans is er dan dat je telefoon verbinding gaat maken met onbeveiligde open netwerken, toch?
Lijkt me niet echt altijd even veilig.

Ik zet WiFi altijd uit als ik weet dat ik een hele dag van huis ben, juist om bovengenoemde reden
weinig ervaring met samsung, maar met AOSP based roms heb ik nog nooit een auto connect gehad met een onbekend wifi punt. Als je ooit verbonden bent geweest met bv een "KPN" netwerk, dan pakt ie die wel automatisch (maar bij dat soort netwerken moet je nog wel altijd inloggen, of voorwaarden accepteren).
Tot nu toe met de s8 ook nog niet verbonden geweest met onbekende netwerken

Strava

Prulleman schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:30:
[...]

weinig ervaring met samsung, maar met AOSP based roms heb ik nog nooit een auto connect gehad met een onbekend wifi punt. Als je ooit verbonden bent geweest met bv een "KPN" netwerk, dan pakt ie die wel automatisch (maar bij dat soort netwerken moet je nog wel altijd inloggen, of voorwaarden accepteren).
Tot nu toe met de s8 ook nog niet verbonden geweest met onbekende netwerken
er bestaan volgens mij al redelijk wat onbeveiligde open netwerken die zeer eenvoudig verbinding kunnen maken (zonder log in of ww dus) met telefoons waar WiFi bij ingeschakeld is.

Maar okay, heeft verder geen moer te maken met het onderwerp van dit topic.

thanks in ieder geval! :)

• Prulleman
DrNizeGuy schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:21:
Mijn vriendin is diabetes en gebruikt hiervoor glucose sensors die uit te lezen zijn via NFC. Na de eerste OTA wordt de sensor niet meer herkend. Het probleem ligt 'ergens' in de OTA, er zijn meerdere die hier last van hebben.
Is er een makkelijke manier op de update terug te draaien, of moet dit via Odin/anndere manier?
ik kwam dit menu tegen:
https://tweakers.net/ext/f/GIlfJrc6T3uOsza5hAJB2iA2/thumb.png

(instellingen> verbindingen > nfc en betaling > menu puntjes > standaard nfc methode)

wellicht werkt het met 1 van de andere opties (sim lijkt me voor contactloos betalen met een nfc sim, en niet voor dit, maar misschien gaat het automatisch selecteren tussen die andere 2 niet goed)

Strava

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Spam of caller-id-functie van S8 is wel cool, maar blijkbaar wordt ook aangegeven of andere kant via VoIP belt.. staat SMART in display; niet bij landlijnen..

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:39
Geert1976 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:36:
[...]

er bestaan volgens mij al redelijk wat onbeveiligde open netwerken die zeer eenvoudig verbinding kunnen maken (zonder log in of ww dus) met telefoons waar WiFi bij ingeschakeld is.

Maar okay, heeft verder geen moer te maken met het onderwerp van dit topic.

thanks in ieder geval! :)
Hmm, vroeger kon je instellen om niet automatisch op openbare netwerken te connecteren, kan dat nu precies nergens vinden (maar nog geen last van gehad)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Neyluzz
_Nick__ schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:52:
Spam of caller-id-functie van S8 is wel cool, maar blijkbaar wordt ook aangegeven of andere kant via VoIP belt.. staat SMART in display; niet bij landlijnen..
Het is een leuke functie, maar ik ga mijn contacten niet delen met zo'n bedrijf :9

• Mrlinkjw
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-11-2018
Ik heb bij s8+ nu een paar dagen. Bevalt echt super goed.
Als het te donker is werkt de gezichts herkenning niet goed maar dan is de vingerafdruk een stuk beter dan wat ik eerst bij de s6 had.
Ben er heel blij mee.
Het enige waar ik laatst achter kwam is dat op het scherm nummer 44 staat denk in de fabriek er opgezet is ofzo.
Maar krijg het er niet af heeft iemand dit ook??
Heb nog geen doekjes met middeltjes gebruikt weet niet wat het met het scherm zou doen.
Ik zie het alleen als ik hem op een bepaalde manier in het licht hou.
Mrlinkjw schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:55:
Ik heb bij s8+ nu een paar dagen. Bevalt echt super goed.
Als het te donker is werkt de gezichts herkenning niet goed maar dan is de vingerafdruk een stuk beter dan wat ik eerst bij de s6 had.
Ben er heel blij mee.
Het enige waar ik laatst achter kwam is dat op het scherm nummer 44 staat denk in de fabriek er opgezet is ofzo.
Maar krijg het er niet af heeft iemand dit ook??
Heb nog geen doekjes met middeltjes gebruikt weet niet wat het met het scherm zou doen.
Ik zie het alleen als ik hem op een bepaalde manier in het licht hou.
dat is wel apart, wat ik dan denk is dat je een steekproef toestel hebt.
een die extra grondig is getest en daarom dus genummerd is ?

In het ergste geval wellicht een demo model, met dat nummer in het scherm gebrand ?

[Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 24-04-2017 11:59]

MENTAL REBOOT

• Orinoco
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Neyluzz schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:54:
[...]

Het is een leuke functie, maar ik ga mijn contacten niet delen met zo'n bedrijf :9
+1 en waarschijnlijk ook niet handig als je zelf een geheim nummer hebt :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iexip66
Geert1976 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:04:
tip voor mensen die hun telefoon 's nachts in zo'n wireless charger stand hebben staan;

-Voor velen uiteraard erg irritant dat als je in je bed ligt, je die led indicator ziet branden.
Je kan middels de Play Store app MacroDroid (hier kan je macro's mee aanmaken) zo instellen dat bijv tussen 2200u en 0700 het led lampje NIET brand als ie op deze stand staat.

Sowieso is deze app MacroDroid een onwijs fijne, zeer productieve (!!), app om allerlei acties uit te voeren of op te starten die tijdsgebonden zijn of locatie gebonden

Voor de die hard Android fans waarschijnlijk al lang bekend, maar wellicht nog niet voor de ex iPhone junkies :P :P

Handig, maar kan ik ook de standaardmelding in het notificatiescherm uitschakelen? Als dat niet kan, gooi ik 'm er weer af. Heel irritant, al die apps die zichzelf standaard opdringen in het notificatiescherm.

EDIT: al gevonden in Instellingen, maar met waarschuwing dat de boel dan misschien niet meer goed werkt |:(

[Voor 4% gewijzigd door iexip66 op 24-04-2017 12:18]

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-03 22:45

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Niet slecht:

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• sgouman
Ziet er goed uit

ben nu een youtube playlist aan het afspelen van 20 uur kijken of ik ook een beetje normale SOT kan halen

[Voor 0% gewijzigd door sgouman op 24-04-2017 13:02. Reden: spellingsfout]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Garret1410
Donstil schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:56:
[...]

Ja en waar zitten we hier :+
Dat ben ik mij een tijdje terug al af gaan vragen :)

Accuduur wordt bij ook beter. Begon met krap 4uur en zit nu ongeveer op 6uur.

Is natuurlijk erg afhankelijk van gebruik. Continu op YouTube bij lage schermhelderheid is 8+ SOT

Valt me wel op dat het vanaf 100% heel snel gaat en daarna steeds langzamer terwijl het bij mn iPhone 7 net andersom is.

[Voor 42% gewijzigd door Garret1410 op 24-04-2017 13:21]

• Mrlinkjw
  • Laatst online: 15-11-2018
ppeterr schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:58:
[...]

dat is wel apart, wat ik dan denk is dat je een steekproef toestel hebt.
een die extra grondig is getest en daarom dus genummerd is ?

In het ergste geval wellicht een demo model, met dat nummer in het scherm gebrand ?
Hij was voor wat ik overal zie wel erg onder de prijs heb hem via gsmweb voor 672euro.
Zouden ze dan goedkopere toestellen daardoor kunnen weg doen??
Mrlinkjw schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:44:
[...]

Hij was voor wat ik overal zie wel erg onder de prijs heb hem via gsmweb voor 672euro.
Zouden ze dan goedkopere toestellen daardoor kunnen weg doen??
Als dat zo is, moet dat natuurlijk wel ergens aangegeven hebben staan toch.

Maar ik gis maar wat....het hoort echt niet natuurlijk

MENTAL REBOOT

@Garret1410

En dat viel mij ook direct op, dat was niet zo bij mijn note 4.
Ik zie de eerste 8 a 10 % vrij snel gaan, en daarna zeker langzamer.

Ben tot nu toe zeker wel tevreden met hoe de accu het uithoud verder.

MENTAL REBOOT

Anoniem: 560420

Deze middag ff langs coolblue geweest om men s8 om te ruilen voor de s8+!Levering vrijdag.😆

• B00st3r
...

Ik heb de oplossing gevonden! Tenminste, voor mij is het perfect. Met de app 'All In One Gestures' kun je bijvoorbeeld de Bixby-knop remappen of uitschakelen. Met deze app is het ook mogelijk om onder het kopje 'Status bar', in de navigation bar (dus onderin) een double tap links of rechts uit te voeren waardoor een bepaalde actie wordt uitgevoerd, waaronder dus het scherm uitschakelen!

Zeker aan te raden wat mij betreft!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 560420 schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:58:
Deze middag ff langs coolblue geweest om men s8 om te ruilen voor de s8+!Levering vrijdag.😆
Huh kan dat zomaar dan?
Als je geld hebt, kan er veel! 😁

• lakigucci
  • Laatst online: 17-05 12:02
Ja hoor. Binnen x tijd geld terug of omruilen voor ander product evt met bij betaling.

👉iPhone 7 Plus Te Koop👈

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-04 20:57
iexip66 schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:15:
[...]

Handig, maar kan ik ook de standaardmelding in het notificatiescherm uitschakelen? Als dat niet kan, gooi ik 'm er weer af. Heel irritant, al die apps die zichzelf standaard opdringen in het notificatiescherm.

EDIT: al gevonden in Instellingen, maar met waarschuwing dat de boel dan misschien niet meer goed werkt |:(
Waar heb je dat gevonden in de instellingen?

Pizza!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prulleman
B00st3r schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:28:
[...]

Ik heb de oplossing gevonden! Tenminste, voor mij is het perfect. Met de app 'All In One Gestures' kun je bijvoorbeeld de Bixby-knop remappen of uitschakelen. Met deze app is het ook mogelijk om onder het kopje 'Status bar', in de navigation bar (dus onderin) een double tap links of rechts uit te voeren waardoor een bepaalde actie wordt uitgevoerd, waaronder dus het scherm uitschakelen!

Zeker aan te raden wat mij betreft!
grootste probleem daarmee is dat zowel de vingerafdruk scanner als de iris scanner uitgeschakeld worden. m.a.w. je moet de eerst volgende unlock handmatig doen (code, ww of patroon). de biometrische unlocks werken alleen als je met de knop uitschakeld.

Ik heb allerlei apps geprobeerd om dit te omzeilen, maar alle lock, screen off, ... app vertonen allemaal hetzelfde gedrag.

De enige app waarmee ik dit voor elkaar heb is Google Play: Gravity Screen - On/Off
deze heb ik eerder op mijn nexus gebruikt, en niet meer op mijn OP3 (double tap home voor uit), maar nu weer wel op de s8 dus.
Je kan deze zo instellen dat je toestel uitgaat als je deze op zijn kop in je zak steekt (met g sensor voor op zijn kop (hoek in te stellen) en nabijheid sensor voor je zak). Ook in te stellen dat ie uit gaat als ie plat en stil ligt, je hoeft dus eigenlijk nooit meer met de knop het scherm uit te zetten.
en belangrijkste in dit verhaal, de vinger en iris scanners blijven werken (iets met delay lock, volgens mij gaat je scherm gewoon op zwart en iets later zet je toestel zelf alles echt uit, wellicht slecht voor je accu icm een hoge timeout).

(ik weet overigens niet wat free en pro features zijn, ik heb de app een tijd terug al gekocht)

Strava

ik ga nu denk ik echt een beginners vraag stellen, maar zo voel ik mij niet hoor :P

is er een app, die bijvoorbeeld de vingerafdruk scanner gebruikt, om passwords
in te voegen in apps. Dus bijvoorbeeld ik open paypal app, maar dan ipv
password doe ik de scanner, en logged de app in ?

MENTAL REBOOT

Acties:
  • +2Henk 'm!
ppeterr schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:31:
ik ga nu denk ik echt een beginners vraag stellen, maar zo voel ik mij niet hoor :P

Bij PayPal kun je inloggen met je vingerafdruk ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hakki
ppeterr schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:31:

Password managers hebben gelijkaardig gedrag.. Zoals LastPass (https://lastpass.com/f?3917056 ), Dashlane, 1Password etc..
Maar paypal op zich heeft ondersteuning voor vingerafdruk, dus niet nodig om dit voor deze app te hebben.
henklbr schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:33:
[...]

Bij PayPal kun je inloggen met je vingerafdruk ;)
aha, ik zie die optie dus niet. Waarschijnlijk omdat ik de scanner nog niet gebruikt heb?

tevens zie ik nu dus dat het in combi moet met een schermvergrendeling....oke
dat wil ik eigenlijk niet, ik wil enkel dus het gebruiken per app.

[edit] oke haha goeie tips jongens ik ga het proberen, want ik zie nu dus dat de onthoud
functie in paypal in combi met het unlocken van de telefoon wel werkt, dus een keer scannen!

[Voor 40% gewijzigd door ppeterr op 24-04-2017 16:47]

MENTAL REBOOT

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Maar even mijn achtergrondje :)

https://tweakers.net/ext/f/lZobT6rimBG2w7QzfyB03kbO/thumb.png

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Hakki schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:36:
[...]

Password managers hebben gelijkaardig gedrag.. Zoals LastPass (https://lastpass.com/f?3917056 ), Dashlane, 1Password etc..
Maar paypal op zich heeft ondersteuning voor vingerafdruk, dus niet nodig om dit voor deze app te hebben.
1Password is ook met vingerafdruk beveiliging uitgerust :)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Hoe zijn de volumeknoppen bij jullie? Bij mijn S8+ voel ik de knop duidelijk 'klikken' bij volume omhoog, maar bij volume omlaag niet; de knop werkt wel, maar ik voel geen klik. Iets in mij zegt dat dit niet klopt.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Famoso schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:15:
Hoe zijn de volumeknoppen bij jullie? Bij mijn S8+ voel ik de knop duidelijk 'klikken' bij volume omhoog, maar bij volume omlaag niet; de knop werkt wel, maar ik voel geen klik. Iets in mij zegt dat dit niet klopt.
direct getest, en ik heb bij beiden een gelijkwaardige klik

MENTAL REBOOT

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:35
ppeterr schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:16:
[...]

direct getest, en ik heb bij beiden een gelijkwaardige klik
Bij mij ook.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Dank allen. Dat wordt een rma.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik heb een probleempje als ik de wifi aan heb uit huis loop en weer naar binnen verbindt hij pas weer als ik het scherm aan doe. Wifi staat op altijd scannen ik heb het netwerk al eens verwijderd en opnieuw erin gezet. Tel aan en uit niets helpt hij verbindt niet automatisch iemand een idee op fabrieksreset na

Anoniem: 560420

Waarom niet?Zat ook met rode tint in het scherm en wou geen risico nemen met een duur toestel als dit en heb hem teruggebracht.Heb de de s8+ daar bij coolblue nog eens vastgenomen en toen wist ik het wel zeker. :) Hopelijk goed scherm.Ik moet zeggen coolblue topservice! _/-\o_

• sgouman
ik heb een test gedaan met youtube 4.5 uur scherm aan nog 46%
ook met bluetooth mobiele gegevens en wifi aan.

Waarom gaat die dan zo snel leeg als ik internet gebruik toen zat ik al aan 4% in 15 min ong?
sgouman schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:44:
ik heb een test gedaan met youtube 4.5 uur scherm aan nog 46%
ook met bluetooth mobiele gegevens en wifi aan.

Waarom gaat die dan zo snel leeg als ik internet gebruik toen zat ik al aan 4% in 15 min ong?
ik vind dat niet perse snel leeg, lang scherm gebruik ook afhankelijk van wat
het weergeeft. Als het werkelijk 4.5 uur aanstaat, met films ofzo, dan is het niet slecht.

Wellicht gebruikt de browser die je gebruikt veel, wellicht gebeurd er iets op de achtergrond
dan wat het leegslurpt,

"better battary stats" https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809

apps als dit kunnen een beter inzicht geven op het verbruik.

Let wel, check de versie, check welke app je download, check even allemaal
want ik paste de link wat snel, er zijn meerdere apps als dit die soort gelijks kunnen

[Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 24-04-2017 18:28]

MENTAL REBOOT

• sgouman
ppeterr schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:25:
[...]

ik vind dat niet perse snel leeg, lang scherm gebruik ook afhankelijk van wat
het weergeeft. Als het werkelijk 4.5 uur aanstaat, met films ofzo, dan is het niet slecht.

Wellicht gebruikt de browser die je gebruikt veel, wellicht gebeurd er iets op de achtergrond
dan wat het leegslurpt,

"better battary stats" https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809

apps als dit kunnen een beter inzicht geven op het verbruik.

Let wel, check de versie, check welke app je download, check even allemaal
want ik paste de link wat snel, er zijn meerdere apps als dit die soort gelijks kunnen
mijn s6 deed het ook lang bij youtube. ik heb voorderest niks aangepast vergeleken met vanochtend maar met internetten gaat die wel snel leeg.
sgouman schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:30:
[...]

mijn s6 deed het ook lang bij youtube. ik heb voorderest niks aangepast vergeleken met vanochtend maar met internetten gaat die wel snel leeg.
precies, met een app die het wat specifieker weergeeft kan je misschien
achterhalen welke services de accu sneller leegtrekken.

MENTAL REBOOT

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:15
Weet iemand hoe het kan dat ik niet kan kiezen voor inhoud weergeven bij meldingen, zie screenshot :

http://nl.tinypic.com/r/2w7i8tc/9

Ik krijg verdomme geen WhatsApp logo meer in mijn statusbalk of AOD. Ik word er gek van!

• iexip66
Thaimaster schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:16:
[...]

Waar heb je dat gevonden in de instellingen?
Instellingen - Notificatiebalk opties - Icoon verbergen forceren

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 19:37
Weet iemand wat het goede antwoord is bij de prijsvraag op de frontpage?

Win een Galaxy S8

De Samsung Galaxy S8 zit vol met nieuwe technologische ontwikkelingen. Met o.a. een irisscanner en de vingerafdruksensor, ben je er van verzekerd dat je toestel veilig is. Naast veiligheid biedt de Galaxy S8 je ook de gemakken die je wenst. Maar wat zijn de extra functies van de Biometrische technologieën en vingerafdruksensor?

1
Persoonlijke mappen openen, spelletjes besturen, profiel beveiligen, oproep opnemen/weigeren, ontgrendelen van je toestel.

2
Inloggen van persoonlijke profielen, notificatiescherm inzien, toegang Samsung account, masker aan ontgrendelscherm toevoegen

• Hakki
Duckvogel schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:22:
Ik heb een probleempje als ik de wifi aan heb uit huis loop en weer naar binnen verbindt hij pas weer als ik het scherm aan doe. Wifi staat op altijd scannen ik heb het netwerk al eens verwijderd en opnieuw erin gezet. Tel aan en uit niets helpt hij verbindt niet automatisch iemand een idee op fabrieksreset na
Same issue hier.. Nog niet geprobeerd met het verwijderen en opnieuw toevoegen.
Blijkbaar toch één en ander gewijzigd in de wifi instellingen of manier van connecteren (geen instelling meer openbare netwerken)

• jagermeister

jagermeister

Hmm, de selfie cam retoucheert automatisch je gezicht. Je ziet echt dat je huid aangepast is. Erg jammer.

Gebruik nu dus maar die downloadbare selfie-back-camera plugin. Maakt een stuk betere selfies, al ben ik niet zo'n selfies monster. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 17:22
JSTPS schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:31:
Weet iemand wat het goede antwoord is bij de prijsvraag op de frontpage?

Win een Galaxy S8

De Samsung Galaxy S8 zit vol met nieuwe technologische ontwikkelingen. Met o.a. een irisscanner en de vingerafdruksensor, ben je er van verzekerd dat je toestel veilig is. Naast veiligheid biedt de Galaxy S8 je ook de gemakken die je wenst. Maar wat zijn de extra functies van de Biometrische technologieën en vingerafdruksensor?

1
Persoonlijke mappen openen, spelletjes besturen, profiel beveiligen, oproep opnemen/weigeren, ontgrendelen van je toestel.

2
Inloggen van persoonlijke profielen, notificatiescherm inzien, toegang Samsung account, masker aan ontgrendelscherm toevoegen
Keuze 2. Keuze 1 is een instinker. Het ontgrendelen van je toestel is een hoofdfunctie,geen extra functie van je biometrische beveiligingsmethodes. In dit geval bijvoorbeeld de vingerafdrukscanner.
Daarnaast kun je profielen openen met een iriscanner en vingerafdruk, kun je je notificatiebalk in android 7swipen met je vingerafdruk en inloggen met de irisscanner of vingerafdruk op je samsung account.

[Voor 9% gewijzigd door Rabbitto op 24-04-2017 21:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
jagermeister schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:49:
Hmm, de selfie cam retoucheert automatisch je gezicht. Je ziet echt dat je huid aangepast is. Erg jammer.

Gebruik nu dus maar die downloadbare selfie-back-camera plugin. Maakt een stuk betere selfies, al ben ik niet zo'n selfies monster. :P
Klik rechts onderin eens op het icoon met het gezicht. Daar kan je het uit zetten

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bob4
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-03 21:49
Ik ben tot nu toe erg tevreden met mijn S8. Wat ik vreemd vind: heb irisscan en fingerprint ingesteld voor beveiliging. Als ik een mail of WhatsApp open vanuit het AOD d.m.v. dubbel aanklikken, opent deze zonder om irisscan of fingerprint te vragen. Dan kun dus "iedereen" die mail/WhatsApp lezen. Of is dat een instelling die ik gemist heb?
Kan je trouwens de helderheid van het AOD afzonderlijk instellen?

• B00st3r
Prulleman schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:16:
[...]

grootste probleem daarmee is dat zowel de vingerafdruk scanner als de iris scanner uitgeschakeld worden.
Ik had het over het uitschakelen van het scherm. Dat heeft niks met die scanners te maken en die werken dus ook allebei nog prima bij mij.

• jagermeister

jagermeister

418O2 schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:11:
[...]

Klik rechts onderin eens op het icoon met het gezicht. Daar kan je het uit zetten
Ah, thanks. Gewoon dan slidertje ff terugzetten. Zo simpel! 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 15:41
Geert1976 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:04:

Onder niet storen/do not disturb kan je visuele meldingen waaronder de led indicator gewoon standaard uitschakelen. Heb je geen app voor nodig en kan op schema.

Ik vraag me wel af hoe ik de LED van de wireless uit kan zetten. Ik heb nog eentje die ik gratis bij de S6 kreeg.
Bazvv schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:42:
[...]

Onder niet storen/do not disturb kan je visuele meldingen waaronder de led indicator gewoon standaard uitschakelen. Heb je geen app voor nodig en kan op schema.

Ik vraag me wel af hoe ik de LED van de wireless uit kan zetten. Ik heb nog eentje die ik gratis bij de S6 kreeg.
voor zover ik weet kan je met Niet Storen alleen het led lichtje tijdens binnenkomende meldingen/notificaties dempen en NIET het led lampje tijdens het opladen.

[Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 24-04-2017 22:51]

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:45
Weet iemand of Brixby uit te schakelen is zonder te rooten?

Im notorious

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NickAlan
Thenotorious schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:53:
Weet iemand of Brixby uit te schakelen is zonder te rooten?
Met Package Disabler Pro alle services waar Bixby in staat uitschakelen.

• Thenotorious
NickAlan schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:56:
[...]

Thanks! Dan vraag ik het meteen ook, gebruikt iemand daadwerkelijk hier Brixby? Zo ja, voor wat?

Im notorious

• NickAlan
Thenotorious schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:58:
[...]

Thanks! Dan vraag ik het meteen ook, gebruikt iemand daadwerkelijk hier Brixby? Zo ja, voor wat?
Nee, ik gebruik het niet. Het vrat alleen maar van m'n batterijpercentage, daarom heb ik alles uitgeschakeld. 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

[...]

Ik vind het Nixby en gebruik het dus nie.

• Thenotorious
Duidelijk! Wel jammer dat je nog een melding krijgt als je naar links swipet op home.

Im notorious

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NickAlan
Thenotorious schreef op maandag 24 april 2017 @ 23:09:
Duidelijk! Wel jammer dat je nog een melding krijgt als je naar links swipet op home.
Die kun je ook uitschakelen. Vinger op leeg stuk startscherm houden, naar Bixby-scherm swipen en het vinkje uitzetten.

• Thenotorious
NickAlan schreef op maandag 24 april 2017 @ 23:10:
[...]

Die kun je ook uitschakelen. Vinger op leeg stuk startscherm houden, naar Bixby-scherm swipen en het vinkje uitzetten.
Ahh thank you. Nu is de S8 af 😁

Ben trouwens ook verrast door oordopjes, wist helemaal niet dat je van een extern merk mee zou krijgen. Zometeen maar eens goed testen.

Im notorious

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

[...]

Ja, op dit moment nog wel voor: agenda/reminders/Samsung health/.....

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Wat me gisteren en ook vandaag al een aantal keer is overkomen, dat er een aantal apps die ik via de google play store gedownload had, zonder dat ik dat zelf geïnitieerd had, weer van mijn S8 zijn verdwenen.
Zijn alle betaalde apps, via de play store wel makelijk weer terug te zetten, maar wel bijzonder.

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Orinoco schreef op maandag 24 april 2017 @ 23:32:
Wat me gisteren en ook vandaag al een aantal keer is overkomen, dat er een aantal apps die ik via de google play store gedownload had, zonder dat ik dat zelf geïnitieerd had, weer van mijn S8 zijn verdwenen.
Zijn alle betaalde apps, via de play store wel makelijk weer terug te zetten, maar wel bijzonder.
Net even aan het zoeken geweest, maar dit schijnt wel vaker voor te komen 👹

• Prulleman
B00st3r schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:20:
[...]

Ik had het over het uitschakelen van het scherm. Dat heeft niks met die scanners te maken en die werken dus ook allebei nog prima bij mij.
OK... Ik begrijp prima wat je doet met die app, maar bij mij werken na het uitschakelen van het scherm via die app de scanners dus niet en moet ik mijn patroon invoeren.

Strava

• Gilb1
  • Laatst online: 23-10-2017
Help! Ik twijfel of ik met de S8+ wel de juiste keus heb gemaakt in vergelijking met de S8. Ik vind hem best wel groot en zwaar. Aan de ene kant wil ik hem inruilen voor de S8 maar weet niet of ik daar dan blij van wordt...
Gilb1 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:18:
Help! Ik twijfel of ik met de S8+ wel de juiste keus heb gemaakt in vergelijking met de S8. Ik vind hem best wel groot en zwaar. Aan de ene kant wil ik hem inruilen voor de S8 maar weet niet of ik daar dan blij van wordt...
dus nu vraag je ons om voor jou een keuze te maken?

Ik snap je post niet echt helemaal, geloof ik.

• Gilb1
Geert1976 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:35:
[...]

dus nu vraag je ons om voor jou een keuze te maken?

Ik snap je post niet echt helemaal, geloof ik.
Ik heb de S8+ in mijn bezit en vindt hem eigenlijk best wel groot en zwaar. Maar misschien is het ook een kwestie van wennen. Zeker na de S6 die ik eerder had. Ik vraag me ook af of de S8+ wel zo handig is mee te nemen in je broekzak. Dus nu veel twijfel of ik hem, nu het nog kan, maar moet inruilen voor de S8. Maar goed, misschien kom er ik wel helemaal niet uit en moet ik tevreden zijn met de S8+ ;) .
Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie ervaringen...

• NickAlan
Gilb1 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:47:
[...]

Ik heb de S8+ in mijn bezit en vindt hem eigenlijk best wel groot en zwaar. Maar misschien is het ook een kwestie van wennen. Zeker na de S6 die ik eerder had. Ik vraag me ook af of de S8+ wel zo handig is mee te nemen in je broekzak. Dus nu veel twijfel of ik hem, nu het nog kan, maar moet inruilen voor de S8. Maar goed, misschien kom er ik wel helemaal niet uit en moet ik tevreden zijn met de S8+ ;) .
Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie ervaringen...
Ik ben ook van de S6 naar S8+ gegaan. Vond het in het begin wel wennen, maar ondertussen ben ik gewend aan de grootte en aan het gewicht van de S8+. Past iets minder goed in mn broekzak, maar daar kan ik wel mee leven.

• iexip66
Thenotorious schreef op maandag 24 april 2017 @ 23:13:
[...]

Ahh thank you. Nu is de S8 af 😁

Ben trouwens ook verrast door oordopjes, wist helemaal niet dat je van een extern merk mee zou krijgen. Zometeen maar eens goed testen.
Je bent minder verrast als je ze hebt getest. Niet bepaald geweldig qua geluidskwaliteit :F

• Gilb1
NickAlan schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:51:
[...]

Ik ben ook van de S6 naar S8+ gegaan. Vond het in het begin wel wennen, maar ondertussen ben ik gewend aan de grootte en aan het gewicht van de S8+. Past iets minder goed in mn broekzak, maar daar kan ik wel mee leven.
Dank je. Jij hebt er natuurlijk al wat langer mee rondgelopen, en het bedienen van het apparaat?
Misschien moet ik maar even wachten tot ik hem niet meer kan inruilen, is mijn probleem ook opgelost :)

Anoniem: 378762

NickAlan schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:56:
[...]

Ga ik ook maar eens downloaden. Ik word schijtziek van Bixby. Op mijn startscherm staat het al uit alleen de knop aan de zijkant met uit je broekzak pakken slaat hij vaak aan of op wat voor manier dan ook. Irriteer me aan deze software.
Pagina: 1 ... 22 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee