Mijn fout

2017 plate ( Die zijn toch veel mooier dan die van ons hier?)

Wij hebben zoveel staten doorgecrosst dat ik dingen door elkaar haal. Vorig jaar nog begonnen in Anchorage Alaska waar wij 5 dagen hebben rondgereden in die grote staat.We zijn in Fairbanks geweest, en hebben gestaan bij Land's End in Homer. (Alaska is te mooi om maar 1 keer te bezoeken, en het is niet vergeven van de toeristen, gelukkig maar )
Van Anchorage gevlogen naar Seattle WA en even een bezoekje gebracht aan een Tweaker genaamd Hillie die daar woont. Vandaar gereden naar Vancouver en via Banff NP terug naar de USA en bij Bear Creek reden we Idaho weer binnen. Via Craters of the Moon NP naar Mt Rushmore , en verder door naar Yellowstone NP.
Na Devils Tower zijn we naar Badlands NP gereden en hebben The Mall of America bezocht in Minneapolis.
Dat was 2016 ( 3 weken)
In 2014 zijn naar Washington DC gevlogen en hebben in Cleveland en aan de Golf van Mexico gestaan met muziek in Nashville en Memphis waar we ook de toer door Graceland hebben gedaan. In ABBQ NM ballonvaren als een puntje op onze bucketlist. Erg indrukwekkend !
Na NM doorgereden naar Las Vegas, ondertussen langs de Grand Canyon, en verder naar Death Valley. De auto (Mustang Convertible) ingeleverd in LA. (3 weken)
2011 Van San Francisco naar Houston met alles wat je maar kan bedenken wat er tussen ligt.( 3 weken)
Ja wij hebben erg veel gereden, maar ook erg veel gezien.
1992 ben ik solo geweest in heel het zuid westen, in 1994 met mijn ouders in een camper in Zuid West, en in 1997 zelf in een 6 persoons camper, ook in het Zuid Westen.
2000 Route 66 gedaan.
Ik ben zodoende vrij bekend in de VS.
[ Voor 12% gewijzigd door Bestla op 13-09-2017 07:44 ]