Dag 1 & 2
Verblijfplaats: Casa Lama
Geboekt via: Booking.com
Review: Niet aan te raden, geen luxe, gemeenschappelijke wc & douche, de vloer staat scheef. De linkerkant ligt zeker 5 cm lager dan de rechterkant van de kamer. Net als of het hotel elk moment kan omvallen.
Dag 3
Verblijfplaats: Perfect Seaside Getaway - Private Bathroom
Geboekt via: Air Bnb
Review: Leuk verblijf, host was heel vriendelijk en gaf ons de tip om een route te doen die zalig was.
Wanneer je naar deze buurt gaat zeker naar Point Lobos gaan. Daar zagen we allerlei dieren. Zoals zeehond, zeeleeuw, otters, verscheidene salamanders en prachtig uitzicht.
Eerst wandel je door het bos om vervolgens uit te komen aan de zee tussen de rotsen.
Dag 4
Verblijfplaats: Comy & Cozy Beach Guest room
Review: TOP, host is super. Bezorgt je een top ontbijt met allerlei zelf gemaakt producten.
Dag 5 & 6
Verblijfplaats: Private room on second floor house verhuurd door Jesse & Irma
Geboekt via:Air Bnb
Review: Af te raden, huis ligt in een heel onaangename buurt. In de avond is het niet aan te raden om rond te lopen. Het voelt er zo onveilig. De 2de dag hoorde we ook heel wat sirenes en geweer schoten.
Dag 7
Verblijfplaats: Days Inn Hotel
Review: Hotel op zich niks op aan te merken, ontbijt was heel beperkt.
Wanneer je Lake Havasu bezoekt moet je zeker de Sara Crack Trail doen. Echt top! Neem wel voldoende water mee. Het was verschikkelijk heet na enkele uren wandelen.
Dag 8
Verblijfplaats: Red Root Inn
Review: Hotel was oke.
Dag 9
Verblijfplaats: Grand Canyon Inn
Dag 10
Verblijfplaats: Clamping
Review: Top, in de vooravond was het super winderig. De tent ging alle kanten op. In de avond stoof aangestoken en het was super gezellig!
Dag 11
Verblijfplaats: The View Hotel (in het NP)
Geboekt via: The View, site van het NP zelf
Review: Geweldig! Goed ontbijt en je hebt een volledig uitzicht over het park. Zorg wel dat je een premium kamer neemt. Het is zeker het geld waard. (Prijs valt trouwens heel goed mee.)
Dag 12
Verblijfplaats: Super 8
Review: Hotel was Oke.
Dag 13 & 14
Verblijfplaats: Zion Park Motel
Review: Hotel was Oke. Om één of andere reden kregen we een kamer met 3 bedden terwijl we waren met 2 personen waren (koppel)

Hotel ligt dicht bijt het NP. Je kan een gratis bus nemen naar het NP.
Dag 15
Verblijfplaats: The riverside Ranch Motel
Review: Leuk hotel, host was top.
Dag 14
Verblijfplaats: Circus Circus Hotel
Review: Hotel was goed, zeker prijs / kwaliteit. Hotel ligt dichtbij de strip.
Dag 15
Verblijfplaats: Death Valley Inn
Dag 16
Verblijfplaats: Charming B&B
Geboekt via: Air bnb
Review: Vonden we minder, slecht bed, veel licht in de kamer, veel lawaai door planken vloer.
Dag 17 & 18
Verblijfplaats: A bed of Rosses
Review: Eén van de leukste verblijven. We hadden een bubbelbad op de kamer. Host was top. Ontbijten doe je met de andere gasten en één tafel. Host eet mee aan tafel en zo krijg je een leuke sfeer.
Dag 18 & 19 & 20
Verblijfplaats: Hotel Harbor Court
Review: Awesome zeker voor die prijs. We konden gratis fietsen krijgen, deur werd telkens voor ons geopend. Bagage werd naar boven gedragen en we kregen heel veel aanbevelingen die we konden doen.
Extra's- Huurwagen, sunnyweb. We huurden een Ford SUV maar toen we aankwamen mochten we kiezen tussen verschillende wagens van dezelfde categorie. We kozen uiteindelijk voor een Mazda CX-5. Auto was top.
- Pinnen / geld afhalen lukte gewoon met mijn Belgische bankkaart. Sommige betalingen lukte ook met mijn gewone bankkaart. Bijna al mijn tankbeurten zijn gebeurd via mijn bankkaart. In kleinere restaurants en sommige supermarkten heb ik mijn MasterCard gebruikt. (Zorg dat je zeker je PIN code weet)
[
Voor 6% gewijzigd door
Anoniem: 483913 op 20-06-2019 09:34
]