Dat zou kunnen ik weet niet wat voor afspraken fabrikanten met reviewers maken. Alles heeft een prijs.aliberto schreef op zondag 2 juli 2017 @ 01:18:
[...]HWI en Tweakers redactie zijn PRO LG en hebben de genoemde problemen nooit in reviews omschreven.
Het zou ook kunnen dat het naieviteit is. Als je een pruduct gaat reviewen, is je eerste neiging misschien om je af te vragen: Kloppen al die sterke punten die genoemd worden? Op zich niets mis mee, maar je mag nooit vergeten te testen hoe goed het product is bij "normaal" gebruik. Een soort regressie test.
Dus bij oled begin je met de hoogste kwaliteit content te zoeken die je kunt vinden. Dat is op zich goed, zolang je niet vergeet om het "normale" gebruik te testen. Dat is immers waar de gebruiker de meeste tijd naar kijkt en luistert. En dat lijkt soms blijkbaar te worden vergeten.
Zoiets zie je ook bij smartphones. Genoeg reviews waarbij geen enkel telefoongesprek is gevoerd (hoewel ik me afvraag of dat tegenwoordig nog "normaal" gebruik is). "Het xal wel goed gaan" is misschien de gedachte. Daar kan je wel eens ongelijk in hebben.
Bottomline reviewers moeten zich meer door normaal gebruik laten sturen en minder door marketing afdelingen. Althans de verhouding in tijdsbesteding moet iets anders.
(bron:
(bron: