Verwijderd

Rabbitto schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:05:
[...]

Forceert een schermcalibratie waarbij hij de roodtint weer goed instelt.
Mag daarna de rode kleur terug default ingesteld worden bij adaptive display of doet hij dat zelf?
dafmay schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:42:
[...]

:) Nog steeds lekker bezig... nu bezig met Nova installeren.

Het is wel weer ff wennen allemaal met Android :D

En ik denk dat voor mij de S8 toch wel te klein is....

Jij? Lekker aan het klooien? >:) Happy?
Ja, same here. Over algemeen zeer tevreden en nog druk met allerlei instellingen te testen/bekijken

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-10 22:42
De vingerafdrukscanner is trouwens ook handig voor het openen van het notificafischerm.

• zaizuney
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-10 23:37

• alper_maestro
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-05 20:59
Gelukkig geen rode gloed hier. Telefoon is supersnel moet ik zeggen geen last van lag ofzo tot nu toe, heb daarnaast de VRS High Pro Shield gekocht en dat ziet er erg goed uit vind ik.

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 19:58
EnigmaNL schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:58:
[...]

Ik heb die app ook gebruikt maar bij mij is het erg langzaam. Als ik op de Bixby knop druk duurt het een aantal seconden voordat er iets gebeurt, hoort dat zo?
Ik ervaar juist precies het tegenovergestelde. Aio werkt soms pas na een aantal keer klikken en bxActions werkt instant hier. Zit nog wel op de software versie van 12 maart zie ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kYelbydRhKJKHgJXhNoiIu1u/thumb.png

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-10 22:37
Ik heb wel een probleempje waar ik hopelijk een oplossing voor kan vinden. In verband met een zakelijk telefoonnummer gebruik ik een VOIP app voor een SIP account. Ik gebruik hiervoor Zoiper. Op mijn S6 werkte dit feilloos, maar op de S8 Plus krijg ik slechts one way audio. Ik kan de beller goed horen, maar de beller hoort geen enkel geluid van mijn kant. Heb verschillende netwerk-opties geprobeerd maar krijg het niet aan de praat. Geldt voor zowel wifi als 4g. Ook bij een andere app CSIPSimple heb ik hetzelfde probleem. Het lijkt erop dat de S8 een soort ingebouwde firewall heeft die de poort voor uitgaande audio blokkeert. Is dit mogelijk en weet iemand hier een oplossing voor?

Een voip-client is erg belangrijk voor mij... :'(

//edit Heb de beta versie van Zoiper geinstalleerd en alles opnieuw ingesteld, probleem lijkt gelukkig vooralsnog opgelost :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hi-Sintar op 20-04-2017 19:58 ]

• alper_maestro
NotSoSteady schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:14:
De vingerafdrukscanner is trouwens ook handig voor het openen van het notificafischerm.
Ik krijg dat maar niet aan de praat om de één of andere reden :P

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 15:44
alper_maestro schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:24:
[...]

Ik krijg dat maar niet aan de praat om de één of andere reden :P
Heb je bij instellingen > geavanceerde functies vingerafdruk gebaren aangevinkt? En wanneer je notificaties hebt of gewoon op het homescreen zit even je vinger van boven naar beneden halen. De balk komt gelijk naar beneden

• alper_maestro
Rabbitto schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:29:
[...]

Heb je bij instellingen > geavanceerde functies vingerafdruk gebaren aangevinkt? En wanneer je notificaties hebt of gewoon op het homescreen zit even je vinger van boven naar beneden halen. De balk komt gelijk naar beneden
Nu wel 8)7

Daarom werkte het niet dus, thx ;)

• lakigucci
Kleine update omtrent rode schermen

http://m.androidcentral.c...tinted-galaxy-s8-displays

[ Voor 20% gewijzigd door lakigucci op 20-04-2017 19:37 ]

• Havoc-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-05 08:04
Hallo,

Gisteren de S8 binnengekregen! helaas heb ik een klein probleem met het always on display (denk ik en hoor graag jullie mening hierover), i.c.m hun infinity display thema. Als ik deze aanzet en het toestel vergrendel dan blijft er een deel van het scherm vel opgelicht in de kleur van het startscherm. Na een paar minuten verdwijnt deze. Ik weet dus niet of dit hoort of niet. Wanneer ik het toestel wil ontgrendelen en het scherm dus start dan schokt het scherm ook even, maar dit kan ook te maken hebben door het overschakelen naar het startscherm. Aangezien het infinity thema een soort animatie is. Ik zal twee foto's toevoegen, 1 met blauwe balk na vergrendelen, en 1 zonder balk, paar minuten na vergrendelen.

Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven, of dit hoort of niet? iemand dit ook al ervaren?

Blauwe balk

Zonder balk

• lakigucci
Havoc-NL schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:38:
Hallo,

Gisteren de S8 binnengekregen! helaas heb ik een klein probleem met het always on display (denk ik en hoor graag jullie mening hierover), i.c.m hun infinity display thema. Als ik deze aanzet en het toestel vergrendel dan blijft er een deel van het scherm vel opgelicht in de kleur van het startscherm. Na een paar minuten verdwijnt deze. Ik weet dus niet of dit hoort of niet. Wanneer ik het toestel wil ontgrendelen en het scherm dus start dan schokt het scherm ook even, maar dit kan ook te maken hebben door het overschakelen naar het startscherm. Aangezien het infinity thema een soort animatie is. Ik zal twee foto's toevoegen, 1 met blauwe balk na vergrendelen, en 1 zonder balk, paar minuten na vergrendelen.

Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven, of dit hoort of niet? iemand dit ook al ervaren?

[afbeelding]

[afbeelding]
Mijne springt van: scherm staat aan->dan dimt het scherm->dan naar zwart en dan pas always On display zonder enige gloed vd wallpaper->na enkele seconden komen de sterren pas erbij.

(probeer is een normale wallpaper en dan weer terug naar zo'n live achtergrond anders)

[ Voor 3% gewijzigd door lakigucci op 20-04-2017 19:51 ]

• alper_maestro
Havoc-NL schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:38:
Hallo,

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is normaal, dat heb ik ook namelijk. Komt denk ik door de live wallpaper.

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 14:33
Rabbitto schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:05:
[...]

Forceert een schermcalibratie waarbij hij de roodtint weer goed instelt.
Niet weg, maar toch echt een stuk beter nu.

• Havoc-NL
lakigucci schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:46:
[...]

Mijne springt van aan stand naar zwart en dan pas always On display zonder enige gloed vd wallpaper.
(probeer is een normale wallpaper en dan weer terug naar zo'n live achtergrond anders)
Dit heb ik geprobeerd, bij normale wallpaper gaat het gewoon goed geen gloed achter.. daarna weer terug naar live achtergrond en weer een gloed. Denk dus dat het daar aan ligt inderdaad! zie ook op een aantal foto's online dat dit het geval is. Bedankt voor je reactie! Wou het gewoon voor de zekerheid weten, geen zin in een ingebrand scherm of wat dan ook straks :p maar dat zal wel meevallen.

• lakigucci
Havoc-NL schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:54:
[...]

Dit heb ik geprobeerd, bij normale wallpaper gaat het gewoon goed geen gloed achter.. daarna weer terug naar live achtergrond en weer een gloed. Denk dus dat het daar aan ligt inderdaad! zie ook op een aantal foto's online dat dit het geval is. Bedankt voor je reactie! Wou het gewoon voor de zekerheid weten, geen zin in een ingebrand scherm of wat dan ook straks :p maar dat zal wel meevallen.
Zolang die gloed na x seconden weg gaat zal je scherm niet inbranden. Maar als het blijft zou ik mn hand er niet voor in 't vuur durven te steken. Factory reset anders of software updaten als je die beschikbaar hebt.

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 04:46
Zijn hier mensen met een orchid grey? Klopt het dat de rand paars is? Alvast bedankt!

• Havoc-NL
lakigucci schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:57:
[...]

Zolang die gloed na x seconden weg gaat zal je scherm niet inbranden. Maar als het blijft zou ik mn hand er niet voor in 't vuur durven te steken. Factory reset anders of software updaten als je die beschikbaar hebt.
Voor de grap ging ik dit dus maar even timen, 3 keer verdwijnt deze gloed exact na 1 minuut, het lijkt er dus op dat dit gewoon zo hoort en dit inderdaad aan de live thema ligt. Na factory reset was dit namelijk nog steeds zo.

Denk en hoop dus dat ik me druk heb gemaakt om niets :) in ieder geval bedankt voor de reacties!

[ Voor 4% gewijzigd door Havoc-NL op 20-04-2017 20:06 ]

• Rabbitto
W84 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:02:
Zijn hier mensen met een orchid grey? Klopt het dat de rand paars is? Alvast bedankt!
De rand is zeker niet paars maar kan in bepaalde belichtingsomstandigheden wel een paarse gloed afgeven,. Het valt op wanneer je in een Samsung showroom sraat met 20 spotjes erop maar totaal niet thuis. Het grijze kleurtje onder het glas is tevens ook beduidend minder paarsig thuis, wederom onder normale omstandigheden. Gewoon mooi grijs met soms een lichtpaarse gloed.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Zag er net eentje en die was eerder roze dan paars.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• lakigucci
Hier nog een page vol high res wallpapers
http://m.imgur.com/gallery/FCnr2

• jagermeister

jagermeister

Top! Dankjewel. ☺

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Gisteren bij coolblue de S8+ besteld vandaag binnengekregen. Echt een mooi toestel , ben er heel blij mee :)

[Battle.net: Forsaken#22243]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Krijg edge lightning voor Whatsapp alleen werkend als scherm al aan heb in een andere app. Als mm mobiel met het scherm uit ligt, komt de effe lightning niet naar voren... Anyone?

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:02
Sleehond schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:00:
Krijg edge lightning voor Whatsapp alleen werkend als scherm al aan heb in een andere app. Als mm mobiel met het scherm uit ligt, komt de effe lightning niet naar voren... Anyone?
op de S7 edge schijnt het ook alleen voor bellen en smsjes te zijn.... Hoop echt dat ze het gaan aanpassen zodat het ook werkt voor andere apps...

Nog 2 dagen wachten :)

Gamertag: timmie271

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
Ik heb mijn werkgevers mail er ook op gezet. Moest extra beveiliging erop. Maar nu werkt smart lock niet meer. Is er een oplossing hiervoor?
jammer als je een zwart toetsenbord hebt, de witte navigatie bar wit blijft.

Iemand een oplossing hiervoor?

• jagermeister

jagermeister

Geert1976 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:04:
jammer als je een zwart toetsenbord hebt, de witte navigatie bar wit blijft.

Iemand een oplossing hiervoor?
Sylvana bellen. ;)

hahaha! wat mij betreft dé post van 2017! lol _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:58
cgok schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:04:
Ik heb mijn werkgevers mail er ook op gezet. Moest extra beveiliging erop. Maar nu werkt smart lock niet meer. Is er een oplossing hiervoor?
Gebruik bijv. Outlook i.p.v. de ingebouwde mail client. Die heeft minder rechten, ondanks dat die app ook beheerder wil worden, en laat o.a. smartlock beschikbaar.

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022

• jagermeister

jagermeister

Klopt. Neemt niet op. ;)

Maar serieus. Was maar een flauw grapje van me. Hoop juist dat het Sylvana goed gaat en dat ze alle negatieve terreur te boven komt. Die vrouw is echt kapot gemaakt. Niet terecht imho.

jagermeister schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:27:
[...]

Klopt. Neemt niet op. ;)

Maar serieus. Was maar een flauw grapje van me. Hoop juist dat het Sylvana goed gaat en dat ze alle negatieve terreur te boven komt. Die vrouw is echt kapot gemaakt. Niet terecht imho.
euhhhh verkeerde topic? :+ ;w ;w

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-10 13:45
Sleehond schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:00:
Als je pop up melding in de instellingen van Whatsapp aan zet werkt het wel. Net geprobeerd nadat iemand anders hier in het topic op wees.

Het enige irritante is dan wel dat je eerst een beantwoorden pop up venster krijgt op het moment dat je het scherm aan zet ipv het vergrendelscherm. Dat is de mooi uitziende gimmick mij niet waard dus maar weer uitgezet. :|

Youtube

• jagermeister

jagermeister

Wellicht, maar ik maakte de grap. Een ander vond het niet ok, dus ik nuanceer. ;)

Back on topic. :)

• Rabbitto
Radiance schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:28:
[...]

Als je pop up melding in de instellingen van Whatsapp aan zet werkt het wel. Net geprobeerd nadat iemand anders hier in het topic op wees.

Het enige irritante is dan wel dat je eerst een beantwoorden pop up venster krijgt op het moment dat je het scherm aan zet ipv het vergrendelscherm. Dat is de mooi uitziende gimmick mij niet waard dus maar weer uitgezet. :|
Precies hetzelfde gedaan. Die lelijke whatsapp popup was mij het niet waard. Ik heb tevens de led view cover erop dus je ziet er bij mij toch al niets van.

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Kunnen ze die rode gloed niet fixe met een software update bijvoorbeeld ? Ik zie het rood alleen een beetje bij mijn edge randen met een witte achtergrond.

[Battle.net: Forsaken#22243]

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
NetRipper schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:23:
[...]

Gebruik bijv. Outlook i.p.v. de ingebouwde mail client. Die heeft minder rechten, ondanks dat die app ook beheerder wil worden, en laat o.a. smartlock beschikbaar.
Dank je wel, dat was het.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik had vanmorgen de s8 in men handen en het viel me op dat de scherm enorme colorshift had bij het kijken onder een hoek. Wit wordt witpaars bij browsen bijvoorbeeld.

Je keek nieteens echt schuin ofzo.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Lees net op XDA dat iemand bij Carphone Warehouse 30 S8's heeft gecontroleerd... Wel geteld twee toestellen hadden een scherm zonder rode gloed. Mijn hoop op een omruil en wel goed toestel te krijgen is dan ook nihil. Kans op loterij winnen net zo groot vermoed ik. Rest de vraag of ik er mee kan leven of dat ik mijn geld terug wil.

• Sleehond
  • Nu online
Vreemd zoveel mensen last van rood gloed. Heb nu 4 toestellen gezien incl mezelf en alles zo wit als het maar kan.

• Rabbitto
Sleehond schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:56:
Vreemd zoveel mensen last van rood gloed. Heb nu 4 toestellen gezien incl mezelf en alles zo wit als het maar kan.
Ik heb er zelf ook helemaal geen last van. Of ik moet echt niet zien wat mensen bedoelen.

• Sleehond
  • Nu online
Rabbitto schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:03:
[...]

Ik heb er zelf ook helemaal geen last van. Of ik moet echt niet zien wat mensen bedoelen.
Begin ook aan mezelf te twijfelen bijna haha. Vond het wel oprecht zuur voor mensen die het hebben. Enorm balen en veel gedoe natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 20-04-2017 22:12 ]

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb de orchid gray s8+

Het is meer een soort metalic paars/grijs/blauw zou ik zeggen. Roze zie ik er persoonlijk niet in hoor. Misschien bij bepaalde lichtval (kunstlicht) lijkt het wat meer violet. Alleen de rand dan. Overheersend is de metalic glans vind ik.

De achterkant is best donker grijs/paars. Mooie aparte kleur.
Er zit een firmware-update aan te komen:

https://www.galaxyclub.nl...ril-patch-nog-niet-in-nl/

UN-branded België (LUX) & Duitsland (DBT) S8+ als 1e aan de beurt...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Heb de S8 plus vandaag gekregen. Eerste indruk: supermooi toestel met vooral echt een prachtig scherm. Rode gloed heb ik nog niet gezien of is me nog niet opgevallen. Ik heb de zwarte btw.

Positie vingerafdrukscanner slaat inderdaad werkelijk echt nergens op. Wie heeft dat bedacht? Gewoon eigenlijk totaal onbruikbaar. Daardoor gebruik ik gezichtsherkenning op fast mode maar als het donker wordt werkt dat dus niet meer waardoor ik met pattern moet unlocken. Niet echt handig dus. Dan maar trusted locaties toevoegen maarja thuis hou ik hem liever ook gewoon gelocked.

Verder vallen framedrops me op bij bepaalde akties, zo simpel als het weghalen van icoontjes op het bureaublad. Het valt me ook op dat de software wederom enorm zwaar is en er veel wordt meegeleverd. Dat is echt wennen zeker als je net als ik van Cyanogenmod etc. komt. Het jeukt nu al om te flashen eigenlijk (niet dat het kan).

Maargoed dit is na 4 uur, de tijd zal het uitwijzen :)

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:02
henklbr schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:15:

Nice! M.n. de kleurcalibratie verbetering. Maar we zullen gaan zien wat het gaat opleveren...

• Rabbitto
mkools24 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:15:
Heb de S8 plus vandaag gekregen. Eerste indruk: supermooi toestel met vooral echt een prachtig scherm. Rode gloed heb ik nog niet gezien of is me nog niet opgevallen. Ik heb de zwarte btw.

Positie vingerafdrukscanner slaat inderdaad werkelijk echt nergens op. Wie heeft dat bedacht? Gewoon eigenlijk totaal onbruikbaar. Daardoor gebruik ik gezichtsherkenning op fast mode maar als het donker wordt werkt dat dus niet meer waardoor ik met pattern moet unlocken. Niet echt handig dus. Dan maar trusted locaties toevoegen maarja thuis hou ik hem liever ook gewoon gelocked.

Verder vallen framedrops me op bij bepaalde akties, zo simpel als het weghalen van icoontjes op het bureaublad. Het valt me ook op dat de software wederom enorm zwaar is en er veel wordt meegeleverd. Dat is echt wennen zeker als je net als ik van Cyanogenmod etc. komt. Het jeukt nu al om te flashen eigenlijk (niet dat het kan).

Dit. De vingerafdrukscanner met de s8 + is echt beschamend slecht bedacht. Als ze hem letterlijk 5 cm naar onder hadden verplaatst was het al ok geweest. Dit was overduidelijk een moment van: Oh ja we krijgen het niet voor elkaar de vingerafdrukscanner in de nieuwe homeknop te integreren dus pleur maar even achterop, liefst zover mogelijk van je vinger af. Gezichtsherkenning werkt gelukkig goed maar eenmaal savonds reageert ie al bijna niet meer. Eigenlijk onacceptabel voor een vlaggenschip. Samsung overspoelt je natuurlijk wel met features die leuk zijn maar dit soort ergonomische foutjes zijn natuurlijk van de zotte.

• Sleehond
  • Nu online

Ziet er goed uit, dikke update van in de 600mb. Las ook stabilisatie van Bixby. Misschien kunnen ze dat soepeler maken als je naar Bixby pagina veegt, daar zit nog wat stroperigheid.

• lakigucci
Sleehond schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:56:
Denk dat ik mijn witte scherm s8 maar voor 999 te koop ga zetten 😂. Worden nog zeldzaam zo haha

• Rabbitto
lakigucci schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:27:
[...]

Denk dat ik mijn witte scherm s8 maar voor 999 te koop ga zetten 😂. Worden nog zeldzaam zo haha
Levert je nog meer op dan een Nes mini Classic op marktplaats >:)

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Gisteren mijn S8plus ontvangen. Een super toestel dat gewoon goed werkt. Vingerprintscanner inderdaad op een rare plek, maar werkt op zich oke. Gezichtsontgrendeling werkt verbazingwekkend goed. Zelfs als ik mijn telefoon in mijn auto in de houder heb geplaatst en niet goed voor mijn telefoon zit scant hij mijn gezicht snel.
Wel een paar vragen over meldingen die ik krijg en die ik uit wil zetten. Heb al gekeken onder Instellingen-Meldingen en dan ook de geavanceerde meldingen, maar kan deze zaken niet vinden:

- als je je telefoon hebt ontgrendeld krijg je steeds de melding: Omhoog of omlaag vegen voor alle apps, echt super irritant. Hoe krijg ik die melding weg.
- als ik bluetooth inschakel opent er steeds een scherm met alle aanwezige bluetooth apparaten. Hoe voorkom ik dat ik dat scherm te zien krijg?
- Ik wil graag mijn Whatsapp meldingen niet als pop-up in die bovenbalk zien. Nu heb ik wel de optie gevonden om alles uit te schakelen, maar ik wil gewoon meldingen blijven ontvangen (geluid, trillen, horloge enz.) alleen geen melding in die bovenbalk.

• lakigucci
mkools24 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:15:

.
Gebruik dan de iris scanner. Deze werkt top! Ook in het donker dmv de infrarood. 👌🏽👍🏽

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:36
mastamasta schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:29:

- als je je telefoon hebt ontgrendeld krijg je steeds de melding: Omhoog of omlaag vegen voor alle apps, echt super irritant. Hoe krijg ik die melding weg.
- als ik bluetooth inschakel opent er steeds een scherm met alle aanwezige bluetooth apparaten. Hoe voorkom ik dat ik dat scherm te zien krijg?
- Ik wil graag mijn Whatsapp meldingen niet als pop-up in die bovenbalk zien. Nu heb ik wel de optie gevonden om alles uit te schakelen, maar ik wil gewoon meldingen blijven ontvangen (geluid, trillen, horloge enz.) alleen geen melding in die bovenbalk.
Melding gaat vanzelf weg.

Bluetooth weet ik zo niet

De pop-up banner kun je niet uitschakelen zover ik weet. Kan alleen in iOS

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 20-04-2017 22:54 ]

• mastamasta
Garret1410 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:50:
[...]

Melding gaat vanzelf weg.

Bluetooth weet ik zo niet

De pop-up banner kun je niet uitschakelen zover ik weet. Kan alleen in iOS
Klopt dat zie ik, maar iedere keer als je ontgrendelt dan krijg je die melding weer en dat wordt wel vervelend.

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Wat is jullie idee over de camera, de 4:3 (12mp) of de 16:9 (9.1mp) resolutie?
De 4:3 zien er echt niet uit op zo'n mooi scherm!

• Garret1410
mastamasta schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:56:
[...]

Klopt dat zie ik, maar iedere keer als je ontgrendelt dan krijg je die melding weer en dat wordt wel vervelend.
:) ik bedoel dat de melding niet meer terug komt. Ik heb hem tenminste niet meer gezien.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:05
Is er al een werkende immersive mod voor de S8? Lijkt me tof dat de soft keys gewoon verdwijnen en je ze omhoog kan swipen om te tonen

GMD uit de store werkt niet

[ Voor 10% gewijzigd door Pukson op 20-04-2017 23:12 ]

• mkools24
mastamasta schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:29:
Gisteren mijn S8plus ontvangen. Een super toestel dat gewoon goed werkt. Vingerprintscanner inderdaad op een rare plek, maar werkt op zich oke. Gezichtsontgrendeling werkt verbazingwekkend goed. Zelfs als ik mijn telefoon in mijn auto in de houder heb geplaatst en niet goed voor mijn telefoon zit scant hij mijn gezicht snel.
Wel een paar vragen over meldingen die ik krijg en die ik uit wil zetten. Heb al gekeken onder Instellingen-Meldingen en dan ook de geavanceerde meldingen, maar kan deze zaken niet vinden:

Ik heb gelijk Nova launcher geinstalleerd. Stukken beter al.

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Odinrage schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:57:
Wat is jullie idee over de camera, de 4:3 (12mp) of de 16:9 (9.1mp) resolutie?
De 4:3 zien er echt niet uit op zo'n mooi scherm!
De 16:9 is een gecropt beeld van de 4:3 opname. Dus als je een foto toch gaat bewerken, kies dan altijd 4:3 die je dan zelf kan bijsnijden. Wil je point-and-click en op je telefoon houden voor je galerij, dan kan je misschien beter 16:9 schieten. Het blijft inderdaad wel een raar gezicht die 4:3-verhouding op een 18,5-9 scherm

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• mkools24
lakigucci schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:33:
[...]

.
Gebruik dan de iris scanner. Deze werkt top! Ook in het donker dmv de infrarood. 👌🏽👍🏽
Werkt ok inderdaad, maar het probleem is dat je eerst power button, dan swipe en dan kun je pas iris scannen. Dus 3 bewegingen om te unlocken 8)7

Met m'n Moto 4G was het 1x vinger op de scanner en boom unlocked.

• mkools24

Ik draai deze al, kwam vanavond binnen.

• mastamasta
mkools24 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:17:
[...]

Ik heb gelijk Nova launcher geinstalleerd. Stukken beter al.
Goed idee, ook jaren naar alle tevredenheid gebruikt in het verleden.

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10 22:19
Pukson schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:11:
Is er al een werkende immersive mod voor de S8? Lijkt me tof dat de soft keys gewoon verdwijnen en je ze omhoog kan swipen om te tonen

GMD uit de store werkt niet
Google Play: All in one Gestures zou het moeten kunnen.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
mkools24 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:21:
[...]

Werkt ok inderdaad, maar het probleem is dat je eerst power button, dan swipe en dan kun je pas iris scannen. Dus 3 bewegingen om te unlocken 8)7

Ga naar de irisscan opties, daar kun je inschakelen dat ie direct gaat scannen.

• knetterboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 14:12
mkools24 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:21:
[...]

Nee dat hoeft niet, zie een aantal berichten terug. Stap 2 (swipe) kun je overslaan bij instellingen van de irisscanner. Alleen vind ik het zelf jammer dat het toch nog vrij precies komt onder welke hoek en op welke afstand je het toestel voor je moet houden. Face unlock is minder strict.

• Pukson
Zie het wel staan in de beschrijving maar in de app zelf kan ik het niet terugvinden

• cliors
Pukson schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:55:
[...]

Zie het wel staan in de beschrijving maar in de app zelf kan ik het niet terugvinden
Je moet eerst een knop kiezen, bijvoorbeeld "volume +", en daarna in het menu dat verschijnt onder "action" scrollen naar beneden en de immersive mode kiezen.
Vervolgens activeer je de mode dus via het volume + knopje

• Sleehond
  • Nu online
mkools24 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:24:
[...]

Ik draai deze al, kwam vanavond binnen.
Ok.... hoe dat dan?
Hier nog niks binnen.

Je bevindingen?

• Pukson
cliors schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:59:
[...]

Je moet eerst een knop kiezen, bijvoorbeeld "volume +", en daarna in het menu dat verschijnt onder "action" scrollen naar beneden en de immersive mode kiezen.
Vervolgens activeer je de mode dus via het volume + knopje
Dankje! Alleen krijg ik nu mijn volume niet meer hoger met de knop, ook werkt mijn toetsenbord niet in immersive mode maar damn it looks dope

[ Voor 14% gewijzigd door Pukson op 21-04-2017 00:09 ]

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Heb de verleiding niet kunnen weerstaan en ook een s8 plus gekocht. Ik heb me suf gezocht maar kan het niet vinden, is het mogelijk om die suffe popup meldingen uit te schakelen? Ik krijg het bij sms berichten maar ook met Whatsapp

• cliors
Pukson schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:03:
[...]

Dankje! Alleen krijg ik nu mijn volume niet meer hoger met de knop, ook werkt mijn toetsenbord niet in immersive mode maar damn it looks dope
Het volume knopje was een voorbeeld, je hebt nog een paar andere opties : )

Klik in het programma op de 3 stipjes rechtsboven en daarna op custom keys. Klik daarna op de bixby knop (onder volume -) en daarna op add. Vervolgens zal er onder custom keys het cijfer "1082" verschijnen. Daarop klikken en de functie immersive mode kiezen.

• Pukson
cliors schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:07:
[...]

Het volume knopje was een voorbeeld, je hebt nog een paar andere opties : )

Klik in het programma op de 3 stipjes rechtsboven. Klik daarna op de bixby knop (onder volume -) en daarna op add. Vervolgens zal er onder custom keys het cijfer "1082" verschijnen. Daarop klikken en de functie immersive mode kiezen.
Die optie heb ik ook maar tja als zo de update binnenkomt is die knop ook niet meer bruikbaar daarvoor.

• cliors
Pukson schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:08:
[...]

Die optie heb ik ook maar tja als zo de update binnenkomt is die knop ook niet meer bruikbaar daarvoor.
Je kan ook onder het menu "swipe" bepaalde "swipes" de functie immersive koppelen.

• Pukson
cliors schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:10:
[...]

Je kan ook onder het menu "swipe" bepaalde "swipes" de functie immersive koppelen.
Top dat was de gouden tip! Word nu geactiveerd doormiddel van in de rechterhoek te swipen zo komt het scherm ook echt tot zijn recht:)

Weet je toevallig waarom het toetsenbord niet werkt in immersive mode?

[ Voor 9% gewijzigd door Pukson op 21-04-2017 00:17 ]

• cliors
Pukson schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:16:
[...]

Top dat was de gouden tip! Word nu geactiveerd doormiddel van in de rechterhoek te swipen zo komt het scherm ook echt tot zijn recht:)

Weet je toevallig waarom het toetsenbord niet werkt in immersive mode?
Waar gebruik je het voornamelijk voor dan?
Als ik aan het scrollen ben zonder die knopjes onderaan word ik gek :D

• Pukson
Puur omdat ik het mooi vind, en op een pagina kan je in 1 opslag net iets meer zien. Knopjes komen te voor schijn door naar boven te swipen dus heb je ze nodig dan haal je ze tevoorschijn:)

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-10 17:43
Die app moet toegang tot GPS, camera en bestanden? En anders crashed hij gewoon? Nee dank je. Zie ook de 1-ster reviews..

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-10 10:16
Zijn er mensen die Tomtom aan de praat krijgen op de S8+. Bij mij start hij niet op.

Verwijderd

rwarmink schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 01:12:
Zijn er mensen die Tomtom aan de praat krijgen op de S8+. Bij mij start hij niet op.
Heb hem hier op een S8, werkt prima.
Heb wel een abonnement op de TomTom mobile go. Zelfde abonnement werkt ook op iPhone 7+

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-10 20:52
Merkte vandaag dat Flitsmeister een paar keer vastliep. Moest hem meerdere keren herstarten en
kan dus een duur geintje zijn als het niet werkt.
TIP voor mensen die ook Always On Display gebruiken;

Zoals een ieder wellicht weet zal de klok en informatie steeds iets verspringen om burn in tegen te gaan, echter het icoontje van de home button zal je ten alle tijden zien op 1 en dezelfde positie onderaan.
Dit kan ervoor zorgen dat op den duur daar burn in ontstaat (zeer grote kans zelfs, zeker als je het AOD altijd geactiveerd hebt)

Je kan er voor kiezen om het icoontje niet zichtbaar te maken in het AOD en toch de functie van die home button te behouden.

hoe?

- ga naar de instellingen van het Always on Display menu
- selecteer: Inhoud voor weergave en kies voor Klok of informatie (nu zal je hom button icoon niet meer zichtbaar zijn en toch zijn functie behouden!)

;)

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 21-04-2017 04:57 ]

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/byg5wL.pngAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/aD1zYC.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/JbiWdD.png

WARNING: Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Deze ROM is de laatste ROM voor Nederland (PHN), gereleased 21 apr 17
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Noot: Na het installeren van deze ROM, krijg je WEL OTA-updates op je toestel!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.****** has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* Android 7.0
* April security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements
* Camera Firmware-update

Model SM-G955F
Model name Galaxy S8+
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 11168760
Build date Tue, 11 Apr 2017 13:35:33 +0000
Security Patch Level 2017-04-01
Product code PHN
PDA G955FXXU1AQDD
CSC G955FOXM1AQDD
Download for install with Odin 3.12.3: MegaNZ

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.3

[ Voor 5% gewijzigd door henklbr op 21-04-2017 08:02 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-10 20:02
Ik heb de update zojuist OTA binnengekregen :)

• Garret1410
Update komt hier ook al binnen.

De S8 even getest naast S7 en merk wel dat de S8 directer reageert op commando's. Dus iets minder lag. Is weer positief.

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-10 22:39
Standby tijd is wel echt goed :Y 1% eraf na 8 uur slaap.

• W84
Ik ben heel erg aan het twijfelen qua kleur. De zwarte vind ik eigenlijk best sexy, maar ik heb zo'n idee dat de bezel geverfd zwart is en gevoelig is voor beschadigingen. Dat vond ik dan weer mooi aan de S6 en S7 met dat blanke metaal. De enige die daarvan in de buurt komt is de S8 in zilver.

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:35
Werkt Bixby remapping nog na deze update?

• Hakki
  • Laatst online: 06:58
Wat ik me afvraag bij update, wordt dat nu op de achtergrond gedaan en gewoon rebooten zonder optimalisatie van apps (dubbele boot partitie mogelijk in nougat) of nog zelfde als vroeger dat je je gsm tijdje niet kan gebruiken door omschakeling en optimalisaties apps?
Vraag me eveneens af of dit al zo werkt met de Pixels van Google.

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-10 20:02
Hakki schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:56:
Wat ik me afvraag bij update, wordt dat nu op de achtergrond gedaan en gewoon rebooten zonder optimalisatie van apps (dubbele boot partitie mogelijk in nougat) of nog zelfde als vroeger dat je je gsm tijdje niet kan gebruiken door omschakeling en optimalisaties apps?
Vraag me eveneens af of dit al zo werkt met de Pixels van Google.
Dat laatste. De optimalisatie wordt op de achtergrond uitgevoerd. Je kan de telefoon dan gewoon gebruiken.

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-10 13:29
Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 04:54:

Zoals een ieder wellicht weet zal de klok en informatie steeds iets verspringen om burn in tegen te gaan, echter het icoontje van de home button zal je ten alle tijden zien op 1 en dezelfde positie onderaan.
Dit kan ervoor zorgen dat op den duur daar burn in ontstaat (zeer grote kans zelfs, zeker als je het AOD altijd geactiveerd hebt)

Je kan er voor kiezen om het icoontje niet zichtbaar te maken in het AOD en toch de functie van die home button te behouden.

hoe?

- selecteer: Inhoud voor weergave en kies voor Klok of informatie (nu zal je hom button icoon niet meer zichtbaar zijn en toch zijn functie behouden!)

;)
Bij mij verspringt de klok niet, is dat ook een instelling want ik vind er niks over in het always on menu.

Verwijderd

W84 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:41:
Ik ben heel erg aan het twijfelen qua kleur. De zwarte vind ik eigenlijk best sexy, maar ik heb zo'n idee dat de bezel geverfd zwart is en gevoelig is voor beschadigingen. Dat vond ik dan weer mooi aan de S6 en S7 met dat blanke metaal. De enige die daarvan in de buurt komt is de S8 in zilver.
De zilver is naar mijn mening ook de mooiste. Komt meest futuristisch over en komt meer tot zijn recht. Zwart lijkt het allemaal zo plastic. Met een translucent hoesje is het helemaal af.

• Jeshter2000
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-02-2024
Ik heb het automatisch updaten uitgezet totdat ik weet of je die BixbyButton weer kan remappen. Ik las dat je ergens Bixby met package disabler uit kan zetten en dat het dan nog wel zou lukken.

Graag verneem ik of dat nog mogelijk is...

• W84
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:08:
[...]

De zilver is naar mijn mening ook de mooiste. Komt meest futuristisch over en komt meer tot zijn recht. Zwart lijkt het allemaal zo plastic. Met een translucent hoesje is het helemaal af.
True. Toevallig was ik net aan het kijken voor een clear cover en in zilver ziet het er erg mooi uit. Nu je het zegt lijkt de zwarte een beetje op oude Samsung toestellen toen ze nog van plastic waren. Bij de S7 was die combinatie van zwart met blank aluminium bezel top.

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:59
Foxpat schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:38:
Wat heb je dan aan? Ik verlies 5 %
Maar heb dan wel wifi bluetooth en mobiele gegevens aan

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-10 09:15

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 04:54:

hoe?

;)
Nu blijft er een lap tekst staan onderin..druk op de startknop, blabla

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• rapanui
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-10-2024
Rabbitto schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:54:
Ik merk trouwens dat mijn verbinding via KPN met VOLTE helemaal niet werkt. Ik ben onverstaanbaar voor mensen, ook via headsets ingeplugd via de Aux ingang.
Dat bevestigt volgens mij dat het toestel van mobiel.nl in ieder geval niet nederlands is, maar een europees gericht model. Zo gauw ik VOLTE (communicatie via 4G) uitzet is mijn verbinding glashelder.
Hebben anderen dit ook?
Op mijn Galaxy S6 Edge werkte het altijd perfect.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Gesprek wordt via KPN VoLTE opgezet vanaf een S8 naar een Iphone7 met ook een KPN 4G abbo. Gesprekken zijn onverstaanbaar. Bellen naar vaste nummers gaat wel goed.

Gebeld met KPN en volgens de KPN medewerker moet ik VoLTE maar uitzetten op mijn S8 |:(

Verwijderd

Foxpat schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:38:
Is dat zo bijzonder?
Ben bij mijn Note 4 niet anders gewend.
Pagina: 1 ... 15 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support