Acties:
  • +4 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Zou het toch nog goed komen ?? :) Nokia & WM 10 : http://www.windowsphonear...sible-windows-10-devices/

[edit] never change a winning team :)

[ Voor 14% gewijzigd door shiptronic op 09-02-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:00
Kan ik er al ergens eentje reserveren? ;)

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 20:38
Baserk schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:09:
En zo (Nb hard reset; fabrieksinstellingen);
•Press Power button to turn off your Lumia 650 mobile phone;
•Once powered down, press the Power Button once;
•After that press and hold the Volume Down button on the phone;
•Release the sound key when you see exclamation mark on the screen;
•Next press the buttons in this exact order: Volume Up -> Volume Down -> Power button ->Volume Down.
P_Tingen schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:55:
@Kakanox:

Met een Android-telefoon heb ik soortgelijk iets op kunnen lossen door de batterij eruit te halen, vervolgens de aan-en-uit-knop 15sec ingedrukt te houden (zodat echt alle spanning weg is) en vervolgens de batterij te herplaatsen.
Beide nog geprobeerd. Het toestel gaf alleen nog een knipperende batterij en uiteindelijk echt helemaal niets meer. Inmiddels is hij onderweg naar Szombathely in Hongarije voor reparatie. Moet zeggen dat ik kostelijk gelachen heb met die B2X-medewerker (o.a. over dat ik nu tijdelijk met Apple-devices aan de slag moet). Heel correcte en toffe gast :D Nu even twee tot drie weken wachten... daardoor wel een tijdje de kans om eens met twee (!) andere OS'en te spelen. Waar iOS imho nog steeds gewoon onwijs kut is moet ik zeggen dat Android flinke stappen heeft gemaakt tijdens mijn afwezigheid. Denk dat ik er als ik al het internet via de VPN thuis kan routeren (voor NoTrack) eigenlijk wel mee kan leven :+
Stefan22 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:36:
Erg jammer dat het geweldige Nokia gekocht is door Microsoft, net toen Microsoft een nieuwe CEO kreeg die dacht het gelijk maar weer even te verknallen.

Het had gewoon echt wat kunnen worden, dat weet ik zeker. In Europa bijna dubbele cijfers marktaandeel, in sommige landen zelfs meer dan iOS. Hoe het dan bij Satya Nadella opkomt om dat in 2 jaar weg te werken weet ik niet, maar merkwaardig is het wel.
Daar ben ik het inderdaad ook wel mee eens. Ondanks dat de telefoons die ik nu gebruik vele malen duurder zijn dan m'n habbekrats-Lumia mis ik functionaliteit. Microsoft had dit echt nog veel verder uit kunnen bouwen door zich te richten op de zakelijke markt, met die USPs. Kom ik binnenkort nog even op terug :)
nwagenaar schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:37:... Bovendien was Windows Mobile/Phone al een rare eend in het productportfolio van MS. Gevalletje van take your losses, afstoten en zo snel mogelijk afschrijven.
Ik vind Windows Phone naast de Surface juist een heel erg goede aanvulling. Windows op alle devices en zelf ook een (referentie?)-device leveren. Het enige dat je in mobile-land nog niet kan doen is de hardware zo open laten als dat in PC-land gebeurt. De mobiele markt loopt zo dertig jaar achter op PC's, maar de gebruiker van nu pikt het niet als ze zelf code moeten kloppen of kennis van zaken moeten hebben. MS had een perfecte balans gevonden tussen openheid en beheersbaarheid: Bepaalde hardware voorschrijven aan externe fabrikanten.
Caelorum schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:24:
Waar Satya overigens wel in is geslaagd is de publieke opinie van MS om te buigen. Het was echt not done om trots te zijn op dat je werkt bij MS of om te zeggen dat je MS producten gebruikte, maar dat zie je langzamerhand ombuigen. Dat is iets wat ook echt nodig was, anders was MS een volgende Oracle of IBM geworden..
Dat heeft hij inderdaad goed gedaan. Aan de andere kant vind ik dat hij de strategie nu weer veel te hard doordrukt. Je ziet het aan allerlei Microsoft-producten volgens de nieuwe strategie (Azure, de Dynamics-lijn en nog veel meer): Het is haastwerk. Je kan bedrijven geen CRM-pakket verkopen en verwachten dat ze maandelijkse cumulatieve updates accepteren terwijl het design van het pakket half af is en in de toekomst omgegooid moet gaan worden om een bruikbare oplossing te zijn.

Aan de andere kant: Voor mij weer mooi meegenomen. Met het d.m.v. add-on apps oplossen van design flaws van Microsoft verdien ik weer wat extra brood :+

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Gisteren opeens een spontane reboot, terwijl de telefoon meer dan 80% geladen was? Hij lag zelfs middels USB aan een PC, en had toestemming gegeven om USB gekoppeld te werken. Nu valt me opeens op dat SMS-jes niet meer aankomen in de skype app op de PC. In de telefoon opnieuw ingevuld dat skype preview gebruikt moet worden IPV berichten, en in contacten bij een bepaald persoon ook Skype ingevuld. Maar nu valt me op dat alle SMS-jes weg zijn, ik kan ze alleen nog wel zijn onder berichten op de PC. ( build van PC en telefoon zijn hetzelfde 14393.693)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-07 10:10
Sinds een recente update van Alarmen en Klok, gaat de wekker weer gewoon helemaal 'uit' als ie is afgegaan. Het wekkersymbool verdwijnt dus gewoon weer, zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Probleem met syncen van de SMS gevonden. Blijkbaar is er iets in de opzet veranderd , ik heb meerde mensen er over gehoord dat het niet meer werkte, maar kan me niet herrinneren dat er een oplossing gepost was.

Blijkbaar moet je elke PC expliciet koppelen met een PIN-code, die code vind je onder instellingen in de skype app op de PC, en moet je op de telefoon onder SMS instellingen invoeren.

Hier een uitleg in het Engels : https://blogs.windows.com...ices/#wXeerEwdSiB0OZA1.97

Grrr waarom word zo'n wijziging niet duidelijke gecommuniceerd ??

[Edit] Mocht het de 1e keer niet werken ( op de telefoon staat wel de PC gekoppeld, maar op de PC staat geen telefoon, de code een keer vernieuwen en opnieuw invoeren dan werkt het opeens wel. op de PC staat dan gekoppeld met windows telefoon van XXXXXX )

[edit 2] blijkbaar zie je eerst jouw uitgaande SMS-jes, de inkomende van dezelfde persoon kwamen pas binnen na een nieuwe sms van deze persoon te hebben ontvangen.

[ Voor 31% gewijzigd door shiptronic op 10-02-2017 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
kakanox schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:09:
*baalt* M'n Lumia 650 laadt niet meer op sinds gisteren.
....

Shortlist tot nu toe:...
2ehands 930/950? ik heb een 930 gescoord en heb 1 maand garantie :)
Bij de Used Products toko en echt zo goed als nieuw.

R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
shiptronic schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:17:
Gisteren opeens een spontane reboot, terwijl de telefoon meer dan 80% geladen was? Hij lag zelfs middels USB aan een PC, en had toestemming gegeven om USB gekoppeld te werken. Nu valt me opeens op dat SMS-jes niet meer aankomen in de skype app op de PC. In de telefoon opnieuw ingevuld dat skype preview gebruikt moet worden IPV berichten, en in contacten bij een bepaald persoon ook Skype ingevuld. Maar nu valt me op dat alle SMS-jes weg zijn, ik kan ze alleen nog wel zijn onder berichten op de PC. ( build van PC en telefoon zijn hetzelfde 14393.693)
Werkt Skype-sms inmiddels al wel met ondersteuning voor dual-SIM?
Een Surface Carrera Pro Turbo, met achterwielaandrijving en sjoemelsoftware ;)
Majin Buu schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:33:
[...]

2ehands 930/950? ik heb een 930 voor 90 euro gescoord en heb 1 maand garantie :)
Bij de Used Products toko en echt zo goed als nieuw.
Helaas is dat vrijwel nooit een dual-SIM. Hij ligt nu in Hongarije, dus ik wacht de reparatie even af :)
Ondertussen speel ik met een iPhone SE en een high-end Android ding. Die laatste valt echt niet tegen.

[ Voor 3% gewijzigd door kakanox op 10-02-2017 23:44 ]

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 30-12-2021 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:22

tijmeng

Panasonic 7J

Heeft iemand er ook last van dat Edge een batterijslurper is. Kan prima heel de dag met mn foon doen. Kom thuis van werk met nog 60%. Na een uurtje tweakers lezen, etc. Is er nog maar 10% over. Nu ook vandaag. Om 10 uit de lader gehaald. Tijdens ontbijt wat gebrowsed en later nog een uurtje. Batterij is nu nog maar 29%. Heb telefoon al meerdere malen gereset. Helpt niet. Bij batterijgebruik staat ook 84% edge..... Laten beheren door windows of achtergrondtaak verbieden biedt geen soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:34

P_Tingen

omdat het KAN

Brazos schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:06:
[...]
Bij de mijne (Lumia 735) paste de originele USB kabel goed, maar sommige kabels passen er niet goed in. Wat helpt is dan vrij hard drukken en de kabel wat scheef (rechterkant het verst) erin doen, wanneer die trilt voorzichtig neerleggen en niet meer aankomen, de kleinste beweging kan het contact weer verbreken. Je kunt ook zien dat de kabel er niet ver in komt,de oude klikte er echt vast in tot de rand, andere kabels kunnen dat niet.
Ik had dit met mijn 735, maar toen bleek dat er stof in de usb-opening zat 8)7
Dat eruit geplukt en alle kabels pasten ineens weer!

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
Brazos schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:06:
Heb je toevallig een nieuwe USB kabel?
Nee, gebruik altijd dezelfde (meerdere: op m'n werk, begane grond, in de auto, slaapkamer).
P_Tingen schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 13:48:
[...]

Ik had dit met mijn 735, maar toen bleek dat er stof in de usb-opening zat 8)7
Dat eruit geplukt en alle kabels pasten ineens weer!
Zat inderdaad stof in, maar heb dat er nu ook weer uitgepulkt en het helpt niet. Pulk sowieso wel regelmatig want draag "stoffige" broeken :)
tijmeng schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 13:33:
Heeft iemand er ook last van dat Edge een batterijslurper is. Kan prima heel de dag met mn foon doen. Kom thuis van werk met nog 60%. Na een uurtje tweakers lezen, etc. Is er nog maar 10% over. Nu ook vandaag. Om 10 uit de lader gehaald. Tijdens ontbijt wat gebrowsed en later nog een uurtje. Batterij is nu nog maar 29%. Heb telefoon al meerdere malen gereset. Helpt niet. Bij batterijgebruik staat ook 84% edge..... Laten beheren door windows of achtergrondtaak verbieden biedt geen soelaas.
Klopt. Maar wat voor toestel heb je?
>> De processor in m'n 650 is relatief licht, en dus ook zwaar belast door Edge.

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:22

tijmeng

Panasonic 7J

Heb een 950. Die zou hier geen problemen mee moeten hebben. Mn 1520 trok t ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 30-12-2021 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-07 12:24
Hoe kan ik Nederlands als spraak toevoegen?
Mij lukt het namelijk niet.
De telefoon staat ingesteld op region VK ivm Cortanna.

Afbeeldingslocatie: https://1drv.ms/i/s!As-JqMZ1tZ7NnYwuIj4JcTZ3O0TtbQ
Afbeeldingslocatie: https://1drv.ms/i/s!As-JqMZ1tZ7NnYwv7REWrxGf7pgZjA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

walterworld schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:18:
Hoe kan ik Nederlands als spraak toevoegen?
[knip]
Niet! Onze taal is voor (uit)spraak niet beschikbaar.

America first, and the Netherlands..., much later or probably never |:(

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 02-07 12:24
hardware-lover schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 22:40:
[...]

Niet! Onze taal is voor (uit)spraak niet beschikbaar.

America first, and the Netherlands..., much later or probably never |:(
Overlaats heb ik met Myappfree het volgende gedownload, ondersteund ook Nederlands.
https://www.microsoft.com/en-us/store/p/maloud/9wzdncrfjhmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

walterworld schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:08:
[...]
Overlaatst heb ik met Myappfree het volgende gedownload, ondersteund ook Nederlands.
https://www.microsoft.com/en-us/store/p/maloud/9wzdncrfjhmg
Misschien bedoelen ze de Nederlandse menu-taal binnen die app (niet geheel correct zie ik), of mogelijk bedoelen ze bij gebruik binnen W(P)81? Maar voor Windows 10 Mobile is er (helaas) geen NL stem te installeren.

Edit: binnen Windows 10 (niet mobiel), wordt er Nederlands gesproken bij die eerste pagina die direct wordt geopend bij het starten van de app. Maar ook bij andere geselecteerde teksten wordt er binnen de W10 app (nog steeds niet mobiel), Nederlands gesproken.

Om het nog logischer te maken, de reden waarom het binnen W10 wel in NL werkt is omdat daar de stem > Microsoft Frank Mobile - Dutch (Netherlands) Male nl-NL aanwezig is, deze was echter al aanwezig in Windows 10 sinds de AU en heeft niets met de app zelfs te maken. Er schijnt ook een Vlaamse stem te zijn. Onder Windows 10 is de stem ook zonder app te gebruiken, stem is namelijk gekoppeld aan "verteller" (Windows toets + enter).

Rest de vraag waarom de NL stem ook niet beschikbaar is gekomen voor W10M, dat zou wel een aangename toevoeging zijn geweest bij de AU van vorig jaar.

[ Voor 48% gewijzigd door hardware-lover op 15-02-2017 11:15 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 725495

Gister na lange tijd van ergernis en twijfel terug gegaan van Windows 10 Mobile naar Windows Phone 8.1, en om maar met de deur in huis te vallen, wat een verademing. Alles werkt weer, een kleine opsomming:

- Mail wordt weer goed gesynchroniseerd
- Mails openen gaat weer direct zonder laden
- Mails beantwoorden gaat zonder vertragingen door laden
- De interface werkt weer zonder vertragingen, apps openen sneller
- Als toestel om pincode vraagt is deze gelijk in te typen zonder hapering
- Agenda icoon wordt weer dagelijks geupdate
- Geen schijn notificaties meer waarbij het toestel trilt zonder aanleiding alsof er een bericht binnen komt
- Bij nieuwe berichten kloppen de notificaties weer, dus banner, geluid en trillen, bij 10 gebeurde het regelmatig dat notificatie alleen met geluid/trillen kwam, ondanks dat banner ook ingesteld was.
- Soms had ik een mail al gezien, en kwam er alsnog een geluid/tril notificatie
- Klikken op een banner om een mail te bekijken werkt weer, met 10 resulteerde dit in een melding "bericht downloaden" waar je dan eerst nog op moest klikken
- Bij het lezen van berichten direct via de betreffende app verdwijnt de notificatie in het actioncenter weer, bij 10 bleef deze staan, inclusief de berichtenvelop boven in beeld
- Lumia Camera app werkt veel sneller dan de 10 Camera app
- Wekker werkt weer normaal, meer beltonen en zonder vervormd geluid
- Weer de standaard FM-radio app en ook de Podcast app
- Here Drive+ is nog altijd beter dan de kaarten app

Resetten naar fabrieksinstellingen hielp voor sommige dingen, maar vaak na een (app)update waren de problemen weer terug. Outlook app voor 10 wordt zeer vaak geupdate, maar meestal maken ze weer wat kapot wat werkte of krijg je er een ander probleem voor terug. Waarom kan Windows Phone 8.1 prima werken en is dit zo moeilijk bij 10? Ook de traagheid bij Windows Mobile 10 was soms om gek van te worden. In 1e instantie was ik best tevreden over 10, maar zeker naar de jubileumupdate is het er niet beter op geworden. Waarom is de Skype app nog steeds een preview, en kan je de geschiedenis niet wissen? Ok, op 8.1 heb je helemaal geen werkende Skype app meer, iets wat overigens ook behoorlijk schandalig is.

Al met al behoorlijk ontevreden over 10, was altijd een groot Microsoft fan maar inmiddels ben ik goed klaar met deze troep. Dat er aan het begin wat problemen zijn heb ik begrip voor, maar dat meer dan een jaar na het uitkomen van het OS er nog zulke problemen zijn, en het er eigenlijk alleen maar meer worden gaat er bij mij niet in. Microsoft, fix eerst problemen in zowel het OS als Apps, voordat je aan nieuwe toevoegingen gaat beginnen!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 725495 op 15-02-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
@Anoniem: 725495, om welk toestel gaat het, ik heb zelf een 735 ( ook een W8 toestel van oorsprong) en ik heken eigenlijk weinig van je problemen, en zou niet terug willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shiptronic schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:10:
@Anoniem: 725495, om welk toestel gaat het, ik heb zelf een 735 ( ook een W8 toestel van oorsprong) en ik heken eigenlijk weinig van je problemen, en zou niet terug willen.
Heb een 640, deze is al zeer regelmatig gereset naar fabrieksinstelling, sowieso na elke grote update, en tussentijds ook meermaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Hier ook een tevreden gebruiker van een 735. Ik overweeg zelfs een 950 te kopen nu het nog kan om maar op WM te kunnen blijven. Mijn vrouw heeft een 930, mijn schoonmoeder een 550, 2 collega's met een 950 en 2 met een 640 en ik hoor geen enkele klacht. Ik gok toch jouw klachten toestelgerelateerd zijn, maar waarom 8.1 dan beter werkt kan ik niet verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P_Tingen schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:15:
Hier ook een tevreden gebruiker van een 735. Ik overweeg zelfs een 950 te kopen nu het nog kan om maar op WM te kunnen blijven. Mijn vrouw heeft een 930, mijn schoonmoeder een 550, 2 collega's met een 950 en 2 met een 640 en ik hoor geen enkele klacht. Ik gok toch jouw klachten toestelgerelateerd zijn, maar waarom 8.1 dan beter werkt kan ik niet verklaren.
Vooral outlook mail en agenda app zijn drama, die gebruik ik dan ook het meeste en daar ben ik ook niet de enige in met problemen. Het zijn gewoon een hoop kleine irritatiepunten bij elkaar. En misschien als ik nu nogmaals 10 eroverheen gooi dat er problemen zijn opgelost maar ik kan me er niet meer toe zetten, het werkt nu allemaal weer goed met 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 725495 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:12:
[...]
Heb een 640, deze is al zeer regelmatig gereset naar fabrieksinstelling, sowieso na elke grote update, en tussentijds ook meermaals.
De problemen die je ervaart zullen grotendeels toestel gerelateerd zijn, een 640 is nu eenmaal niet een optimaal toestel voor W10M zoals het zich laat aanzien.

Met vrijwel de gehele lijst die je aanhaalt als problemen heb ik ze dan weer niet, zeer waarschijnlijk het gevolg van het toestel waarmee ik W10M gebruik (950 XL). Mogelijk is W10M tamelijk afhankelijk van de hoeveelheid werkgeheugen en processor-kracht om "lekker" te kunnen draaien, zou zomaar kunnen. Als ik zie hoe W10M als Release Preview (oudere build) draait op een Lumia 820, dan zou ik daar ook niet vrolijk van worden als ik deze dagelijks zou moeten gebruiken. Nee, dan zou ik ook liever de stap terugnemen naar WP81 met dat toestel.

Verder is het niet mijn bedoeling om hiermee weer (de zoveelste) welles nietes discussie op te starten, ik wil enkel (nogmaals) benadrukken dat de ervaringen met W10M per toestel heel erg verschillend kunnen zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hardware-lover schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:25:
[...]

De problemen die je ervaart zullen grotendeels toestel gerelateerd zijn, een 640 is nu eenmaal niet een optimaal toestel voor W10M zoals het zich laat aanzien.

Met vrijwel de gehele lijst die je aanhaalt als problemen heb ik ze dan weer niet, zeer waarschijnlijk het gevolg van het toestel waarmee ik W10M gebruik (950 XL). Mogelijk is W10M tamelijk afhankelijk van de hoeveelheid werkgeheugen en processor-kracht om "lekker" te kunnen draaien, zou zomaar kunnen. Als ik zie hoe W10M als Release Preview (oudere build) draait op een Lumia 820, dan zou ik daar ook niet vrolijk van worden als ik deze dagelijks zou moeten gebruiken. Nee, dan zou ik ook liever de stap terugnemen naar WP81 met dat toestel.

Verder is het niet mijn bedoeling om hiermee weer (de zoveelste) welles nietes discussie op te starten, ik wil enkel (nogmaals) benadrukken dat de ervaringen met W10M per toestel heel erg verschillend kunnen zijn.
Het zou kunnen inderdaad, zeker die vertragingen die ik ervaar. Maar aan de andere kant, een 640 is krachtiger dan de 650. Ken iemand met een 650, die is redelijk tevreden al heeft hij ook genoeg te stellen gehad met bepaalde standaard apps, waaronder mail. Voor de mensen die alles naar behoren vinden werken, gebruiken jullie de standaard mail app ook vaak, en zo ja hoe zijn jullie ervaringen hier mee?
Soms komt er ook 2x in de week een update uit voor de mail app, bijvoorbeeld na de 1e update zijn er problemen met synchroniseren, wat dan na de 2e update weer is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 725495 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:31:
[...]
Het zou kunnen inderdaad, zeker die vertragingen die ik ervaar. Maar aan de andere kant, een 640 is krachtiger dan de 650. Ken iemand met een 650, die is redelijk tevreden al heeft hij ook genoeg te stellen gehad met bepaalde standaard apps, waaronder mail. Voor de mensen die alles naar behoren vinden werken, gebruiken jullie de standaard mail app ook vaak, en zo ja hoe zijn jullie ervaringen hier mee?
Soms komt er ook 2x in de week een update uit voor de mail app, bijvoorbeeld na de 1e update zijn er problemen met synchroniseren, wat dan na de 2e update weer is opgelost.
Ik gebruik altijd Outlook Mail als standaard app, met 4 accounts. Het enige issue wat ik op dit moment heb (en dat is met de laatste update niet verholpen), is het verdwijnen van het toetsenbord als ik het € teken invoer in een mail. Niet bij het onderwerp, maar bij het bericht zelf. Tamelijk eigenaardig.

V.w.b. de frequentie aan updates voor Outlook, het is een zeldzaamheid dat er twee updates in een week daarvoor uitkomen en dan denk ik direct, "zou ie met Insider builds draaien?".

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hardware-lover schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:42:
[...]

V.w.b. de frequentie aan updates voor Outlook, het is een zeldzaamheid dat er twee updates in een week daarvoor uitkomen en dan denk ik direct, "zou ie met Insider builds draaien?".
Nee ben geen insider, dus dat is het niet. Vorige week of de week ervoor 2x een update, na 1e update duurde syncen heel lang. Overigens hoe langer een mailconversatie is, des te meer problemen ik heb met traag laden terwijl dit op 8.1 geen probleem geeft. Soms moet ik gewoon echt een nieuwe mail maken, omdat beantwoorden gewoon niet meer lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:21

Punkrocker

Mostly harmless

[...]

Hier een 640 met W10 en ik herken, gelukkig, al jouw problemen niet.
Agenda tile werkt prima, notificaties komen direct door.
Traag? Ach, valt reuze mee en is maar net wat je gewoon bent/was.

Ik mail niet veel via mijn phone maar als ik mail gaat dat zonder problemen. Verzonden mail komt vrijwel direct aan, ontvangen mail komt ook direct door.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Punkrocker schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:45:
[...]

Hier een 640 met W10 en ik herken, gelukkig, al jouw problemen niet.
Agenda tile werkt prima, notificaties komen direct door.
Traag? Ach, valt reuze mee en is maar net wat je gewoon bent/was.

Ik mail niet veel via mijn phone maar als ik mail gaat dat zonder problemen. Verzonden mail komt vrijwel direct aan, ontvangen mail komt ook direct door.
Gelukkig voor jou dat je mijn problemen niet ervaar. Mijn Lumia 520 op 8.1 is sneller dan mijn 640 op 10, dus in dat opzicht niet heel veel gewend. Een enkel mailtje gaat meestal wel goed, maar zodra de conversatie langer wordt, er bijlagen bij zitten, smileys in staan lijkt het alleen maar trager en trager te worden.

De Agenda tile schijnt mis te gaan na een fabrieksherstel, althans dat is wat ik op windowscentral in forum heb gelezen. Schijnen best veel mensen last van te hebben.

In het begin van dit topic deel2 noemde iemand ook het niet verversen van de wekker tile, ook zo'n ding.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 725495 op 15-02-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-04 10:25
HP Elite X3 hier. misschien niet helemaal eerlijk gezien specs, maar alles werkt en W10M is daadwerkelijk rete snel.

Heb ook nog een draaiende 930 op de slow ring. dit toestel is ook gewoon snel en alles werkt

[ Voor 29% gewijzigd door Stanevo6 op 15-02-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stanevo6 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:33:
HP Elite X3 hier. misschien niet helemaal eerlijk gezien specs, maar alles werkt en W10M is daadwerkelijk rete snel.

Heb ook nog een draaiende 930 op de slow ring. dit toestel is ook gewoon snel en alles werkt
Dat de oudere Lumia's niet meegenomen zijn in het upgrade traject zegt natuurlijk al iets.
Dat de minder snelle toestellen die wel de upgrade gehad hebben minder vlot werken kan ik ook nog begrijpen, maar heel vaak heb ik het idee dat er van alles op de achtergrond gebeurt, waardoor acties van de gebruiker ondersneeuwen (merk dit ook wel is bij de pc versie van 10). Overigens nadat ik het hele deel 2 topic heb doorgelezen zie ik toch ook anderen met zelfde soort problemen, bijvoorbeeld de camera app, en iemand die zijn telefoon al 10x gereset heeft en nog steeds problemen heeft en dit met een 950.

Die Agenda Tile problemen lijken juist te ontstaan na resetten, zo dit ook zo zijn voor andere problemen? Heb mijn telefoon ook al zo'n 10x gereset maar altijd kwamen problemen terug of kwamen er problemen bij.

Als ik ga zoeken via google op de problemen die ik heb, dan ben ik dus absoluut niet de enige. Op sites als WindowsCentral zie je gelijksoortige klachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Zo kom ik net tot de ontdekking dat Cortana niks doet :(. Ik zou mijn collega even een leuk grapje laten zien met Cortana (telefoon in het Engels en vraag dan maar eens "do you like dogs") maar no way Jose. Cortana opent, maar zodra ik op het microfoontje druk, sluit de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
P_Tingen schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:21:
Zo kom ik net tot de ontdekking dat Cortana niks doet :(. Ik zou mijn collega even een leuk grapje laten zien met Cortana (telefoon in het Engels en vraag dan maar eens "do you like dogs") maar no way Jose. Cortana opent, maar zodra ik op het microfoontje druk, sluit de app.
Dat heb ik sinds mijn laatste reset (paar maand geleden) op mijn 640 ook.
Het sluiten gaat bij mij niet direct, Cortana gaat nog wel eerst naar de 'luisterstand' en klapt er dan uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 16:23

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Weer een punt van ergernis. Loop er vaker tegen aan, maar t wordt nu wel erg irritant. Heel vaak kan ik geen teksten uit een email kopiëren en bijv plakken in whatsapp. Ik selecteer tekst, en dan zie ik wel t copy icon, maar plakken in een andere app, ho maar. Man man, dat zijn toch wel de basisfuncties hoor. Tevens is Edge nog steeds superbrak vaak. Pagina's laden niet. Bij t resumen herlaadt ie pagna's. Traag, echt graf.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

P_Tingen schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:21:
Xbox servers zijn al paar dagen compleet brak, van niet werkende parties tot geen verbinding, waaronder dus ook Cortana doodleuk stopt met werken, die werkt ook via die servers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 18:15:
[...]
Xbox servers zijn al paar dagen compleet brak, van niet werkende parties tot geen verbinding, waaronder dus ook Cortana doodleuk stopt met werken, die werkt ook via die servers.
O? Wist ik niet. Dus proberen op een andere telefoon heeft dan ook geen zin, of kom ik dan op een andere server?

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
NeFoRcE schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:12:
Weer een punt van ergernis. Loop er vaker tegen aan, maar t wordt nu wel erg irritant. Heel vaak kan ik geen teksten uit een email kopiëren en bijv plakken in whatsapp. Ik selecteer tekst, en dan zie ik wel t copy icon, maar plakken in een andere app, ho maar. Man man, dat zijn toch wel de basisfuncties hoor.
Works for me. Al zit ik wel op insider + WhatsApp beta, maar geen problemen met knippen/plakken.
Tevens is Edge nog steeds superbrak vaak. Pagina's laden niet. Bij t resumen herlaadt ie pagna's. Traag, echt graf.
Edge heeft inderdaad nog wel eens kuren en kan wel een goede bugfix ronde gebruiken. Met name het resumen waarbij het lijkt inderdaad alsof de hele browser + tabs weer opnieuw geopend wordt :(.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
kakanox schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:42:
[...]
Nee, gebruik altijd dezelfde (meerdere: op m'n werk, begane grond, in de auto, slaapkamer).
Microsoft is in ieder geval heel wat rapper dan ze beloven: De 650 was dus sinds vorige week vrijdag in Hongarije (donderdag met DHL mee gegaan), de bezorger is 'm net weer komen brengen :)

Hij ligt nu te laden en restoren. Melding op de repair activities:
Symptom Code: 5421 - Charging: Not working
Fault Code: 460 - Repair handling
Replaced spare part: 4129088 - ASIP FUSE+TVS 02 MASTER

Geen idee wat het precies inhoudt, maar het werkt weer!
Grappig detail:

Fault code: 624 - Cosmetics - Poor fit
Replaced spare part: 6300737 - SCREW M1.4 x 3.4 TORX PLUS 4IP, Black

Men heeft dus iets vervangen door een cosmetisch defect. Daarbij is de glanzende rand (om de telefoon heen) niet gespaard, want de mijne was behoorlijk beschadigd... nu weer retestrak :)

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

"Fuse" klinkt als een zekering of zo. Op een Russische site vond ik een verwijzing ernaar. Het kost 9 Roebel (15 cent). En op een Poolse site een plaatje.

Weet je toch wat er in is gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

[...]

Mail werkte bij mij best prima, weinig issues mee gehad. Heb het wel van mijn 650DS afgehaald omdat het voor vertraging zorgde van het systeem.

Sync issues heb ik wel veel met bv de Dropbox app. :) En wat ook rete irritant is, is het trage van WA, en zeker ook het vollopen en niet makkelijk kunnen leegmaken van de bestanden die die heeft opgeslagen. Foto's maken vanuit WA kun je beter ook gewoon niet doen. Foto app start langzaam op, reageert vaak niet, blijft hangen, etc.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 02-07 08:26
En ..... wat ik vreemd vind? Je kunt Skype preview en GroupMe niet selecteren bij: Kies een app waarvan u de gedetailleerde status wilt zien

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
@GerCor waar vind ik dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Instellingen >> Vergrendelingsscherm >> Vergrendelingsscherm >> Kies een app ...... d:)b

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
Hoe kan het eigenlijk dat jullie stellen dat de 640 krachtiger is dan de 650? Heb beide gehad en gebenchmarked. De 650 loopt 15-20% voor.

Ga toch fietsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
kakanox schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:12:
Hoe kan het eigenlijk dat jullie stellen dat de 640 krachtiger is dan de 650? Heb beide gehad en gebenchmarked. De 650 loopt 15-20% voor.
Zover ik toendertijd gezien had was de performance in eerste instantie vrijwel gelijk, waarbij de 640 zelfs vaak sneller was (althans dat zeiden de bevindingen van diverse gebruikers). Maar lees nu vaker dat de 650 inmiddels sneller is sinds nieuwe Windows 10 Mobile builds en firmware update(s).

[ Voor 25% gewijzigd door blmp op 19-02-2017 00:44 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
blmp schreef op zondag 19 februari 2017 @ 00:36:Zover ik toendertijd gezien had was de performance in eerste instantie vrijwel gelijk, waarbij de 640 zelfs vaak sneller was (althans dat zeiden de bevindingen van diverse gebruikers). Maar lees nu vaker dat de 650 inmiddels sneller is sinds nieuwe Windows 10 Mobile builds en firmware update(s).
gevoelsmatig dan dus?

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Gevoelsmatig vanwege software waarschijnlijk, qua hardware zou het niet mogen. :)
Snapdragon 400 @ 1.2Ghz voor de 640 VS Snapdragon 212 @ 1,3Ghz voor de 650. Wel jammer dat het geheugen is achtergebleven bij de 650, dat zou best veel kunnen schelen. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Joopieboy op 19-02-2017 08:34 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er ook nog een handig manier om na een factory reset alle apps 'in behandeling' eruit te krijgen? Aantal gebruik ik lange tijd niet meer, andere werken niet mee, maar ze blijven in mijn app-lijst staan als 'in behandeling'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
  • Laatst online: 01-07 20:45
YouTube: Is It A Phone, A Laptop, Or A PC?

Oh well guys! Vandaag zag ik vanaf een LG G5 iemand die het begrepen heeft! Unbox Therapy heeft de HP Elite X3 met Windows 10 Mobile begrepen, volgens mij doet HP al meer aan marketing dan Microsoft ooit heeft gedaan :9

(Ik heb even een uitstapje gemaakt naar een LG G5 omdat ik graag de wide-angle lens op de proef stel :) )

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-07 12:24
Hé, ik had ff gemist dat de HP waterdicht is. Had ik toch nog ff door moeten sparen en deze kopen ipv een 950xl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
kakanox schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:00:
[...]
Microsoft is in ieder geval heel wat rapper dan ze beloven: De 650 was dus sinds vorige week vrijdag in Hongarije (donderdag met DHL mee gegaan), de bezorger is 'm net weer komen brengen :)

...

Men heeft dus iets vervangen door een cosmetisch defect. Daarbij is de glanzende rand (om de telefoon heen) niet gespaard, want de mijne was behoorlijk beschadigd... nu weer retestrak :)
Helaas is de 650 inmiddels weer onderweg naar Hongarije. Hij liet zich 1x opladen tot 80%, sindsdien is het weer over met de pret.

Momenteel ben ik even terug bij WP8, met een tweedehands aangeschafte Ativ S :) Blijft een prachtig toestel, zonde dat er geen opvolger op gekomen is. Iets gemoderniseerd en met een Snapdragon 808 was dit een beestachtig fraaie W10 telefoon geweest.

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07 16:55
Deze maand is er geen update voor de telefoon geweest toch, is normaal toch altijd 2de dinsdag van de maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 18:13
Arjantje72 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:39:
Deze maand is er geen update voor de telefoon geweest toch, is normaal toch altijd 2de dinsdag van de maand?
https://www.onmsft.com/ne...tomorrow-says-dona-sarkar

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Ik bedoelde de gewone en niet de insider build ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
Arjantje72 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:45:
Ik bedoelde de gewone en niet de insider build ;)
Ah, sorry niet goed gelezen...

https://mspoweruser.com/m...r-delaying-patch-tuesday/

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:48
W10M met continuum in de politieauto, nu met video:
https://mspoweruser.com/c...-e-class-demoed-on-video/

Het werkt natuurlijk nog niet 100%, wel grappig om te zien, ze gebruiken een MS Display Dock met een HP Elite X3 (zo lang het USB C is, zou het moeten werken).

Waarschijnlijk zien we dit hier in Nederland niet gebruiken, Mercedes zal wel te duur zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
ardvark99 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:48:
wel grappig om te zien, ze gebruiken een MS Display Dock met een HP Elite X3
Vind ik persoonlijk ook logischer. Met een X3 dock kan je je telefoon niet meer gebruiken om te bellen, behalve waarschijnlijk hands-free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Swerfer schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:56:
[...]
Vind ik persoonlijk ook logischer. Met een X3 dock kan je je telefoon niet meer gebruiken om te bellen, behalve waarschijnlijk hands-free.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, achter een bureau... in de auto doe je dat handsfree, en staat de telefoon in een houder. Alleen wil je de telefoon wel vast zetten, en dat kan waarschijnlijk niet met de HP dock. Verder wordt de invoer via een toetsenbord geregeld, die waarschijnlijk op een draaiarm gemonteerd wordt.
Maar op zich een mooie ontwikkeling, wat traag op gang komt.

Nu nog zo inregelen dat wanneer de telefoon losgekoppeld wordt, het toetsenbord ook niet meer werkt. Anders kunnen er natuurlijk nog rare situaties ontstaan.

En voor dit soort werk, is de HP ook geschikter: waterdicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
Dat is toch wel een erg droevige Demo. Dock wat ergens los in de armsteun bengelt lossen draad naar het dashbord. Dat hoef ik zo niet aan mijn klanten af te leveren. Zelfs voor een Proof of concept vind ik dit nogal knullig gedaan.

En Continuum werkt toch ook gewoon draadloos, juist in deze situatie zie daar juist voordelen in.

Heb zelf bij het uitkomen naar een fatsoenlijk dock gezocht voor in de auto, maar was toen nog niet leverbaar bij HP.

Daar zie je ook het verschil met Panasonic, die leveren echt een totaal concept, houder, opladers ( accu is hot swappable) , tja en daar hangt dan ook een prijs kaartje aan. Zag er pas een van een vervoerder om mijn handtekening voor ontvangst te plaatsen, dacht er later pas aan dat ik niet gekeken heb of ze nu Android of W10M draaiden.

Maar dat ook een beetje verschil van business, De Panasonic is meer voor industie/werkplaats de HP meer voor kantoor omgeving.

het enige wat me niet echt duidelijk word is het besturingssysteem wat Panasonic dat hebben ze het steeds duidelijk over Windows 10 IoT Mobile Enterprise Het enterprise deel begrijp ik , maar zou dat IoT verhaal veel afwijken met de W10M verzie?

Klein zoek tochtje leverde dit op:
Windows 10 IoT Mobile Enterprise, which is used in the Toughpad FZ-F1, so happens to be, at last, the successor of Windows Mobile and Windows Embedded Handheld. It supports both the x86 and ARM architectures. The big advantage is that any binary written for the Windows 10 unified core can run on Windows 10 IoT Mobile Enterprise. So no more difficult porting and rewriting.
Bron: http://ruggedpcreview.com/3_slates_panasonic_fz_f1.html

Iemand die een telefoon zocht die x86 kan draaien? ;) Nu allen nog even surface look geven !

[ Voor 31% gewijzigd door shiptronic op 24-02-2017 12:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 14:36
ardvark99 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:48:
Waarschijnlijk zien we dit hier in Nederland niet gebruiken, Mercedes zal wel te duur zijn ;)
Mercedes is vooral ook geen Pon-merk.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-07 08:58

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Net mijn lumia 950xl eens via wifi aangesloten op mijn gloednieuwe zakelijke HP Probook 470 G3 laptop en continuum opgestart. Dat werkt allemaal prima een snel. Het beeld van mijn lumia werd netjes full screen op mijn hp scherm weergegeven en het mooi was ook dat toen ik Word startte, ik het toetsenbord van de laptop direct in continuum kon gebruiken.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik gaf je een +1 omdat jij Continuum getest hebt op je nieuwe computer maar verder is het natuurlijk volstrekt onbegrijpelijk waarom iemand Continuum op een laptop wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

shiptronic schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:53:
Iemand die een telefoon zocht die x86 kan draaien? ;) Nu allen nog even surface look geven !
Damn, dit ziet er mooi uit, behalve het prijskaartje dan. Kan iemand dit even doorsturen naar Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 11:57
GerCor schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 02:27:
Ik gaf je een +1 omdat jij Continuum getest hebt op je nieuwe computer maar verder is het natuurlijk volstrekt onbegrijpelijk waarom iemand Continuum op een laptop wil gebruiken.
Misschien omdat het kan.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
shiptronic schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:53:
Klein zoek tochtje leverde dit op:

[...]

Bron: http://ruggedpcreview.com/3_slates_panasonic_fz_f1.html

Ik heb mijn twijfels. Het artikel heeft het inderdaad over x86, echter zit er een Qualcomm Snapdragon uit de 800 serie in. Deze kan out of the box geen x86 draaien. Nu is Microsoft bezig met de Snapdragon 835 en een x86 emulator die dan wel x86 kan draaien op ARM, maar dat is nog niet gereleased. Verder zie ik op de foto een Windows 10 Mobile user interface al weet ik niet hoe een Windows 10 IoT user interface eruit ziet als er al een standaard IoT UI bestaat. Het kan natuurlijk zijn dat Panasonic de UI exact hetzelfde heeft gemaakt als Windows 10 Mobile, maar dat lijkt mij sterk.

Ik denk dat de auteur van het artikel ergens wat zaken door elkaar heeft gehaald. Anders zou het groot nieuw zijn en op alle grote tech websites staan...

Edit:

Hier kan ik nergens vinden dat er x86 kan worden gedraaid:
http://business.panasonic...ugged-handheld-fz-f1.html

Edit 2:

Ook vreemd trouwens dat er zowel on-screen navigatiebuttons zijn als hardwarematige...

Edit 3:

Schijnt toch Windows 10 IoT te zijn:

https://www.neowin.net/ne...-windows-10-mobile-device

Maar niks over x86...

[ Voor 15% gewijzigd door Swerfer op 25-02-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
De navigatie buttons die je ziet, zijn door de gebruiker zelf te programeren , en daar kan je een eigen functie aan toekennen.

Het ding is dan primair ook niet bedoeld als telefoon, grote bedrijven laten hun eigen software erop los. Je moet hier meer denken in de trant van bv. een UPS, die de chauffeurs dit ding mee geven om pakketten bij de klant te scannen ed. Die zoeken een degelijk stuk hardware. en zon los opzet stukje zoals de X3 nu kent is daar een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-07 18:00
Zijn er misschien nog meer mensen die 'last' hebben van dat .pdf en plaatjes, die via email komen/zijn verstuurd, niet kunnen openen?
Een poos geleden was deze 'bug' er ook en is met een update weer recht gezet. Maar na de laatste update heb ik de 'bug' weer terug.
Opslaan en dan zoeken naar het bestand werkt niet. Een app zoeken in de store is de enige optie die je voorgeschoteld krijgt. Maar ja, daar is niets te vinden. Daar wordt dan gezocht op: "."

edit:
.pdf werkt wel, alleen afbeeldingen niet :|

[ Voor 5% gewijzigd door Paddywacker op 25-02-2017 20:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
De Alcatel Idol 4S met W10M komt naar Europa als de Idol 4 Pro. https://mspoweruser.com/alcatels-idol-4-pro-idol-4s-europe/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shiptronic
Het is dit geworden : https://mspoweruser.com/p...le-and-detachable-2-in-1/

Afbeeldingslocatie: https://cdn-mspoweruser.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/02/pd_book_one_detach_w10_login_on_wht-Custom.jpg

Kom op jongens, daar hoort een telefoon bij ! even door designen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Ben ik toch blij dat ik een Surface Book heb voor minder dan de helft van de prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
shiptronic schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:37:
[...]

Het is dit geworden : https://mspoweruser.com/p...le-and-detachable-2-in-1/

[afbeelding]

Kom op jongens, daar hoort een telefoon bij ! even door designen.
Wow, wat een gaaf ding. Mooie phone erbij en het plaatje is compleet!
ergens baal ik nu van de aanschaf van mij Surface Pro 4 in december.

Wel een erg stevig prijskaartje trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 14:51

Indoubt

Always be indoubt until sure

Weet iemand wat Windows 10 IoT Mobile enterprise is?

Is dit een speciale versie van windows 10 mobile?

Ik kwam hem hier tegen: https://mspoweruser.com/panasonic-launch-new-windows-phone/

Dit is niet een phone voor de gewone gebruiker overigens maar meer voor speciale toepassingen zoals olie en gas industrie etc.

Voor 1700 USD heb je dan wel een echt in zonlicht afleesbaar scherm, dat dan weer wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 21:47
Het is de mobile variant van de Internet of Things versie van Windows en daar de enterprise variant van. Geen idee wat ik er precies bij voor moet stellen, maar het is iig voor een zakelijke niche-markt :)
[...]Windows 10 IoT Mobile Enterprise

Windows 10 IoT Mobile Enterprise stelt de functionaliteit van Windows 10 Mobile Enterprise ter beschikking aan mobiele LOB-apparaten waarbij een natuurlijke gebruikerservaring met hoogwaardige beveiliging en beheerbaarheid gevraagd zijn. Directe toegang tot toepassingen, ingebouwde ondersteuning voor het scannen van streepjescode en andere randapparaten alsmede een veilige apparaatervaring verhogen de productiviteit ten behoeve van een verscheidenheid aan mobiele scenario's.
De Mobile Enterprise-edities bieden tevens functionaliteit zoals meerdere gebruikersprofielen en geavanceerde vergrendeling om mobiele LOB-scenario's mogelijk te maken in detailhandel, gezondheidszorg, productie en andere verticale branches.[...]
LOB == Line of Business, leuke term om te gebruiken als je niet gewoon bedrijfsapparatuur en software wilt zeggen :P

Anyhow.. ik moet een beetje denken aan order picker apparatuur, mobiele scanners (voor bijv. medicijnen), mobiele control terminals voor beveiligingsapparatuur, dat soort zaken.

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 28-02-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Een mogelijke opvolger van de HP Elite X3? http://www.windowscentral...le-handset-altered-design

Er waren een tijdje geleden inderdaad geruchten van een nieuw Windows 10 Mobile toestel van HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Ik zie net dit op de voorpagina van Tweakers : nieuws: Crowdfundingcampagne voor pda-smartphone met toetsenbord behaalt doel

Het ding doet android, maar met dual boot zou kan je Linux draaien, dan moet W10 toch ook lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 21:47
W10M niet, misschien W10, maar dan moet de CPU wel worden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nee Windows 10 x86 gaat niet lukken, er zijn een paar Linux distro's die op ARM draaien (ubuntu/arch...) dus daarom kunnen die erop. Zomaar W10 Mobile gaat ook niet lukken zonder drivers etc.

Nee, dus eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
In Android had of heb je een .nomedia bestandje die je in een bepaalde folder kon plaatsen zodat de inhoud van die folder niet zichtbaar werd in de ( standaard ) fotogalerij.
Is er inmiddels een dergelijke bestand voor ons platform?

Het probleem is dat ik eigenlijk niet wil dat de whatsapp afbeeldingen zichtbaar zijn in mijn fotogalerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Amadeus1966 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:32:
In Android had of heb je een .nomedia bestandje die je in een bepaalde folder kon plaatsen zodat de inhoud van die folder niet zichtbaar werd in de ( standaard ) fotogalerij.
Is er inmiddels een dergelijke bestand voor ons platform?

Het probleem is dat ik eigenlijk niet wil dat de whatsapp afbeeldingen zichtbaar zijn in mijn fotogalerij.
Dat heeft helemaal niks met deze topic te maken maar alles met instellingen in WhatsApp.

In WA: Instellingen >> chats en oproepen >> Ontvangen media bewaren >> Uitgeschakeld. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

GerCor schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:39:
[...]

Dat heeft helemaal niks met deze topic te maken maar alles met instellingen in WhatsApp.

In WA: Instellingen >> chats en oproepen >> Ontvangen media bewaren >> Uitgeschakeld. d:)b
Ik denk niet dat dit het probleem oplost voor Amadeus1966. Ik zie zelf ook liever een andere indeling van de Foto app. Liever eerst mijn mappen en dan pas mijn gehele galerij. Alle foto's staan daar en als iemand mee kijkt wil ik zelf laten zien wat ik wil laten zien en niet meteen alles en dan pas gaan filteren.

De ontvangen media bewaren uitgeschakeld is een goude functie van Whatsapp op Windows Phone! Toen ik nog android gebruikte was deze er niet waardoor ik wekelijks mijn foto's kon gaan uitzoeken! ;w

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Denk dat Ger de vraag niet echt begrijpt.
Het heeft idd meer te maken met het filteren van bepaalde inhoud/folders.
Het had net zo goed de map " Screenshots " kunnen zijn.

Voor WhatsApp weet ik de instelling wel te vinden.
Maar daarmee blokkeer ik gelijk al die mooie foto's die al mijn vriendinnen naar mij toesturen.
Dergelijke foto's wil ik natuurlijk wel zichtbaar houden, alleen niet in mijn galerij want dan krijg ik geheid ruzie met mij vier vrouwen en wekt argwaan bij mijn collega's als zij samen met mij mijn foto's bekijken en daar bij foto's zien van hun echtgenotes 😂

Oké dat hebben we ook weer gehad.
Gaat mij dus gewoon om albums die ik niet in de galerij wenst te zien.
In android deed ik dit vroeger met een .nomedia bestandje zodat de inhoud niet zichtbaar werd in de galerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
jodeltje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:31:
Nee Windows 10 x86 gaat niet lukken, er zijn een paar Linux distro's die op ARM draaien (ubuntu/arch...) dus daarom kunnen die erop. Zomaar W10 Mobile gaat ook niet lukken zonder drivers etc.

Nee, dus eigenlijk.
Ik dacht dat windows 10 nu ook op ARM kon draaien. Als er maar een 835 in zit ?

nieuws: Microsoft presenteert ARM-versie Windows 10 die x86-programma's kan d...

[ Voor 30% gewijzigd door shiptronic op 04-03-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
shiptronic schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:39:
[...]

Ik dacht dat windows 10 nu ook op ARM kon draaien. Als er maar een 835 in zit ?
Windows 10 kan makkelijk op ARM draaien, als ze Windows 10 maar voor ARM compileren. Wat belangrijker is, is dat in de 835 optimalisaties zijn aangebracht om een x86 emulator snel genoeg te kunnen laten daraaien zodat ook desktop programma's fatsoenlijk kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Meer gebruikers last van dat Edge een pagina volledig laadt, en na een aantal seconden weer gaat laden, en weer en dan bij derde x een melding geeft dat je Edge maar opnieuw moet starten, want 'er is een probleem met het laden van de pagina'

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Vraagje.

Na de updates van Outlook Mail en Outlook Agenda op zowel mobiel als ook PC heb ik er een nieuw account bij. Waarom is mij een raadsel en het werkt ook helemaal niet, qua synchronisatie. De Microsoft-account.

Daarnaast geeft de PC nu een andere benaming aan aan mijn Live Account die ik overigens Outlook heb genoemd op de 950 en PC.

Allemaal wat wazig voor mij....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3eeZSAU4O6yRWYBzYJMW9NVS/full.png

en

PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
GerCor schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:24:
Vraagje.

Na de updates van Outlook Mail en Outlook Agenda op zowel mobiel als ook PC heb ik er een nieuw account bij. Waarom is mij een raadsel en het werkt ook helemaal niet, qua synchronisatie. De Microsoft-account.

Daarnaast geeft de PC nu een andere benaming aan aan mijn Live Account die ik overigens Outlook heb genoemd op de 950 en PC.

Ik draai dan wel fast ring Insider, en heb alleen maar 2 Exchange accounts, maar zo ziet het er bij mij uit:
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/10ehqvm.png
Op de PC's gebruik ik Office Outlook, niet de Outlook Mail en Outlook Agenda app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
ardvark99 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:37:
[...]

Ik draai dan wel fast ring Insider, en heb alleen maar 2 Exchange accounts, maar zo ziet het er bij mij uit:
[afbeelding]
Op de PC's gebruik ik Office Outlook, niet de Outlook Mail en Outlook Agenda app.
Die Outlook / Windows Mobile account heb je niet zelf aangemaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

mswp schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:44:
[...]
De ontvangen media bewaren uitgeschakeld is een goude functie van Whatsapp op Windows Phone! Toen ik nog android gebruikte was deze er niet waardoor ik wekelijks mijn foto's kon gaan uitzoeken! ;w
Heee! Verhip, deze instelling was me nog nooit opgevallen. Wel alle ongeinfoto's in mijn gallery zodat ik inderdaad goed moet zoeken naar wat ik wel en niet wil bewaren. Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
GerCor schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:14:
[...]

Die Outlook / Windows Mobile account heb je niet zelf aangemaakt :?
Nee, dat is waarschijnlijk mijn Microsoft account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-06 22:46

Woembah

YNWA

GerCor schreef op zondag 5 maart 2017 @ 21:24:
Vraagje.

[afbeelding]

en

[afbeelding]
Ik heb dit ook gehad. Een totaal niet-functioneel Microsoft-account wordt ineens bij de Calendar app weergegeven, en het vervelende is dat dat ook de default calendar werd, en alles wat daarin opgeslagen wordt synchroniseert niet.

Oplossing voor mij was de apps te resetten en mijn daadwerkelijke microsoft account opnieuw toevoegen. Nog een keer rebooten en de nep-Microsoft account verdween weer.

Zie ook dit draadje

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Lekker dit weer, dat word nog wat met de April update. Zoals ik al eens schreef, ik ben het complete overzicht kwijt wat ze nu eigenlijk willen en bedoelen met de accounts. Het leek me zo simpel X aantal apparaten, overal het zelfde Account en dus dezelfde info. Ik gebruik ook alleen maar MS native app's en Accounts. maar zelfs dat krijgen ze niet voor elkaar. Ik zal maar zwijgen over mijn desk top. Ondanks de bij gekomen Microsoft account, het ik er ook 3 in zitten met een heel lang nr (lijkt meer op de product key) en die krijg ik ook met geen mogelijkheid weg.

Maar gelukkig ligt het niet aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Woembah schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:53:
[...]

Ik heb dit ook gehad. Een totaal niet-functioneel Microsoft-account wordt ineens bij de Calendar app weergegeven, en het vervelende is dat dat ook de default calendar werd, en alles wat daarin opgeslagen wordt synchroniseert niet.

Oplossing voor mij was de apps te resetten en mijn daadwerkelijke microsoft account opnieuw toevoegen. Nog een keer rebooten en de nep-Microsoft account verdween weer.

Zie ook dit draadje
Wat bedoel je met 'apps resetten'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 09:12

Bullet NL

Eigen Wijs

The_Scarabial schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:55:
Zat met net te bedenken, aangezien MS nog niet met nieuwe foons op de markt komt of het ook mogelijk is om bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S8 (wanneer die uitkomt) te flashen met W10 mobile erop?
Nee, dit gaat zomaar, in theorie zou het misschien kunnen, wanneer er ondersteuning zou zijn vanuit Windows Mobile, maar de praktijk ligt anders.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-06 22:46

Woembah

YNWA

GerCor schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:02:
[...]

Wat bedoel je met 'apps resetten'?
Op W10 Desktop kan je de mail en calendar app resetten bij settings>system>apps&features, dan bij Mail & Calendar op 'advanced options' drukken. Sorry ik vermijd meestal NL-talige software maar je vindt het vast wel.

Ik zie echter net dat dit op Mobile dus niet kan, helaas. Ik had er zelf alleen op de Desktop mee te maken.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Woembah schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:35:
[...]

Op W10 Desktop kan je de mail en calendar app resetten bij settings>system>apps&features, dan bij Mail & Calendar op 'advanced options' drukken. Sorry ik vermijd meestal NL-talige software maar je vindt het vast wel.

Ik zie echter net dat dit op Mobile dus niet kan, helaas. Ik had er zelf alleen op de Desktop mee te maken.
Mobile kan dat ook, maar dan op RS2 Insider builds. Nog ff wachten dus.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2e33gjt.png

[ Voor 9% gewijzigd door ardvark99 op 06-03-2017 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Woembah schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:35:
[...]

Gedaan. Wat een zooi. Eerst was mijn Live-account verdwenen en het ongewenste Microsoft-account stond er nog steeds. Live-account weer aangemaakt .... prima. Ik zie het beeldscherm bewegen - dat wat er op staat dan - en mijn Live-account wordt automagisch verwijderd.

Huh?????.

Nog een keer dan. Live-account aangemaakt. Computer opnieuw opgestart, tegels weer netjes op beginscherm. Microsoft-account nog steeds aanwezig. Maar nu synchroniseert mijn Exchange-account niet. GVD..... :+

:(

Ik geef Exchange maar even de tijd om mijn afspraken te laten zien en anders die ook maar een keer verwijderen en opnieuw installeren. :X

EDIT: Potverdorie. Terwijl ik dit schrijf ...... is mijn Live-account weer verdwenen. Zowel Mail als Agenda......

WTF?

EDIT 2: En nog een keer is mijn Live-account verdwenen. Weer via instellingen alles 'gereset' en nu lijkt alles weer goed ..... maar nog steeds een extra Microsoft-account. :O

Was weer erg leuk allemaal ....NOT. 8)

------

Volgende dag: weer een drama op mijn PC. Echter, update van de app Personen (mobiel en PC) en ja hoor:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D8f3MWzPh9K47v9EcR2l4HWM/full.png

Microsoft-account is weer verdwenen. _/-\o_

Ik heb mijn 950 helemaal niet aangeraakt ..... qua instellingen.

PS. Overigens ook een update op mijn PC maar Windows blijft mijn Live-account verwijderen. Onvoorstelbaar maar waar. :(

[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 07-03-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-04 10:25
GerCor schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:31:
[...]

Gedaan. Wat een zooi. Eerst was mijn Live-account verdwenen en het ongewenste Microsoft-account stond er nog steeds. Live-account weer aangemaakt .... prima. Ik zie het beeldscherm bewegen - dat wat er op staat dan - en mijn Live-account wordt automagisch verwijderd.

Huh?????.

Nog een keer dan. Live-account aangemaakt. Computer opnieuw opgestart, tegels weer netjes op beginscherm. Microsoft-account nog steeds aanwezig. Maar nu synchroniseert mijn Exchange-account niet. GVD..... :+

:(

Ik geef Exchange maar even de tijd om mijn afspraken te laten zien en anders die ook maar een keer verwijderen en opnieuw installeren. :X

EDIT: Potverdorie. Terwijl ik dit schrijf ...... is mijn Live-account weer verdwenen. Zowel Mail als Agenda......

WTF?

EDIT 2: En nog een keer is mijn Live-account verdwenen. Weer via instellingen alles 'gereset' en nu lijkt alles weer goed ..... maar nog steeds een extra Microsoft-account. :O

Was weer erg leuk allemaal ....NOT. 8)

------

Volgende dag: weer een drama op mijn PC. Echter, update van de app Personen (mobiel en PC) en ja hoor:

[afbeelding]

Microsoft-account is weer verdwenen. _/-\o_

Ik heb mijn 950 helemaal niet aangeraakt ..... qua instellingen.

PS. Overigens ook een update op mijn PC maar Windows blijft mijn Live-account verwijderen. Onvoorstelbaar maar waar. :(
Weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar volgens mij is er iets heel raars aan de hand met die bewuste "Personen App".

Maanden lang hebben mij devices de Edge favorieten niet gesynchroniseerd. Na lang Googlen kwam ik erachter dat je de "Personen App" moest updaten en laten Syncen met de servers van MS. Zo gezegd en gedaan en hoppa, alle Edge favorieten perfect gesynchroniseerd.

Het lijkt erop dat die " Personen App" meer achter de schermen doet dan wij denken.

Zou dit bij jou ook kunnen spelen beste GerCor??

Hieronder de link alwaar ik het Edge favorieten probleem mee heb kunnen oplossen:

https://answers.microsoft...-995c-125c1bfc23a9?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Sync lijkt wel helemaal mis te zijn. Bijvoorbeeld; vroegah waren al mijn apparaten (laptop, desktop, Phone en tablet) automatisch voorzien van dezelfde themes en kleuren. Dat werkt sinds enkele dagen niet meer.

Al mijn mail accounts (outlook, Gmail, exchange en hosted exhange accounts) zijn ook allemaal 'stuk' geweest de afgelopen week. Terwijl er na een 'fix' niets meer aan de hand is.

En in Edge zijn alle 'most used' sites ook weg, af en toe dan, en soms istie ook kwijt hoe wachtwoorden enz automatisch ingevuld moeten worden.

[ Voor 15% gewijzigd door warhamstr op 07-03-2017 13:45 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Pagina: 1 2 ... 27 Laatste

Let op:
Discussieren over de insider previews mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen. Reacties over de insider previews worden hier verwijderd.