Tnx voor de tips/opmerkingen allemaal!
Ik was van plan voldoende drank in te slaan, maar misschien just in case inderdaad nog een liter of 2 extra mee te nemen als we door Death Valley rijden! You never know!
Jullie hebben enkel een rondrit gemaakt door Sequioa/Kings Canyon?
Ik heb daar nu dus 2 volledige dagen voorzien (met verblijf in Three Rivers inderdaad), maar twijfel dus om die misschien nog om nog 1 dag daarvan om te zetten naar Yosemite (momenteel 2 dagen Seq/KC, 3 dagen Yosemite. Dat zou dan 4 dagen Yosemite en 1 dag Sequoia worden)
Qua ontbijt gaan we vrij goed zitten. We hebben zowat helft van onze overnachtingen in verscheidene B&B's die geprezen worden voor het ontbijt. Dus dan eten we s'morgens wat meer. En een burger of burrito kan af en toe ook eens smaken

Maar op zich is het maar een indicatie. Wij zijn het type reizigers dat een budget met instellen om min of meer on track te blijven. Anders spenderen we meer dan we voor ogen hadden.
Misschien dat ik de vriendin toch nog probeer te overtuigen voor een nachtje in zo'n tent, we hebben nu een locatie in Oakhurst die erg de moeite lijkt. Enige jammere is dus dat je dan zo'n anderhalf uur weg zit van de valley...
We arriveren zondagnamiddag/avond in Vegas en zijn er dinsdag/woensdag de volledige dag.
De reden waarom we direct doorreizen is omdat we graag een dikke week wat parken willen doen, en dan enkele dagen "uitblazen" in Vegas. Voor mijn vriendin zal dat een dagje zwembad zijn, voor mij een dagje gokken. Ook breekt dat een beetje het ritme (1 week parken - 2 dagen Vegas - 1 week parken - 3 dagen San Francisco)
*Ik vermoed dat Vegas net wel helemaal mijn ding zal zijn (maar ik hou dan ook van shoppen en gokken

) Het zal waarschijnlijk wel erg artificieel zijn, maar dat stoorde me in bv Dubai ook niet (dat vind ik persoonlijk ook een te gekke stad)
GC had ik inderdaad gemerkt, maar heb een kamer in yavapai east kunnen fixen.
Het plan is om s'morgens in Vegas te vertrekken, en via DV naar Bakersfield te rijden (dat is volgens Google Maps zo'n 6 uur). Dat geeft ons zo'n 4 a 5 uur om (behalve erdoor rijden) om wat uit te wijden.Ideaal is het wellicht niet, maar persoonlijk is Death Valley voor ons meer een verplicht nummer. Het zal ongetwijfeld knap/indrukwekkend zijn, maar ons spreekt het niet echt aan.
*Indien ik hoor dat de Tioga pass open zou zijn kan ik tot 2 dagen ervoor ofzo mijn hotels in Bakersfield/Three rivers kosteloos annuleren en rij ik naar Mammoth Lakes en rij ik via Tioga Yosemite binnen)
[
Voor 16% gewijzigd door
Jebus4life op 31-12-2018 00:12
]