Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SinergyX schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:56:
[...]
[knip] (Skype trok weer even 80% in 6 uur weg) [knip]
@SinergyX even terugkomend op deze opmerking.

Skype als actieve app mag ik hopen, toch niet indien aanwezig op de achtergrond?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hardware-lover schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:47:
[...]

@SinergyX even terugkomend op deze opmerking.

Skype als actieve app mag ik hopen, toch niet indien aanwezig op de achtergrond?
Nee, als achtergrond. Skype draait niet zo fijn meer op een lumia als je achtergrond uitzet, of je krijgt soms geen berichten binnen, of berichten verdwijnen gewoon (die op PC wel gewoon te zien zijn).

Op een redelijke dag heb ik 200-300 berichten, goeie dagen over de 500.

Maar hopelijk met de reset van het weekend lost dat ook op.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oké, dat zijn vrij uitzonderlijke aantallen (toch?). Ik heb Skype op een gegeven moment verwijderd omdat ik ineens een tegoed moest hebben om een sms te kunnen versturen. Nu gebruik ik enkel nog maar de standaard berichten app, voor mij ruim voldoende al was ik best gecharmeerd van Skype.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:54
ardvark99 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:01:
Ik heb hier nog een Lumia 930 liggen, met de laatste officiële build 15063.909. Nu wil ik deze naar de Fall Creators Update brengen (15254.248). Ik heb al het een en ander geprobeerd via verschillende sites op internet, o.a. met de Interop Tools om de registry aan te passen. (https://www.windowslatest...ile-fall-creators-update/)

Dat aanpassen gaat prima, alleen wordt het niet permanent opgeslagen, en springen de instellingen weer terug. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.

Maar is dit iemand al gelukt op een niet ondersteund toestel?
Wat mij betreft ben je met de voorganger van 15063 beter af. Ik zit op 15063.850. Die loopt wat vlotter, maar zuigt wat harder aan de batterij in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:54
satya schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:23:
[...]

Wat mij betreft ben je met de voorganger van 15063 beter af. Ik zit op 15063.850. Die loopt wat vlotter, maar zuigt wat harder aan de batterij in mijn beleving.
De Lumia 930 van mij is eigenlijk meer een test/reserve telefoon, dus batterij verbruik is geen probleem. Voor dagelijks gebruik heb ik nog steeds mijn Lumia 950XL.

Ik wil de 930 zo meteen gaan gebruiken wanneer men idd Windows 10 on Arm fatsoenlijk werkend krijgt op een Lumia. Vandaar dat ik eens wou kijken of ik 15254 op de L930 kon installeren.

Ik heb nog een artikel hierover gevonden, betreft wel de Alcatel, maar moet mij er nog in verdiepen:
http://allaboutwindowspho...ke_the_Alcatel_IDOL_4.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Mmmmm... na recent een factory-reset te hebben gedaan en back-up terug gezet, mis ik opeens een app die ik niet meer in de store vind en ook niet in "mijn bibliotheek" voor mijn L950XL
The SSH Po... een terminal-app die het wat mij betreft prima deed om mijn RaspberryPi te benaderen.

Iemand een suugestie waar ik de app nog kan proberen terug te vinden?

Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

peerke63 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:01:
Mmmmm... na recent een factory-reset te hebben gedaan en back-up terug gezet, mis ik opeens een app die ik niet meer in de store vind en ook niet in "mijn bibliotheek" voor mijn L950XL
The SSH Po... een terminal-app die het wat mij betreft prima deed om mijn RaspberryPi te benaderen.

@peerke63 is dat de exacte naam van de app, "The SSH Po"?

Deze niets? https://www.microsoft.com/en-us/store/p/putty/9wzdncrcv6r3

Afbeeldingslocatie: https://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2014/02/putty_app.jpg?itok=FUipXmn0

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 04-03-2018 17:36 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
peerke63 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:01:

Heb je al gekeken naar een vervanger? Bijvoorbeeld Aton Connect Ssh. Kan het zijn dat de app wel op Windows 10 PC te vinden is?

@peerke63 Ik heb er nog een gevonden: Remote Terminal
Edit, laat maar, niet voor mobiel. Is ie volgens mij wel geweest.

En anders Modern SSH, is een trial versie van.

[ Voor 10% gewijzigd door ardvark99 op 04-03-2018 20:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:53

P_Tingen

omdat het KAN

ardvark99 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:01:
Ik heb hier nog een Lumia 930 liggen, met de laatste officiële build 15063.909. Nu wil ik deze naar de Fall Creators Update brengen (15254.248). Ik heb al het een en ander geprobeerd via verschillende sites op internet, o.a. met de Interop Tools om de registry aan te passen. (https://www.windowslatest...ile-fall-creators-update/)

Dat aanpassen gaat prima, alleen wordt het niet permanent opgeslagen, en springen de instellingen weer terug. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.

Maar is dit iemand al gelukt op een niet ondersteund toestel?
How to take the Lumia 930 to Creators Update and beyond (2018 edition)
http://allaboutwindowspho...18_edition_Take_the_L.php

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
P_Tingen schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:01:
[...]

How to take the Lumia 930 to Creators Update and beyond (2018 edition)
http://allaboutwindowspho...18_edition_Take_the_L.php
Thanks! _/-\o_ Ik denk dat de schrijver van die artikelen hier mee leest op tweakers ;)
Ik ga dit eens de komende dagen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Hmm, zou dit ook werken op m'n 920?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
ardvark99 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:12:
[...]

Thanks! _/-\o_ Ik denk dat de schrijver van die artikelen hier mee leest op tweakers ;)
Ik ga dit eens de komende dagen uitproberen.
Hier is het al gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
satya schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:02:
[...]

Hier is het al gelukt. :)
Mooi, en hoe draait die build op de L930?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
ardvark99 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:33:
[...]

Ik heb een gewone 930, en tot nu toe prima, iets soepeler zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
satya schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:36:
[...]

Zijn er dan ongewone L930's? Ik ga er de komende tijd toch eens aan beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Nou... door typefoutje bijna de exacte naam The SSH Pro Client.
Heb wel wat alternatieven gezocht maar die ik geprobeerd heb deden het niet (of wellicht verkeerde instelling...)
Zal Putty.app zeker proberen :)
dank daar voor al vast!!

[edit]; PuTTY wordt op mobiel in store niet gevonden helaas

@ardvark99 Dank voor de ideeën. Op W10 op pc ook niet te vinden. En ja, anderen geprobeerd maar nog geen werkende gevonden. Ga @hardware-lover zijn idee volgen :)

[ Voor 3% gewijzigd door peerke63 op 07-03-2018 06:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

ardvark99 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:33:
[...]
Op die van mijn vrouw ook meer dan prima. Haar telefoon is aardig sneller dan mijn 735 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is er een mogelijkheid om de battery saver aan te zetten terwijl de telefoon wordt opgeladen? Dat is vooral handig voor onderweg, zodat hij zo min mogelijk leegloopt tijdens het navigeren.
Ik heb de laatste Windows 10 update voor de insiders.
Onder Windows Phone kon dit nog wel, maar onder Windows 10 is het battery saver schuifje uitgegrijsd als hij wordt opgeladen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Glacier schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:38:
Is er een mogelijkheid om de battery saver aan te zetten terwijl de telefoon wordt opgeladen? Dat is vooral handig voor onderweg, zodat hij zo min mogelijk leegloopt tijdens het navigeren.
Onder Windows Phone kon dit nog wel, maar onder Windows 10 is het battery saver schuifje uitgegrijsd als hij wordt opgeladen..
Waarschijnlijk is dit gedaan omdat wanneer de telefoon wordt opgeladen, de telefoon de spanning krijgt van de lader, en niet van de batterij. Wanneer ik mijn gsm in de carkit heb, wordt deze opgeladen, ook al heb ik het scherm constant aan staan met een app. Na een tijd is de batterij gewoon opgeladen.

Levert jouw lader wel genoeg stroom om de telefoon aan te laten voor navigatie, en ondertussen de batterij op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Glacier Normaal gesproken moet een degelijke lader de telefoon nog op kunnen laden, ook als deze tegelijk voor navigatie wordt gebruikt.

Los daarvan, via een simpele oplossing is de batterij-besparing toch in te schakelen, weet alleen niet of dan alle noodzakelijke functies nog blijven werken voor navigatie.

Je kunt zelf het percentage bepalen voor wanneer batterij-besparing in te schakelen. Standaard is dit bij 20%. Vakje aangevinkt en de schuif helemaal naar rechts geeft aan dat de besparing zelfs bij 100% al in zou moeten schakelen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

Ik heb in de auto speciaal een quickcharge 12v plug met usb-C uitgang en de telefoon wordt prima opgeladen tijdens navigeren (blijft op 100%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:48:
[...]

@Glacier Normaal gesproken moet een degelijke lader de telefoon nog op kunnen laden, ook als deze tegelijk voor navigatie wordt gebruikt.

Los daarvan, via een simpele oplossing is de batterij-besparing toch in te schakelen, weet alleen niet of dan alle noodzakelijke functies nog blijven werken voor navigatie.

Je kunt zelf het percentage bepalen voor wanneer batterij-besparing in te schakelen. Standaard is dit bij 20%. Vakje aangevinkt en de schuif helemaal naar rechts geeft aan dat de besparing zelfs bij 100% al in zou moeten schakelen.
Het is ook handig om bandbreedte te besparen op mijn 4G. Ik heb 500MB per maand en battery saver zorgt ervoor dat ik minder data verstook. Als hij niet oplaadt, kan ik zonder issues met de battery saver aan navigeren, dus dat moet goedkomen ;)
Het percentage aanpassen is sowieso wel een goeie tip, die ga ik eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:51
Hier een Lumia 830 op Creaters Update 2018, met het reg-edit truukje..
Ging perfect, Lumia draait ook goed, iets soepeler, en accu lijkt langer mee te gaan.
Nog geen schone installatie gedaan.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Glacier schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:36:
[...]
[knip]

Het percentage aanpassen is sowieso wel een goeie tip, die ga ik eens proberen!
Zo te zien trekt het toestel zich niets aan van de stand van die slider, zolang deze aan een externe krachtbron hangt. Dat lijkt dus helaas toch geen oplossing voor je te zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Sinds een week reset (herstart) mijn L950 om de haverklap - waardoor hij onbruikbaar is.

Ik heb om die reden net een factory-reset gedaan, en nu kan ik de NOS app niet meer downloaden.

https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/nos/9wzdncrfhwkp

Ik krijg de melding dat de app enkel nog voor PC beschikbaar is, niet voor Mobile.

Toevallig kreeg ik vorige week ook een update van de NOS app en wellicht hebben ze daarmee de support gestaakt?

Als je hem hebt, draait hij... maar als je hem kwijt ben, kan je hem dus niet meer installeren - lijkt het?

- edit - NOS app kan onder WP8.1 wel gedownload worden, op W10M zegt hij 'niet geschikt voor dit apparaat (mobiel)'... weird...

[ Voor 10% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 11-03-2018 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
b2vjfvj75gjx7 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:17:
Sinds een week reset (herstart) mijn L950 om de haverklap - waardoor hij onbruikbaar is.

Ik heb om die reden net een factory-reset gedaan, en nu kan ik de NOS app niet meer downloaden.

https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/nos/9wzdncrfhwkp

Ik krijg de melding dat de app enkel nog voor PC beschikbaar is, niet voor Mobile.

Toevallig kreeg ik vorige week ook een update van de NOS app en wellicht hebben ze daarmee de support gestaakt?

Als je hem hebt, draait hij... maar als je hem kwijt ben, kan je hem dus niet meer installeren - lijkt het?
Zie:
https://over.nos.nl/uw-reacties/veelgestelde-vragen
Het probleem is bekend, er wordt hard aan gewerkt om het op te lossen....

De vraag is natuurlijk: Hoe hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Binnen "mijn bibliotheek" staat er idd een uitroepteken bij, maar de geïnstalleerde app draait probleemloos en vlot. Ik meen mij ook te herinneren dat er een update langs is gekomen, maar mijn recent bijgewerkte apps gaan niet terug tot halverwege februari, dat overzicht stopt bij eind februari.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:48
ardvark99 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:25:
[...]

Zie:

Ik vind het al positief dat ze een probleem met de Windows app melden en er iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
coenox schreef op zondag 11 maart 2018 @ 19:51:
[...]

Ik vind het al positief dat ze een probleem met de Windows app melden en er iets aan doen.
Klopt, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit niet zo'n groot probleem is, nog niet zo lang geleden hebben ze de app nog geüpdatet, lijkt mij een probleem met Microsoft store, of de instellingen daarvan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ardvark99
Ik kreeg vanmorgen een melding van de Feedback hub dat het PDF probleem in Edge opgelost is, en snel uitgerold wordt. Waarschijnlijk vanavond al? Wordt wel een keer tijd. Jammer dat ze Edge niet los gekoppeld hebben van de Windows updates en dus niet als losse app behandelen, anders was dit sneller opgelost.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/24l699u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Zou tijd worden.....
Anyway bedankt voor het melden.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Patch Tuesday dacht ik, maar dat is ook geen vanzelfsprekend meer misschien? Het is niet zo dat er niet wat te herstellen valt sinds de vorige Patch Wednesday 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
hardware-lover schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:22:
Patch Tuesday dacht ik, maar dat is ook geen vanzelfsprekend meer misschien? Het is niet zo dat er niet wat te herstellen valt sinds de vorige Patch Wednesday 😉
Hahaha ik zat ook al even te koekeloeren.
Had even de ijdele hoop dat ik eindelijk verlost kon worden van het pdf debacle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:17
hardware-lover schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:22:
was het vorige maand ook niet 1 dag later?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ardvark99
Ze hebben de patch day voor mobile verplaatst om de servers te ontlasten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ardvark99 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:21:
Ze hebben de patch day voor mobile verplaatst om de servers te ontlasten....
_O-

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
Onze Gary is wel fanatiek, vandaag weer een bericht via Feedback hub.

De updates schijnen toch op dinsdag verspreid te worden, maar de naam is aangepast, het heet geen Patch Tuesday meer, maar Match Tuesday. Het is niet duidelijk of dit nu een wedstrijddag is, of dat het met lucifers te maken heeft. Voor de duidelijk heeft hij voor de beginners uitgelegd hoe je een update moet installeren. Hopelijk heeft hij nog meer bugs gefixed.

We worden wel in spanning gehouden, 13-3 is al voorbij.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/o6xmk4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
hardware-lover schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 18:26:
[...]

Zo te zien trekt het toestel zich niets aan van de stand van die slider, zolang deze aan een externe krachtbron hangt. Dat lijkt dus helaas toch geen oplossing voor je te zijn.
Ik merk het idd..
Iemand nog een andere tip over hoe de battery saver aan kan terwijl mijn telefoon oplaadt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
ardvark99 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:49:
[...]

De updates schijnen toch op dinsdag verspreid te worden
Denk dat ze intern de werkopdrachten in pdf hebben verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Amadeus1966 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:27:
[...]

Denk dat ze intern de werkopdrachten in pdf hebben verstuurd.
Dat zal kunnen maar ik denk dat ze intern geen problemen hebben om pdf te openen, daar zijn ze allang overgestapt naar IOS of Android....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amadeus1966
ardvark99 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:52:
[...]
daar zijn ze allang overgestapt naar IOS of Android....
He bah....ga je mond spoelen 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Glacier schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:08:
[...]
Ik merk het idd..
Iemand nog een andere tip over hoe de battery saver aan kan terwijl mijn telefoon oplaadt?
@Glacier je zou bijna denken dat het enkel zou kunnen lukken indien je het via het register (tools) gaat wijzigen, als je al weet waar wat te veranderen?

Wat gebruik jij nu voor lader/navigatie software, dat de telefoon sneller leegloopt dan dat ie oplaad?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
hardware-lover schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:26:
[...]

@Glacier je zou bijna denken dat het enkel zou kunnen lukken indien je het via het register (tools) gaat wijzigen, als je al weet waar wat te veranderen?

Wat gebruik jij nu voor lader/navigatie software, dat de telefoon sneller leegloopt dan dat ie oplaad?
@Glacier Ik vermoed eerder dat de lader niet voldoende, of af en toe geen stroom levert. Wanneer de telefoon op een goede oplader is aangesloten, zal deze meer stroom leveren dan dat een telefoon in vol gebruik verbruikt.
Dit staat los van of een accu goed of slecht is. Wanneer de accu slecht is, oud en niet meer 100% gezond is, merk je dat alleen wanneer het toestel niet meer op de oplader is aangesloten, en de accu snel leeg loopt en bij de laatste tientallen procenten helemaal snel leeg loopt, het toestel eventueel vreemde issues krijgt als herstarten. Wanneer het toestel aan de oplader hangt, zal je weinig van deze problemen merken.

En zoals eerder gezegd, wanneer de telefoon aan een oplader is aangesloten, en hij is aan het opladen, zou je niets kunnen veranderen aan de instellingen van de batterij saver, omdat het toestel op geladen wordt, batterij doet verder niets behalve opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ardvark99 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:25:
[...]

Zie:

Dat antwoord (van hun) staat er al maanden, zo niet jaren, op...

Sowieso werkt de app WEL op WP8, maar NIET op W10M :p

Ik denk dat ze een instelling in de store verkeerd hebben aangevinkt na de laatste update (daar kan je specifiek voor W10M aangeven welke 'tier' de app moet ondersteunen.

WP8 trekt zich daar niets van aan (dus de app werkt), maar W10M luistert er wel naar (dus die negeert nu de app, omdat die 'tier' desktop / tablet heeft meegekregen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsertje13
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:17
Nog steeds geen oplossing voor het pdf probleem :( Had gehoopt op de verlossende update afgelopen dagen maar begin het gevoel te krijgen dat ze de laatste w10m gebruikers laten stikken.... En Microsoft support verwijst vrolijk door naar de betaalde B2X support.... 2 maand terug nog een tweedehands 950 opgehaald om niet te hoeven switchen naar ios of android, had het geld misschien beter kunnen gebruiken voor een Nokia 8 :(

[ Voor 23% gewijzigd door Prutsertje13 op 15-03-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Het is jammer dat je in W10M geen standaard apps kan instellen voor bestandsformaten zoals op de desktop.
Want er zijn prima alternatieven voor bepaalde zaken, alleen moet je die zelf opstarten en doen.
Bijv. Monument webbrowser en de uitstekende PDF Viewer Plus, allemaal gratis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb geen problemen met pdf lezen in de browser, maar de update staat bij mij nu al de hele ochtend van ' downloaden 2%' terug naar 0% en weer opnieuw naar 2%.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Fireshade schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:30:
Het is jammer dat je in W10M geen standaard apps kan instellen voor bestandsformaten zoals op de desktop.
Want er zijn prima alternatieven voor bepaalde zaken, alleen moet je die zelf opstarten en doen.
Bijv. Monument webbrowser en de uitstekende PDF Viewer Plus, allemaal gratis ook.
Het zelfde geldt voor de Camera, er is een instelling dat je kan selecteren welke camera app je als standaard wil, maar de dropdown laat alleen de MS camera app zien.

Maar het PDF probleem schijnt opgelost te zijn, zie de screenshots die ik afgelopen dagen gepost heb van de Feedback hub (gisteren kreeg ik weer een melding daarvan binnen, alleen stond daarin geen datum van release in vermeldt). Het is afwachten, W10M heeft geen hoge prio meer, hopelijk komt de update nog voor het weekend...

Wanneer dit probleem zich een jaar geleden had voorgedaan, was er waarschijnlijk zelfs een tussen tijdse update geweest. Begin dit jaar hebben we zelfs een update gehad in het weekend ivm Meltdown en Spectre lekken (weet niet welke nu voor mobiel van belang zijn), dit was bijzonder snel.
SinergyX schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:45:
Ik heb geen problemen met pdf lezen in de browser, maar de update staat bij mij nu al de hele ochtend van ' downloaden 2%' terug naar 0% en weer opnieuw naar 2%.
Waarschijnlijk zit jij op een oudere Build als jij daar geen last van hebt. En wanneer je op de 15063 build zit, was iets dat je update kon krijgen naar 15254 oid.

[ Voor 15% gewijzigd door ardvark99 op 15-03-2018 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
Fireshade schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:30:
Volgens mij is dat wel mogelijk in interop tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ardvark99 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:46:

Waarschijnlijk zit jij op een oudere Build als jij daar geen last van hebt. En wanneer je op de 15063 build zit, was iets dat je update kon krijgen naar 15254 oid.
Ik zit op 10.0.15254.158, dat lijkt me een redelijk recente versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
SinergyX schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:59:
[...]

Ik zit op 10.0.15254.158, dat lijkt me een redelijk recente versie.
Redelijk recent ja, maar de release die problemen geeft is de 15254.248 (voor fastring .249). Je hebt dus niet de laatste van februari. Deze dus niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

satya schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:58:
[...]

Volgens mij is dat wel mogelijk in interop tools.
Ja, daar lijkt het wel op, maar is niet een normale gebruikersfunctie :P
Als de gemiddelde consument daarmee aan de slag gaat alleen om even een andere PDF reader als standaard in te stellen, dan is de kans groter dat hij daamee de telefoon brickt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
satya schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:36:
[...]

Afgelopen weekend heb ik mijn L930 naar 15254.248 geupgraded, draait idd prima. In de eerste instantie wou het niet lukken, bleek dat ik die telefoon nog op fastring had ingesteld, en dan probeert ie rechtstreeks naar 15254.249 te willen gaan, maar dat lukt niet, hij moet eerst een lagere build hebben van 15254 (iets in het begin van 1xx). De foutmelding was ook vaag, er zat een fout in de tijd/datum/regio settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opdiefiets
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 15:50
Geen update deze maand? Zou toch wel moeten ivm de pdf-bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
opdiefiets schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:47:
De maand is nog niet voorbij. Is wel beloofd via de Feedback hub, zie eerdere screenshots van mij de afgelopen dagen in dit topic, maar de laatste updates voor W10M kwamen een paar dagen later dan de reguliere W10 updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

opdiefiets schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:47:
Jah gruwelijk irritant als je de telefoon zakelijk gebruikt en vaak pdf's moet openen.
Iemand al een workaround gevonden?
Ikzelf sla nu op en open met adobe acrobat reader, maar dit werkt omslachtig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Prutsertje13
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:17
Krijg nu een update binnen, hoop dat het pdf probleem hierna opgelost is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

15254.313 komt nu binnen als het goed is, met als belangrijkste bugfix het pdf probleem:
his update includes quality improvements. No new operating system features are being introduced in this update. Key changes include:

This build includes all the improvements from KB4088782.
Addresses issue in which PDFs cannot be rendered in Microsoft Edge on Windows 10 Phones.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oeps, ik moet gaan ruimen. Na 2 jaar krijg ik voor het eerst een melding over een overvolle interne opslag.
Dat komt door het gigantische app aanbod natuurlijk ;)

Tijd voor een grote schoonmaak.....

Edit: het verschil in installatietijd tussen twee exact dezelfde toestellen, waarbij de ene opslag vrijwel leeg, en de andere vrijwel vol is: 7 minuten.

Los daarvan heeft het bijna volle toestel een hele poos nodig om alle apps weer actief te maken. Het overgrote deel is niet beschikbaar maar moet nog geactiveerd worden na een update, dat kost ook nog aardig wat tijd.

Ik gebruik enkel een interne opslag, een SD opslag maakt voor mijn gevoel het toestel alleen maar trager en minder stabiel.

[ Voor 56% gewijzigd door hardware-lover op 16-03-2018 10:29 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
GiLeX schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:41:
15254.313 komt nu binnen als het goed is, met als belangrijkste bugfix het pdf probleem:

[...]
Er zijn blijkbaar ook 3 known issues:
  • After taking a screenshot, the error, "Couldn't take screenshot" appears. However, the photo is saved.
  • In some photo-related apps, there is an error when saving photos.
  • In Lumia Creative Studio, recently taken photos will not appear in the Latest gallery.
Deze worden in een latere update waarschijnlijk opgelost. Ik ondervind geen problemen met maken van screenshots en foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:26
ardvark99 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:16:
[...]

• After taking a screenshot, the error, "Couldn't take screenshot" appears. However, the photo is saved.
  • In Lumia Creative Studio, recently taken photos will not appear in the Latest gallery.
Deze worden in een latere update waarschijnlijk opgelost. Ik ondervind geen problemen met maken van screenshots en foto's.
Heb ik al tijden last van. Maak ik een foto......... nergens te vinden alleen in de camera-app (links onderin). Vaak staat de foto eerder op OneDrive dan in mijn camera album.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:04
GerCor schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:54:
[...]

Heb ik al tijden last van. Maak ik een foto......... nergens te vinden alleen in de camera-app (links onderin). Vaak staat de foto eerder op OneDrive dan in mijn camera album.
Ja, heel irritant. Zeker als je iets met Whatsapp wilt delen. Probeer je eerst rechtstreeks in Whatsapp een foto te maken, dat werkt niet meer, dan een foto via de cameraknop maar die staat nog niet in het album.

Als je dan weer naar de camera app gaat en de preview bekijkt, kan je hem daaruit wel delen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:26
robkrekel schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:57:
Ja, heel irritant. Zeker als je iets met Whatsapp wilt delen. Probeer je eerst rechtstreeks in Whatsapp een foto te maken, dat werkt niet meer, dan een foto via de cameraknop maar die staat nog niet in het album.

Als je dan weer naar de camera app gaat en de preview bekijkt, kan je hem daaruit wel delen 8)7
Precies, dat heb ik ook. Ook dat met WhatsApp. Foto maken werkt inderdaad niet. Ik gebruik de beta van WA.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:04
Ik gebruik ook de beta versie van WA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
[...]

Ja dat weet je toch.
Een bugfix ( de pdf ) tegenover drie nieuwe bugs.
Zo houden ze de molen draaiende. Hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
Update 2018-03 staat er op, in eerste instantie liep de batterij op de 930 leeg met het tempo van een speedboot, en laadde hij niet meer op. Is na een herstart weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

Zijn die issues er met bepaalde toestellen of met een specifieke taal, of zouden ze af en toe eens voor kunnen komen? Ik vraag het omdat ik de "issues" niet voor elkaar kan krijgen, geen enkele van de 3 (tot op dit moment bedoel ik).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
hardware-lover schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:28:
[...]

Zijn die issues er met bepaalde toestellen of met een specifieke taal, of zouden ze af en toe eens voor kunnen komen? Ik vraag het omdat ik de "issues" niet voor elkaar kan krijgen, geen enkele van de 3 (tot op dit moment bedoel ik).
Dat wordt er niet bij vermeld, meer als algemene mededeling. Komt van AAWP. Ik heb er ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Openfeld
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:27
Update 2018-03 staat er op, in eerste instantie liep de batterij op de 930 leeg met het tempo van een speedboot, en laadde hij niet meer op. Is na een herstart weer over.

idd dat was in mijn geval direct 27% wat het update'tje kostte... (maar ja, wel nog met originele accu van aankoop 3-6-2016)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Yeah! pdf probleem opgelost :D, blijft een topsysteempje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

[...]

ardvark99 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:36:
[...]

Dat wordt er niet bij vermeld, meer als algemene mededeling. Komt van AAWP. Ik heb er ook geen last van.
Bij MSFT op hun eigen support pagina wordt er niks van gemeld, geen idee waar AAWP dat dan weg heeft:

https://support.microsoft...ndows-10-update-kb4090912
Known issues in this update

Microsoft is not currently aware of any issues with this update.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
The_Scarabial schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:50:
Yeah! pdf probleem opgelost :D, blijft een topsysteempje :)
Nu nog de nachtmodus....
Mis dat eigenlijk best wel.
Vooral als ik snachts aan het rijden ben en dan even vlug wil appen of mail wil nazien.
Man, dat licht is dan erg fel aan de ogen zodat je haast niets meer ziet op de weg.
Dus ook voor de verkeersveiligheid is zo'n nachtmodus ideaal 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Amadeus1966 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:11:
[...]
Nu nog de nachtmodus....
Vooral als ik snachts aan het rijden ben en dan even vlug wil appen of mail wil nazien.
Man, dat licht is dan erg fel aan de ogen zodat je haast niets meer ziet op de weg.
Dat niet alleen, ik moet ook nog met twee handen het toestel bedienen omdat Cortana stokdoof lijkt te zijn. Hebben jullie dat ook? :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
hardware-lover schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:40:
[...]

Dat niet alleen, ik moet ook nog met twee handen het toestel bedienen omdat Cortana stokdoof lijkt te zijn. Hebben jullie dat ook? :+
Je kan dan ook wel met je knieën sturen, je dan iig je handen vrij.
Tja een mens moet toch wat doen 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Tandwielen op m'n 950, een Windows-update dus. Ik blijf het toch nobel vinden van MIcrosoft. Ik zat al verlekkerd te kijken naar een Sony xperia xz2 met gratis draadloze koptelefoon erbij. Ik heb zo'n Sony koptelefoon al en NFC-pairen werkt echt prachtig met de Lumia 950. Wat jammer eigenlijk allemaal dat je op termijn gewoon weg MOET van Windows Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

FreshM schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:58:
Tandwielen op m'n 950, een Windows-update dus. Ik blijf het toch nobel vinden van MIcrosoft. Ik zat al verlekkerd te kijken naar een Sony xperia xz2 met gratis draadloze koptelefoon erbij. Ik heb zo'n Sony koptelefoon al en NFC-pairen werkt echt prachtig met de Lumia 950. Wat jammer eigenlijk allemaal dat je op termijn gewoon weg MOET van Windows Mobile.
Zolang ze het blijven doen en niet van die achterlijke pdf-problemen ontstaan, blijf ik het gewoon gebruiken, met de stille hoop dat er tegen de tijd dat de telefoon onwerkbaar er telefoons zijn, waarbij je gewoon je eigen besturingsysteem (voor mij dan gewoon volledige windows) kan installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karel01
  • Laatst online: 11-09 16:12
Amadeus1966 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:11:
[...]

Nu nog de nachtmodus....
:( :( Als je aan het rijden ben moet je met je po.. van je telefoon afblijven. Niks appen of mailen. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01
Amadeus1966 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:52:
[...]

Je kan dan ook wel met je knieën sturen, je dan iig je handen vrij.
Tja een mens moet toch wat doen 😆
:( :( Ja je aandacht op de weg houden. :( :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik vroeg het me al af, maar jawel hoor....., beet !! _O-

@karel01 of iemand zonder gevoel voor humor (als het er nogal dik bovenop ligt)?

[ Voor 48% gewijzigd door hardware-lover op 18-03-2018 14:18 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01
hardware-lover schreef op zondag 18 maart 2018 @ 13:35:
Als dat je doel is ben je wel een heel zielig persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01

@karel01 of iemand zonder gevoel voor humor (als het er nogal dik bovenop ligt)?
Gezien de grote hoeveelheden ongelukken, veroorzaakt of mede veroorzaakt door telefoon gebruik in het verkeerd, kan ik dit niet grappig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

karel01 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:25:
[...]
Gezien de grote hoeveelheden ongelukken, veroorzaakt of mede veroorzaakt door telefoon gebruik in het verkeerd, kan ik dit niet grappig vinden.
@karel01 dat blijkt, en het hoeft ook niet voor iedereen grappig bedoelt te zijn. Maar een geruststellende gedachte misschien, Windows Mobile was een van de eerste OS-en die standaard een "automodus" had (en nog heeft), mocht iemand zich niet kunnen bedwingen de telefoon ter hand te nemen. Maar ja, het merendeel heeft geen Windows Mobieltje, of gebruikt zo'n functie überhaupt.

Ik vraag het me af, heb jij ook een Windows 10 Mobieltje?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966

Hahaha
Ik wist het wel, der hapt vanzelf iemand 😂😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
karel01 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:25:
[...]

Geloof me, ik kan het rijtje aardig aanvullen met wat nog meer ongelukken in het verkeer kan veroorzaken.
Drank en smartphone ongelukken zorgen alleen voor clickbaits.
Dat is wat men wil lezen dus dat nieuws verkoopt.

Meeste oorzaken van ongevallen?
Negeren van verkeersregels.
Haast
Werkdruk
Vermoeidheid

Maar dat vind men niet interessant dus dat nieuws verkoopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01
hardware-lover schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:48:
[...]

@karel01 dat blijkt, en het hoeft ook niet voor iedereen grappig bedoelt te zijn. Maar een geruststellende gedachte misschien, Windows Mobile was een van de eerste OS-en die standaard een "automodus" had (en nog heeft), mocht iemand zich niet kunnen bedwingen de telefoon ter hand te nemen. Maar ja, het merendeel heeft geen Windows Mobieltje, of gebruikt zo'n functie überhaupt.

Ik vraag het me af, heb jij ook een Windows 10 Mobieltje?
Ja ik gebruik een Lunia 950 xl, fijn toestel doet bijna alles wat ik wil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

karel01 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:33:
[...]
Ja ik gebruik een Lunia 950 xl, fijn toestel doet bijna alles wat ik wil.
Vroeger zei ik dan wel eens; "welkom bij de club". Nu is eerder; "volhouden Karel, èh ...., kerel", op zijn plaats ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
GiLeX schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:41:

[...]
Helaas niet op de 640. Wel vorige maand de update gehad die de PDF-bug introduceert en nog niet de update die deze weer ongedaan maakt :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Wasrek schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:45:
[...]

Helaas niet op de 640. Wel vorige maand de update gehad die de PDF-bug introduceert en nog niet de update die deze weer ongedaan maakt :( .
Ook niet als je handmatig naar updates zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 22:18:
[...]

Ook niet als je handmatig naar updates zoekt?
Nee helaas, ook dan geen nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Hier op mijn 735 en op de 930 ook nog geen spoor van updates....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
P_Tingen schreef op maandag 19 maart 2018 @ 08:02:
Hier op mijn 735 en op de 930 ook nog geen spoor van updates....
Ga je, vermoed ik althans, ook niet meer krijgen.

Lees dit ook eens: http://allaboutwindowspho..._finally_pulls_the_In.php

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wasrek
  • Niet online
Op de 640 is de update vandaag toch nog binnengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Heeft iemand een oplossing voor het probleem dat mijn (en andere) Lumia's niet meer herkend worden in Windows?
Ik heb het met mijn Lumia 930, die van mijn vriendin geprobeerd op 3 verschillende computers.
Geen spoor van de apparaten in device manager. Ook niet met 3 verschillende kabels..
Ik tob er al maanden mee..lijkt gebeurd te zijn sinds een update in Windows 10, maar ik verbind ze te weinig om dat helemaal zeker te weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:49
Mijn Lumia 535 wordt gewoon weergegeven in Windows 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:00
Glacier schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:19:
Heeft iemand een oplossing voor het probleem dat mijn (en andere) Lumia's niet meer herkend worden in Windows?
Ik heb het met mijn Lumia 930, die van mijn vriendin geprobeerd op 3 verschillende computers.
Geen spoor van de apparaten in device manager. Ook niet met 3 verschillende kabels..
Ik tob er al maanden mee..lijkt gebeurd te zijn sinds een update in Windows 10, maar ik verbind ze te weinig om dat helemaal zeker te weten..
Dit zelfde probleem heb ik ook al een hele tijd. Afgelopen week mijn 950xl een fabriek reset gegeven, maar nog niet uit geprobeerd als hij weer in win10 herkend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Glacier schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:19:
Mijn Lumia 950 wordt gewoon herkend, maar moest in de verkenner wel ff zoeken om hem te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik heb hem volgens mij nog nooit gekoppeld aan m'n PC... Zeker niet sinds ik Windows 10 heb. Gewoon nieuwsgierigheid: waarom koppel je hem eigenlijk?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 07:39:
Ik heb hem volgens mij nog nooit gekoppeld aan m'n PC... Zeker niet sinds ik Windows 10 heb. Gewoon nieuwsgierigheid: waarom koppel je hem eigenlijk?
Persoonlijk deed ik dat wel eens om bv podcasts of muziek op mijn telefoon te zetten zodat ik dat in de auto kon beluisteren. En met een sd-kaart van 8GB erin, is het ook handig als veredelde usb-stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

P_Tingen schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:39:
[...]

Persoonlijk deed ik dat wel eens om bv podcasts of muziek op mijn telefoon te zetten zodat ik dat in de auto kon beluisteren. En met een sd-kaart van 8GB erin, is het ook handig als veredelde usb-stick
Ah, ik doe dat gewoon via het netwerk... Veel te veel werk om telkens een kabeltje te zoeken :D

Pagina: 1 ... 19 ... 27 Laatste

Let op:
Discussieren over de insider previews mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen. Reacties over de insider previews worden hier verwijderd.