Good taste is for people who can’t afford sapphires
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
De irisscanner maakt gebruik van IR. Dus in het donker zal hij beter presteren dan in direct zonlicht.Radiance schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:29:
Waar ik wel blij verrast over ben is de irisscanner. Even recht in de sensor kijken en de telefoon ontgrendeld direct. Nu nog even afwachten hoe die het in het donker doet.
@Garret1410 Toch wel jammer van de iris scanner maar positief van de fingerprint scanner. Ps Sennheiser Momentum...lekkere headset! (heb deze ook gehad)
Geen vinger scanner, mn wijsvinger rechts heb ik nu precies een sneetje/wondje zitten haha dus kan hem niet vastleggen.
Maar ben prima tevreden met de gezichtsherkenning, zoals gezegd super vlot.
ThanksSleehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:28:
[...]
Instellingen, display en dan pictogramkaders. Daar kun je kiezen qua pictogrammen van apps, de uitstraling als je dat bedoeld. Pictogrammen met kaders heb ik uitgezet, ziet er weer normaal uit.
Ik kom van de Iphone 6 dus erg wennen maar het toestel is erg mooi. Het scherm is echt geweldig. Always on display leuke toevoeging, iris scanner werkt als een tierelier, vingerscanner wel erg wennen.
Sofware is ook nog wennen maar dat komt met de tijd wel.
In ieder geval zeer positief!
[ Voor 5% gewijzigd door dhrhagenees.cro op 19-04-2017 21:59 ]
Ik niet echt. De S6 earphone is stukken beter qua geluidskwaliteitUberdude schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:50:
Ben wel positief verrast dat er tegenwoordig akg oortjes bij zitten in plaats van die wannabe Apple earpods
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Juist, daar had ik even niet aan gedacht hoewel ik het in het donker wel lastig 'mikken' vind.Amps schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:20:
[...]
De irisscanner maakt gebruik van IR. Dus in het donker zal hij beter presteren dan in direct zonlicht.
Google Pixel launcher, kan je ook mee omhoog swipen. Vind het zelf een fijne launcher.Radiance schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:29:
Ik heb voor nu de standaard TouchWiz launcher nog geconfigureerd staan maar weet niet hoelang ik doe blijf gebruiken. Mappen niet alfabetisch kunnen sorteren vind ik echt heel erg dom en ook vind ik de opmaak van de mappen niet heel mooi. Bijvoorbeeld met Nova launcher heb je hier meer vrijheid in. Echter vind ik het omhoog swypen om de app drawer te openen wel prettig werken maar dit moet met een 3rd party app vast ook wel in te stellen zijn.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
wow, wow, wow...dat Infinity Display is echt prachtig!
Gelukkig geen last van het roze scherm (zover ik nog kan zien).
Ik ben linkshandig, het instellen van mijn vingerafdrukken ging echt 3x ruk. Hoe ik me vinger ook plaatste op de scanner, steeds mis...was daar echt wel ff een tijdje mee bezig. Eenmaal ingesteld ging het unlocken aardig.
Uiteraard enorm wennen.
Face unlock en iris scanner ga ik morgen tijdens daglicht instellen.
Nu beetje de boel verkennen en oefenen van unlocken van de telefoon (fingerprint). Want nogmaals, voor mij als linkshandige vind ik het op het eerste oog alles behalve ergonomisch, maar wellicht na paar dagen gebruik dat het zal meevallen.
Dat kun je met Nova launcher ook gewoon instellen (swipes)...Radiance schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:29:
Ik heb voor nu de standaard TouchWiz launcher nog geconfigureerd staan maar weet niet hoelang ik doe blijf gebruiken. Mappen niet alfabetisch kunnen sorteren vind ik echt heel erg dom en ook vind ik de opmaak van de mappen niet heel mooi. Bijvoorbeeld met Nova launcher heb je hier meer vrijheid in. Echter vind ik het omhoog swypen om de app drawer te openen wel prettig werken maar dit moet met een 3rd party app vast ook wel in te stellen zijn.
Wauw, wat een topprestatie weer van Samsung. Voelt fantastisch in mijn handen, vind de S8 zelfs een tikkie klein. Echter de buren van h.i gaven al aan de S8+ wel erg hoog wordt voor gemiddelde handen, kan ik wel geloven. Van mij mag er denk ik nog zelfs een klein tikkie in de breedte bij.. maar wauw! wauw!
Zojuist heb ik mijn Bose AE2 aangesloten, niet echt super-highend headset. Snel even wat muziek in Spotify aangezet met Extreme quality preset.. Het klinkt niet slecht echter het klinkt een klein tikkie "leeg". Niet super vol. Er zijn wat opties in het control panel waar je mee kunt spelen.. UHQ upscaler en tube amp pro maken het geluid al wat rijker.. maar dan begin je ook al snel fouten in de EQ op te merken. Er zit gelukkig niet veel ruis op de lijn, ook niet op hoger volume.
Het is dus niet slecht, ook niet super goed. Prima voor wat muziek tijdens het reizen. Persoonlijk maak ik amper gebruik van de 3,5mm jack omdat ik 95% van de tijd achter speakers zit of in de auto met bluetooth. Maar toch ben ik wel erg blij met de headphone jack.. toppie Samsung!
Fingerprint scanner .. tjah. Het is niet ideaal maar het is ook geen dealbreaker. Hij werkt meestal toch prima. Desondanks de iris scanner aangezet (face reg. is te makkelijk te foppen).. werkt wel goed hoor maar het hangt onwijs af van je ogen (wel/niet bril etc) en de lichtomstandigheden. Meestal werkt het wel OK.
De stock apps van Samsung zijn onwijs volwassen geworden. De S4 hoefte ik amper te modden, S6 was het eerste Samsung toestel die ik nooit gemod hebt en deze S8 slaat dusver alles out-of-the-park. Prachtige software, geen stutters dusver en de notificaties zijn simpelweg prachtig. De animaties zijn botersoepel en het alles glijd van scherm naar scherm. De edge notifications zijn heel smaakvol.
Open deuren: Batterij kon beter (wat ik dusver van merk).. echter na het Note7 gezeur verwijt ik de conservatieve keuze niet. En ik vergelijk het wellicht teveel met de zakelijke Lenovo P2 met zijn monsterlijke 5100mah.
Het is finger-print central.. de zwarte versie laat ieder klein smudgeje zien en het is niet moeilijk een kopie van iemand zijn vingerafdruk te maken a la mission impossible actiefilm.
Nog niet ervaren (gelukkig!): Schijnbaar is de achterkant nogal krasgevoelig. Toch maar iets van een backcover en een Valenta pouch regelen.
De irisscanner werkt maar matigjes, maar de vingerafdruk sensor werk snel en accuraat evenals de gezichtsherkenning.
Voor de rest in veel dingen (helaas) nauwelijks of minder dan verwacht sneller dan de M8, maar ben nog een beetje aan het spelen enzo
Ik heb net Nova weer geïnstalleerd en die kan het ook. Voorheen nooit opgemerkt want ik had daar nog een drawer knop in de dock staan.SuperVeloce schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:07:
[...]
Google Pixel launcher, kan je ook mee omhoog swipen. Vind het zelf een fijne launcher.
Ik heb ook direct ingesteld dat de home knop op het home scherm de drawer opent wat ik eigenlijk nog het meeste gebruik nu.
Ik vind niks mis met TouchWiz maar de launcher mist nog steeds simpele basis features zoals het alfabetisch sorteren van mappen.
Grappig, iedereen natuurlijk zijn mening, maar mijn mening is dat ik ze juist erg goed vind. Op Spotify even een album op hoge kwaliteit over wifi gedownload en toen de oortjes geprobeerd, ik vond het geluid geweldig. Tevens ook via bluetooth op mijn auto aangesloten en album afgespeeld, ging uitstekend.jagermeister schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:01:
Vind die oortjes ook niet denderend. Bijna geen bass.
Gehoor is iets persoonlijks. Ik heb nu even mijn Plantronics backbeat fit (Bluetooth sport hoofdtelefoon) op en vind die al veel lekkerder klinken. Heb dan niet specifiek in hoge kwaliteit gedownload. Stream het gewoon over Wifi.Sleehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:18:
[...]
Grappig, iedereen natuurlijk zijn mening, maar mijn mening is dat ik ze juist erg goed vind. Op Spotify even een album op hoge kwaliteit over wifi gedownload en toen de oortjes geprobeerd, ik vond het geluid geweldig. Tevens ook via bluetooth op mijn auto aangesloten en album afgespeeld, ging uitstekend.
Instellingen .. zoeken .. always on..Morpheus2003 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:20:
Weet iemand hoe ik op de 'edge' de tijd te zien krijg?
Heel nuttig is het niet.
Valt onder de always on instellingen van je schermMorpheus2003 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:20:
Weet iemand hoe ik op de 'edge' de tijd te zien krijg?
Vind het wel wat hebben.MMaster23 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:23:
[...]
Instellingen .. zoeken .. always on..
Heel nuttig is het niet.
Vraag me alleen af wat het met het scherm doet op de lange termijn.
Ik denk dat die optie gemaakt is voor de S6 en S7 Edge.. die had namelijk een veel hogere edge waar je meer op kon laten zien. Die optie zie ik compleet niet meer.jagermeister schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:31:
[...]
Vind het wel wat hebben.
Vraag me alleen af wat het met het scherm doet op de lange termijn.
Volgens mij werd het ook amper gebruikt. Mijn vriendin haar S7E heeft iig nooit aangehad.
Hier nog 60% met 3uur en 10min screen on time. 6uur 30min van de lader af.iexip66 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:35:
Eerste indruk batterijverbruik S8 is prima: 6.15 uur screen on en nog 25% op de teller. Daar kon ik met de S6 alleen van dromen.
Lekker niet aan de lader nog gooien vannacht en kijken hoe ver ik morgen kom.
Is dit op te lossen via Nova?
Uit mijn hoofd gezegd doet Nova niets met de stock icons tenzij je er zelf voor kiest (instelling in settings menu danwel icon pack installeren).Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:49:
ik wil graag Nova Launcher (Pro) gaan installeren, maar wil graag wel de stock iconen behouden. Als ik op mijn ouwe S7 Nova installeerde kreeg ik gelijk lelijke iconen ervoor terug, dwz iconen zonder rasters.
Is dit op te lossen via Nova?
Mijn S6 zat na 1,5 uur SoT op 25% eergistereniexip66 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:35:
Eerste indruk batterijverbruik S8 is prima: 6.15 uur screen on en nog 25% op de teller. Daar kon ik met de S6 alleen van dromen.
Ik heb het geprobeerd met bxActions, en het lijkt gewoon te werken.robino007 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:53:
Jammer dat de bixby knop niet meer te mappen is
thanks voor t snelle antwoord!dafmay schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:53:
[...]
Uit mijn hoofd gezegd doet Nova niets met de stock icons tenzij je er zelf voor kiest (instelling in settings menu danwel icon pack installeren).
ik ga me er eens in verdiepen.
Nog 1 nachtje slapen voor jou!
heb je de laatste OTA al gedownload en installed? (die Samsung dus er uit heeft geduwd die dit onmogelijk maakt)Foxpat schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:57:
[...]
Ik heb het geprobeerd met bxActions, en het lijkt gewoon te werken.
IndeedGeert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:57:
[...]
thanks voor t snelle antwoord!
ik ga me er eens in verdiepen.
Nog 1 nachtje slapen voor jou!
Ps Nova gratis versie even installeren en testen...dan kun je altijd later de Pro versie aanschaffen.
Zojuist op updates gechecked, en er is er geen beschikbaar. Weet het niet zeker maar ik denk dat ik de laatste heb. (kan ook dat ze de OTA gefaseerd uitrollen)Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:58:
[...]
heb je de laatste OTA al gedownload en installed? (die Samsung dus er uit heeft geduwd die dit onmogelijk maakt)
System wide (apps en webbrowsen) adblocker. Geen root nodig.
Werkt als een tierelier!
[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 19-04-2017 23:14 ]
Daarna BixbyRemap uit de PlayStore gehaald en geinstalleerd.
Remappen van Bixby werkt (nog)!
[ Voor 24% gewijzigd door _Bailey_ op 19-04-2017 23:11 ]
Die komt er hier ook gelijk op ja. Samen met het Google keyboard en Google Assistent.SuperVeloce schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:07:
Google Pixel launcher, kan je ook mee omhoog swipen. Vind het zelf een fijne launcher.
Heerlijke combo. Hardware van Samsung en dan al de Samsung zooi eraf strippen en vervangen met googles eigen diensten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Terugsturen natuurlijk.Jansen86 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:15:
Werkt als super! Alleen 2 groene strepen door het scherm! https://twitter.com/BasJ86/status/854789601713676294 morgen reactie Samsung even afwachten.
ps. las even je andere tweets, je bent wel een zeiksnor zeg.
Was met de lg nexus 5 weg van kaal Android. Maar bij mijn s6 edge plus, toch samsung een kans gegeven en werkte behoorlijk goed. Bij de s8 zit het nog wel stukje beter bij de software.Donstil schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:14:
[...]
Die komt er hier ook gelijk op ja. Samen met het Google keyboard en Google Assistent.
Heerlijke combo. Hardware van Samsung en dan al de Samsung zooi eraf strippen en vervangen met googles eigen diensten.
Misschien heeft het ook met de pasvorm te maken. Voor mijn gevoel passen ze niet zo goed alsof het earbuds zijn ipv in-ear want hoor best veel omgevingsgeluid.Sleehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:18:
[...]
Grappig, iedereen natuurlijk zijn mening, maar mijn mening is dat ik ze juist erg goed vind. Op Spotify even een album op hoge kwaliteit over wifi gedownload en toen de oortjes geprobeerd, ik vond het geluid geweldig. Tevens ook via bluetooth op mijn auto aangesloten en album afgespeeld, ging uitstekend.
Zal ze nog wat meer testen want volgens een bekende reviewer klinken ze zeer goed. Nu is geluid natuurlijk erg subjectief.
Edit: review van de oordoppen. Precies zoals ik het een beetje ervaar.
http://www.soundguys.com/...-headphones-review-12054/
[ Voor 9% gewijzigd door Garret1410 op 19-04-2017 23:24 ]
Nice!Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:23:
pfff dat webbrowsen op zo'n lekker groot (OLED) scherm is wel ff genieten 2.0 zeg! heerlijk
Ps ben het ff kwijt...heb jij de reguliere of de Plus?
Contact op nemen met je verkoper, dit is een defect scherm.Jansen86 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:15:
Werkt als super! Alleen 2 groene strepen door het scherm! https://twitter.com/BasJ86/status/854789601713676294 morgen reactie Samsung even afwachten.
Je hebt een aantal pixelbanen er uit liggen, kan een fout in het scherm zijn maar ook in de aansturing.
Gewoon om een nieuwe vragen.
Cogitationis poenam nemo patitur
de gewone 8. Voor mij groot genoegdafmay schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:27:
[...]
Nice!![]()
Ps ben het ff kwijt...heb jij de reguliere of de Plus?
Valt tegen chrome schaalt niet lekker mee qua resolutie. Zelfde voor mijn toetsenbord swiftkey. Best lomp af en toe die verhoudingen.Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:23:
pfff dat webbrowsen op zo'n lekker groot (OLED) scherm is wel ff genieten 2.0 zeg! heerlijk
Top! Hier ook...lijkt mij perfect formaat+gewicht icm groot scherm.
Chips...nog 9,5 - 13,5 uur te gaan
Laterz...
Gewoon DPI veranderen in het ontwikkelaarsmenu, wat een verademing.Practics schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:30:
[...]
Valt tegen chrome schaalt niet lekker mee qua resolutie. Zelfde voor mijn toetsenbord swiftkey. Best lomp af en toe die verhoudingen.
Nou ja zeg. Overwegend positief tochcliors schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:17:
[...]
Terugsturen natuurlijk.
ps. las even je andere tweets, je bent wel een zeiksnor zeg.
ik gebruik de eigen webbrowser van Samsung, ''Internet''. Die samen met Disconnect Pro (systemwide adblocker) uit de Galaxy Lab (store), vliegensvlug zonder ads webbrowsenPractics schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:30:
[...]
Valt tegen chrome schaalt niet lekker mee qua resolutie. Zelfde voor mijn toetsenbord swiftkey. Best lomp af en toe die verhoudingen.
haha trustuh! ik ga ook zo mn mand indafmay schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:32:
[...]
Top! Hier ook...lijkt mij perfect formaat+gewicht icm groot scherm.
Chips...nog 9,5 - 13,5 uur te gaanMoest maar eens een extra lange nachtrust gaan doen
![]()
Laterz...
Ik ben er tevreden mee
Kom van een S5
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Nadat ik hem op hoogste resolutie had gezet was SwiftKey ook horrible inderdaad. Hopelijk snel een update en anders opzoek naar een andere.Practics schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:30:
[...]
top, gelijk ff op 400 gezet.....bedankt voor de tip!NotSoSteady schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:32:
[...]
Gewoon DPI veranderen in het ontwikkelaarsmenu, wat een verademing.
al die vrijwel eindeloze mogelijkheden/aanpassingen met deze nieuwe telefoon is voor ons (ex) iPhone junkies toch wel erg fijn zeg!
[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 19-04-2017 23:45 ]
Heb hem nu op 500 staan stuk beter al.. Waar heb jij hem. Opstaan? In Chrome zelf tekst grote naar 50% wil mooi zo op de s8 plusNotSoSteady schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:32:
[...]
Gewoon DPI veranderen in het ontwikkelaarsmenu, wat een verademing.
Ik 400, misschien ga ik nog iets omhoog.Practics schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:42:
[...]
Heb hem nu op 500 staan stuk beter al.. Waar heb jij hem. Opstaan? In Chrome zelf tekst grote naar 50% wil mooi zo op de s8 plus
Hoe moet ik dat zien. Resolutie blijft dan hoog maar interface schaalt mee? Beetje zoals Retina op OSX?NotSoSteady schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:43:
[...]
Ik 400, misschien ga ik nog iets omhoog.
Doet mij denken aan een tijd dat je nog op elk device moest rommelen met apparte adblockers.Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:32:
[...]
ik gebruik de eigen webbrowser van Samsung, ''Internet''. Die samen met Disconnect Pro (systemwide adblocker) uit de Galaxy Lab (store), vliegensvlug zonder ads webbrowsen
Gelukkig hoeft dat niet meer
Ik had een S7Edge en het is idd enorm verbeterd de laatste jaren. Echter is Stock Android dat ook.Practics schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:19:
[...]
Was met de lg nexus 5 weg van kaal Android. Maar bij mijn s6 edge plus, toch samsung een kans gegeven en werkte behoorlijk goed. Bij de s8 zit het nog wel stukje beter bij de software.
Ik heb nu een Pixel XL en dus alles stock maar de S8 haalt me toch over als Hardware totaal plaatje. De software pas ik dan zelf wel weer aan
(pixel Launcher en dingen als Package disabler pro)
Samsung ondersteund helaas geen adaptive storage.MMaster23 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:16:
Overigens heb ik niet kunnen vinden maar volgens mij ondersteund de S8 geen adaptive storage. De Lenovo P2 gaf die optie per direct toen ik de SD kaart ging instellen. Bij de S8 bleef het gewoon bij externe storage.
Stond op 411 afschuwelijk was dat...NotSoSteady schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:43:
[...]
Ik 400, misschien ga ik nog iets omhoog.

500 met 50‰ tekst grote chrome
[ Voor 6% gewijzigd door Practics op 19-04-2017 23:46 ]
Ik ga later in het jaar wel weer terug denk ik.Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:42:
[...]
top, gelijk ff op 400 gezet.....bedankt voor de tip!
al die vrijwel eindeloze mogelijkheden/aanpassingen met deze nieuwe telefoon is voor ons (ex) iPhone junkies toch wel erg fijn zeg!
Ik heb een Spigen Thin fit case om mijn S8+ en deze bevalt goed. De telefoon behoud zo zijn mooie design.
De AKG oortjes zijn prima oortjes maar deze zijn de 100 euro zeker niet waard. Ik heb de Sennheiser CX 5.00i en die klinken een stuk voller, helderder en een betere bass. Deze waren ook nog is een stuk goedkoper namelijk 70 euro.
maar voor bijgeleverde oortjes zijn de AKG dopjes wel goed.
De geluid output is trouwens ook een stuk verbeterd klinkt duidelijk een stuk beter!
Ik heb geen last van een roze/rode waas over het scherm, houden zo.
Alles is niet meer zo belachelijk groot en lomp, nu is het vergelijkbaar met iOS alleen dan scherper.Donstil schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:45:
[...]
Hoe moet ik dat zien. Resolutie blijft dan hoog maar interface schaalt mee? Beetje zoals Retina op OSX?
[...]
Doet mij denken aan een tijd dat je nog op elk device moest rommelen met apparte adblockers.
Gelukkig hoeft dat niet meer
[...]
Ik had een S7Edge en het is idd enorm verbeterd de laatste jaren. Echter is Stock Android dat ook.
Ik heb nu een Pixel XL en dus alles stock maar de S8 haalt me toch over als Hardware totaal plaatje. De software pas ik dan zelf wel weer aan![]()
(pixel Launcher en dingen als Package disabler pro)
[...]
Samsung ondersteund helaas geen adaptive storage.
Ik ben wel blij voor jou dat je tot nu toe nog heel tevreden bent met de S8+ na nog geen dag oudJelte_IA schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:47:
Tot nu toe heel erg tevreden met mijn Galaxy S8+ Black. Ik kom van een Galaxy Note 4 en dit is duidelijk weer een flinke stap vooruit.
Ik heb een Spigen Thin fit case om mijn S8+ en deze bevalt goed. De telefoon behoud zo zijn mooie design.
De AKG oortjes zijn prima oortjes maar deze zijn de 100 euro zeker niet waard. Ik heb de Sennheiser CX 5.00i en die klinken een stuk voller, helderder en een betere bass. Deze waren ook nog is een stuk goedkoper namelijk 70 euro.
maar voor bijgeleverde oortjes zijn de AKG dopjes wel goed.
De geluid output is trouwens ook een stuk verbeterd klinkt duidelijk een stuk beter!
Ik heb geen last van een roze/rode waas over het scherm, houden zo.
Bedankt, Ik ben ook blij voor jou dat je blij voor mij bent.pappaleone schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:49:
[...]
Ik ben wel blij voor jou dat je tot nu toe nog heel tevreden bent met de S8+ na nog geen dag oud![]()
Maar ik krijg Edge Lighting niet werkend, always on display heb ik aanstaan en verder alleen gemiddelde batterij bespaarstand waar alles ook alles staat....
[ Voor 6% gewijzigd door Practics op 20-04-2017 00:05 ]
Het gaat dan alleen om het scrollen terwijl ik mijn vinger op het scherm hou. Als ik swipe bewegingen maak dan gaat het allemaal wel smooth.
[ Voor 18% gewijzigd door Foxpat op 20-04-2017 00:13 ]
Hier net zoFoxpat schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:51:
Snap het gezeur over de fingerprint scanner niet zo. Heb nog nooit per ongeluk op de camera gezeten.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ben je links of rechts?Baiko schreef op donderdag 20 april 2017 @ 00:26:
[...]
Hier net zoUnlocked voor mij gewoon prettig op de S8+, niet eens de power button nodig, enkel wijsvingertje erop en whoppa!
Vooruit ik ben rechtshandig, dat maakt een enorm verschil. Voor de linkshandigen onder ons is dit enorm onhandig.
[ Voor 4% gewijzigd door Baiko op 20-04-2017 00:29 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Iemand die daar wat zinnigs over kan zeggen?
Bij mij werkt links juist beter.Baiko schreef op donderdag 20 april 2017 @ 00:29:
[...]
Vooruit ik ben rechtshandig, dat maakt een enorm verschil. Voor de linkshandigen onder ons is dit enorm onhandig.
Kom van de iPhone 7 en de sensor van Apple lijkt wat beter te werken, hoewel dat ook door de locatie kan komen.Donstil schreef op donderdag 20 april 2017 @ 00:30:
Ik ben vooral benieuwd of de vinger sensor verbeterd is tov de S7. Daar vond ik hem erg matig.
Iemand die daar wat zinnigs over kan zeggen?
[ Voor 40% gewijzigd door NotSoSteady op 20-04-2017 00:34 ]
Dus eigenlijk werkt het toestel voor zowel links als rechtshandige mensen
Dat had ik van de 7 naar de S7 ook idd.NotSoSteady schreef op donderdag 20 april 2017 @ 00:31:
Kom van de iPhone 7 en de sensor van Apple lijkt wat beter te werken, hoewel dat ook door de locatie kan komen.
De Pixel XL is wel gelijk aan de iPhone sensor.
Geen touch latency? Dit verschilt namelijk altijd per fabrikant.Foxpat schreef op donderdag 20 april 2017 @ 00:12:
Heb de S8 eens naast een Google Pixel gehouden en ben door dezelfde apps gegaan. Laadtijden zijn vrijwel hetzelfde, maar scrollen voelt echt enorm choppy vergeleken met de Pixel, zelfs op de mindere resoluties. Het voelt een beetje alsof de Pixel op 60 fps draait en de S8 op 30 fps. Hoop dat hier nog iets aan gedaan wordt.
Het gaat dan alleen om het scrollen terwijl ik mijn vinger op het scherm hou. Als ik swipe bewegingen maak dan gaat het allemaal wel smooth.
Nee het is geen touch latency, echt zichtbare FPS drops.Danny.G schreef op donderdag 20 april 2017 @ 00:45:
[...]
Geen touch latency? Dit verschilt namelijk altijd per fabrikant.
Ik zal uitleggen wat ik bedoel;
In 1 vd review filmpjes zag je een bericht binnen komen op een S8. Er kwam een bolletje in beeld met een icoontje en dit icoontje strekte zich uit over de breedte van het scherm zodat 1 tekstregel van het bericht zichtbaar was. Ik kan helaas nergens vinden waar ik dit kan instellen?
Vertel vertellakigucci schreef op donderdag 20 april 2017 @ 01:38:
Stiekem wel een beetje trots... De Bixby button weer kunnen remappen na de fix 😜
Ja dat was gaaf idd, werd hier eerder gepost.Yo_flow schreef op donderdag 20 april 2017 @ 01:19:
Iemand al ontdekt hoe je dat berichten icoontje op je scherm krijgt.
In 1 vd review filmpjes zag je een bericht binnen komen op een S8. Er kwam een bolletje in beeld met een icoontje en dit icoontje strekte zich uit over de breedte van het scherm zodat 1 tekstregel van het bericht zichtbaar was. Ik kan helaas nergens vinden waar ik dit kan instellen?
Geeft ook een streep rond het hele scherm in de kleur van de app.
Boeiende info. Dat heeft de iPhone dan nog steeds beter voor mekaar.Foxpat schreef op donderdag 20 april 2017 @ 00:12:
Heb de S8 eens naast een Google Pixel gehouden en ben door dezelfde apps gegaan. Laadtijden zijn vrijwel hetzelfde, maar scrollen voelt echt enorm choppy vergeleken met de Pixel, zelfs op de mindere resoluties. Het voelt een beetje alsof de Pixel op 60 fps draait en de S8 op 30 fps. Hoop dat hier nog iets aan gedaan wordt.
voordat ik Nova Launcher Prime heb geinstalleerd had ik gewoon de stock icons en zelf al een grid indeling gemaakt.
Telkens als ik nu Nova Launcher kies als Launcher overruled hij mijn eerder opgezette grid indeling en knalt ie er ook de stock icons uit voor zelf bedachte icons (de lelijke met zo'n beetje alle apps in andere vormen, ik wil juist de stock iconen behouden)
is dit te realiseren?
ja, erg fijn inderdaad!Meulendijks89 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 07:17:
Echt fijn dat voortaannde DPI te veranderen is, nog beetje zoekende maar staat nu op 480 en dat is een stuk beter
heb jij de Plus of de gewone 8? Ik zit ook nog volop te testen qua DPI
nog een (compleeet) ander zeer fijne ervaring van mijn S8 :
het unlocken van mijn toestel via de Iris scanner gaat hier echt vliegensvlug. Tot nu toe zeer content mee!
[ Voor 20% gewijzigd door _Bailey_ op 20-04-2017 07:28 ]
Maar als eerste tips raden jullie aan:
Dpi aanpassen
Ontwikkelaarsopties aanzetten
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
S8+ stond op 411 en nu 480 dus alles een stuk kleiner. Heb bij Samsung altijd alles te groot gevonden en toen moest het nog met root etcGeert1976 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 07:18:
[...]
ja, erg fijn inderdaad!
heb jij de Plus of de gewone 8? Ik zit ook nog volop te testen qua DPI
nog een (compleeet) ander zeer fijne ervaring van mijn S8 :
het unlocken van mijn toestel via de Iris scanner gaat hier echt vliegensvlug. Tot nu toe zeer content mee!
Als je het standaard allemaal te groot vind dan zou je er zeker eens naar moeten kijken.pdavie2311 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 07:52:
Iedereen lekker spelen met de S8 en ik nog niet...te druk met werk..morgen pas denk ik!
Maar als eerste tips raden jullie aan:
Dpi aanpassen
Ontwikkelaarsopties aanzetten
Edit:
Nu DPI op 440, anders is het me wat te klein
[ Voor 31% gewijzigd door DM89 op 20-04-2017 07:59 ]
Instellingen - display - edge lightning daar kan je de apps kiezenYo_flow schreef op donderdag 20 april 2017 @ 01:19:
Iemand al ontdekt hoe je dat berichten icoontje op je scherm krijgt.
Het scherm: Prachtig scherm, maar zoals anderen ook al meldde een lichte rood/roze gloed verticaal langs de rechterkant van het scherm. Wellicht dat dit nog weg trekt? Ik kijk dat nog even aan iig
De trilmotor: heerlijk, klinkt zuiver en is goed merkbaar in de broekzak
Vingerafdrukscanner: al die heisa herken ik niet. Ik kan de scanner gemakkelijk vinden zonder de camera vies te maken. Scanner werkt vliegensvlug!
Irisscanner: minder goede ervaringen mee. Het is hit or miss merk ik. In het donker werkt de scanner sowieso al niet.
Andere kleine functies die mij aangenaam verrast hebben zijn de automatische blauwlicht filter en niet storen functie. Die eerste moest ik op mijn OP3 handmatig instellen (kom op zeg, dit had een ontwikkelaar bij Google toch direct kunnen inbouwen?)
Camera: su-per!! Niks op aan te merken tot nu toe.
al eens je irissen verwijderd (niet echt je ogen uit je kop halen he lol) en weer opnieuw ingesteld? hielp bij mij de 2e keer enorm. Werkt nu perfect (so far)!Neyluzz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:10:
Hier m'n eerste ervaringen met de S8 Orchid Grey (ik kom van een Oneplus 3:
Irisscanner: minder goede ervaringen mee. Het is hit or miss merk ik. In het donker werkt de scanner sowieso al niet.
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 20-04-2017 08:18 ]
Dat ga ik proberenGeert1976 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:18:
[...]
al eens je irissen verwijderd en weer opnieuw ingesteld? hielp bij mij de 2e keer enorm. Werkt nu perfect (so far)!
Lijkt me een dure grapGeert1976 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:18:
[...]
al eens je irissen verwijderd en weer opnieuw ingesteld? hielp bij mij de 2e keer enorm. Werkt nu perfect (so far)!
haha ja, heb mn post ff aangepast, zometeen word ik door menig tweaker aangeklaagd vanwege foute adviezen!
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Zit er nog in, maar valt vanuit security perspectief niet aan te raden.GokuSsj schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:33:
Kan iemand ook antwoord geven of patroon er nog in zit als beveiliging ??. Zag die keuze niet staan in 1 van de gelezen reviews.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support