Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Bestla

Kvinne

Mijn fout |:( Wyoming heeft geen onderschrift, maar een steigerend paard met cowboy.
Afbeeldingslocatie: https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fd2ydh70d4b5xgv.cloudfront.net%2Fimages%2Fa%2Fc%2Fwyoming-2006-embossed-devil-s-tower-license-plate-old-west-cowboy-bucking-horse-e669d27ce8be3d422ca86a259612b391.jpg&f=1
2017 plate ( Die zijn toch veel mooier dan die van ons hier?)
Afbeeldingslocatie: https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fbloximages.chicago2.vip.townnews.com%2Fwyomingbusinessreport.com%2Fcontent%2Ftncms%2Fassets%2Fv3%2Feditorial%2Fc%2Fda%2Fcda5542a-cdda-11e6-ae42-0b7054b56f45%2F58652abaa2b9a.image.png&f=1

Wij hebben zoveel staten doorgecrosst dat ik dingen door elkaar haal. Vorig jaar nog begonnen in Anchorage Alaska waar wij 5 dagen hebben rondgereden in die grote staat.We zijn in Fairbanks geweest, en hebben gestaan bij Land's End in Homer. (Alaska is te mooi om maar 1 keer te bezoeken, en het is niet vergeven van de toeristen, gelukkig maar )
Van Anchorage gevlogen naar Seattle WA en even een bezoekje gebracht aan een Tweaker genaamd Hillie die daar woont. Vandaar gereden naar Vancouver en via Banff NP terug naar de USA en bij Bear Creek reden we Idaho weer binnen. Via Craters of the Moon NP naar Mt Rushmore , en verder door naar Yellowstone NP.
Na Devils Tower zijn we naar Badlands NP gereden en hebben The Mall of America bezocht in Minneapolis.
Dat was 2016 ( 3 weken)

In 2014 zijn naar Washington DC gevlogen en hebben in Cleveland en aan de Golf van Mexico gestaan met muziek in Nashville en Memphis waar we ook de toer door Graceland hebben gedaan. In ABBQ NM ballonvaren als een puntje op onze bucketlist. Erg indrukwekkend !
Na NM doorgereden naar Las Vegas, ondertussen langs de Grand Canyon, en verder naar Death Valley. De auto (Mustang Convertible) ingeleverd in LA. (3 weken)

2011 Van San Francisco naar Houston met alles wat je maar kan bedenken wat er tussen ligt.( 3 weken)

Ja wij hebben erg veel gereden, maar ook erg veel gezien.

1992 ben ik solo geweest in heel het zuid westen, in 1994 met mijn ouders in een camper in Zuid West, en in 1997 zelf in een 6 persoons camper, ook in het Zuid Westen.
2000 Route 66 gedaan.

Ik ben zodoende vrij bekend in de VS. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bestla op 13-09-2017 07:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Bestla schreef op woensdag 13 september 2017 @ 06:51:
[...]

Mijn fout |:(

Ik ben zodoende vrij bekend in de VS. :)
Ik ook, inmiddels 10 zomervakanties met roadtrips gedaan. Was toevallig 3 weken terug in Montana en vond de snelweg er verrekte saai, dus daardoor bleef dat Big Sky hangen ;)

Gotta Catch 'Em All *O*
Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-fhB1OmiuCps/Waw2kC6TY-I/AAAAAAAASY4/HuuhPogQSiQzt2vyn_xj1dfh4vnkfAk0wCLcBGAs/s1600/Staten1.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 13-09-2017 07:38 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• Bestla

Bestla

Kvinne

matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 07:31:
[...]

Ik ook, inmiddels 10 zomervakanties met roadtrips gedaan. Was toevallig 3 weken terug in Montana en vond de snelweg er verrekte saai, dus daardoor bleef dat Big Sky hangen ;)

Gotta Catch 'Em All *O*
[afbeelding]
Hoe moet ik dat plaatje zien? Waar ben jij allemaal geweest? :) Ah, ik zie het al. Al het grijze moet nog. Lekker bezig geweest zie ik. :Y

[ Voor 7% gewijzigd door Bestla op 13-09-2017 07:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Grijze moet nog, donkere was afgelopen vakantie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

fender89 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 03:54:
[...]

Bereid je dan maar voor als je van Bluff naar Williams gaat. ( monument valley naar grand canyon). Uren door woestijn-achtig landschap :P ( vandaag deze route gereden)
Ik heb in 2012 de Loneliest Highway in America gedaan (Fallon, Austin, Ely). Hoewel die aanduiding meer voor de toeristen is, want er zijn wel stillere routes in Nevada, was het toch leuk. En ik heb inderdaad maar weinig ander verkeer gezien.
Ik moest toch van SF naar SLC (onderweg naar Yellowstone) en nam die route omdat een Top Gear aflevering daar gefilmd is en het meer de moeite leek dan gewoon I80 te volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:28
downtime schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:20:
[...]

Ik heb in 2012 de Loneliest Highway in America gedaan (Fallon, Austin, Ely). Hoewel die aanduiding meer voor de toeristen is, want er zijn wel stillere routes in Nevada, was het toch leuk. En ik heb inderdaad maar weinig ander verkeer gezien.
Ik moest toch van SF naar SLC (onderweg naar Yellowstone) en nam die route omdat een Top Gear aflevering daar gefilmd is en het meer de moeite leek dan gewoon I80 te volgen.
Die heb ik vorig jaar gedaan. Lekker kneuterig, vooral met de stempelkaart die je bij elk stadje onderweg kunt laten afstempelen, waarna je weer thuis in Nederland een certificaat opgestuurd krijgt ondertekend door de gouverneur van Nevada, met 'I survived the Loneliest Highway'.

Was voor ons een prima route tussen San Francisco / Yosemite / Lake Tahoe en de parken van Utah. Met als bonus nog Great Basin NP onderweg - prachtige herfstkleuren, stokoude verwrongen bristlecone pine trees en vrijwel uitgestorven. Heerlijk gewandeld.

En wat mij betreft is US 50 voldoende 'lonely' - je kunt regelmatig even parkeren, naar het midden van de highway lopen, rustig een goed camerastandpunt uitzoeken, een foto maken van hoe de highway zich kaarsrecht mijlenver uitstrekt zonder een enkele auto in beeld, weer teruglopen naar de auto en verder rijden.

• Bestla

Bestla

Kvinne

Anakha schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:42:

En wat mij betreft is US 50 voldoende 'lonely' - je kunt regelmatig even parkeren, naar het midden van de highway lopen, rustig een goed camerastandpunt uitzoeken, een foto maken van hoe de highway zich kaarsrecht mijlenver uitstrekt zonder een enkele auto in beeld, weer teruglopen naar de auto en verder rijden.
Ik heb hem in 1992 al gereden en laatst nog in 2014. Toen kwamen we een zwaar transport tegen met off highway mining trucks. Wij moetsen echt volledig in de berm gaan staan van de marshalls.
Afbeeldingslocatie: https://s26.postimg.org/eia24qynt/Highway50.jpg

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40
Wij (ik, m'n vrouw en onze dochter van 7)willen over een jaar naar New York State op vakantie, 2 weken.
We hebben een paar plekken waar we echt naar toe willen (Warwick en Wallkill), maar zijn er nog meer plekken wat echt de moeite is met een kind van 7-7,5 ?
Sight-seeing in natuurparken, vinden we alle 3 geweldig, maar ook bijvoorbeeld steden etc. Musea, misschien een (water-)pretpark.
We zouden nog wel een paar dagen naar YNC willen.

Tips?

[edit]
Het zijn nog hele prille plannen, sorry... ;)

[ Voor 17% gewijzigd door hansie_k op 13-09-2017 13:33 ]

Live from Denmark

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

In eerste instatie dacht ik: uh niet een gebruikelijke staat om naar toe te gaan.

Maar de plaatsen die je wil bezoeken geven voldoende info voor de achtergrond van de reis. :)

Maar ik weet niet of dat dan ook uit maakt voor de mogelijkheden.

Ik zou bij OCC (Orange County Choppers) dan gaan kijken als ik er toch was :)

Niagarawatervallen is ook natuurlijk een optie (hoewel dat verschrikkelijk toeristisch is). En ik denk NYC is voldoende vertier voor enkele dagen.

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:40
We kunnen alle kanten op 😉
Niagara is een hele goede.
OCC is ook wel leuk misschien.

Ik ben so-wie-so van plan een luxe auto te huren, ipv een camper.
Wordt dus ook nog ff zoeken naar onderkomen, hotels of appartementen.

Live from Denmark

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 10:06
@KillaZ

Ah, dan heb je inderdaad een iets andere route gereden. Ik heb de route Vernal-Moab (= arches) -Bluff (=monument valley) -Williams (=grand canyon) gereden.

(Ben 9 sep in arches geweest).
Morgen rij ik door naar Page.

Veel plezier ! And travel safe , zoals ze hier zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

hansie_k schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:28:

Auto huren pas nadat je NY city hebt gehad. In de stad wil je niet zelf rijden, neem de metro die is daar beter geschikt voor. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

hansie_k schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:28:

Will je echt persé in NY state blijven? Als je 2 uurtjes naar het zuiden gaat sta je in Philly, ook een leuke stad.
En pak bij voorkeur een auto op een vliegveld, je wilt echt niet door Manhattan rijden ;). Zelf pak ik altijd Newark Airport, direct aan de i-95, je bent zo vertrokken

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 12:49
fender89 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:44:
@KillaZ

Ah, dan heb je inderdaad een iets andere route gereden. Ik heb de route Vernal-Moab (= arches) -Bluff (=monument valley) -Williams (=grand canyon) gereden.

(Ben 9 sep in arches geweest).
Morgen rij ik door naar Page.

Veel plezier ! And travel safe , zoals ze hier zeggen.
Ah hoe vond je arches en monument valley?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
@KillaZ

Beide erg mooi, wel warm met 35-36 graden zonder schaduw :+

Vandaag antelope canyon willen doen, maar helaas gecancelled ivm zwaar onweer :( . ( datzelfde onweer had me gisteren ook al te pakken in de grand canyon toen ik de south kaibab trail aan het lopen was....klets nat geworden... :X

tsja...daar sta je dan 13.00 in page waar verder niet echt iets te doen is. (Horshoe bend was mega druk, daar was geen parkeerplaats meer te krijgen. Morgen hopelijk meer geluk ( lake powell boottour en horshoe bend nog eens proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Ah dat is dan wel balen ja! Hier in durango ging het ook goed tekeer, wij hadden flink mazzel met een hike 50 mijl verder, stralend zonnetje.

K to the KillaZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ach ja, Page... waar wij maar bij de McDonalds zijn gaan eten omdat het enige échte restaurant al weg gesloten :D.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Alternatief voor horseshoe is een paar mijl verderop: waterholes canyon trail. Blijf bovenlangs lopen. Ook een mooie bocht in de Colorado . Maar vooral omdat je vanuit/naast een narrow canyon zit.

Wel een Permit nodig van de lokale stam. Wel veel rustiger.

[ Voor 12% gewijzigd door Get!em op 15-09-2017 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17

dbzfan

Nee.

Wij zijn ook momenteel in die regio.. South kaibab trail net op tijd voltooid voor het onweer! Horseshoe Bend konden wij gelukkig wel parkeren! Vandaag in zion de angels landing trail gedaan.. Imo nog mooier dan de grand Canyon! Overigens een tip.. Als je deze trail wil doen start vroeg! Anders is het het laatste stuk naar de top veel te druk.

[ Voor 20% gewijzigd door dbzfan op 16-09-2017 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fender89
@dbzfan

Horshoe bend heb ik eergisteren gelukkig wel kunnen bekijken. Gisteren en vandaag zit in nog in Bryce NP, morgen en overmorgen naar Zion NP.

Angels landing wil ik heel graag doen, maar ik ben met nog 2 reisgenoten ( dames :+ ) die deze trail absoluut niet zien zitten ... dus ik heb al een voorgevoel waar dit op gaat uitdraaien ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Jij in je eentje, en de dames naar de narrow of naar de hanging gardens tegenover angel? 😘

• KillaZ
@fender89 vandaag nog naar Zion geweest? Man wat was het druk, 45 min file aan de oost ingang, bij het visiteren center was zelfs de parkeerplaats buiten het park vol. Alle shuttles tot de nok gevuld met een kleine 28 graden.

Aangezien mijn (zwangere) vrouw dat absoluut niet zag zitten zijn we maar doorgereden en aan het zwembad gaan zitten :+

Morgen naar Vegas, ben benieuwd.

K to the KillaZ

• fender89
@KillaZ

We hebben nu 2 dagen Zion erop zitten. Inderdaad erg druk. Overall viel het voor ons mee ( eerder vanuit thuis al een fijn parkeerplekje gevonden in Springdale (stop 5 bij de pizza tent) waar meer dan genoeg plek was) en altijd zit-plaatsen gehad jn de shuttlebus :+ ( top systeem overigens, nooit lange wachttijden tot de volgende bus)

Angels landing is het overigens niet geworden. Al moet ik zeggeb dat het niet helemaal door onwil kwam. Mn vrouw eindelijk overgehaald mee te gaan... bezeert ze zich flink tegen een kei in The Narrows ... dus Angels Landing viel af haha. Geen spijt, wel jammer natuurlijk. Hebben we maar andere hikes gedaan die dag. ( kayenta trail met aansluitend Upper- and lower emerald pool eindigend bij de Zion Lodge) ( je loopt als het ware van stop 6 naar stop 5)

Zodadelijk vertrekken we naar Las Vegas. (=luie dag)  en morgen naar mammoth lakes (=luie dag).  

Dan 2 dagen Yosemite (diverse hikes, o.a. Panorama trail)   en dan 2 dagen San Francisco.

En dan zit het er al weer op helaas :'(

In mn hoofd wordt de volgende roadtrip al gepland :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

fender89 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:13:
@KillaZ

We hebben nu 2 dagen Zion erop zitten. Inderdaad erg druk. Overall viel het voor ons mee ( eerder vanuit thuis al een fijn parkeerplekje gevonden in Springdale (stop 5 bij de pizza tent) waar meer dan genoeg plek was) en altijd zit-plaatsen gehad jn de shuttlebus :+ ( top systeem overigens, nooit lange wachttijden tot de volgende bus)

Angels landing is het overigens niet geworden. Al moet ik zeggeb dat het niet helemaal door onwil kwam. Mn vrouw eindelijk overgehaald mee te gaan... bezeert ze zich flink tegen een kei in The Narrows ... dus Angels Landing viel af haha. Geen spijt, wel jammer natuurlijk. Hebben we maar andere hikes gedaan die dag. ( kayenta trail met aansluitend Upper- and lower emerald pool eindigend bij de Zion Lodge) ( je loopt als het ware van stop 6 naar stop 5)

Zodadelijk vertrekken we naar Las Vegas. (=luie dag)  en morgen naar mammoth lakes (=luie dag).  

Dan 2 dagen Yosemite (diverse hikes, o.a. Panorama trail)   en dan 2 dagen San Francisco.

En dan zit het er al weer op helaas :'(

In mn hoofd wordt de volgende roadtrip al gepland :+
Jammer van angels landing! Maar klinkt alsof je verder wel veel gezien hebt!

Wij zijn gisterenavond in LA naar de sadle ranche chop house geweest op Sunset boulevard. Het echte Amerika daar! Zo'n mechanische stier etc.. En heerlijke spareribs! Wij hebben savonds in LA veel gebruik gemaakt van uber.. Erg goedkoop en binnen 3 minuten word je opgepikt! Santa monica en venice waren ook leuk om te doen, lekker gefietst.

Momenteel in santa barbara.. Relaxte sfeer hier! Morgen naar yosemite.. Dat wordt echt ver rijden helaas.. We zijn daar 2 nachten. Daarna ook naar SF.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:15
Ook maar eens updaten vanuit Estes Park in de Rocky Mountains. Nu 1,5 week van de reis opzitten en mbt het weer al van +38 in Valley of Fire naar - 8 tijdens de eerste winter storm van het jaar in Yellowstone.

Daardoor de planning in Grand Teton en Yellowstone om moeten gooien, maar alsnog veel kunnen zien wat we op de planning hadden. Enkel de hike in GT echt moeten inkorten.

Na Yellowstone via Buffalo, Wyoming (waar ze zeer hartelijk waren over het feit dat wij als toeristen die plaats bezochten.) nu een mooie dag gehad in de Rockies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hogader schreef op donderdag 21 september 2017 @ 03:50:
Ook maar eens updaten vanuit Estes Park in de Rocky Mountains. Nu 1,5 week van de reis opzitten en mbt het weer al van +38 in Valley of Fire naar - 8 tijdens de eerste winter storm van het jaar in Yellowstone. [...]
Wow, ik had niet gedacht dat het rond deze tijd al zo koud was in sommige delen van Amerika. Zowel in Yellowstone als in Yosemite vriest het al. :o Dat wordt een paar dikke truien meenemen volgende week. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Hogader
OkkE schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:23:
[...]

Wow, ik had niet gedacht dat het rond deze tijd al zo koud was in sommige delen van Amerika. Zowel in Yellowstone als in Yosemite vriest het al. :o Dat wordt een paar dikke truien meenemen volgende week. :D
We hadden dan ook vooral de pech dat we precies de eerste winter storm kregen. Een week eerder was het er nog 27 graden in yellowstone

• fender89
Ook hier "last" vh weer.
Gisteren van Las Vegas (35 graden) naar Mammoth lakes gereden .. vriezen en even flinke sneeuwstorm gehad. Brrrr....

..wat voor vandaag resulteerde in een FFUUU... momentje: tioga pass closed. Evenals de andere bergpassen. Daarom heel veel moeten omrijden (702 KM) en pas tegen 20.00 op plaats van bestemming :( Dagje Yosemite dus weggegooid. Mja, morgen hopelijk wel de panorama trail :)

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Vandaag bomvolle dag in yosemite gehad.. Eerst mist trail, vervolgens lower yosemite falls, vervolgens stukje tioga road met een hike naar de seqouias. Tot slot rijden langs tunnel view en afsluiten op glacier point! Super mooi park! Wilde eigenlijk glacier point als eerste doen maar die weg was ivm sneeuwval ook in de ochtend nog dicht!

• KillaZ
fender89 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 06:13:
Ook hier "last" vh weer.
Gisteren van Las Vegas (35 graden) naar Mammoth lakes gereden .. vriezen en even flinke sneeuwstorm gehad. Brrrr....

..wat voor vandaag resulteerde in een FFUUU... momentje: tioga pass closed. Evenals de andere bergpassen. Daarom heel veel moeten omrijden (702 KM) en pas tegen 20.00 op plaats van bestemming :( Dagje Yosemite dus weggegooid. Mja, morgen hopelijk wel de panorama trail :)
Wut, tioga dicht? Fuuuuu.

Morgen naar mammoth lakes, hopen dat tioga dan geopend is, anders wordt Yosemite een item dan op de Bucket list moet blijven staan (en moet ik 5 uur rijden om in Visalia te komen :+)

[ Voor 14% gewijzigd door KillaZ op 23-09-2017 07:32 ]

K to the KillaZ

• Bestla

Bestla

Kvinne

Echt bijzonder is het niet hoor dat het al kan vriezen en sneeuwen op de Tioga pass gezien de hoogte in dit jaargetijde.

• KillaZ
Dat snap ik, maar de dag dat fender en ik er doorheen moeten is hij net dicht, dat is een beetje zuur :+

Edit: zie trouwens dat hij weer geopend is, mooi!

[ Voor 20% gewijzigd door KillaZ op 23-09-2017 17:19 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Mijn vriendin en ik hebben plannen om met een campertje te gaan reizen in Amerika, waarschijnlijk ergens in maart. Liefst in de richting van NY / Boston en dan eventueel door richting Florida. Hebben jullie aanraders waar je het best een camper kan huren? Mag een echte RV zijn of meer een campervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Hogader schreef op donderdag 21 september 2017 @ 03:50:

Na Yellowstone via Buffalo, Wyoming (waar ze zeer hartelijk waren over het feit dat wij als toeristen die plaats bezochten.) nu een mooie dag gehad in de Rockies.
Wij zijn ook vanaf YellowStone lake naar Buffalo gereden voor een overnachting in Super-8.
Was niks te doen daar in Buffalo. Naar mijn idee één weg erdoorheen met een paar hotelletjes, bezinestations en wat restaurantjes.. ;)

Maar wat gegeten bij de McDonalds daar en daarna uitrusten in hotel. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 25-09-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
Gisteren aangekomen in San Francisco. Vandaag laatste dag hier, morgen terug het vliegtuig in..

Hoe geweldig mooi de hele reis geweest is, hoe vies San Francisco is :X valt me echt tegen deze stad, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Hoyden schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:54:
[...]

Wij zijn ook vanaf YellowStone lake naar Buffalo gereden voor een overnachting in Super-8.
Was niks te doen daar in Buffalo. Naar mijn idee één weg erdoorheen met een paar hotelletjes, bezinestations en wat restaurantjes.. ;)

Maar wat gegeten bij de McDonalds daar en daarna uitrusten in hotel. :P
Was niks te doen idd, maar wij verbleven op een rv park. De weg door Big Horn National Forest was iig wel de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

fender89 schreef op maandag 25 september 2017 @ 17:00:
Gisteren aangekomen in San Francisco. Vandaag laatste dag hier, morgen terug het vliegtuig in..

Hoe geweldig mooi de hele reis geweest is, hoe vies San Francisco is :X valt me echt tegen deze stad, helaas.
Wij hebben de standaard dingetjes gedaan in SF.. Gefietst over de golden gate.. Alcatraz, lombard street, ritje met cable car en net lekker geluncht op rooftop van cheesecake factory. Ja er zijn veel zwervers maar de stad heeft toch zn charme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-09 13:53
Calitomnication schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:05:
[...]

Will je echt persé in NY state blijven? Als je 2 uurtjes naar het zuiden gaat sta je in Philly, ook een leuke stad.
En pak bij voorkeur een auto op een vliegveld, je wilt echt niet door Manhattan rijden ;). Zelf pak ik altijd Newark Airport, direct aan de i-95, je bent zo vertrokken
Niet enkel dat maar op een vliegveld heb je meer keuze qua wagens dan in stadskantoren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Koja78 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 07:52:
[...]

Niet enkel dat maar op een vliegveld heb je meer keuze qua wagens dan in stadskantoren
Klopt, wij gingen onze auto op Newark Airport ophalen. Eerst melden aan het loket, vervolgens kregen we een kaart mee en mochten we naar de ophaalzone.
Hier stond een gast, die bekeek de kaart, wees naar 3 rijen van ongeveer 30 auto's per rij en sprak de legendarische woorden "pick anyone you like".
Na veel rondlopen, auto's bekijken is onze keuze gevallen op een Dodge Journey, die konden we zonder problemen meenemen, even kaart en papieren afgeven bij het uitrijden, maar verder niks. Direct de I95 op en op weg naar het zuiden :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
In LA hadden wij dus een stadskantoor... en daar was het of onze initiële categorie keuze of bijbetalen.
We hebben het dus maar bij onze keuze gehouden... en dat was jeep compass en niets anders.
RAMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Koja78 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 07:52:
[...]

Mijn (beperkte) ervaring is dat ophalen op een vliegveld vaak wel wat duurder kan uitvallen. Waarschijnlijk ook vanwege de grotere keuze en het gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

HuHu schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:32:
[...]

Mijn (beperkte) ervaring is dat ophalen op een vliegveld vaak wel wat duurder kan uitvallen. Waarschijnlijk ook vanwege de grotere keuze en het gemak.
Sommige vliegvelden brengen een extra toeslag in rekening bij verhuurbedrijven, die natuurlijk in de huurprijs wordt verwerkt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Qua autohuur: schrijf je even (meestal gratis) in bij het loyalty programma, ongeveer 1 maand voor je gaat boeken. Je krijgt dan in die maand meestal leuke aanbiedingen per email via dat loyalty programma.
Tweede bonus is dat in VS die loyalty programma's vaak extra bonus hebben: snellere balie, gratis upgrade of gratis kiezen van een auto in bepaalde categorie (anyone you like, in een bepaalde sectie van de parkeerplaats).
Bij oa Hertz kun je vervolgens ook nog aanbiedingen/coupons stapelen.
Zo had ik vorig jaar een Nissan Rogue (NL X-trail) 4x4 die ik 1 maand huurde, van 1600dollar voor 860 dollar door loyalty en coupons te stapelen. Dat werd goedkoper dan de klasse lager. (vanaf SLC was dat)
Vanuit LA, de hertz dicht bij LAX in de stad, heb ik de pick any ook al eens gehad, en daarmee een Dodge Charger met goed gevuld vooronder (voor mezelf alleen.. :P ) voor een tarief van 40 dollar per dag.

[ Voor 14% gewijzigd door Get!em op 26-09-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ

Downtown vond ik ook smerig ja, wij slapen op Californië st., dat ziet er echt keurig uit. Vandaag de stad doorgefietst, beste workout gehad ook. Uiteraard als Hollander te eigenwijs om af te stappen op de meest stijle hellingen :+

Helaas had de brug vanmorgen een dikke laag mist, gelukkig met de pont de hele brug kunnen zien.

Op downtown na, vind ik het best een leuke stad!

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Maandje terug in SLC bij Hertz een midsize SUV opgepikt (Nissan Rogue, samen met Kia Sportage de populairste huurauto’s in die hoek). Had ‘m prepaid via Expedia, maar bij ophalen werd gezegd dat ik een voucher van $962 had en nog even $500 extra af moest tikken.
Hoop heen en weer mailen en bellen en toen bleek bij inleveren uiteindelijk een snuggere Hertzdame te weten dat dat vaker voorkomt als je vanuit Europa boekt. Even rammelen op dr keyboard en gefixt.

Was ook de tweede keer dat Hertz mn auto niet klaar had staan en we 45 minuten moesten wachten tot ze er 1 beschikbaar hebben. Volgende keer maar weer eens een ander proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik zou ook graag eens een road-trip willen maken in Amerika en dan de west kust. (LA, LV, SF)

We zijn op dit moment een gezin met nog wat jongere kinderen (7 en 5). Persoonlijk denk ik dat het te vroeg is, maar over een jaar of 5 zeker haalbaar zodat de kinderen er ook meer van oppikken en bijblijven.

Maar nu zit ik een beetje te kijken naar de kosten van zo'n reis van 3 weken.
Aan vliegtickets kom ik al op 5-6000 euro.
Auto huren (SUV model) 2500-3500 euro.
Hotels (gem 150-200 euro per dag) 3-4000 (indien geen camper)

*Camper zal rond de 5-6000 liggen voor 3 weken

Dan loopt het aardig in de papieren als ik het allemaal bij elkaar op tel, dan heb ik het nog niet eens over het eten en drinken de uitjes.
Eerste schatting zal 15-18k zijn voor 4 personenen incl eten drinken, brandstof en wat uitjes..

Zijn dit "normale prijzen" of zijn er nog veel goedkopere opties (zonder al teveel in te leveren op luxe).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Ik zou gaan kamperen (wat basic dingen kopen bij de walmart) in NP en hotels nemen in de steden. Kamperen is goedkoper en vele leuker.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kamperen is een optie, echter niet in een tent, daar krijg ik mijn vrouw niet in.. :)
Camper is wel een optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Tickets in hoogseizoen klopt aardig, rond de 1000-1200 pp.
Auto voor 3 weken rond de 800-950 voor een midsize SUV (Sportage, Qashqai).
Hotel zo gek als je het wilt maken.
Wij zijn met twee personen voor 3 weken meestal rond de 7000-7500 kwijt voor 19-20 nachten inclusief alles (vlucht, hotels, midsize SUV en eten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is voor een straks tienjarige een roadtrip in de VS significant anders dan een in zuid-Frankrijk? Behalve dat je in Frankrijk wel Nederlandstalige leeftijdsgenoten zal tegenkomen dan. Ik zou nog een jaar of twee langer wachten. Sowieso is nu nadenken over de prijzen dan niet heel nuttig, zowel de prijzen voor reis en verblijf en de dollar-eurokoers, als de eigen financiële situatie kunnen heel anders zijn. Boodschap is wel dat het sowieso niet goedkoop wordt. Nu nadenken over camper of hotel lijkt me ook niet zinvol, misschien is in 2022 wel elektrisch vervoer verplicht in California, of juist verboten :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_J_K schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:26:
Is voor een straks tienjarige een roadtrip in de VS significant anders dan een in zuid-Frankrijk? Behalve dat je in Frankrijk wel Nederlandstalige leeftijdsgenoten zal tegenkomen dan. Ik zou nog een jaar of twee langer wachten. Sowieso is nu nadenken over de prijzen dan niet heel nuttig, zowel de prijzen voor reis en verblijf en de dollar-eurokoers, als de eigen financiële situatie kunnen heel anders zijn. Boodschap is wel dat het sowieso niet goedkoop wordt. Nu nadenken over camper of hotel lijkt me ook niet zinvol, misschien is in 2022 wel elektrisch vervoer verplicht in California, of juist verboten :P
Het is wat makkelijker reizen met jonge tieners dan met kinderen van 7 en 5 jaar. Dit ivm aandacht en zelfredzaamheid, ook het vroege naar bed heb je minder.
Daarnaast kan ik mij de vakanties als 10-12 jarige nog prima herinneren.. van daarvoor eigenlijk niet meer zo heel veel.

Dat de prijzen over 5-6 jaar anders kunnen zijn dat snap ik, maar een globale indicatie wat mogelijk is en wat het zou kosten is wel een goed uitgangspunt, 15-17k heb ik namelijk niet in een jaartje bij elkaar gespaard... Daar moeten we onderhand al wel een begin mee gaan maken willen we over 5 jaar weg.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 21:34

Ben benieuwd of je dat van een specifiek gedeelte vindt of van de hele stad?

Mijn vriendin en ik vonden San Francisco juist de leukste stad die we in onze roadtrip hebben meegemaakt. Erg relaxte vibe en ik heb het totaal niet als een "vieze stad" ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:05:
Vraagje, ik zou ook graag eens een road-trip willen maken in Amerika en dan de west kust. (LA, LV, SF)

We zijn op dit moment een gezin met nog wat jongere kinderen (7 en 5). Persoonlijk denk ik dat het te vroeg is, maar over een jaar of 5 zeker haalbaar zodat de kinderen er ook meer van oppikken en bijblijven.

Dan loopt het aardig in de papieren als ik het allemaal bij elkaar op tel, dan heb ik het nog niet eens over het eten en drinken de uitjes.
Eerste schatting zal 15-18k zijn voor 4 personenen incl eten drinken, brandstof en wat uitjes..

Zijn dit "normale prijzen" of zijn er nog veel goedkopere opties (zonder al teveel in te leveren op luxe).
Mijn kinderen zijn nu 6 en bijna 9 en hebben deze zomer een roadtrip in Washington en Oregon gedaan met een SUV en dan van hotel naar hotel.

ik herken je prijzen niet.
3300 voor 4 tickets. Schiphol-Ijsland-Portland.
800 euro voor 3 weken Midsize SUV (Hertz)
Ongeveer 110 euro per nacht in 3 sterren hotels (Best Western /Quality Inn's).
En dan zeg 100 euro per dag aan eten en drinken en toegang parken etc.

We sliepen op 2 Queensize bedden in 1 kamer. De kinderen vielen gewoon in slaap. waarna wij tv konden kijken of lezen of internetten.

Waar je wel rekening mee moet houden is de korte aandachtsboog van die kleintjes. Dus wij hebben max een keer 4 uur gereden. En ook eens niet 2 parken bezoeken maar 1 en dan een middagje bij het zwembad.

Die van jou zijn oud genoeg volgend jaar alles mee te krijgen. Maar de BIG trip zoals zo veel hier posten heb ik ook gedaan met alleen mijn vrouw, maar die zou ik pas doen als ze wat ouder zijn. Dan hebben ze meer geduld want er zitten dan trips tussen van 6 uur rijden.

Daarom hebben we het nu op2 staten gehouden. Ze zijn ook al in Florida geweest toen ze 2 en 5 waren maar daar weet alleen de oudste nog wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barrycade schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:08:
[...]

Mijn kinderen zijn nu 6 en bijna 9 en hebben deze zomer een roadtrip in Washington en Oregon gedaan met een SUV en dan van hotel naar hotel.

ik herken je prijzen niet.
3300 voor 4 tickets. Schiphol-Ijsland-Portland.
800 euro voor 3 weken Midsize SUV (Hertz)
Ongeveer 110 euro per nacht in 3 sterren hotels (Best Western /Quality Inn's).
En dan zeg 100 euro per dag aan eten en drinken en toegang parken etc.

We sliepen op 2 Queensize bedden in 1 kamer. De kinderen vielen gewoon in slaap. waarna wij tv konden kijken of lezen of internetten.

Waar je wel rekening mee moet houden is de korte aandachtsboog van die kleintjes. Dus wij hebben max een keer 4 uur gereden. En ook eens niet 2 parken bezoeken maar 1 en dan een middagje bij het zwembad.

Die van jou zijn oud genoeg volgend jaar alles mee te krijgen. Maar de BIG trip zoals zo veel hier posten heb ik ook gedaan met alleen mijn vrouw, maar die zou ik pas doen als ze wat ouder zijn. Dan hebben ze meer geduld want er zitten dan trips tussen van 6 uur rijden.

Daarom hebben we het nu op2 staten gehouden. Ze zijn ook al in Florida geweest toen ze 2 en 5 waren maar daar weet alleen de oudste nog wat van.
De prijzen die ik vond waren eigenlijk de eerste hits op google en cheaptickets.. Niet echt verder gezocht, grove eerste indicatie via Nederlandse reisorganisaties.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een RV trip, de nationale parken lijken me zeer mooi, wat ik zo lees is het vaak ook redelijk goed kamperen met een RV in een nationaal park.

Ik ben nogal een buitenpersoon en kan er heerlijk van genieten om een dag rond te fietsen/lopen in een park en vervolgens bij de camper bij een vuurkorfje een biertje te drinken en lekker te genieten van alles wat om me heen gebeurd.

Hotels/motels is een optie, maar dan zit je vaak meer binnen dan buiten, en je mist de natuur.

Ondertussen deze gevonden:
https://www.travelhome.nl...eken-west-amerika/amerika
vertrek in Augustus, 4 personen gemiddeld 1600 euro p.p. met een C25 Camper.
Dit is nog redelijk goed te doen, en een stuk beter betaalbaarder dan de 15-17k die ik eerst had gevonden. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raverty
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Raverty

rm -rf*

Nationale parken zijn echt mooi. Ik ben zelf met een groepsreis geweest afgelopen zomer. Dan reden we door nationale parken af en toe een wandeling. We hadden tenten mee in het vliegtuig dus het was kamperen. Wild kamperen is ook prima te doen. Dat hebben we bijna elke keer gedaan. En met enige regelmaat een paar uur rijden was normaal. Meestal elke ochtend rond een uur of 7 op en dan vroeg in de ochtend park bezoeken of een eind rijden en dan op de dag een gedeelte van een park bezoeken. Onderweg zie ook echt mooie dingen en dan ondertussen ook even stoppen en van het uitzicht genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Wij hebben veel met campers gedaan, maar altijd buiten de vakanties. Die dingen zijn in de grote vakantie schoftig duur. Te duur wat mij betreft.

Camper is niet alleen de camper huur trouwens, de campings kosten ook een paar tientjes per nacht. Beetje afhankelijk of je hook up neemt of niet en hoeveel luxe het RV park heeft hoe duur het uitpakt. Maar denk aan 30-60 dollar.

Tussenweg zou zijn: Je hebt ook vaak nog cabins in die parken.
Ongeveer zo duur als hotels, maar moet je wel snel bij zijn lopen snel vol / zijn volgeboekt. Voor de grote parken bijna een jaar van te voren boeken of veel meer betalen. En je moet wat dekens en grut kopen bij de Walmart want ze zijn niet allemaal voorzien van dat soort benodigdheden.

Wij hebben een aantal dagen een cabin van een particulier geboekt. ook midden in het bos en de hertjes kwamen bij de deur bedelen om wortels en appels. Dus ook prima buiten vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Wij waren 700 euro pp kwijt aan tickets.. Heenweg condor terugweg wow air.

360 euro voor full size huurauto. Via usa reisen en gehuurd bij dollar. 14 dagen.

Prijzen van hotels verschilden heel erg.. Van 50 euro in ridgecrest tot 180 euro in SF.. A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
dbzfan schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:24:
Wij waren 700 euro pp kwijt aan tickets.. Heenweg condor terugweg wow air.

360 euro voor full size huurauto. Via usa reisen en gehuurd bij dollar. 14 dagen.

Prijzen van hotels verschilden heel erg.. Van 50 euro in ridgecrest tot 180 euro in SF.. A
Ik ben een paar weken geleden voor €550 retour gevlogen met Airberlin vanaf Dusseldorf naar SF. Directe vlucht. Daar 3 weken een Mustang Cabrio gehuurd voor €700. Hotels vond ik over het algemeen erg duur inderdaad in SF, tussen de €50 tot €180 betaald per nacht tijdens de rondreis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

FiXeR.nl schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:57:
[...]

Ik ben een paar weken geleden voor €550 retour gevlogen met Airberlin vanaf Dusseldorf naar SF. Directe vlucht. Daar 3 weken een Mustang Cabrio gehuurd voor €700. Hotels vond ik over het algemeen erg duur inderdaad in SF, tussen de €50 tot €180 betaald per nacht tijdens de rondreis. :)
Ja wij konden geen retour omdat we de heenweg op LV wilden vliegen en terugweg van SF.

Overigens is air Berlin nu failliet. Een collega van me zou eergisteren terugvliegen vanaf LA maar die vlucht werd gecancelt en ze moest zelf een andere vlucht regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:57:
[...]

Voor SF werken de Express Deals van priceline.com erg goed. In juli zat ik voor 130 dollar in een kamer met kitchenette in het financial district.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Hopelijk is niemand van plan om Angels Landing (Zion national park) te gaan doen volgende week?
Kregen net te horen dat het de laatste dag was en het een week gesloten zou blijven voor onderhoud.

Ow.. ondanks mijn hoogtevrees heb ik de top gehaald. Ik vond het eingenlijk allemaal nogal meevallen eenmaal ter plaatse. Maakt het trouwens geen mindere ervaring hoor!

[ Voor 30% gewijzigd door witchdoc op 02-10-2017 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
witchdoc schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 02:28:
Hopelijk is niemand van plan om Angels Landing (Zion national park) te gaan doen volgende week?
Kregen net te horen dat het de laatste dag was en het een week gesloten zou blijven voor onderhoud.

Ow.. ondanks mijn hoogtevrees heb ik de top gehaald. Ik vond het eingenlijk allemaal nogal meevallen eenmaal ter plaatse. Maakt het trouwens geen mindere ervaring hoor!
Wij waren vanochtend ook nog in Zion en zagen het ook staan. Onderhoud voor minstens een week.

Zelf gisteren Angels Landing gelopen waarna ik ook nog de Kayenta trail met de upper en lower emerald pools heb mee gepakt.

En vanochtend de Observation Point gedaan. Wat betreft fysiek een grotere, maar mentaal een minder grote uitdaging. Het uitzicht daarentegen was erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

dbzfan schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 18:27:
[...]

Ja wij konden geen retour omdat we de heenweg op LV wilden vliegen en terugweg van SF.
Ook dan kun je retours nemen. Ik reis bijna altijd zo omdat ik meestal niet in dezelfde stad wil eindigen als waar ik gestart ben. Ik ben alleen even kwijt hoe ze dat noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
Open jaw :) Op https://www.google.nl/flights/ kun je zoeken via multi-city.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
In maart 2018 gaan wij wegbrengspecial doen. Vanwege de kosten.

€500 retour tickets (Ams - Chicago LAX - Ams)
Camper €1500 totaal
Dan nog wat bijkomende kosten voor campeerplaatsen

Als je de mogelijkheid hebt voor een wegbrengspecial ben je vele malen goedkoper uit. Maar hier moet je wel rekening houden zoals hierboven al is gezegd, er zitten dan wel ritten bij van 8 uur op een dag.

Ik ben zelf ook vroeger op mijn 12e in Amerika geweest op een rondreis in Californië. Ik moet zeggen dat er ik niet jonger had moeten zijn. Vandaar dat ik het nu nog een keer wil doen (21+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 03:24

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Voor degenen die momenteel richting Napa of Sonoma valley gaan of kijken, er zijn nogal wat bosbranden gaande. Napa heeft ten westen en ten oosten branden, nogal wat huizen in Santa Rosa staan in brand of zijn al afgebrand en de 101 is denk ik ook wel afgesloten. Ik zag zojuist dit plaatje van iemand (is natuurlijk een momentopname, dus zoek altijd zelf even de actuele situatie op):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mNYojnnO2Qw9ZYO7QIEMrkT5/full.jpg

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DownBusiness
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-07 22:27
Oeeff naar al die branden. Ben benieuwd of ik er last van ga krijgen volgende week rondom San Fransisco en Yosemite Valley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len020
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 08:15
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:05:

Nee, dit zijn geen normale prijzen.

Vliegen doe je al vanaf 550 euro (tip: via bijv. dreizen via Lufthansa (vanaf Schiphol naar Frankfurt en dan naar de VS) scheelt honderden euro's tov direct boeken bij LH).
Afgelopen mei van AMS via FRA naar Lihue (Kauai) voor 880 met stopover op EWR.
Voorgaande jaren ook met LH naar de westkust geweest.

Auto huren via een broker zoals driveusa.de o.i.d. voor 700/1000 voor 3 weken.
Hotels boek je al voor 80-120 dollar per nacht. De meeste kamers waar wij geweest zijn de afgelopen jaren hadden 2 queen bedden (Best western/motel6/Comfort inn/LaQuintyInn/Courtyard/DoubleThree etc etc.

Bij veel familie georienteerde restaurants zie je ook dat kinderen tot bepaalde leeftijd(verschild per restaurant) gratis eten of tegen zéér lag tarief.
Nationale parken: 1x een annual pass kopen (ong 80 EU) en je kan een jaar lang per auto alle parken in.

Brandstof is voor een camper wel een aardige post; die dingen verbruiken 1/4 wat ook in de VS wel aantikt. Vergeet ook niet dat camperplaatsen vaak ook aan de prijs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:43

Typhone

Who Dares Wins

@ Remko 24, hoe kwam je ongeveer op die prijzen (welke sites?).
Wij zijn al redelijk luxe reizigers (weliswaar met 2) maar zo duur heb ik het nog nooit gezien.

Globaal idee:
2x Premium Economy tickets (eerste korte vlucht niet) 1844 euro (Lufthansa)
Hotels: 12 stuks (21 dagen) 1980 euro
Premium SUV (Chevrolet Tahoe): 1230 euro voor 21 dagen

Uitgaven aldaar geen idee meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
@Remko24 Indicatie voor onze reis van afgelopen maand (24 dagen onderweg geweest):

- Tickets KLM Premium Comfort: +/- 950 euro p.p. (Salt Lake City heen, San Francisco terug)
- SUV 950 euro (inclusief one way fee van 80 euro, Outlander)
- Hotels: Gemiddeld 120 euro per nacht, uitschieters naar 190 euro (West Yellowstone)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:43

Typhone

Who Dares Wins

KillaZ schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:02:
@Remko24 Indicatie voor onze reis van afgelopen maand (24 dagen onderweg geweest):

- Tickets KLM Premium Comfort: +/- 950 euro p.p. (Salt Lake City heen, San Francisco terug)
- SUV 950 euro (inclusief one way fee van 80 euro, Outlander)
- Hotels: Gemiddeld 120 euro per nacht, uitschieters naar 190 euro (West Yellowstone)
Off/ontopic, hoe heb je de KLM Premium Comfort geboekt? Via KLM zelf kan je dat pas kiezen na het boeken. Daar ben ik ooit eerder ingestonken want toen zat alles al vol. Via brokers kan je het wel doen (wtc.nl bijv) maar dan ben je altijd pas laat aan de beurt überhaupt. Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillaZ
Typhone schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:26:
[...]

Off/ontopic, hoe heb je de KLM Premium Comfort geboekt? Via KLM zelf kan je dat pas kiezen na het boeken. Daar ben ik ooit eerder ingestonken want toen zat alles al vol. Via brokers kan je het wel doen (wtc.nl bijv) maar dan ben je altijd pas laat aan de beurt überhaupt. Vandaar mijn vraag.
Ik kon het tijdens het boeken gewoon kiezen? Ingelogd met mijn FB account en gekleurde stoeltjes kiezen. Het was het eerste wat ik boekte, 9 maanden van te voren, dus hele vliegtuig was nog te reserveren.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
Motels maken het goedkoper.... je kan ook een deeltje self-catering doen met de diverse supermarkten. En tjah fast food is goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen die ik had gevonden sloegen nergens op, dit was via reisorganisaties, direct en zelf regelen bij de juiste instanties is idd goedkoper..

Verder wel een reeel beeld kunnen krijgen van de kosten voor het primaire verblijf en de reiskosten..
Dan zitten we voor 4 personen (2volw en 2 kind) rond de 7500 euro voor 23-24 dagen. (kan evt nog iets goedkoper)
Komt verder nog eten/drinken/uitstapjes nog bij. dus 9 a 10k is een goede richtlijn voor een vakantie waar je niet echt hoeft te letten op de kleintjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len020
Zolang je geen helicopters/musicals/pretparken bezoekt is Amerika niet echt een duur land. Overal vind je coupons en voor families zijn er vaak gereduceerde prijzen.

Zolang je in de nationale parken niet de duurste kamers boekt, of eventueel genoegen neemt met buiten de parken slapen vallen overnachtingen echt mee qua prijs. Daarentegen maken bovengenoemde je vakantie heel duur (helicopter boven volcano's 300$ PP) en een overnachting in Yellowstone van $250+ daarentegen zijn dit wel prachtige locaties om te verblijven en geven extra sjeu aan je reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Ik vond het vrij duur allemaal.. het vliegen en de auto vielen mee (condor en wow air). Auto via drive-usa full size. Kregen gloednieuwe toyota camry uit 2017 voor 360 euro voor 15 dagen.

Maar het verblijf tikt snel aan.. als je fatsoenlijk wil eten ben je zo 100 dollar voor met z'n 2en kwijt.. drank is duur. Je wil een keertje shoppen etc. Fietsen huren, een cable car rijden, zo gaat het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Het kan ook een keuze zijn. Kamperen in de NP's is echt grote fun en goedkoop. 10-20 dollar per nacht. Meestal zijn er gratis excursies en avond en ochtend programma's op de campsites, zowel volwassenen als kinderen fun.
Eten: bij kamperen hoort vuurtje stoken. Elke campsite beschikt over een grillplaats. Hout sprokkelen en bbq kan dus echt overal. Of koop (de zeer goedkope) gietijzeren pannen en die hang/leg je in het vuur. Kun je ook koken.
Voor inkopen, haal even de card die hoort bij de winkelketen. Zo'n AH bonus kaart, maar dan voor VS winkels. Scheelt best veel, je hoeft je niet perse te registreren (dat is, soms eerste twee weken niet, en na twee weken haal je weer een nieuwe). Card scheelt ook bij tanken bij diezelfde winkelketen (soms spaar je zelfs punten die weer afgaan van de benzine rekening).

Al met al heb ik dat een maand gedaan en geen gevoel gehad dat ik heel duur uit ben geweest, wel de volledige fun heb gehad van de NP's, en alle vrijheid van ingredienten in mijn eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
dbzfan schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:41:
Ik vond het vrij duur allemaal.. het vliegen en de auto vielen mee (condor en wow air). Auto via drive-usa full size. Kregen gloednieuwe toyota camry uit 2017 voor 360 euro voor 15 dagen.

Maar het verblijf tikt snel aan.. als je fatsoenlijk wil eten ben je zo 100 dollar voor met z'n 2en kwijt.. drank is duur. Je wil een keertje shoppen etc. Fietsen huren, een cable car rijden, zo gaat het snel.
Wat voor tenten zijn jullie gaan eten? :?

Voor de grap mijn CC statement er bij gepakt, wij zijn 1 keer boven de 80 dollar uitgekomen: In Durango toen we een voor, hoofd en na gerecht allebei namen en ik een fles wijn had besteld.

Verder zijn alle etentjes (ruim) onder de 80 euro gebleven. Ook hier weer: Hoe gek je het zelf maakt. Vaak heb je aan een hoofdgerecht en een frisje (Free refill!) genoeg.

De tip van Getem boven voor de kaarten is een goede, maar vaak wil de kassa dame je daarme wel helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door KillaZ op 12-10-2017 16:56 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

KillaZ schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:55:
[...]

Wat voor tenten zijn jullie gaan eten? :?

Voor de grap mijn CC statement er bij gepakt, wij zijn 1 keer boven de 80 dollar uitgekomen: In Durango toen we een voor, hoofd en na gerecht allebei namen en ik een fles wijn had besteld.

Verder zijn alle etentjes (ruim) onder de 80 euro gebleven. Ook hier weer: Hoe gek je het zelf maakt. Vaak heb je aan een hoofdgerecht en een frisje (Free refill!) genoeg.

De tip van Getem boven voor de kaarten is een goede, maar vaak wil de kassa dame je daarme wel helpen.
In Vegas paar keer a la carte in casino's, in grand canyon in een restaurantje in de village, in SF in een paar franse tentjes..(La presse en cafe claude) in LA in de sadle ranch chop house en bij the farmers market (dat was nog wel goedkoop), in santa barbara in Holdrens steakhouse..

Allemaal al snel zeker 90 dollar als je 2 biertjes pp erbij neemt.. Zaten paar uitschieters naar boven en naar beneden bij maar als je even geen hamburger wil tast je gelijk in de buidel. 25 dollar voor een hoofdgerecht minimaal, 5 dollar voor een simpel biertje, 18% tip...

We zijn 3x aziatisch gaan eten en dat was nog het goedkoopst volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haroddin
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-09 22:29
dbzfan schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:07:
[...]

In Vegas paar keer a la carte in casino's, in grand canyon in een restaurantje in de village, in SF in een paar franse tentjes..(La presse en cafe claude) in LA in de sadle ranch chop house en bij the farmers market (dat was nog wel goedkoop), in santa barbara in Holdrens steakhouse..

Allemaal al snel zeker 90 dollar als je 2 biertjes pp erbij neemt.. Zaten paar uitschieters naar boven en naar beneden bij maar als je even geen hamburger wil tast je gelijk in de buidel. 25 dollar voor een hoofdgerecht minimaal, 5 dollar voor een simpel biertje, 18% tip...

I'm with Killaz.

Net nog een week NYC gedaan, en (met wat zoekwerk van vrouwlief op voorhand) nooit meer dan pakweg 50$ per maaltijd betaald voor 2p. Wel geen alcohol erbij, dan loopt het idd snel op.

Veel hangt af van wat je zelf verkiest, maar elke maaltijd 100$ zou mij toch ook wat te veel worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

100$ ? Dat hebben we zelfs niet met z'n 4-en besteed (2 volwassenen en 2 kinderen van 6 en 8 ).

Wij hebben het niet luxe gedaan dus denk aan locale tavern (in ons geval ook een keer de Saloon) een keer in een Apple Bee etc, maar gemiddeld rond de 40-50 euro dus 50-60 dollar incl tip. Dus dan alleen hoofdgerecht + drankje. Waarbij hoofdgerecht vaak ook een maaltijdsalade was of een voorgerecht als hoofdgerecht en voor de kids het kids menu (ze hebben nog nooit zo veel broccoli gegeten :D (dat zit zo'n beetje bij ieder kids menu als keuze).

Ook een aantal keer gepicknickt: een salade bij de supermarkt en dan een pizza afhalen en dan opeten in een park of in de tuin van het hotel. Of een keer noodle soup met brood ofzo, je bent op een gegeven moment het uiteten ook wel zat, hoewel het meestal wel lekker snel gaat: snel op tafel en ruim voor de laatste hap ligt de rekening al op tafel "no hurries, pay when you are ready".;)

Uiteindelijk kwam ik 2 kilo lichter thuis dan ik wegging 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
dbzfan schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:07:
[...]

Ja dan maak je het wel bont ja.

In Vegas hebben wij heerlijk bij een Italiaanse tent gegeten in de Mall (!) naast het Cosmo. 3-gangen menu voor uit mijn hoofd 28 dollar. Daarnaast mazzel gehad bij de Burgertent van Ramsay, wat onverwachts prima beviel. Burgertje daar is 18 dollar. 18% tip? Ik ben 1 tent tegen gekomen die zijn eigen tip berekende en er boven op gooiden.

Nogmaals, het is net als in NL: je maakt het zo bont als je zelf wil :) Ik vond vooral Yelp enorm handig in de dagelijkse zoektocht naar een goed tentje.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
KillaZ schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

18% tip? Ik ben 1 tent tegen gekomen die zijn eigen tip berekende en er boven op gooiden.
Wat zeg je nou? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Wilde altijd nog onze ervaring van onze 1e Amerika reis hier neerzetten, maar dat komt nog wel.

Even inhaken op bovenstaand verhaal met de kosten. Wij zijn in totaal ongeveer 12.000 Euro kwijt geweest aan onze reis:

- Geboekt via reisorganisatie
- 24 dagen hotels/lodges/huisjes
- 22 dagen auto huur (sedan, Chrysler 200)
- 2 kinderen van 5 en 8 jaar

Bij deze 12K zit dus verder ook alles in, eten, drinken (veel in supermarkt geweest, uit eten echt niet duur, maximaal 50 dollar, vaak goedkoper), uitjes (jaarpas NP, Disneyland Anaheim) en alle meuk die we gekocht hebben tijdens het shoppen (speelgoed, kleding etc.) en een extra koffer (100 dollar bij de douane, leuk) voor alle zooi die niet meer in de eigen koffers paste. :P

Zelf boeken, vliegtickets, hotels en auto kan dus nog echt wel goedkoper, maar we wilden gewoon geen verrassingen krijgen. Alles moest gewoon goed geregeld zijn, helemaal met 2 kinderen erbij. En dat is gelukt. Weet nu wel dat mochten we ooit teruggaan, we alles zelf gaan regelen, easy.

Kom nog wel terug met een verslag hoe we het hebben ervaren. Maar even de conclusie, we missen het zo erg, we willen zo snel mogelijk weer terug!

[ Voor 14% gewijzigd door Smarron op 13-10-2017 14:59 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
In alle restaurants behalve 1 kon ik mijn eigen fooi bepalen. Slecht 1 berekende 20% fooi als standaard welke vervolgens in het totaalbedrag werd verwerkt.

Was uit mijn hoofd bij een lunch in Jackson.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
+1 voor @KillaZ

In de 26 dagen dat ik er ben geweest zat er nergens (!) fooi 'ingebakken' . Je krijgt altijd een dubbele kassabon waar je zélf kunt invullen óf en hoeveel fooi je wilt geven.
Wel staan de 'voorgestelde' bedragen er al op :+ (begint bij 18% en oplopend, waren 3 categorieën)

Overal hebben we overigens wel 'iets' aan fooi gegeven (als in: afronden naar boven, lekker makkelijk) , echter tot de dag van vandaag zijn die bedragen nog niet geïncasseerd van de CC.... Of ze er überhaupt nog iets mee gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ja daar hebben ze wel een handje van.

Kom op ik ga geen 20% extra betalen, dat loopt leuk op dan. En vooral het voorgenomen "20% is wel ok". Dus op 45 dollar gaf ik 5 dollar fooi. Dat vond ik mooi zat.

Zeker omdat de staat waarin ik was gewoon minimumlonen heeft (Oregon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Wij betaalden eigenlijk overal 18 procent.. Hebben ons maar aangepast aan wat normaal is daar. 2x waren we niet tevreden en hebben we 15 gegeven.

Als ik 10 procent fooi ga geven kan ik ze net zo goed in hun gezicht spugen.

Bij ons zijn de bedragen overigens allemaal maximaal 2 dagen later afgeschreven.

[ Voor 15% gewijzigd door dbzfan op 13-10-2017 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:04
Lennartc schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:52:
[...]
Vliegen doe je al vanaf 550 euro (tip: via bijv. dreizen via Lufthansa (vanaf Schiphol naar Frankfurt en dan naar de VS) scheelt honderden euro's tov direct boeken bij LH).
Afgelopen mei van AMS via FRA naar Lihue (Kauai) voor 880 met stopover op EWR.
Is dat geen vreselijk gedoe met die tussenstops? Ik zou doodsbang zijn dat er iets mis gaat met de bagage, of de rolstoel die we bij ons hebben. Wij willen wat steden bezoeken en wij durven dat niet aan.
KillaZ schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:58:
[...]
In Vegas hebben wij heerlijk bij een Italiaanse tent gegeten in de Mall (!) naast het Cosmo. 3-gangen menu voor uit mijn hoofd 28 dollar. Daarnaast mazzel gehad bij de Burgertent van Ramsay, wat onverwachts prima beviel. Burgertje daar is 18 dollar.
Vegas is één van de opties (ik heb al hotels bewaard in TripAdvisor :) ) dus dus die tentjes moet ik ook maar eens gaan opsnorren. Weet je nog namen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

D-e-n schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:40:
[...]

Is dat geen vreselijk gedoe met die tussenstops? Ik zou doodsbang zijn dat er iets mis gaat met de bagage, of de rolstoel die we bij ons hebben. Wij willen wat steden bezoeken en wij durven dat niet aan.
In principe kan er altijd wat fout gaan met de bagage. Als je rechtstreeks van Amsterdam naar LA vliegt is er ook een kans dat jouw koffers in een ander vliegtuig worden gegooid en in Timboektoe eindigen. Maar natuurlijk wordt het risico wel wat groter naarmate er meer tussenstops zijn want elke keer moeten die koffers weer tijdig op de juiste vlucht worden gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:31

DikkeBMW

Live '25

Een tip vanuit onze ervaringen: eet bij Denny's. Een keten van diners, niet zo groot als McDonalds etc, maar wel écht eten. Van burgers en steaks tot gewone 'pannetjes' als het ware. Niet duur, goede kwaliteit en genoeg keus. Tuurlijk is het geen éch restaurant, maar prijs/kwaliteit is dit echt enorm aan te raden.

Check de website maar voor het menu. Ook qua ontbijt zeer fijn. Wij merkten dat vooral ontbijten erg duur is als je het doortelt, en dat was daar ook lang niet zo duur.

Benieuwd of/hoe anderen dit ervaren hebben.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

DikkeBMW schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:04:
Een tip vanuit onze ervaringen: eet bij Denny's.
Qua ‘fast’ Food een van de betere met ‘gewoon’ eten. Wel tip geven, want salaris van medewerkers daar is erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Dennys en Apple Bee's zijn prima voor de snelle hap.

Dennys heeft ook een aantal maaltijden met <800 kcal die prima en lekker zijn.

Ze zetten trouwens allemaal kcals op de kaart. Dan is het schrikken dat een burger met fries en een milkshake als snel de 2500kcal aantikt. (hoewel de mensen daar komen die schrik reactie meestal niet hebben geloof ik ;) )

Qua ontbijten hebben we eigenlijk alleen de hotels gebruikt. Best Western en Quality Inn hebben allemaal een basic ontbijt inclusief.

Dus meestal zelf wafels maken, toast, muesli, yoghurtje, scrambled egg's /bacon en fruit en gratis (goede) koffie.

Prima en goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Chipotle en Red Robin zijn hier favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
Denny's vermijd ik tegenwoordig. Er was een keer iets met de rekening, het ging echt maar om een dollar, maar de manier waarop dat werd geëscaleerd, eerst doen alsof ik gek was en vervolgens met geschreeuw, heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb het nog naar corporate geëscaleerd, maar daar heb ik niets meer van gehoord. Ik ga liever naar niet-ketens, dan word je nog eens verrast :)

Mensen die 'te weinig' fooi betalen omdat het minimumloon al hoog genoeg is of omdat 5 dollar wel genoeg is: waarom neem je een dienst af als je vantevoren al weet dat je er niet volledig voor gaat betalen?

[ Voor 5% gewijzigd door GlowMouse op 13-10-2017 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

DikkeBMW schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:04:
Een tip vanuit onze ervaringen: eet bij Denny's. Een keten van diners, niet zo groot als McDonalds etc, maar wel écht eten. Van burgers en steaks tot gewone 'pannetjes' als het ware. Niet duur, goede kwaliteit en genoeg keus. Tuurlijk is het geen éch restaurant, maar prijs/kwaliteit is dit echt enorm aan te raden.

Check de website maar voor het menu. Ook qua ontbijt zeer fijn. Wij merkten dat vooral ontbijten erg duur is als je het doortelt, en dat was daar ook lang niet zo duur.

Daar heb ik een aantal keren ontbeten! Wij namen dan met z'n 2en 1 ontbijt en dat was dan precies genoeg :D

Voor avondeten vind ik het dan weer niet zo'n geschikte tent qua ambiance! Maar kwaliteit was opzich prima qua eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

GlowMouse schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:44:
Denny's vermijd ik tegenwoordig. Er was een keer iets met de rekening, het ging echt maar om een dollar, maar de manier waarop dat werd geëscaleerd, eerst doen alsof ik gek was en vervolgens met geschreeuw, heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb het nog naar corporate geëscaleerd, maar daar heb ik niets meer van gehoord. Ik ga liever naar niet-ketens, dan word je nog eens verrast :)

Mensen die 'te weinig' fooi betalen omdat het minimumloon al hoog genoeg is of omdat 5 dollar wel genoeg is: waarom neem je een dienst af als je vantevoren al weet dat je er niet volledig voor gaat betalen?
Je mag me ook gewoon quoten hoor :>

Ik wil heus wel betalen voor service hoor. Maar ik betaal niet 20% extra als er geen service is geleverd. Dus in de gevallen dat ik goed geholpen ben en het eten ok is de fooi gewoon passend. Maar meer dan 20% is nooit geworden.

Maar als het het nivo van een burger afhalen niet overstijgt is de vergoeding evenredig.

Er is een reden dat "Dutch" in de US nog altijd staat voor zaken evenredig met gierig hè. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
[...]

[...]

Vegas is één van de opties (ik heb al hotels bewaard in TripAdvisor :) ) dus dus die tentjes moet ik ook maar eens gaan opsnorren. Weet je nog namen toevallig?
Zeker, the burger bar van gordon ramsay en cucina by wolfgang puck.

K to the KillaZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Compilatie van onze reis door het zuid-westen! Misschien beetje lang voor diegene die
ons niet kennen maar als vervanging voor het laten zien van 3000 foto's aan kennissen
is het prima! Youtube lijkt wel wat framedrops veroorzaakte te hebben..

[ Voor 20% gewijzigd door dbzfan op 15-10-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len020
[...]

Tuurlijk, bagage kan altijd mis gaan, net zo goed als een vlucht zonder overstap. Echter is een tussenstops niks spannend. De eerste keer dat wij dat deden was ook wel even zoeken hoe dat ging, maar eigenlijk is het niet anders dan 1 enkele vlucht. Enkel als je 1e tussenlanding in de VS is dan moet je je bagage halen, door douane , en dan je bagage weer afgeven.
Pagina: 1 ... 11 ... 87 Laatste