• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-10 22:37
Ben ook de gelukkige eigenaar van een S8 Plus, kom van de S6 af en wat een vooruitgang!

Geen last van rode gloed over het scherm maar wel op de edge randen. Ik lees dat meer mensen hier last van hebben, terugsturen heeft dan weinig nut aangezien de kans groot is om eenzelfde terug te krijgen? Heb hem aangeschaft via mobiel.nl en heb eerlijkgezegd ook weinig zin om hem langere tijd kwijt te zijn.

• panicx72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-10 10:30
Werkt de Aux ingang bij iedereen?
Ik stop de oordopjes er in en er komt geen geluid uit..
Ook al met andere oordopjes geprobeerd..

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
panicx72 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:19:
Zit er geen stof in? Hoor je wel een klik?

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 22:43
Ligt het aan mij of is de google assistant niet beschikbaar?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:32
panicx72 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:19:
Klinkt niet goed, zeker als je andere dopjes heb geprobeerd. Idd even uitblazen, wellicht net een groter stof hapje erin gekropen?

Als dat niet helpt een harde reset even? Geen idee of dat helpt hoor...?

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-10 15:10

Leviathan23

I am the proof....

waar is de "nachtklok" die op de S7 wel stond? zodat je 's avonds aan de edge zijde een klokje had???

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 13:18
Ook een dag in gebruik. Mijn ervaring tot nu afkomstig vanaf een 3T:

- wennen vanaf een OnePlus3T. Veel kleiner maar in een positieve zin. 3T was net te groot.
- mis soms wel de 'knock to wake' maar zal zal wel weggaan
- prachtig scherm. Wel heb ik hem op zijn hoogste resolutie gezet, wil alles op zn max gebruiken om daarna indien nodig gaan bezuinigen voor de batterij
- sinds 08:30 uit de autolader, nu om 15:30 nog 39%. Uiteraard wel de eerste dag pas; batterij moet nog sterker worden maar ik moet ook nog veel installeren.
- Vingerafdrukscanner is niet slecht geplaats maar slechtER, voorop werkte een fractie sneller. Toch denk ik dat met gewenning het issue verdwijnt. Ik zie mensen met 1 hand een flipcase openen en S5 vingerafdruk swipen, dus je erg wat handiger in worden qua grip.
- camera heeft zich gelijk al paar keer bewezen. Even snel foto maken = even snel foto maken, en goed ook.
- weergave is prima maar het soepje resolutie, dpi en lettertype grootte geeft soms toch wel een lelijke interface. Maargoed afstemming daarin zie je amper bij Android
- Bixby amper wat mee gedaan, al wordt het op diverse plaatsen in de telefoon wel in je gezicht geduwt.
- wel stoorde ik mij aan de Bixby knop, deze zit onder de volumetoetsen en bij het proberen zachter te zetten van een Youtube filmpje... einde Youtube filmpje, hallo Bixby.. Grr
- toestel is (te) glad. Hier zal ik snel een ruwe case omheen doen

Voor zover ik zie is het scherm niet roze. Wel twijfel ik hierover bij de zijkanten onder een bepaalde hoek, maar het kan ook komen doordat ik denk dat ik het zie.

Kunnen degene die het aan de zijkant hebben een foto posten?

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Kappade schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:38:

- wennen vanaf een OnePlus3T. Veel kleiner maar in een positieve zin. 3T was net te groot.
- prachtig scherm. Wel heb ik hem op zijn hoogste resolutie gezet, wil alles op zn max gebruiken om daarna indien nodig gaan bezuinigen voor de batterij
- sinds 08:30 uit de autolader, nu om 15:30 nog 39%. Uiteraard wel de eerste dag pas; batterij moet nog sterker worden maar ik moet ook nog veel installeren.
- Vingerafdrukscanner is niet slecht geplaats maar slechtER, voorop werkte een fractie sneller. Toch denk ik dat met gewenning het issue verdwijnt. Ik zie mensen met 1 hand een flipcase openen en S5 vingerafdruk swipen, dus je erg wat handiger in worden qua grip.
- camera heeft zich gelijk al paar keer bewezen. Even snel foto maken = even snel foto maken, en goed ook.
- weergave is prima maar het soepje resolutie, dpi en lettertype grootte geeft soms toch wel een lelijke interface. Maargoed afstemming daarin zie je amper bij Android
- Bixby amper wat mee gedaan, al wordt het op diverse plaatsen in de telefoon wel in je gezicht geduwt.
- wel stoorde ik mij aan de Bixby knop, deze zit onder de volumetoetsen en bij het proberen zachter te zetten van een Youtube filmpje... einde Youtube filmpje, hallo Bixby.. Grr

Voor zover ik zie is het scherm niet roze. Wel twijfel ik hierover bij de zijkanten onder een bepaalde hoek, maar het kan ook komen doordat ik denk dat ik het zie.

dubbel tap op de starttoets op het scherm zou ook moeten werken

• knetterboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 14:12
Batsu schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:40:
[...]

dubbel tap op de starttoets op het scherm zou ook moeten werken
Eén keer iets harder drukken op de plaats waar de homeknop zit. Dan wordt ie ook wakker.

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10 10:02
Aan de eigenaren van de Note 4. hoe bevalt de S8/S8+ ten opzichte van de Note 4?

• RielN
Over roze gloed: ik heb dit bij alle amoled displays gezien onder een hoek. Stoor me er niet aan.

• panicx72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-10 10:30
Ryan_ schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:20:
[...]

Zit er geen stof in? Hoor je wel een klik?
Yup hoor zeker een klik.
Zit ook geen stof in.
Dopjes zouden moeten werken zodra ze er in zitten toch?

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:03
Pakhtun schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:43:
Aan de eigenaren van de Note 4. hoe bevalt de S8/S8+ ten opzichte van de Note 4?
hier een note 4 gebruiker met CM erop. Nu de s8+

Scherm, fijn dat hij smaller is - ligt er goed in de hand. Wel verder merkbaar kleiner evengoed.
Kwaliteit scherm, dat is oke - maar de note 4 die ik had is rustiger lijkt wel, en beter qua kleur.

Qua snelheid merk ik een verbetering, misschien niet heel rieel omdat ik CM 12 draaide,
maar niks mis mee, geen echte haperingen.

Ik heb hem nu een dag in gebruik, en ik vind hem fijn in het gebruik. Ook zoals de andoroid
versie er nu op staat, zie ik voorlpoig geen reden om hem te flashen (als dat al kan ooit weer)

Enigste probleem wat ik ga voorzien, maar die natuurlijk wel oplosbaar is, is de accu.
In mijn note 4 heb ik 2 keer er een nieuwe in gezet. Altijd fijn om goed presterende
accu te hebben vind ik. Dat gaat wat lastiger worden.

Verwijderd

Leviathan23 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:37:
waar is de "nachtklok" die op de S7 wel stond? zodat je 's avonds aan de edge zijde een klokje had???
Onder Display --> always on display

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Kappade schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:38:

Ik heb het ook op de zijkanten alleen. Duidelijk zichtbaar voor mij. Sommige zien het niet en sommige wel dat vind ik ietwat vreemd. Je begint dan bijna te twijfelen aan jezelf. Hoe dan ook. Hoogst irritant en hij gaat weg. Ik cancel de hele boel inclusief verlenging.

• bangsat
RielN schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:45:
Over roze gloed: ik heb dit bij alle amoled displays gezien onder een hoek. Stoor me er niet aan.
Dit is nu juist niet in een hoek, maar recht voor me raap. Dat is echt wel irritant.

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:34:
Na een dagje vertraging heb ik de S8 (Gray) vandaag ook in ontvangst mogen nemen.

Eerste ervaringen zijn goed, toestel is erg mooi en het scherm is fantastisch.
De Android ervaring is wel behoorlijk stroef als je net van een Pixel XL komt, Android loopt een stuk minder en je ziet duidelijk dat hij een beetje moeite heeft met de skin en al de bijkomende features.

Ik heb de Pixel Launcher erop gezet en dat maakt het wel iets beter maar het is allemaal niet zo silky smooth als de daadwerkelijke pixel, iemand zei het hier al eerder. Het is net alsof deze phone op 30 fps draait en de Pixel op 60fps. Zo meteen de overbodige Samsung crap uitschakelen en dan maar eens in gebruik nemen :)
Ik merk dat ook ja, komende van een HTC M8. Samsung is in veel gevallen nauwelijks sneller (en zelfs kleiner! ;) ). Scherm is wel mooier en denk dat de langwerpigheid in de nabije toekomst ook echt wel voordelen heeft. (On-screen keyboard + meer ruimte voor een app bijvoorbeeld.)

Geluid is heeeeel anders dan van de HTCs, ook wat er uit de 3,5mm jack komt. De HTC is veel warmer met veel meer bas, de samsung klinkt in verhouding veel scheller en platter.

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-10 13:45
Leviathan23 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:37:
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:51:
[...]

Onder Display --> always on display
Kleine correctie, die optie zit onder schermvergrendeling en beveiliging. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Radiance op 20-04-2017 15:57 ]

Youtube

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-10 14:05
Allen, Is er een optie om de nav-bar altijd doorzichtig te laten zijn net als op de home page? Bij alle apps wordt het gewoon een saaie zwarte balk.

Verwijderd

Ik zie nu pas aan de rechter zijkant(Edge) een kleine rode gloed. Ik zie het nu alleen omdat het gemeld is maar het stelt niets voor. Als je de hoek iets draait naar je gezicht is het weg. Dus het zit niet in het scherm maar in het glas precies waar de ronding begint. Komt omdat het glas dikker wordt vanwege de kijkhoek. Stelt echt helemaal niets voor. Ik zie het ook alleen met een witte achtergrond zoals e-mail openen.

Maar schijnbaar zijn er batches met wel een flinke afwijking http://www.pocket-lint.co...ticeable-red-tint-problem

Reactie van Samsung zelf http://www.androidcentral...tinted-galaxy-s8-displays
Storm in een glas water.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2017 16:22 ]

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-10 15:10

Leviathan23

I am the proof....

Radiance schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:56:
[...]

[...]

Kleine correctie, die optie zit onder schermvergrendeling en beveiliging. :)
thanks.....je kunt geen bepaalde tijden meer aangeven??

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 13:18
Ligt het aan mij of is de onderste balk met knoppen (na instellen op zwart) ook bij jullie niet de gekozen kleur in oa whatsapp? Ziet er niet uit soms xD

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:59
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:18:
Ik zie nu pas aan de rechter zijkant(Edge) een kleine rode gloed. Ik zie het nu alleen omdat het gemeld is maar het stelt niets voor. Als je de hoek iets draait naar je gezicht is het weg. Dus het zit niet in het scherm maar in het glas precies waar de ronding begint. Komt omdat het glas dikker wordt vanwege de kijkhoek. Stelt echt helemaal niets voor. Ik zie het ook alleen met een witte achtergrond zoals e-mail openen.

Maar schijnbaar zijn er batches met wel een flinke afwijking http://www.pocket-lint.co...ticeable-red-tint-problem

Reactie van Samsung zelf http://www.androidcentral...tinted-galaxy-s8-displays
Storm in een glas water.
Bij jou valt het mee, en uiteraard zegt Samsung dit.
Heb je de afbeeldingen van mijn scherm gezien? 8)7 :X

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04:08
cliors schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:11:
Als je op de achterkant van de S8 tikt met je vinger, klinkt het dan wat holler dan de S7edge?
Mijn S7edge lijkt wel veel strakker aan de achterkant en voelt ook meer aan als glas, maar de S8 meer als plastic en staat iets boller. Wellicht hoort het gewoon zo (wat ik dan hoop), zodat ik weer verder kan met mijn leven.
Ja, had ik ook al opgemerkt (tov S6).
Zal dan wel 'normaal' zijn zeker?

• Hakki
  • Laatst online: 04:08
Kappade schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:24:
Ligt het aan mij of is de onderste balk met knoppen (na instellen op zwart) ook bij jullie niet de gekozen kleur in oa whatsapp? Ziet er niet uit soms xD
Idem, als klavier geopend staat (Gboard). Met klavier verborgen is er geen probleem.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Crew One schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:55:
[...]

Ik merk dat ook ja, komende van een HTC M8. Samsung is in veel gevallen nauwelijks sneller (en zelfs kleiner! ;) ). Scherm is wel mooier en denk dat de langwerpigheid in de nabije toekomst ook echt wel voordelen heeft. (On-screen keyboard + meer ruimte voor een app bijvoorbeeld.)

Geluid is heeeeel anders dan van de HTCs, ook wat er uit de 3,5mm jack komt. De HTC is veel warmer met veel meer bas, de samsung klinkt in verhouding veel scheller en platter.
Mee eens. Kom ook van een M8. Toch voelt dit wel als een sprong vooruit.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10 22:19
Hakki schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:25:
[...]

Ja, had ik ook al opgemerkt (tov S6).
Zal dan wel 'normaal' zijn zeker?
Ik hoop dat er nog een aantal zijn die hetzelfde opmerken. : )
Ik vind het in ieder geval een minpuntje. S7edge voelt veel smaller aan.

• zaizuney
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-10 23:37
Kom van een Note 3 naar S8+
Zalig toestel, wel wat glibberig (minder houvast) en ik vind de bovenste rij iconen onbruikbaar met 1 hand.
Maar toch, perfecte keuze.

Net een OTA update binnengekregen, nog niet geprobeerd als bixby nog te remappen is

Update: Bixby is niet meer te remappen :(

[ Voor 8% gewijzigd door zaizuney op 20-04-2017 16:40 ]

Verdomme... waar ik gister nog zei geen last te hebben van de paarse/roze randen merk ik ze nu toch duidelijk op.
Met name in (vol) zonlicht / daglicht.

Errug jammer!

• jagermeister

jagermeister

Geert1976 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:44:
Verdomme... waar ik gister nog zei geen last te hebben van de paarse/roze randen merk ik ze nu toch duidelijk op.

Errug jammer!
Zit nu in de volle zon op een terras en heb er nog steeds geen last van. Blijkbaar heb ik mazzel.

• Razer

Errug jammer!
Shake hands, maar net in winkel geweest... En daar had ik een toestel vast wat weer erg gelig uitsloeg.
Nu 3 S8en in mijn handen gehad, 1 perfect, 1 te rood, 1 gelig...

Twijfel twijfel twijfel... wat ga jij er mee doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Razer op 20-04-2017 16:48 ]

• ppeterr

Errug jammer!
ik heb ze ook gezien, en met de kleur functies van het toestel kunnen minimaliseren.

neem aan dat je daar al mee gespeeld hebt. Ik vind het goed genoeg zo.
Het gros van de kleur verschuiving hier komt door de edge randen.

Ik heb hem naast een iphone 7 gehouden, en zelfs dan nog met een beetje
kleur is het absoluut nog een beter scherm, ook qua kleur.

Laat je niet gek maken :) kunnen de mensen hier erg goed in dit topic.
Van bixbie knop die het leven zuur maakt, tot och, je hebt leverings topic
vast ook gevolgd.......tevens zie ik foto's op het net met die rode waas,
en ja ik geloof oprecht dat er foute schermpjes bij zitten. Maar het zegt mij
niks die foto's, ik kan er wel een maken waar hij groen lijkt met de settings die
er in de software zitten.

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:44
Het grote nadeel is dat je alleen wat aan de kleuren kan veranderen in 'adaptive' mode (de minst kleurechte stand). In 'basic' mode (sRGB, de beste stand), kan dit niet.

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
zaizuney schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:35:
Zalig toestel, wel wat glibberig (minder houvast) en ik vind de bovenste rij iconen onbruikbaar met 1 hand.

Net een OTA update binnengekregen, nog niet geprobeerd als bixby nog te remappen is

Nog geen OTA gehad, maar bij mij is hij nog steeds prima geremapped aan de google now app. Wat waren de changes of werden die niet weergegeven?

• jagermeister

jagermeister

@ppeterr Amen!

• ppeterr
Anteros schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:54:
Het grote nadeel is dat je alleen wat aan de kleuren kan veranderen in 'adaptive' mode (de minst kleurechte stand). In 'basic' mode (sRGB, de beste stand), kan dit niet.
dat is al dus niet waar, in basic mode, kan je nog steeds een rgb correctie uitvoeren

(optie zicht en dan kleurcorrectie)

en dit is een persoonlijke correctie, voor de mensen die kleuren niet zo goed zien,
of juist heel goed zien :)

[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 20-04-2017 16:58 ]

• RielN
dannelini schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:54:
[...]

Nog geen OTA gehad, maar bij mij is hij nog steeds prima geremapped aan de google now app. Wat waren de changes of werden die niet weergegeven?
Hoe zit het met de Google assistant? Waar vind ik deze?

• Garret1410
  • Laatst online: 21:36
Crew One schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:55:
[...]

En dan te bedenken dat de S7 al sneller dan M10 was. :) Nee serieus het verschil tussen de toestellen wordt steeds kleiner tegenwoordig alleen met speedtesten en 10+ apps opstarten ga je verschil merken.

Wat geluid betreft. Heb je adapt sound al geprobeerd? Geeft bij mij wel een merkbaar verschil.
Je zegt schel maar voor de ander kan het helder betekenen. Ligt ook aan de gebruikte koptelefoon en je oren natuurlijk :)

Ik heb nog niet veel getest wat geluid betreft maar de iPhone heeft iets meer laag en de S8 wat meer hoog.

Grappig dat bij elk nieuw toestel van welk merk dan ook het probleem met scherm naar voren komt. Bij Samsung de typische Amoled klachten en bij de andere merken vaak dat het scherm te geel is of dat het niet mooi egaal is.
zaizuney schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:35:

OTA-update?

Kun je een screenshot plaatsen zoals onderstaand (dus helemaal):

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/kfqI4H.jpg

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-10 14:38
Je word inderdaad snel gek gemaakt als je alles mee leest :D. Ik ga dus extra goed op een rode tint/rode edge randen letten morgen ;)

• ppeterr
Dubrillion schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:06:
Je word inderdaad snel gek gemaakt als je alles mee leest :D. Ik ga dus extra goed op een rode tint/rode edge randen letten morgen ;)
ja man, zou ik doen, neem gelijk het doosje mee naar je werk of school.
Zodat je hem gelijk kan retouren als je gek genoeg bent geworden hahaha :)

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-10 21:50
Dubrillion schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:06:
Ik ga ook zeker opletten! Ik hoop dat ik een perfecte S8+ heb na 2 dagen langer te hebben moeten wachten :P

• Dubrillion
Ik zit heel het weekend in Maastricht, dus verwacht na 3 dagen wel de perfecte S8 te vinden :D

• ppeterr
Dubrillion schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:11:
Ik zit heel het weekend in Maastricht, dus verwacht na 3 dagen wel de perfecte S8 te vinden :D
ahh je moet hem nog kopen. goed man

• Dubrillion
ppeterr schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:12:
[...]

ahh je moet hem nog kopen. goed man
Ja wilde stiekem nog even wat weekjes wachten. Kinderziektes en Apple prijzen.... Maar ben toch om door de lovende woorden...

• ppeterr
Dubrillion schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:15:
[...]

Ja wilde stiekem nog even wat weekjes wachten. Kinderziektes en Apple prijzen.... Maar ben toch om door de lovende woorden...
Vraag mij alleen af of hij dit weekend al zonder de magische pre-order al te krijgen is.

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:59
Nou, die roze/rode randen op het edge scherm horen niet hoor. Net meerdere bekeken en een klein deel had het. Is toch een soort factory flaw...
ppeterr schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:49:
[...]

ik heb ze ook gezien, en met de kleur functies van het toestel kunnen minimaliseren.

neem aan dat je daar al mee gespeeld hebt. Ik vind het goed genoeg zo.
Het gros van de kleur verschuiving hier komt door de edge randen.

Ik heb hem naast een iphone 7 gehouden, en zelfs dan nog met een beetje
kleur is het absoluut nog een beter scherm, ook qua kleur.

Laat je niet gek maken :) kunnen de mensen hier erg goed in dit topic.
Van bixbie knop die het leven zuur maakt, tot och, je hebt leverings topic
vast ook gevolgd.......tevens zie ik foto's op het net met die rode waas,
en ja ik geloof oprecht dat er foute schermpjes bij zitten. Maar het zegt mij
niks die foto's, ik kan er wel een maken waar hij groen lijkt met de settings die
er in de software zitten.
Haha ja je hebt ook grotendeels gelijk ;)

Ga maar een wat met de diverse kleurmogelijkheden spelen.

In 't ergste geval heb ik nog wel een potje witte verf hier thuis :o :o

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
RielN schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:59:
[...]

Hoe zit het met de Google assistant? Waar vind ik deze?
Ik gebruik op dit moment bxActions waarmee alleen apps en beperkte acties (flashlight enzo) te binden zijn, maar geen voice search. Volgens mij is het ook mogelijk om met All in one gestures de button te mappen aan GA. Hier de guide in ieder geval. Geen tijd om het te testen.

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-10 17:43
Jordan schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:13:
Iris scanner werkt hier ook erg snel en fijn, heb niet eens door dat hij actief is.

Wel jammer dat er eerst een fysieke handeling op het scherm nodig is voordat hij werkt. Wellicht dat het activeren van de scanner ook aan de Bixby knop te koppelen is!
Er is een setting waardoor je iris scanner direct na het wakker worden actief is. Check je iris scanner settings pagina.

• ppeterr
even een simpel klein puntje die ik misschien over het oog zie.

waarom is er geen, STIL functie tot NA volgend alarm :) ben ik zo gewend van CM.
(dat is mijn eerste min puntje, ik denk dat ik hem terug ga sturen)
MMaster23 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:22:
[...]

Er is een setting waardoor je iris scanner direct na het wakker worden actief is. Check je iris scanner settings pagina.
Ja en het wakker maken zal toch écht door of de powerknop of de homeknop in te drukken, moetem gebeuren. Toch?

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-10 17:43
Geert1976 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:24:
[...]

Ja en het wakker maken zal toch écht door of de powerknop of de homeknop in te drukken, moetem gebeuren. Toch?
Natuurlijk echter standaard is de iris scanner pas actief wanneer je de telefoon aanzet en je een keer swiped. Met die setting is het swipen niet meer nodig. Je ziet ook direct een rood ledje aangaan.

• RielN
dannelini schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:22:
[...]

Ik gebruik op dit moment bxActions waarmee alleen apps en beperkte acties (flashlight enzo) te binden zijn, maar geen voice search. Volgens mij is het ook mogelijk om met All in one gestures de button te mappen aan GA. Hier de guide in ieder geval. Geen tijd om het te testen.

[...]
Het is meer: wáár vind ik die assistant? Ik heb alleen voice search...
Wat is jullie favoriete toetsenbord? Gewoon stock of bijv van Google.

Ik hoef op zich niet dat hele swype gebeuren...doet me vrij weinig.
Geert1976 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:33:

SwiftKey :)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Razer

Swiftkey of GBoard ;)

• ppeterr
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/11bu2z4.png

17 uurtjes op toch best normaal gebruik, met veel audio streamen.

wel oke !!!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:32
Hier batterij na de eerste volledige oplading:

25 uur in gebruik
6 uur en 30 minuten Screen On Time

Zeer content mee. Ligt nu weer aan de lader te pompen voor een nieuwe ronde :)

6.5uur SOT is mooi toch?

(S8 overigens)

• lakigucci
  • Laatst online: 10-10 19:58
MMaster23 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:22:
[...]

Hey top man! Had dit totaal over het hoofd gezien. Werkt veel sneller zo!?👌🏽

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-10 22:42
Ik verbaas me nog elke keer hoe mooi die is wanneer die op tafel ligt. Ik zat eerst nog denken om weer terug te gaan naar de iPhone 7, maar qua looks en beeldkwaliteit is dat een stap die je na een dag al niet meer kan zetten. Het enige wat ik mis is het drukgevoelige scherm.

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 20-04-2017 17:57 ]

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Hmmmm ik mis de "mijn plaatsen" widget. Dacht dat ik het kon missen maar na een dag met de s8 mis ik hem toch wel. Weet iemand hoe ik deze simpel van ergens kan downloaden?

• ppeterr
Sleehond schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:53:

25 uur in gebruik

6.5uur SOT is mooi toch?

(S8 overigens)
s8+

dat is toch mooi ! volgens mij meer dan mij. Als ik zo even snel reken
dubbele tijd, en 2 uur langer naar het scherm turen.
Ik heb hem wel op de hoogste resolutie, en volledige brightnes.

Maar wat ik zo zie her en der zie, is dat de accu het goed doet ! belangrijk toch

• lakigucci

SwiftKey met kop en schouders. Beste tekst voorspelling die ik ben tegen gekomen. Gboard is echt waardeloos. Behalve de gif optie is leuk. Maar de tekst voorspelling is echt waardeloos.
lakigucci schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:00:
[...]

SwiftKey met kop en schouders. Beste tekst voorspelling die ik ben tegen gekomen. Gboard is echt waardeloos. Behalve de gif optie is leuk. Maar de tekst voorspelling is echt waardeloos.
Thanks!
Gaan we daar eens even mee stoeien

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 14:33
Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:32:
[...]

ik gebruik de eigen webbrowser van Samsung, ''Internet''. Die samen met Disconnect Pro (systemwide adblocker) uit de Galaxy Lab (store), vliegensvlug zonder ads webbrowsen
Die kost ruim €22. Dat is me wat te gortig.

• lakigucci
Sleehond schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:53:

25 uur in gebruik

6.5uur SOT is mooi toch?

(S8 overigens)
Dat is een heel goed resultaat imho.
NotSoSteady schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:56:
Ik verbaas me nog elke keer hoe mooi die is wanneer die op tafel ligt. Ik zat eerst nog denken om weer terug te gaan naar de iPhone 7, maar qua looks en beeldkwaliteit is dat een stap die je na een dag al niet meer kan zetten. Het enige wat ik mis is het drukgevoelige scherm.
Over ruim 'n half jaar loop jij met een iPhone 8 :9 :+

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-10 22:42
iexip66 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:02:
[...]

Adhell werkt ook systemwide via Knox en is gratis.

• cliors
Geert1976 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:03:
[...]

Over ruim 'n half jaar loop jij met een Note 8 :9 :+

• iexip66
Mijn valt de roze/rode gloed aan de rechter zijkant van het scherm nu ook op. Gek, gisteren niet. Ga hier maar gewoon aan proberen te wennen

[ Voor 4% gewijzigd door iexip66 op 20-04-2017 18:17 ]

iexip66 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:02:
[...]

Ja ik zag 't. Heb deze aangeschaft paar weken geleden. Toen was ie tijdelijk €0,00 :)

• iexip66
Iemand een tip voor een goed werkende app die WiFi automatisch aan- en uitzet? Gek dat dat nog steeds niet standaard in Android zit of heb ik iets gemist?

• lakigucci
NotSoSteady schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:56:
Hier nog een. Maar ik mis mn iphone 7 plus totaal niet.

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-11 20:33
iexip66 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:09:
Iemand een tip voor een goed werkende app die WiFi automatisch aan- en uitzet? Gek dat dat nog steeds niet standaard in Android zit of heb ik iets gemist?
Automagisch, wanneer dan? Wat je zoekt is zoiets als Tasker waarschijnlijk.

• lakigucci
Waarom zou je dat willen? Voor batterij besparing hoef je het niet te doen iig. Maar Tasker is inderdaad wat je zoekt.

• iexip66
Rabbitto schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:14:
[...]

Die notificaties werken dus ook niet. Tenminste, als ik whatsapp aanvink komt er geen edge scherm? bij jou wel?
Hier wel gewoon hoor.
@dafmay hoe gaat het met jouw nieuwe toy? Blij mee?

• lakigucci
Gents. Heb gemerkt dat de App bxActions (https://play.google.com/s...id=com.jamworks.bxactions) beter werkt dat All in One Gestures. Give it a try zou Ik, zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BkYPzssxh8rWlRUVA6G4l0wg/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xLC1CdGOLi9Ok9FwqCLIGVst/thumb.png

[ Voor 46% gewijzigd door lakigucci op 20-04-2017 18:38 ]

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Voorheen kon dat met de mijn plaatsen widget maar die is verdwenen. Mijn Edge+ had hem wel :(

Verwijderd

Iemand anders ook problemen met de POP3 van Caiway in de standaard e-mail app van de S8+? Hij krijgt maar geen connectie. Exchange en Gmail doen het wel erin.

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-11 09:02
Geert1976 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:27:
@dafmay hoe gaat het met jouw nieuwe toy? Blij mee?
:) Nog steeds lekker bezig... nu bezig met Nova installeren.

Het is wel weer ff wennen allemaal met Android :D

En ik denk dat voor mij de S8 toch wel te klein is....

Jij? Lekker aan het klooien? >:) Happy?

• cliors
lakigucci schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:35:
Gents. Heb gemerkt dat de App bxActions (https://play.google.com/s...id=com.jamworks.bxactions) beter werkt dat All in One Gestures. Give it a try zou Ik, zeggen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Verschil is dat BXactions puur voor bixby is en de ander kan elk knopje remappen.
Wel handig dat je 3 mogelijkheden kan instellen voor 1 knopje. (1 klik, 2 klikken en ingedrukt houden)

• bangsat
iexip66 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:04:
Mijn valt de roze/rode gloed aan de rechter zijkant van het scherm nu ook op. Gek, gisteren niet. Ga hier maar gewoon aan proberen te wennen
Helaas viel het mij meteen op en heb de hele bestelling retour gedaan. Als je het eenmaal ziet lijkt het alsof je er naar toe word getrokken :P

Verwijderd

Mijn s8 ga ik omruilen(ook roze randen)en ineens toch ruilen met de s8+.Al ff gebeld met coolblue maar kunnen pas ruilen op 28 april.😣

• bangsat
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:50:
Mijn s8 ga ik omruilen(ook roze randen)en ineens toch ruilen met de s8+.Al ff gebeld met coolblue maar kunnen pas ruilen op 28 april.😣
Hetzelfde bij Vodafone. Baal er flink van. 8)7

Het probleem zit hem voor mij meer in het feit dat als ik er recht naar kijk dat ik dan rode/paarse/roze randen zie. Als het nou zo was dat ik hem eerst schuin moest houden om het zien dan was het geen groot probleem geweest. Helaas is dit niet het geval. :'(

[ Voor 30% gewijzigd door bangsat op 20-04-2017 18:56 ]

• zaizuney
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-10 23:37
henklbr schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:05:
[...]

OTA-update?

Kun je een screenshot plaatsen zoals onderstaand (dus helemaal):

[afbeelding]
zie onder

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/axog29.png
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/rrp9vo.png

Verwijderd

Voor diegene die last hebben van de roze/rode gloed:
https://www.reddit.com/r/...o_fix_red_screen_problem/

Go into the Settings -> Display -> Screen mode -> Colour balance
Move the Red colour bar all the way to the left side
Go into the phone and dial *#15987#
Click on number 3 and exit

• iexip66
stijnos1991 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:16:
[...]

Automagisch, wanneer dan? Wat je zoekt is zoiets als Tasker waarschijnlijk.
Automatisch in de zin van: WiFi uit indien geen bekend netwerk (4g aan dus) en weer aan bij bekend netwerk

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 18:32
lakigucci schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:35:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb die app ook gebruikt maar bij mij is het erg langzaam. Als ik op de Bixby knop druk duurt het een aantal seconden voordat er iets gebeurt, hoort dat zo?

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 15:44
Dat komt omdat jij popup notification in whatsapp waarschijnlijk al aan hebt staan. Toen ik dat instelde werkte lighting edge voor whatsapp gelijk.

• iexip66
lakigucci schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:20:
[...]

Waarom zou je dat willen? Voor batterij besparing hoef je het niet te doen iig. Maar Tasker is inderdaad wat je zoekt.
Mijn S6 gebruikte toch echt drastisch meer batterij bij WiFi aan tijdens 4g

• Garret1410
iexip66 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:58:
[...]

Automatisch in de zin van: WiFi uit indien geen bekend netwerk (4g aan dus) en weer aan bij bekend netwerk
Uit nieuwsgierigheid. Waarom zou je dit willen.

• iexip66
Garret1410 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:00:
[...]

Uit nieuwsgierigheid. Waarom zou je dit willen.
Batterij besparing

• Garret1410
Wat betreft de AKG oordopjes. Ik neem mijn eerdere woorden terug. Ze klinken toch wel goed.

Kennelijk zaten niet goed in mijn oor wat erg belangrijk is bij dit type. Verder Stapt Sound ingesteld en ik ben niet ontevreden. Nu hoor tenminste wat meer lage tonen.
Oke. Zou het veel besparen. Af en toe scant de wifi even maar of dat veel scheelt.

[ Voor 30% gewijzigd door Garret1410 op 20-04-2017 19:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:57:
Voor diegene die last hebben van de roze/rode gloed:
https://www.reddit.com/r/...o_fix_red_screen_problem/

Go into the Settings -> Display -> Screen mode -> Colour balance
Move the Red colour bar all the way to the left side
Go into the phone and dial *#15987#
Click on number 3 and exit
Waarom die dialcode nog gebruiken?Wat doet dit?

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 15:44
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:04:
[...]

Forceert een schermcalibratie waarbij hij de roodtint weer goed instelt.

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:30
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:04:
[...]

Waarschijnlijk calibratie van de kleuren

Verwijderd

bangsat schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:54:
[...]

Hetzelfde bij Vodafone. Baal er flink van. 8)7

Het probleem zit hem voor mij meer in het feit dat als ik er recht naar kijk dat ik dan rode/paarse/roze randen zie. Als het nou zo was dat ik hem eerst schuin moest houden om het zien dan was het geen groot probleem geweest. Helaas is dit niet het geval. :'(
Het is er in ieder geval,valt vooral op met maximum helderheid.Heb nog geprobeerd bij coolblue of ze geen gecancelde s8+ op stock hadden maar daar kreeg ik als antwoord dat ze niet mochten van samsung.Raar.😂

• bangsat
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:07:
[...]

Het is er in ieder geval,valt vooral op met maximum helderheid.Heb nog geprobeerd bij coolblue of ze geen gecancelde s8+ op stock hadden maar daar kreeg ik als antwoord dat ze niet mochten van samsung.Raar.😂
Dat is helaas zeker. Inderdaad raar. Nog 8 dagen wachten. Het is niet anders.
Pagina: 1 ... 14 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support