Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Meulendijks89 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:25:
[...]

Ik zie wel een zeer licht rode gloed in de edges maar volgens mij heeft dat te maken met colorshifting want als ik het toestel een beetje draai is het weg. Zou je eens een foto kunnen posten?
Ik heb het ook een beetje om de randen voor de rest gewoon wit maar moet zeggen het stoort me ook een beetje ik kom van de s7e af naar de s8+ maar bij de 7 is het een blauwe rand die minder opvalt
Als ik het toestel een beetje schuin hou trekt de rand weg. Is dit een normaal verschijnsel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:09
Duckvogel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:46:
[...]

Ik heb het ook een beetje om de randen voor de rest gewoon wit maar moet zeggen het stoort me ook een beetje ik kom van de s7e af naar de s8+ maar bij de 7 is het een blauwe rand die minder opvalt
Als ik het toestel een beetje schuin hou trekt de rand weg. Is dit een normaal verschijnsel?
Klopt, bij de S7 Edge was het een blauwe gloed die iets minder of niet opvalt ondat het scherm ook vrij cool/blauw afgesteld was.. had ik destijds ook. Nu is het dus rood wat blijkbaar problemen geeft.. De schermen van Samsung hebben ook colorshifting wat betekend dat als je het scherm draait de kleur over het scherm veranderd en dus ook met de edges en dit is normaal voor amoled maar moet natuurlijk niet extreem zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:28

pdavie2311

Live life to the fullest..

pappaleone schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:46:
[...]

Alle gekheid op een stokje, het is toch mooi lullig als je zoveel geld neertelt en je zit met dit probleem. Ik heb zelf in het galaxy S6 tijdperk 4x een toestel omgeruild met dit soort problemen.
Helemaal eens mee! Vooral omdat Samsung nu die reclame heeft dat ze alles tot in de puntjes checken in de fabriek..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pdavie2311 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:49:
[...]

Helemaal eens mee! Vooral omdat Samsung nu die reclame heeft dat ze alles tot in de puntjes checken in de fabriek..
Ja, om de problemen met de Note 7 een beetje goed te praten.. met de S6 plus had ik destijds veeel gezeik over het scherm zoals pappaleone.. zeker 4 keer geruild en bij de S7 Edge had ik in een keer een goede gelukkig. Nu de S8+ met een uiterst ligte rode gloed die niet storend is echt heel minimaal tot niks..

[ Voor 13% gewijzigd door DM89 op 21-04-2017 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Meulendijks89 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:49:
[...]

Klopt, bij de S7 Edge was het een blauwe gloed die iets minder of niet opvalt ondat het scherm ook vrij cool/blauw afgesteld was.. had ik destijds ook. Nu is het dus rood wat blijkbaar problemen geeft.. De schermen van Samsung hebben ook colorshifting wat betekend dat als je het scherm draait de kleur over het scherm veranderd en dus ook met de edges en dit is normaal voor amoled maar moet natuurlijk niet extreem zijn!
Heb jij dus ook/wel een S8?

Met rode gloed bij de randen?

En volgens jou hebben alle S8's dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 19:58
Prulleman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:39:
[...]

Google Play: Pixel Icon Pack-Nougat Free UI

deze zojuist erop gezet (met Nova) en bevalt wel, alles rond (moet je wel van houden), maar neemt mooi alle stock apps van samsung en google mee, en door het masken zijn er maar weinig die echt out of place lijken, veel third party apps hebben overigens ook gewoon een mooi icoon, (solid explorer, archos video player, ..)
Ziet er leuk uit inderdaad 😉👌🏽

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kp4BUT7Wm17Zuni5OW3EXvVy/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Ik snap nu wat men bedoelt met die rode gloed, ik zie het bij mij ook een klein beetje als ik het toestel onder een hoek houdt. Aan de linker en rechterkant bij de edge randen bedoelen jullie dan neem ik aan.

Het was me eigenlijk nog niet opgevallen eerlijk gezegd, maarja nu ga je er op letten natuurlijk. Kan niet zeggen dat ik het storend vind het is eigenlijk alleen opvallend bij een witte achtergrond, dus vooral in de app drawer en dan nog moet je onder een hoek kijken. Het scherm is verder schitterend.

Moet wel zeggen dat ik edge soms irritant vindt en niks vindt toevoegen. Had liever denk een gewone gehad maarja die zijn er nie meer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Als je alsmaar met die rode gloed in je hoofd zit , wordt je helemaal gek en ga je overal vlekken zien terwijl ze er niet zijn 8)7

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
pdavie2311 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:49:
[...]

Ik ben ook eens aan het kijken, heb geen randen met rose maar over het hele scherm is wel een lichte gloed te zien Pffff ik moet er niet aan denken om weer elke keer om te moeten ruilen. Dat Samsung elke keer weer met dit probleem zit zegt toch wel wat. Inderdaad wat Meulendijks net zegt als je het scherm draait lijkt het wel een spiegelbol, dit zou voor die prijs niet moeten kunnen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:13
Intelcorei7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:55:
Als je alsmaar met die rode gloed in je hoofd zit , wordt je helemaal gek en ga je overal vlekken zien terwijl ze er niet zijn 8)7
Ja, dat dacht ik bij m'n vriendin eerst ook... maar 't was toch echt weer die tijd van de maand. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DM89
_Nick__ schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:54:
[...]

Heb jij dus ook/wel een S8?

Met rode gloed bij de randen?

En volgens jou hebben alle S8's dat?
Ik heb een S8+ en een S7 Edge.. en ja ik denk dat vrijwel alle S8 toestellen hier last van hebben net zoals de S7 Edge dit had met blauw ipv rood.. het probleem is alleen dat het ene toestel een stuk meer last van heeft dan de ander..

De S6/+ en de Note 4 had hier ook behoorlijk last van.. is echt het Amoled scherm..

En als je er continue mee bezig bent wordt dadelijk alles rood :P
pappaleone schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:55:
[...]

Ik ben ook eens aan het kijken, heb geen randen met rose maar over het hele scherm is wel een lichte gloed te zien Pffff ik moet er niet aan denken om weer elke keer om te moeten ruilen. Dat Samsung elke keer weer met dit probleem zit zegt toch wel wat. Inderdaad wat Meulendijks net zegt als je het scherm draait lijkt het wel een spiegelbol, dit zou voor die prijs niet moeten kunnen.
Als je het scherm recht voor je hebt moet het gewoon goed zijn met wellicht iets in de edge randen maar niet over het hele scherm. Enkel als je schuin op het toestel kijkt zou het veranderen van kleur aangezien het Amoled is..

Het beste is gewoon als je de S8 langs een toestel legt met wit scherm om te vergelijken anders zie je dadelijk dingen die er niet zijn..

[ Voor 41% gewijzigd door DM89 op 21-04-2017 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Naar updat werk de BIXBY knop niet meer , hebben jullie daar ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
Ik zou gek worden met een gloed op mn scherm. Gelukkig heb ik het getroffen en heb een perfect scherm zoals je zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:04:
Naar updat werk de BIXBY knop niet meer , hebben jullie daar ook last van.
Yup. Dat is ook onderdeel van de update. Het onmogelijk maken van het remappen van de bixby button...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Misschien lost het probleem vanzelf op. Volgende week niemand last meer van die rode gloed.
W84 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:57:
[...]

Ja, dat dacht ik bij m'n vriendin eerst ook... maar 't was toch echt weer die tijd van de maand. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-10 12:53
Hier ook geen onbedoelde rode kleuren in het scherm, ook niet bij de edges. Trekt dit niet vanzelf weg? Was bij de HTC 10 ook vanwege lijm die nog goed moest uitharden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
lakigucci schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:06:
[...]

Yup. Dat is ook onderdeel van de update. Het onmogelijk maken van het remappen van de bixby button...
ik heb hem nooit geremapped en hij doet het bij mij ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
Meulendijks89 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:58:
[...]

Ik heb een S8+ en een S7 Edge.. en ja ik denk dat vrijwel alle S8 toestellen hier last van hebben net zoals de S7 Edge dit had met blauw ipv rood.. het probleem is alleen dat het ene toestel een stuk meer last van heeft dan de ander..

De S6/+ en de Note 4 had hier ook behoorlijk last van.. is echt het Amoled scherm..

En als je er continue mee bezig bent wordt dadelijk alles rood :P

[...]

Als je het scherm recht voor je hebt moet het gewoon goed zijn met wellicht iets in de edge randen maar niet over het hele scherm. Enkel als je schuin op het toestel kijkt zou het veranderen van kleur aangezien het Amoled is..

Het beste is gewoon als je de S8 langs een toestel legt met wit scherm om te vergelijken anders zie je dadelijk dingen die er niet zijn..
Mijn s6 edge plus is echt 100% perfect hoor niks geen gloed zeker niet op de randen waar mijn s8 plus wel last van heeft behoorlijk ook. Naar paar keer kalibreren en spelen nu acceptabel. Kuch niet als je bedenkt dat toestel gewoon €900 kost. Kijk het nog effe aan zit in twijfel omdat het randje randje is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Practics schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:16:
[...]

Mijn s6 edge plus is echt 100% perfect hoor niks geen gloed zeker niet op de randen waar mijn s8 plus wel last van heeft behoorlijk ook. Naar paar keer kalibreren en spelen nu acceptabel. Kuch niet als je bedenkt dat toestel gewoon €900 kost. Kijk het nog effe aan zit in twijfel omdat het randje randje is.
Rood valt sowieso op tov blauw.. calibreren waarmee precies? :p

Toen ik de S6 Plus bij release 5x had geruild had ik ook een goede..

900,- is veel geld dus moet gewoon goed zijn.. zeker terug gaan als je er last van hebt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:21:
[...]

Rood valt sowieso op tov blauw.. calibreren waarmee precies? :p

Toen ik de S6 Plus bij release 5x had geruild had ik ook een goede..

900,- is veel geld dus moet gewoon goed zijn.. zeker terug gaan als je er last van hebt..
Helemaal mee eens laten we hopen dat het bij iedereen meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Duckvogel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:46:
[...]

Vergis je niet. Dit hoort niet. Kleurverandering mag van mij wel een beetje. Ik wil echter geen rode randen terwijl de rest wit is. Het feit is ook dat als ik hem recht voor me hield was het probleem er al en schuin niet. Ik heb het liever andersom. Stoorde mij enorm. Heb dan ook gelijk retour gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door bangsat op 21-04-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-05 20:59
http://i.hizliresim.com/GBXDnb.jpg

http://i.hizliresim.com/5gzDWL.jpg

Kan iemand mij vertellen of dit eruit ziet als roodachtig? Ben van de S6 Edge naar de S8+ overgestapt en zit al de hele dag te kijken of ik een 'rood' scherm heb maar ben zelf daar niet van overtuigd om eerlijk te zeggen. Heb daarom een afbeelding met 100% en 50% helderheid geplaatst en zou graag jullie meningen erover willen weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
alper_maestro schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:59:

Kan iemand mij vertellen of dit eruit ziet als roodachtig? Ben van de S6 Edge naar de S8+ overgestapt en zit al de hele dag te kijken of ik een 'rood' scherm heb maar ben zelf daar niet van overtuigd om eerlijk te zeggen. Heb daarom een afbeelding met 100% en 50% helderheid geplaatst en zou graag jullie meningen erover willen weten.
Ziet er top uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcorei7

Dat probleem heb ik ook een beetje, zag wel iets rood voor mijn gevoel maar heb daarom die rode tint helemaal op 0 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11
ik had hier altijd in huis wat lastig signaal om te bellen met vodafone.

Het wifi bellen aangezet, en dat werkt echt uitmuntend !! nog een + voor dit toestel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bangsat

Ziet er prima uit. Totaal niet wat ik had dus je hebt een goede te pakken. Je kan de rode slider nog adjusten en dat maakt het nog iets witter. Bij mij bleven de randen rood en dat is behoorlijk vervelend. Elke google pagina was een irritatie bron lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alper_maestro
Intelcorei7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:02:
[...]

Dat probleem heb ik ook een beetje, zag wel iets rood voor mijn gevoel maar heb daarom die rode tint helemaal op 0 gezet.
Voor mij gevoel is het niet "rood" althans niet dat je zegt van wooow dat is niet goed. Wil alleen zeker weten voor mij gevoel vandaar dat ik jullie reactie waardeer :)

moet er overigens wel bij zeggen dat ik de kleur instellingen heb gelaten zoals ie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:39
ppeterr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:03:
ik had hier altijd in huis wat lastig signaal om te bellen met vodafone.

Het wifi bellen aangezet, en dat werkt echt uitmuntend !! nog een + voor dit toestel
Ik wist niet dat die functionaliteit erin zit. Waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
bangsat schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:04:
[...]

Ziet er prima uit. Totaal niet wat ik had dus je hebt een goede te pakken. Je kan de rode slider nog adjusten en dat maakt het nog iets witter. Bij mij bleven de randen rood en dat is behoorlijk vervelend. Elke google pagina was een irritatie bron lol.
Ja inderdaad, heb nu even zitten spelen met de rode slider en als ik die verminder dan oogt het wat 'koeler' zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Frank!in schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:05:
[...]

Ik wist niet dat die functionaliteit erin zit. Waar kan ik die vinden?
open je "telefoon" icoon, rechtsbovenin het menu via de verticale stipjes,

instellingen - bijna onderin staat "bellen via wifi"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jullie mening graag over de Nova Launcher (Prime) en gewoon stock;

Ik heb het idee dat je eigenlijk met de stock launcher nauwelijks Nova Launcher echt nodig hebt in tegenstelling tot vroeger met bijv de S5 en S6.

Wat is nog de echte toegevoegde productieve (!) waarde van Nova Launcher?

Voor mijn gevoel is de stock launcher echt stuk volwassener geworden op de nieuwe S8(+) itt vroeger met oudere Samsung modellen.

wat zijn jullie gedachten hierover? voelen jullie nog echt een zware behoefte om je stock launcher op tegeven voor Nova ?

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 21-04-2017 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Zouden jullie 1 dode pixel wel erg vinden op de S8/S8+ of is dat normaal? Heb even via *#0*# de rood/groen/blauw test gedaan en dan zie ik een piepklein 1 dode pixel links boven in de statusbalk wat eigenlijk niet eens opvalt bij de grote scherm van de S8+, alleen als je er bijna boven op zit en er op gaat letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havoc-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-05 08:04
Na de update heb ik op het AOD tekst onderin staan, bij de homebutton zegmaar, staat: druk hard of tik twee keer op de startknop on het scherm in te schakelen, weet iemand of er een manier is deze tekst uit te schakelen? vind het niet zo mooi ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:28

pdavie2311

Live life to the fullest..

Havoc-NL schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:10:
Na de update heb ik op het AOD tekst onderin staan, bij de homebutton zegmaar, staat: druk hard of tik twee keer op de startknop on het scherm in the schakelen, weet iemand of er een manier is deze tekst uit te schakelen? vind het niet zo mooi ogen.
Dit heb ik ook!!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lakigucci
ppeterr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:08:
[...]

open je "telefoon" icoon, rechtsbovenin het menu via de verticale stipjes,

instellingen - bijna onderin staat "bellen via wifi"
Ik heb die optie niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bangsat
alper_maestro schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:10:
Zouden jullie 1 dode pixel wel erg vinden op de S8/S8+ of is dat normaal? Heb even via *#0*# de rood/groen/blauw test gedaan en dan zie ik een piepklein 1 dode pixel links boven in de statusbalk wat eigenlijk niet eens opvalt bij de grote scherm van de S8+, alleen als je er bijna boven op zit en er op gaat letten.
Dode pixel zit in de acceptatie marge. Ik ben echter erg vatbaar voor dit soort dingen en zie dat heel snel. Ik zou hem dus retouren. Al baal ik nog steeds van mijn rode s8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
misschien alleen bij vodafone ?

{sorry gigantisch plaatje}

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/qrncly.png

[ Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 21-04-2017 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:44
Ik ook niet.. Gek, heb ook aan de hand van bovenstaand screenshot een double-check gedaan, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
@lakigucci @JDL15

ik heb de 600mb update vanmiddag gedaan, maar ik ben er vrijwel zeker
van dat ik gisteren deze optie ook al had zonder die update.

Wel vodafone beiden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/rvy0zp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2iji5gz.jpg

Ik heb ook even 2 foto's gemaakt voor jullie mening.

Let niet op de kwaliteit met een oud toestel genomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Intelcorei7 op 21-04-2017 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Intelcorei7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:33:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb ook even 2 foto's gemaakt voor jullie mening.

Let niet op de kwaliteit met een oud toestel genomen.
Niks mis mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
ppeterr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:22:
[...]

misschien alleen bij vodafone ?

{sorry gigantisch plaatje}

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZDufMo4TbOtk2UyLesSWqJOa/thumb.png

Ben bang van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Rode gloed of normaal ? :)

Genomen met een S5 :/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HLumVo1.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Ruffzz op 21-04-2017 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Normaal..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcorei7
Ruffzz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:35:
Rode gloed of normaal ? :)

Genomen met een S5 :/

[afbeelding]
Die is normaal ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bedankt beide !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
dan pakt android dat dus mee van de provider settings denk ik.

Heb hier een gewone unbranded NL s8+ maar die ziet dat dus van de sim denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
bangsat schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:16:
[...]

Dode pixel zit in de acceptatie marge. Ik ben echter erg vatbaar voor dit soort dingen en zie dat heel snel. Ik zou hem dus retouren. Al baal ik nog steeds van mijn rode s8
Moet wel zeggen dat deze me niet erg stoort als je er niet op gaat letten want het zit helemaal bovenin bijna, nu ben ik bang dat als ik voor zoiets dit retour stuur dat bij de nieuwe exemplaar wel zo'n rode gloed zit en blijf ik aan de gang :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumpi
  • Laatst online: 04-01-2022
Hier ook dezelfde vraag.
Na bepaalde reacties over Nova Launcher, benieuwd of deze beter is dan de stock launcher?
Voordien op mijn S7 edge had ik smart launcher waar ik best tevreden over was (zie link naar afbeelding)
Misschien tijd om Nova launcher eens uit te proberen...
Smart launcher:
https://www.mupload.nl/img/pk4pdpbzitrzu.png
Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:09:
jullie mening graag over de Nova Launcher (Prime) en gewoon stock;

Ik heb het idee dat je eigenlijk met de stock launcher nauwelijks Nova Launcher echt nodig hebt in tegenstelling tot vroeger met bijv de S5 en S6.

Wat is nog de echte toegevoegde productieve (!) waarde van Nova Launcher?

Voor mijn gevoel is de stock launcher echt stuk volwassener geworden op de nieuwe S8(+) itt vroeger met oudere Samsung modellen.

wat zijn jullie gedachten hierover? voelen jullie nog echt een zware behoefte om je stock launcher op tegeven voor Nova ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10 22:26
Nu ben ik ook benieuwd. Is dit ok? Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/58fa44af83040/58fa44af7822d-IMG-20170421-WA0017.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
oke...blijkbaar gaan er nu komende uren 276 mede-tweakers allemaal fotootjes plaatsen van hun scherm haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
Beste tot nu toe. Zaten wel aantal tussen welke ik afkeur vond op de edge randen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Dat is geen S8 toch (te grote bezels, scherpe hoeken scherm) (kan ook aan mij liggen omdat de foto niet recht staat) :)

[ Voor 10% gewijzigd door alper_maestro op 21-04-2017 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Ook niks mis mee :P
Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:45:
oke...blijkbaar gaan er nu komende uren 276 mede-tweakers allemaal fotootjes plaatsen van hun scherm haha
Ik denk 300+... rode gloed kan wellicht een eigen topic :P gebruiken

[ Voor 34% gewijzigd door DM89 op 21-04-2017 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
alper_maestro schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:47:
[...]

Dat is geen S8 toch (te grote bezels, scherpe hoeken scherm)
Nee dit is een s8+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Weet iemand hoe je bixby kan instellen met voice? In de teaser en reclame was dit mogelijk.
Tevens Bixby Visions (maak een foto en Visions zoekt het op internet welk product dit is), tevens op de teaser zou er een zoekresultaat moeten komen met producten -> Google Shopping oid. Nu kriijg ik alleen een Pinterest lijst te zien.

[ Voor 2% gewijzigd door asstastic op 21-04-2017 19:50 . Reden: typo + fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Die op de foto heeft geen afgeronde hoeken zoals dat bij de S8+ hoort, of zie ik het nou verkeerd door de foto zelf? :) Zïet er wel goed uit trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door alper_maestro op 21-04-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
alper_maestro schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:50:
[...]

Die op de foto heeft geen afgeronde hoeken zoals dat bij de S8+ hoort, of zie ik het nou verkeerd door de foto zelf? :) Zïet er wel goed uit trouwens.
Zie je verkeerd is toch echt een 8+ :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
alper_maestro schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:50:
[...]

Kan wat vervorming zijn door de foto en de flip case eromheen? Maar iig blij te horen dat het scherm in orde is. Ik begon toch echt te twijfelen na zoveel berichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Laatst online: 16:24

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Volgens mij is dat pas actief na de 28e (officiële release datum).
asstastic schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:49:
Weet iemand hoe je bixby kan instellen met voice? In de teaser en reclame was dit mogelijk.
Tevens Bixby Visions (maak een foto en Visions zoekt het op internet welk product dit is), tevens op de teaser zou er een zoekresultaat moeten komen met producten -> Google Shopping oid. Nu kriijg ik alleen een Pinterest lijst te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Meulendijks89 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:51:
[...]

Zie je verkeerd is toch echt een 8+ :p
Vond het al raar komt denk ik door de fotobelichting en de liggende shot, nu ik beter kijk hebben jullie gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 28-10 14:37

Saven

Administrator

Als ik hier al die foto's voorbij zie komen zie ik idd geen rode waas oid, maar wel veel problemen met uniformiteit (gelere vlekken, donkerdere vlekken). Wellicht komt het door de genomen foto's, maar het valt me best op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
Saven schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:53:
Als ik hier al die foto's voorbij zie komen zie ik idd geen rode waas oid, maar wel veel problemen met uniformiteit (gelere vlekken, donkerdere vlekken). Wellicht komt het door de genomen foto's, maar het valt me best op
De camera versterkt het beeld vaak waardoor je dingen extra goed ziet en die in de werkelijkheid erg meevallen. Een voorbeeld is een foto maken van een IPS beeldscherm om glow te spotten of bleeding. Dat lijkt op de foto echt rampzalig terwijl het in realiteit meevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
michelsoe12 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:53:
Volgens mij is dat pas actief na de 28e (officiële release datum).

[...]
Dat heb ik compleet gemist :) Dank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anessie
  • Laatst online: 26-10 23:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
ppeterr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:37:
[...]

dan pakt android dat dus mee van de provider settings denk ik.

Heb hier een gewone unbranded NL s8+ maar die ziet dat dus van de sim denk ik ?
Dat denk ik ook. Hier ook een unbranded (los bij coolblue) toestel. Alleen met kpn sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-10 12:03
Op een of andere manier kan ik vanuit Gmail geen mail verzenden. De mail blijft op verzenden staan. Ik heb het Google account al verwijderd en opnieuw toegevoegd maar dat heeft niet geholpen. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
rick85 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 20:37:
Op een of andere manier kan ik vanuit Gmail geen mail verzenden. De mail blijft op verzenden staan. Ik heb het Google account al verwijderd en opnieuw toegevoegd maar dat heeft niet geholpen. Iemand een tip?
Clear je cache eens en forceer de app om te stoppen. Optie 2, deinstalleer de app naar de fabrieksversie. En overnieuw uit de store. Ga daarna naar postvak en refresh je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Laatst online: 16:24

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Bijna niet te repareren dus. Eenmaal open is hij sowieso niet meer waterdicht. Scherm vervangen is onmogelijk want je moet daarmee meer dan alleen het scherm vervangen.

Duur geintje als je hem vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:20
michelsoe12 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 20:52:
Bijna niet te repareren dus. Eenmaal open is hij sowieso niet meer waterdicht. Scherm vervangen is onmogelijk want je moet daarmee meer dan alleen het scherm vervangen.

Duur geintje als je hem vallen

[...]
Een beetje inboedelverzekering dekt dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Hebben jullie je resolutie op FHD+ WQHD+ ? En waarom.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
En wat vinden jullie van mijn scherm?

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/IMG_20170421_211031326.jpg

Sorry hoor ben een beetje melig B)
Zal wel door het nieuw gips komen wat ik heb :F mijn scherm is volgens mij wel oké alleen zodra ik de verhalen lees over de rode gloed ga ik het in eens ook op mijn scherm zien, maar verdwijnt net zo gauw weer als ik weer verder ga met waar ik mee bezig was 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alper_maestro
Intelcorei7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:19:
WQHD+

Op de S8+ merk je toch wel het verschil vind ik en op deze manier haal ik het maximum uit mijn telefoon (als reden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:45
Ik heb zoiets van als je tevreden bent dan hoef je toch niet de mening van een ander te vragen. De een is kritischer dan de ander of misschien wat gevoeliger voor de colorshift van Amoled.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:06
WQHD+, mijn brein accepteert geen lagere instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
indofk schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:19:
En wat vinden jullie van mijn scherm?

[afbeelding]

Sorry hoor ben een beetje melig B)
Zal wel door het nieuw gips komen wat ik heb :F mijn scherm is volgens mij wel oké alleen zodra ik de verhalen lees over de rode gloed ga ik het in eens ook op mijn scherm zien, maar verdwijnt net zo gauw weer als ik weer verder ga met waar ik mee bezig was 8)7
shit man

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/vcxoix.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2uszqdv.png

Gruwelijk mooie achtergrond. Heb em nu ook op WQHD+ (S8+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
Wqhd, heb er 2 jaar mee geleefd op een s6 edge met 2600mah. Na een week ga ik naar 1080p om batterij verschil en kwaliteit te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:29:
[...]

WQHD+, mijn brein accepteert geen lagere instellingen.
Hier ook WQHD+ want is toch een duidelijk verschil qua scherpte!!
Intelcorei7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:41:
[afbeelding]

Linkje? :)

[ Voor 33% gewijzigd door DM89 op 21-04-2017 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ik ben even aan het puzzelen maar een vraagje ik heb net even real racing 3 zitten kijken, mijn vraag is hoe kom je op een fatsoenlijke manier uit je game? Bij de S7 kon je onder met de menu button afsluiten, maar nu lukt dat niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb de middenweg qua resolutie.

Net wel de animation scale op 0.5* gezet. Dat voelt toch sneller aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
418O2 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:03:

Waar verander je die scale? En wat doet dat exact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
418O2 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:03:

In dat zelfde menuutje kun je ook nog sleutelen aan kleur tint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Rabbitto schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:06:
[...]

Waar verander je die scale? En wat doet dat exact?
Vijf keer op het buildnr klikken in de opties

Dan naar developer options

Alle animaties zijn dan een keer zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Practics schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:11:
[...]

In dat zelfde menuutje kun je ook nog sleutelen aan kleur tint!
Die animatie werkt prima telefoon reageert iets sneller met bladeren. Er staan 3 opties in die je alle 3 terug kan zetten naar 0,5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcorei7
Gewoon bij samsung achtergronden kost wel 70 cent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
418O2 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:17:
[...]

Vijf keer op het buildnr klikken in de opties

Dan naar developer options

Alle animaties zijn dan een keer zo snel.
Dank je. Ik vind de animaties iets te gerushed voelen. Maar het is wel echt bloedsnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
FHD hier. WGHD was me te laggy en tbh kan ik het verschil tussen beide met het blote oog niet zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:08
Ik zag trouwens dit filmpje en zelf net getest: YouTube: 갤럭시S8 음악재생기 ...
Te grappig, edge lighting in de Samsung Music app (apart downloaden via Samsung store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
...
M'n S8 is more or less dead on arrival.
Performance is echt verschrikkelijk met flikkerende zwarte blokjes op het scherm en het scherm zelf reageert amper op touches.

//edit Voor de factory reset was het nog erger, kon amper door de setup komen vanwege de lag.

//edit Video met voorbeeld:

YouTube: Samsung Galaxy S8 horrible performance

[ Voor 41% gewijzigd door Xufuja op 21-04-2017 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
ppeterr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:32:
@lakigucci @JDL15

ik heb de 600mb update vanmiddag gedaan, maar ik ben er vrijwel zeker
van dat ik gisteren deze optie ook al had zonder die update.

Wel vodafone beiden ?
Geen VF, had de optie zowel voor als na de update niet...

Overigens zit ik ook te stoeien met edge lighting... Klopt het dat hij dit alleen doet als hij face down is? Dan doet hij het wel met bijvoorbeeld een belletje en sms, maar niet met whatsapp, ondanks dat ik deze als melding heb toegevoegd.

Die tip van edge lighting voor music player is wel tof, die doet het dan wel met face up :)

Elke tip/kennis is welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
JDL15 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:50:
[...]

Geen VF, had de optie zowel voor als na de update niet...

Overigens zit ik ook te stoeien met edge lighting... Klopt het dat hij dit alleen doet als hij face down is? Dan doet hij het wel met bijvoorbeeld een belletje en sms, maar niet met whatsapp, ondanks dat ik deze als melding heb toegevoegd.

Die tip van edge lighting voor music player is wel tof, die doet het dan wel met face up :)

Elke tip/kennis is welkom!
Voor de 650 mb update werkte edge lighting alleen bij mij voor sms en bellen. Ik moest voor whatsapp popup melding aanzetten (in whatsapp zelf) dan doet ie het. Alleen zit je dus iedere keer te klooien met dat popup scherm wat lelijk is, dus maar weer uitgezet. Na de update werkte plots whatsapp perfect. Ik heb edge lighting ingesteld op altijd dus ook met scherm aan. Samsung music pakt hij automatisch al.
Als je nog niet geüpdatet hebt, sowieso even doen. Diverse kleine probleempjes (4g bellen kpn) zijn voor mij toen ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Bij mij werkt edge lighting alleen als mijn scherm aanstaat, terwijl de instelling op altijd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Laatst online: 27-12-2024
Rabbitto schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:55:
[...]

Voor de 650 mb update werkte edge lighting alleen bij mij voor sms en bellen. Ik moest voor whatsapp popup melding aanzetten (in whatsapp zelf) dan doet ie het. Alleen zit je dus iedere keer te klooien met dat popup scherm wat lelijk is, dus maar weer uitgezet. Na de update werkte plots whatsapp perfect. Ik heb edge lighting ingesteld op altijd dus ook met scherm aan. Samsung music pakt hij automatisch al.
Als je nog niet geüpdatet hebt, sowieso even doen. Diverse kleine probleempjes (4g bellen kpn) zijn voor mij toen ook opgelost.
Het is mij opgevallen dat wanneer always on display aanstaat, er geen edge lighting is (wanneer er een bericht of email binnen komt. Deze staat wel allemaal geselecteerd.
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intelcorei7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:41:
[afbeelding]

Hoe krijg ik je de icoontjes zo?van whatsapp bijv.ik heb er een lelijke rondje omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Rabbitto schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:55:
[...]

Hmmm, ik heb zojuist de update geïnstalleerd en zit nu op 1 april veiligheidspatch met experience versie 8.1..

Dat popupscherm vind ik ook lelijk, heb net bij Whatsapp het volgende geselecteerd pop-up meldingen wanneer het scherm uit staat.. Ik ben benieuwd, ontvang even geen Whatsapp berichten.

Ik had dus ook edge lighting altijd aan staan, maar heb nog geen mooi lichteffect zien langskomen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lakigucci
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 00:00:
[...]

Hoe krijg ik je de icoontjes zo?van whatsapp bijv.ik heb er een lelijke rondje omheen.
Instellingen - display - programma kaders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
dhrhagenees.cro schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 00:00:
[...]

Het is mij opgevallen dat wanneer always on display aanstaat, er geen edge lighting is (wanneer er een bericht of email binnen komt. Deze staat wel allemaal geselecteerd.
Klopt dit?
Dat kan het best eens zijn, ik heb AOD ook aanstaan en zie die edge lighting ook niet!

@Rabbitto, heb jij AoD aan of uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcorei7
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 00:00:
[...]

Instellingen > Display > pictogramkaders > alleen pictogrammen

Pagina: 1 ... 18 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support