hey kerel, hoe bevalt je nieuwe Sammy?pdavie2311 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:34:
[...]
Nu blijft er een lap tekst staan onderin..druk op de startknop, blabla
ik heb die lap tekst er toch echt niet onderin staan. Sorry
Bixby-knop werkt bij mij na update helemaal niet meer..IMarks schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:48:
Werkt Bixby remapping nog na deze update?
Bixby wel..
Veel mensen stoorden zich aan die knop..
Zal wel weer geactiveerd worden als Bixby-voice werkt..
Raar! Draai wel nova maar dat moet niets uitmaken denk?Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:51:
[...]
hey kerel, hoe bevalt je nieuwe Sammy?
ik heb die lap tekst er toch echt niet onderin staan. Sorry
Mooi scherm en toestel en super camera! Maar toch de twijfel om mijn iPhone 7 te blijven gebruiken tot Apple met iets nieuws komt..Alles draait daar zo smooth op, zonder poespas! En misschien is dat juist het verschil..Weinig kunnen aanpassen en een retesnel toestel..en jij? Denk jij hem na een maand nog te hebben?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
tot dusver tevreden met mijn S8.pdavie2311 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:05:
[...]
Raar! Draai wel nova maar dat moet niets uitmaken denk?
Mooi scherm en toestel en super camera! Maar toch de twijfel om mijn iPhone 7 te blijven gebruiken tot Apple met iets nieuws komt..Alles draait daar zo smooth op, zonder poespas! En misschien is dat juist het verschil..Weinig kunnen aanpassen en een retesnel toestel..en jij? Denk jij hem na een maand nog te hebben?
Ben ook nog druk met de boel inrichten naar mijn wens.
Ik heb mijn iPhone 7 ff in de la gelegd, deze mag daar komende tijd stof gaan happen
Qua design voelt de iPhone 7 aan alsof ie uit 2007 komt.
Design/hardware van deze S8 is echt verbluffend mooi/goed.
De echte smoothnes van de iPhone 7 zal ik, denk ik, niet vinden in deze Samsung S8. Maar ik heb de S8 ook pas 2 dagen.
Duurt echt nog wel een paar dagen voordat het systeem alles heeft geindexeerd. So, give it some time!
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 21-04-2017 09:09 ]
Heb ik ook aan. Ook geen spaarstand of iets dergelijks.sgouman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:25:
[...]
Wat heb je dan aan? Ik verlies 5 %
Maar heb dan wel wifi bluetooth en mobiele gegevens aan
Heb wel een goede wifi verbinding, wellicht helpt dat.
Helaas: de vorige firmware is niet beschikbaar voor download...IMarks schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:22:
Zijn er al manieren bekend om een update terug te draaien? Ik dacht de updates te hebben uitgeschakeld maar schijnbaar is er nog een tweede vinkje waardoor ik nu dus niet mijn Bixby button kan remappen.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Heb nog nooit een Android telefoon gehad waar ik niet minstens 10% verloor als ik dat deed, waaronder ook de Note 4.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:44:
[...]
Is dat zo bijzonder?
Ben bij mijn Note 4 niet anders gewend.
Ehh nou ik haalde hem uit de verpakking (S8 plus) zette hem aan en hij begon geijk te updaten. Ik heb het built nummer vergeleken en ik draai dus de nieuwe update al. Bevindingen tja ik heb geen idee want ik heb nog niet met de vorige versie gewerkt.Sleehond schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:02:
[...]
Ok.... hoe dat dan?
Hier nog niks binnen.
Je bevindingen?
Zie wel dat security level April 2017 is, Android nog steeds 7.0. En ja schermontgrendeling met gezichtsherkenning werkt vlot en snel behalve als het donker wordt.
Aaaah super dat is al 20x beter idd, thanks!!joblamie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:47:
[...]
Ga naar de irisscan opties, daar kun je inschakelen dat ie direct gaat scannen.
Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:08:
[...]
De echte smoothnes van de iPhone 7 zal ik, denk ik, niet vinden in deze Samsung S8. Maar ik heb de S8 ook pas 2 dagen.
Duurt echt nog wel een paar dagen voordat het systeem alles heeft geindexeerd. So, give it some time!
Have fun!
Ps de update zojuist uitgevoerd.
[ Voor 26% gewijzigd door dafmay op 21-04-2017 09:40 ]
Dacht altijd dat Apple folks altijd zo trouw waren aan hun iPhone en andersom, duidelijk in vergist dusdafmay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:37:
[...]
Indeed. Hier ook de iPhone in de lade en even flink de S8 aan de tand voelen de komende week...
Have fun!
Ik ben altijd Android gebruiker geweest (S6,S7,Note4,Note5, Nexus 6P...enz) en pas sinds kort mijn eerste iPhone om eens te proberen. Bevalt uitstekend, maar neemt niet weg dat Android blijft trekkenmkools24 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:40:
[...]
Dacht altijd dat Apple folks altijd zo trouw waren aan hun iPhone en andersom, duidelijk in vergist dus
Hier ook exact het zelfde probleem, volgens KPN helpdesk was ik de eerste.. met deze melding.rapanui schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:42:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Gesprek wordt via KPN VoLTE opgezet vanaf een S8 naar een Iphone7 met ook een KPN 4G abbo. Gesprekken zijn onverstaanbaar. Bellen naar vaste nummers gaat wel goed.
Gebeld met KPN en volgens de KPN medewerker moet ik VoLTE maar uitzetten op mijn S8
Ben bij de KPN winkel langsgegaan en hier hebben de medewerkers van KPN (die allemaal een S8 hebben) ook last van het zelfde probleem, mij is geen oplossing geboden.
Haha! Ik ben een gadget freak! Het merk dat op dat moment een mooi speeltje heeft, haal ik!mkools24 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:40:
[...]
Dacht altijd dat Apple folks altijd zo trouw waren aan hun iPhone en andersom, duidelijk in vergist dus
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Hier idem dito. Ik wissel regelmatig af. Ik blijf iPhone superieur vinden, maar ik ga mooie innovaties van andere fabrikanten zeker niet uit de weg. Te nieuwsgierig voor!pdavie2311 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:49:
[...]
Haha! Ik ben een gadget freak! Het merk dat op dat moment een mooi speeltje heeft, haal ik!
haha.mkools24 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:40:
[...]
Ik heb ruim 7 jaar iPhone's gehad (3G/3GS/4/4S/5/5S/6/6S/7).
Laatste paar jaar begint iOS enorm saai te worden. Wel is het vele malen stabieler/smoother dan menig Android device.
Ik heb een tijdje de S7 gehad, mijn 1ste ervaringen met Android.
En nu dus de S8, qua design/hardware lijkt mijn iPhone 7 uit het jaar kruik nu.
tevens de overstap naar Samsung/Android juist vanwege de vrijwel grenzeloze mogelijkheden, iets wat Apple na al die jaren nog steeds niet toe laat (alhoewel het iOS al iets meer open is als voorheen).
En ik ben maar trouw aan 1 iemand, en dat is mijn hond hier thuis! (ok en ook aan mijn vriendin)
De eerste indrukken zijn erg positief en kan ik me redelijk redden.
Heb nog wel een paar vragen hierover.
Always on Display? Is dit geen extreem gebruik voor de accu?
Wat voor settings passen jullie standaard aan voor een betere performance of andere zaken.
Android is verder nieuw voor mij, heb bijvoorbeeld nu de gmail app ingericht maar ook de email app voor andere accounts.
Verder nog bepaalde apps die erg handig/fijn zijn voor Android?
Hoor graag jullie tips.
Pizza!
Want de S8 helemaal zwart op standby ziet er best saai uit
Nee het is amoled he dus de zwarte pixels staan gewoon uit, maar het zal zeker wel 2-3% kosten ja.Eek2nd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:56:
Dat v accu vreten met AOD vraag ik mij ook af...
Want de S8 helemaal zwart op standby ziet er best saai uit
Update van 664,21 mb om precies te zijn.
Benieuwd of ik veranderingen merk, heb hem nu toch al 2 volle dagen uitbundig getest, dus eens kijken of het wat wezenlijks veranderd.
Denk als jullie zoeken op software update, je de update dus nu allemaal wel moet gaan vinden!
Verwijderd
Always on heb ik aangezet voor in de nacht als klokje. Met een shedule. Automatisch wordt deze geactiveerd van 22:00 tot 07:00. Helemaal super. Net zoals stille modus om deze tijdstippen als je gaat slapen. Vrijwel geen extra accuverbruik. Tot nu toe verbruikt het scherm de meeste accu.Thaimaster schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:52:
Gisteren de S8 gekregen nadat ik altijd iPhone heb gehad.
De eerste indrukken zijn erg positief en kan ik me redelijk redden.
Heb nog wel een paar vragen hierover.
Always on Display? Is dit geen extreem gebruik voor de accu?
Wat voor settings passen jullie standaard aan voor een betere performance of andere zaken.
Android is verder nieuw voor mij, heb bijvoorbeeld nu de gmail app ingericht maar ook de email app voor andere accounts.
Verder nog bepaalde apps die erg handig/fijn zijn voor Android?
Hoor graag jullie tips.
Ik heb privé altijd OP gekocht, bang for buck en altijd tevreden over geweest. Nu dat ik hem BTW vrij kon kopen heb ik de S8+ maar privé zou ik echt no way ooit 899 uitgeven aan dit toestel (en abo constructies nooit fan van geweest).Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:51:
[...]
haha.
Laatste paar jaar begint iOS enorm saai te worden. Wel is het vele malen stabieler/smoother dan menig Android device.
tevens de overstap naar Samsung/Android juist vanwege de vrijwel grenzeloze mogelijkheden, iets wat Apple na al die jaren nog steeds niet toe laat (alhoewel het iOS al iets meer open is als voorheen).
En ik ben maar trouw aan 1 iemand, en dat is mijn hond hier thuis! (ok en ook aan mijn vriendin)![]()
Ik heb nog even getwijfeld over iPhone omdat mijn auto Apple carplay ondersteunt maar nu ik de S8 heb moet ik toch wel zeggen dat hij wel heel erg gaaf is en heb ik er totaal geen spijt van
Google Play: Navbar Apps
Of hij past zich aan de gebruikte app
kijk, zeer mooie tip! was ik op zoek naar. Bedankt!Pukson schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:12:
Weet niet meer wie het vroeg in dit topic maar met deze app heb je altijd een zwarte navigatie bar
Google Play: Navbar Apps
Of hij past zich aan de gebruikte app
Voor de rest kan ik er nog niet wat zinnigs over zeggen, even vandaag aankijken hoe het toestel verder loopt. Vooralsnog lekker snel
Ik gebruik hiervoor de 'All In One Gestures' app.
Kijk nu naar het icoontje (nog voor de update, die is bezig...) maar camera icoontje is blauw/grijs achtig. Zie screenshotjeSleehond schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:17:
Het eerste wat mij opviel na de update is dat de camera app icoon is veranderd. Nu een wat blauw/paarsig icoontje geworden (was grijs toch voor de update...??)
Voor de rest kan ik er nog niet wat zinnigs over zeggen, even vandaag aankijken hoe het toestel verder loopt. Vooralsnog lekker snel

Ach ja, wat boeit het he
PSN: Maichel
De klok en de rest op het alway on display verspringt een frame per min dus bijna niet te zien maar net genoeg om geen burn in te krijgendarud schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:05:
[...]
Bij mij verspringt de klok niet, is dat ook een instelling want ik vind er niks over in het always on menu.
De home button verspringt wel degelijk mee met de rest van het always on display dusvoor het inbranden geen enkele reden om deze uit te schakelenGeert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 04:54:
TIP voor mensen die ook Always On Display gebruiken;
Zoals een ieder wellicht weet zal de klok en informatie steeds iets verspringen om burn in tegen te gaan, echter het icoontje van de home button zal je ten alle tijden zien op 1 en dezelfde positie onderaan.
Dit kan ervoor zorgen dat op den duur daar burn in ontstaat (zeer grote kans zelfs, zeker als je het AOD altijd geactiveerd hebt)
Je kan er voor kiezen om het icoontje niet zichtbaar te maken in het AOD en toch de functie van die home button te behouden.
hoe?
- ga naar de instellingen van het Always on Display menu
- selecteer: Inhoud voor weergave en kies voor Klok of informatie (nu zal je hom button icoon niet meer zichtbaar zijn en toch zijn functie behouden!)
euhhh jawel! (deze dame is niet zo maar iemand in tech-wereldindofk schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:25:
[...]
[...]
De home button verspringt wel degelijk mee met de rest van het always on display dusvoor het inbranden geen enkele reden om deze uit te schakelen
zie hier (vanaf 9min19sec):
YouTube: Galaxy S8 Unboxing: My New Daily Driver?
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 21-04-2017 10:30 ]
Immersive navigatie balk
Wel vet hoor. Gek dat het standaard niet kan.
Ah ja, boeit weinig, hij is nu wat kleurrijker geworden meer in de lijn met de restMaichel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:24:
[...]
Kijk nu naar het icoontje (nog voor de update, die is bezig...) maar camera icoontje is blauw/grijs achtig. Zie screenshotje
[afbeelding]
Ach ja, wat boeit het he
Deze heb ik ook gezien , ik volg haar nl ook . Ze deed een unboxing en nam aan dat de home button niet zou verspringen waardoor ie zou inbranden. Kennelijk ging ze er van uit zonder het te checken. Ik had hem na aanleiding van haar filmpje ook uitgeschakeld maar vond het toch jammer dat ie uitgeschakeld was, dus heb ik hem weer aangezet en ben naar de button gaan staren en kwam tot de ontdekking dat ook de home button mee verspringt . Ik verwacht dat ze in haar review daar dan ook op terug komt.Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:29:
[...]
euhhh jawel! (deze dame is niet zo maar iemand in tech-wereld)
Lachen met KPNRobbeest schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:48:
[...]
Hier ook exact het zelfde probleem, volgens KPN helpdesk was ik de eerste.. met deze melding.
Ben bij de KPN winkel langsgegaan en hier hebben de medewerkers van KPN (die allemaal een S8 hebben) ook last van het zelfde probleem, mij is geen oplossing geboden.
Even later gaat er dan niets over om wél ineens in het gesprek te zijn beland. KPN heeft VolTE gewoon nog niet voor mekaar. En net als bij anderen die de zaak niet voor mekaar hebben hoor je dan dat je de eerste bent die het meldt.
Na de update:Maichel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:24:
[...]
Kijk nu naar het icoontje (nog voor de update, die is bezig...) maar camera icoontje is blauw/grijs achtig. Zie screenshotje
[afbeelding]
Ach ja, wat boeit het he

Ik vind hem een beetje inconsistent met de andere icoontjes. Deze lijkt alleen veel op die van Instagram.
[ Voor 11% gewijzigd door stane op 21-04-2017 10:45 ]
Ik vond het ook maar mwai....heb het nu weer uitgezet en gebruik de fingerscanner gewoon, die werkt wel perfect.blueface schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:50:
Heeft iemand anders hier ook problemen met de irisscanner? Vindt het op zijn zacht gezegd nogal ruk. Het registreren gaat vrij snel. Daarna krijg ik met met de schermvergrendeling te zien waar ik moet kijken moet (cirkels). Houd mijn ogen goed open, maar krijg elke keer de melding dat er geen overeenkomst is. Draag geen bril of lenzen.
Advies: opnieuw registeren in een goed verlichtte ruimte. Dat helpt, ik had hem gisteren in het semi donker gedaan, werkte wel maar was niet je van het.
Net opnieuw ingesteld en nu werkt het wel als een trein.
Het is pakken (Clear View Cover openen) en hij is unlocked. (heb wel als bavk-up: fingerprint (werkt ook goed, patroon en gezichtsherkenning).
Al met al tevreden. Net ook ff de update naar binnengehengeld. Had nog iets van rood bij de edges (heb die fix van XDA en de Red slider helemaal uit) en nu ziet het scherm er om te smullen uit.
Qua batterij ook vanochtend om 7:00u van de lader. Alle app zitten instellen, zitten spelen met de camera enzo. En de software update. Nu nog steeds 80% (S8).
Al met al een goede vooruitgang van een S6 (normaal)
Fijn om te weten dat ik dus niet de enige ben. Die kpn klantenservice medewerkers weten natuurlijk ook maar weinig over dat soort storingen. Bij mij zeiden ze ook dat ze hier niets vanaf wisten.Robbeest schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:48:
[...]
Hier ook exact het zelfde probleem, volgens KPN helpdesk was ik de eerste.. met deze melding.
Er is een instelling dat het swipen niet hoeft. Staat een paar pagina's terug 👍🏽😉mkools24 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:21:
[...]
Werkt ok inderdaad, maar het probleem is dat je eerst power button, dan swipe en dan kun je pas iris scannen. Dus 3 bewegingen om te unlocken![]()
Met m'n Moto 4G was het 1x vinger op de scanner en boom unlocked.
Ik heb hem ook geprobeerd maar ik heb veel moeite om de telefoon in de juiste positie op te lijnen met de ogen. Ik gebruik de snelle, direct scannen, manier dus dat je de vakjes waar je de ogen moet houden niet ziet. Naam mijn mening werkt het prima in licht en donker als je maar de ogen op de juiste positie houdt. En dit luistert vrij nauw en je er maar iets naast zit dan kom je aan het klooien.Maichel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:54:
[...]
Ik vond het ook maar mwai....heb het nu weer uitgezet en gebruik de fingerscanner gewoon, die werkt wel perfect.
Het hoort dus niet!
laat ik zeggen dat dit toestel kwa design en beeldscherm het mooiste is wat er te krijgen valt tot nu. Alleen bij het ophalen van de S8+ bij de MM, ben ik eerst even gaan rommelen bij de demo modellen...tot mijn schrik zag ik bij 2 exemplaren dat de edge randen echt ROOD waren en bij een enkeling mooi wit (grijzig door de ombuiging). Ik moest wel even slikken want na 10 tallen iphones met gele of deels gele schermen geruild te hebben, had ik mijn hoop gevestigd op de s8 met Amoled om van het gezeik af te zijn hahaha Moet zeggen dat ik nu nog geen gekke dingen zie, maar ik hou het in de gaten....
Soms kun je maar beter niks meer lezen over nieuwe spullen, echt elk product heeft wel iets tegenwoordig...kijk naar de Switch bv. ook tal van dingetjes, niks is perfect..helaas
Juist, het werkt vast wel...maar het is te "moeilijk" en teveel gedoe, daarom dat de fingerscanner veel fijner is in het gebruik (al zullen anderen weer hun eigen voorkeur hebben).rwarmink schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:02:
[...]
Ik heb hem ook geprobeerd maar ik heb veel moeite om de telefoon in de juiste positie op te lijnen met de ogen. Ik gebruik de snelle, direct scannen, manier dus dat je de vakjes waar je de ogen moet houden niet ziet. Naam mijn mening werkt het prima in licht en donker als je maar de ogen op de juiste positie houdt. En dit luistert vrij nauw en je er maar iets naast zit dan kom je aan het klooien.
Gelukkig kunnen we kiezen
Die is bij mij ook goed helemaal volle verbinding.Foxpat schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:21:
[...]
Heb ik ook aan. Ook geen spaarstand of iets dergelijks.
Heb wel een goede wifi verbinding, wellicht helpt dat.
Missschien omdat ik hem nog niet opgeladen heb dus de accu wordt misshcien nog beter
Dat vind ik dus ook zo jammer van het whatsapp icoon, bijv bij iOS is het mooi opgevuld met groenstane schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:45:
[...]
Na de update:
[afbeelding]
Ik vind hem een beetje inconsistent met de andere icoontjes. Deze lijkt alleen veel op die van Instagram.
Bij Samsung zwarte thema downloadenGeert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:07:
hebben jullie nog een goede tip wat betreft een mooi (amoled) zwart Samsung Theme? Ik vind die witte kleur in het Instellingen menu niet fijn om naar te kijken
talkin' is cheap, people follow like sheep
Niet alleen kiezen, maar ook tegelijk gebruiken. Ik unlock meestal met iris (die meestal perfect en snel werkt, ik doe niet eens moeite om mijn ogen goed te plaatsen zo snel gaat het), maar als ik mijn wijsvinger toevallig toch al op de achterkant van het toestel heb liggen gebruik ik ook weleens de vingerafdruk.Maichel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:07:
[...]
Juist, het werkt vast wel...maar het is te "moeilijk" en teveel gedoe, daarom dat de fingerscanner veel fijner is in het gebruik (al zullen anderen weer hun eigen voorkeur hebben).
Gelukkig kunnen we kiezen
Welke... Ik wil dat ook wel weten... Er zijn er erg veel;)
http://www.samsung.com/gl...aterialBlack&SITE_CODE=nlTweaker1987 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:14:
[...]
Die gebruik ik icm Samsung zijn pictogrammen
Klopt. iOS ziet er gewoon gedateerd uit maar het draait als een trein.Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:51:
[...]
haha.
En ik ben maar trouw aan 1 iemand, en dat is mijn hond hier thuis! (ok en ook aan mijn vriendin)![]()
Mijn eerste iPhone was de 6 en later de 7. Heb na de Nokia's altijd Android gehad dus was Android gewend maar als je de vooroordelen weg neemt dan moet je gewoon bekennen dat iOS gewoon goed doordacht is. Het werkt gewoon goed alleen is het een beetje blijven steken heb ik het idee. Ze zouden bij Apple het OS weer eens flink onder handen moeten nemen qua vormgeving en features
en de gebruiker wat meer vrijheid moeten geven over de inrichting van hun toestel.
Misschien dat de iPhone X met iOS11 wat verandering brengt.
Dat scherm heeft ook al zo'n rode gloed, valt enorm op.Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:29:
[...]
euhhh jawel! (deze dame is niet zo maar iemand in tech-wereld)
wat ik jammer vind is, dat als je het thema download en installeert, dat ie ook de icoontjes mee veranderd. Het gaat mij slechts om een soort van dark mode voor de Instellingen menu's.Pukson schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:18:
[...]
http://www.samsung.com/gl...aterialBlack&SITE_CODE=nl
Die gebruik ik icm Samsung zijn pictogrammen
Voor zover ik weet, is het NIET mogelijk om stock iconen te houden en dus alleen de Instellingen te veranderen met het thema
Zeker voor de update nog?B00st3r schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:21:
Ik heb mijn 'Bixby button' aangepast naar de camera. Super handig dat dit gelukkig nog gewoon kan!
Ik gebruik hiervoor de 'All In One Gestures' app.
Ik dacht dat ik ergens las dat iemand NA de update het nog kon remappen, maar dat kan volgens mij helemaal niet.
$@#$ zooi, heb ik net lopen updaten.
Ik ben ook overgegaan naar deze S8 omdat de kans dat zodra de pre order van de nieuwe (oled) iPhone 8 (of iPhone X) start, deze binnen 0,4 secondeGarret1410 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:18:
[...]
Misschien dat de iPhone X met iOS11 wat verandering brengt.
Zo bijzonder was de iPhone 7 niet qua design, en toch in veel gevallen vele weken levertijd.
Geloof me, zodra Apple met de pre order begint van deze oled iPhone later dit jaar, is de kans onwijs klein dat je er 1 kan bemachtigen binnen een paar weken.
Ik hou er echt rekening mee dat je kijkt naar levertijden van ongeveer 3 a 4 maanden.
Geruchten zijn dat de nieuwe oled iPhone pas rond okt/nov leverbaar zullen zijn, tel daar dus 3 a 4 maanden bij en dan zit je al gauw in februari/maart 2019
[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 21-04-2017 11:26 ]
Fingerscanner werkt wel perfect inderdaad. Misschien dat wij wat moeilijke ogen hebben om te scannen.Maichel schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:54:
[...]
Ik vond het ook maar mwai....heb het nu weer uitgezet en gebruik de fingerscanner gewoon, die werkt wel perfect.
Aangezien hier andere mensen zijn bij wie de irisscan wel goed werkt.
Bij mij werkt de iris scanner ook perfect. Werkt voor mij zelfs beter dan de vingerscanner, daar zit ik vaak net naast.blueface schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:25:
[...]
Fingerscanner werkt wel perfect inderdaad. Misschien dat wij wat moeilijke ogen hebben om te scannen.
Aangezien hier andere mensen zijn bij wie de irisscan wel goed werkt.
Heb ik ook geprobeerd in een goed verlichte ruimte, werkt nog steeds niet goed bij mij. Zal wel moeilijke ogen hebben of iets. Fingerprint werkt inderdaad goed.Tweaker1987 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:55:
Bij merkt werkt hij als een trein, en dat met lenzen.
Advies: opnieuw registeren in een goed verlichtte ruimte. Dat helpt, ik had hem gisteren in het semi donker gedaan, werkte wel maar was niet je van het.
Net opnieuw ingesteld en nu werkt het wel als een trein.
Het is pakken (Clear View Cover openen) en hij is unlocked. (heb wel als bavk-up: fingerprint (werkt ook goed, patroon en gezichtsherkenning).
Al met al tevreden. Net ook ff de update naar binnengehengeld. Had nog iets van rood bij de edges (heb die fix van XDA en de Red slider helemaal uit) en nu ziet het scherm er om te smullen uit.
Qua batterij ook vanochtend om 7:00u van de lader. Alle app zitten instellen, zitten spelen met de camera enzo. En de software update. Nu nog steeds 80% (S8).
Al met al een goede vooruitgang van een S6 (normaal)
ook hier werkt de iris scanner boven verwachting (zelfs 's avonds en in de nacht in bijv slaapkamer).lebbe02 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:26:
[...]
Bij mij werkt de iris scanner ook perfect. Werkt voor mij zelfs beter dan de vingerscanner, daar zit ik vaak net naast.
Ik schat dat ik momenteel op 8 op 10 keer in 1 keer unlocked, zit.
Je leest onwijs veel berichten over dat deze iris scanner bar slecht werkt, tegelijkertijd lees ik ook her en der dat mensen er onwijs tevreden mee zijn.
Gevalletje YMMV!
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 21-04-2017 11:32 ]
Jup viel mij ook gelijk op. Wil eigenlijk wel eentje kopen maar dit houdt me echt tegen.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:20:
[...]
Dat scherm heeft ook al zo'n rode gloed, valt enorm op.
Blijf het ook wat vreemd vinden dat het niet als hardware probleem wordt gezien, naar mijn idee is het aanpassen van de kleuren en lapmiddel waarmee je het echte probleem niet verhelpt maar eerder verhult.
[ Voor 17% gewijzigd door Rabbitto op 21-04-2017 11:35 ]
Santana DarkGeert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:07:
hebben jullie nog een goede tip wat betreft een mooi (amoled) zwart Samsung Theme? Ik vind die witte kleur in het Instellingen menu niet fijn om naar te kijken
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Spotify en Gmail hebben dat ook niet. Ik vind het wel consistent met die rondingen, maar ze hadden prima een accentkleur eruit kunnen halen, ja.Pukson schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:09:
[...]
Dat vind ik dus ook zo jammer van het whatsapp icoon, bijv bij iOS is het mooi opgevuld met groen
thanks Henk!
maar wat ik al eerder vroeg hier, weet jij of het mogelijk is slechts het Instellingen menu te veranderen in dit Thema en dus de icoontjes stock houden?
Ik heb de navigatiebalk al in instellingen zwart gemaakt en daar springt hij ook op. Behalve bij een Samsung of SwiftKey toetsenbord schiet hij snel weer op wit.
Is al eerder gevraagd in dit topic. Je kan in de playstore de "Navbar apps" downloaden, deze kan de kleur aanpassen van je navbar, heb het geprobeerd maar je ziet nog steeds dat de bar verspringt van wit naar zwart.Rabbitto schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:39:
Trouwens nog even een vraag. Weet iemand hoe je de navigatie balk hieronder zwart kunt krijgen? https://www.imgdumper.nl/...nshot_20170421-113714.png
Ik heb de navigatiebalk al in instellingen zwart gemaakt en daar springt hij ook op. Behalve bij een Samsung of SwiftKey toetsenbord schiet hij snel weer op wit.
Jawel hoor: dit is "Santana Dark" met de standaard "Samsung Icoontjes & Wallpapers"...Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:21:
[...]
wat ik jammer vind is, dat als je het thema download en installeert, dat ie ook de icoontjes mee veranderd. Het gaat mij slechts om een soort van dark mode voor de Instellingen menu's.
Voor zover ik weet, is het NIET mogelijk om stock iconen te houden en dus alleen de Instellingen te veranderen met het thema

Ik kan dat alleen maar beamenGeert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:30:
[...]
ook hier werkt de iris scanner boven verwachting (zelfs 's avonds en in de nacht in bijv slaapkamer).
Ik schat dat ik momenteel op 8 op 10 keer in 1 keer unlocked, zit.
Je leest onwijs veel berichten over dat deze iris scanner bar slecht werkt, tegelijkertijd lees ik ook her en der dat mensen er onwijs tevreden mee zijn.
Gevalletje YMMV!
Wel de Stock icoontjes, vond die mooier En die achtergrond van Samsung, dies ook mooi
Daar heb ik even overheen gelezen. Maar vooralsnog geen oplossing daarvoor dus.lebbe02 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:41:
[...]
Is al eerder gevraagd in dit topic. Je kan in de playstore de "Navbar apps" downloaden, deze kan de kleur aanpassen van je navbar, heb het geprobeerd maar je ziet nog steeds dat de bar verspringt van wit naar zwart.
Je kunt in instellingen >display>navigatiebalk toch gewoon zelf een kleur kiezen of bedoel je dat niet?lebbe02 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:41:
[...]
Is al eerder gevraagd in dit topic. Je kan in de playstore de "Navbar apps" downloaden, deze kan de kleur aanpassen van je navbar, heb het geprobeerd maar je ziet nog steeds dat de bar verspringt van wit naar zwart.
Dat maakt de navigatiebalk overal een andere kleur behalve bij het opkomen van het toetsenbord. Daar blijft ie permanent wit. Zie mijn post op deze pagina (link).penscup62 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:48:
[...]
Je kunt in instellingen >display>navigatiebalk toch gewoon zelf een kleur kiezen of bedoel je dat niet?
Ja ik zie nu wat je bedoeltRabbitto schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:50:
[...]
Dat maakt de navigatiebalk overal een andere kleur behalve bij het opkomen van het toetsenbord. Daar blijft ie permanent wit. Zie mijn post op deze pagina (link).
toppie! nogmaals, dank Henk!henklbr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:42:
[...]
Jawel hoor: dit is "Santana Dark" met de standaard "Samsung Icoontjes & Wallpapers"...
[afbeelding][afbeelding]
nou, nog ff Henk. Net Santana Dark gekocht en geinstalleerd. Als ik 'm dus installeer, verandert hij ook al mijn stock icoontjes en die wilde ik dus zoals eerder aangegeven stock houden.henklbr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:42:
[...]
Jawel hoor: dit is "Santana Dark" met de standaard "Samsung Icoontjes & Wallpapers"...
[afbeelding][afbeelding]
Enig idee waar het hier fout gaat of waar ik wat kan veranderen? thanks
(voel me echt een noob nu
edit: @Tweaker1987 bedankt voor de oplossing
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 21-04-2017 12:01 ]
Zelfde stuk van de instellingen, alleen dan bij pictogrammen. Daar die dan weer wijzigen naar de Stock pictogrammen.Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:57:
[...]
nou, nog ff Henk. Net Santana Dark gekocht en geinstalleerd. Als ik 'm dus installeer, verandert hij ook al mijn stock icoontjes en die wilde ik dus zoals eerder aangegeven stock houden.
Enig idee waar het hier fout gaat of waar ik wat kan veranderen? thanks
(voel me echt een noob nu)
pffff zo makkelijk kan het zijn! hahaTweaker1987 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:59:
[...]
Zelfde stuk van de instellingen, alleen dan bij pictogrammen. Daar die dan weer wijzigen naar de Stock pictogrammen.
many thanks!
Tweaker1987 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:14:
[...]

Matt Black
talkin' is cheap, people follow like sheep
oeff die icoontjes van jou. ai ai ai, dat ziet er toch niet uit joh!!? haha
YouTube: HAEVN - Bright Lights live @ TivoliVredenburg HTC10
YouTube: HAEVN - Bright Lights live @ TivoliVredenburg Samsung Galaxy S8
S8 is de winnaar : )Majesty schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:36:
Gisteren nog naar een concert geweest en daar tegelijk met de HTC10 een filmpje met de S8 opgenomen. Bij de HTC10 heb ik de exposure slider naar beneden gezet, voor de rest is alles automatisch:
YouTube: HAEVN - Bright Lights live @ TivoliVredenburg HTC10
YouTube: HAEVN - Bright Lights live @ TivoliVredenburg Samsung Galaxy S8
Hmm qua beeld misschien wel, qua geluid vind ik niet.
Ik zal de telefoons binnenkort eens beiden naar een club toe nemen, dat gaat een enorm verschil geven.
De HTC10 is gewoon erg goed met geluid opnemen, hoe hard het ook is (bass).
Al toegekomen aan de luistersessie met de OPPO?
Ik hoor het graag
dafmay schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:50:
[...]
I hear ya![]()
Ben zelf ook heel erg benieuwd naar de audio kwaliteit vd S8. Ik ga het morgen testen met mijn Oppo PM-3 koptelefoon (bedraad dus).
Ps ik gebruik altijd slechts&alleen de Tidal app (Hifi optie dus de hoogste kwaliteit) voor muziek luisteren op mijn mobiel (en via airplay op m'n Marantz AVR).
Ik gooi morgen nog wel wat bevindingen in de groep...
- Het hoofdscherm, hoe kan ik widgets toevoegen, er staat nu het weer met mijn locatie.
- Hoe kan ik edge notificaties inschakelen? Zag ook voorbeeld dat de edge randen mooi opkleuren bij muziek.
Pizza!
Blijkbaar werkt het dus wel voor sommigen (bedoel dan de 644MB update van vandaag).Razer schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:00:
Benieuwd hoe zit dit voor elkaar gaan boksen![]()
https://www.sammobile.com...way-of-a-software-update/
[ Voor 6% gewijzigd door sc0ut84 op 21-04-2017 13:03 ]
Welkom!Thaimaster schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:59:
2 vragen van iemand die voor het eerst op Android zit.
- Het hoofdscherm, hoe kan ik widgets toevoegen, er staat nu het weer met mijn locatie.
- Hoe kan ik edge notificaties inschakelen? Zag ook voorbeeld dat de edge randen mooi opkleuren bij muziek.
1: Even lang indrukken op een stuk waar niks staat. De optie staat dan onderaan.
2: Settings > Display > Edge screen > Edge lighting (heb hem hier in het Engels staan, en nog niet getest, maar zou moeten werken)
Spuit11, dit is al paar keer voorbij gekomen.Leeuw070 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:02:
Eerste update voor de S8 plus beschikbaar? Update is 664MB groot.
via het AOD zie je van welke apps je notificaties hebt, wil ik deze vervolgens bekijken (door 2x kort te klikken op de betreffende app icon).
Daarna volgt het iris scanner scherm waar ik mezelf telkens zie om mijn iris te scannen.
Kan ik dat scherm skippen? dus notificatie bekijken, iris scannen zonder dat scherm telkens waar ik mezelf zie in het scherm?
Bedankt voor je reactie, het is gelukt.XpanD schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:03:
[...]
Welkom!
1: Even lang indrukken op een stuk waar niks staat. De optie staat dan onderaan.
2: Settings > Display > Edge screen > Edge lighting (heb hem hier in het Engels staan, en nog niet getest, maar zou moeten werken)
Had ik nog een vraag:
- Mijn hele huis ligt vol met lightning kabels, wat raden jullie aan om nu te komen om deze te vervangen?
Wil er graag nog wel 2 laders bij hebben.
Pizza!
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support