Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10 22:19
lakigucci schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:15:
[...]

Eerst heb ik met Package disabeler pro (https://play.google.com/s...police.packagedisablerpro) de fuctie van de bixby knop uitgezet.
[afbeelding]
En vervolgens met all in one gestures (https://play.google.com/s...hoenixstudios.aiogestures) de knop een nieuwe functie gegeven.
[afbeelding]

That's it really 😂👍🏽
Heb je dit na de update nog voor elkaar gekregen? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35
cliors schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:21:
[...]

Zeker voor de update nog?
Ik dacht dat ik ergens las dat iemand NA de update het nog kon remappen, maar dat kan volgens mij helemaal niet.
$@#$ zooi, heb ik net lopen updaten.
ik heb deze ochtend een update gedaan en AIO gestures ziet nu gewoon geen key press meer, niet voor het disablen van heel bixby en niet erna. (voor de update werd de keypress wel herkend..

ik weet niet welke SW ik hiervoor had, maar nu draai ik build nr:
NRD90M.G50FXXU1AQDD.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Modbreak:nogmaals, kabels en laders:
[Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:18:
[...]

ik zweer bij Anker USB C kabels. Ik bestel al mijn kabels (ook voor mijn iPhone) via amazon.de
Dit zijn onwijs goeie stevige kabels. Ong €8,99 p/s
verplaatst

[ Voor 36% gewijzigd door cliors op 21-04-2017 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Prulleman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:18:
[...]

ik heb deze ochtend een update gedaan en AIO gestures ziet nu gewoon geen key press meer, niet voor het disablen van heel bixby en niet erna. (voor de update werd de keypress wel herkend..

ik weet niet welke SW ik hiervoor had, maar nu draai ik build nr:
NRD90M.G50FXXU1AQDD.
idem hier. |:( |:(

[ Voor 194% gewijzigd door cliors op 21-04-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Iemand last van een slecht of niet werkende LED indicator? Staat aangevinkt in het menu.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshter2000
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-02-2024
Mooi dan update ik niet! Werkt best zo zonder de update.. Geen Bixby button remappen is niet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeshter2000 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:33:
Mooi dan update ik niet! Werkt best zo zonder de update.. Geen Bixby button remappen is niet updaten.
dus jij geeft security updates en stabiliteits updates op voor de de Bixby button? mmmm ok :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-05 20:59
Jeshter2000 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:33:
In principe is dat geen goed idee aangezien je dan ook geen beveilings-updates meer zal hebben waardoor je toestel nooit up-to-date zal zijn. Je moet het zelf weten natuurlijk niet daarvan maar alleen de toestel kopen en niet updaten vanwege een 'knop' is ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10 22:26
Overdrijven is ook een vak. Ik negeer de bixby button gewoon volledig en ga door met de dagelijkse gang van zaken. De update voegt best wel toe. Hij voelt nog iets snappier dan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-10 10:46
word ik nou blind?

of zit er behalve de google muziek speler geen muziek speler op?
zelfde geld met videosspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-10 08:45
sgouman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:43:
word ik nou blind?

Correct. Zelf downloaden via Galaxy apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:15
sgouman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:43:
word ik nou blind?

Samsung levert minder bloat standaard, deze zitten gewoon onder Galaxy Apps en kun je ze nog downloaden mocht je er wel behoefte aan hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
Rabbitto schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:43:
Overdrijven is ook een vak. Ik negeer de bixby button gewoon volledig en ga door met de dagelijkse gang van zaken. De update voegt best wel toe. Hij voelt nog iets snappier dan daarvoor.
Dit dus, daarbij vind ik ook nog eens het toestel soepeler aanvoelen na de eerste update van vanmorgen. Deze software release is toch weer 3,5e week nieuwer dan degene die er op stond bij uitgifte van toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
inderdaad, ik had em aangepast gisteren en dat beviel prima, maar nu doet de button gewoon helemaal niks, hetzelfde als elk ander toestel zonder button. Komt ongetwijfeld nog wel een keer.. liever up to date zonder button dan andersom

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Prulleman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:49:
inderdaad, ik had em aangepast gisteren en dat beviel prima, maar nu doet de button gewoon helemaal niks, hetzelfde als elk ander toestel zonder button. Komt ongetwijfeld nog wel een keer.. liever up to date zonder button dan andersom
Je moet in package disabler de functie weer aanzetten, dan doet ie tenminste nog "iets". (bixby starten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
cliors schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:50:
[...]

Je moet in package disabler de functie weer aanzetten, dan doet ie tenminste nog "iets". (bixby starten)
ik geef de voorkeur aan niks ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
Just days after it came to light that some Korean Galaxy S8 units are having a reddish tint on their display, Samsung acknowledged the issue. The tech giant said that it'll push out an update next week that will fix the issue.

"Because there are some complaints about the red-tinted screens, we decided to upgrade the software next week for all Galaxy S8 clients," a Samsung spokesperson said.

In fact, the firm has already informed its service centers in the country about this. "There will be an additional update to make color revisions more minutely at the end of April," Samsung Service Centers were told.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Misschien zelfs beter inderdaad, je zal er vast per ongeluk een paar keer op drukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:42
Na 2 dagen prutsen met een s8+ moet ik zeggen dat mijn s7 ineens toch een heel stuk kleiner aanvoelt. Enige wat ik nog niet heb kunnen vinden is het aanpassen van de kleur van het lockscreen. Ik heb een foto met een blauwe/witte lucht waardoor de tekst nu niet te zien is.

Is het eigenlijk mogelijk om de kleur van het font op het lockscreen te veranderen naar bijvoorbeeld zwart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
Ik heb het gevoel dat mijn edge lighting niet werkt. ik krijg daar toch geen lichtmeldingen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:55
Gekke is trouwens dat de home button niet verspringt bij always on wanneer je toestel uitstaat. Deze kan dus gaan inbranden. Gelukkig kan je hem in de always on settings wel uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
Batsu schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:59:
Ik heb het gevoel dat mijn edge lighting niet werkt. ik krijg daar toch geen lichtmeldingen op
Met welke app verwacht je lighting bijvoorbeeld? Alles toestemming gegeven qua apps meldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Yamotek schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:56:
Na 2 dagen prutsen met een s8+ moet ik zeggen dat mijn s7 ineens toch een heel stuk kleiner aanvoelt. Enige wat ik nog niet heb kunnen vinden is het aanpassen van de kleur van het lockscreen. Ik heb een foto met een blauwe/witte lucht waardoor de tekst nu niet te zien is.

Is het eigenlijk mogelijk om de kleur van het font op het lockscreen te veranderen naar bijvoorbeeld zwart?
Ik heb nova als launcher geinstalleerd, en als ik daar het homescreen aanpas, krijg ik de optie home/lock/home+lock, en kan je dus een zwart plaatje instellen voor lock en een ander plaatje voor home.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Rabbitto schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:00:
[...]

Met welke app verwacht je lighting bijvoorbeeld? Alles toestemming gegeven qua apps meldingen?
werkt dat alleen als je telefoon met scherm naar beneden ligt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alper_maestro
Batsu schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:05:
[...]

werkt dat alleen als je telefoon met scherm naar beneden ligt?
Ja alleen op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 14:33
Nee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:13
Ik neem aan dat het een foutje is, maar op de Vodafone F&F website staat dat de chip een Snapdragon is. Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Garret1410 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:02:
Wat betreft de AKG oordopjes. Ik neem mijn eerdere woorden terug. Ze klinken toch wel goed.

Kennelijk zaten niet goed in mijn oor wat erg belangrijk is bij dit type. Verder Stapt Sound ingesteld en ik ben niet ontevreden. Nu hoor tenminste wat meer lage tonen.

[...]

Oke. Zou het veel besparen. Af en toe scant de wifi even maar of dat veel scheelt.
Dat is inderdaad wel de ervaring met mijn S6 (dat het veel scheelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Dan moet ik het nog eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Robbeest schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:48:
[...]

Hier ook exact het zelfde probleem, volgens KPN helpdesk was ik de eerste.. met deze melding.
Ben bij de KPN winkel langsgegaan en hier hebben de medewerkers van KPN (die allemaal een S8 hebben) ook last van het zelfde probleem, mij is geen oplossing geboden. :?
Ik had het ook op mijn S7edge zeer slecht blikkerig geluid ik heb het uitgezet. Wat het probleem is?????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
pappaleone schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:13:
[...]

Ik had het ook op mijn S7edge zeer slecht blikkerig geluid ik heb het uitgezet. Wat het probleem is?????
Heb je al geupdatet? voor mij was het 4G bellen (zover ik heb getest met 1 gesprek ) helder. Daarvoor werkte het totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
RielN schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:32:
[...]

Het is meer: wáár vind ik die assistant? Ik heb alleen voice search...
Aaaah excuses, systeemtaal op Engels (verenigde staten) zetten en dan moet hij beschikbaar zijn in de Google app. Bij instellingen even kijken of Google Assistant staat aangevinkt en voilà.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-10 17:43

Paladin

Play Ball!

Heb vandaag ook mijn S8 binnen gehad, kwam van een S5 en ben wel erg onder de indruk hij voelt echt snel en ik merk zelf tot op heden erg weinig van lag of andere vertraging. Moet wel wat wennen aan de fingerprint scanner, maar die stond altijd uit op mijn S5, maar hij werkt snel en is redelijk natuurlijk te vinden.

Nu wil ik nog wel een SD kaartje erin stoppen, alleen kan ik nergens vinden of die S8 de nieuwe UFS 2 kaartjes ondersteund, of dat het gewoon nog de standaard kaartjes zijn.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Prulleman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:03:
[...]
Ik heb nova als launcher geinstalleerd, en als ik daar het homescreen aanpas, krijg ik de optie home/lock/home+lock, en kan je dus een zwart plaatje instellen voor lock en een ander plaatje voor home.
Bedankt voor de reactie, maar dit was precies niet waar ik naar opzoek was ;). Nova launcher heb ik ook geïnstalleerd en ik wil juist dezelfde foto gebruiken (het is een zelfgemaakte foto van een tulpenveld wat er hartstikke mooi uitziet op het grote scherm). Dus het probleem is dat ik de foto juist wil behouden die ik ingesteld heb, maar het 'font' dus het lettertype van wit naar zwart wil wijzigen om het contrast te vergroten zodat ik op het lockscreen het wel kan zien als ik een melding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Paladin schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:17:
Heb vandaag ook mijn S8 binnen gehad, kwam van een S5 en ben wel erg onder de indruk hij voelt echt snel en ik merk zelf tot op heden erg weinig van lag of andere vertraging. Moet wel wat wennen aan de fingerprint scanner, maar die stond altijd uit op mijn S5, maar hij werkt snel en is redelijk natuurlijk te vinden.

Nu wil ik nog wel een SD kaartje erin stoppen, alleen kan ik nergens vinden of die S8 de nieuwe UFS 2 kaartjes ondersteund, of dat het gewoon nog de standaard kaartjes zijn.
Ik had ergens gelezen dat UFS 2 niet wordt ondersteund maar eerlijk gezegd weet ik niet meer waar, dus 100% zeker ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Yamotek schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:19:
[...]

Bedankt voor de reactie, maar dit was precies niet waar ik naar opzoek was ;). Nova launcher heb ik ook geïnstalleerd en ik wil juist dezelfde foto gebruiken (het is een zelfgemaakte foto van een tulpenveld wat er hartstikke mooi uitziet op het grote scherm). Dus het probleem is dat ik de foto juist wil behouden die ik ingesteld heb, maar het 'font' dus het lettertype van wit naar zwart wil wijzigen om het contrast te vergroten zodat ik op het lockscreen het wel kan zien als ik een melding heb.
sorry, verkeerd gelezen, font aanpassen kan misschien via een ander thema, ik heb nu een zwart theme en dat zijn de meeste letters wit, als je een wit thema kiest krijg je misschien wel een wit lockscreen met zwarte letters?

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
alper_maestro schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:13:
[...]

Dan moet ik het nog eens testen.
Ben benieuwd want bij mij lijkt het niet te werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
alper_maestro schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:19:
[...]

Ik had ergens gelezen dat UFS 2 niet wordt ondersteund maar eerlijk gezegd weet ik niet meer waar, dus 100% zeker ben ik niet.
UFS 1 wordt niet eens ondersteund aangezien het een normale micro sd slot betreft, naast de simkaart.
De beloofde kaartjes van UFS 1 zijn tevens niet in de verkoop. Ik kom niet verder dan een tweakers bericht en een pricewatch met kaartjes zonder prijzen. (1 juli 2016)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Just to be sure: kan gewoon de S6 draadloze lader gebruiken om de S8 op te laden? Ik probeer altijd mijn batterij zoveel als mogelijk in ere te houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-10 22:39
iexip66 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:27:
Just to be sure: kan gewoon de S6 draadloze lader gebruiken om de S8 op te laden? Ik probeer altijd mijn batterij zoveel als mogelijk in ere te houden :)
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
Prulleman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:22:
[...]

sorry, verkeerd gelezen, font aanpassen kan misschien via een ander thema, ik heb nu een zwart theme en dat zijn de meeste letters wit, als je een wit thema kiest krijg je misschien wel een wit lockscreen met zwarte letters?
Goed idee, maar wat een gedoe. Alleen om de kleur van het font aan te passen: 'Terms accepteren' --> 'Account maken' --> 'Goed controleren dat je niet marketing accepteerd en alleen je privacy wilt opgeven' --> 'Samsung cloud dingen weer deactiveren' --> enz. enz.

Het is mij gelukt een ander thema te installeren, maar nu moet ik weer al die Samsung account dingen uitzetten. Best irritant dat zo'n hoogwaardig en premium product de software laat overkomen als flinke chaos en niet klantvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
iexip66 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:27:
Yep, zelf al getest en het werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Yamotek schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:32:
[...]

Goed idee, maar wat een gedoe. Alleen om de kleur van het font aan te passen: 'Terms accepteren' --> 'Account maken' --> 'Goed controleren dat je niet marketing accepteerd en alleen je privacy wilt opgeven' --> 'Samsung cloud dingen weer deactiveren' --> enz. enz.

Het is mij gelukt een ander thema te installeren, maar nu moet ik weer al die Samsung account dingen uitzetten. Best irritant dat zo'n hoogwaardig en premium product de software laat overkomen als flinke chaos en niet klantvriendelijk.
Thema installeren is toch zo gedaan. Waarom zou je je Samsung account uit willen zetten dan. Kun je geen gebruik meer maken van allerlei functies zoals Samsung Pass,Cloud,en Zoek mijn mobiel.
Kan niet zonder :)
Paladin schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:17:
Heb vandaag ook mijn S8 binnen gehad, kwam van een S5 en ben wel erg onder de indruk hij voelt echt snel en ik merk zelf tot op heden erg weinig van lag of andere vertraging.
Dat zal best komend van een S5 :)

[ Voor 16% gewijzigd door Garret1410 op 21-04-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-10 21:31
Batsu schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:24:
[...]

Ben benieuwd want bij mij lijkt het niet te werken
Edgelighting schijnt alleen te werken met een specifiek hoesje. Is alleen niet heel erg bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 19:58
cliors schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:18:
[...]

Heb je dit na de update nog voor elkaar gekregen? |:(
Nee. De knop uitschakelen wel. Remappen niet 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmstein schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:50:
[...]

Edgelighting schijnt alleen te werken met een specifiek hoesje. Is alleen niet heel erg bekend gemaakt.
Hier staat dat je alleen de Music app nodig hebt van Samsung?
YouTube: Galaxy S8 Music app Edge lighting

Het werkt! De Edge randen geven licht bij muziek afspelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2017 14:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Mac-Mar schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:47:
Hi Dafmay,

Al toegekomen aan de luistersessie met de OPPO?

Ik hoor het graag :)

[...]
Howdy :)

Ja gedaan. Klinkt goed maar niet duidelijk beter (of slechter) dan mijn iPhone 7 plus. Enfin ik ben dan ook geen echte audiofiel en vind het vaak al snel prima klinken (tenzij het echt slecht klinkt...niet natuurlijk, teveel bas of treble bijvoorbeeld​ ;) ).

Aan mij hebbie lekker veel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-10 13:45
Ik heb het toestel nu 2 dagen en van alles en nog wat geprobeerd om die rode gloed weg te krijgen die ik zie. Ik zie een lichte waas linksboven met een lichte achtergrond. Ook de update mocht niet baten dus contact opgenomen met T Mobile en ik krijg een nieuw toestel bezorgd.

Het lag ook niet aan mij trouwens want heb er vandaag een aantal collega's naar laten kijken en op 1 na zagen ze het allemaal na goed zoeken en kijken. Uiteraard heb ik ze niet van te voren verteld waar ik de vlek waarneem en de wezen allen de juiste positie aan op het scherm waar de waas het beste zichtbaar is.

Ik mag dit toestel gewoon blijven gebruiken totdat de koerier langs komt om hem om te ruilen.

Goede service van T Mobile maar jammer van de waas. Nu maar hopen dat het volgende exemplaar wel goed is. :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:13

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:56:
[...]

Hier staat dat je alleen de Music app nodig hebt van Samsung?
YouTube: Galaxy S8 Music app Edge lighting
Daarnaast had de S7 dit ook al http://gadgetguideonline....ghting-on-galaxy-s7-edge/

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Rabbitto schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:24:
[...]

UFS 1 wordt niet eens ondersteund aangezien het een normale micro sd slot betreft, naast de simkaart.
De beloofde kaartjes van UFS 1 zijn tevens niet in de verkoop. Ik kom niet verder dan een tweakers bericht en een pricewatch met kaartjes zonder prijzen. (1 juli 2016)
Ik had eigenlijk wel verwacht dat op het laatste vlaggenschip deze kaartjes ondersteund zouden worden. Samsung heeft ze een tijdje geleden al uitgebracht, maar ik den niet dat er een apparaat is waar je ze in kunt gebruiken op dit moment.Misschien de Note 8?
Een probleempje waar ik nu tegenaan loop is het volgende. Ik heb swiftkey in gebruik, maar als ik dit gebruik in messenger verdwijnt elke keer het toetsenbord naar paar woorden. Bij WhatsApp is dit niet het geval?? Meer mensen met dit probleem (pje)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dafmay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:56:
[...]

Aan mij hebbie lekker veel :z
helemaal niks nee! :P :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Over Bluetooth 5.0.

Ik kan met de S8 nu niet meer streamen naar mijn autoradio. Dit ging voorheen met Bluetooth 4 (iPhone 7 en Samsung S7, S6 enz) zonder problemen.

Hmm...da's wel even behoorlijk jammer.

Streamen naar mijn Marantz AVR gaat overigens prima.

[ Voor 28% gewijzigd door dafmay op 21-04-2017 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:33
dafmay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:01:
Over Bluetooth 5.0.

Ik kan met de S8 nu niet meer streamen naar mijn autoradio. Dit ging voorheen met Bluetooth 4 (iPhone 7 en Samsung S7, S6 enz) zonder problemen.

Streamen naar mijn Marantz AVR gaat prima.

Toch al opnieuw gekoppeld voordat je probeert te verbinden?
Zou geen problemen mogen geven.. hier werken alle oude toestellen in elk geval..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dafmay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:01:
Over Bluetooth 5.0.

Streamen naar mijn Marantz AVR gaat overigens prima.
hier vanochtend nog met mijn auto gepaired en getest (streamen). Streamen gaat hier prima! ff opnieuw pairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Die fingerprintscanner... Ik bedien voornamelijk met links, en dan zit ik steeds om te unlocken met mn vinger bij de hartslagmeter te prutsen XD
Moet dus flink wennen nog
Toch maar ook irisscanner inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Selfies maken is niet mijn core business, maar ben wat foto-opties aan het uitproberen en het lukt mij niet om een selfie te maken door de handpalm voor de frontcamera te houden. Er zou dan via een timer een foto gemaakt moeten kunnen worden. Iemand anders ook dit probleem? Misschien heb ik gewoon lelijke handpalmen en worden die geweigerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
iexip66 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:11:
Selfies maken is niet mijn core business, maar ben wat foto-opties aan het uitproberen en het lukt mij niet om een selfie te maken door de handpalm voor de frontcamera te houden. Er zou dan via een timer een foto gemaakt moeten kunnen worden. Iemand anders ook dit probleem? Misschien heb ik gewoon lelijke handpalmen en worden die geweigerd |:(
LOL..
Geen idee, lijkt mij ook niet zo handig c.q. nuttige feature..
Kan je beter zelf timer instellen van 5 sec ofzo (wat ik soms doe met selfies, en ik maak ook zelden selfies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
iexip66 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:11:
Gewoon je ene hand opsteken zonder vuist te maken enz (ongeveer ter hoogte van je nek / schouder en het moet in beeld komen) werkt bij mij gewoon prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:04:
[...]
hier vanochtend nog met mijn auto gepaired en getest (streamen). Streamen gaat hier prima! ff opnieuw pairen?
Goed plan...Maar eens proberen inderdaad. d:)b
Hakki schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:03:
[...]

Toch al opnieuw gekoppeld voordat je probeert te verbinden?
Zou geen problemen mogen geven.. hier werken alle oude toestellen in elk geval..
Thx d:)b

[ Voor 34% gewijzigd door dafmay op 21-04-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:12

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik krijg de melding niet weg: druk hard of tik twee keer op de startknop om het scherm in te schakelen

Dit bij AOD..heb gekozen om niet de startknop te tonen, maar nu staat deze tekst er dus?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:33
Heeft jullie toestel ook Microsoft apps aan boord? Ik dacht dat deze toestellen alleen in Microsoft winkels in de Verenigde Staten verkocht zouden worden. Je kunt ze ook niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
stane schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:47:
Heeft jullie toestel ook Microsoft apps aan boord? Ik dacht dat deze toestellen alleen in Microsoft winkels in de Verenigde Staten verkocht zouden worden. Je kunt ze ook niet verwijderen.
Klopt, is standaard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iexip66
alper_maestro schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:19:
[...]

Gewoon je ene hand opsteken zonder vuist te maken enz (ongeveer ter hoogte van je nek / schouder en het moet in beeld komen) werkt bij mij gewoon prima.
Zo zie je maar weer hoe snel je iets fout begrijpt: ik hield de handpalm vlak voor de sensor 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
Samsung levert al geruime tijd haar toestellen met Microsoft Apps uit, dit is een onderdeel van een pattent deal van de betreffende bedrijven.

Edit:
Nog even een bron :)

http://www.theverge.com/2...-galaxy-s6-microsoft-apps

[ Voor 10% gewijzigd door Razer op 21-04-2017 15:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
Ik zat eens een beetje te pielen op het Home scherm en kwam de optie tegen om geen app drawer te gebruiken maar alle icons op het Home scherm tonen. Veel beter! Ik vond omhoog / omlaag swipen voor de app drawer nogal shaky en de donkere app drawer ook niet zo mooi. Nu heb je deze 2 voordelen in 1 klap. Ik heb nu 2 home screens...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EjwU9a0LzEb1ptmz8TKeHDQ7/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BIKC9PWYeJUoqUwI7A3aWRKp/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZRDc3ritIKvx6djCbGovSTbc/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
iexip66 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:49:
[...]

Zo zie je maar weer hoe snel je iets fout begrijpt: ik hield de handpalm vlak voor de sensor 8)7
Ohhh.. dat dacht ik dus ook.. 8)7 dan kan het misschien wel handig zijn, als het ook werkt met groepfoto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Volgende week komt er een software update , die de rode tint moet fixe. Ben benieuwd.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Intelcorei7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:04:
Volgende week komt er een software update , die de rode tint moet fixe. Ben benieuwd.
Fat chance! Er is vandaag al een fikse update uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Nog even geduld dan kunnen we rooten en alle troep verwijderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
dafmay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:05:
[...]

Dit kan een geïmproviseerde update zijn puur als reactie op de 'problemen' wereldwijd. Eind april zou die moeten komen. Of ze dat gaan halen, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
[...]

Merk ook weinig verschil. Heb roze waas langs Edges..

Net nog eens langs S7 Edge gehouden, maar dat ziet toch heel anders uit..

Ook beide methodes om witbalans te wijzigen geprobeerd.. ook samen.. maar blijft zichtbaar.. helpt misschien wel bij mensen met een geheel gekleurd scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zoek nog een mooi thema voor Nova waar ALLE iconen dezelfde vorm hebben (dus incl soort van auto-masking voor iconen die niet in het thema zitten).
Liefs de vormen van de stock iconen (squircles heet dat geloof ik haha)

Ik vind zo'n scherm met iconen die verschillende vormen hebben, echt spuug en spuuglelijk.

Iemand goede suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Ik heb een roze waas linksboven in de hoek :-(

Edit: heb nu rood bijna helemaal naar beneden staan is het aardig verdwenen.

Als ik mijn scherm op Basis zet komt er wel echt een rode gloed overheen, hebben jullie dat ook ?

[ Voor 66% gewijzigd door Intelcorei7 op 21-04-2017 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
[...]

Hier ook de roze/rode gloed bij de "edges"..

Firmware-update (vanmorgen), *#15987# en "schermmodus" bijstellen veranderen daar niks aan; misschien wel als rode gloed over het hele scherm is (in plaats van alleen bij de randen)..

Net contact gehad met Samsung via Messenger.. volgens hun was dit (na het zien van foto's) normaal bij Edge-schermen, maar op mijn S7 Edge heb ik hier totaal geen last van gehad.. als ik ze nu naast elkaar leg, valt het iedereen meteen op..

Jammer.. leuk toestel, maar ik zie mij hier geen jaar tegenaan kijken.. na zes jaar Samsung misschien toch maar eens een G6 of een P10 Plus bestellen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:20:
zoek nog een mooi thema voor Nova waar ALLE iconen dezelfde vorm hebben (dus incl soort van auto-masking voor iconen die niet in het thema zitten).

Ik vind zo'n scherm met iconen die verschillende vormen hebben, echt spuug en spuuglelijk.

Iemand goede suggesties?
Google Play: Pixel Icon Pack-Nougat Free UI

deze zojuist erop gezet (met Nova) en bevalt wel, alles rond (moet je wel van houden), maar neemt mooi alle stock apps van samsung en google mee, en door het masken zijn er maar weinig die echt out of place lijken, veel third party apps hebben overigens ook gewoon een mooi icoon, (solid explorer, archos video player, ..)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
@_Nick__

Ik geef het nog deze week om een goed beeld te vormen over de S8. Wel leuk om zowel een Android als ios toestel te hebben en kunnen afwisselen.

Enfin...we zullen zien :*)

[ Voor 51% gewijzigd door dafmay op 21-04-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Intelcorei7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:34:
Ik heb een roze waas linksboven in de hoek :-(

Edit: heb nu rood bijna helemaal naar beneden staan is het aardig verdwenen.

Als ik mijn scherm op Basis zet komt er wel echt een rode gloed overheen, hebben jullie dat ook ?
Zie mijn post een pagina terug. Ik heb ook een roze gloed links boven en mijn toestel wordt vervangen door T Mobile. Ik heb ook alle opties die hier voorbij zijn gekomen om het probleem op te lossen al geprobeerd maar niks mocht baten.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prulleman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:39:
[...]

Google Play: Pixel Icon Pack-Nougat Free UI

deze zojuist erop gezet (met Nova) en bevalt wel, alles rond (moet je wel van houden), maar neemt mooi alle stock apps van samsung en google mee, en door het masken zijn er maar weinig die echt out of place lijken, veel third party apps hebben overigens ook gewoon een mooi icoon, (solid explorer, archos video player, ..)
thanks! ga deze zo downloaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:41:
@_Nick__

Nope Ik zie mijzelf ook niet de S8 behouden. Ik geef het nog deze week maar acht de kans klein. Mijn iPhone 7 Plus draait zoveel soepeler en alles werkt veel beter / volwassener.

Enfin...we zullen zien :*)
Nog nooit iets van Apple gehad.. niet uit principe trouwens, maar zit nu eenmaal beter in Android..

Vind de P10 Plus het mooiere toestel, maar schat in dat ik dit keer voor de G6 ga.. betere opties..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
en ja hoor, Coolblue biedt gewoon nu al Tweedekansjes S8 en S8+, aan. In nieuwstaat, waarschijnlijk mensen die 'm al binnen 2 dagen hebben geretouneerd.

€751 voor de S8
€845 voor de S8+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:13
_Nick__ schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:35:
[...]

Firmware-update (vanmorgen), *#15987# en "schermmodus" bijstellen veranderen daar niks aan; misschien wel als rode gloed over het hele scherm is (in plaats van alleen bij de randen)..

Net contact gehad met Samsung via Messenger.. volgens hun was dit (na het zien van foto's) normaal bij Edge-schermen, maar op mijn S7 Edge heb ik hier totaal geen last van gehad.. als ik ze nu naast elkaar leg, valt het iedereen meteen op..

Jammer.. leuk toestel, maar ik zie mij hier geen jaar tegenaan kijken.. na zes jaar Samsung misschien toch maar eens een G6 of een P10 Plus bestellen..
Onzin en jammer dat Samsung z'n kop in het zand steekt. Ergens logisch met het verleden, maar anyway... ik heb meerdere toestellen vergeleken en een aantal hadden het wel en de meeste hadden het niet. Je kan het het beste zien als je het meldingsvenster volledig naar beneden trekt. Ik kan er zelf ook niet tegen, ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havoc-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-05 08:04
[...]

Balen dat dit je overkomt.. Omruilen voor een nieuw toestel geen optie? in principe heb je gewoon recht op een nieuw goed functionerend apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Radiance schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:45:
[...]
Zie mijn post een pagina terug. Ik heb ook een roze gloed links boven en mijn toestel wordt vervangen door T Mobile. Ik heb ook alle opties die hier voorbij zijn gekomen om het probleem op te lossen al geprobeerd maar niks mocht baten.
Ik heb bij instellingen rood helemaal naar beneden gezet. Nu zie ik het niet meer , ik wacht ook even die update af volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uroy
  • Niet online
Intelcorei7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:10:
[...]

Ik heb bij instellingen rood helemaal naar beneden gezet. Nu zie ik het niet meer , ik wacht ook even die update af volgende week.
Ik heb geen rode of roze gloed
Tis makkelijk als je kleurenblind bent :)

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
uroy schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:14:
[...]

Ik heb geen rode of roze gloed
Tis makkelijk als je kleurenblind bent :)
Same here. Ik zou niet eens weten of ik het heb hehe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:12

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:59:
en ja hoor, Coolblue biedt gewoon nu al Tweedekansjes S8 en S8+, aan. In nieuwstaat, waarschijnlijk mensen die 'm al binnen 2 dagen hebben geretouneerd.

€751 voor de S8
€845 voor de S8+
Krijg je rode gloed voor nop erbij? ;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamotek
Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:20:

Iemand goede suggesties?
Zelf gebruik ik Nova met Whicons, een pakket waarbij alle iconen door witte worden vervangen waardoor het allemaal heel minimalistisch wordt. Het ziet er heel stijlvol uit en op de iconen die er niet in zitten wordt auto masking toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:09
[...]

Ik zie wel een zeer licht rode gloed in de edges maar volgens mij heeft dat te maken met colorshifting want als ik het toestel een beetje draai is het weg. Zou je eens een foto kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Havoc-NL schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:09:
[...]

Balen dat dit je overkomt.. Omruilen voor een nieuw toestel geen optie? in principe heb je gewoon recht op een nieuw goed functionerend apparaat.
Kan binnen 12 dagen annuleren.. en nieuwe bestellen, maar heb dit jaar al meer problemen gehad met Samsung (TV, koptelefoon..)..

Wil wel eens wat anders proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
[...]

De S7 Edge heeft ook een kleurafwijking. Stond het forum ook vol mee. Grote verschil is dat het nu roze is en wat meer opvalt.

Hopelijk kan het met een update opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Meulendijks89 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:25:
[...]

Ik zie wel een zeer licht rode gloed in de edges maar volgens mij heeft dat te maken met colorshifting want als ik het toestel een beetje draai is het weg. Zou je eens een foto kunnen posten?
Kan idd met andere bolling edge te maken hebben, maar bij S7 Edge zie ik dit helemaal niet..

Bedankt trouwens voor het meedenken allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Intelcorei7 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:10:
[...]

Ik zie het met rood naar beneden nog steeds helaas.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
_Nick__ schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:27:
[...]

Kan idd met andere bolling edge te maken hebben, maar bij S7 Edge zie ik dit helemaal niet..

Bedankt trouwens voor het meedenken allemaal..
Straks eens kijken.. heb ook nog een S7 Edge thuis liggen en zal dan ook een foto plaatsen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb helemaal geen afwijking in de kleuren, had ik ook niet bij mijn S7 Edge. Als je daar last van hebt zou ik hem gewoon omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Garret1410 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:26:
[...]

De S7 Edge heeft ook een kleurafwijking. Stond het forum ook vol mee. Grote verschil is dat het nu roze is en wat meer opvalt.

Hopelijk kan het met een update opgelost worden.
Update van vanmorgen was 664 MB.. en toen deed een knop het niet meer.. 😊

Weet niet of ik voor 900 euri mijn hoop wil "vestigen" op een update..

Kijk ook al weken reviews (YouTube) en sinds gisteren intensief, waar ik gloed niet zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke color modus gebruiken jullie? Ik ben nog beetje zoekende naar de meest natuurgetrouwe kleuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DM89
Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:38:
Welke color modus gebruiken jullie? Ik ben nog beetje zoekende naar de meest natuurgetrouwe kleuren.
Basis heeft de beste kleurinstelling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
_Nick__ schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:30:
[...]

Update van vanmorgen was 664 MB.. en toen deed een knop het niet meer.. 😊

Weet niet of ik voor 900 euri mijn hoop wil "vestigen" op een update..

Kijk ook al weken reviews (YouTube) en sinds gisteren intensief, waar ik gloed niet zie..
Als jij vind dat jou toestel te rood is dan moet je het toestel retour sturen en hopen dat de nieuwe goed is of je stapt van de S8 af :P maar post is een foto naast de S7 dan kan ik het vergelijken of had je dit al gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pappaleone
pdavie2311 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:16:
[...]

Krijg je rode gloed voor nop erbij? ;-)
Alle gekheid op een stokje, het is toch mooi lullig als je zoveel geld neertelt en je zit met dit probleem. Ik heb zelf in het galaxy S6 tijdperk 4x een toestel omgeruild met dit soort problemen.
Pagina: 1 ... 17 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support